Mert az éremnek két oldala van, és hallgatassék meg a másik fél is. Kérésre Friderikusz Sándor örökébe lépve Békítő-showt is rendezünk, ahol újra összehozzuk az örökre összeveszett párokat. Jelentkezni a hamarosan bevezetésre kerülő emelt díjas telefonszámon lehet majd.

Tisztelt Szakíts ha bírsz!

Kollégám hívta fel figyelmemet egy érdekes történetre, nevezetesen a gyenge szexes írásra.Magamraismertem :) A volt kapcsolatomra.Bár a történet elég gyorsan lett leírva,és vannak benne számomra nem egyértelmű dolgok,mégis úgy éreztem, írnom kell nektek,lássatok az én szemszögemből is
Bár nem 10 évig voltunk együtt,hanem 11, ez már apró dolog.Sokkal nagyobb az a probléma, hogy itt kell szembesülnöm véleményekkel,baráti "jóakarókról"ami egyértelműen nem valóságos.Nem védekezem, és nem támadok,csak nem értem, miért írt, miért ide.A mi kapcsolatunknak már befelegzett nagyjából az ötödik évnél, mégis valami csoda folytán együtt maradtunk,majd összeházasodtunk.Igen, az ember követ el hibákat,de ennek így lett jó vége.Sajnálom,ha ő úgy gondolja,hogy elbántam vele, mert nem ez volt a szándékom,nem gyötörni akarom,és főleg nem fájdalmat okozni neki.Ő is tudta,hogy gondok vannak,és nem beszéltünk róla,csak úgy tettünk, mintha nagyon boldogok lennénk.Én szilveszterkor úgy döntöttem,új év,új élet.Lehetett volna hamarabb is,és mégsem tettük meg ezt a végső lépést,talán mert féltünk, talán, mert bíztunk abban, hogy újra jó lesz minden. Nem így történt,és ez lett a vége.Az meg, hogy néha találkoztunk?Emberek vagyunk,sok évvel a hátunk mögött,nem könnyű az elszakadás!Azóta sok idő telt el, és még nagyon soknak kell eltelnie ahhoz, hogy felejtsünk.Csak feletébb bosszant, hogy véletlenül kellett megtudnom, hogy a "kapcsolatunk" "dióhéjban" története már az interneten is olvasható.Nem üzenek neki,csak kívánom,hogy végre felülemelkedjen a múlton,és emelt fővel kezdhesse el élni a jövőt.