Ebben a történetben egyszerre koncentrálódik minden, amit a szakítósblog ellenez: netes ismerkedés, potenciális távkapcsolat és msn-szakítás. Ezzel zárom a hetet, sziasztok.

Tisztelt szakító blog…

Megosztom veletek és az olvasókkal a sztorymat, bár igazán nem volt kapcsolat de mégis abszolút nem esett jó az ügy és mellbevágott…ha úgy vesszük nem párkapcsolat, hanem inkább emberi kapcsolat…

„A nő kiütéssel győzött”                  

Fél éve, megismerkedtük, neten, nem gondoltam kapcsolatra csak beszélgettünk, de azt bazi sokat, már úgy éreztem mindent tudok róla és bazi jó barátok lettünk…

Kb fél év után lett olyan a munkám, és a helyzetem hogy el tudjak hozzá menni és találkozzunk (250 km köztünk), de addigra talán már tényleg volt kisseb olyan érzés mintha nem csak baráti beszélgetés lenne, indulás előtti este még beszéltem vele telefonon (először) mert nem tudtam vele 3 napja msn-en beszélni mert dolgozott (előfordult már máskor is), és a fellegekben jártam, azt hittem nagyon király az élet és hogy megismerhetek élőben is 1 ilyen jó csajt és még a hangja is csodálatos…

Hazaértem, msn, ott van….(váratlan volt)

Mondom most értem haza, elmegyek wc-re hozok be magamnak, inni-enni és beszélhetünk, legalább letisztázzuk a pontos címet, mire vissza értem (kb fél perc) 23 sort írt tartalmilag 3 pontban:

1: beosztottak dolgozni
   -ekkor még arra gondoltam, hát akkor az első találkozás rövid lesz….

2: hiányoznak a szüleim hazamegyek hétvégére
  -2 hete még nem gondolt erre, (albérletben lakik)

3: különben is 2 napja találkoztam valakivel akinek szép szeme van…

Ez után szolidan kiléptem msn-ről, elmentem és ittam 1 sört…csütörtök volt, másnap meló miután indultam volna, nem aludtam aznap éjjel, másnap nem volt jó hnagulatom, és nem akarom megszámolni mibe került az a cucc amit az útra/neki vettem, sosem voltam az a fajta, jah és a legszarabb hogy hétfő keddre kivettem szabit, hogy akkor is ott lehessek vele, most hétfőn kedden itthon fogok ülni én és a vodka…..

nem ezt vártam volna tőle...

Nő k VS Tomi (4-0) ismét 1 csodálatos kiütéses gyűzelem….