Valóban olcsón úszta meg a levélíró, hiszen nem vitte el a lány bosszúálló disznótorra, helyette napi kétszer főzött melegételt, ebédre két fogást, vacsorára egy harmadikat, közben meg elfelejtette, hogy van egy pasija, kivéve ha éppen egy autóra volt szüksége.
Sziasztok!
Jó régen történt a sztori, a hölgy 25 éves volt akkor, én 26. Jó fél évig keményen próbálkoztam nála, többször lepattintott, én többször feladtam, aztán újra kezdtem. Bulikba folyamatosan találkoztunk, sokat táncoltunk együtt, de ennyi. Míg nem egyszer olyan tessék-lássék módon belement egy randiba. Miután többször lemondta majd mégis meggondolta magát végül csak találkoztunk.Na a randin minden megváltozott. Nagyon lelkes volt, kedves, aranyos, bíztató stb. Voltak is ölelések, csókok... Nagyon boldog voltam. Második, harmadik randi is tökéletes volt. Sokat és nyíltan beszélgettünk, elmondta többek között, hogy valójában nem volt még neki komoly pasija (én se lettem az...). Na ezen meglepődtem, mert látszólag semmi sem indokolta ezt. Okos, értelmes, kedves, nyílt lány volt, és szerintem és a barátaim szerint is teljesen jól nézett ki. Nem véletlenül futottam utána fél évet.
Kiderült, hogy a családja elég érdekes. Pontosabban az ő szerepe a családban. Ennek később szerepe lesz. Együtt éltek egy házban az anyjával a nagyanyjával, meg a bátyával. Nem emlékszem már, hogy az apja is ott élt-e vagy elváltak a szülei, de ez most mindegy. Szóval az elbeszéléseiből és az ottani vendégeskedésekből kiderült számomra, hogy gyakorlatilag ő viszi az egész háztartást, mivel az egy vagy két pasi nem csinál semmit, a nagyanyja folyton korházba van vagy otthon beteg, az anyja meg hol beteg hol nem, de ha nem, akkor is kímélnie kell magát. Így azért nehezen tudott a randikra időt szakítania, de azért megoldottuk. Most ha ez egy pszichológiai vagy szociológiai blog lenne, elkezdeném kifejteni, hogy szerintem ő teljesen mártír szerepet játszott, a helyzet nem indokolta ezt a fajta életvitelt számára, hogy a szükségesnél sokkal többet törődött a háztartással, stb. Például mi a fenének neki naponta kétszerre is meleg ételt készíteni, ebédre is és vacsorára is, persze két fogást ebédre, meg egy különbözőt vacsorára az egész családnak. Miért nem lehet néha valami hideget enni, meg miért nem rugdosta időnként a bratyót, hogy azért boltba már csak el tudna járni, meg ilyesmi, ha már főzni, mosni nem tud meg nem is akar. A lány amúgy mindemellett főállásban dolgozott is. De ezt a vonalat most ne részletezzük ennyi is elég lesz a későbbiekhez.
Szóval két hétig nagyon jól éreztem magam vele, és azt hiszem ő is velem. Ezt mondta, is, érződött is rajta. Az ébredő szerelmet kezdtem érezni magamban. A harmadik héten már éreztem, hogy valami baj van. Nem nagyon tudtunk találkozni. Valami mindig közbejött neki... Sajnos a hétvégi programokat is lemondta valami családi dolgokra hivatkozva. Teljesen el voltam keseredve.Na aztán vasárnap telefoncsörgésre ébredtem. Előző este buliba voltam, egyedül, mivel ő nem jött, így kicsit nehezen ébredtem fel olyan 7 körül. Meglepődve hallottam, hogy ő az. Megkérdezte, hogy van-e kedvem elmenni egy Visegrád, Szentendre és környékbeli túrára egy nagyobb társasággal, és persze vele. Persze hogy volt. Jó, akkor öltözzek, mert egy óra múlva van a találkozó... Na itt fogtam padlót először. Még félig aludtam, de ilyesmi gondolatok száguldoztak bennem, hogy miért az utolsó utáni pillanatban szól csak nekem? Erre a kérdésemre másodperceken belül megkaptam a választ. Meg hogy ha családi dolgai vannak, akkor miért megy el egész napra túrázni?
Megkérdeztem, hogy miért csak most szól, de nem kaptam rá választ, csak közölte, hogy döntsem el, hogy akarok-e vele menni. Érzelmi zsarolás tipikus esete. Nem tudtam nemet mondani, pedig már itt meg kellett volna tennem. Jó, mondja, de az a helyzet, hogy autóval kéne jönnöm, mert egyik autóba sincs már hely, és ő, illetve az unokatestvére csak akkor tudnak elmenni, ha az én autómba mennek... Azt hittem rosszul hallok... De nem. Basszus ez a nő csak azért hívott, mert az utolsó pillanatban kiderült, hogy nincs mivel menni, különben simán elment volna nélkülem. Ekkor motyogtam valamit, majd kínos csend, kimondatlan gondolatok a részemről. És ismét csak igent bírtam mondani...
Összekaptam magam és mentem érte. Közbe már átkoztam magam, de hát eső után köpönyeg. A kirándulás számomra borzalmas volt. Egész nap le se szart. Úgy csinált, mintha ott se lennék, de legalábbis semmi közünk nem lenne egymáshoz. Ha szóltam hozzá, kényszeredetten foghegyről válaszolgatott, ha válaszolt. Ha meg megérintettem, éppen hogy csak nem húzódott el, de éreztette, hogy ne nyúljak hozzá. Olyan érzés volt hozzáérni, mintha egy kéthete döglött halra tettem volna a kezem... Már dél körül teljesen ki voltam bukva, meg akartam rázni, és mindenki előtt a képébe akartam kiabálni, hogy hahó, én vagyok a pasid! Az, akivel nemrég még nagyon jól érezted magad! Akinek olyan szépeket mondtál? Emlékszel?! Mert én igen! Magyarázatot akartam követelni, meg haza akartam menni. E helyett csak finoman kérdezgettem, hogy mi van, de semmi választ nem kaptam, így csendbe szenvedtem.
Aztán csak eljött az este, hazaindultunk. Az unokatestvért kitettük, majd mondtam neki, hogy akkor most beszéljünk meg pár dolgot. OK. Na a felvezetés részéről az egy értékellek mint embert és mint pasit típusú szöveg volt. Majd közölte, amire magamtól is rájöttem már, hogy vége. Persze megkérdeztem, hogy mégis miért. Erre egy olyasmit mondott, hogy átgondolta az életét, és úgy ítélte meg, hogy most a munka, és a családban betöltött szerepe és kötelezettségei mellett nem fér bele az életébe egy kapcsolat. Miután magamhoz tértem ezen duma hallatán, kimondottan diplomatikusan a tudtára adtam, hogy ha a család és a munka mellett eddig is tudtunk hetente egy-kétszer találkozni kettesben, meg másik egy-három alkalommal bulikba, és még egy ilyen egész napos hétvégi kiruccanás is belefért, akkor ugyan mégis mi a fa**ról beszél??? Különösen, hogy többször felajánlottam neki, hogy segítek neki amiben tudok, például elmegyek vásárolni helyette, vagy gyógyszerekért, vagy amit akar, csak hamarabb végezzen és így több időt tölthessünk együtt. Persze nem élt a lehetőséggel. Na erre megint nem kaptam választ, csak gyenge mellébeszélést.
Miután kénytelen voltam belenyugodni, hogy nem kapok választ, megemlítettem, hogy OK, nem akar velem lenni ez egy dolog. Az, hogy nem mondja meg ennek az igazi okát az szerintem nem teljesen korrekt, de még talán elmegy. De azért ahogy ez a kirándulás dolgot intézte, az azért nagyon durva volt. Ezt elismerte, bocsánatot kért, látszólag tényleg belátta, hogy genya volt. Majd elváltunk. Ennyi... Tudom, tulajdonképpen olcsón megúsztam.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.20. 06:07:43
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.20. 06:16:28
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.20. 06:17:10
Ördöggörcs:) 2008.05.20. 06:42:35
koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2008.05.20. 06:56:39
Barakis (törölt) 2008.05.20. 07:40:38
soymilk (törölt) 2008.05.20. 07:40:38
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.20. 07:50:28
totalbike74 2008.05.20. 07:50:46
sajna vannak ilyen nehéz sorsok..szomorú
magique 2008.05.20. 07:52:31
S.Z.I. 2008.05.20. 07:52:42
első!!
beolvastak a danúúúbiusba!!!
TuskóHopkins 2008.05.20. 07:53:36
Elolvastam. :-)
Szerintem kedves posztíró neked is be kellett volna állni a lány családjának eltartásra szoruló tagjai közé, és akkor tuti a siker.
S.Z.I. 2008.05.20. 08:01:50
storyline :) 2008.05.20. 08:03:09
MNK!
Ja, és első pina!
szepi79 2008.05.20. 08:03:38
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.20. 08:08:20
vagy majdnem.
ugye rebi?:)
storyline :) 2008.05.20. 08:10:37
Ez a csipa kedves nem vót, csak MNK. Aki meg fél évig fut egy nő után, mire lesz eredmény, az sikeres ember nem lehet. Az, hogy a barátoknak tetszik-e, az mellékes, nekik max elfogadni kell.
Egyébként meg a kirándulás felénél ott kellett volna hagyni a semmi közepén...
storyline :) 2008.05.20. 08:11:58
búcsúszex legalább volt?
TuskóHopkins 2008.05.20. 08:14:37
tuli _ 2008.05.20. 08:20:37
"Pont az ilyen hívások miatt kapcsolom ki a telefonomat éjszakára! :)"
Barakis, mér, megszívtad már? :)
Egyébként meg sose kellett ez a srác a lánynak, csak ló nincs szamár esete. Meg ha már annyira akarja...Aztán rájött, hogy mégsem kell. Nincs azzal semmi gond, Dövan megoldása a megfelelően körültekintő, és a helyzet kezelésére teljesen alkalmas megoldás ilyen esetben:)
Barakis (törölt) 2008.05.20. 08:26:15
De még hányszor! Először egy haverom zaklatott a szerelmi életével, csak éppen részegen és hajnali 3 fele. Nem voltam túlságosan megértő. Utána egyszer megint csak elfelejtettem kikapcsolni, akkor egy akkori barátnőm akart elhívni vásárolgatni valamikor hajnali 8-kor, hétvégén. Nem kevés időmbe telt kiengesztelni, pedig még csak nem is anyáztam annyira! :D
Húgom idióta barátnőiről nem is beszélve, akik hajnali hétkor hívogatták mindig húgomat a vezetékesen, amikor még olyan helyen dolgoztam, hogy ráértem 8-kor kelni.
Nem véletlenül nincs vezetékes a saját lakásomban! :)
És jó reggelt! :)
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 08:27:54
Jó reggelt Vietnám !!!!!!!
storyline :) 2008.05.20. 08:29:48
Barakis (törölt) 2008.05.20. 08:32:00
Inkább egy nőt vigaszdíjnak! :D
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 08:33:09
tuli _ 2008.05.20. 08:33:15
tuti nem volt szex a két hét alatt, a harmadik hét meg már vacak volt lelkileg is. Hacsaknem a fél év alatt, amikor futott utána:)
barakis
azt én is szeretem, amikor mások napi bioritmusa telsesen eltérő az enyémétől, de mindenképpen akarnak velem beszélni. Annál csak az a jobb, hogy mindjárt ottvagyunk:)
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.20. 08:35:46
Barakis (törölt) 2008.05.20. 08:37:48
Szerencsére az én barátaim nem olyan hülyék, hogy az én reggeli enyhén antiszociális pofámra legyenek kíváncsiak! :)
tuli _ 2008.05.20. 08:39:15
az enyémek sem a reggelire, hanem az éjjel 1 óraira :)
Barakis (törölt) 2008.05.20. 08:41:33
Az se rossz. Legalább visznek valami piát magukkal, mert akkor még esetleg megbocsátható! :)
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 08:44:37
tuli _ 2008.05.20. 08:47:26
hoznak piát, tetemeset bennük, de magukkal is:)
angel
:)) nem hagyják:)
Badbitie 2008.05.20. 08:48:49
Barakis (törölt) 2008.05.20. 08:49:10
Akkor mi a gond? Részeg szép az élet, nem? :D
kadaj01 2008.05.20. 08:49:31
storyline :) 2008.05.20. 08:55:54
Dövan
Inkább egy nőt vigaszdíjnak! :D"
Hölgyek, ki vállalja a nemes feladatot? :D
storyline :) 2008.05.20. 08:56:42
Hát bazmeg, jelenleg én is egy ilyesmi kapcsolatban vagyok. :( Majd megírom, ha "vége" lesz...! :D "
Szerintem vidd el a teszkóba vásárolni, ha nem kezd el a zacskóba pakolni, amíg te fizetsz, akkor rúgd ki azonnal és ne bánd egy percig se!
S.Z.I. 2008.05.20. 08:58:17
tuli _ 2008.05.20. 08:58:38
akkor látod mi a vége, mire vársz? :D
tommboy_ 2008.05.20. 08:58:52
Először is MNK, aztán meg sajna tényleg képes az ember hinni abban, hogy javulhat a helyzet...
Ismerős, jaj de mennyi ilyen kirándulós jellegű sztorit lehet szívni.
Én táboroztattam úgy 2 hetet, hogy mások előtt "nem illik" miatt kezeltek kb. levegőnek.
eléggé mesetv volt.
Csak akkor mondjátok meg: tényleg, ha vmi nem klappol rögtön továbbállni?
Mert szerintem kell vmi idő, amíg kialakul az együttműködés, nem?
Összecsiszolódás...
Akkor meg hol lépjen ki a zember?
Elveszett Angyal 2008.05.20. 09:00:20
jó reggelt, szép kis történet, nem mondom, és tényleg olcsón megúszta...
tommboy_ 2008.05.20. 09:00:41
Imádom ezt a csajt. ;)
Elveszett Angyal 2008.05.20. 09:01:19
ne keseríts el, ez egy botsáska
Elveszett Angyal 2008.05.20. 09:01:57
tommboy_ 2008.05.20. 09:02:19
csakhogy nekem már sikerült ilyenbe is beleszeretnem... Kíváló érzékkel! :D
Elveszett Angyal 2008.05.20. 09:03:56
ezt most a képre mondtam
de azt is megértem, ha az ember egy nem megfelelőbe szeret bele, a szerelem vak
storyline :) 2008.05.20. 09:05:07
a levegőnek nézés minimum pofátlanság... olyan jó nő, aki ezt megteheti, nincs... egyből ki kell dobni, mert ez kapcsolat megléte előtt taktikának jó, de egy kapcsolatban elfogadhatatlan...
Elveszett Angyal 2008.05.20. 09:05:52
storyline :) 2008.05.20. 09:06:00
tommboy
ne keseríts el, ez egy botsáska "
De szópósszájú botsáska!
Elveszett Angyal 2008.05.20. 09:06:34
nem hiszek a taktikában.
Bár érdekes, a rúgj bele, visszajön című játék még mindíg bevált...
Badbitie 2008.05.20. 09:06:48
Elveszett Angyal 2008.05.20. 09:07:10
Mindent értek:D
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 09:11:04
Hát bazmeg, jelenleg én is egy ilyesmi kapcsolatban vagyok. :( Majd megírom, ha "vége" lesz...! :D
Megszoksz, megszöksz vagy átszoksz ...
Ha tudod hogy ilyen és mégis vele vagy megérdemled :)
tuli _ 2008.05.20. 09:13:23
majd, ha megírja, kap érte:DD Mert megérdemli. :)
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 09:16:58
(a cégkódexben)
storyline :) 2008.05.20. 09:18:04
Dövan
nem hiszek a taktikában.
Bár érdekes, a rúgj bele, visszajön című játék még mindíg bevált... "
Ha két ember kölcsönösen szimpatizál egymással akkor beválhat... ráadásul egész filmsorozatokat lehet megtölteni az ilyen sztorikkal :D
Elveszett Angyal 2008.05.20. 09:18:59
tuli _ 2008.05.20. 09:19:24
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 09:20:00
Elveszett Angyal 2008.05.20. 09:23:39
és most az utolsó sztorim visszaigazolta, hogy az őszinteség jobban bejön. bár az is fárasztó... de az eredmény sokkal jobb:-)
Arsen 2008.05.20. 09:24:15
A kislánynak csak gratulálni tudnék... az ilyenek nem tisztelik saját magukat se, akkor hogyan is tisztelhetnének másokat... én biztosan otthagytam volna a pusztában, hadd bulizzon... az lett volna az igazi, ha azzal hív fel hajnalban, hogy add kölcsön a kocsidat, mert bulizni akar menni... Elképesztő!
genikő 2008.05.20. 09:24:25
bumbuska 2008.05.20. 09:24:41
Nem vagyok mar egy tul naiv kislany, de en meg tegnap is azt hittem, hogy valahogy mi mar orokre egyutt leszunk, o is ezt hitte, csak az odaig vezeto utat nem lattuk...
Sajnalom a nyarvogast, utalom, hogy hp vagyok.
Es foleg bocs a posztirotol, hogy az o postjaba nyavajgok bele, de muszaj voltam mar kiadni ezt magambol, legszivesebben kikiabaltam volna, de a csalad egyes tagjai meg alszanak:(
genikő 2008.05.20. 09:25:14
bocsánat, izé. jóreggelt!
Elveszett Angyal 2008.05.20. 09:27:24
nagyon együtt érzek, tényleg.
De hidd el, aki megtart elenged, aki elenged, megtart.
Hagy elmenni méltósággal, neked meg lesz majd más életed.
Ez most hihetetlen, de hidd el, ez a dolgok rendje.
Arsen 2008.05.20. 09:29:55
Csak tarts ki!
Minden jóra fordul!
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.20. 09:30:23
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 09:31:18
Ha úgy érzed ez még nem lezárt érzelmileg, ugynezt mondd el neki is, amit most ide leírtál, lehet hogy ez segíteni fog.
Lehet hogy ő csak amiatt akarta hogy vége legyen mert azt hitte neked jobb lenne.
Bocsi ha szerinted hülyeséget írtam
Elveszett Angyal 2008.05.20. 09:31:42
tuli _ 2008.05.20. 09:32:41
van, úgy hogy a szerelem nem elég
bumbuska 2008.05.20. 09:34:17
Arsen 2008.05.20. 09:35:36
Biztosan?
Mert akkor lépj tovább, akkor is, ha nagyon fáj.
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 09:36:55
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 09:38:06
Elveszett Angyal 2008.05.20. 09:39:40
hétvégén szeretnék kiruccanni:-)
bumbuska 2008.05.20. 09:40:09
"Lehet hogy ő csak amiatt akarta hogy vége legyen mert azt hitte neked jobb lenne."
Emiatt akarta, hogy vege legyen, ez nem lehet, hanem tuti. Csak tudod most meg azt kell atgondolnom, hogy ha nem valtozik semmi, jo-e ha tovabb igy folytatjuk. Az eszemmel tudom, hogy nem kellene, de a szivemnek nehezen tudok parancsolni. De ha folytatjuk, ahogy most van, az ugy tenyleg nem a legjobb es talan azt hiszi, hogy ha kibekulunk, nem is kell mar rajta valtoztatnia, mert nekem barhogy jo. Kozben meg tudom az eszemmel, hogy igy nem jo, mert ezt csinalom 1 eve, probaltam elfogadni, nagyon el akartam fogadni, de nem megy, ezt mar tudom. Most azt hiszem, hogy inkabb el tudnam fogadni, csak legyunk egyutt, de elobb-utobb megint minden kezdodne elolrol es lenne belole egy se veled-se nelkuled kapcsolat.
Ezert varok, hogy megteszi-e, amit meg "kellene" tennie, mert tudja, mivel tehetne boldogga.
kerikak 2008.05.20. 09:41:35
"Egyébként meg a kirándulás felénél ott kellett volna hagyni a semmi közepén..."
Arsen 2008.05.20. 09:41:37
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 09:42:12
Tudom nagyon fáj, én majdnem belehaltam, de ki kell lépni, ma a világ egyik legboldogabb nője vagyok hogy akkor ezt meg mertem tenni!
bumbuska 2008.05.20. 09:43:23
De ot nem tudom utalni. Sot. Pedig egyszerubb lenne.
bumbuska 2008.05.20. 09:45:55
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 09:47:56
Arsen 2008.05.20. 09:47:56
Arsen 2008.05.20. 09:49:24
storyline :) 2008.05.20. 09:49:32
Úgy tűnik, hogy ez az első olyan szakításod, ahol szerelmes vagy még hosszú kapcsolat után. De ne aggódj, majd elmúlik, sőt, ha legközelebb így alakul, akkor már tudni is fogod, hogy majd elmúlik...
Elveszett Angyal 2008.05.20. 09:50:01
meg kellene tennie, de nem tesze meg, de ha nem tszi meg, nekem nem jó (a dolgot nem nevezed a nevén). itt valami nem kerek...
bumbuska 2008.05.20. 09:51:21
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 09:52:06
:)
Igazság Atyja 2008.05.20. 09:53:11
bumbuska 2008.05.20. 09:55:27
A kulfoldi munkajat otthagyni. Neki ez nagy lepes, mert tudom, hogy szereti, illetve nem is a munkat szereti, hanem hogy kint van a barataival, jol erzi magat. Ezert mar alapbol utalhatnam, es tudom, hogy hulyeseg elvarnom, hogy megtegye, h otthagyja, de en megis, annyira bizok benne, hogy rajon, hogy 1 ev eleg volt a szorakozasbol, mig en itthon vartam ra, es mostmar en lennek az elso a sorban... Tudom, hogy nagy elvaras, de azert merek ilyet tamasztani, mert tudom, hogy en gondolkodas nelkul otthagynek miatta barmilyen allast, sot barmit, mert o az elso. Sot, en ki sem mentem volna. Foleg nem a megkerdezese nelkul. De meg igy sem tudok haragudni ra, teljesen hulye vagyok...
Szal, varok, hatha megvilagosodik.
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 09:57:16
Kiment úgy külföldre dolgozni, hogy téged meg sem kérdezett?
Ez komoly?
Na így már kicsit máshogy látom a dolgot!!
Hagyd ott azonnal.. ez nagyon gáz
Arsen 2008.05.20. 09:57:49
bumbuska 2008.05.20. 09:58:04
Hat jah, ez az elso olyan. Meg az elso olyan, amire azt hittem, nem csak a szivemmel, az eszemmel is szinte biztos voltam, hogy mi mar orokre, egyutt. Es bassza meg kurva nehez elfogadni, hogy nem. Eletem eddigi legnagyobb kudarca.
kispocoknyuszi 2008.05.20. 09:59:38
szerintem jól tetted h megosztottad a posztolókkal a sztorid, igy könnyebb lesz feldolgozni. ha elfogadsz egy apró tanácsot, most hagyd inkább a reménykedést és éld meg inkább a "gyászt", ez még elfog tartani egy darabig, ő is te is fogjátok még szerintem keresni egymást. és ha ez az időszak eémúlt próbálj koncentrálni azokra a dolgokra amelyeket még nem próbáltál ki.
a poszthoz meg annyit h szerencsére az elején mutatta meg h milyen.
portások kedvence 2008.05.20. 10:00:20
Hát sajnálom, basszus. De ez van. Megpróbáltátok, és nem megy, nem megy, nem megy. Szerintem ha a csávó igazán szeretne, akkor megpróbálna változtatni; szakítani az egyszerűbb út. Még ha most nem is úgy érződik...
Mivel külföldön van, legalább nem látod nap mint nap. A többit meg idő barátunk elintézi... Már persze ha nem nehezítitek a dolgot azzal, hogy továbbra is tartjátok a kapcsolatot.
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 10:00:39
portások kedvence 2008.05.20. 10:04:48
A helyesírással kapcsolatos pozitív elbírálás csak akkor érvényes, ha elfogadjuk, hogy nyelvünkben a -ban/-ben ragokról lekopik az "n". :-)
Én egyelőre nem fogadom el.
bumbuska 2008.05.20. 10:05:10
Most meg tegnap vegleg besokalltam, mondtam, h mar nem is az kell, hogy otthagyja a munkat, mert tudom, h enm fogja, csak legalabb mikor itthon van, akkor probaljuk bepotolni a kulon toltott idot, mert mar akkor sem volt olyan figyelmes, stb, tudom, h szeret, csak teljesen belekenyelmesedett, h en ugyis ott leszek. En ugy gondoltam, hogy jobban ki kellene mutatnia, hogy megbecsul, hogy varok ra es toleralok mindent, erre konnyek kozt kozolte, hogy o nem tud boldogga tenni...
Arsen 2008.05.20. 10:06:44
mumin 2008.05.20. 10:06:59
Persze, hogy nagyon szar, de ha téged ilyen fontos dologról meg sem kérdezett, akkor mennyire érdekled???? :(
Én is voltam úgy, hogy szó szerint az életemet adtam volna a partneremért, ő meg szó szerint sarkon furdult, és elment. Azt hittem beledöglök. De túléltem. Te is túl fogod élni!
Ypsiloon 2008.05.20. 10:08:04
nagyon sajnállak. Szerintem a külföld rendesen megváltoztatja a dolgokat. Az ember fia kikerül, és rácsodálkozik mindenre, megy a buli ezerrel (még a munka mellett is). Aztán ugye ott nem vagy ott te, a nő, a kapcsolat. Sokkal szabadabb...
A másik meg a távkapcsolat. Nem működik. Hiába. Nem megy. (tapasztalat)
Az meg, hogy a te megkérdezésed nélkül ment ki, két év együttlét után: hááát, nem akarlak megbántani (mert én is ilyen vak tudok lenni), de hááááát....
bumbuska 2008.05.20. 10:08:27
"Szerintem ha a csávó igazán szeretne, akkor megpróbálna változtatni; szakítani az egyszerűbb út."
Na ezzel tokeleten egyetertek es tisztaban vagyok. Most pont arra varok, hogy hatha a szakitas eleg eros lokes ahhoz, hogy rajojjon, hogy inkabb valtoztat miattam. Ha nem, akkor mar legalabb tudom, hogy kar bankodnom miatta. De most meg erre varok es ebben remenykedek.
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 10:10:40
Az én párom is néha kiutazik egy-egy hétre a munkája miatt, de amikor ezt megtudta hogy ez lesz azonnal felhívott telefonon és megbeszéltük.
kispocoknyuszi 2008.05.20. 10:10:50
nem tud boldoggá tenni mert nem is akar, ő kapott egy szép izgalmas új életet. Engedd el, ne tolerálj és ne tűrj tovább, hidd el pár hónap és biztos leszel benne h ez volt életed legjobb döntése. ezt garantálom neked!
Fitz 2008.05.20. 10:11:48
Dövan, megaMPG^3, bunkódzsippes 2008.05.20. 08:56:42
Tesco-teszt, :)))
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 10:12:56
Arsen 2008.05.20. 10:13:43
bumbuska 2008.05.20. 10:14:26
"bumbuska,
nagyon sajnállak. Szerintem a külföld rendesen megváltoztatja a dolgokat. Az ember fia kikerül, és rácsodálkozik mindenre, megy a buli ezerrel (még a munka mellett is). Aztán ugye ott nem vagy ott te, a nő, a kapcsolat. Sokkal szabadabb"
Igen, pont ez az. Neki ott lett egy tolem teljesen fuggetlen, uj elete.
Valaki azt mondta, hogy a tavkapcsolat szorosabba fuz, de ha nem megy, azert nem megy, mert mar elotte is megvoltak a problemak es a tavolsag csak felszinre hozta. Na ez sztem nagy faszsag. Komolyan, annyira szep volt minden, sehol egy problema, imadtuk egymast. De az, hogy volt hogy 1 honapban egyszer sem lattam, vagy hogy 3-4 het utan hazajott 5-7 napra.. Az semmire sem volt eleg.
FOleg, hogy alapveto dolgokban kulonboztunk. En szerettem volna mar osszekoltozni vele, dehat o inkabb a barataival koltozott ossze... Az a baj, hogy en sokkal eretebb vagyok, o meg teljesen kisfius. Egyreszt ezert szerettem bele, de en felnottem mellette, mintha o is elkezdett volna mellettem, aztan most gondolom rajott, hogy akarmilyen fontos is vagyok, csak fontos a szorakozas, haverok is.. Nehez.
forallmankind 2008.05.20. 10:16:01
a kulcs szerintem az "utóbbi egy évben többször voltam boldogtalan mint boldog mellette" mondatod! ez így már felejtős!
ja és a "azt hittem örökre együt leszünk nagyon nagy szerelem stb" ezt már többször mondták nekem is és én is tapasztaltam és nem így lett szóval ezért nem kell megijedni! van következő no para!
Rebelde 2008.05.20. 10:16:51
Szaffy megelőzött:))tényleg viszonylag olcsón megúszta, azért a fuvart simán felszámíthatta volna:)
koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2008.05.20. 10:18:31
Javaslatom: 2 het onfegyelem, onsajnalat, eroteljes kisparnahasznalat. Ez kell, hogy utana jobb legyen.
Utana 4 het felfedezese a vilagnak: nini meg forog, nem minden szornyu.
Utana 2 honap onfeledet pasizas. Kiskanal/nagykanal izles szerint.
Utana 50 ev: boldog kapcsolat.
Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak 2008.05.20. 10:19:11
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 10:21:45
(bár az nem tudom hogy milyen :) )
bumbuska 2008.05.20. 10:23:41
koszi:D Most mosolyogtam:)
Hat pasizasra most gondolni sem tudok, mert tudoooood, olyat ugy se talalok, mint o.. Meg ez nalam nem annyira jon be igazsag szerint. Masik hosszu kapcsolat utan csinaltam (kiskannal:)), aztan a 2., 3. utan rajottem, hogy ennyi seggfejjel mar reg talalkoztam es kiabrandultam:( Eleg is volt.
Fitz 2008.05.20. 10:25:16
Részvétem.
Azt hiszem akármit is mondunk, úgysem lesz jobb neked.
Talán próbáld magad egy kicsit kívülről látni, nekem az segített ilyen helyzetben.
Gondolj rá, hogy ez most "csak" neked rossz és "csak most" később majd rájössz, hogy van más pasi, más dolgok, amik fontosak.
Persze nem mentesít az érzelmi hatások alől, de tudat alatt mégis kicsit segít, olyan mikor a saját hülyeségén röhög az ember.
koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2008.05.20. 10:27:23
kispocoknyuszi 2008.05.20. 10:27:55
annyi biztos h ha esetleg én is szakítok a párommal, ide fogok jönni panaszkodni, az tuti. :)
Ypsiloon 2008.05.20. 10:28:06
csak kitartást tudok neked kívánni :-) Azt nem mondom, h jobb lesz, mert ugysem hiszi el ezt senki... ;-)
Ypsiloon 2008.05.20. 10:29:33
hát, nem szeretem mondani, de tényleg mnk volt a csaj a pasival szemben. Viszont valahol sajnálom őt... ilyen pasi, aki segítene bevásárolni, gyógyszerért menni stb., kevés van!
Rebelde 2008.05.20. 10:29:39
dehogynem, még jobbat is:))
koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2008.05.20. 10:31:54
Bocs, de ez nagy hulyeseg.
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 10:31:58
angel79
annyi biztos h ha esetleg én is szakítok a párommal, ide fogok jönni panaszkodni, az tuti. :)
Kedves tőled :)
bumbuska 2008.05.20. 10:33:30
koszonom, probalom azt nezni, hogy igy legalabb csak most, _egyszer_ nagyon rossz, ha meg egyutt vagyunk, folyamatosan rossz kisebb-nagyobb mertekben, de a szivem meg csak azt mondja, hogy akkor is jobb egyutt, mindegy, hogy, csak egyutt.. ezt kell legyoznom. csak nagy a kisertes, mikor tudom, h o is ugyanezt gondolja, o is szenved, o is szeret.. tudom, h ez nem eleg..
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 10:35:47
storyline :) 2008.05.20. 10:37:29
MNK!
Dövan, megaMPG^3, bunkódzsippes 2008.05.20. 08:56:42
Tesco-teszt, :))) "
Az, hogy pakol-e a zacskóba a boltban, az majdnem olyan fontos, mint a jó szex :D
bumbuska 2008.05.20. 10:38:37
"Ha tenyleg otthagy valamit amit szereted erted, akkor mindig arra fogod emlekeztetni, hogy o mit adott fel erted, es sosem lesz melletted igazan boldog."
Igen, ebbe en is belegondoltam. De mivel ezt en nem kizsarolom, kikenyszeritem, stb, hanem mostmar csak az lehet, hogy _magatol_ rajon (HA rajon), igy nem hiszem, hogy engem okolhat erte, legalabbis remelem. Erted mit akarom mondani? Hogy o magatol jon ra, inkabb engem akar.
Amugyis, ugy lehet boldog, hogy felad engem, akit annyira szeret a munkajaert es kinti eleteert? Ezek utan lehet kint boldog? Persze, ha tullep rajtam, tudom, lehet majd.. De ennyi erovel mellettem is lehetne a kinti elete nelkul.
Vagy rosszul latom?
jacks_colon (törölt) 2008.05.20. 10:38:58
Fitz 2008.05.20. 10:44:30
Angel79-nek van igaza, mindig van jobb. De nem ez a lényeg, mert akkor sosem kötnénk ki sneki mellett. A kérdés az, hogy boldog vagy-e azzal akivel épp vagy?
Ha igen, akkor kit érdekel, hogy van jobb?
Ha nem, akkor fájdalom, de búcsút kell inteni, és hurrá, mert mindig van jobb! :))
kispocoknyuszi 2008.05.20. 10:44:36
"Amugyis, ugy lehet boldog, hogy felad engem, akit annyira szeret a munkajaert es kinti eleteert? Ezek utan lehet kint boldog? Persze, ha tullep rajtam, tudom, lehet majd.. De ennyi erovel mellettem is lehetne a kinti elete nelkul.
Vagy rosszul latom?"
ha odáig jutott h szakítsatok akkor valszeg a kinti életét most fontosabbnak tartja nálad.
bumbuska 2008.05.20. 10:46:37
Igen, ez egyertelmu szamomra is, en csak arra irtam ezt, amit koc irt nekem.
mumin 2008.05.20. 10:46:48
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.20. 10:49:38
bumbuska 2008.05.20. 10:50:07
Nem voltam maradektalanul boldog, de ennek ellenere sem hiszem el, hogy van jobb, mert ugy erzem, hogy o az, aki kell nekem. Vele mindig is el tudtam kepzelni, hogy az egesz eletunket leeljuk egyutt.. jo, az utobbi idoben, mint irtam, nem lattuk, hogy jutunk el odaig, de megis annyira hittem es akartam. O is annyira hitte, csak o azt gondolta asszem, hogy semmit nem kell tennie erte, mert az csak ugy jon magatol. Kozben meg kiderult, hogy eljott az ido, hogy tenni kell erte. O meg nem akart.
De ettol en meg mindig ugy erzem, hogy o az _igazi_:D
Menthetetlen vagyok tudom. Sikeres mar nem lehetek, az biztos.
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.20. 10:51:19
tuli _ 2008.05.20. 10:52:25
Nem azért viseli meg a szakítás, mert szerelmes még beléd, hanem mert nem könnyű elengedni valakit, akit valaha szerettünk. Ő már kinn van ebből a kapcsolatból rendesen, és, mint írod, neked is több volt a rossz, mint a jó. Akkor ha tetszik, ha nem, vége. Ne bízz abban, hogy miattad megváltozik, mert én olyat még nem láttam. (Ill. igen, de negatív irányba.:(
Idővel azok az apróságok, amik csak picit zavarják az embert, hahálra idegesítik a másiknál. Ha a haverok fontosabbak, akkor később még fontosabbak lesznek, stb. Sajnálom, tudom, hogy vacak, de ne áltasd magad tovább.
forallmankind 2008.05.20. 10:52:46
most ez lehet genyán hangzik de "akit annyira szeret" vs. "kinti munka élet" párosításban csak az egyikkel tud vásásrolni/ számlátbefizetni stb és ha ezt ő is így gondolja akkor az "annyira" lehet h "nemisannyira" és ha úgy gondolja h ő csak ezzel a melóval halad egyről a kettőre és arra szavaz akkor ez lefutott! (bár nemtom milyen meló az amit csak kint lehet csinálni itthon nem?)
agresszivkismalac · http://anyazas.blog.hu 2008.05.20. 10:52:46
kispocoknyuszi 2008.05.20. 10:53:09
az biztos h most nagyon erősnek kell lenned, tudom h az ivászat nem megoldás de talán egy piálós lazulós este talán segít egy kicsit...
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 10:56:00
én azt hogy mindig van jobb nem arra értettem, hogy sose ragadjunk le egy kapcsolatban, most ezt arra írtam hogy bumbuska fél attól hogy ő nem fog jobbat találni
De fog, csak idő kérdése
Fitz 2008.05.20. 10:58:46
Nekem is közelíthasonló, majd értekezünk, most még objektív vagyok...
angel79 2008.05.20. 10:56:00
Oké, angel, csak kiindultam abból amit mondtál, nincs ellentmondás. ;)
storyline :) 2008.05.20. 11:00:45
Ez tényleg genyán hangzik, de szerintem a többség a kinti életet választja ilyen párosításban. Kurvára nem kedvez a mai élet a párkapcsolatoknak...
bumbuska 2008.05.20. 11:01:07
Neeem, nem, nem iszunk, meg veletlenul berugok, akkor agy megszunik letezni es ha a telefon a kozelemben van, meg valami hulyeseget csinalok:D
gatterka! csimpifon for sale 2008.05.20. 10:52:46
Nem csak kint lehet csinalni a melot, csak a ceg, ahol evek ota dolgozott kitelepult, o meg ment. Valahol megertem, mert tenyleg eleg jo munkahelye van, foleg a munkatarsak miatt, nagyon jo csapat. Es megmondta, hogy nem tudja elkepzelni, milyen lenne az elete, ha nem veluk, nem annal a cegnel dolgozna. Es hat ezek szerint ezzel ellentetben nelkulem el tudja kepzelni az eletet... Hat igen, szomoru.
Ugy is volt, hogy en kikoltozok, ha vege a sulimnak (junius) es kint keresek munkat, de az o munkaja olyan, hogy meg kulfoldon sem egy helyen van, hanem 3-4 varosban van melo, a varosok kozott meg tobb 100 km tavolsag... Es sose lehet tudni semmit, marmint hogy epp holnap hova kell mennie es mennyi idore. Tehat ha kikoltoznek, ott lennek egyedul az ismeretlenben, es valamivel ugyan gyakrabban latnam, de igazabol nem sokkal. Szal ez sem megoldas.
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 11:01:55
Na akkor ma sem lesz itt veszekedés amíg Aranyhaj meg nem jelenik :)
koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2008.05.20. 11:02:21
"Vagy rosszul latom?"
Sorakoztattam magamban az erveket pro es kontra, de ez egy olyan sok tenyezos problema, amit ilyen keves infobol ennyire kivulallokent ugy erzem nincs eselyem megmondani.
El tudok kepzelni olyan szituaciot, hogy rosszul latod, de az ellenkezoje sem valoszinutlen.
kispocoknyuszi 2008.05.20. 11:09:46
akkor elveszük a telefont, amúgy a haveroknak ilyenkor az a felelősségük h a kedves bánatos egyén ne csináljon hülyeséget..
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 11:10:56
akkor elveszük a telefont, amúgy a haveroknak ilyenkor az a felelősségük h a kedves bánatos egyén ne csináljon hülyeséget..
Ezt te sem gondolod komolyan :)
szerinted ez kivitelezhető?
:)
bumbuska 2008.05.20. 11:16:22
Jaja, nem kivitelezheto:D Nagyon hatekonyan tudok gyozkodni olyankor es vagy elhiszik, hogy nem is baj, amit csinalni akarok, v nagyon megunjak a nyavajgast es inkabb hagyjak. Vaaagy, ha megis olyan kitartoak, akkor latszolag beleegyezek, aztan egy ovatlan pillanatban mar repul is az sms:)) Persze csakis valami jelentektelen tartalmu sms lenne az, mert csak szorult belem tartas, nem szeretek hulyet csinalni magambol. De persze nem lesz sms:]
Fitz 2008.05.20. 11:20:02
Felőlem megjelenhet, ignorálom.
Igaz tegnap véletlen válaszoltam egy kommentjére, de remélem többé nem hibázok ekkorát. :)
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 11:20:28
kispocoknyuszi 2008.05.20. 11:21:02
persze hogy! nekem volt ilyen, úgy mentünk bulizni h barátnőm közölte ha meglátja a kezemben a telefont, képen töröl:)
thob 2008.05.20. 11:21:05
ugyan már!
úgy kell alakítani a "mai életet", hogy kedvezzen. megoldható, nekem is sikerült.
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 11:21:27
:)
Aranyhaj tuti nem 100-as :)
miss berger 2008.05.20. 11:21:42
ez a pasi nem szeret eléggé. az egész nyaralás tervezés meg mindein azért volt mert a.)azt hitte, hogy meg tudja csinálni, de már gondolkozott egy csomó ideje azon, hogy nem fog menni veled ez az egész, és nem kéne erőltetni, b.) bocs, de lehet, h van valakije, de nem szeretné, hogy ez neked annyira fájjon, ezért elhiteti veled és félig magával is, hogy majd együtt mentek nyaralni, aztán plakátszöveggel (szeretlek, de nem tudlak boldoggá tenni, vááááá, nemár) lepattint.
hidd el, ő már azóta tudja, hogy nem mentek együtt nyaralni, mióta elkezdtétek tevezni, hogy mentek.
sztem ne válaszolj semmilyen megkeresésére, ne hagyd, hoyg neked sírjon arról, hogy mennyire szeretne, ha szeretne, ezzel csak az ő dolgát fogod megkönnyíteni. nézzen szembe saját lelki törpeségével egyedül.
te meg sírj egy jót, aztán felejtsd el.
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 11:22:29
angel79
persze hogy! nekem volt ilyen, úgy mentünk bulizni h barátnőm közölte ha meglátja a kezemben a telefont, képen töröl:)
ez megint más szitu, ha veled van kinek küldtél volna smst ??
Talán jogos volt hogy haragudott ha nem neki ment volna...
kispocoknyuszi 2008.05.20. 11:26:47
ez megint más szitu, ha veled van kinek küldtél volna smst ??
Talán jogos volt hogy haragudott ha nem neki ment volna...
??? nem értem, ennyire hülye lennék :(
storyline :) 2008.05.20. 11:27:20
a varosok kozott meg tobb 100 km tavolsag... "
Ez melyik ország?
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 11:28:12
érted
bumbuska 2008.05.20. 11:31:41
Igen, hat azt mar regota tudtuk, hogy ez _igy_ nem fog menni.
Az tuti, hogy nincs senkije, tudom, hogy nehez elhinni barkinek, meg zaporoznak majd a kerdesek, hogy honnan tudom, tudhatnam, hogy nincs, de en erre a fejemet merem tenni. 100%. Es nem azert, mert ennyire naiv vagyok es ennyire meg tudok bizni benne, mert en aztan igen nehezen bizok meg, vele sem volt 100 % soha ez a bizalom, de tudom, hogy 3. nincs. Egyebkent eskuszom egyszerubb lenne, ha lenne. Konnyebb. Akkor biztosra tudnam, hogy nem tudok megbocsajtani, itt a vege, ertelmetlen az egesz es csalodnek is benne.
Igy meg csak azon szenvedek, hogy szeretjuk egymast, ez megsem eleg es hogy ez hogy lehet.
kispocoknyuszi 2008.05.20. 11:32:48
forallmankind 2008.05.20. 11:35:54
ja nem 100as hanem 150es és iq-ban! szóval ne szójjá be! mert betoppan azt véged lesz mint a botnak! :)
bumbuska 2008.05.20. 11:36:17
Romania. Azert nem ugy kell ezt erteni, hogy a tobb 100 km, az mondjujk 6-700:)) (tolem volt ennyire). Na. O igazabol csikszeredaba ment ki, eloszor csak ott volt munka, azert gondoltuk, h majd en jol kikoltozok. Most meg van munka onnan 150 km-re, meg 300 km-re ketto is. Es a kinti utviszonyokban 150 km az kb 3 ora. Es egyszer ide megy, egyszer oda, egyszer amoda, ezert irtam, soha nem tudni semmit, ezrt nem megoldas, h kikoltozzek.
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 11:37:44
Kamu.. kamu.. inkább csak menni akart, mostmár tuti!
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 11:38:17
angel
ja nem 100as hanem 150es és iq-ban! szóval ne szójjá be! mert betoppan azt véged lesz mint a botnak! :)
Na már mindkét szárnyam remeg a félelemtől :(
:)
storyline :) 2008.05.20. 11:41:25
Románia elég gáz... Tavaly elég sokat jártam kocsival Odessa meg a Balaton között, az Románián át 1300km, Romániát megkerülve 1500km, mégis a románokon át az út minimum 19 óra (volt, hogy 26, szabályokat betartva), 200 km-es kerülővel meg volt, hogy sikerült kevesebb mint 15 óra alatt megtenni, de az mondjuk konstans életveszély a közlekedést, a sebességet, meg az útviszonyokat tekintve.
bagolybagoly 2008.05.20. 11:54:44
bumbuska 2008.05.20. 11:55:53
Nem jobb munkat talalt, hanem igy tartotta meg a jo munkajat:D
Amit nem akar otthagyni, hiaba gaz Romania. Egyebkent hidd el, nem olyan gaz. Erdely gyonyoru, es tenyleg kedves emberek vannak, rengeteg baratjuk lett kint. A keresete sem annyira gaz, mert nem roman atlagfizetest kap, hisz a ceg magyar. Na mondjuk nem is lehet osszehasonlitani egy olyan fizetessel, amit ezert a munkaert nyugaton kapna (ha mar kulfoldi munkavallalas...), de egyertelmu volt, hogy nem a penz miatt megy ki es nem az tartja ott. Illetve persze a penz miatt is, mert egyszeruen enm tudta elkepzelni, hogy mi lesz vele, ha otthagyja a munkajat.. Hogy esetleg honapokig nem lesz munkaja, vagy nem talal normalisat. Es ez nem csak indok volt, en elhiszem, hogy tenyleg, rendesen parazott ettol is. Plusz o ennel a cegnel akar majd feljebb haladni. Persze ugye, ha igazabol ott akarta volna hagyni, otthagyta volna es ha akart volna munkat talalni, persze, hogy talalt volna itthon is.
Dövan, megaMPG^3, bunkódzsippes 2008.05.20. 11:41:25
Hat igen, voltam kint nala egyszer meg a telen, szoval tapasztaltam az utviszonyokat, hat eleg borzaszto. Elotte is mindig aggodtam erte, mikor utra kelt, de miutan vegigmentem az uton.. Hat tiszta stressz volt, mindig alig vartam, hogy csak hivjon mar h megerkezett rendben:)
bumbuska 2008.05.20. 11:58:56
Fu, remeltem hogy te nem leszel itt most, bocs:D
Tudom, tudom, de tessek, vege lett, na:) Most mar csak szomorkodok, tudom, hogy mit kell tennem es mit nem, tudom, hogy hagyjam a fenebe, hagyom is mar, nem rontom tovabb a sorsomat na:D
Nem azert irtam, hogy hogy bekuljek ki vele.
Hopi Bond 2008.05.20. 12:01:47
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 12:05:56
Ne haragudj hogy most ezt mondom de ha már egyszer rájöttél a múltkor mit kellene csinálni, akkor most tényleg nem megint sírni kellene hanem lépni valamit!
bagolybagoly 2008.05.20. 12:07:13
legközelebb ügyesebb leszel. Neked szerintem leginkább arra van szükséged, hogy ezt a tervezgetősdit, számolgatosdit kihajítsd az életedből. Soha ne azért legyél együtt valakivel, hogy jaaaaj maaaajd akkor gyerekeink lesznek, és együtt nézegetjük a Duna vizét lefolyni ... stb. Ha jelen pillanatban X faktok miatt nem jó a dolog később lesz. meggebedhetsz a nagy tervezgetésben fölösleges. az adott pillanatot élvezd, és élvezni fogod a következőt is. Arra is emlékszem, hogy néhány nagytudásu elmesélte NEKEM, hogy ez 16 évesen oké ... na de a TI korotokban, hát akkor már gondolni kell rá, hogy hova fejlődik a dolog. Hát én például kétszer vagyok már 16. És attól, hogy gondolok rá meg gyűröm magam még semmi nem fog fejlődni ... nyomasztó dolgokból meg ne is fejlődjön.
. . (tör 2008.05.20. 12:09:16
Prez (törölt) 2008.05.20. 12:09:27
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 12:15:01
Ha már kocsival mentek, mé' nem csak ketten! akkor legalább meg lehet állni hancúrozi. de minek a zunokatesó. :D:D:D
Biztos ő volt a biztosíték, nehogy megálljanak hancúrozni :)
bumbuska 2008.05.20. 12:15:17
"Neked szerintem leginkább arra van szükséged, hogy ezt a tervezgetősdit, számolgatosdit kihajítsd az életedből."
Igen, ezt kene valahogy megtanulnom, ebben nagyon igazad van:) Hat, most lesz is idom ra.
angel79 2008.05.20. 12:05:56
Multkor nem jottem ra, mar akkor mar szenvedos volt a helyzet ugyan, de akkor meg biztam egy csomo mindenben, gyozkodtem magam, hogy jobb lesz. Mondtak, hogy kar, de en csak nem hallgattam rajuk. Illetve hallgattam rajuk, most. Tegnap.De attol meg faj.aaa:D
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 12:17:56
de csak jobb lesz majd, hidd el!
tengeri oroszlán 2008.05.20. 12:18:56
én most vagyok túl egy ilyen kapcsolaton - a másik oldalról. Hallgass a jó szóra, és rakj pontot a végére (ha már a fiú nem képes rá). Nem az a baj, hogy nem szeret (a megszokás, a sok év együttlét nem smafu), hanem hogy nem veled akarja leélni az életét, de túl kényelmes dolog ezt nem elmondani. Hogy miért jutott el ilyen státuszba a dolog, azon sokat lehetne gondolkodni mindkettőtöknek, de változtatni már késő. Beszéld meg vele hogy vége, és szakíts meg minden kapcsolatot. Szerintem.
Prez (törölt) 2008.05.20. 12:18:59
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.05.20. 12:19:22
de komolyan, én elhiszem, hogy(részedről) nagy a szerelem, meg hogy neki is jó így, de akkor is, inkább a helyi okosok véleményét osztom, azaz lásd meg a világ többi részét is. Nem jó érzés, de ilyen az élet, azaz készen kell állni ilyesmire is.
bagolybagoly 2008.05.20. 12:21:36
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 12:24:48
Nyugi, menni fog. Én se régóta vagyok ilyen "felelőtlen picsa", hogy mindig azt csinálom, ami jó. Megboldogult ifjúkoromban még én is körülugráltam pár pasit. Számomra mára már teljesen érthetetlen módon.
már ne haragudj de sosem láttam még baglyot ugrálni :)
bagolybagoly 2008.05.20. 12:29:36
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 12:31:40
Hopi Bond 2008.05.20. 12:47:53
hát van úgy ám, hogy nem jön be a valószínűségszámítás :D
amúgy valószínűleg én nyerem hétvégén a lottó ötöst :D csak még nem tudom, hogy adjak-e fel szelvényt :D
Badbitie 2008.05.20. 13:21:10
Badbitie 2008.05.20. 13:27:24
A történet mondjuk úgy kerek, ha azt hozzáteszem, hogy a dolgok nem úgy sültek el ahogy terveztem. Én megtaláltam a boldogságot, ő azóta is keresi.
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2008.05.20. 13:28:35
szivem szerint kezet fognek veled, teljesen megertelek. Kitartas, es drukk drukk, h sikeruljon tuljutnod legalabb neked ezen.
. . (tör 2008.05.20. 13:33:46
Nem azért mert neked így jobb, hanem mert neki így jobb. Ha nem is egyből, de hosszabb távon. Velem legalábbis volt ilyen. Majdnem belehaltam, de elengedtem.
A történet mondjuk úgy kerek, ha azt hozzáteszem, hogy a dolgok nem úgy sültek el ahogy terveztem. Én megtaláltam a boldogságot, ő azóta is keresi.
- na, szal az ő érdekében elbasztad az egyébként közepesen jó életét? akkor ez jó módszer, alkalmazni fogom! :)
storyline :) 2008.05.20. 13:39:17
vagyok. Szerintem ezért hitte itt hónapokon keresztül szinte mindenki, hogy pasi vagyok. "
Wiwet küldjél plíz, mert még most sem hisszük el, hogy nem :D
storyline :) 2008.05.20. 13:44:26
Megboldogult ifjúkoromban még én is körülugráltam pár pasit. Számomra mára már teljesen érthetetlen módon. "
A konyhát azért még megtaláljátok térkép nélkül is a lakásban, vagy festeni kell a padlóra nyilakat?
Krizsabali 2008.05.20. 13:46:21
A konyhát azért még megtaláljátok térkép nélkül is a lakásban, vagy festeni kell a padlóra nyilakat?"
Nomen est omen...
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.20. 13:47:40
bagolybagoly 2008.05.20. 13:50:11
Nem vagyok fent iwiwen. A parázsban viszont voltam már kétszer, meg a Corvin tetőn is. Szemtanúk beszámolói alapján nőneműnek látszó dolog vagyok.
Elveszett Angyal 2008.05.20. 13:53:56
GSCS 2008.05.20. 13:56:40
Barackfákkal kapcsolatban tudsz valami infót küldeni? Még él, de nem tudom, boldog-e... :D
koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2008.05.20. 14:02:57
En meg most is hiszem. ;)
storyline :) 2008.05.20. 14:06:15
"Dövan, megaMPG^3, bunkódzsippes 2008.05.20. 13:44:26
A konyhát azért még megtaláljátok térkép nélkül is a lakásban, vagy festeni kell a padlóra nyilakat?"
Nomen est omen... "
Van aki érti a viccet, van aki nem érti, van aki érti, csak nem szereti :D
storyline :) 2008.05.20. 14:10:07
Dövan,
Nem vagyok fent iwiwen. A parázsban viszont voltam már kétszer, meg a Corvin tetőn is. Szemtanúk beszámolói alapján nőneműnek látszó dolog vagyok. "
Gyors információgyűjtés alapján a következőt sikerült megállapítani:
1. akinek nincs wiwje, az nem létezik
2. nem találtam olyat aki látott.
Következtetés:
Szerintem egy csetbot vagy, és bankártyaadatokra hajtasz :D
bagolybagoly 2008.05.20. 14:14:44
Az iwiwtől meg a szőr feláll a virtuális hátamon :)
feco42 2008.05.20. 14:17:01
1. akinek nincs wiwje, az nem létezik"
Ugytunik, ma is erdemes volt felkelni, megint tanultam valamit..azt hogy nem letezem :)
Krizsabali 2008.05.20. 14:23:16
Van aki érti a viccet, van aki nem érti, van aki érti, csak nem szereti :D"
Nagy általánosságban értem és szeretem is, de ezzel a mondattal - az éppen aktuális helyzetemben - elevenemre tapintottál, így viccnek egy kicsit erősnek találtam... Bár a válaszodból ítélve ez (vagy még ez is) az én hibám, úgyhogy bocsika vagyok... :o(
storyline :) 2008.05.20. 14:31:04
Dövan. For your inofrmation: Van a kommentelők között, akivel 3 évig laktam együtt ... mondjuk tényleg használtam a bankkártyáját is.
Az iwiwtől meg a szőr feláll a virtuális hátamon :) "
Gondolom senkinek nem kell ecsetelnem a kapcsolatot a sikeresség és a bankkártya nőnemű részére odaadása között... :D
bagolybagoly 2008.05.20. 14:33:04
évi babuci 2008.05.20. 17:04:04
Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.05.20. 18:08:33
BazLájkír 2008.05.20. 23:36:50