Mindenféle felvezetés nélkül olvassátok, good morning sunshine.
Ritkán fér össze a vonzó külső és az erény (Iuvenalis)
Délutáni alvásból felkelve a fürdőben kezdtem sminkelni. Szokatlanul szépnek, szebbnek kellett lennem; biztonságérzetet ad. Cipő, kabát, parfüm, utolsó pillantás, tudtam én, hogy nem az arcomon fog múlni, ahogy eddig sem azon múlt. Amíg kiértem a villamosmegállóba, rá gondoltam. Filostrato, legyen ez, a gondolataimban úgyis össze vagyok zárva vele. Januári találkozásainkra gondoltam. Úgy hozta az élet, hogy pár napon belül lépten-nyomon összefutottunk a városban, ami nem is olyan hatalmas. Ő az az ember, aki mindig kicsit bennem van, talán szerelemként aposztrofálva valamelyik fiókban, de ritkán húzom ki azt a fiókot, leginkább akkor, amikor a többi nem nyílik. Akkor azt mondta, persze koncerten összebújós csókolózás után, hogy ő most szabad akar lenni, kötöttségek és legfőképp barátnő nélkül, felfogtam, mindenki akar valamikor kurválkodni, ő most akar, legyen így. Kiábrándultam, összeszedtem magam aztán.
Fölszállok a villamosra, nézek ki az ablakon, látom a várost, látom tükröződni az arcom, egy szomorú arc Budapestbe keretezve. Ott a HÉV, eszembe jut a Sziget, persze együtt, egy koncerten, Filostrato és Filoména Zagaron. Legutóbb is Zagaron találkoztunk, akkor már nem véletlenül, hívtam, nem jön. Nem megyek. Hívott, hogy mégis, én is mégis. Csak eljátszottuk megint a szokásosat, már indultunk is volna tovább, ugye hozzám; igyunk még, mondom jó. Fura arc, rákérdezek. Barátnőm van. Ja, hogy múltkor még nem akartál olyat, nekem szólt? Határozott nem. Na induljunk, alhatsz nálam; tényleg csak aludtunk. Következetlenség, de akkor már a fiók nyitva volt, csak őt láttam belőle mosolyogni. Reggel haza, két napig tartottam magam, két napig sírtam.
Közben lassan leszállok a villamosról. Volt Sziget korábban is, volt minden, smsek, beszélgetések, vigasztalások – ígéretes, nagyon is, de persze soha semmi komoly. Összekavarni, aztán mondani vagy csinálni egy olyat, amitől zokogva esem neki vakolókanállal annak a piedesztálnak, amit én építettem alá; ez volt az ő stílusa. Ezzel nem tudtam mit kezdeni, mert alighogy porrá törtem a gipszet, kezdtem újra az építést-formálást, és giccsesen csillogó szemekkel állítottam újra rá, hogy aztán ismét elfeledkezzem róla, berakjam a fiókba. Majd ha megint valamiért előveszem onnan, akkor lássam azt a kibaszott talapzatot a segge alatt, és ne tudjak ettől elvonatkoztatni. Szar nekem.
Épp arra a koncertre tarok, ahová ő hívott, ahol ő játszik, és én megyek, mert a lányoknak nincs agyuk. Mondjuk a szomorúságomról nem tudok megfeledkezni, talán ez így jobb. Alkoholizálás, micsoda taktika, úgy csinálok, mint akit pont nem érdekel, hogy mit csinál és kivel, fúj. Barátokkal felvértezve mentem, de nem segített sokat. Koncertnek vége, Filostrato egy idő után az asztalunkhoz jön, itt az alkalom, egy francia fiú egész este próbálkozott, oké meghívhatsz egy italra. Beszélgetve, mosolyogva mentünk a pulthoz, látványos és mesterkélt. Fizetni azért nem hagytam. Most vissza az asztalhoz. Paff. Filostrato már egy másik asztalnál valami átlagos, de inkább csúnyácska lányt fűz, látom sikerrel. Persze tilosban jár, megvan még az a barátnő. Hányadik lány lehet ez, akivel most félrekacsint… Tudom, hogy folyton csapong, és nem tud nem érdekelni. Összeszedem magam, nincs sírás. Az egész társaság másik helyre megy, búcsú a franciától, mennem kell. Az utcán konstatálom, hogy a lánynak stílusa sincs, pici elégtétel, de messze áll attól, hogy örömet okozzon. Következő hely, sokadik mézes-ágyas, kimegyek egy kis levegőért. Kint találkozom Filostrato nagyon jó (legjobb?) barátjával, mmmmm, Dioneo. Kérsz pálinkát? Kérek hát. Összeáll a fejemben a kép, úgyis egy nagyon szép emberről van szó, egy estére tökéletesen passzol hozzám; inkább tökéletesen passzolunk egymáshoz – mire nem képesek a lányok, ha bosszúvágy hajtja őket... Akkor már túlvoltam pár sírógörcsön a mosdóban, elhívtam táncolni, nem kellett sokáig unszolni, megcsókolt. [wow] Kár, hogy kicsit élvezem csak. Megbizonyosodtam arról, hogy ezt Filostrato végignézte, majd leléptünk. Együtt. Hozzám persze. Semmi komoly nem történt, de azt mindketten élveztük. Közben a szívem kettéhasadt, de jó volt, jót tett ő nekem, nagyon is.
Másnap reggel együtt haza, gyönyörű szemek, örülök Dioneo az estének, jó legyél, szia. Világos volt már, kezdtek ám csiripelni a madarak, én meg magamra maradtam az ambivalens érzéseimmel, amikre gondolni sem mertem. Láttam Filostrato reakcióját, nem volt túl boldog, hát nem is vártam, de akkor nem láttam már tisztán, és nem is hiszem, hogy értelmezni tudtam volna testbeszédét. Fájdalmat azt hiszem okoztam, és ez elégtételt szolgáltatott, kis törlesztés az én fájdalmaimért, nagyon kicsi.
Este még volt egy undorító veszekedésünk msn-en, szóvá tette Dioneot, sütött belőle a gúny, talán a sértettség is, tettem én is megjegyzést az esti bárkapcsolatára, főleg a megjelenésére. Erre az volt a reakciója, hogy az én barátnőmet, akivel este a koncertre mentem, meseszépnek titulálta. Az is, tényleg, de üvöltött az egészről, hogy csak azért csinálja, hogy fájjon. Kicsit elbeszéltünk egymás mellett, sértegetett, és én is aljas voltam, szóval tényleg gusztustalan volt. Azt gondoltam – sokadszorra – soha többet nem beszélünk.
Most kicsit félek. Odáig fajult, hogy versengve bántuk egymást, ki tud nagyobb fájdalmat okozni a másiknak... És az van benne, azt érzni, hogy ő jön. Pár napja msn-en egy félrecsúszott link miatt szóbaelegyedtünk. Beszélgettünk kicsit, aztán mit tett? Elhívott a következő koncertjére. Nincs az az Isten...
Filoména, de legyen Kata, mert így hívnak
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Zahara 2008.04.08. 09:24:16
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.08. 09:26:08
bigyo83 2008.04.08. 09:27:52
Barakis (törölt) 2008.04.08. 09:28:00
Dr. Kix 2008.04.08. 09:29:58
Bár Kata nem normális, az biztos! :)
duneem 2008.04.08. 09:30:06
talaltatok benne szakitast, vagy nem?
biztos bennem van a hiba...
Lui_78 2008.04.08. 09:30:33
Jonas-R 2008.04.08. 09:30:33
meg.mondom 2008.04.08. 09:30:50
Gróf Von Kertesházy 2008.04.08. 09:31:05
duneem 2008.04.08. 09:31:34
kix, mi tetszik benne?
borzlány 2008.04.08. 09:33:44
nagyonnagyon ovisan viselkedtetek! egy ilyen hülye játékba belemenni? na ne már! te vagy a nő, legyen már egy kis tartásod, és lépj ki szépen ebből az egészből! msn-en szépen töröld ki, és ne menj el többet vele sehova! persze csak akkor, ha nem vagy gyógyíthatatlanul mazopista alkat :)
egyébként élvezem, hogy van helyesírás és központozás is :)
Sapped girls don't say no 2008.04.08. 09:33:49
Rebelde 2008.04.08. 09:35:37
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.08. 09:36:24
duneem 2008.04.08. 09:37:16
Jemi 2008.04.08. 09:38:46
vernarancs 2008.04.08. 09:39:07
GSCS 2008.04.08. 09:39:40
Dr. Kix 2008.04.08. 09:39:47
Tud fogalmazni, olvasmányos, és helyesírásban is ott van a sokéves átlag felett. Meg az a fiatalos naív-önző 'báj', ami dolgozik benne. Ha ilyeneken leakad, nagyon sok pofon várhatja még az életben. UFF! :)
Rebelde 2008.04.08. 09:41:21
elsőre nekem is ez ugrott be:)))
duneem 2008.04.08. 09:41:34
kix, a helyesiras tenylge jo, de ennyi:D
tortenet, szakitas?
ez nem ilyen blog?
itt max keresztebeszivatas van
genghis 2008.04.08. 09:42:36
Vagy szepek es butak.
Vagy ha szepek es okosak is egyben
Nem allnak szoba velem
Ki erti ezt?
Ki erti, mert en nem!
MNK
Kisasszony kevesebb zoldet a sztori iras elott, es akkor nem lesznek fiokok meg elborult fantazia nevek, meg hagymazas erzelmi fluktuaciok. Nem tesz jot a lazamnak.
Rebelde 2008.04.08. 09:43:09
dinnyécske alias Pimpike a boldogság kék madara :D 2008.04.08. 09:43:12
tuli _ 2008.04.08. 09:44:22
Libahalmozó 2008.04.08. 09:44:34
duneem 2008.04.08. 09:44:45
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.08. 09:45:38
borzlány 2008.04.08. 09:45:42
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.08. 09:46:22
pedig de!
Barakis (törölt) 2008.04.08. 09:46:43
borzlány 2008.04.08. 09:47:12
genghis 2008.04.08. 09:47:16
Koszke!
Nekem kene most a sivatagban aszalodnom. Az van ram nyomtatva hogy
"szaraz meleg helyen tartando", meg hogy torekeny.:)
tuli _ 2008.04.08. 09:47:24
Még nem ébredtek fel mp-ék.:))
nyina zarecsnaja 2008.04.08. 09:48:00
Kata, ismerem ezeket a fura szerelmeket, többet árt, mint ér.
Move on.
KicsiNaiva 2008.04.08. 09:48:48
ide, erre a blogra.
egyébként pedig hol a szakítás..?
és "a város legjobb lekoptató dumái"?
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.08. 09:50:26
mindig van kivétel :)
Gróf Von Kertesházy 2008.04.08. 09:50:47
duneem 2008.04.08. 09:50:58
fragile
valmont 2008.04.08. 09:51:32
Nekem bejött, mert a stílus tökéletes összhangban van a tartalommal. Bölcsészlány szerelmes lesz a zenészbe, naná, hogy reménytelenül...
céerem 2008.04.08. 09:51:48
Olyan volt a sztori, mintha egy hellén drámát olvasnék, ezek a nevek.
Nem MNK a lány, csak érzelmileg teljesen labilis, nincs elég önbizalma, hogy új emberek felé nyisson és érzései vannak a másik felé.
Onnan tudom, hogy velem is ez van. Tök rossz ám ez.
Guy Secretan 2008.04.08. 09:52:48
szqulla 2008.04.08. 09:53:43
Barakis (törölt) 2008.04.08. 09:54:33
Nyugi lányok, néhány érdemtelen seggfej után megtanuljuk értékelni az elsőre akár unalmasnak is tűnő, de "rendes" srácokat :P
Na ja olyan 40 évesen... :)
forallmankind 2008.04.08. 09:54:37
stílus: 5alá (néha nekem sok volt)
bántásból szex az ex legjobb(?) barátjával(?):
slightly MNK! szerintem!
szqulla 2008.04.08. 09:55:00
OpenWolf! 2008.04.08. 09:55:08
valmont 2008.04.08. 09:55:24
Ezzel vitatkoznék. A beletőrődni és az értékelni számomra nem ugyanaz :D
szqulla 2008.04.08. 09:55:58
Nem kell ahhoz 40-nek lenni, csak jól kell tudni kiválasztani, azt a párat, aki megszívat :):):)
borzlány 2008.04.08. 09:56:12
duneem 2008.04.08. 09:56:20
céerem 2008.04.08. 09:56:36
nem, 26 évesen :)
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.08. 09:56:36
szerintem ez a pasi sose volt ex... vagy valamit félreértettem?
Alvwen Wintwex · http://www.myspace.com/alvwenwintwex 2008.04.08. 09:57:02
aláfestésnek.
www.youtube.com/watch?v=qfQmbCPXihw
genghis 2008.04.08. 09:57:38
Szijja Tzirmi kisasszony!
Ezer es egy eve mar!
Hova tuntel Te jany?
MizBig 2008.04.08. 09:59:24
A fickó egy híres zenész amúgy?
hangabanga/ · http://vesta.blog.hu 2008.04.08. 09:59:48
mindenki zsinóron próbálja rángatni a másikat...
céerem 2008.04.08. 10:00:04
Elindult az új munkahelyemen a munka és totálmegabrutálmódon behavazódtam így tavaszra.
Most sem jobb a helyzet, de néztem a blogot és erre a sztorira muszáj volt írom.
Meghát hiányoztatok :))) Tezse-nek is mindig csak rohanva köszönök, ha összefutunk. Megjavulok!
Kabarészínész 2008.04.08. 10:00:08
forallmankind 2008.04.08. 10:00:19
"Semmi komoly nem történt, de azt mindketten élveztük."
há végülis akkor jó! ha nem volt hát nem volt :)
hebron
valakije csak volt neki! szerintem, de lehet én értem félre
Cirmi
neked meg miért is nincs önbizalamad?
MizBig 2008.04.08. 10:00:33
Egyébként ez mi?: "Semmi komoly nem történt, de azt mindketten élveztük."
Lui_78 2008.04.08. 10:00:40
forallmankind 2008.04.08. 10:02:29
hát ez az h mi az?
heavy petting? :)
Rebelde 2008.04.08. 10:03:24
az:)
Gróf Von Kertesházy 2008.04.08. 10:04:00
Attól, hogy neki nincs agy, másnak még lehet.
A fickó egy híres zenész amúgy?
Szerintem a Görög filharmónikusok vezér oboása!:D
Barakis (törölt) 2008.04.08. 10:04:28
Inkább szar, de vicces.
MizBig 2008.04.08. 10:04:56
céerem 2008.04.08. 10:05:00
gatterka
ezt én fejtegetem filozófikus pillanataimban.
borzlány 2008.04.08. 10:06:16
MizBig 2008.04.08. 10:07:05
MizBig 2008.04.08. 09:59:24
Attól, hogy neki nincs agy, másnak még lehet.
A fickó egy híres zenész amúgy?
Szerintem a Görög filharmónikusok vezér oboása!:D
:-D Ütős lehetett a koncertjük a Szigeten!
Lui_78 2008.04.08. 10:07:08
Russell44 2008.04.08. 10:08:19
genghis 2008.04.08. 10:08:53
A lenyeg a lenyeg, orulunk hogy vagy!:)
Legyel kicsit gyakrabban, a szivem nem birja mar a feszultseget es elkezdtem aggodni.;)
bloodhound v2.0 2008.04.08. 10:11:07
ez igen, tíz pont! :D
Hopi Bond 2008.04.08. 10:12:25
Gróf Von Kertesházy 2008.04.08. 10:12:55
A Korga Dzsí-ék mellet elférnek:D
Hopi Bond 2008.04.08. 10:13:30
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.04.08. 10:16:05
Már nagyon hiányoztatok ám, meg aztán ez a poszt...
Valahogy az volt az érzésem, hogy főhősünk sosem volt igazán együtt a "sztárral" csak ácsingózott. Az meg kihasználta. Mert főhősünk hagyta. Miért is csodálkozik? Mindenkivel azt lehet megcsinálni, amit hagy. Ami az írás stílusát illeti...akár még jó is lehetett volna, de van olyan, hogy a nagy igyekezeben valami félresiklik. Itt is ilyesmi történt.
MizBig 2008.04.08. 10:17:08
Nemtom, mi az, de biztos! :-D
Szerintem a lánynak ki kéne utaznia Afrikába önkénteskedni, mondjuk egy évre. Ott egész más problémákkal fog szembesülni. :-)
Rebelde 2008.04.08. 10:17:28
duneem 2008.04.08. 10:17:50
Hopi Bond 2008.04.08. 10:18:58
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.04.08. 10:19:27
duneem 2008.04.08. 10:19:45
Barakis (törölt) 2008.04.08. 10:20:17
Szerintem a lánynak ki kéne utaznia Afrikába önkénteskedni, mondjuk egy évre. Ott egész más problémákkal fog szembesülni. :-)
Ezt a jellegű hozzáállást sose értettem, attól még, hogy globális szinten kicsi a problémája még neki nagy ez. Mindenki onnan tudja, hogy éppen milyen nagy a problémája, hogy összehasonlítja az eddigi legnagyobbal. Ha eddig nem volt ilyen nagy akkor tragédiaként éli meg. Szóval nem kéne lenézni azért valakit, mert neked ez semmi, attól még ő a nap minden egyes percét ezzel éli meg.
Gróf Von Kertesházy 2008.04.08. 10:21:38
forallmankind 2008.04.08. 10:22:03
szerintem felesleges fejtegetned! Lehetne :)
Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.04.08. 10:22:20
Minden nő kurva. Ő is, pedig férfi. Disztichonban emelek sztilobátot ülepe alá, hogy aztán köpködjem a maltert a metopéjáról, két triglyph között. Egész este mosom a vakolatot a szoknyámból. Ő mosolyog a fiókból. Illetve nem is mosolyog, vicsorog. Beszorult. Kiszabadítom. Szabad akar lenni.
Folyik a víz a HÉV ablakán, mint könnycseppek gyönyörű szemem zsalugáterén. Mint három hónapja, a kocsmában. Megnyugodva konstatálom, hogy a kis luvnya a étterembe akit tökre olt, há bakker az tökre gáz, hö. És stílusa sincs. Bárcsak nekem se lenne. Bár ne durrannék el az igényességtől és a kultúrától. Könnyebb lenne az élet.
Ilyenkor visszavágyom a tanyára.
Megcsal. Megcsalom. Mindebben van valami őrült kimódolt sznobság. A tekintetében. Jön a haverja, Polonius. Majdnem felér velem. Alkoholizálás, konstatálása annak a ténynek, hogy mesterien kúr. És a bánat, a nagy magyar ugaron, tökcikis veszekedés a cseten, majd spleen és depi, a késői kamaszkor és a bölcsészkar összes bölcsességével felvértezve.
Van, aki szeret. Legalábbis azt mondja. És én próbálok hinni neki. Én vagyok az. Írnék még ide valami enumerációt, kellene egy rezonőr, és egyéb kifejezések. De nem engedi a fájdalom. Ah.
mp3_letoltes · http://mp3-letoltes.blog.hu/ 2008.04.08. 10:22:34
Miért kell egy lánynak futnia a pasi után, ha már többször dobták? Kár, hogy a korábbiaknál ezt nem fogta fel, hát ennek ez az egyenes következménye.
Hogy miért hívja meg a pasi újra meg újra? Hát tartaléknak mindig jó lesz. És ha ezt beválallja a csaj, akkor meg ne rinyáljon, hogy hűha, most is egy másikat szedett fel. Na meg a koncertre is kell egy kis szervezett közönség.
TÖK EGYÉRTELMŰ.
madz 2008.04.08. 10:23:29
Rebelde 2008.04.08. 10:25:13
ez helyén volt:))
MizBig 2008.04.08. 10:25:31
Nem néztem le, ez egy komoly javaslat volt. Ha megengedheted magadnak, hogy segítesz másokon, abból Te is épülsz. Számomra olybá tűnik, a lány a szíve mélyén (meg talán a felszínén is) tudja, hogy ettől a sráctól nem várhat harmonikus, boldog kapcsolatot, annak meg hosszú távon nincs érteleme, hogy epekedik és kavar.
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.04.08. 10:26:31
céerem 2008.04.08. 10:26:48
Még visszatérek!
Barakis (törölt) 2008.04.08. 10:28:22
Asszem Cirmi fejtette ki részletesen a hölgy érzelmi állapotát amivel messzemenőleg egyetértek. Ez egy igan szar helyzet és csak egy új, erős érzelem képes az embert kibillentení ebből, mindenféle pótcselekedet nem.
genghis 2008.04.08. 10:32:34
:DDDDDDD
borzlány 2008.04.08. 10:32:54
MizBig 2008.04.08. 10:33:07
Pók, ez mesteri volt!
Kertesházy, csak nem Korda Gyuribá' a tettes, a káeurópai donjuan, a női szívek elrablója? Ah, nem, ő hű hitveséhez, Klárikához, I guess. :-)
Barakis (törölt) 2008.04.08. 10:34:38
Na ja, de akkor nem Afrikába kell menni, hanem... Tényleg, hova is? Pár tippnek én is örülnék! :)
MizBig 2008.04.08. 10:35:17
Fitz 2008.04.08. 10:36:08
Minden Nő Kulva?
MizBig 2008.04.08. 10:36:42
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.04.08. 10:37:14
Barakis (törölt) 2008.04.08. 10:37:41
A sarki kricsmibe 60-70 éves alkesz papák járnak így ez a veszély engem sajnos nem fenyeget. Főleg mióta valami idióta betiltotta a kricsmik működését 10 után a kerületemben... :(
dr. Wilbur Swain 2008.04.08. 10:38:09
a nyáltenger közepében fuldokoltam, amikor nagy nehezen tudtam nyomni egy PgDn-t, és így túléltem
Zagar azért jó zenét csinál, kábé ennyi értelme volt a postnak
MizBig 2008.04.08. 10:39:29
MizBig 2008.04.08. 10:40:20
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.04.08. 10:40:28
Póké lényegesen érthetőbb. Ha tényleg nő írta, akkor nem értem a nőket (még annyira sem).
Barakis (törölt) 2008.04.08. 10:42:16
Az kéne még csak, a végén nem találok haza illuminált állapotban. :)
Guy Secretan 2008.04.08. 10:42:36
MizBig 2008.04.08. 10:42:52
Az emberek néha nagyon hülyén viselkednek, ha szerelmesek (vagy úgy vélik, szerelmesek), akár nők, akár nem. Szép ellenpélda Arany Tetemre hívás c. balladája. Kerékpár, bocs, ha lelőtte megy poénodat! :-D
MizBig 2008.04.08. 10:43:51
MizBig
Az kéne még csak, a végén nem találok haza illuminált állapotban. :)
Majd lesz, aki hazakísér! :-)
Coccinella Septempunctata (törölt) 2008.04.08. 10:44:00
ne fuss olyan szekér után, amelyik nem vesz fel.
nekem ezt már általános iskolában elmagyarázták a szüleim...
bigyo83 2008.04.08. 10:44:39
ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2008.04.08. 10:45:07
Egyébként mocsok dolog ez, hogy az ember nem tud valakitől elszakadni, pedig az agyával tudja, hogy nem lesz semmi jó vége. És mégis képes a szenvedésre. Mert mégis csak a remény hal meg utoljára.
Guy Secretan 2008.04.08. 10:45:20
MizBig 2008.04.08. 10:45:20
bigyo83 2008.04.08. 10:46:04
MizBig 2008.04.08. 10:46:13
Ja, meg férfire és villamosra várni nem érdemes.
Főleg, ha BKV-sztrájk van!
Fitz 2008.04.08. 10:47:05
Amíg nincs szuicídum, "
Lebuktál, Te írtad a postot! :)
MizBig 2008.04.08. 10:47:50
Dalínál a fiók a szex jelképe...én is művelt vagyok ám!!!
"Bébi, betolod a fiókodat a szekrényembe?" :-)
Guy Secretan 2008.04.08. 10:48:31
MizBig 2008.04.08. 10:49:11
Barakis (törölt) 2008.04.08. 10:50:43
Jaj, hülye vagyok, futni nem érdemes utánuk. Mindegy.
Nők után se...
Coccinella Septempunctata (törölt) 2008.04.08. 10:52:26
ha a nők nem arra lennének trenírozva pólyás koruk óta, hogy a párkapcsolatukat elemezgessék, és teljesen döglött ügyekbe (nem akarok barátnőt - erőlködik, nem tetszel - plasztikára megy, szakítani/válni akarok - jó, de próbáljuk meg még egyszer, legyen gyerek) fektessék az energiájukat, hanem mondjuk olyan dolgokkal foglalkoznának helyette, amik előreviszik őket az életben (új szakma megtanulása, saját vállalkozás, baráti kör építése, könyvírás, blogírás, politikai aktivizmus) és arra költenék azt a temérdek energiát, sokkal jobban járnának.
érdekes, a férfiak általában 1%-át sem fordítják az energiájuknak arra, hogy a párkapcsolatukat építgessék, vagy görcsöljenek rajta. megy is a szekér.
nagyon sok nő attól teszi függővé az életét és a saját értékét, hogy van-e párkapcsolata, avagy nincs, és hogy milyen faszit sikerült kifognia magának. pedig egy nő értéke nem ettől függ. attól függ, hogy ő mit gondol saját magáról, semmi egyébtől, nem függ az MNK-tól, nem függ a társadalmi megítéléstől, nem függ a családtól, egyes-egyedül rajta múlik, hogy milyen értéket gondol magába...
szóval kevesebb nyöszörgést az idióta fickókon, és több kreatív dolgot (ez az írás jó volt, jó kezdet, írj blogot, kislány!)
Fitz 2008.04.08. 10:53:28
Én is csak egy bazi nagy lexikonnal (oder Internet) tudnék ilyet írni. Ez van, nem jó a memóriám. :)
Tigris 2008.04.08. 10:53:44
Tipikus példája annak, hogy vki nem a párját keresi, hanem a drámát, és szereti a sajgószívű hősszerelmest játszani, akiről ilyen giccses, művészieskedő sztorit lehet írni.
A temperamentumos, viharos kapcsolat és a drámázás között egy fontos különbség van. Az előbbinél a pár azért súrlódik sokat, hogy összepasszoljon (mert össze akarnak passzolni), a másodiknál meg azért, mert úgy szép az élet, ha zajlik, és mert így mutat jól a kirakatban.
Ez kisdedóvó... komolyan!
Krizsabali 2008.04.08. 10:55:33
Csak mert ha az utóbbi, akkor na küldjétek már el anyjába azt a kevés postolót is, aki tud írni!!! Mert bár a stílusa lehet éppen olyan, ami v.kinek nem jön be, de neki legalább van... a bejegyzések zömének alkotóiról ez nemigen mondható el.
Colette 2008.04.08. 10:55:56
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.04.08. 10:58:08
Tigris 2008.04.08. 11:00:05
Tigris 2008.04.08. 11:01:35
MizBig 2008.04.08. 11:03:16
Krizsa, szerintem a stílus mögöttes tartalom nélkül kb. annyit ér mint szem nyúlbogyó cukorpapírba csomagolva.
Az anyafődnek jót tesz a'! :-)
Kampec 2008.04.08. 11:04:21
Rocks 2008.04.08. 11:05:18
szerintem a poszt azért íródott, hogy szerzője bezsebelhesse az érte járó dícséreteket... elszámította magát.
Fiatal, saját véleménye szerint alulértékelt leány fantáziája Justin Timberlakeről bp-i környezetbe ültetve.
Szerintem.
Krizsabali 2008.04.08. 11:07:26
MA, a bölcsész diploma még nem jelent feltétlenül huszonéves gondolkodásmódot, érzelmi intelligenciát... :)"
1. semmiféle diploma nem jelent azt
2. nemcsak ma
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.08. 11:08:57
a MA nem azt jelenti, hogy ezen a napon, hanem a majoranna rövidítése. :)
Krizsabali 2008.04.08. 11:10:41
:DDDDD
:DDDDD
bigyo83 2008.04.08. 11:10:57
Kieran Hayes 2008.04.08. 11:14:27
50 tábla csoki - szerelmi bánat...
SzabEE 2008.04.08. 11:14:48
Tigris 2008.04.08. 11:16:24
Krizsa, MA = MajorAnna... Amúgy valóban nem jelenti, csakhát ugye most egy feltehetően bölcsész lány spleenje került boncasztalra.
Ifjú Werther nyafogásai ugyebár...
Tigris 2008.04.08. 11:23:03
Art Mooney 2008.04.08. 11:24:40
hiaba, erzelmi teren is leteznek igenytelen emberek.
Rocks 2008.04.08. 11:25:22
hulk 2008.04.08. 11:30:15
Tehát nem kellet gondolkodni, hm, értem.
horrororr 2008.04.08. 11:32:49
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.08. 11:35:07
Bocs, kommenteket most nem tudok olvasni.
További jó szórakozást!
nyanyanya 2008.04.08. 11:36:55
Ahh, ugyis elmegy ra megint..:)
Zahara 2008.04.08. 11:38:51
gargoyle 2008.04.08. 11:41:04
kieran: es megvigasztaltad? :D
storyline :) 2008.04.08. 11:41:50
storyline :) 2008.04.08. 11:43:00
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.08. 11:45:17
Tigris 2008.04.08. 11:46:15
A dráma a lényeg, nem a másik, meg a szerelem. Az ilyen lányoknak a szerelem = hősies szenvedés a vágyott pasi után, a szakítás = nemes bosszúból elkövetett kefélés, a ragaszkodás = elmenni a koncertjére...
Érett dumák ezek...
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.04.08. 11:51:42
"de kozben a nagy Ő nevet suttogjuk a sajat fulunkbe"
ez szép. Írj te is valami hasonlót.
ricardo montelban 2008.04.08. 11:52:12
gargoyle 2008.04.08. 11:54:47
muzzzy a.k.a. etil alakulat 2008.04.08. 11:55:31
Laslow · http://laslow.hu/ 2008.04.08. 12:07:45
Az írás stílusa miatt könnyű azonosulni Kata érzéseivel; örülök, hogy a tartalom és a stílus néha erősíti egymást. (Kicsit arra emlékeztet, amikor egyik nyáron megnéztem a moziban a Holnaputánt, a teremben meg baromi hideg volt a légkondi miatt, és végigvacogtam a filmet... illett hozzá!:)
Amúgy legfeljebb pár év, és valahogy kilábal ebből a helyzetből a kedves kis postolónk. Szóval, ha ő maga nem is tud, de az idő segít majd. Szerintem.
hhh. 2008.04.08. 12:08:14
csak így tovább!
Szil-Ka 2008.04.08. 12:11:04
sz b&b 2008.04.08. 12:16:17
ezért fake???
na nemá'!
Syolos 2008.04.08. 12:16:38
muzzzy a.k.a. etil alakulat 2008.04.08. 12:18:15
miraclehappen 2008.04.08. 12:19:45
A másik amit nem értek, ha már görbetükör, legalább röhögnéd ki magad, de ne sajnáltasd. Majd sajnálunk magunktól. De effektíve saját magadnak főzöd a pofonlevest mindig, úgyhogy ez magától nem fog változni, csak ha Te változtatsz rajta.
Kieran Hayes 2008.04.08. 12:22:05
Paulybird 2008.04.08. 12:38:51
Paulybird 2008.04.08. 12:41:22
A legfájdalmasabb az a talapzatos rész, fiókkal, stukkóval...
. . (tör 2008.04.08. 12:41:31
Paulybird 2008.04.08. 12:43:29
. . (tör 2008.04.08. 12:44:28
. . (tör 2008.04.08. 12:45:11
Barakis (törölt) 2008.04.08. 12:47:23
90%, hogy ott van a 3. szereplő is, a "rendes~lúzer" srác, aki le sincs szarva :)
Sőt, most még észre se véve. Szar dolog "rendes~lúzer" srácnak lenni... :(
. . (tör 2008.04.08. 12:51:05
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.08. 12:52:06
:)
vártuk, hogy jössz offolni este.
nyunyuli 2008.04.08. 12:52:14
és igenis van ilyen, hogy valaki után epekedsz, hiába
nem azért, mert hejdeki...ott jó érzés szenvedni
hanem egyszerűen nem tudod kiverni a fejedből
ennyi
üssetek agyon:)
Tigris 2008.04.08. 12:57:12
Vestergaard 2008.04.08. 12:57:36
Ez egy mezei elkényesztetett, újgazdag és unatkozó liba a szokásos allűrökkel: zenész pasi az Isten, nincs semmi dolgom csak hogy magammal foglalkozzak, ha nincs semmi komoly problémám akkor kreálok magamnak.
Egyértelmű számomra milyen sors vár rá...
Jó sírást!
Tigris 2008.04.08. 12:59:09
gargoyle 2008.04.08. 12:59:39
Tigris 2008.04.08. 12:59:44
Paulybird 2008.04.08. 13:02:00
tegyük fel, hogy van egy kedves csaj, akit amúgy nagyon szeretnék megkapni, olyan épp hozzámvaló forma, de a dolgok jelenlegi állása azt mutatja, hogy erre inkább csak matematikai esélyeim vannak.
Nomármost, tegyük fel, hogy én kedvelem ezt a lányt.
Nomármost, ha lenne lehetőségem kibaszni vele, fájdalmat okozni neki, vajon megtenném-e?
Na és miért nem?
melleséeg, tudom, nem értelmes dolog ízlésektől vitát nyitni, de azért bizonyos dolgokról vannak konszenzusok. pl a májva színű ing csíkos zakóval, idióta nyakkendővel, (hatalmas nyakkendőtűvel,) mindez makkoscipőben nem túl ízléses.
Na, valahogy ugyanígy szar ez az írás is. Ha valakit ez nem zavar, hát persze lelke rajta, meg az is igaz, hogy itt a postok 98% minősíthetetlen stílusban íródott, de könyörgöm, ne tekintsük már ezt a szintet az alapnak...
Vestergaard 2008.04.08. 13:02:45
Gratula, így már a lány írása is értelmesebb.
Minden elismerésem!
. . (tör 2008.04.08. 13:03:40
Szia ..
:)
vártuk, hogy jössz offolni este.
:) Szia!
átaludtam az offolást, utána meg nyoma sem volt senkinek hajnalban :)
nyunyuli 2008.04.08. 13:03:40
dehogy vagyok bölcsész!!!!!
csak tetszett, sztem nem bűn
főleg a sok tizenévesektől származó fos írás után
gargoyle
felépülés útján haladok, már annyira nem esz a fene és adj nekem max két hetet, és már nem is fog:)
nyunyuli 2008.04.08. 13:05:08
nyunyuli 2008.04.08. 13:05:39
nyunyuli 2008.04.08. 13:06:46
"Na, valahogy ugyanígy szar ez az írás is. Ha valakit ez nem zavar, hát persze lelke rajta, meg az is igaz, hogy itt a postok 98% minősíthetetlen stílusban íródott, de könyörgöm, ne tekintsük már ezt a szintet az alapnak..."
itt senki sem mondta, hogy ez az alap
Zahara 2008.04.08. 13:07:40
Krisz78 2008.04.08. 13:08:37
Időm nincs, de vki mondta, hogy olvassak ma Pókot feltétlenül, de ahhoz a posztot is el kellett olvasni:-) Szóval először is: Póóóóóóók:-D
Stílus és tartalom fikázása: nekem kicsit erőltetett stílusnak tűnik, de még nem fárasztó. Inkább ilyet, mint "a zilyen iszónjat hejesirásal és stílusval megirtt" szösszeneteket:-) Bár az tény hogy ebben sem szakítás, sem lekoptatós duma nem volt:-P
A történethez: nagyjából a lényeget megírták itt előttem többen is. Még azt sem mondanám, hogy nagy tragédia, ha van egy-egy ilyen reménytelenül-szerelmes-vagyok-pedig-tudom-hogy-nem-érdemel-meg-és-csak-udvartartás-vagyok sztori is az ember tarsolyában, csak nem mindegy:
- legfőképp hogy meddig tart, mert évekig játszani ezt a játékot ... háááát...
- nem _mindegyik_ szerelmi története ilyen az illetőnek:-)
Gyógymód, ahogy többen is írták, bezárni és lelakatolni a fiókot (használjuk mi is ezt a szép hasonlatot:-), aztán munka, suli, hobbi, szórakozás, pörgés stb. - erase the pasi from your mind - hát nyilván ez nehéz, de nem lehetetlen:-)
Coccinnella 10:52: minden szavaddal egyetértek! De ez nehéz, nagyon nehéz... nekem sem megy mindig 100%-osan, pedig igyekszem:-)
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.08. 13:09:02
Paulybird 2008.04.08. 13:09:16
Csak éppen annyi a hígfos iromány errefelé, hogy menten hanyattesikmajd minden elveszett lélek, amint feltűnik egy szilárdabb szardarab a tajtékos fostengerben úszva...
szépmező 2008.04.08. 13:10:35
én borzlány és hebron véleményével értek együtt (amit még anno a délelőtt folyamán írtak :)
szegény posztíró, jól megszopatja magát :)
Paulybird 2008.04.08. 13:11:31
Paulybird 2008.04.08. 13:12:27
szóval épp erről a hozzállásról szólok...
garnéla mák 2008.04.08. 13:12:44
nyunyuli 2008.04.08. 13:13:22
ennyi szart, meg fost belezsúfolni 3 sorba, nem gyenge teljesítmény, csak gratulálni tudok
A nap művésze lettél
Szívesen olvasnék tőled is valamit, hátha az lesz a legjobb és nem találjuk szarnak és híg fosnak vagy fostengernek???:)
Krisz78 2008.04.08. 13:14:52
Pár év? Pont ezt nem kéne hagynia! Hanem erőszakkal kiszakadni ebből a "kapcsolatból", állapotból!
Szerintem:-)
Paulybird 2008.04.08. 13:15:53
nyunyuli 2008.04.08. 13:17:27
ez nem baj, csak sztem fogadd el, hogy a többiek mások, más véleménnyel, mint jómagad
vagy halljuk, hogy az olvasatodban hogy is néz ki a NŐ és a FÉRFI és a KAPCSOLAT
hátha az lesz az etalon mindenkinek
szépmező 2008.04.08. 13:19:27
Paulybird 2008.04.08. 13:19:50
"és akkor megbeszéltük, hogy ez már nem megy, és vége." vagy a legdrámaibb az lehetne, ami a 3. sor után úgy végződik, hogy "és soha többet nem is kerestük egymást"
nyunyuli 2008.04.08. 13:22:04
hát ez sem hangzott pozitívabban, mint a post
"nyomorúságos, átlagos, érdektelen, legdrámaibb"
storyline :) 2008.04.08. 13:23:15
Paulybird 2008.04.08. 13:23:24
hogy értsem, hogy pozitívabban?
Paulybird 2008.04.08. 13:24:26
egyébként igen, a Paksi Endréről van szó
Zahara 2008.04.08. 13:24:27
nyunyuli 2008.04.08. 13:25:31
feküdj le aludni sztem:) rádfér
gastro, missing in action 2008.04.08. 13:25:33
Ezt valami, olyan csaj írhatta, aki a szex közben is a Catilina védőbeszédet mondogathatja, mert csak addig jutott latinból, és a másik valószínű , úgysem tudja miről beszél, de szerintem ő sem...
. . (tör 2008.04.08. 13:26:31
gastro, missing in action 2008.04.08. 13:27:02
szépmező 2008.04.08. 13:27:54
és helyesírásból se húzták meg sokszor :)
nyunyuli 2008.04.08. 13:28:20
itt véleményt mondunk
semmi sem kötelező
én sok mindent belátok észérvek után
de senkit sem becsmérelek
igenis szeretem az irodalmat
nem hiszem, hogy TE sokkal kultúráltabb lennél, mint én
meglepődnék, ha igen
Paulybird 2008.04.08. 13:28:39
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.08. 13:30:11
indulok is :(
Paulybird 2008.04.08. 13:32:03
igazából lehet, hogy csak annyiról van szó, hogy egy geciunalmas szürke kisemberke vagyok, akitől nem fussa' drámai ajtócsapkodós megcsalós férgeskedős stb stb szakításra. se...
storyline :) 2008.04.08. 13:33:48
Nos, aki nem futtat több nőt egyszerre, az sikeres rockzenész nem lehet.
szépmező 2008.04.08. 13:37:11
gastro, missing in action 2008.04.08. 13:37:43
Zagar koncert belépő 3x: 5700 ft
Mézes-ágyas pálinka a Zagaron: 380 ft (jó lesz az zwacknak is, fütyülős-szarbarack)
Új IKEA fiók (Dionström): 3990 ft
Az érzés, hogy azt hiszik felnőtt vagyok, közben meg intelligensen MSN-en veszekszem:
PRICELESS!
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.08. 13:39:10
hát ha a barátodat is hozod... ;)
Tigris 2008.04.08. 13:39:30
Ez is egy vélemény.
gastro, missing in action 2008.04.08. 13:39:57
azért gondolom annyi esze volt, hogy megírta Word-ben, majd copy-paste-elt:-DDD
. . (tör 2008.04.08. 13:40:04
mondom, irigylem :)
cserébe lehetne kurvaizgalmas életem, hamár.. és mégse
ja és itt ezerrel megy a hair.. mer téleg good morning szánsájn :)
szépmező 2008.04.08. 13:40:41
tárgyalhatunk. de csak cserelapon :)
neked is hoznod kell egy leányzót :)
Zahara 2008.04.08. 13:41:12
Azt miből vágod le, hogy én mennyire vagyok kultúrált?
És mielőtt belelendülsz, én egy szót sem szóltam a műveltségedről- nem is ismerlek. Mivel itt stílusról meg irodalomról vitatkozunk, én stílusérzékről és irodalmi vénáról beszélek. No offence, én meg énekelni nem tudok.
nyunyuli 2008.04.08. 13:41:15
vélemény
elfogadom
ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.04.08. 13:41:50
nyunyuli 2008.04.08. 13:42:31
Jaj, tomendzseri ne szabadkozz máááár. Ez a poszt tényleg messze nem irodalmi színvonalú, és szerintem pl nyulinyulinak is be kéne (lehetne)látnia, hogy ha az irodalom nem az ő terepe, akkor ő kevesebbel is beéri, de másnak ez nem kötelező.
ezt nem tudom máshogy értelmezni, de ha elmagyarázod, hogyan lehet másképp, megköszönöm
Zahara 2008.04.08. 13:42:56
Tigris 2008.04.08. 13:39:30
Zahara 2008.04.08. 13:44:43
Nem értem a kérést. Lehet, hogy kultúrálatlan vagyok? :DDD
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.08. 13:45:11
vigyázzunk mert mindjárt jön az offrendőrség! elviszem az összes blogos csajt és válogathatsz, mit szólsz? :)
nyunyuli 2008.04.08. 13:47:00
ezt hogy is kell érteni?
Tigris 2008.04.08. 13:47:24
Az ilyen felajánlások közben szoktam bánni, hogy van barátnőm... :D
Vagy mégsem...
gonoszkiralylany 2008.04.08. 13:47:37
legalábbis annak aki ezt írta tuti nincs...
Paulybird 2008.04.08. 13:47:59
az. sajtreszelővel.
Zahara 2008.04.08. 13:50:35
gastro, missing in action 2008.04.08. 13:52:52
nyunyuli 2008.04.08. 13:53:43
annyit mondtam csak, hogy szeretem az irodalmat, de szó nem volt róla, hogy értek hozzá, sőt még értőn művelni sem művelem
az első olyan poszt volt, ami tetszett valamiért
nem vizsgáltam meg sem irodalmi, sem semmilyen más szempontból
csak olvastam
szépmező 2008.04.08. 13:54:42
tuli _ 2008.04.08. 13:57:01
Így van, na. Vitatkoztok itt ízlésen. Vessen meg mindenki, ki nem állhatom az Amerikai szépség című filmet, más meg szakdolgozatot írt belőle.
nyunyuli 2008.04.08. 13:58:01
én nem is láttam a filmet
Tigris 2008.04.08. 13:58:19
Paulybird 2008.04.08. 13:59:47
csak erre aztmondani, hogy tetszik, olyan, mintha tasnádi villájára azt mondanád, hogy ez a ház tetszik, vagy a susogósgatyás cigánygyerek szakadt tyúning-civicjére (tuning: értsd narancssárga neoluxxal házilag kivitelezett fényezés, kályhacső kipuf, karbonmintás matrica a tanksapin, és nofear racing team, nedudáljküzd és hasonló levonó a szélvédőn, kukászacsi-ablakfólia) mondanád, hogy tetszik ez az autó.
Csak próbálom felnyitogatni a szemedet, a magam vérgeci módján. Hogy ne tessenek neked az ilyesmik, mert az úgy globálice nem jó dolog. szerintem.
nyunyuli 2008.04.08. 13:59:48
:)
Tigris 2008.04.08. 14:00:36
De a vita szerintem nem arról szól (legalábbis részemről), hogy a fenti íromány szép-e, hanem hogy van-e vmi érték benne, vagy a forma önmagában érték-e tartalom nélkül. Szerintem nem.
Paulybird 2008.04.08. 14:00:43
nyunyuli 2008.04.08. 14:01:08
Tasnádi villája egy bolhafingnyit sem tetszik, se a tuning honda
Zahara 2008.04.08. 14:02:48
És nem gondolom, hogy annyira fontos az irodalmi műveltség az életben. Ez beállítottság kérdése.
És gastrophillel is egyetértek, és nem azért mert az ő kommentjében is van fekália. :D
Paulybird 2008.04.08. 14:03:17
olyan, mintha
példa volt, a szemléletesség kedvéért.
nyunyuli 2008.04.08. 14:04:15
ez egy számomra szimpatikus hozzászólás volt részedről
Zahara 2008.04.08. 14:08:20
Ez a poszt meg ha nem is zone romantika, de minimum hallmark chanel.
Zahara 2008.04.08. 14:09:25
Köszönöm, és viszont. Tényleg.
nyunyuli 2008.04.08. 14:09:48
miért baj, ha nekem tetszett?
tuli _ 2008.04.08. 14:10:01
a tartalom egy mondatban összefoglalható, a stílus pedig van, akinek irritáló, van, aki élvezte.
A forma meg persze, hogy nem ér sokat tartalom nélül. Viszont ez nem irodalmi alkotás, csak egy kislány összeszedte magát, hogy veretesen írjon, és legalább abba ne kössenek bele. Szegénynek nem sikerült. Engem jobban kiakasztott a semmin való rágódás. Tudom, mindenkinek a saját baja fáj a legjobban, de nem mindegy a mérték. És azérték.
tuli _ 2008.04.08. 14:11:38
Ha rám hallgatsz, nem is nézed meg, ha másra, akkor meg nézheted a kedvenc filmjét.
nyunyuli 2008.04.08. 14:14:58
nem fogom megnézni, egy párszor nekiugrottam, de nem ment
Paulybird 2008.04.08. 14:17:58
Úgyhogy vissza is dobom.
Baj-e ha valakinek a tasnádi haciendája, vagy a oláh-honda teszik?
nyunyuli 2008.04.08. 14:19:53
sztem nem baj
Zahara 2008.04.08. 14:24:05
OFF
És ma is sokat tanultam, csak bonyolult lenne leírni, hogy mit, de elgondolkodtam, és asszem egy kicsivel jobb ember lettem, és kösz mindenki.
(Most bárgyún boldog mosollyal hátradőlök.)
nyunyuli 2008.04.08. 14:25:29
kicsit ezt most cinikusnak érzem.
Vagy nem az?:)))
Mooon 2008.04.08. 14:25:48
hát itt már nincs sunshine...:(....
Paulybird 2008.04.08. 14:27:33
akkor te most valami olyasmi álláspontra jutottál, hogy tulajdonképpen nincsenek is igazából értékek?
(((én nem mernék vállalkozni, hogy egyértelműen megaszondjam, mi érték, és mi talmi, de határozottan az a gyanúm, hogy vannak értékesebb dolgok, és hogy sem a maunikasó, sem a cigomobil nem tartozik közéjük.)))
Paulybird 2008.04.08. 14:28:54
Mooon 2008.04.08. 14:29:53
Nademindegyis....
Ő is kinövi. Vagynem... és jön majd az, hogy 5 - 6 év házasság után valami szar miatt el kéne válni, aztán a fene nagy szenvedjünk mááá még egy kicsit miatt méégse...
mert akkor legalább érez valamit és nem unatkozik....
én ma nagyon szemét vagyok :)?
nyunyuli 2008.04.08. 14:33:35
nem baj
mindenki éljen a saját értékrendje szerint.
engem nem foglalkoztat, hogy kinek mi tetszik vagy hogy néz ki, mije van
Mooon
nem vagy szemét
ez a véleményed:))
Mooon 2008.04.08. 14:33:36
nálunk a közelben vagy egy széééép nagy sárga háááz :). Egy-két kocsma (meg még mi minden) tulajdonosa a kedves birtokos... Kovácsoltvas kerítéssel, színes ólomüveggel, amin szentek mosolyognak az ég felé... szerinted az milyen...
ja a fehér stukkós erkélyeket, amiből van vagy10 - 12, kifelejtettem...
Zahara 2008.04.08. 14:33:43
Épp lehetne is, de kivételesen most nem.
De honnan ismersz? :DDD
VOGAben 2008.04.08. 14:33:58
nyunyuli 2008.04.08. 14:34:50
nem ismerlek
de kíváncsi lennék
Mooon 2008.04.08. 14:35:50
ááá, kicsit azért mégis túlzásba estem :)))), 5-6 évet az ember nem szokott feladni csak úgy.... De van aki tényleg elvan azzal, hogy jó szenvedni, mert akkor legalább van valami....
nyunyuli 2008.04.08. 14:37:09
ha neki jó, csinálja
nekem nem lesz tőle se jobb, se rosszabb
Ördöggörcs:) 2008.04.08. 14:38:41
Másrészt meg az is szembetűnik, hogy ez sokkal inkább egy saját intellektustát fitogtató írás a postoló részéről, semmint egy valódi történet...
Zahara 2008.04.08. 14:44:32
biztos, hogy egy picit sem baj?
Én speciel megint rájöttem, hogy az értéknek vannak fokozatai, és ezt attól függően látod, vagy nem látod, hogy te magad mennyire vagy birtokában (és milyen fokán) az értékelés képességének.
Tehát az ízlés tulajdonképpen képesség.
Hogy baj-e, hogy valamilyen képességed hiányzik, pusztán azon múlik, hogy abból akarsz-e megélni. :D
nyunyuli 2008.04.08. 14:47:36
honnan tudjuk, hogy a mi ízlésünk jobb, mint a másiké, akinek a dolgai nekünk nem tetszenek?
Ki jogosult ezt eldönteni?
Honnan tudod, hogy az értékelésed helyénvaló?
Paulybird 2008.04.08. 14:48:57
most akkor hogyvanez? igényességre való törekvés, vagy jaszkari?
de végülis jó dolog, hogy a maga igénytelen módszereivel igényességre törekszik szegény kislány...
nem, csak vicceltem, igazából nem jó dolog, hanem _szar_.
Zahara 2008.04.08. 14:50:27
Jaj, nemá' hogy ez irodalmi igényességre való törekvés.
Abban igazad van, hogy a szar nem túl konstruktív, de itt egy allegória vezérmotívuma volt. :D
Krizsabali 2008.04.08. 14:54:22
okoskodtok irodalomról, amikor szó nem volt arról, hogy ez itt egy irodalmi igényű műremek lenne, sőt, a posztolóról is max. rosszindulattal feltételezhetjük, hogy irományát csupán a múzsa pajkos csókjának tekinti, ahelyett, hogy minket szórakoztatna valami szerintünk szaftos történettel. minden stílus és irodalmi szöveg halálát jelentené, ha itt, vagy akárhol akárki kőbe véshetné mi az irodalom és mi nem az, hogy abból mekkora részt képvisel a tartalom és mekkorát a forma. majd pedig mikor ezt meghatározta, ügyesen beletöltené egy keverőtálba, hozzáadagolna még egy csipetnyi humort, megforgatná fél deci iróniában, és receptre elkészülne a műremek...
Paulybird 2008.04.08. 14:58:03
ha úgy próbáljuk felfogni az ízlést, mint az egyén azon képességet, hogy a megfelelő hatás elérésére a megfelelő eszközt tudja választani, illetve meglátja, hogy adott eszköz használatakor milyen hatás elérése volt eredetileg a cél, akkor máris kezd objektívebben mérhető lenni ez az ízlés-dolog.
És ezzel faszán a magam javára is fordíthatom itt vita menetét, háhá.
Paulybird 2008.04.08. 15:04:51
az a gond, hogy csak _látszólag_ mondtál releváns dolgot, valójában elbeszélsz a picsába, el.
ad1 szó volt róla, mert szóba hoztuk,
ad2 rosszindulatú cinikus gecik vagyunk, és azt feltételezzük, hogy nem ez a mindennapi stílusa a lánynak, én legalábbis remélem, hogy a mindennapi életben nem ontja magából ezt a sok zavaros képet.
ad3 senki nem akart itt kőbe vésni semmit.
Ez az utóbbi ad3mmal jelölt mellébeszélés engem amúgy is nagyon tud bosszantani.
mutatok is példát rá, nesze:
Szóval előző kommentedben, nemértem, miért mondtad, hogy hernyótalpas az anyám, az lenne csak a szép, ha mindenki ilyen személyeskedéssel fejezné ki azt, hogy más véleményen van. Szerintem nagyon paraszt dolog volt, hogy szídod az anyámat!
Krizsabali 2008.04.08. 15:17:43
én inkább az "ad2"-vel jelölt ponthoz fűznék annyit, hogy abban sem lennék a helyedben olyan biztos, hogy a "mindennapi" (ami alatt gondolom "hétköznapit" értettél) olyan élesen határolódik el az "irodalmitól", mint arra utalni próbálsz.
továbbra is általában értem, mert továbbra sem hiszem, hogy a posztoló minimum Jeszenyinnek hitte volna magát írás közben.
Ördöggörcs:) 2008.04.08. 15:23:43
Szóval sem mondtam, hogy ez itt irodalmilag érték. Csak legalább igyekezett kerek, egész mondatokat írni, ami itt tiszta felüdülés. Ha helyesen akarok fogalmazni, akkor ettől a ténytől fogva nyelvtanilag érték :D
Ti meg pl. úgy akartok kitűnni, hogy soha semmi se jó :))))
nyunyuli 2008.04.08. 15:28:36
Ki jogosult ezt eldönteni?
Honnan tudod, hogy az értékelésed helyénvaló?
erre válaszol valaki, vagy már válaszolt, csak elsiklottam felette?
Ördöggörcs:) 2008.04.08. 15:32:26
a zegyik: hogy mindig nyitott szemmel jársz és hajlandó vagy a hatások nagyrészét befogadni, elraktározni. Nem jelented ki, hogy a meggyőződéseid sziklaszilárdak, épp abból kifolyólag, hogy tudod, mennyi minden van még, amit nem tapasztaltál. Ez igaz az ízlésre is.
az másik: Gyártasz magadnak korlátokat és azokhoz tartva magad vélekedsza világról. Ha szerinted valami fehér, akkor mindegy, hogy az valójában fekete e. És ezen semmi sem változtat.
Szerintem.
Zahara 2008.04.08. 15:33:08
abban sem lennék a helyedben olyan biztos, hogy a "mindennapi" (ami alatt gondolom "hétköznapit" értettél) olyan élesen határolódik el az "irodalmitól", mint arra utalni próbálsz.
Nem, a legjobb esetben szerintem sem határolódik el, ezért mesterkélt ez az iromány. Melodráháháhháma.
(engedelmeddel, tomendzserri)
Paulybird 2008.04.08. 15:33:53
honnan tudjuk, hogy a mi ízlésünk jobb, mint a másiké, akinek "
nem kell tudnotok, csak figyeljetek rám jól majd én megmondom (c:
Ördöggörcs:) 2008.04.08. 15:35:25
Paulybird 2008.04.08. 15:35:45
szóval még burkoltan le is zsidózol, ez aztán igazán csúnya dolog!
Zahara 2008.04.08. 15:36:55
Én a műveletlen egyszerűséget sokszor többre becsülöm a pózoló mesterkéltségnél. Épp ezért stílust csak akkor bírálok itt, ha égbekiáltóan szándékolt.
Ördöggörcs:) 2008.04.08. 15:38:16
Másrészt meg az is szembetűnik, hogy ez sokkal inkább egy saját intellektustát fitogtató írás a postoló részéről, semmint egy valódi történet...
Padamm.
nyunyuli 2008.04.08. 15:41:40
" nyunyuli 2008.04.08. 15:28:36
honnan tudjuk, hogy a mi ízlésünk jobb, mint a másiké, akinek "
nem kell tudnotok, csak figyeljetek rám jól majd én megmondom (c:
imádnivaló egy hozzászólás:DDDD
tuli _ 2008.04.08. 15:42:47
Na, ezzel nagyon-nagyon egyetértek. Ki nem állhatom a sznobizmust, a mérhetetlen nagyképűséget. Mindenkinél van okosabb, műveltebb. A baj akkor van, ha valaki nem ismeri a korlátait. Ismerek tök bunkó egyetemi tanárt, és nagyon jó fej kőművest is. Csak sokszor az a különbség, hogy a kőműves nem fog olyan eszmefuttatásba, amihez nem ért, a bunkó egyetemi tanár meg azt hiszi, ő simán fel tudna építeni egy házat.
tuli _ 2008.04.08. 15:44:13
Zahara 2008.04.08. 15:45:44
"a zegyik: hogy mindig nyitott szemmel jársz és hajlandó vagy a hatások nagyrészét befogadni, elraktározni." Ezt én úgy folytatnám, hogy ezeket a hatásokat egy rendszerré formálod, melyet nyitottságodból kifolyólag képes vagy elfogulatlanul, és állandóan teszetelni, és szükség szerint változtatni.
nyunyuli 2008.04.08. 15:48:44
utolsó mondatrészre még egy magyarázatot adja nekem:
szükség szerint változtatni
mikor szükséges?
én ezt úgy fogalmaznám meg, hogy
"amennyiben úgy érzed......"
nyunyuli 2008.04.08. 15:49:53
elgépeltem, kifolyik már a szemem:(((
mircibanán 2008.04.08. 16:00:02
Az a jó, hogy vitatkoztok rajta, tényleg. Elvont, erőltetett, sőt idióta a stílusom, de vissza tudom adni írásban, nem csak verbalitásban működik, ez jó, szerintem. Az meg, hogy nektek ez nem tetszik, vagy igénytelennek tartjátok; így van ez jól.
Ja és aki szerint az irodalomtörténet nem vélemény, az nem normális(?). Olvasgasd Horváth János tanulmányait a népköltészetről; szerinte nem tartozik bele az irodalomtörténeti kánonba. Olyan korlátolt...
Annyit a görög drámáról, hogy reneszánsz novellafüzér. Rég volt már az a [mesterkélt] Bocaccio. hm?
Zahara 2008.04.08. 16:02:38
Szóval ha rájössz, hogy a fekete az nem fekete, akkor ne fájjon beismerni.
Bár ha jobban belegondolok, itt most az a kérdés, hogyan jövünk rá, hogy valami milyen színű.
Affene.
tuli _ 2008.04.08. 16:09:06
Te írtad? Nyugi, nem kell mellreszívni. Kaptál hideget, meleget a stílusért. Örülj a jó kritikáknak, fogadd el a bírálókat.
Számodra lényegesebbek a tartalomról írottak. Ahhoz semmi hozzáfűznivaló?
Zahara 2008.04.08. 16:11:02
Horváth János ezt mondja, más meg mást mond... én meg köszönöm, normális vagyok.
Zahara 2008.04.08. 16:14:01
mircibanán 2008.04.08. 16:24:44
Tilituli: 'Az meg, hogy nektek ez nem tetszik, vagy igénytelennek tartjátok; így van ez jól.' Örülök a konstruktív kritikának, a destruktív fikázásnak nem. Tartalomról. Akinek ez semmi, irigylem. Ha választhatnék, talán a langyos posványt választanám. De inkább nem, akkor nem tudnék miről írni. Nekem ez fáj/fájt, nem tudtam elég érzékletesen megírni, nem éreztétek át, az én kudarcom. Van azért, akinek ez sikerült, ennek örülök. Számomra terápia, nektek meg vagy tetszik, vagy booooooooooooorzalmas. Ennyi.
tuli _ 2008.04.08. 16:55:56
"Tudom, mindenkinek a saját baja fáj a legjobban, de nem mindegy a mérték." Gondolom, erre a mondatomra írtad , hogy akinek ez semmi...
Nem semmi, neked. Nagyon komolyan kívánom neked, hogy ez legyen az életedben a legfájdalmasabb dolog, amivel találkozol. Fiatal vagy még, és ezért érthető a beborulás. Azt próbálnám megértetni, hogy ennél sokkal-sokkal nagyobb bánatok várnak rád még, (és remélem, nagy örömök) és hidd el, ezen azért majd egy kicsit mosolyogni fogsz. Kívánom neked, hogy így legyen.
tuli _ 2008.04.08. 17:01:43
Ördöggörcs:) 2008.04.08. 17:10:36
gargoyle 2008.04.08. 17:11:36
de parkapcsolatilag standard 14/b onszivatas amit muvelsz, es ez lenne a fontosabb kerdes. tenyleg nem latod hogy itt eppen magadat szivatod ezerrel mikozben az ahitott pasira mutogatsz? mi kellene hogy radobbenj eppen pazarlod az idod valami alomkepre, es ekozben meg csak boldog se vagy, ahelyett hogy lenne egy oromet okozo kapcsolatod, vagy legalabb kiserletek ra? :o
mircibanán 2008.04.08. 17:14:49
Paulybird 2008.04.08. 17:17:22
hmm hmm, érdekes.
meg bájos, ahogy rögtön az első kommentbe beleírta az összes írót-költőt, aki csak hirtelen eszébe jutott...
mircibanán 2008.04.08. 17:18:08
mircibanán 2008.04.08. 17:19:09
mircibanán 2008.04.08. 17:20:41
Más műfaj, más stílus. Ismerkedj Adyval, ezt ajánlanám.
petya a barátságos :) 2008.04.08. 17:22:55
gyönyörűen írsz, élvezet volt olvasni, olvadozott a szívem, de ezt a pasit hagyd a fenébe.
A mostani egymás gyötrése sem a szerelmét bizonyítja, csak a büszkeségébe gázoltál bele. Az meg, ahogy látom, marad neki még bőven.
gargoyle 2008.04.08. 17:24:14
hogy csak egy peldat mondjak mi volt utana dioneoval? rola nem hallottunk miota amugy az az ejszaka jo volt es jot tett neked. hatha tenyleg erdekled, nem csak egy ujabb bugyiminta voltal a puskatuson. vagy o nem erdekel teged egyaltalan?
tuli _ 2008.04.08. 17:30:36
Paulybird 2008.04.08. 17:30:49
indít egy kissé durci fekütéssel, majd jön egy általános érvényű megállapítás. csak úgy. Ami nem természetes az mesterkélt. ja, a tehénszar meg mindig lapjára esik.
"Zrínyi is milyen kurva mesterkélt, nem? Rohadt Zrínyi-sor, csak fitogtatás, ugyan, megíthatta volna egy szimpla dicsztichonban, szarnak erőlködött, a tartalmához nem adott többet."
Előrángat egy olyan arcot, akit az irodalomtörténet számontart, tehát a mezei kommentelő nyilván nem mondja majd azt, hogy zrínyi fasz. majd ügyesen hozzáméri magát, ergo aki őt basztatja, az a zrínyit is basztatja. tricky.
"Ez is hozzáállás."
az ég kék, a fű zöld, és ez meg itt egy hozzáállás
"Az a jó, hogy vitatkoztok rajta, tényleg."
bemondjuk, hogy azért ez végülis jó, hogy mégse tűnjön úgy a dolog, mintha csak picsognánk sértődötten.
"Elvont, erőltetett, sőt idióta a stílusom, de vissza tudom adni írásban, nem csak verbalitásban működik, ez jó, szerintem."
Egy kis mentegetőzés, és rá a magyarázat, hogy végülis miért jó mégis, ami nemjó.
"Az meg, hogy nektek ez nem tetszik, vagy igénytelennek tartjátok; így van ez jól."
Most ha jól van, akkor mi a baj?
"Ja és aki szerint az irodalomtörténet nem vélemény, az nem normális(?). Olvasgasd Horváth János tanulmányait a népköltészetről; szerinte nem tartozik bele az irodalomtörténeti kánonba. Olyan korlátolt..."
Megint valami okostojásra hivatkozás, akinek ez nemtetszik, az a nagy Horváth János épelméjűségét kérdphejelzi meg. H.J.tanulmányait egyébként mindenkinek illene ismernie, hisz alapműveltség része!!!!
"Annyit a görög drámáról, hogy reneszánsz novellafüzér."
Bakker, ezen pontotn totálisan kétségbevonatott a stílusérzéke a fikázódóknak, hiszen aki ezt nem vágja, hogy ez egy novellfüzér, annak kuss!
"Rég volt már az a [mesterkélt] Bocaccio. hm?"
Na ez viszont már tényleg hogy jön ide.
érdemes észrevenni, ahogy a kommentelő kapkod össze vissza, váltogatja a megszólítt(ak) számát, személyét.
És hol van kérem a sok finoman cizellált költői kép?
Paulybird 2008.04.08. 17:35:53
Ördöggörcs:) 2008.04.08. 17:36:14
Mindenhol ez megy érettségi előtt :) Elvégre meg kell tudni írni egy 4oldalas műelemzést :)))
mircibanán 2008.04.08. 18:35:09
Vádolj meg őszintétlenséggel, de hidd el, ha nagy a szórás, az csak jó, jobbak a szélsőséges véleményemények, mintha egyátalán nem lennének. Nem mentegetőzöm, és nézd: páran azért értékelték a stílusomat.
Tényleg, jogy jön ide? Onnan, hogy Filostrato, Filoména és Dioneo Boccaccio Dekameronjának szereplői. Ezért nem is várom tőled, hogy értékeld az írásom; még a nyilvánvaló utalások is célt téveszetttek. Legalább megguglizhattad volna, ha nem érted, és kicsit igényesebb lennél.
És igen, váltogatom a megszólítottakat, egy kommentben több embernek is reagálnék; összezavar?
Ja és szövegértés, gimnáziumi tananyag: olvass vissza, a 'nagy' Horváth János 'épelméjűségét' (stílusérzékét?) én kérdőjeleztem meg, de mindegy is.
mircibanán 2008.04.08. 18:42:15
A másik srác, nos, nem tudnék úgy ránézni, hogy ne F. jusson eszembe róla, sajnos. Igazából sokat segített ez az egész posztírósdni-kommentelősdi nekem, a konstruktív megjegyzéseket köszönöm, de nem fogom lealacsonyítani a szomorúságom okát szardobálásra való ürügy szintjére, el is köszönnék akkor.
puffancs 2008.04.08. 19:03:33
a sztori nekem tetszett, csak a forma nem, nem jon be a stilus, kicsit pokhendinek ereztem.
szivesen olvastam volna egy naturalista szexjelenetet.
Paulybird 2008.04.08. 19:05:39
De ettől még hogy jött ide, mint érv?
Viszont valószínűleg nem ettől függ az igényesség, mert ha valakinek, akkor énnekem aztán tényleg az első dolgom, hogy ha belebotlok valamibe, amit nem ismerek, és érdekesnek tűnik, megnézem wikin, rákeresek gugléba, és lám lám, mégis igénytelen vagyok szerinted.
Viszont fingom sincs ki az a Horváth János, ígyhát meggugliztam most, és kidobta, hogy egy nulladik szintű nímand irodalomkutató volt, és hogy minden bizonnyal akkor említhették még ált isiben a nevét, amikor Petőfit tanultuk. ELTE könyvtár és büfészakosokon kívül senkinek nem kell róla tudnia. Körülbelül annyira fair számonkérni rajtam, mintha én valami jó kis mérnöki genyóságot kérnék rajtad számon, valami olyasmit, emire már én is csak véletlenül emlékszem.
Amúgy jószívű vagyok, és úgy is nagyon szívesen értékeltem az irományodat, hogy nem is számítottál rá.
De hamár így szóba hoztad az igényességet, mintegy személyeskedés céljából, akkor lehet, hogy nem ártana egy kicsit igényesebben összedobnod a kommentjeidet is, hamár a szakítóssztorihoz ilyen "igényes" stílust választottál. Csak mert így oly kontrasztos a kép, hogy az már-már szinte tényleg művészi.
Pusztán erre akrtam volna célozni a következetlen szám-személy használatod felemlegetésével.
puffancs 2008.04.08. 19:15:43
a sertett muvesz meg a publikum. ejha!
nekem tenyleg hianyzott a durva szex a sztoribol. valahogy passzolt volna hozza. mondjuk szexrol nagyon nehez irni, hogy atelheto legyen.
nyunyuli 2008.04.08. 19:24:26
végigolvasom
de így első blikkre beleolvasva, valaki nagyon feltupírozta Tomdzseri idegeit
Paulybird 2008.04.08. 19:33:15
És ilyen állapotban kifejezetten érdekes és tanulságos dolognak tűnik szopatni valami kallódó entitást itten.
nyunyuli 2008.04.08. 19:37:13
még nem alszol?
jó ég, hogy bírod??????
puffancs 2008.04.08. 19:47:36
Zahara 2008.04.08. 19:49:10
Kedves Boccaccio-Zrinyi-Ady Kata. Én szeretnék most igazán konstruktív lenni, de tényleg.
Rovatom mai tanácsa: Emelkedj felül, távolodj el, nézz rá, röhögd ki!
Ezt értem arra a majomra, akiért epekedsz, és aki téged strandlabdának néz.
Erre az irományra, ami minimum giccses, tisztán melodramatikus önsájnálat, és sokunk szerint öntelten erőltetett művészkedés is.
A kommentekre, mert faszok vagyunk, és könnyebb személytelenül osztani az észt, ráadásul most éljük ki a dühünket a sok idegtépő vers miatt, amit tinikorunkban értékelésre orrunk alá toltak a fűzfapoéták.
A világfájdalmadra. A szenvedély nem szenvedés.
Az egód sérthetetlenségére. Ha fennhordod az orrod, ne csodálkozz, ha hányásba lépsz.
Oké, befejezem mára.
Zahara 2008.04.08. 19:49:56
nyunyuli 2008.04.08. 19:53:09
ez a mai nap legjobb mondata!!
"Ha fennhordod az orrod, ne csodálkozz, ha hányásba lépsz."
Zahara 2008.04.08. 20:00:09
Ehe, sajnos néha én is érintett vagyok. :D
(Először kutyaszat akartam írni, de mára elég volt a szardobálásból.)
nyunyuli 2008.04.08. 20:03:45
szerintem itt mindenki érintett vagy volt erintett
én is, sajnos
de igyekszem nem epekedni olyan utan, aki le sem szar
nyunyuli 2008.04.08. 20:04:30
Ördöggörcs:) 2008.04.08. 20:09:42
Zahara 2008.04.08. 20:17:05
"Szar nekem."
Zahara 2008.04.08. 20:26:55
Ördöggörcs:) 2008.04.08. 20:42:34
Zahara 2008.04.08. 20:56:15
www.youtube.com/watch?v=yN_Yh72YDvM
www.youtube.com/watch?v=MMZsqxrPuIQ
sys 2008.04.08. 21:54:34
te, a bettermanből pont azt a "videót" bírtad berakni, amelyik úgy kezdődik, hogy "weightin' "? lol
Zahara 2008.04.08. 22:08:33
Hogy mi?
Nem néztem meg, mert sz*r a net, csak belinkeltem.
Na most már kénytelen leszek kivárni hogy betöltsön, affene.
Zahara 2008.04.08. 22:14:21
már akkor szagott kellett volna fognom, mikor megláttam, hogy compuerguy alkotta
mindig csak a baj van
hajdú 2008.04.08. 22:50:47
kovacsbalint · http://kovacsbalint.blog.hu/ 2008.04.08. 23:53:17
pókkal viszont nagyon egyetértek, most kevésbé volt vicces, inkább igaz :D
Krizsabali 2008.04.08. 23:54:29
fingom sincs ki az a Horváth János, ígyhát meggugliztam most, és kidobta, hogy egy nulladik szintű nímand irodalomkutató volt"
pont ezért kellene inkább csapágyak tervezésének mibenlétéről, vagy házak statikai tervének készítéséről, vagy számítógépes programok ár/érték jellemzőiről, vagy bármi olyanról, amihez legalább alapszinten konyítasz valamicskét osztani az igét... hogy ne ess abba a hibába, mint az egyszeri egyetemi tanár, aki fellengzősen úgy gondolja, hogy a kőműves helyett vidáman megépíti a háza alapjait.
vagy ha már nem ezt teszed, legalább ne áruld el, hogy akit épp lenímandozol, uszkve tizenöt másodperce gugliztad meg, mielőtt úgy ítélted, ennyi idő elég is volt számodra teljes irodalomtörténeti életműve megítéléséhez...
ja, és ha kétségeid lennének: helyzetfelismerőkém azt súgja, hogy üzenetem lényege nem fog utat találni agytekervényeidben az önkritika eldugott zugába, de nem zavar ;o)
Paulybird 2008.04.09. 00:55:20
És nem érzsem szükségét hogy a felsorolt dolgok bármelykéről eszet osszak.
Sőt, úgyérzem, hogy felettébb röhejesen jönne ki a sztorim, ha egy szakításomat egy túlvasalt vasbetongerenda rideg törési állapotához hasonlítanám, és mindenféle szép allegóriát gyártanék a különféle feszültésgi állapotokkal és tenzorokkal.
Valszeg sejteném, hogy a kommentládában ti jól lebuzikockáznátok, és kiröhögnétek a picsába, tök jogosan, hogy ezek a baromságok mégis hogy jönnek össze...
Az egyetemi tanáros hasonlat nagyon frappánsan hangzik, csak valahogy az lesz tőle az ember érzése, hogy te sosem jártál egyetemre.
Ja, igen, és sajnálom, nem jutott el az üzid lényege az agytekervényeimben az önkritika eldugott zugába. Sőt, lényegében el sem olvstam amit írtál, úgy válaszolta rá csukóból. Az én tudásszintemen már ez simán megy, az önkritika egyszerűen meg sem engedhető. micsoda badarság lenne, fhühhüü
kovacsbalint · http://kovacsbalint.blog.hu/ 2008.04.09. 01:24:18
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.04.09. 18:02:07
tetra · http://unsigned.freeblog.hu/ 2008.04.10. 16:38:10
boszme2 2008.04.10. 18:41:37
viszont az egyetlen tanulság a sztoriból:
MNK!!!!!!
tetra · http://unsigned.freeblog.hu/ 2009.11.13. 11:18:13
Eeeeez mekkora egy idióta bölcsészkedő picsa... jézusom.