Ha egyszer elkészül a szakítólexikon, akkor a somlói címke mindenképpen erre a bejegyzésre fog mutatni. Ilyet kitalálni sem lehet, mégis könnyen bevonulhat az urbánus folklórba. 

Hello ott,
 
nosztalgiáztam az archívban, és egy rövid nekem is van az emlékeimben, amikor is
 
vagyok én, a nőnemű. meg volt egy hímnemű is.
ugyanott dolgoztunk átfedésben, én pár hete kezdtem ott, ő épp az utolsó napját töltötte. búcsúzós jópofi mindenkitől egész nap, vigyorgás a lányokra ezerrel, és a vesztesek nyugalmával, szerintem sorban 27.-ként nekem szegezte a kérdést emailben, miszerint:
 
"Esetleg jövő héten valamikor egy somlói?"
 
Nő lévén a válasz elég kézenfekvő volt:
 
"Az a helyzet, hogy az orvosom felírt egy diétát, de már nem emlékszem, hogy most akkor somlóiznom nem szabad, és randizni igen, vagy randizni nem, és somlóizni igen"
 
 
üdv
zophie