Megint egy főiskola tett tönkre egy kapcsolatot. Kérdezem, akkor minek tanulunk? De minek?

Kérlek titeket, legyetek kíméletesek a beküldő lánnyal, aki sorszámozza a fiúkat.
Kérlek titeket, ne legyetek kíméletesek a beküldő lánnyal, aki sorszámozza a fiúkat.

És ne feledjük:

Pár éve jártam egy fiúval,legyen ő „1”. 2 hónapig talán együttvoltunk,szakítottam,egy email miatt,amiben rájöttem h egy hónapja a szemembe hazudik. Akkor belementem egy kapcsolatba,ami távkapcs volt(1-el is) és szerelmes lettem...tartott a dolog,míg nem egyszer indok nélkül abbamaradt, a srác meglépett.Túltettem magam..Egy szórakozóhelyen összejöttem egy akkor nem annyira tetsző sráccal, de gondoltam adok az egésznek egy esélyt,talán lesz valami belőle..lett is egy több mint 2 éves kapcsolat(ő lesz „2”.).Közben 1. újra jelentkezett,mondván,már nem akar semmit,csak barátok...beszélgettünk msnen,stb stb...mígnem észrevettem hogy újra szeretne tőlem valamit,de sok vizet nem zavart,szerelmes voltam...!!Sőt még 2-vel is összebarátkozott!!A történetben a furcsa az,hogy végig asszisztálta a 2-vel való kapcsolatomat,jött velünk bulizni,eljött a szalagavatómra,szóval tényleg olyanok voltunk mit 2 barát és ő tanácsokat adott 2-vel kapcsolatban,ha valamiben tanácstalan voltam,pedig 200km volt és van is köztünk a mai napig 1-el... A 2. évben 2. messze került főiskolára és én a szerelemtől alig látva köv évben ugyanoda felvételiztem,fel is vettek!Egy albérlet,egy fősuli...összeköltöztünk...az összeköltözést megelőző problémák hegye Mount Everest méretűvé nőtte ki magát,megpofozott,megalázott...nem voltam boldog, de ragaszkodtam hozzá...Így elkezdtem ismerkedni a főiskolán,de mind olyan srácok jöttek akik nem igazán érdekeltek,így pár találkozás és együttiszogatás a koleszban dolog után kimerültek ezek..Igaz,látva hogy egy-két fiú mit meg nem tenne értem, már nem akartam 2-vel lenni,mert mellette egyedül voltam,nem voltam nő,nem kaptam meg amit akartam...!Közben 1. végig ottvolt,mindenben amiben segitséget kértem segített,és kibökte hogy 3!!! eltelt év után a mai napig belém szerelmes,de halálosan!! Szakítottam 2-vel,aki kiakadt kiborult,de hála a mydate-nek hamar túltette magát pár 16 éves kis csitri karjaiban!!Leszögeztem 1-nek hogy nem fogok tudni bízni benne,ezért nem is fogom úgy szeretni őt soha,ahogy ő engem...ennek ellenére akarta a kapcsolatot,jól éreztem magam vele,azokban az együtt töltött bulikban és párórás sétákban,szex nemvolt,csak csók,de hiányzott a plusz!!!ez volt októberben.Ez előtt augusztusban elmentünk egy nagy buliba Balatonra, ahol megismertem 1. több „újdonsült”(legalábbis akkor számomra) barátját...többek közt a történet következő és mérvadó főszereplőjét..!Akkor nevezzük őt 3. nak J Nem tulajdonítottam 3. nak semmi komolyabb szerepet, csak tudtam h ott van 1. nagyon jó barátja (állitásuk szerint évek óta,egy helyre járunk,életemben nem láttam hallottam 1. szájából soha 3. ról,de mind1) és ennyivel lezártam..Október végén ismét nagy buli(még mindig együttlaktam 2. vel mert megbeszéltük h így megoldható mindkettőnknek és ezt a félévet már fejenállva de kibirjuk egymás mellett,normálisan viselkedve ami neki mondjuk nem teljesen jött össze de ez nem lényeg) ahol a buliban már összenéztünk párszor 3.al,de ezek után csak annyi történt hogy felvett msnre,de ezt megtette 1. több haverja is akikkel ott és akkor együtt buliztunk...! Aztán 3. hangneme kicsit megváltozott,elkeztdük oltogatni egymást 1. előtt h „leszel a csajom?” meg h „persze,te leszel a férjem” stb stb J msnen leirta ha fennvolt(bár nem sokat) h imád,meg hogy mennyire tetszik neki h szeretek élni,bulizni blablabla...eltelt 1 hónap,közben találkoztam 2x 1.el, vele nem..november végén hárman mentünk ki egy válogatott meccsre,1.,3. és én... kijöttek elém a vonathoz, 3.tól kaptam egy csokit,meg stb stb...a meccs alatt közös ismerősökkel ültünk,akik közül az egyik le is vágta h 3. nem csak úgy néz rám h én 1-nek a csaja vagyok(???) ,hanem kicsit másképpen... sajnos kölcsönös volt,akarva akaratlanul..meccs után 1. és 3. közös barátjukhoz mentünk le egy pincébe kicsit iszogatni stb...a pincéhez egy lépcsőházból kellett lemenni, a lépcsőházból nyílt a haverjuk lakása...(ez gondolom nem újdonság:D) felfelé mondták h ők még elmennek wcre és indulhatunk (ugyanis 1. és 3. időközben rájöttek h nincs vonatom visszafelé,így ők visznek vissza kocsival oda ahol fősulira járok,mert ez 1 szerdai napvolt.) a wc után, 3. előbb kijött mint 1. és hülyéskedtünk,oltottuk egymást megint mígnem azon kaptuk magunkat hogy két centire közelhajoltunk egymáshoz...de nem nem tettük meg,nem csókolt,én sem. Lefelé a kocsiban 3. az anyósülésen 1. velem hátul,haverjuk vezetett...3. előrehúzta a lábam,simogatta,melegítette(mertfázott) stb.. leértünk,ők vissza is indultak,írtam 3. nak egy smst h belőlem kijött iwiwen egy üzenet(ne szóljón az smsről és az üziről se senkinek), az üzenet lényege:h az oltós duma már hitelességét elvesztve,komoly duma ként él nálam....kölcsönösen gondolta,1 órára rá reagált...majd msn és beszéltük mit csináljunk hogyan bla bla ... ő a saját lelkiismeretét ismerve kijelentette hogy márpedig odaáll 1. elé és elmondja h érzünk egymás iránt..így is tett, balhé kiakadás...1. megkérte 3.at h szakítson meg velem minden kapcsolatot(ami persze nem így történt)...Közben újra jött 2. hogy nagyobb szar már ne legyen,bekavart, és üzenetet írt 1.nek hogy én és 3. találkozni fogunk és találkozgatunk..újabb balhé stb... 3. újra átment 1.hez és közölte vele (2 hét telt el!) hogy ő nem akar mást csak engem és ha barátja akkor engedi h együttlegyünk! 1. rábólintott,úgy h ők is maradtak haverok! minden szép és jó volt én beleszerettem 3.ba,felmentem hozzá,szeretkeztünk vadul,tudtunk beszélgetni,éreztem hogy szeret,napi 10 szerelmes üzenetváltás,telefonhívások,msnbeszélgetés...minden úgy ment ahogy elképzeltem... egészen szilveszterig,amikor sikerült egy kicsit(nagyonL) berúgnom,amin 3. úgy kiakadt hogy január másodikáig alig beszélt velem,a buliba mindenki mással foglalkozott,az én fejemet leszarta,sőt szakított is velem, az indok,hogy mikor odaért a buliba (mert külön voltunk más helyen előtte) megkérdezte mit ittam és én belehazudtam a képébe hogy semmit!!!mind1...megbeszéltük,hogy nem fog ilyenért kidobni de ez mély nyomot hagyott benne,hogy én ekkora hibát mertem elkövetni szilveszterkor!!!ezekután,szavaztam barátikörön egy 5össel 1-nek a profilképére,ami problémát jelentett,valamint mivel 1is ottvolt a közös szilveszteri bulin,megköszöntem a toleranciáját,mivel előtte kijelentette hogy nem kívánja együtt élvezni 3. és az én társaságom,majd boldog új évet kívántam...de beszélgetni kezdtünk,míg végül leírtam a szilveszteri sztorit neki3.al és hogy mennyire kivagyok...közben 3. variált h mit szavazok én 1. képére stb..és megtudta h beszéltünk msnen...(hozzáteszem 1. és köztem semmi olyan témáról nem esett szó,ami arról tárgyalna h én és ő újra együtt v vmi..youtubeos videókat linkelgettünk és hasonlók semmi több)mikor megtudta h beszéltünk 1-el msnen kiakadt,kidobott megint,majd kérve egy új esélyt,nagykegyesen visszafogadott... 1.nek írtam h nekem 3. fontosabb annál h azon vitázzak h vele beszélek e vagy sem msnen, így msntől kezdve a barátikörig bezárólag letörlöm mindenhonnan.így is tettem.Mikor ezt elmondtam 3. nak h letöröltem ő aztmondta h nem kellett volna, csak ne beszéljek vele...ok mind1 ezvan kibékültünk. ez volt vasárnap.hétfőn 3. eltünve,kedden írokneki, h mi a helyzet, és az „esélymegadás” után 2 nappal(ami ugye megnemkapott esély volt kb) közli hogy ő azthallotta h én 1-nek aztmondta h ő maga (azaz3.) kért meg h töröljem mindenhonnan 1et...kedd óta se kép se hang irok nem válaszol semmire...most szombat van..a storyhoz hozzátartozik h 1. és 3. egy városban laknak, én attól a várostól 200 kmre lefelé járok főiskolára, és 200kmre a másik irány felé lakom az ő városuktól...

Most kérdezem én,hogy mit csináljak? haggyam gondolkodni,vagy tegyem elé a beszélgetést hogy ez nem így történt,vagy mit kellene tennem?Vagy szerintetek ez már a kákán is csomót keresős szitu 3. részéről?Vagy szeret engem,de akkor miért nem ad nekem is lehetőséget h bizonyítsak?Várom a kommenteket,tudom h hideg és meleg is lesz benne,de BEVÁLLALTAM:P

Lehet h túl hosszú lett és zavarosL sorry.