Sziasztok!
Ez egy igazán rövid történet lesz, vagyis a történet hosszú, de rövidre fogom.
Kilenc hónapja jártam a pasimmal, mikor véltelenül rátaláltam egy társkereső oldalon a hirdetésére. Mielőtt belemennénk, hogyan lehet ezt véletlenül - hát úgy, hogy ősbizalmatlanként folyton csekkoltam az e-mailjeit, s megtaláltam a regisztrációt - ez mocsokság, tudom.
Lényeg, teljesen kitöltve az adatlap, minden részletre kiterjedően, s beírva "egyedülálló". Erre fogtam a telefont, s csak ennyit írtam neki:
"Egyedülállónak érzed Magad? Hát most már tényleg..."
Itt a vége.
Tényleg nem értem, miért kell a másik mobilját, emiljét folyamatosan csekkolni. Kell a saját élet, különben a közös se ér semmit.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Julien Sorel 2008.04.26. 14:02:17
. . (tör 2008.04.26. 14:02:47
tuli _ 2008.04.26. 14:04:01
. . (tör 2008.04.26. 14:05:10
sztem a gecibb a csaj volt, jobb becsülettel megszopni. lehet egyszer eljátszom, hogy titkos üziket hagyok magamnak, észreveszi-e vki?
tuli _ 2008.04.26. 14:05:53
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2008.04.26. 14:11:14
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.04.26. 14:11:54
valaki azt hiszi okosabb nálam, pedig nem :)
----
na jön a csernus-stílus:
te hülye liba! társkereső oldalon mégis milyen legyen az ember családi állapota?!
tuli _ 2008.04.26. 14:13:34
:DDD ez eszembe sem jutott.
Rebelde 2008.04.26. 14:18:31
kutya,
a családi állapot nem mindig egyedülálló egy ilyen oldalon:)
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.04.26. 14:19:24
Rebelde 2008.04.26. 14:19:28
Rebelde 2008.04.26. 14:20:19
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.04.26. 14:21:16
gargoyle 2008.04.26. 14:23:43
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.04.26. 14:23:44
Lobengula 2008.04.26. 14:24:46
flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2008.04.26. 14:28:00
Brúnó_ 2008.04.26. 14:30:00
Ilyenért szakítani? Te sem sokat érsz, kedves posztíró.
Lesből Támadó Szárítókötél 2008.04.26. 14:30:21
Mondjuk azért kell egy szinten pofa (illetve inkább annak hiánya...) belenézni a másik levelezésébe, telefonjába: azért, mert két ember együttvan, az nem jelenti azt, hogy 100%-ban mindent meg kell osztaniuk egymással.
5HT, alias a drága szerotonin (törölt) 2008.04.26. 14:30:42
kaméleon 2008.04.26. 14:31:45
miért?:)
kaméleon 2008.04.26. 14:33:04
hjjaaa...ha ez ilyen egyszerű lenne..
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.04.26. 14:33:12
vagy úgy fordul a világ, hogy egyre szarabb szakítós történetek esnek meg, vagy a t. szerkesztőnek kezd elveszni a fantáziája. én az utóbbiban hiszek
Prez (törölt) 2008.04.26. 14:33:24
'véltelenül rátaláltam egy társkereső oldalon a hirdetésére' - mit kerestél te ott, cica? :D
Lobengula 2008.04.26. 14:33:47
De, pont azt jelenti, hogy mindent meg kell osztaniuk egymással. És éppen ezért a leskelődésnek értelmetlennek kell lenni.
Import Banán 2008.04.26. 14:34:11
Szerintem itt akadozhatott a kommunikáció, hogy mindketten ilyesmire adták a fejüket...
Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.04.26. 14:34:47
péládul "kapcsolatban, de félrekúrnék", vagy "nyitott kapcsolatban, harmadikat keresünk"...
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.04.26. 14:36:15
baggins21 2008.04.26. 14:37:43
Aztán amikor megkérdezné, hogy én mit kerestem ott akkor jön az őőőőő... :D
Prez (törölt) 2008.04.26. 14:39:03
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.04.26. 14:39:42
ez jó...
de tényleg, nekem eszembe se jutna mások (including partner) leveleit stb. nézegetni. Az a legszebb érzés egy kapcsaolatban, hogy van, akiben megbízhatsz, nem?
kaméleon 2008.04.26. 14:40:09
de senki sem tévedhetetlen..
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.26. 14:42:02
rebi
meg manias depresszios:D
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.04.26. 14:42:20
baggins21 2008.04.26. 14:42:21
- Láttalak te szemét azon a társkeresős oldalon méghogy egyedülálló mi?
- Na ezt meg honnan?
- Láttam a mailboxodat ne is tagadd!
- Hogy mi olvasod a mailjeimet fennt vagy egy társkereső oldalon? Hát nekem ilyen nő nem kell húzzál a p*csába! XD
Rocks 2008.04.26. 14:45:19
kaméleon 2008.04.26. 14:46:01
mekkora perverzség kell már ahhoz, hogy valaki billentyűt ragadjon, leírja a (fájdalmas) szakítása történetét, aztán figyelje, mikor jelenik meg a szakítóson..."
szerintem ugyanilyen perverzség, hogy itt perverzkedsz a megjegyzéseiddel.. :)
/persze ez önkritika is/
Lobengula 2008.04.26. 14:48:10
Ez nem okvetlen perverzió. Az emberek szeretik kibeszélni magukból a fájdalmukat. Nem mindenki olyan tökös, hogy magában tartsa.
Rebelde 2008.04.26. 14:48:30
felírok neki algopyrint:))
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.04.26. 14:48:52
bizalmat csak ezután...
bög 2008.04.26. 14:50:39
Vajon miért kereshetett társat melletted....hm....
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.04.26. 14:53:20
nálunk egyik alapszabály: prevention is better than cure
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.26. 14:53:50
sosem neztem a exem sms-eit, e-mailjeit es a tarsekeresoket nem sem nyitottam.
sikeres ember lehetek-e?:)
kaméleon 2008.04.26. 14:55:45
felvetődik a kérdés....de...nem hiszem, hogy ahol az egyik kikacsingat a kapcsolatból...a másik a felelős minden esetben....
ha neki azt mondja, így szereti...meg úgy..akkor miből is gondolná?
EasyFriend 2008.04.26. 14:56:26
kaméleon 2008.04.26. 14:56:56
addig jó míg ez a "naívság" van az emberben..
:)
gombócka 2008.04.26. 14:57:47
Pilinszky?:)
Cukros_Mázas 2008.04.26. 14:59:11
Cukros_Mázas 2008.04.26. 14:59:43
Üdv :-) A sztori nem középutas pasiról szól. Leírjuk magunkban, ő már nem lesz párttag :-P
gombócka 2008.04.26. 14:59:46
Szép pár lehettek;)
gombócka 2008.04.26. 15:00:38
De nem ám! Ha jól látom, felülről viszi a lécet..:)
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.26. 15:00:49
igen.
meg talan azert is van igy, mert meg soha nem bantott meg senki, azzal, hogy megcsalt volna.
igy konnyu a bizalom.
bar teny, hogyha valaki utan mar nyomozni kell, az mar regen rossz.
nem vagyok hive a titkosszolgalati modszereknek.
akkor mar inkabb ertekellek mint embert...
b0risz · http://zahar.blog.hu 2008.04.26. 15:01:09
gerinctelen ribanc vagy, így jót tettél vele, hogy kirúgtad.
baggins21 2008.04.26. 15:01:26
gombócka 2008.04.26. 15:02:07
Badbitie 2008.04.26. 15:04:36
Az, hogy nem tudunk róla nem jelenti automatikusan azt, hogy még nem történt ilyesmi. De ettől függetlenül könnyebb úgy bízni, hogy nincs rossz tapasztalatod. És ez alatt nem csak azt értem, hogy nem tudsz róla, hogy téged megcsaltak, a bizalmat az is építi, ha magadról tudod, hogy még nem tettél ilyet. Mindenki magából indul ki, ugye.
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.04.26. 15:04:55
:D
igazi vért és könnyeket akarok
nem, mintha hiányoznának az életemből, de hát, ez egy ilyen oldal
... kellene, hogy legyen
borzlány 2008.04.26. 15:08:02
azért megér egy misét, hogy hogy is csekkolta a csaj a srác emiljeit?
szánalmas sztori, megérdemelték egymást a felek.
most belegondoltam, milyen uncsi lenne a pasim emiljeit csekkolgatni. egyrészt az otthoni gép tudja a jelszavát, tehát nem kihívás. másrészt meg annyit így is látok, hogy a legrendszeresebb levelezőpartnere vmi Cron Daemon nevő illető :D
rozita 2008.04.26. 15:11:53
ott kezdődött, hogy a közös képeinket nézegettem a gépen, s megtaláltam a volt feleségéről 2 napja letöltött képeket...
majd egyszer mikor a híres iwiw-be akartam belépni, automatikusan belépett az ő neve alatt... hiába én is automatikusra állítom a saját gépemen - hát persze, ki kellett volna lépnem... de én megnéztem az üzeneteket -s ott kezdődött minden, megtalátam a rám nézve meglehetősen gázos leveleket, amiket a volt feleségének írt, akit vissza akart kapni...
a jelszavát tőle tudtam... s igen, innentől ellenőriztem...
ekkor kellett volna szakítani...
mindegy is, hülye picsa vagyok...
de eddig is bíztam a pasijaimban, ezután is fogok...
mindenki hibázhat...:)
kaméleon 2008.04.26. 15:14:56
vagy pedig nem szeretnék ha az ő cuccaikba turkálnak...mert még valamire bukkanak..
:)
Lobengula 2008.04.26. 15:15:15
alumi 2008.04.26. 15:17:14
Badbitie 2008.04.26. 15:18:14
Remélem vagy 3 féle abc összes betűjét felhasználtad a szereplők jelöléséhez, majd a maradékot arab és római számokkal jelölted. :)
Lobengula 2008.04.26. 15:18:20
Lobengula 2008.04.26. 15:20:01
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.04.26. 15:22:31
egyebekiránt inkább megbeszélem az illetővel a dolgot. mondom neki, h felőlem csinálhat, amit akar (levelezhet, sms-ezhet, telefonálgathat, találkozhat, flörtölhet), csak olyat ne tegyen, amivel elárul. eddig meg is értették. hiába, azért a férfiak se hülyék. :)
ohmyFgod 2008.04.26. 15:23:33
az a szep az ellenorzesben hogy maga termeli ki az ellenoriznivalo dolgokat (mmint ha elotte nem is volt mit titkolni, majd lesz)
Ez nagyon így van!!
hacsabika (törölt) 2008.04.26. 15:23:36
kaméleon 2008.04.26. 15:24:35
és akit felháborít, hogy esetleg a párja megnéz valamit, annak van titkolnivalója..
Hoppázó Beléndek 2008.04.26. 15:26:36
sok sikert az élethez!
Cukros_Mázas 2008.04.26. 15:28:06
Hát igen, azért az üzenetekhez már nem léptetett be automatikusan semmi... Szar ügy az ilyen és tényleg nem jó. Szerintem mindig csak olyat tegyen az ember, amit elfogadna, ha vele megtesznek. Aki pedig el akar menni, úgyis el fog, előbb-utóbb kiderül utánanézés nélkül is. Emberek, ne turkáljatok egymás holmijában :-(
. . (tör 2008.04.26. 15:29:39
a jelszavát tőle tudtam... s igen, innentől ellenőriztem...
- ez itt hibádzik. terhel levelek mellé jelszó?
ohmyFgod 2008.04.26. 15:30:34
egészséges kíváncsiság tényleg kell, hiszen ha már semmi nem érdekel a párodról, akkor az borzasztó kapcsolat lehet. De az, hogy belenézel a leveleibe, stb. az nagyon nem _egészséges_ kíváncsiság.
A második mondatodra pedig inkább nem is írok semmit..
borzlány 2008.04.26. 15:30:51
te jó ég... igen, akkor kellett volna szakítani, de legalább levontad a tanulságot és legközelebb ügyesebben csinálod. (azért remélem, a pasas fülét a kezébe adtad a végén)
borzlány 2008.04.26. 15:32:22
az egészséges kíváncsiság: ha hívják telefonon, utána megkérdezem hogy ki volt az.
a NEM egészséges kíváncsiság: nézegetni az sms-eit amíg ő pl fürdik.
Cukros_Mázas 2008.04.26. 15:32:35
Fura hozzállás, érdekes :-) Nekem ha eddig meg akarták mondani az E-mail fiókhoz vagy bármihez a jelszót, kézzel-lábbal tiltakoztam :-)) Nem akarom tudni, mint ahogy az enyémet sem mondom meg. Mint ahogy soha nem is csaltam meg senkit és nem is áll szándékomban. Egyébként vannak barátnőim, akik utánanézgetnek dolgoknak és hülye módon itt is mindig bejön, hogy "aki keres, az talál".
kaméleon 2008.04.26. 15:33:59
na, az ilyen nőktől menekülünk igazán..
sok sikert az élethez!"
ha nincs titkolnivalód, akkor miért baj ha megnézi???
gastro, missing in action 2008.04.26. 15:34:51
Számon is kértem utána egy üzenetet, hogy ezt most mégis hogyan...
Nem égtem nagyot, mikor felhivta előttem a számot és egy másik csaj szólt bele...
Na azóta nem csináltam ilyet, pedig kellett volna, mint később kiderült:-D
kaméleon 2008.04.26. 15:35:22
mert van benne valami?:)
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.04.26. 15:35:24
mondta meg a tutit.
ohmyFgod 2008.04.26. 15:36:28
Arról ne is beszéljünk, amikor olyat talál a kutakodó, amit félreértelmez. Csak feleslegesen generálja a problémákat. Ráadásul nagyon féltékeny típus, az másokhoz képest már alapból feleslegesen is hajlamos túllihegni dolgokat. Ilyenkor tökéletes vitaforrás pl. egy levél az extől, amiben egyébként lehet h az ég világon semmi durva nincs.
Cukros_Mázas 2008.04.26. 15:36:32
Thx :-))
Cukros_Mázas 2008.04.26. 15:37:45
Igen, sztem is.
ohmyFgod 2008.04.26. 15:39:16
kaméleon 2008.04.26. 15:40:29
tapasztalat...
borzlány
nem kell mindig..de néha elfér...és engem az ijeszt meg ha ezt felróják...nem konkrétan azért nézem meg , hogy kutassak valamit..
ha csak megszeretnél nézni egy telefonszámot mert neked kéne ezért megnézed a telefonját..és leszedi a fejed ezért-az már igen csak kétségeket ébreszt..
Barakis (törölt) 2008.04.26. 15:42:02
kaméleon 2008.04.26. 15:43:38
Fitz 2008.04.26. 15:44:04
akiben viszont bízunk és szeretjük, annak nem szabad belenézni a fiókjaiba. hitből és bizalomból... "
Meg akkor nem derul ki es nem faj, hogy o megsem szeret minket annyira...
ohmyFgod 2008.04.26. 15:45:08
"nem konkrétan azért nézem meg , hogy kutassak valamit..
ha csak megszeretnél nézni egy telefonszámot mert neked kéne ezért megnézed a telefonját..és leszedi a fejed ezért-az már igen csak kétségeket ébreszt.."
óóó, na peeersze :DDD. Nem konkrétan azért nézed meg, h kutass valamit, de ha már egy telefonszámot kinézel - amit egyébként tőle illene elkérned, hiszen az ő telójában van benne - akkor gyorsan végigolvasod az sms-eket is. Bár ezt nem írtad le, mérget vennék, hogy így vsn.
Ez a védekezés kb olyan, mint amikor a betörő mondja,hogy hát csak benézett a nyitott ablakon, de nem akart ám betörni. A tv is csak véletlenül esett a kezébe :D.
kaméleon 2008.04.26. 15:45:24
minden bizonnyal, van benne valami.. :)
borzlány 2008.04.26. 15:45:57
azért szélsőségekről beszélsz. ha kell egy telefonszám akkor persze belenézek. de a híváslistát nem szoktam átnyálazni, se az sms-eket. ugyanúgy tök természetes, ha pl ő játszik az én telefonomon, de ha az sms-eimet nézegetné paranoid fénnyel a szemében, azon kissé fennakadnék.
Cukros_Mázas 2008.04.26. 15:48:01
Lehet, de sztem inkább véletlen, hogy találnak valamit. Van olyan, hogy valaki elkezd csekkolgatni és nem talál semmit. Na, ez a barátnőm aztán abba sem hagyta hónapokig, míg végül talált. Hiába mondtam, hogy ez nagyon beteges, nem állt le, pedig ő is tudta. Aztán kenyértörés lett a vége.
ohmyFgod 2008.04.26. 15:48:28
gastro, missing in action 2008.04.26. 15:48:35
kaméleon 2008.04.26. 15:49:32
ooo...nemá..alszik zuhanyzik..máshol van...azért mert veled nem történik ilyen..
ne gondold, hogy mással sem...és ha valakinek írt levelet és megnézed utólag, hogy mit írt..mert akkor nem voltál ott..
nagyon sok dolog van ami lehetséges..
bevallom kétkedek..
nagyon rég volt azaz idő, amikor feltétlenűl megbíztam mindenkiben..
:)
ohmyFgod 2008.04.26. 15:51:22
A hűséges, megbízható típus pedig azt várja el, hogy ne olyan párja legyen, aki kutat utána :D. Inkább bízzon meg benne, hiszen magából indul ki. Nem? :P
kaméleon 2008.04.26. 15:51:26
azért mert nem láttad, ugye nem zárhatod ki, hogy nem is tette-teszi meg??...ugyan..
Rebelde 2008.04.26. 15:52:02
ohmyFgod 2008.04.26. 15:52:48
Rebelde 2008.04.26. 15:53:02
aki, keres az talál:))))
Barakis (törölt) 2008.04.26. 15:53:04
Borzasztóan kevés az ilyen végkimenetel az ilyen sztoriknál... :(
kaméleon 2008.04.26. 15:54:08
A kutakodó típus azt várja el, hogy olyan párja legyen, aki hűságes, megbízható és nincs titkolnivalója.
A hűséges, megbízható típus pedig azt várja el, hogy ne olyan párja legyen, aki kutat utána :D. Inkább bízzon meg benne, hiszen magából indul ki. Nem? :P "
ez valami könyvből van?:)
kaméleon 2008.04.26. 15:55:31
kaméleon: azért, mert elolvasod a leveleit, és nem találsz semmit, még mindig nem bizonyítja, hogy nem teszi meg...."
mily bölcsesség!:)
Cukros_Mázas 2008.04.26. 15:56:36
Igen, ez szomorú :-( De tényleg típus kérdése az egész. Én azért nem szoktam ilyesmire hajlandóságot érezni, mert 100% bizalmat szavazok a másiknak. Ami nem egyenlő a vaksággal nyilván. De kémkedésről szó sem lehet.
Cukros_Mázas 2008.04.26. 15:58:21
:-))
kaméleon 2008.04.26. 15:59:39
meg lehet próbálni bízni, kell is mert anélkül nincs kapcsolat!
de túlzott naívság után..lehet 100x akkora sérelmet elszenvedni..
tapasztalat..
világbéke!:)
ohmyFgod 2008.04.26. 16:00:02
Barakis (törölt) 2008.04.26. 16:00:26
Én azért nem szoktam ilyesmire hajlandóságot érezni, mert 100% bizalmat szavazok a másiknak. Ami nem egyenlő a vaksággal nyilván. De kémkedésről szó sem lehet.
Volt egy 4 éves kapcsolatom, ismertük egymás jelszavait, egymás telefonjával akkor játszhattunk, amikor akartunk, egymás táskájába belenyúlni nem volt gáz (Kicsim, kivettem az öngyújtódat, etc). Akkor ellenőrizhettük egymást, amikor csak akartuk volna, de nem tettük. Nem megbíztunk egymásban, az alap, inkább nem adtunk okot a bizalmatlanságra. Persze ehhez évek kellenek és azonos gondolkodású emberek.
Cukros_Mázas 2008.04.26. 16:01:18
világbéke ???
borzlány 2008.04.26. 16:01:49
azért ismerem az embert, és hidd el, nem nézegeti a telefonomat. se a mailboxomat.
onnan tudom, hogy a mailboxomat mindig lecsekkolom hogy mikor volt az utolsó belépés, és a mobilomra egy hajszálat helyezek, ami mindig pontosan ugyanott van, ahova tettem :))
Cukros_Mázas 2008.04.26. 16:03:23
Igen, sztem ugyanarról beszélünk. Így értettem, hogy nem vakságról van szó - nyilván a másiknak is alapot kell szogáltatni a bizalomra és egymáshoz illő emberek esetén, akik tényleg egymást akarják, ez teljesen sima ügy :-)
ohmyFgod 2008.04.26. 16:04:21
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 16:04:25
Cukros_Mázas 2008.04.26. 16:06:01
:-D Ott a pont
Cukros_Mázas 2008.04.26. 16:07:15
Barakis (törölt) 2008.04.26. 16:07:50
Bizalmatlanság és bizalmatlanság közöztt is van külömbség. Egyik kedvenc mondásom: attól még, hogy üldözési mániád van még nem jelenti azt, hogy valaki nem akar kinyírni!
Vallom, hogy a bizalmat nem csak adni kell az új kapcsolat felé, hanem a másiknak nem szabad adnia okot bizalmatlankodni.
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 16:11:38
Jah kb. ilyen dedó miatt szakítanak nem lehetett v.mi komoly a kapcsolat ... főleg sms-ben :D
kaméleon 2008.04.26. 16:14:05
tudnék mesélni bizalomról..
egészséges kiváncsiság...ha néha megnézed..
akár előtte is!...ha nem kapja fel a vizet...akkor tényleg őszinte a kapcsolat!!
póbáld ki!!
bizalom..ha biztok egymásban, akkor ez nem fogja zavarni...és Téged sem..
próba cseresznye!:)
Cukros_Mázas 2008.04.26. 16:15:18
De mi ad alapot ilyenfajta bizalmatlanságra? Nem értem.
Barakis (törölt) 2008.04.26. 16:15:27
külömbség
Hejesirásból egyes magamnak! :D
Ekinil 2008.04.26. 16:15:35
tyberius 2008.04.26. 16:17:12
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 16:17:21
Tapasztalat pl. adhat.
ohmyFgod 2008.04.26. 16:17:42
Ezzel teljesen egyetértek! (De nem is mondtam az ellenkezőjét, sőt.. :P)
Carnivora: najah :)
kaméleon: nem kell egyetértenünk, sztem úgysem tudjuk meggyőzni egymást. Én továbbra is fenntartom, hogy ez nem egészséges kíváncsiság. Sztem ez már túlzás. Amikor pedig minden reggel követed a munkahelyére, az már a beteges. Az pedig nem minden esetben igaz, hogy nem fogja zavarni, mert nem követett el semmit. Tudod, sokszor már a feltételezés is kiábrándító.
kaméleon 2008.04.26. 16:19:12
miért nem hagyja el?
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 16:19:55
Semmiség hat évig voltam együtt egy leányzóval az én pénzemből járt el pl. bulizni ahol összejött v.kivel kufircolni ... aztán ott derült ki a lelépése, hogy suttyomban iwiw-en átírta a regisztrációját mire rákérdeztem mi ez , akkor fejtette ki, hogy ő új életet akar kezdeni neki most a f*szváltogatás meg a bulizás jön be.
Cukros_Mázas 2008.04.26. 16:20:47
De mire gondolsz? Hogy mással megszívtad esetleg és akkor az újban nem bízol? Vagy... Nem értem. Szerintem mikor maga az adott ember olyat csinál, amitől bizalmatlan lehetsz, akkor már megette a fene az egészet turkálás nélkül is. Ha meg nem csinál semmi ilyesmit, akkor szerintem nem szabad bizalmatlansággal bántani.
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 16:21:42
Szerintem meg nem is az volt a legnagyobb baj, hogy megnézte az logikus fejlemény, hanem ez az sms-ben mindjárt kidobás ... érted nem az, hogy megbeszéljék vagy v.mi ...
Voyager 2008.04.26. 16:22:11
Cukros_Mázas 2008.04.26. 16:22:29
Nagyon rossz, ami Veled történt. De nem minden nő ilyen. Mint ahogy nem igaz az sem, hogy MPG :-)
gastro, missing in action 2008.04.26. 16:22:47
Üssed! Ez egy elmebeteg lehet, de mutter mit eszik rajta ?!?!:-S
kaméleon 2008.04.26. 16:23:04
az egymás mellett elbeszélés tipikus példája...mert én azt mondom ha nincs titok egymásközt, akkor bármikor bármilyét megnézhetem...
:)
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 16:23:09
Persze vannak olyanok, akik szívnak utánna óvatosabbak ez egyértelmű. Teljesen normális emberi tulajdonság. Ez a mostani post mondjuk nem erről szól ez sima dedó ...
Lesből Támadó Szárítókötél 2008.04.26. 16:24:47
Egy párkapcsolat szerintem nem azt jelenti, hogy mindent meg KELL osztani a másikkal, mindenkinek megvan a maga kis szigete, amelyre néha visszavonulhat, és amelyről nem feltétlenül kell számot adnia a másiknak; tipikusan ilyen a levelezés és a telefonja az SMS-ekkel és a nevekkel. Ez nem azt jelenti, hogy ezeket a dolgokat nem akarnám vele megosztani, hanem csak azt, hogy alapból ezek az enyémek, rám tartoznak, és olyan mértékben osztom meg vele, amennyiben szükségesnek tartom. (Egyszerű példa: elmegy a barátnőivel dumálni: az egyikőjüket most hagyta el a pasija, és elkezdődik a pasi kivesézése, mely az elkövetkezendő napokban folytatódik SMS-ben és emailben is. Nekem mi közöm az egészhez, és miért lenne köteles elmondani nekem mindezt? Nem, nem köteles, csak annyit, amennyit ő jónak lát, ez az ő kis szigete.) Persze a valóságban valószínűleg meg fogom neki mutatni, de itt az elv a lényeg: tartsa tiszteletben azt a pár dolgot és hagyja rám annak eldöntését, hogy mikor és milyen mértékben avatom be. Hogy ezzel jópáran visszaélnek és arra használják fel, hogy a partner elől rejtegessenek valamit, az egy roppant sajnálatos és elég gerinctelen hozzáállás.
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 16:25:32
Cukros_Mázas 2008.04.26. 16:25:37
Igen, ez dedó. Mindkét fél részéről gáz elintézési móddal. A gerinctelenség elterjedt betegség a mai világban :-)
Barakis (törölt) 2008.04.26. 16:26:58
Barakis
De mi ad alapot ilyenfajta bizalmatlanságra? Nem értem.
Megérzés, nem tudok erre konkrétan válaszolni, szituációfüggő. Pl. egyik ilyen volt az mikor egyik voltamnál jártam, ő valami levelet írt és mikor közelébe mentem akkor gyorsan lerakta az asztalra a mail klienst. Pár nap múlva kiderült, hogy új pasi van a dologban. :(
Cukros_Mázas 2008.04.26. 16:28:06
Hm, értem...
Cukros_Mázas 2008.04.26. 16:30:04
Igen, jó mondjuk sztem ez alap, hogy bizonyos egyedekkel az ellenkező nemből nem kezd az ember.
kaméleon 2008.04.26. 16:30:12
Sunshine235 2008.04.26. 16:20:47
Persze vannak olyanok, akik szívnak utánna óvatosabbak ez egyértelmű. Teljesen normális emberi tulajdonság. Ez a mostani post mondjuk nem erről szól ez sima dedó ..."
miért dedo?
van sajnos olyan, hogy már gyerekkora óta nem bizik meg senkiben az ember..
Barakis (törölt) 2008.04.26. 16:30:28
Exemel olyan szinten nem volt privát szféránk, hogy volt mikor felhívtam, hogy nézze már meg, hogy megjött-e egy levelem és mi van benne. Ez fordítva is megesett néha. Nem volt bizalmatlanság és lehúztunk boldog négy évet a féltékenység nélkül. Nálam itt kezdődik ténylegesen a komoly kapcsolat, a társ fogalma.
Cukros_Mázas 2008.04.26. 16:31:57
miért dedo?
van sajnos olyan, hogy már gyerekkora óta nem bizik meg senkiben az ember..
Az nagyon szomorú és sajnálatos dolog.
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 16:32:31
Egy sms-t küldeni, hogy egyedül vagy? ez nem dedó? érted, akkor a hölgyike legalább egy levélkébe fejtse ki nézeteit.
Cukros_Mázas 2008.04.26. 16:33:54
Hm, sőt... 9 hónap után a minimum egy személyes beszélgetés. Még ha sértve van a lány, akkor is.
kaméleon 2008.04.26. 16:34:33
és akkor miért lett vége?
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 16:35:09
Ez jó így van nem sms-ben elküldés , ha már levélkében nem megy minimum stb. egy normális kapcsolatban kell v.miféle bizalom.
Sunshine235 2008.04.26. 16:30:04
Igen. Magácska ugye nem jár ilyen helyekre? :P
Cukros_Mázas 2008.04.26. 16:36:42
Nem :-) Semmi akadálya nincs nálam egy jó bulinak, de nem ilyen helyeken, az tuti ;-)
Barakis (törölt) 2008.04.26. 16:37:50
Elhidegültünk, nem figyeltünk annyira oda a kapcsolat emberi részére. Gyk 4 év kellett ahhoz, hogy a szerelem elmúljon és az azt követő ragaszkodás is lejjebb hagyjon. Sose éltünk ténylegesen együtt, bár nálam aludt minden hétvégén, de akkor még a anyuéknál laktam. Fiatalok voltunk még ehhez, de nagyon erős szerelem volt.
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 16:37:57
Mivel van sértve ? a gyerek hagyta, hogy a menyecske tanulmányozza a levelezését, ha éppen úgy akarta volna megcsalni gondolod hagyta volna ... talált egy piti kis regisztrációt ami éppen lehet csak azon okból született, hogy a srác önbizalmát növelje. Félre akar menni v.ki úgyis félremegy sajnos ... úgy, hogy azt a menyecske az életbe nem tudja meg 5 mp nyitni egy kamu mail fiókot a neten ...
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 16:38:49
Tökéletes menyecske :D
Cukros_Mázas 2008.04.26. 16:40:02
Igen, én is ezt írtam korábban - aki menni akar, az úgyis elmegy és ez turkálás nélkül is kiderül előbb-utóbb. Hülyeség ez az egész - sztem viszont tuti sértve volt a csaj, különben nem egy SMS-sel intézi el, pláne nem ilyen stílusban. Tényleg nagyon gyerekes.
Barakis (törölt) 2008.04.26. 16:40:26
egy normális kapcsolatban kell v.miféle bizalom.
Azt ki is kell érdemelni és nem szabad okot adni az ellenkezőjére.
Cukros_Mázas 2008.04.26. 16:40:38
Sunshine235 2008.04.26. 16:36:42
Tökéletes menyecske :D
:-D
kaméleon 2008.04.26. 16:42:05
kaméleon 2008.04.26. 16:30:12
Egy sms-t küldeni, hogy egyedül vagy? ez nem dedó? érted, akkor a hölgyike legalább egy levélkébe fejtse ki nézeteit."
most ezt itt tényleg nem érteni...milyen sms?? :)
Cukros_Mázas 2008.04.26. 16:43:00
vazz... olvasd át újra a sztorit
jadviga79 2008.04.26. 16:44:53
ejnye-bejnye, na ez a csaj is kutakodik, de nagyon frappans sztori volt! :D
Barakis (törölt) 2008.04.26. 16:45:06
Egy sms-t küldeni, hogy egyedül vagy? ez nem dedó? érted, akkor a hölgyike legalább egy levélkébe fejtse ki nézeteit.
Most komolyan, érdemelt annyit a pasi? Ezt a szitut elég nehéz kimagyarázni, max akor a reg több éves és azóta nem is lépett be.
kaméleon 2008.04.26. 16:47:50
sok mindennel egyetértek, amit írok, tudom, hogy ez nem normális kapocslat, ha volt is valami...
ott kezdődött, hogy a közös képeinket nézegettem a gépen, s megtaláltam a volt feleségéről 2 napja letöltött képeket...
majd egyszer mikor a híres iwiw-be akartam belépni, automatikusan belépett az ő neve alatt... hiába én is automatikusra állítom a saját gépemen - hát persze, ki kellett volna lépnem... de én megnéztem az üzeneteket -s ott kezdődött minden, megtalátam a rám nézve meglehetősen gázos leveleket, amiket a volt feleségének írt, akit vissza akart kapni...
a jelszavát tőle tudtam... s igen, innentől ellenőriztem...
ekkor kellett volna szakítani...
mindegy is, hülye picsa vagyok...
de eddig is bíztam a pasijaimban, ezután is fogok...
mindenki hibázhat...:)"
EZT OLVASTÁTOK?
ELŐZŐ VISSZAVONVA!!!:D...bambulok..
jadviga79 2008.04.26. 16:49:02
hany eves voltal, amikor ez a kapcsolatod futott?
Barakis (törölt) 2008.04.26. 16:49:50
19-23
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 16:50:22
"a gyerek hagyta, hogy a menyecske tanulmányozza a levelezését, ha éppen úgy akarta volna megcsalni gondolod hagyta volna ... talált egy piti kis regisztrációt ami éppen lehet csak azon okból született, hogy a srác önbizalmát növelje. Félre akar menni v.ki úgyis félremegy sajnos ... úgy, hogy azt a menyecske az életbe nem tudja meg 5 mp nyitni egy kamu mail fiókot a neten ... "
Te sem vagy már mai gyerek neked kell ezt magyarázni ... szerinted, ha komolyan gondolja a gyerek az új menyecske keresését hagyja a tutinak, hogy olvasgassa a leveleit?
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 16:52:19
Lényeg, teljesen kitöltve az adatlap, minden részletre kiterjedően, s beírva "egyedülálló". Erre fogtam a telefont, s csak ennyit írtam neki:
"Egyedülállónak érzed Magad? Hát most már tényleg..."
-
A postban elvileg ez a csattanó - most elsőre végigolvastam lehet örülni :D - legalábbis gondolom sms-t pötyögött be mondjuk bezsélgetés helyett nem pedig a postagalamb riasztóhangja volt a telefonban ...
feketevandor 2008.04.26. 16:52:24
Barakis (törölt) 2008.04.26. 16:52:33
Ez nem így működik, ha ennyi lenne akkor nem lenne annyi lebukás. A tudatalatti nagy úr, csak vannak olyan emberek akik nem tudnak erre odafigyelni. Aztán ha odafigyelsz és tudatosan keresed a jeleket akkor hamar kiderül. Főleg nálunk, nem tudunk jól hazudni. :D
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 16:54:53
Nézd szerinted, ha komolyba akarta volna tolni a gyerek engedi a leányzót olvasni a levelezését? érted logika ... persze az is lehet mindketten sz*rtak már bele az egészbe, mert a leányzó sms búcsúzása sem volt színvonalasabb.
jadviga79 2008.04.26. 16:55:09
lehet beszelgetnunk kellene...
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 16:56:14
Szabad a napozás, Allah is rábólintott
Itt a nyár, jön az új bikiniszezon és a még nagyobb választék. Szégyelled a tested, és nem mered senkinek se megmutatni? Vagy természetedtől fogva konzervatív vagy? Van egy jó hírem: hódít a diszkrét, „mindent eltakarunk” fürdőruha, muszlim nőknek, de nemcsak.
-
Ez érdekelne a véleményed szerint milyen indok :D a linkedről :D
Barakis (törölt) 2008.04.26. 16:57:03
Mail ment.
feketevandor 2008.04.26. 16:58:36
Barakis (törölt) 2008.04.26. 16:58:39
Nem, szerintem hibázott, nem gondolta át. Nagyon sokan buknak le így, gyakorlatilag alapvető hibákat elkövetve.
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 17:03:03
Ez egy baromság ... feminista liba írta ezt a cikket.
kaméleon 2008.04.26. 17:05:30
ozita 2008.04.26. 15:11:53
sok mindennel egyetértek, amit írok, tudom, hogy ez nem normális kapocslat, ha volt is valami...
ott kezdődött, hogy a közös képeinket nézegettem a gépen, s megtaláltam a volt feleségéről 2 napja letöltött képeket...
majd egyszer mikor a híres iwiw-be akartam belépni, automatikusan belépett az ő neve alatt... hiába én is automatikusra állítom a saját gépemen - hát persze, ki kellett volna lépnem... de én megnéztem az üzeneteket -s ott kezdődött minden, megtalátam a rám nézve meglehetősen gázos leveleket, amiket a volt feleségének írt, akit vissza akart kapni...
a jelszavát tőle tudtam... s igen, innentől ellenőriztem...
ekkor kellett volna szakítani...
mindegy is, hülye picsa vagyok...
de eddig is bíztam a pasijaimban, ezután is fogok...
mindenki hibázhat...:)"
kaméleon 2008.04.26. 17:06:26
Barakis (törölt) 2008.04.26. 17:06:37
Igen, a vita itt már régen az elvekről szól és nem a szituról. Ez a szitu sajnálatos/szerencsés, attól függ, hogy honnan nézzük!
kaméleon 2008.04.26. 17:11:34
oké..csak ahogy az igazság részleteít kibontja ..más megvilágításba kerül a helyzet..
:)
Cukros_Mázas 2008.04.26. 17:15:15
Ez a cikk hülyeség. Nő vagyok és full baromságnak tartom mind a női, mind a férfi oldal megjelenítését a cikkben.
gyules 2008.04.26. 17:21:49
mert valojaban nem Ot kereste ott. de akkor kit? :D
Barakis (törölt) 2008.04.26. 17:22:02
kaméleon 2008.04.26. 17:23:31
Neked is!:)
meg.mondom 2008.04.26. 17:30:57
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.26. 17:37:56
kettőében meg főleg ne....:DDDDDDDD
szia kaméleon:)
rozita 2008.04.26. 17:40:00
Felesleges magyarázni... egyetértek fő a bizalom, de ha az egyszer elvész normális kapcsolat már úgy sem lesz, így sokkal hamarabb, s kevesebb mocsokkal kellett volna lelépnem...
. . (tör 2008.04.26. 17:57:15
ohmyFgod 2008.04.26. 16:17:42
az egymás mellett elbeszélés tipikus példája...mert én azt mondom ha nincs titok egymásközt, akkor bármikor bármilyét megnézhetem...
:)
-kaméleon, vártam, hogy a sok bölcselkedés mögül kibújik a kicsinyes :)
az fér bele a kapcsolatba, amit megbeszélnek. az engedély nélküli nézegetés nem. értem, hogy csalódtál, ettől tisztességtelen lettél, és ezt megmagyarázod. én be szoktam látni, sz nagyobb önismeretre vall..
megj.: mibe kerül egy akár feltörni egy mélt, és regisztrációt küldeni? nekem valaki egy évig azzal szórakozott, hogy hirdetéseket adott fel a bevemben.. munkahirdetéseket, amiket vissza kellett volna igazolnom. ez lehetett a cég {mondjuk megszerezték a címem, és ha leokézom, x nap után fizetős ha nem törlöm, akkor meg behajtják} vagy egy "jóindulatú" ismerős, aki nem szólt.
csináljak szaffynak carniv.nak társkeresőt? semmi perc alatt megvan, személyes adatok ott vannak, fotók stb letölthetőek.. egy ex stb. megtehette a sráccal, aki megadta a mélcímet-jelszót.. vagy egy jobb netező .. hoppá..
de nem kár a picsáért. a csalókat ez nem menti fel, de az indok nélkül kutatók - a nem ír hetekig az jó indok - ne igauolják már..
mxplanet 2008.04.26. 18:01:24
mütyür 2008.04.26. 18:09:28
én sosem néztem meg a férjem dolgait, sem sms-t, sem híváslistát, sem e-mailt. Nem azért, mert megbíztam benne, hanem mert mindenkinek kell magánszféra, még akkor is, ha kapcsolatban él.
/férjem persze mindennek utánanézett, aminek csak tudott..., aztán mégiscsak ő csalt meg:D/
. . (tör 2008.04.26. 18:16:02
- detto, csak nem volt feleség!
mütyür 2008.04.26. 18:17:49
te mázlista:DD
nekem akkor tűnt fel, amikor citromail jelezte nekem, hogy lekértem a jelszót:D
hát igen, az nem bízik meg a másikban, akinek vaj van a füle mögött:)
A55ho1e 2008.04.26. 18:23:54
PTibor (törölt) 2008.04.26. 18:25:24
Utána viszont alapos gyanúm volt, és végül ez igazolta. Akkor nem szóltam, kíváncsi voltam, hogy kiderül-e. Szakított velem.
Az első 1.5 év után a második majd 2 évnél.
mütyür 2008.04.26. 18:25:37
azért nem csodálkozom, hogy haragudott rád, ha megcsaltad:P
. . (tör 2008.04.26. 18:29:36
Szerintem aki keres, kutat, az ne lepődjön meg, ha talál valamit. Ezt mondtam anno az ex-nek is, amikor a táskámban talált egy kinyomtatott, félreérthetetlen tartalmú emailt. Persze, én voltam a barom, mert minek nyomtattam ki, de azért mégis... Aztán meg én voltam a szemét, a szörnyeteg.
- az is voltál, ha nem provokáció:)
egy idő után az ember megérzi, csak ki kell várni mikor robban...
mütyür 2008.04.26. 18:37:35
de biztos, hogy ki kell várni? vagy rákérdezni, hogy "hellóó, vagy ilyen ésolyan érzésem, biztos, hogy minden OK?"
bár lehet, hogy nincs értelme...
A55ho1e 2008.04.26. 18:40:19
mütyür 2008.04.26. 19:03:46
akkor lehet, hogy csak még vmilyen ajándékot keresett még a táskádban:D
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 19:14:01
Te egy barom vagy kb. nem elég, hogy félrekacsintasz még ezt dokumentálod is ... erre csak ezt tudom mondani.
mütyür 2008.04.26. 19:15:08
ohmyFgod 2008.04.26. 19:19:37
az a cikk iszonyat nagy hülyeség. Egy sértett nő írhatta, aki előtte megbeszélte a barátnőjével a témát. Mit ad isten, mindketten hasonló cipőben járnak, ezért levonta az általános következtetéseket...Legalábbis nagyon úgy tűnik.
Egyébként visszatérve a vitára: az a gond, hogy a beteges féltékenykedők (már maga a féltékenykedés nagy baromság szvsz) minden ürügyet megragadnak arra, hogy a másik életében turkálhassanak. Sőt, még ürügy sem kell nekik.
Voyager: Ha nincs titkolnivalóm, rohadtul felháborít, ha kémkednek. És még egyszer hangsúlyoznám: az megint másik eset, amikor van valami konkrét dolog, ami alapján elkezdesz gyanakodni. Ilyenkor egy kis kémkedés nem árthat, én is éltem már vele. Ez szerintem érthető és elfogadható.
De az végtelenül prosztó dolog, mikor ez folyamatosan zajlik minden ok nélkül. (mint a cikk írója: "ősbizalmatlanként folyton csekkoltam az e-mailjeit"
Hol jártál/mit csináltál/kivel voltál/sms olvasás/e-mail csekkolás/hallgatózás/barátok kikérdezése.. Fúj, undorító!
tuli _ 2008.04.26. 19:23:24
mütyür 2008.04.26. 19:24:15
nem, nem vagyok jól:( visszadobták a válásipapírt:((((
tuli _ 2008.04.26. 19:27:37
mütyür 2008.04.26. 19:30:13
ohmyFgod 2008.04.26. 19:32:45
„Tökéletes kapcsolat nincs. Ha viszont a párok foglalkoznak a problémák megoldásával, akkor a félrelépések, kikacsintgatások a kapcsolatból megelőzhetőek” – véli a pszichológus. Azt tanácsolta, ezért ne azon gondolkodjunk, hogy megcsal-e a párunk, hanem kommunikációval inkább előzzük meg ezt. Kádár Enikő rámutatott, a megcsalás a személyiség bizonytalanságát, éretlenségét is tükrözheti. „Egy kapcsolatban mindig vannak válságok, nehézségek, például amikor egy-egy fejlődési szakasz véget ér, és újabb szerepekkel, feladatokkal szembesülnek a párok (gyermek születik, a gyerekek kirepülnek stb). Ilyenkor gyakrabban előfordul, hogy megcsalják párjukat a férfiak és nők is. A megcsalásnak okai lehetnek a gyávaság, hódítási vágy, önértékelési problémák stb” – sorolta a pszichológus. Kifejtette, ha az egyik fél félrelép, az többnyire gyávaságból fakad, mert nem tudja felvállalni, hogy valami elmúlt, például, hogy már nem érez tiszteletet a másik iránt, és fél elmondani neki az igazságot. Ebben az esetben a szakítás lenne a megoldás, azonban a felek félnek egymás elengedésétől, és a saját életük felvállalásától. A pszichológus szerint bár sokan mondják azt, hogy a férfiak vadászösztönből csalják meg a párjukat, ez általában nem igaz, és ez az állítás a gyávaság eredménye. Sok olyan eset is van, hogy a párját megcsaló fél azt állítja, hogy bár nagyon szereti a másikat, szüksége van a kalandokra. „Ez a kijelentés néha igaz is lehet, gyakran saját magunk által létrehozott védekezési mechanizmus, hárítás, hazugság” – véli Kádár Enikő. Rámutatott, ebben az esetben az illető önértékelésével vagy kapcsolatával van baj. A megcsalás egy másik okát ismertetve elmondta, vannak férfiak, nők, akik a bennük lévő bizonytalanságot akarják hódítással kompenzálni. Például nem hiszik el, hogy őket lehet szeretni, hogy elég szépek, jók, és ezen aggodalmaik csillapítására van szükségük a kalandokra, mások visszajelzéseire, megerősítésére.
A megcsalással sebeket ejthetünk párunkon, az önértékelésében. „A nők általában úgy érzik, hogy a nőiességük csorbul, és megkérdőjelezik adottságaikat, a férfiak inkább a dominancia kapcsán szenvednek sérelmet. Úgy érzik, hogy a párjuk már nem tud férfiként tekinteni rájuk, ezért visszavonulnak, szorongások alakulhatnak ki” – vázolta a bizonyára sokak számára ismerős helyzetet a pszichológus. Azt tanácsolta, ha megcsalnak, fontos mérlegelni, hogy mi az, ami nem működik a kapcsoltban. „Bár ez nagyon nehéz, elsősorban ne azzal foglalkozzunk, hogy megbántottak, hogy szenvedünk, hanem mérlegeljük a helyzetünket, kapcsolatunkat, szerepeinket. Nézzük meg, hogy miért maradnánk, és miért mennénk, és hogy ezen döntések mellett mennyi érv áll” – fejtette ki. Azt mondta, a hűtlenségből adódó sérelmeket fel kell dolgozni. Sok esetben a megcsalás után a párok nem mennek szét. A pszichológus szerint nagy általánosságban kijelenthető, hogy többnyire a nők a megbocsájtóbbak, mert ők kevésbé feltételezik a párjukról, hogy azért lépett félre, mert szándékosan ártani akart volna neki. Ha az, aki megcsalta a párját, belátja, hogy fájdalmat okozott a másiknak, és mindketten igényelnek egy új kezdést, akkor ez megvalósulhat. Azonban nem egyszerű, hisz a bizalom megrendült. Kádár Enikő úgy véli, sokat segít, ha már a kapcsolat elején tisztázzuk, számunkra mi számít megcsalásnak, milyen helyzetek, tettek bántanának, érintenének érzékenyen minket, hogy párunk később ezeket tiszteletben tudja tartani.
Kiss Edit
Forrás: Csíki Hírlap, III. évf., 65. szám, Péntek (2008-04-04)
tuli _ 2008.04.26. 19:34:19
mütyür 2008.04.26. 19:36:07
mindkettő:DD
anyum ugyanígy csinálta, nála volt tárgyalás, akkorra kértek mindenféle papírt... az enyémet meg azonnal visszadobták:(((((
A55ho1e 2008.04.26. 19:38:37
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 19:39:43
Szió.
tuli _ 2008.04.26. 19:40:55
ohmyFgod
" Kádár Enikő úgy véli, sokat segít, ha már a kapcsolat elején tisztázzuk, számunkra mi számít megcsalásnak, milyen helyzetek, tettek bántanának, érintenének érzékenyen minket, hogy párunk később ezeket tiszteletben tudja tartani"
A többi Kádár Enikó nagyjából ok. ez nem. Miazhogy tisztázzuk? Nane. Vannak alap dolgok. Azok szokták ezt tisztázni, akiknek belefér a félredugás. Azt meg nem tartom tiszteletben.
tuli _ 2008.04.26. 19:43:38
mütyür 2008.04.26. 19:46:33
csak úgy beleéltem magam, hogy végre kitűzik a tárgyalást és vége lesz ennek az egésznek:( hétfőn felhívom a bírónőt és elküldöm a francba:DD
A55: lehet, máskor is kutatott, nem?:)
mütyür 2008.04.26. 19:48:21
én ki sem kérhetem a tulajdonilapot, hiszen közöm sincs hozzá. megint várhatok a férjemre, hogy kivegye, és hát ő nem épp a megbízhatóság mintapéldánya:/
youtube.com/watch?v=qAHzrYt6SSI
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 19:50:14
Minek egy férfinak táska?
mütyür 2008.04.26. 19:51:31
miért ne kellene? retiküllel menjen mondjuk kirándulni?:D notesztáska is létezik:P
tuli _ 2008.04.26. 19:57:48
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 19:57:53
nem tudom nem értem én tákást max. , akkor viszem, ha laptopot viszek vele hova ... vagy kirándulni meg ilyesmi
de gondolom nem kirándulásból jött haza e-mail nyomtatványokkal ... nem ismeri pl. az usb kulcsot?
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 19:58:27
was? :O
mütyür 2008.04.26. 19:59:29
sajna én sem értem:/ de hát mit is várhattam, velem csupa ilyen szar történik:(
tuli _ 2008.04.26. 20:06:45
Jajó, családilag megtanultam, bíró nem lehet hülye, tehát én. :))
kismütyür
na, ezt a hozzáállást kéremszépen kitörölni. most ez van, de lesz jobb, oszt punktum. világos?
mütyür 2008.04.26. 20:09:27
rendben, igyekszem ráncba szedni magam:)
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.04.26. 20:10:53
tuli _ 2008.04.26. 20:15:53
ajánlom is, mert különben..........semmi nem történik, csak neked lesz rossz, ha beborulsz.
tuli _ 2008.04.26. 20:17:17
mütyür 2008.04.26. 20:20:54
hétvége van, mit vársz?:)
tuli _ 2008.04.26. 20:29:28
mütyür 2008.04.26. 20:32:01
köszi, tegnap kibuliztam magam, ma alig élek:D
tuli _ 2008.04.26. 20:35:51
ohmyFgod 2008.04.26. 20:36:35
tilituli
"Azok szokták ezt tisztázni, akiknek belefér a félredugás. Azt meg nem tartom tiszteletben."
Jah, hogy akinek nem fér bele a félredugás, az már nem is tisztázhat semmit? O.o
Nem is értem, hogy gondolod. Sztem minden normális kapcsolatnak (meg bárminek az életben) alapja, hogy megbeszéljétek kinek mi a háklija, ki mire allergiás, ki mire ugrik. Ezzel mi a gond?
tuli _ 2008.04.26. 20:45:37
ohmyFgod 2008.04.26. 20:36:35
Személyes üzenetek kapcsán elnézést, messzemenően igazad van.
"Hádár Enikő: számunkra mi számít megcsalásnak,"
"Jah, hogy akinek nem fér bele a félredugás, az már nem is tisztázhat semmit? O.o"
Én erre írtam, hogy szerintem normál esetben a megcsalás az megcsalás. mondom normál esetben.
"Kádár:milyen helyzetek, tettek bántanának, érintenének érzékenyen minket, hogy párunk később ezeket tiszteletben tudja tartani."
Fgod:Sztem minden normális kapcsolatnak (meg bárminek az életben) alapja, hogy megbeszéljétek kinek mi a háklija, ki mire allergiás, ki mire ugrik. Ezzel mi a gond? "
Ezekkel én nem is vitatkoztam. A világ legtermészetesebb dolga az összecsiszolódás, és ehhez őszinteség kell. A hosszútávú kapcsolat alapja a tisztázás.
Szóval egy fél mondaton múlt a "vita"
tuli _ 2008.04.26. 20:46:27
ohmyFgod 2008.04.26. 20:49:50
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 20:50:31
kaméleon 2008.04.26. 20:52:57
kaméleon 2008.04.26. 16:23:04
ohmyFgod 2008.04.26. 16:17:42
az egymás mellett elbeszélés tipikus példája...mert én azt mondom ha nincs titok egymásközt, akkor bármikor bármilyét megnézhetem...
:)
-kaméleon, vártam, hogy a sok bölcselkedés mögül kibújik a kicsinyes :)
az fér bele a kapcsolatba, amit megbeszélnek. az engedély nélküli nézegetés nem. értem, hogy csalódtál, ettől tisztességtelen lettél, és ezt megmagyarázod. én be szoktam látni, sz nagyobb önismeretre vall.."
faktor
az óvatosság szerintem nem hinném, hogy tisztességtelen lenne..
rendesen visszaolvastad amiket írtam?:)
azt írtam félévente egyszer...nem árt..tudod az sem jó, ha túlzottan bízunk valakibe...de Neked az örök bizalmatlannak írjam ezt? :)
tuli _ 2008.04.26. 20:53:03
na ugye, köszönöm
Carnivora
aki neked számít az lehet hogy elaludt:))))
storyline :) 2008.04.26. 21:05:47
Nyugtassatok meg, hogy volt MNK-zas addig is, amig nem voltam!
tuli _ 2008.04.26. 21:08:55
lecsekkoltam, te vagy az első, akinek a szövegében az mnk szerepel. de legalább nem maradt ki mára:DDD
mütyür 2008.04.26. 21:09:02
volt:D
mütyür 2008.04.26. 21:09:58
tuli _ 2008.04.26. 21:09:59
hoel 2008.04.26. 21:10:15
kaméleon 2008.04.26. 21:11:24
Na elaludt mindenki?"
én aludtam... :D
kaméleon 2008.04.26. 21:13:45
""" (törölt) 2008.04.26. 21:16:02
A posztírónak is ezt kellett volna tennie.
storyline :) 2008.04.26. 21:24:01
De azt nem értem, hogy hogyan lehet valaki olyan gyökér (a poszt irojara gondolok), hogy elkezd nyomozgatni a parja utan... pfuj...
kaméleon 2008.04.26. 21:25:20
a mai napi fika?:D
szép zöld és csillog is.. :DDDDDD
2008.04.26. 21:25:24
2008.04.26. 21:28:07
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 21:30:14
Cradle Of Filth - No Time To Cry
www.youtube.com/watch?v=wokDxDt504g
jadviga79 2008.04.26. 21:30:43
nem volt szep dolog nyomozgatni, de azert az gaz, hogy tenyleg talalt is valamit... :(
""" (törölt) 2008.04.26. 21:31:23
storyline :) 2008.04.26. 21:33:19
jadviga79 2008.04.26. 21:33:53
en szeretem megtartani a leveleket, az a baj :)
mütyür 2008.04.26. 21:34:37
2008.04.26. 21:34:58
kaméleon 2008.04.26. 21:35:01
ha nincs olyan ok amiért félnem kéne nézze.
Ez a bizalom!akinek titkolni valója van..az hőbörög..
storyline :) 2008.04.26. 21:35:15
Ez a sztori nem is volt jo, tul konnyu fogast talalni rajta :(
jadviga79 2008.04.26. 21:35:18
a posztiro is kb. ugyanilyen frappansan jart el :)
de tenyleg nem tudjuk, hogy az illeto adott -e valami okot a nyomozgatasra, avagy nem.
jadviga79 2008.04.26. 21:35:53
storyline :) 2008.04.26. 21:37:23
Azert nem kell megnezni, mert pl ha valami meglepetesre keszulok (na nem olyanra, mint amikor a bika azzal lepi meg a feher tehenet, hogy ma a szurket bassza meg), akkor ne tudja mar meg. Mas leveleit olvasgatni osi roman szokas.
jadviga79 2008.04.26. 21:37:51
kulonben igazad van, talan nehezebben bizik meg az ember egy ujabb jelentkezoben, ha mar atesett egy ilyen kis aranyos pofaraejtesen.
kaméleon 2008.04.26. 21:38:16
olvasd vissza a rozita nevű kommenteket, ott olvashatsz többett, miért történt és hogyan..
2008.04.26. 21:38:26
kaméleon 2008.04.26. 21:40:36
a nőket le tehenezni ősi tapló szokás... :)
mütyür 2008.04.26. 21:40:37
nehezebb megbízni vkiben egy csalódás után? nem is tudom, más ember más helyzet, nehogymár a rosszat előre beleszugeráljuk az új kapcsolatba..
storyline :) 2008.04.26. 21:43:44
2008.04.26. 21:45:19
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 21:46:25
Hallgass klasszikusokat is:
Dimmu Borgir - The Mourning Palace
www.youtube.com/watch?v=hDFJ2QyKktA
kaméleon 2008.04.26. 21:47:50
volt barátnő..miért kéne kinevetni?
pláne, ha ápolják a "barátságot"...
jadviga79 2008.04.26. 21:48:42
en nem tudom, csak megprobaltam elkepzelni. Teny, hogy az ember ne legyen vak, ha benne van egy kapcsoloatban, akkor se legyen annyira belefeledkezve a sajat dolgaiba, hogy ne vegye eszre, ha valami megvaltozik korulotte. Mert azert en ugy gondolom, hogy lehet azert erezni, ha valami van a levegoben, vagy keszuloben van. Nem igy van?
En sem szeretem vagy szeretnem, ha kutakodnanak utanam, es en sem teszem ezt.
De erre csak annyit mondanek, "Nem zorog haraszt..." ha bizonyossag kell, hat nem tudom..., van amikor jobban jar az ember, ha belenez abba az sms listaba...
mütyür 2008.04.26. 21:50:42
sztem is észre lehet venni, ha vmi gond van...max. az ember a homokba dugja a fejét:)
és még mindig azt mondom, ha gyanítok vmit, rákérdezek, aztán ő meg lép vhogy.
jadviga79 2008.04.26. 21:50:58
Ennyire joban maradtatok vagy nem tervezett dolog volt?
2008.04.26. 21:52:57
www.youtube.com/watch?v=TTcLhKdOqu8
Részletkérdés, de a black metalt összességében nem szeretem. Ez a marduk szám meg egyszerűen szar.
Kami, a pasit.
storyline :) 2008.04.26. 21:53:42
A lenyeg, hogy tuti volt benne szandek, hogy osszefussunk...
De azert orulok neki, ha boldog lesz, mert az tuti, hogy kettonk kozott mar nem mukodne a dolog, de ettol fuggetlenul en a legjobbat akarom neki. Es most, hogy lattam oket, ezen meg magam is meglepodtem, hogy ennyire normalisan reagaltam le magamban a dolgot...
storyline :) 2008.04.26. 21:54:53
kaméleon 2008.04.26. 21:56:12
a fejlődés útjára léptél!:)
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 22:04:57
Én anno a RIO-ban láttam éppen a kanjával az exem tetves arab még piára sem hívta meg ... én vettem neki itókát. A gyereken meg röhögtem egyet, mikor megmutatta a arab kölköt :D aztán eljöttünk.
2008.04.26. 22:06:35
www.youtube.com/watch?v=xCT8DTUKzVo
storyline :) 2008.04.26. 22:14:09
ha veletlenul ilyen eset fordul volna elo, igencsak meglepodtem volna :D
devas, szetrohad az agyad ha ilyeneket hallgatsz!
2008.04.26. 22:14:31
Mai vicces nóta
www.youtube.com/watch?v=_5l0DUUU4mQ
2008.04.26. 22:15:22
2008.04.26. 22:20:34
storyline :) 2008.04.26. 22:24:53
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 22:26:45
Nem rohad ez jó feszkó levezetés :D
storyline :) 2008.04.26. 22:28:55
azt hiszem egyik baratommal felderitjuk a balatoni ejszakat, hatha akad valami MNK :D
jadviga79 2008.04.26. 22:43:23
de jo neked! legalabb neked van mara valami kilatas... :)))
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 22:43:24
Ilyenkor fázik még a picseszük :D
2008.04.26. 22:54:32
www.youtube.com/watch?v=PABl5vcSc2s&feature=related
storyline :) 2008.04.26. 22:57:49
na pont ez a problema, hogy en belatast szeretnek :D
carnivora,
majd befutok a kocsiba, a hatso ulesen nem fognak fazni :D
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 23:04:01
Ma is csak rejszolsz max. , ha erre építesz :D
jadviga79 2008.04.26. 23:07:35
de ma neked van kilatas a belatasra! :)))
Baaar, akkor mar indulnod kene! :)
Na en majd jovo heten bepotolok mindent! :)))
2008.04.26. 23:09:26
jadviga79 2008.04.26. 23:13:45
hat ennyire azert meg nem csalodtam a pasikban! :))
storyline :) 2008.04.26. 23:23:52
Nem is azert, hanem mert fo a valtozatossag :D
jadviga79 2008.04.26. 23:31:56
egyelore meg a pasik is eleg meglepetest es valtozatossagot nyujtanak nekem, ugyhogy meg heteroban folytatnam tovabb. :)))
2008.04.26. 23:38:51
www.youtube.com/watch?v=IeO67D99rVc
Carnivora (törölt) 2008.04.26. 23:56:34
Symphony X koncerten voltam nem annyira jó.
:) In Flames, Arch Enemy, Fear Factory a szent háromság ;)
Fear Factory - Descent
www.youtube.com/watch?v=8BBe-jmGczI
2008.04.27. 00:10:42
Aludni térek. Jó éjt.
Tilion 2008.04.27. 00:43:52
nullafok 2008.04.27. 07:28:35
2. ha megcsalom a csajomat, akkor egy kurva szót nem fogok szólni, ha ezt a telefonból tudja majd meg. (nehogymá' nekem álljon még feljebb)
3.meddig tart a saját élet?
ez még belefér? vagy jogom van mérlegelni, hogy mit mondok el és mit nem?
ha jogom van, akkor a páromnak is van joga arra, hogy mit tűr el és mit nem.
nullafok 2008.04.27. 07:35:23
ki akarja magának, hogy hónapokon keresztül alázzák?
rákérdezni kell, de azt tudjuk jól, ha befészkelte magát az ördög az agyunkba, akkor sajnos a puszta szó már nem elég...és ha nem hiszünk a másiknak, akkor annyi az egésznek
nem elég tisztességesnek lenni, annak is kell látszani...
...mert én tudom, hogy például a csaj akivel sétáltam és kávéztam, az az én tíz éve nem látott uncsitesóm, de a csajom nem tudja, és ha egy hét után mondja vissza egy ismerős aki látott minket, akkor gáz van, pedig csak el kellett volna újságolni otthon, hogy kivel futottam össze...
nullafok 2008.04.27. 07:38:02
hiába vagyunk különbözőek, mindenkinek ugyanaz fáj, és ugyanannyira.
szal ha valaki mérgeli, hogy neki még mi a saját élet, akkor mérlegelje, hogy fordított esetben, hogy élné meg, ha a párja nem vonná be abba, amiből ő épp kizárni készül a csaját/pasiját
asszem ennyi
karalábé 2008.04.27. 12:02:52
2.) Egy nem túl elterjedt közösségi site-ra vagy egy éve regisztráltam, és mivel akkor még egyedülálló voltam, ezt is jelöltem be. Utána vagy 8 hónapig be se léptem-addig amíg a barátom (kivel jóval ezután jöttünk össze) rá nem kérdezett. Mondom jah...De nézd már meg, mikor léptem be utoljára.
Nem nagy kaland, ennyi.