Legendák keringenek a férfiak körében arról, hogy egy lánynak milyen fontos az első? A levélírónak olyannyira fontos volt a barátnője deflorációja, hogy inkább meghagyta másnak, és gyorsan szakított vele. Ennek örömére nézzük meg együtt a Kutyaszorítóban legendás nyitójelenetét, amelyben a Like a virgin című számot értelmezik.

 

Év végén egy barátom elhívott egy leginkább lepukkant vasútállomásnak kinéző szórakozóhelyre szilveszterezni. Én akkoriban a sebeimet nyalogattam egy 5 éves kapcsolat után, nem sok kedvem volt bulizni, de végül is rábeszélt. Mivel a barátom párja pultos volt ott, ezért az ital olcsó volt, de a hely általános igénytelenségét ez sem nagyon tudta feledtetni. Valahogy azért eljött az éjfél, a barátom elment koccintani a barátnőjével, én meg ott álldogáltam a tánctér szélén. Ekkor odajött hozzám két fiatal lány és két puszi kíséretében boldog újévet kívántak. Kicsit meglepődtem, de persze tetszett a szituáció, bemutatkoztunk egymásnak, Vikinek és Erikának hívták őket. Hamarosan előkerült a barátom és négyesben beszélgettünk tovább. Kiderült, hogy osztálytársak, 17 évesek és egyiküknek sincs barátja. Miután én is elmondtam, hogy mit dolgozom és 24 éves, valamint facér vagyok, egy kicsit pusmogtak egymás között, majd Viki hangját hallottam: "Az még belefér!" Hamar egyértelművé vált, hogy Viki nézett ki magának és ez nekem sem volt ellenemre. Vékony, rövid sötétbarna hajú, barna szemű, fehér bőrű, széparcú lány volt. Kicsit még beszélgettünk mindenféléről, majd egy nagy nehezen, szemceruzával felírt telefonszámmal gazdagabban távoztam. A kapcsolat a szokásos mederben folyt, telefon, randi, romantika, csókok, jól alakult minden. Nagyon kedves, bújós lány volt, jól éreztem magam vele. Mint kiderült, volt már egy barátja előttem, de nem volt túl komoly a kapcsolat. Viki ügyvédnek készült, komolyan vette a tanulást, otthon is szigorúan nevelték, ezért ritkán tudtunk találkozni. Amikor bemutatott a szüleinek, kicsit megfagyott levegő, amikor kiderült, hogy 7 évvel idősebb vagyok a lányuknál... Később azért beletörődtek a dologba. Pár hét után egy este úgy gondoltam, hogy már ideje a tettek mezejére lépnem, mert már nem bírtam a hormonjaimmal. Simogatás közben valami addig nem tapasztalt akadályba ütközött a kezem. Ekkor Viki halkan elrebegte a minden férfi rémálmát jelentő szavakat: "Még szűz vagyok, Te leszel nekem az első!" Én eleinte idősebb lányokkal jártam, később sem a szűzies viselkedésűek jöttek, tehát semmi tapasztalatom nem volt e téren. Elképzeltem, hogy fájni fog neki, meg vérezni... Nekem a korábbi beszélgetésekből úgy tűnt, hogy az előző barátjával már megesett az eset, nem is gondoltam rá, hogy rám vár a "dicsőség". A következő randin elmesélte, hogy az első barátja nem érdemelte ki a szüzességét, de én igen. Hát nem tette könnyebbé a dolgomat! A következő pár együttlét alatt próbáltam kicsit ráhangolni a nemi életre. Egy szexuálisan tökéletes öt éves kapcsolaton túl úgy gondoltam, hogy tudom, mi kell egy lánynak. Nos, tévedtem. Hiába nyújtottam képességeim legjavát, hiába kapott izomlázat a nyelvem, nem jutott el az orgazmusig. Eközben már bennem is rendesen gyülemlett a feszültség, végül egy kis rábeszéléssel elértem, hogy ha a szájával nem is, legalább a kezével csináljon valamit, abban a helyzetben az is több volt a semminél... A következő alkalommal ismét megpróbálkoztam Viki boldoggá tételével és sajnos ismét kudarcot vallottam. Gondolom nem kell ecsetelnem, hogy ez milyen érzés volt! Elkezdtem kérdezgetni, hogy mit kéne másképpen tennem, ő hogyan szokta magának, stb. Azt mondta, hogy soha nem végzett önkielégítést, nem is tudja, hogyan kell. Nem hittem volna, hogy ilyen létezik, viszont őszintének tűnt, ahogyan mesélte.
Ezek után hozzám bújt és azt monda, hogy most és velem szeretné elveszteni a szüzességét. Sok gondolat kavargott akkor a fejemben. Úgy éreztem, hogy ezt a küszködést nekem már nem lesz türelmem tovább folytatni, neki meg hamarosan jön az érettségi, nyelvvizsga, felvételi, még kevesebb szabadidővel, mint addig. Arról meg ugye
legendák keringenek férfikörökben, hogy milyen meghatározó a lányok életében az első... Szóval ott volt az ellenség a kapuk előtt, csak úgy duzzadt az elszántságtól, de én inkább visszavonulót fújtam neki. Két nap múlva szakítottam Vikivel, nem nagyon lepődött meg, érezte, hogy nekem nem elég így ez a kapcsolat. Pár könnycsepp azért volt a szeme sarkában Remélem azóta megtalálta a boldogságot és sikeres ügyvéd lett. Én meg maradtam a nem szűz, szexcentrikus lányoknál! :)