Túl szép volt, hogy igaz legyen: borzalmas első randi, aztán mégis reményteljes folytatás jóéjtpuszikkal és plüssállatkákkal. A Valentin-napi meglepetéshétvégére azonban a borzalmas húsvét következett, ami egy üres helyet képez a történetben, nem tudjuk mi történt ekkor, várjuk a kommentben a megfejtéseket.
Sziasztok!
A blog és a kommentek rendszeres olvasója vagyok, bár hozzászólni nem szoktam.Ez a történet mostanában esett meg velem, és igaz, hogy már lezártam magamban, a mai napig nem jöttem rá a miértre. J
Történetem egy rövidke, 2 hónapos eseménysorozatot ír le, számomra szokatlan fordulattal.
Találkozásunk előtt nem sokkal voltam túl egy nagyon hosszú, gyerekszerelemből induló kapcsolaton, és egy barátnőm javasolta, hogy menjek el egy haverjával moziba, mivel a srácnak volt egy felesleges jegye. Ő kb. fél éve szakított. Teljesen vak randi volt, gondolhatjátok, mindkettőnk szerint katasztrofálisra sikerült J, nehezen ment a beszélgetés, stb, de ennek ellenére utána felhívott telefonon, és találkoztunk másodszor is. Elkezdtünk randizgatni egymással. Mozi, színház, kiállítás. A programokat többnyire ő szervezte, mivel nekem kötött munkaidőm van, ő pedig szabadúszó. Engem nem zavart, hogy ő választotta ki a programokat, én annak is örültem, hogy találkozhatunk. Egy napon még a munkahelyemre is küldetett virágcsokrot anélkül, hogy akkor még történt volna közöttünk bármi komolyabb. Nagyon jól éreztem magam vele, a szakításom után nem is gondoltam volna, hogy lesz még ilyen. Jó pár randi eltelt, mire a kezemet megfogta, vagy megcsókolt volna. Minden nap beszéltünk skypeon, legtöbbször ő keresett, bár néha én is felhívtam őt vagy írtam neki smst. Volt olyan alkalom, hogy este csak azért szelte át a várost, hogy jóéjt puszit és egy plüssállatkát adjon.
Egyik randink alkalmával még Valentin nap előtt azt mondta, szeretne elutazni velem vhová, tudnék-e kivenni szabadságot csütörtök-péntekre. Mondtam neki, persze, ez nem gond. Egészen indulásunk pillanatáig nem tudtam hová utazunk, csak annyit tudtam, mindent össze kell pakolnom, ami csak eszembe jut. Én wellness hétvégére tippeltem, de az utazás reggelén már az autóban kiderült, hogy külföldre fogunk utazni. Nagyon jól éreztem magam vele, az utazás alkalmával természetesen közös szobánk volt, és megvolt az első közös éjszakánk is. Mivel nekem csak egy hosszú kapcsolatom volt előtte nem voltam túl tapasztalt, azt hittem ez esetleg véget is vethet a dolognak, de őt nem zavarta, azt mondta szerinte gyorsan bele fogok jönni mindenbe. J A valentin napi hétvége után is minden nagyszerűen alakult, bemutatott a barátainak, továbbra is találkozgattunk, és néhány éjszakát nála is töltöttem. Egy alkalom kivételével mindig ő mondta, hogy aludjak nála, soha nem én kértem. Egészen húsvétig minden nagyon jól alakult.
Kezdtek neki összejönni a munkák, nem tudtunk annyit találkozni, mint előtte, de mindig beszélgettünk skypeon, esténként vagy akár munkaidőben is. Húsvétra mind a ketten hazautaztunk, de hétfőn este találkoztunk, csoki nyulat cseréltünk egymással J, együtt töltöttük az estét, bár ő nem aludt nálam. Ő soha nem aludt nálam, ha együtt aludtunk, mindig én aludtam nála. (Ezt sokáig annak tudtam be, hogy ebben a lakásban még az exemmel költöztem, és azért nem akar itt aludni, illetve mert az ő albérlete jobb állapotú lakás). Ez volt az a hétfő, ami után vmi elromlott, de nem tudom mi. Hétvégén nekem nyelvvizsgám volt, de azonkívül közös programot terveztünk. Csütörtök este mondta, hogy a hétvégi program úszott, mert dolgoznia kell, de azért aludjak nyugodtan nála. Ez volt az első alkalom, hogy tényleg csak aludtam. Másnap hazamentem, gondoltam, hagyom dolgozni. Ő javasolta skypeon, menjek át, aludjak ott, onnan gyorsabban eljutok a nyelvvizsgára. Én átmentem, gondoltam több ideje lesz rám, de kicsit csalódnom kellett, mert ugyanúgy csak aludtam. Hajnalig dolgozott, aztán bezuhant mellém az ágyba. Vasárnap este elmentünk moziba, utána hazavitt, de nem jött fel hozzám egy percre sem, mondván mennie kell, korán kel holnap. Hétfőn még elmentünk egy show-előadásra négyen a barátnőmmel, aki összehozott minket, és a férjével. Ez volt az utolsó személyes találkozásunk. Egész héten nem találkoztunk, de szerdán ő hívott, hogy egyben visszaértem-e a városba (előző este haza kellett utaznom, és vissza is jönnöm). Csütörtökön éreztem, hogy valami baj van, mert egész nap nem keresett, és nem is beszéltünk. Pénteken aztán megnyugodtam, mert reggel keresett. Azt ígérte a hétvégét este megbeszéljük, de ezzel kapcsolatban nem szólt egy szót sem egész nap. Szombaton felhívtam délben, hogy mi a programja hétvégére, azt mondta dolgozik. Kértem tőle egy időpontot valamelyik estére, gondoltam hátha belevetette magát a munkába és nem tűnt fel neki, hogy nem találkoztunk. Vasárnap 22-re mehettem át hozzá. Sajnos ekkor már sejtetettem, hogy nem véletlenül nem találkoztunk… Nem tartott sokáig a beszélgetésünk. Elmondta, hogy szerinte túlságosan kötődöm hozzá, komolyan veszem a kapcsolatunkat, és hogy szünetet szeretne tartani.
Egy héttel később felhívtam, mert nem akartam megkönnyíteni a dolgát, hogy ne mondja ki, hogy vége van. Nagyon kedélyesen elbeszélgettünk mindenféléről, de nehezen mondta ki, hogy vége van, mondván miért kellene kimondania. Mikor kimondta, megmondtam neki, hogy most már felnőtt érzelmileg. J
Várom az építő jellegű hozzászólásokat. JSziasztok!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
blajen 2008.04.15. 06:06:13
Empty 2008.04.15. 06:10:43
Hehehe.
Off
Megyek vissza helyemre.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.15. 06:47:15
Empty 2008.04.15. 06:49:29
Hózentróger 2008.04.15. 07:21:46
Barakis (törölt) 2008.04.15. 07:25:33
Empty 2008.04.15. 07:26:24
panicradio 2008.04.15. 07:33:19
Szép napot! :)
dorina hazare 2008.04.15. 07:38:12
én írtam
dorina hazare 2008.04.15. 07:39:37
Empty 2008.04.15. 07:40:47
Sejtettem.
babel 2008.04.15. 07:42:55
Hózentróger 2008.04.15. 07:43:45
Dorina, fel a fejjel, majd egyszer talalsz egy mindig jo kedvu, kiegyensulyozott palit, mint mondjuk en, es boldog, kiegyensulyozott leszel te is, mint az en parom.. :)
dorina hazare 2008.04.15. 07:50:13
:)
dorina hazare 2008.04.15. 07:51:16
epstein 2008.04.15. 07:54:03
S.Z.I. 2008.04.15. 07:54:45
dorina hazare 2008.04.15. 07:55:07
epstein 2008.04.15. 08:04:09
caixa 2008.04.15. 08:07:18
Es tenyleg jobb egy stabilabb lelkuletu pasassal. Kesobb annyi mindent ki kell birni egyutt, olyan krizis idoszakokat, hogy barkivel ez nem menne.
dorina hazare 2008.04.15. 08:10:57
Nem rágódom ilyesmin, de köszönöm, tényleg jobb egy stabilabb lelkületű pasas :)
caixa 2008.04.15. 08:17:52
szerintem normalis kapcsolatban nincs erre szukseg vagy elmegy a pasas 3 napra horgaszni a haverokkal es az eleg szunet neki
Rocks 2008.04.15. 08:19:49
"Művész vagy zenész? Azoknak szokott ilyen hangulatingadozásuk lenni."
a rendszerfejlesztőkk ennél sokkal rosszabbak.:)
Dorina, egyéb magyarázatot nem kaptál? Mert ez elég gyengécske...
Fitz 2008.04.15. 08:20:24
Másnap néha nekem is nehezen megy a köszönés...meg sok minden más is. :))))
genghis 2008.04.15. 08:20:58
caixa 2008.04.15. 08:23:28
fenti pasas azota is egyedul van (kozben vkitol elkapott egy trippert, ugyhogy elnyerte melto bunteteset), nekem meg jol alakultak a dolgaim :)
dorina hazare 2008.04.15. 08:26:18
A telefonban egy hét után annyi magyarázatot kaptam pluszban, hogy azt hitte jó lesz minden, de nem alakult ki a kötődés.
Nekem ez is elég gyengécske volt. :)
viktor134 2008.04.15. 08:26:54
storyline :) 2008.04.15. 08:27:18
Hózentróger 2008.04.15. 08:30:35
Ja, lehet, hogy en vagyok tulsagosan edzett a hetkozbeni sorozesek tekinteteben, azert fura masok rosszullete.. :)
Mondjuk, vasarnap este nehezen toltottem ki egy APEH-os papirt, mert folyamat csuklottam. Egesz nap kocsimosas, funyiras, meg sorozes volt a program, es ez estere kicsit betette a kaput. En is szuros szemmel neztem korul hetfo reggel az irodaban... :D
storyline :) 2008.04.15. 08:30:52
Hé, ez az én szövegem! Egyébként én nem látom benne a zsákutcát. Ámbár, lehet azért, mert én is az vagyok :D
storyline :) 2008.04.15. 08:31:51
Aham, kocsit mostál... szóval te vagy a hibás azért, hogy 2 napja esik az eső?
Hózentróger 2008.04.15. 08:39:54
Igen, sajnos en is igy gondolom, hogy en. Vasarnap, mivel mar volt a fejemben, mondom tukor tisztasagura tisztitom a fekete automat. El is fogyott egy flakon ablakmoso, na mindegy, gyonyoru lett.
Erre hetfon egesz delutan azott a kocsi, es mikor hazaertem, lattam, hogy az utcankban, amit par napja felturtak, ugy fel meter mely sardagonya leledzik. Bealltam a garazsba, es hiszterikusan rohogtem..
Soha tobbet nem mosok kocsit, mert ez lesz a vege.. :)
storyline :) 2008.04.15. 08:48:21
a fekete kocsi alapból vonza a viharfelhőket (meg a port, a madárszart, stb). Nekem is volt egyszer, és akkor eldöntöttem, hogy többet nem lesz, akármilyen szép is tud lenni :D
Fitz 2008.04.15. 08:49:40
Vasárnap én is mostam kocsit, csak a sörözés maradt el. :)
Egyébként akkor is muszáj lemosni a kocsit, ha tudod, hogy esni fog, mert másképp néz ki tisztán esőben, mint retkesen esőben. :)
Rocks 2008.04.15. 08:51:21
Hózentróger 2008.04.15. 08:52:59
Ja, en tegnap dontottem ugyan igy. Utoljara akkor volt igazan szep a kocsi, amikor atvettem a szalonban. Nem baj, vegul is lefenykepeztem.. :)
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.04.15. 08:54:31
Próbáld Te is így felfogni, biztos segíteni fog!
Aki így tud szakítani az sosem szeretett igazán!
tuli _ 2008.04.15. 08:54:42
dorina hazare 2008.04.15. 08:55:11
Megnyugtatlak, klassz helyen voltunk, de nem nevezném rendszerfejlesztőnek, legalábbis a szó szoros értelmében nem. :)
Hózentróger 2008.04.15. 08:55:26
Ez igy van, ahogy mondod. Tenyleg nem annyira ratyi, csak ha mar poros, redvas volt elotte.
Egyebkent a legszebb dolog sorozve autot mosni, kozben jo zenet hallgatni, es mikor vegeztel, halal elegedett vagy magaddal.. :)Meghogy milyen szep az elet, ilyenek :)
Barakis (törölt) 2008.04.15. 08:56:00
Ahogy írtad a story-t az jött le, hogy a pasas eléggé oda volt érted és elég sokat tett. Nem lehet, hogy úgy érezte, hogy nem viszonzod az érzéseit. Vagy legalábbis nem hasonló habitussal?
dorina hazare 2008.04.15. 09:00:25
Többek között erre én is gondoltam, ezért is hívtam fel egy hét múlva, bár meglepne ha nem vette volna észre a viszonzást. Elég intenzív lány vagyok, és nem szoktam magam megjátszani :)
dorina hazare 2008.04.15. 09:02:23
És különben is, nem olvastad a címet? Én vettem túl komolyan, és kötődtem nagyon :)
Barakis (törölt) 2008.04.15. 09:04:48
Azért jutott csak eszemben, mert láttam már olyat is, hogy egy srác külsőleg szeretett valakit nagyon (ajándékok, kedveskedés, ilyesmi) míg a lány inkább magában élte meg az érzéseit (persze ugyanúgy erősen szerette) és ez problémákat okozott.
Mindegy, csak egy ötlet volt.
storyline :) 2008.04.15. 09:06:37
dorina hazare 2008.04.15. 09:08:44
Nem :) Véletlenül sem akartam, hogy ilyemikkel elijesszem, még azt sem említettem meg neki, hogy a bátyám, vagy a barátaim kíváncsiak rá.
thais 2008.04.15. 09:11:58
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 09:12:39
en is nemreg tanultam meg, hogy ha az embernek arra van ideje amire akarja es amit fontos neki. amig fontos voltal, at tudta szelni a varost egy joejt pusziert...
ha valaki nagyon nem er ra egy kicsit sem talalkozni veled, ott gondok vannak...
mákosnudli 2008.04.15. 09:13:20
storyline :) 2008.04.15. 09:15:26
Ez szerintem hüjeség:
"A mai világban egyre kevesebb a normális, hosszú, érzelmi alapon működő kappcsolatra vágyó úriember."
Inkább talán arról van szó, hogy a kémia ritkán működik megfelelően, és manapság már több okból kifolyólag (megítélés, lehetőségek, stb) könnyebb kilépni egy kapcsolatból és hamarabb ki is lép mindenki.
dorina hazare 2008.04.15. 09:16:14
Részben igazad van,
A srác állítása szerint komoly kapcsolatot szeretett volna, valóban nem én kértem az utazást, de nem hiszem hogy sunnyogott, inkább rágódott. :)
Edward Nygma 2008.04.15. 09:18:26
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.04.15. 09:19:16
aranyhaj.blogspot.com 2008.04.15. 09:19:50
Mindjárt jön a kövezés... mert most azt fogom mondani, nem olyan nagy baj, ha az úriember "nem vágyik komoly kapcsolatra és a partnerváltozatosság híve".
Persze aki élettársat, házastársat keres, annak erről bizonyára más a véleménye.
sz b&b 2008.04.15. 09:20:39
Nahát, egy normális sztori, normális lénytől.. reggelire..
Posztiró, hajrá, lesz jobb, hidd el!
Nagyon, nagyon tiszteletreméltó, hogy nem rapliztál, hanem felnőtten kezelted ezt az egészet.
Ne szokj le erről. :) Ez így normális!
Remélem, gyorsan megtalálod, akit keresel, szívből kivánom. A srácnak is. Ő sem rossz ember, csak ember, és kész.
aranyhaj.blogspot.com 2008.04.15. 09:20:46
Valakik nemcsak a copfhúzgálást tartják éretlennek, hanem azt is, ha a férfi nem tud megállapodni (szerintem ez valahol... izgalmas).
Adamm23 (törölt) 2008.04.15. 09:20:57
dorina hazare 2008.04.15. 09:22:31
:)
tuli _ 2008.04.15. 09:23:01
"inkább rágódott"
Még jó, hogy utána nem sajnáltatta magát, hogy neki milyen nehéz volt.
Jó, hogy nem lettél szerelmes. Ez a vonat elment, majd jön másik.
Dövan
A pasik többnyire hamarabb feladják, ha nincs kémia.
aranyhaj.blogspot.com 2008.04.15. 09:23:16
vernarancs 2008.04.15. 09:24:13
aranyhaj.blogspot.com 2008.04.15. 09:24:58
Még szervezni is kell... mennyi baj van egy normális párkapcsolattal...
vidéki suttyó 2008.04.15. 09:25:21
aranyhaj.blogspot.com 2008.04.15. 09:25:56
dorina hazare 2008.04.15. 09:27:14
Sajnáltatni nem sajnáltatta magát, de ha akart volna a könnyedd szórakozás erejéig megtarthatott volna :) Időben vége lett.
vidéki suttyó 2008.04.15. 09:27:49
sz b&b 2008.04.15. 09:28:20
áá, te írtad? akkor személyesen is respect! :))
vernarancs 2008.04.15. 09:24:13
nem hinném, egyszerűen tényleg csak nem tudta, hogy mit is akar tulajdonképpen. Van ez így.
Adamm23 2008.04.15. 09:20:57
művészlélek? milyen területen?
vernarancs 2008.04.15. 09:28:24
Pont ezert nem normalis. Egy normalis kapcsolatban mindket fel odateszi magat es nem csak ul es varja, hogy a masik mindent elrendezzen. Az olyan plazacicas dolog. Lehet, hogy itt nem igy volt de postbol nekem ez jott le.
aranyhaj.blogspot.com 2008.04.15. 09:28:31
"öreg vagyok és tapasztalt." - ja :-)
De akkor miért nem tartotta meg mindkét nőt?
valmont 2008.04.15. 09:29:04
Én nem.
Nem bírom az olyan pasikat, akik nem vállalják a döntéseiket.
dorina hazare, mennyit beszélgettetetk ti érzelmekről, amíg a kapcsolat működött?
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 09:29:18
hat nem tudom. ezt mar a mulkor is megbeszeltuk. en olyan abnormalis barom vagyok, hogy szeretem a komoly kapcsolatok miatti bajokat.:S
dorina hazare 2008.04.15. 09:29:44
Nem hiszem hogy ráunt volna,mikor én próbáltam meg programot szervezni, azt lemondta.
Vidéki suttyó 2008.04.15 09:25:21
Nem lett új nője.
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.04.15. 09:30:07
storyline :) 2008.04.15. 09:34:15
Így van ez, ha az ember nem szerelmes, akkor viszonylag hamar elveszti az érdeklődését...
dorina hazare 2008.04.15. 09:34:22
Beszélgettünk érzelmekről.
Nyilván nem arról, hogy hány gyereket akarunk, de beszélgettünk arról, hogy hiányzott-e a másik, stb...
aranyhaj.blogspot.com 2008.04.15. 09:35:22
GSCS 2008.04.15. 09:37:34
Barakis (törölt) 2008.04.15. 09:37:51
Nem lehet, hogy úgy érezte az illető, hogy nem férsz bele az életébe. Írtad, hogy elég sokat foglalkozott Veled, majd jött sok munkája. Lehet, hogy azt, hogy Te nagyon találkozni akarsz vele úgy fogta fel, hogy a munka és közé állsz.
sz b&b 2008.04.15. 09:37:58
egy nagyon kedves barátom elmondása szerint mostanság ez a nőkre is igaz, sajna..
Fitz 2008.04.15. 09:38:28
Nyilván egy swingerklubban nem, de veled ellentétben én nem érezném ott jól magam. :P
tuli _ 2008.04.15. 09:39:08
"ha ügyes a partner, akkor nem"
Te csak gondolod. Nem minden a dugás.
sz b&b 2008.04.15. 09:39:13
marhaság. Eröltetetett a magyarázatod.. Sztem.
:)
kerikak 2008.04.15. 09:40:13
sajnálom hogy így alakult, de biztos jön jobb! :)
nem értem a fiúk miért gondolják azt hogy a lány nem tett semmit a kapcsolatért, nekem úgy tűnik alkalmazkodott ahogy csak tudott, én pl biztos nem utaztam volna úgy hogy nem tudom mi az úticél
Fitz 2008.04.15. 09:40:28
"A mai világban egyre kevesebb a normális, hosszú, érzelmi alapon működő kappcsolatra vágyó úriember"
Meg aztán MNK, szóval nehéz az élet. :))))
dorina hazare 2008.04.15. 09:41:40
Erre is gondoltam, de ha ez így lett volna azt meg lehetett volna beszélni, ha akarta volna. Mikor tudtam hogy dolgozik, direkt nem zaklattam soha, hagytam dolgozni. :)
tuli _ 2008.04.15. 09:42:12
"ha egy párkapcsolatból hiányzik a szerelem, miért próbálkoznak ilyenkor mégis"
Erre írtam, hogy többnyire ilyenkor a lányok próbálkoznak még. A srácoknak meg annyi volt.
Nem mindenki olyan típus, hogy eszetlenül szerelmes lesz a második héten. Sőt, van a fordítottja is, hogy lila köd azonnal, 2 hónap, és elmúlik a lila köd. Bonyolult dolog ez a szerelem.:)
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 09:44:03
ott a pont:)
valmont 2008.04.15. 09:44:55
hmmm... kínos kérdés következik. Mennyire működött a szex?
Bocs, hogy ebben vájkálok, de tapasztalatom szerint ez egy roppant fontos kérdés, és a srác részéről esetleg érthetővé teszi, hogy nem magyarázta meg, hogy miért akar szakítani...
V. 2008.04.15. 09:46:39
nprmrgszm · http://napramorgo.blog.hu 2008.04.15. 09:46:54
:))))
dorina hazare 2008.04.15. 09:47:09
Szeretem a meglepetéseket :)
valmont 2008.04.15. 09:44:55
Ha engem kérdezel, működött. Egyébként rá is kérdeztem hogy ez volt-e az ok, de azt mondta ezzel nem volt gondja.
hammer 2008.04.15. 09:47:32
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 09:47:56
ez nem a livesex.com:DDDD
gonosz vagy.:P
sz b&b 2008.04.15. 09:48:46
utolsó ittléted óta úgy látom, semmivel sem lettél kevésbé paraszt..
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 09:49:33
szerintem is. szerintem is.
csak en lusta voltam ezt igy leirni.
de nagyon bologatok es egyetertek.
meg kavet fozok.:)
dorina hazare 2008.04.15. 09:49:50
Én is hasonlóan gondolom, egyetértek veled :)
sz b&b 2008.04.15. 09:50:19
Az élet megy tovább.
:)
GSCS 2008.04.15. 09:52:00
Igen, bonyolult...de ha az egyik fél már nem szerelmes, nem túl korrekt dolog azt játszani, hogy mégis. Persze sok esetben inkább marad az ember egy ilyen kapcsolatban, azt gondolván, hogy jobb így, mint egyedül...
Adamm23 (törölt) 2008.04.15. 09:53:13
A másik meg, hogy a srácnak kellett tennie valamit, hogy levadásszon, meghódítson, vagy csak simán összejöttetek? Mert ha nem volt semmi szenvedély, akkor a pasik tényleg hamar elveszítik az érdeklődésüket...
hammer 2008.04.15. 09:53:44
Lady Grey 2008.04.15. 09:55:30
Jemi 2008.04.15. 09:55:50
dorina hazare 2008.04.15. 09:59:18
Jemi 2008.04.15. 09:55:50
Mindekettőben lehet igazság, de azt hiszem szőke bob és bobeknek (2008.04.15. 09:50:19 )van igaza, miszerint az igazság odaát van :)
Adamm23 (törölt) 2008.04.15. 10:00:27
TRVDRnh, ezt magam sem fogalmazhattam volna pontosabban, minden szavaddal egyetértek.
tuli _ 2008.04.15. 10:01:14
szerintem ez a fiú nem volt szerelmes, de ezt már leírták a többiek. Csak azt akartam elmagyarázni, hogy van, akinél később jön a szerelem, úgymond megérik. Attól még komoly vonzódás lehet, kell is a részéről, és akkor ez vagy erre, vagy arra lendül.
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 10:03:58
ok. egy kave rendel.
hany cukorral, tejjel?:D
sz b&b 2008.04.15. 10:04:31
két cukker, kicsi tej! :)
sz b&b 2008.04.15. 10:06:13
AH eltűnt.. :S
basszus.. :S
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 10:06:30
megint csak bologatok. bologatok.
lefott a kave.
lehet erte jonni.:)
tea filter 2008.04.15. 10:07:12
mostanában annyi ilyen 'egyiknaprólamásikraelmúlik' sztorit hallottam!
készen van a világ!
btw first comment
tea filter 2008.04.15. 10:08:07
na akkor most lezártad vagy sem?
sz b&b 2008.04.15. 10:08:18
üdv a klubban :)
Zazie a metrón 2008.04.15. 10:09:02
sziasztok!
mostanában annyi ilyen 'egyiknaprólamásikraelmúlik' sztorit hallottam!
készen van a világ!
btw first comment
első megszólalásnak teljesen korrekt:) és milyen igaz! sajna.:)
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 10:09:32
welcome:DDDD
te is kersz kavet?:)
basszus mindjart csonget az off kommando:D
tuli _ 2008.04.15. 10:10:13
Akkor nem is volt semmi komoly. Mindenki próbálkozik, ha összejön, akkor dúl a szerelem, ha azonnal nem, akkor már esélyt sem adnak a másiknak. És én el sem tudom dönteni, kinek van igaza. Emberfüggő.
Fitz 2008.04.15. 10:10:14
jó 5let.
ótómatás Latte Macchiato mézzel....hát ja ez van. :)))
sz b&b 2008.04.15. 10:11:12
Zazie a metrón 2008.04.15. 10:11:58
dorina hazare 2008.04.15. 10:12:32
Anélkül hogy valaha megérteném az okát, még le lehet zárni :)
tea filter 2008.04.15. 10:14:47
köszi, de inkább tea párti vagyok:-)))
bár mostanában rákattantam a kávéra pedig nem is szeretem az ízét:-s
Fitz 2008.04.15. 10:15:28
MNK-zni mindig lehet, csak néha nem illik a sztorihoz. :)))
tea filter 2008.04.15. 10:15:54
100%?
tuli _ 2008.04.15. 10:18:26
:( Az nem egyiknaprólamásikra volt. Én is láttam ilyet, ott az egyik fél nem vette észre, hogy baj van.
Ilyenkor 2 ok van.
1. Süket fülekre talál, ha szólnak neki, hogy baj van, és egyszercsak betelik a pohár, és a másik félnek úgy tűnik, hogy derült égből villámcsapás.
2. Nem is nagyon mondják, hogy baj van, azt várja a másiktól, hogy vegye észre. Az meg szegény nem tudja, hogy baj van. Ilyenkor is derült égből...
2. Nem mondják, csak egy
Rebelde 2008.04.15. 10:18:41
Miért kell annyira hangsúlyozni, hogy mindig csak ő keresett, ő kért,hogy aludj nála, ő hívott el,ő ő ő ő...??
te is kezdeményezhettél volna nyugodtan
dorina hazare 2008.04.15. 10:18:45
100%
Ha nem így lenne, nem küldtem volna be a sztorit, és valószínüleg nem hívtam volna fel telefonon anno. Vártam volna mint valami tinilány, hátha hív :)
tuli _ 2008.04.15. 10:19:35
Jemi 2008.04.15. 10:20:16
dorina hazare 2008.04.15. 10:21:14
Azért hangsúlyoztam mert így volt, és feljebb már írtam, hogyha én szerveztem programot, azt lemondta.
Néha természetesen én is felhívtam őt, de nem annyiszor, hogy úgy jöhessen le, hogy csak én kötődöm.
Zazie a metrón 2008.04.15. 10:21:54
tea filter 2008.04.15. 10:22:16
ha meg érdekességként akarja feltálalni a sztorit, akkor ,,körvonalaz" de nem ,,ecsetel" :-)
tuli _ 2008.04.15. 10:23:14
"Néha természetesen én is felhívtam őt, de nem annyiszor, hogy úgy jöhessen le, hogy csak én kötődöm"
Ha felhívtad az a baj, ha nem az a baj, ha szerveztél volna programot az a baj, ha nem, az a baj... :DD
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.15. 10:23:15
"Fiam nem jöttél be neki...:D"
Ilyen egyszerü:D
nem kell ezen sokáig rágódni:)
sz b&b 2008.04.15. 10:23:59
kiváncsi lennék, mi a véleményed erről:
"A mai világban egyre kevesebb a normális, hosszú, érzelmi alapon működő kappcsolatra vágyó úriember. Nem csodálkozom ezek után, hogy a szinglik száma nő a nők körében."
thais,
erről meg a Te véleményed érdekelne:
" nem olyan nagy baj, ha az úriember "nem vágyik komoly kapcsolatra és a partnerváltozatosság híve"
:)
enciana 2008.04.15. 10:24:16
dorina hazare 2008.04.15. 10:26:00
Azért írtam le részleteket, mert anélkül nehezebb lett volna megérteni, és több kérdést kapnék :) a mű több részletben a készült, a vége éppen emiatt körvonalazott :)
tuli _ 2008.04.15. 10:26:30
Igen, de én azzal is találkoztam, hogy lyukat beszélhet az ember a másik hasába, akkoris megelégedetten azt mondja, én ilyen vagyok, és bízik abban, hogy úgysem múlik el a másik szerelme. Egy idő után meg már nem mondja az ember, csak valami apróságon robban a dolog, és a másik nem és nem érti, miért lett vége. Ja, meg mire megérti, jön az, hogy minden megváltozik. csak akkor már késő.
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.15. 10:27:00
Rebelde 2008.04.15. 10:27:35
ha valami működik, nem hiszem, hogy azon kellene agyalni, hogy jaj nehogy úgy tűnjön, hogy most kötődök,mer milyen égő már, hogy én annyira, ő meg nem is...
Zazie a metrón 2008.04.15. 10:28:28
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.15. 10:28:41
V. 2008.04.15. 10:28:52
Lady Grey 2008.04.15. 10:28:59
sz b&b 2008.04.15. 10:29:31
korán van :)
GSCS 2008.04.15. 10:30:02
V. 2008.04.15. 10:30:58
tuli _ 2008.04.15. 10:31:38
megvilágosodtam, ezek után én sem hívom kommunikációnak :DD
tea filter 2008.04.15. 10:31:59
hát jó...végülis tökminegy, hogy le van-e zárva vagy nem.
a lényeg: te épp annyira vetted komolyan ezt az egészet mint amennyire kellett és ahogy a dolgok alakultak, ergo te voltál a jófej a kapcsolatban arról nem tehetsz hogy egy lelkianalfabétával hozott össze a sors!
V. 2008.04.15. 10:32:08
dorina hazare 2008.04.15. 10:32:45
:)
Zazie a metrón 2008.04.15. 10:33:49
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 10:34:22
de ez mar tolem nem nagyon meglepo.
csak szerettem volna a penteki dolgommal kapcsolatban ez úton is megköszönni a sok támogató és hasznos hozzászólást, amit az utóbbi napokban kaptam. Sokat jelentett. Úgy éreztem, nem vagyok teljesen egyedül. Jó, hogy vagytok ti nekem, na!
imadom ezt a tarsasagot. meg ezt a blogot. ezen belul is benneteket.
ugyhogy mindenki jojjon penteken parazsba, hogy egyenkent is megolelgethessek mindenkit.
a bkv meg monnnnyon le.:D
napi coming out rovatomat hallottatok. :D
V. 2008.04.15. 10:35:58
Lady Grey 2008.04.15. 10:35:59
Az minden esetre tény, hogy a srác nem volt tisztában azzal, hogy mit akar.
Rebelde 2008.04.15. 10:36:00
benned kit tisztelhetek?:))
sz b&b 2008.04.15. 10:36:46
ugyanmár, nem kell démonizálni a srácot. Megesik az ilyen, ennyi.
V. 2008.04.15. 10:32:08
nem, dehogy :) estére elérem optimizmusom ideális állapotát, és minden viccet értek :D :D :D
Zazie a metrón 2008.04.15. 10:37:34
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.15. 10:38:23
nem hiszem hogy elárulhatjuk....
csipesz,
hát igen az öreg most lett 50 éves:DDDD
storyline :) 2008.04.15. 10:39:17
De, felmerül, ezért is MNK-zunk egyből az elején, biztos-ami-biztos alapon!
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.15. 10:39:24
te lemaradtál a tegnapi schurcizz velünk showról:DDDDD
az volt csak az igazi el(me)borulás:DDDD
dorina hazare 2008.04.15. 10:39:30
"Egyébként meg ez a történet teljesen egyoldalú...."
Kevés olyan történet jelenik itt meg ahol nem csak az egyik oldal nézőpontját ismerhetjük meg, de valóban lehet hogy egy sárkány bújt ki belőlem a 2 hónap alatt :)
Fitz 2008.04.15. 10:39:43
Hehe, bullseye! :))
Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2008.04.15. 10:40:19
V. 2008.04.15. 10:40:55
" Azzal viszont tisztában volt ,hogy mit vagy kit nem akar.Szal ,hogy is volt azon az első éjszkán?
Ok Bobek este mondok neked egy olyan viccet ,hogy olajat fogsz vizelni tőle.
Brúnó_ 2008.04.15. 10:42:21
Végre egy normális történet, normális szereplőkkel. Kár, hogy így alakult.
Mondjuk ezt a kötődés-fóbiát én sem értem.
sz b&b 2008.04.15. 10:43:00
összezaVarsz :)))
csak olajat ne!! :)
Rebelde 2008.04.15. 10:43:07
a spagettiről sejtettem:))
V. 2008.04.15. 10:44:06
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.15. 10:47:29
de már túl vagy rajta nem?
dorina hazare 2008.04.15. 10:47:52
"Nincs is ilyen ,hogy kötődés fóbia..."
Ez is lehet, bár ez akkor érthetőbb lett volna, mint a túlságosan kötődsz hozzám.
legalábbis számomra.
Továbbra is TRVDRnh-vel (2008.04.15. 09:55:30)és hammer-el (2008.04.15. 09:47:32) éretk egyet.
tuli _ 2008.04.15. 10:49:13
Van olyan, hogy kötődés fóbia, csak nem 1-2 hónap után. :)
Hopi Bond 2008.04.15. 10:49:16
V. 2008.04.15. 10:50:20
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 10:50:40
jujjjjj.
lebuktam.
megvesztegethetem a biztos urat egy forro kaveval? ;)
Vestergaard 2008.04.15. 10:51:38
A mögöttes szándékokat sose tudhatjuk biztosan, de sztem ez a srác is jót akarhatott. Arra gyanakszom hogy a srác vagy bepánikolt(gyenge jellem, betojt, komplexusok tűntek elő) vagy a rosszabbik eset: valaki teledumálta a fejét.
Mivel nem ismerjük a teljes storyt illetve a körülményeket, előfordulhat hogy a srác egészen máshogy írta volna le a kapcsolatukat vagy akár a szakítást magát...
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.15. 10:52:33
Negrogo 2008.04.15. 10:53:04
Engem fel ev utan dobott a bnom mindossze azzal a indokkal, hogy szeret de elmult a szerelem. Es nem erti, hogy tortent. Ja es 1-2 hettel elotte arrol beszelt, hogy:
"de jo itt a tart a kapcsolatnuk, nem birna mar mas palival elkepzelni magat, nagyon szeret"
Ezek es meg hasonlok meg fel ev alatt:
"imad, hihetetlen mennyire tudom mi az ami kell neki, en az a pasi vagyok aki kell neki, csak a feher lo hianyzik alolam"
Na mar most az szerintem qurvara nem normalis, hogy vki par het alatt kiszerlemesedik, plane mindossze fel ev utan. A kemia meg koztunk az igen csak jo volt. "Jo"...fenomenalis inkabb.
Ahogy az se normalis, hogy kiugrik egy biztos kapcsolatbol. (Nincs, nem volt mas pali a hetterben es meg msot sincs, erdeklodok azert meg utana...)
Hopi Bond 2008.04.15. 10:53:06
ha azzal akarsz megvesztegetni, akkor megismerkedhetsz a törvény szigorával, amivel eddig csak kisleányként riogattak a szüleid esténként, ha nem akartál aludni menni :D
Hopi Bond 2008.04.15. 10:55:19
tuli _ 2008.04.15. 10:56:04
Éretlen liba volt a barátnőd. Gondolom, fiatalka is.
dorina hazare 2008.04.15. 10:56:11
Biztos, hogy másképpen írná le az eseményeket, meglepne ha két ember ugyanúgy látna teljesen egyazon dolgot. Hol tartana akkor a világ? Mi lenne benne az izgalom? :)
Negrogo 2008.04.15. 10:57:36
"Arra gyanakszom hogy a srác vagy bepánikolt(gyenge jellem, betojt, komplexusok tűntek elő"
Na en kb ugyanezt gondolom csak forditva. A csajom tojt be de durvan.
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.15. 11:00:20
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 11:01:56
sokan azt sem tudjak feldolgozni, ha a szerelem atalakul szeretette. azt hiszik, hogy kihult a kapcsolat.
pedig nem.
csak melyebb lett.
Negrogo 2008.04.15. 11:02:21
Igaabol kb en is voltam vele...bekattant.
tilituli 2008.04.15. 10:56:04
20 eves. En 23. az a baj, hogy eretlennek se neveznem mnert meg o agodott azon, hogy a jovoben hogy an tudnank osszekoltzoni pl. Erre ra meg 1 hetre kiakart ugrani a kapcsoaltbol...
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.15. 11:03:33
egyetértek, tényleg sokan vannak így, pedig a megszokott szeretet is ugyanolyan jó, csak más...
érzelmi inteligencia kell a megoldáshoz és tapasztalat:D
Rebelde 2008.04.15. 11:05:35
az ilyen duma mindig gyanús, aki ezt elhiszi az magára vessen...
Hopi Bond 2008.04.15. 11:06:16
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.15. 11:06:28
bekattant ennyi...
nekem is volt ilyen, engem baszogatott az exem hogy vállaljak el egy munkát amit én nem akartam mert tudtam hogy negatvan fog hatni a kapcsolatunkra...
de elválaltam... rá 2 hónapra kirúgott hogy keveset találkozunk:DDDDDDDDDD
nem voltam ideges:)
Hopi Bond 2008.04.15. 11:07:44
Negrogo 2008.04.15. 11:08:05
Kb. ez volt. Arrol beszelt, hogy nagyon szeret de nem erzi mar hogy szerelems lenne. Es hogy az nem ugyan az. Es ezert szakitani akar mert o meg szerelmes szeretne lenni.
(kb ugyanugy szenvdett mint en es kiborult es sirt...de nem szerelmes, vicc)
Gondolhatod, hogy mennyire nem tudtam lekezelni a dolgot. Eleinte turelmes voltam de utana mar elmondtam ot mindennek tobbek kozt, hogy "TE beteg vagy"
Total kiakasztott ez a lany amugy...
2008.04.15. 11:08:06
hammer 2008.04.15. 11:10:09
Köszi, egy cukor, tej.:-)
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.15. 11:12:37
ja állat volt:DDDDDD
fél évig nem tértünk magunkhoz:)
utána azért a leányzó még tetézte a dolgokat......
de ez 1 másik sztori:P
Zazie a metrón 2008.04.15. 11:13:53
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.15. 11:15:43
nem vagyunk jók írásban:D
de élőben nagyon szívesen előadom parázsban:DDDDDDDDD
Vestergaard 2008.04.15. 11:16:34
Az ember egy állat.
Az ember egy olyan állat ami 'embernek' képzeli magát...
Hopi Bond 2008.04.15. 11:16:58
Zazie a metrón 2008.04.15. 11:18:05
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.15. 11:18:52
ez nem igaz:
1. mi tudjuk kezelni a kapcsolatunkat egymással...(a többiek tudják miről van szó:D S&S)
2. mi olyan állatok vagyunk akik embernek képzelik magukat:DDDDD méghozzá tevék:D
Brúnó_ 2008.04.15. 11:19:09
Azért ne vonj le messzemenő következtetéseket. Elvégre itt többnyire csak szakítós történetek fordulnak elő. :)
szépmező 2008.04.15. 11:19:31
szerintem a lánynak észre kellett volna vennie. a plüssállatka túlzás volt.
másrészt a srác is készen volt, nem szabad ennyire nagyon akarni valamit a valóság ellenére.
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 11:20:20
pedig egy normalis kapcsolat rendje ez. csak ezt sokan nem akarjak tudomasul venni.
csak nem mindegy, hogy a perzselo langbol egyenletes tuzet sikerul csinalni, vagy egy halom kiegett brikettet...
hammer
hova kuldethetem a boszi fenypostaval?:)
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.15. 11:20:42
tuli _ 2008.04.15. 11:21:30
Az éretlen nem korfüggő. Ismerek negyvenegynéhány éves éretlent is. Ez nemrég volt, ugye?
Zazie a metrón 2008.04.15. 11:21:56
szia mező:)
Hopi Bond 2008.04.15. 11:22:11
Hopi Bond 2008.04.15. 11:23:04
Zazie a metrón 2008.04.15. 11:23:22
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.15. 11:24:23
a mi történeteink soha nem unalmasak:DDDDD
zuzu,
jaja lesz ám sztori, de akkor innunk kell... és akkor nem tunk hazamenni...valahol meg csak aludnunk kell:D
szépmező 2008.04.15. 11:25:02
tegnap írtam neked vissza
tuli _ 2008.04.15. 11:25:11
Ezért van szaffynak igaza. És elárulom azt is, hogy a szerelem időről időre visszatér, ha jó a kapcsolat.
Krisz78 2008.04.15. 11:25:27
Köszi a sztorit, végre megint egy olvasható, élvezhető történet, még ha katarzis (tájföldi út, lánchidi kocsiból kidobás stb;-) nincs is:-) És végre egy történet, ahol mindkét fél korrekt és szimpatikus:-)
"A telefonban egy hét után annyi magyarázatot kaptam pluszban, hogy azt hitte jó lesz minden, de nem alakult ki a kötődés.
Nekem ez is elég gyengécske volt. :)"
Miért? Ez teljesen életszerű:-) Nekem is volt már olyan, hogy megismerkedés után fél nappal csókolóztunk, és tkp szerelmesnek mondtam magam, de olyan is, hogy kb. 3 hónap telt el, mire beleszerettem az illetőbe:-) De ez utóbbi esetben is éreztem az "ívet", ahogy szépen-lassan, de _egyértelműen_ és _biztosan_ mélyülnek az érzelmek, alakul ki a kötődés:-)
Nem mindenki kezeli ugyanúgy a dolgokat, van aki hónapokat-éveket elvan egy "langyos-víz" kategória kapcsolatban, de van, aki ennél többre vágyik, és inkább szakít, ha úgy érzi nem "halad" semerre a kapcsolat:-) Pluszban jöhet ehhez ha még megismerkedett vkivel - nem arról van szó, hogy megcsalt, csak esetleg feltűnt vki a színen, aki hatással volt rá, és nem látta, hogy veled bármi szorosabb alakulna ki:-)
Hopi Bond 2008.04.15. 11:25:32
schurz: lehet hogy nem, de egy kis tuning sosem árt ;)
Zazie a metrón 2008.04.15. 11:25:38
Vestergaard 2008.04.15. 11:27:20
Én már nem egy csajjal kavartam jártam, dugtram,stb. és indíg egy gáz vagy még annál is gázabb szakítás lett a vége, de én mindegyiket felfogtam egyedi esetnek mondván hogy tanultam belőle, többé ez a hibe nem lesz meg és különben is nem a megfelelő emberrel próbálkoztam.
Még a 10. eset után sem gondoltam máshogy, nem éreztem zavarbaejtőnek a történteket.
Itt olvasva ezeket azonban rájöttem hogy tévedtem.
2 és fél évig jártam egy lánnyal akiről az első perctől fogva tudtam h sose fogom elvenni és most már tudom h én vok a hibás, nekem kellett volna még idejében színt vallani, szakítani és akkor lettem volna korrekt ember. Más kérdés viszont hogy lehet hogy most azt a történetet olvasnátok itt és a csaj nem értené hogy mégis miért...
Qrvasokat kell még tanulnom.
Zazie a metrón 2008.04.15. 11:27:27
Hopi Bond 2008.04.15. 11:28:37
szépmező 2008.04.15. 11:29:21
közös elveszés az éterben :)))
Zazie a metrón 2008.04.15. 11:30:26
szépmező 2008.04.15. 11:30:40
tuli _ 2008.04.15. 11:31:00
:DDDD
szépmező 2008.04.15. 11:31:35
Vestergaard 2008.04.15. 11:32:05
tuli _ 2008.04.15. 11:32:23
Mindegyik szakításnál te voltál a gáz?
Vestergaard 2008.04.15. 11:34:33
Mostmár erősen azt gondolom hogy igen vagy nagyobb részt én voltam.
Persze lehet ha teljesen őszinte lettem volna meg korrekt meg minden, akkor még most is szűz lennék.
De persze ha teljesen korrekt lettem volna akkor nem lenne lakásom, munkám, végzettségem és még sok egyebem se...
Zazie a metrón 2008.04.15. 11:34:57
szépmező 2008.04.15. 11:38:12
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 11:38:26
sajnos az ember bele tud ragadni egy szar kapcsolatba is. tudom. en is igy jartam.
es a fene sem erti, hogy miert nem lepett hamarabb...
a megszokas nagy ur.
Zazie a metrón 2008.04.15. 11:38:30
tuli _ 2008.04.15. 11:39:20
Remélem, azért nem nagy taplóságokat csináltál.
" nem lenne végzettségem" A puskázás még belefér.:D
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 11:40:00
hat ha nem tevedek ezt hivjak prostitucionak, nem?
mnk-t akarsz csinalni belolunk te no?:PPPP
meg egyebkent sincs olyan vallalkozoi igazolvanyom.
es szamlat sem tudok adni.
ugyhogy en nem csatlakozom.:D
szépmező 2008.04.15. 11:43:06
érdeklene a caffeteria-rendszer és egy személyre szabott karrier lehetőség :))))
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.15. 11:43:43
mi a lehetünk az alkalmazottaid?:D
Krizsabali 2008.04.15. 11:43:48
majd:
"persze ha teljesen korrekt lettem volna akkor nem lenne lakásom, munkám, végzettségem és még sok egyebem se..."
Vestergaard,
Nem lehet, hogy inkább arról van szó, hogy Te nem is akartál "komoly" kapcsolatot soha? Mert úgy elég csúnya dolog elvárni a másiktól, hogy kapcsolatexpert legyen, ha nincs is tisztában azzal, hogy amiért dolgozik, az már az elején is halott ügy volt!?
Zazie a metrón 2008.04.15. 11:44:17
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.15. 11:44:19
Rebelde 2008.04.15. 11:44:20
Rebelde 2008.04.15. 11:46:18
Zazie a metrón 2008.04.15. 11:46:24
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 11:46:47
kuldtem levelecsket:)
Vestergaard 2008.04.15. 11:47:13
Kinek mi fér bele? puskázás oké, hazudok h lefektessem ok,megcsalok vkit ok, adócsalok h maradjon pénzem ok. Ok mert vki más is csinálja? Ok mert máshogy nem tudnám megoldani? Ok mert mindenki más is csinálja? Ok mert a cél szentesíti az eszközt?
Sose voltm egy nagy erkölcsű ember de ha belegondolok h végülis csaltam hogy végzettésgem legyen, csaltam hogy meghúzhassak egy lányt aki sokkal többen reménykedett, megcsaltam a barátnőmet mert egy numerára vágytam és elvettem a köz pénzét, azt ami járna neki.
Valaki keressen már rá az erkölcs szóra a Wikipedián :)
Bocs, nem tartok több előadást, ígérem!
Zazie a metrón 2008.04.15. 11:47:42
Krizsabali 2008.04.15. 11:49:03
sz b&b 2008.04.15. 11:49:32
ne is tarts előadást :)
nem mintha nem volna érdekes, meg tanulságos, csak most lusta lennék sokat olvasni :)))
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 11:50:13
az a baj, hogy en tul jo vagyok.
az elso utan tobbet akarnanak. ;)
akkor meg mar mnk.
meg egyebkent is ezt a fajta kepessegem megtartom a kivalasztottaknak. nem szeretnek 13 eves kisfiukkal bajlodni. :P
jobban szeretem, ha valaki tudja mit csinal. ez mar csak ilyen.:)
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.15. 11:51:37
na neeeeeem, mi csak nőnemü ügyfelekkel foglalkozunk:D
akkor majd ha beindult beszálok:D
Vestergaard 2008.04.15. 11:52:19
Sztem igazad van, ki kell mondanom hogy nem komoly kapcsolatot keresek és ezt a csajok szemébe is kell mondani és igen, el fognak küldeni.
Ez az amit fel kell vállalni és nem az általános korrektség vagy a saját lelki üdvöd érdekében, hanem mert így kell.
Zazie a metrón 2008.04.15. 11:52:28
Rebelde 2008.04.15. 11:52:48
Zazie a metrón 2008.04.15. 11:53:24
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 11:56:25
es te fogod castingolni a jelentkezoket?:DDD
Krizsabali 2008.04.15. 11:56:30
tuli _ 2008.04.15. 11:56:47
"Ok mert a cél szentesíti az eszközt?"
Nem ok, emberi gyarlóság.
"ki kell mondanom hogy nem komoly kapcsolatot keresek"
Bizony ki. Lesz olyan, akivel ki is kell, és belemegy úgy is. De benne van a pakliban, hogy jól rá fogsz fázni, mert téged is el fog kapni a gépszíj, és akkor, amikor nem is számítasz rá. :)
Rebelde 2008.04.15. 11:56:47
szépmező 2008.04.15. 11:57:00
az ötlet jó, előtte minőségvizsgálat? :)) te hogy kit eszel fel, én hogy kihez szerződöm? :)))
egyébként az éterben még mindig elveszneka leveleid, írtam neked másik emalcímet :)
Rebelde 2008.04.15. 11:57:25
Zazie a metrón 2008.04.15. 11:57:44
szépmező 2008.04.15. 11:57:58
Rebelde 2008.04.15. 11:59:38
szóval a munka oroszlán részétől megfutamodsz:)))
szépmező 2008.04.15. 12:00:27
Csak ha valaki dolgozik, akkor tessék megfizetni :)))
Zazie a metrón 2008.04.15. 12:00:39
ment újra.
Zazie a metrón 2008.04.15. 12:02:02
Vestergaard 2008.04.15. 12:02:34
Ha én nem úgy nézek ki ahogy egy jó eséllyel induló srác akkor ez vajh felment-e engem az alól hogy szabálytalanul játszom?
Rebelde 2008.04.15. 12:02:51
azért vezess be egy minősítő rendszert:))
szépmező, te pedig ennek függvényében kapod meg a pénzed, mert nem lehet csak úgy tessék-lássék módon dolgozni:)))))
szépmező 2008.04.15. 12:03:46
igen, és a minőségvizsgálatot többször kell egymás után tartani, pl, gyors egymásutánban, vagy különöbőz napszakokban, ittasan, anélkül stb. :))))
Rebelde 2008.04.15. 12:03:47
a többség úgy csinálja:)))))
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 12:03:50
csak vigyazz nehogy aztan swinger klubba alakuljon a vegen ;)
ahol te vagy az egyetlen no :DDDD
Krizsabali 2008.04.15. 12:05:36
senkit nem ment fel semmi, és mindenki bármilyen felmentést találhat magának. nem az a lényeg, hogy a szabványerkölcsöknek meg tudsz-e felelni, hanem az, hogy véletlenül nem nagyobbak-e az elvárásaid mások irányába, mint amit ők elvárhattak tőled.
tuli _ 2008.04.15. 12:06:03
Nem ment fel, sőt az ilyenek a legveszélyesebbek, mert rólatok azt hiszik, hogy rendesek vagytok. Azt mégsem.
szépmező 2008.04.15. 12:07:24
de ezen eccerű segíteni... :))
Zazie a metrón 2008.04.15. 12:07:29
rebi1, minősítő rendszer meglesz. nem engedhetem meg, hogy az ügyfelek elégedetlenül távozzanak. feed-back kell:)
rebi2, kit érdekel a többség? mi mind egyéniségek vagyunk:DDDD
szaffy, swinger-klub nincs, nem volt, nem van, nem lesz. ez minden ügyfélnek egyszeri és megismételhetetlen alkalom lesz:) és mint mondtam, én a főnök leszek:)
tuli _ 2008.04.15. 12:08:21
Vestergaard 2008.04.15. 12:09:27
Megyek is dolgozni vagy írok a Nemzetisportra inkább :)
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 12:10:09
nem nem. acsi acsi.
bar nekem is van egy szabadon tengodo es meg ki nem osztott platinakartyam, de azert swinger klub?:D
durvul a szakitos blogos parazsos este?:DDD
akkor en penteken inkabb megis mashova megyek, ;)
Krizsabali 2008.04.15. 12:12:12
krizsabali, én nem te vagyok? :DDD"
:DDD
szépmező 2008.04.15. 12:12:40
Rebelde 2008.04.15. 12:14:10
Zazie a metrón 2008.04.15. 12:15:25
na elszaladok kajálni:) ne menjetek messzire:)))
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 12:18:14
catingolni ott is lehet, csak legyszi ne a borkanapen folytassatok.
szeretnek maskor is beleulni.:D
sz b&b 2008.04.15. 12:20:22
ugyan-ugyan :)
gyere inkább offulni :)
szépmező 2008.04.15. 12:31:39
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 12:33:19
na mindjart kiderul az is, hogy egydimenzios vagyok:DDDD
Rebelde 2008.04.15. 12:39:44
makkal álmodtál?:)))))
sz b&b 2008.04.15. 12:47:40
mingyá' rátok küldöm az off rendőrséget és lesz ne mulass!!! :)))
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 12:50:37
nekunk emancipalt noknek kell a makk?:D
ha nincs, vannak mar erre kituno kis elemes szerkezetek, nem?:D
Rebelde 2008.04.15. 12:57:46
erről még nem is hallottam:)))))))
durbincs 2008.04.15. 13:06:54
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 13:17:01
akkor majd kapsz szulinapodra egyet tolunk ;)
Negrogo 2008.04.15. 13:18:02
Igen ez marciusban zajlott le!
tilituli 2008.04.15. 11:25:11
Igen ezt en is tudom, hogy visszater! Ezt magyaraztam neki, hogy ez igy mukodik. Nem lehet vki irant ugyanolyan nagy langon egni egyfolytaban. O meg azert mert 2 hete alab hagyott a lany egy picit kiakart ugrani a kapcsoaltbol.
Ja es zarojelben jegyzem meg, hogy a lanyzo hozam jott volna annyira boldog volt velem. En meg soha nem szerettem meg ennyire senkit es nem volt ilyen jo senkivel szvaol en meg elvettem volna...persze nem most!
tuli _ 2008.04.15. 13:26:42
:(
Ilyenkor nem számít se könyörgés se semmi. Hagyni kell a másikat, volt már olyan, hogy észhez tért, és rájött, hogy mégiscsak mégiscsak. Egyébként meg, ha látja, hogy a másik nagyon teper, akkor veszett fejsze nyele. Mondom én, hogy éretlen. Sajna ilyen lányokra hat a játszmázás.
Rebelde 2008.04.15. 13:26:44
nem is tudom, hogy köszönjem meg, de azért ne verjétek kőccségbe magatokat:)))))
Zazie a metrón 2008.04.15. 13:27:59
szaffyka, a castingolás nagy diszkréciót igényel. minden bőrkanapé biztonságban lehet felőlem a parázsban:) bár úgy látom neked nem kell sokat magyaráznom a castingolásról:))))
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 13:33:22
ne izgulj, nem fogujuk. keresunk egy reszeketos kezu bacsit es adunk egy ubit a kezebe. igy jo lesz?:D
Zazie a metrón 2008.04.15. 13:36:10
Negrogo 2008.04.15. 13:38:55
az a "baj", hogy en felre raktam a buszkesegem es elmondtam neki hogyan erzek iranta es kezdjuk ujra. csak elegge eldurvultak a dolgok a vegere es mar ott tartunk, hogy nem veszi fel meg ha hivom is mar ilyeneket vagott a fejemhez, hogy egy senki vagyok neki. szamot cserel ha tovabbra is keresem...letorolt msn-en. szoval kesz a leanyzo.
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 13:42:22
erre van az a regi roman mondas, hogy nem szabad olyan szeker utan futni, ami nem vesz fel.
ha o tovabblepett, had menjen.
legalabb a buszkeseged orizd meg.
minel jobban probalkozol, o annal jobban fog ellokni magatol.
ha fontos vagy, voltal neki, akkor egyszer ugyis jelentkezni fog.
te pedig lepj tovabb. jobb megoldas nincs.
tuli _ 2008.04.15. 13:44:31
Hopi Bond 2008.04.15. 13:47:42
Zazie a metrón 2008.04.15. 13:48:39
Mooon 2008.04.15. 13:50:11
Hát ha jól látom ez már megint annak az esete, mikor az újdonság varázsa hat, egy kis izgalom érdekessé teszi a napokat, de amikor már realizálódik, hogy megvolt/megvan, akkor már nem izgalmas, akkor már kihúny a láng, és új adrenalinforrás után kell nézni....
És a rohadt fogyasztói társadalomban ez annyira jellemzőőő :(
Hopi Bond 2008.04.15. 13:50:29
Mooon 2008.04.15. 13:50:52
Hopi Bond 2008.04.15. 13:51:16
jaj de kíváncsi vagyok a XXII-re. :D
vagyok_aki_vagyok 2008.04.15. 13:51:41
vannak ám olyan emberek, női és férfi nemben is szép számmal,akiknek állandó drámaéhségük van. Vagyis, egyik nap attól vannak feldobva, hogy mennyire földöntúlian boldogok, másnap meg ezt már nem annyira, fokozni kell, vegyél feleségül, ha nem teszed, már nem is szeretlek, és amúgy is rájöttem, hogy utállak, és most nekem heves szakítási ingerem van (jah, én is átmentem rajta ifjabbik koromban:))) )
Szóval, adott esetben csak nem voltál játszótárs. Ő drámázik, te meg még csak a darabot sem ismered, nemhogy főszerepet akarj játszani benne... és még valami: nehogy büszkeségi kérdést csinálj abból, hogy elmondod neki (bárkinek), mit érzel...
Zazie a metrón 2008.04.15. 13:51:42
Negrogo 2008.04.15. 13:52:21
Nana. Azert mikor ez az egesz elkezdodott, o keresett meg. Hogy szeret nagyon hianyzom neki. Utana meg ment a huzvona a beteg viselkedes hetekig. Megbeszeltunk, hogy 2 hetig nem beszelnuk, hogy lenyugodjunk mindketten. aztan o mar masnap hivott. Csak aztan meg tovabb zajlottaka dolgok es annyira osszevesztnuk, hogy o mar ennyire elhatarolodott tolem.
tilituli 2008.04.15. 13:44:31
Ebben mi a tanulsag>? Az, hogy vannak ilyen erzelmileg labilis, beteg nok? Mert mas nem. Erre nem lehet felkeszulni, hogy vki azt mondja neked, hogy az igazi vagy neki kb 1 hetre ra meg azt monda nem szeret es hagyjuk abba...
Es nem az elso szerelmem hanem a 3.
Zazie a metrón 2008.04.15. 13:52:55
Mooon 2008.04.15. 13:54:23
a XXII. század már nem érint, addigra rég a föld alatt rohadok majd :)))
Zuzu
amint a főnököm elment valamiért külföldre.... Vagy valami hosszabb meetingre.
Csak kéne valami félutas megoldást találnunk helyszínnek :)), jó?
Hopi Bond 2008.04.15. 13:54:35
a sheriffet lefizetheted, de a bíró keményebb dió :D
Hopi Bond 2008.04.15. 13:55:18
tuli _ 2008.04.15. 13:55:30
"nehogy büszkeségi kérdést csinálj abból, hogy elmondod neki (bárkinek), mit érzel"
Azért ezzel vigyázni kell, mert riasztó is lehet, ha nem jó időben, jókor, jónak mondja az ember. Az viszont igaz, hogyha nem vevő rá az illető, akkor tovább kell lépni messzire.
Mooon 2008.04.15. 13:56:51
óóó, fényességes elmém megmarad az utókornak.... a szép szőke hajamat nem őrizhetnénk nekik valamilyen vitrinben?
:))))
hűű de súlyos vagyok :D
Rebelde 2008.04.15. 13:57:13
egyébként megható, hogy így törődtök a nemi életemmel:))))))
Zazie a metrón 2008.04.15. 13:57:41
hopi bíró, hogy szolgál a kedves egészsége? alázatos szolgája... :)))))
én a XXIII.-at is megnézném:(
Rebelde 2008.04.15. 13:57:53
Hopi Bond 2008.04.15. 13:58:21
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 13:59:03
ha mar ezzel a virtalis hapsival igy jartunk, legalabb mi nok tartsunk ossze:D
tuli _ 2008.04.15. 13:59:13
"vannak ilyen erzelmileg labilis, beteg nok"
Ezért örülj neki, hogy nem 2 gyerek után jött rá, hogy én nemiseztakartam. Csak fájdalmas.
Hopi Bond 2008.04.15. 13:59:14
vagyok_aki_vagyok 2008.04.15. 13:59:26
tilituli 2008.04.15. 13:55:30
"Azért ezzel vigyázni kell, mert riasztó is lehet, ha nem jó időben, jókor, jónak mondja az ember. Az viszont igaz, hogyha nem vevő rá az illető, akkor tovább kell lépni messzire."
igen, teljesen egyetértek, mindennek helye és ideje van
Negrogo 2008.04.15. 14:00:05
Jahh, jott vmi ilyesmivel is, h vmi hianyzik a kapcsolatunkbol. Mondom megis mi??? VEttem volna el? Fel ev utan? Ha jozan eszt felre tettem volna akkor persze, megkertem volna de amugy meg nem volt itt az ideje.
Amugy amikor 2 hete kibekultunk(majd masnap mar ossze is kaptunk, nem tetcett neki az, hogy felhivtam es minek kerdezem meg tole, hogy feljon-e hozzam. Amikor tudom, hogy nem. DFYXGHDFGJCGHJDJ). Akkor is ilyenkrol beszelt, hogy nem is birna magat elkepzleni massal. Meg, hogy hogyan fogja felvenni a nevemet ha osszehazasodunk majd a jovoben. Masnap a veszekedesunk kozben meg mar ilyenetek vagott a fejemhez, hogy leszarja a kapcsolatunkat!!!!!!!
Durva???!!!
Zazie a metrón 2008.04.15. 14:02:13
hopi bíró, csak egy szavadba kerül és elkergetek minden aljas sötétben bújkáló offolót:)))
vagyok_aki_vagyok 2008.04.15. 14:02:55
Hopi Bond 2008.04.15. 14:03:35
mi akarsz lenni: she-dawan vagy pa-riff? :D
Mooon 2008.04.15. 14:03:41
de a hajam a lényeg :D
Hopi Bond 2008.04.15. 14:04:57
Rebelde 2008.04.15. 14:06:11
tudom és tényleg hálás vagyok:))))
szaffy azért a reszketős kezű bácso helyett nem választatok mást?:))))))
mennyi húsz
léptesd a csajt....nagyon önzőnek tűnik és úgy látszik sikeresen játszadozik veled
Zazie a metrón 2008.04.15. 14:06:21
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.15. 14:06:28
tuli _ 2008.04.15. 14:06:33
Ezzel a lánnyal soha nem lett volna ott az ideje.
Mooon 2008.04.15. 14:10:16
szerintem is a játszmázás tipikus esetébe kerültél, ahol nem is tudod, hogy melyik is lenne a te szereped...
Mooon 2008.04.15. 14:11:09
szellemiségemben vagyok súúúúúlyos :D
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 14:12:07
never mind.
rengeteg gyonyuru szakitos lagy van itt a blogon, akik aranyosak, nem erzelmileg labilisak, nem hisztisek, de okosak es meg fozni is tundak.:)
tessek parazsba lejonni pentekenkent es lehet castingolni.:)
meg vigasztalodni.
meg ismerkedni.
meg baratkozni.
meg iszogatni.
meg felejteni.
:)
Negrogo 2008.04.15. 14:13:09
A helyzet az, hogy valos erzelmi voltak neki. Nem jatszott velem. Anyjaval nagyon jo viszonyba kerultem. Azt mondta, hogy annyira boldog olt szerelem belem a lanya, hogy tengyleg hozzm jott volna megkertem vonla a kezet...
Ja meg en a kapcsolatunk elejen nem voltam szerelems jo 4 honapig hanem szepen lassan. Ergo jozan esszel lattam Ot es kettunk kapcsolatat. Szoval meg azt se elhet mondani, hogy nem vettem eszre a lila kodtol, hogy kamuzik a csaj es jatszik, nem oszinte. Semmi baj nem volt vele normalisan viselkedett szeptembertol egeszen marciusig.
Rebelde 2008.04.15. 14:13:47
Hopi Bond 2008.04.15. 14:14:22
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.15. 14:15:17
elvegre marketinges leszek, vagy mi a szösz:D
Negrogo 2008.04.15. 14:16:00
3 hetig turtem csak. Utan elkultem a jo budos franca mar...Nem kimeltem. Eleg durvan adtuk egymasnak. Tudod...ment ez a ki tudja jobban megbantani a masikat. En meg nem az a fajta vagyok aki ezt hagyja es turi. Ugy voltam vele tenyelg ,hogy megis mi a francot kepzel ez magarol?
Rebelde 2008.04.15. 14:19:38
1. nem az anyujákájával kell érzelmi életet élned, habár ez jó dolog, hogy szeret a mami, mert ez általában nem így van:))
2.nem szeptemberől márciusig tart a szerelem, ha igen az nem az
3. van olyan, hogy az ember fél év alatt összeházasodik a másikkal(pl. szüleim), de ők felnőttek voltak.
4. téged rendesen behálóztak, ajánlom a menekülést
na ennyi....
Negrogo 2008.04.15. 14:28:24
Nem az nayjaval eltem, ot csak segitsegnek hasznaltam es megkerdeztem ot a kettonk dolgarol. Elotte soha nem beszeltem vele rolunk. :)
Igy van az szerintem se normalis ha vki fel utan kiszerlmesedik. De epp ez a lenyeg. O szerelmes volt piszkosul belem! De szerintem meg akkro is mikor azt mondta ennek hiany miatt akar ott hagyni. Mert ugyugy ki volt mint en. Sirt. Nem birt aludni es stb. De ezt mar kitargyaltuk fentebb...
Persze en is csak azert nem vettem volna el mert nincs meg a megfelelo hatter hozza. Meg csak 23 vagyok.
Behaloztak...passz. Nem en menekultem hanem a O.
Csak nem ertem, hogy torten ez. Illetve az Okot. A miertet. VAn egy elmeletem es ennyi. De azzal kitorolhetem es meg ha igazam is van (90%) sokra nem megyek vele.
Koszonom mindenkinek a hozzaszolasat azert ugy lattam mindenki velem ert egyett nekem ad igazat vagy ugy gondolkodik errol ahogy en.
Ergo beteg a lany, bekattant vagy betojt megilyedt. Sajnos:(
Mooon 2008.04.15. 14:29:33
ha lenn lettél volna Parázsban, mikor lenn voltam, talán megcsillanthattam volna hogy mennyire is.... bár azt hiszem most leginkább fáradtság alapon abból adtam ízelítőt, hogy pont olyan kis cserfes vagyok élőben, mint írásban :)))
szaffy
a PR valóban nagyon nagyon jóóóó :))
Hopi Bond 2008.04.15. 14:32:30
Mooon 2008.04.15. 14:37:10
hanem jönnél értem porsche-val és mennénk autókázni munka helyett :D??
tetra · http://unsigned.freeblog.hu/ 2008.04.16. 08:48:39
Szabadság Kapitány 2008.04.16. 10:57:02
Jöjjön hát az igazság pillanata, miért is tesznek a pasik ilyeneket!
Sajnos nem volt megelégedve az ágyban nyújtott teljesítményeddel! Az, hogy ez abszolút értelemben is siralmas volt, vagy csak neki nem felelt meg, már más lapra tartozik.
Gondold végig a történteket mégegyszer, és elmélkedj a természet farkastörvényein!
tetra · http://unsigned.freeblog.hu/ 2009.11.26. 13:05:03
A pasi sokat megtesz (akár megjátszásiból is, szoktak ilyet, meg ez a fél várost egy pusziért elég irracionális és mesterkéltnek hathat), a csaj meg hagyja magát, a pasi ezt megunja, és szétmennek. Na de ezután kioktatni, mi az érzelmi felnőttség... akiből a vége szót ki kell préselni az hiába mondja ki, nem lesz hip-hop felnőtt, aki viszont ezt kipréseli az se épp érett személy.