A mai posztot Sixxnek ajánlom, aki Debrecen réme, és ugye az ottani legendás hely a Lovarda. Persze, lehet, hogy tök sok Lovarda nevű hely van az országban, de mi szeretnénk Debrecenre gondolni, a csikósokra, a Lokira és Kósa Lajosra.


Hali!

Amit mesélni akarok,még eléggé friss,de egyáltalán nem szokatlan,hisz újra és újra megtörténik,bár különböző helyzetekben...

Szóval 21 éves nagylány vagyok már,mégsem mondanám,hogy olyan sok hűűűűdeizgi szaftos sztorim lett volna pasikkal. Igaz,az utóbbi időben egyre több ilyen "egyéjszakás" kalandom volt(azért tettem idézőjelbe,mert maga a sex az nem történt meg,de ezek a â01Ekapcsolatokâ01D soha nem élték meg a másnapot.

Mint minden normális főiskolás,rengeteget járunk el bulizni,többnyire szerda esténként,mégpedig lovakat etetni(nah jó nem,de a hely neve Lovarda,és innen az etetős duma)...:)

Nahszóval...ha tehát szerda,akkor Lovi...ha Lovi, akkor részegség,legalábbis csak nőiesen...sok pezsgő...és akármilyen fura,de sör is...bár tudjuk,hogy az csak meghülyíti az embert,ahogy minket is,de lehet direkt csináljuk,ki tudja...

Ilyen este volt ez is. Elkezdtük az estét, némi alkohollal, aztán, hogy ki ne száradjunk útközben, még az útra is vittünk magunkkal.

Már egészen jó hangulatban érkeztünk meg a Loviba, útközben talán még egy kocsmát is meglátogattunk.

Mikor beértünk, láttam, hogy pár haverom már ott van, köztük a srác,akiről tulajdonképpen a sztorim is szól. Rolandnak hívják,és már most második éve ismerem. Egy akkori legjobb barátom mutatta be őt, és egyből csipáztuk egymást, aranyos srác, ezt még most is fenntartom.

Ha megláttam, mindig mosolyogtam, puszi-puszi, ahogy szokásâ026szijamizuhogyvagyâ026 Még ha rossz kedvem is volt,vagy másnapos voltam, akkor is megmosolyogtatott mindig. De soha nem gondoltam, hogy akármi közöm is lehetne hozzá, fel sem merült bennem soha, hogy netán valami még ki is bontakozhat köztünk. Néha voltak olyan kijelentései, hogy â01Efociztam nálatok, mégsem jöttél el a meccsreâ01Dâ026 (hozzátenném,fogalmam nem volt,hogy azon a hétvégén ellenük játszanak a â01Emijeinkâ01D).
Aztán volt egy buli, amikor ő is ott volt és épp nagyon utáltam a srácot, aki bemutatott minket egymásnak, gondoltam tuti bosszantanám, ha kikezdenék Rolival. De ez ennyiben maradt, gondoltam nem leszek ekkora szemét.

Nah és jött ez a buli. Ahogy írtam tehát Roli is ott volt, és ő is részeg volt, mint én. Azt hiszem csak ilyen kölcsönös visszamosolygásnak indult, majd ilyen â019megérintelek,ha elmész mellettemâ019 jöttâ026 aztán már puszit is küldött a legényâ026 és én ezt egy â01Eszájra kéremâ01Dmel viszonoztam. Nem lepte meg, és mikor ő szólt h menjünk ki, még én lepődtem meg, hogy héééé...

Kimentem vele. Rohadt hideg volt kint, szóltam neki, hogy fázni fogok, erre ő mondott vmi olyasmit, hogy majd ő felmelegít. Kint megcsókolt. Nem egyszer, sokszor. És tényleg nem is fáztam. Az események eléggé összefolynak egyébként. Ami biztos, hogy csók csókot követett, a hideg kirázott tőle, annyira jó volt, és olyan érzésem volt, hogy hé,ez milyen jó, és eddig miért nem. Aztán jött a rideg valóság, hogy nem jó ez így, én nem akarok vele lefeküdni, legalább is még nem. â01EAkkor hagyjuk az egészetâ01D mondta ő, és feladta az összes próbálkozást, hogy valahogy mégis ágyba cipeljen. Visszamentünk és mintha mi sem történt volna. Azért bennem nem maradt meg ez nyomtalanul, másnap egész nap vigyorogtam, és fel sem fogtam,hogy mi lehet majd ezután. Egy hétig ment az, hogy a srác rám sem mert nézni. Én meg csak pislogtam jobbra-balra, hogy miért. Mikor először rám köszönt, gondoltunk egy merészet a barátnőmmel, és felmentünk hozzájuk. Meg akartam beszélni vele, hogy nemárâ026 akkor legalább legyünk jóban megint. Kiderült kb semmire nem emlékszik, vagyis ő ezt mondta. Én meg szépen elmeséltem neki, mennyire egymásra kattantunk, és hogy abbahagytuk, mielőtt késő lett volna. Ő mondta, hogy amúgy sem lehetne köztünk semmi,és hogy én ezt nagyon is jól tudom,mert a haverokâ026(ugyanis a legjobb haverja az a srác,akivel gyűlöltük egymást,és aki bemutatott minket egymásnak.) Mondtam, hogy én ezt nem értem,de ok..erre megkérdezte, hogy miért nem akartam vele lefeküdni. Elmeséltem neki, hogy ha csak egy éjszakára lennék jó, felejtsen el,(és becsülöm benne, hogy megmondta őszintén, és nem átbaszott) erre valahogy csak egymásnak estünkâ026 majd megint kitisztult a fejem és ismét annyiban maradt a dolog. Akkor pár napra rá még bántam, hogy nem tettem meg, most már nem. Ha írtam neki, nem írt vissza, gondolom ez akart lenni a â019szállj le rólamâ019! Nem tudom mi lenne, ha újra összekeverednénk egy bulibanâ026 de tényâ026 még mindig fáj, ha arra gondolok, milyen jó is lehetett volna. Néha még bennem van az a bizonyos â01Emi lett volna haâ01D,mert úgy érzem,nem vagyok neki közömbösâ026 de gyorsan kiverem a fejemből. Ha találkozunk már nem mosolygok, nincsenek puszik, alig néz rám, alig szól hozzámâ026.

Rizsuka