Éppen egy minden energiámat és érzelmemet felemésztő 4 éves kapcsolaton voltam túl egy olyan sráccal, akivel az égegyvilágon semmiben sem passzoltunk össze, csak szerettük egymást... Mikor vége lett, átértékeltem az életem. Elhatároztam, hogy soha többet nem adom fel önmagam egy kapcsolat kedvéért, és legközelebb jobban megnézem, kinek adom oda a szívem, bármekkora is a szerelem. Soha többet vasárnapi tv előtt döglés - a párom szellemi társ is legyen. Elvégre 24 éves, felnőtt, dolgozó nő vagyok!
T.-vel édesanyám barátnője ismertetett meg, aki hallotta sirámaimat, és végigasszisztálta előző kapcsolatom évekig tartó agóniáját. T. idősebb volt nálam 2 évvel, művelt, önálló egzisztenciával rendelkezett, szeretett koncertekre, kiállításokra is járni. Mindehhez még egy normális és ápolt külső is társult... mi kell még? Tíz perces beszélgetés után egyértelmű volt, hogy szimpatikusak vagyunk egymásnak. Ha nem is szikrázott körülöttünk a levegő, de bármiről tudtunk beszélgetni, s kiderült, hogy hasonló az életfelfogásunk is. Megbeszéltünk egy második randit pár nappal későbbre, de tíz perc után visszajött, hogy nem kísérném-e el, készül a Művészetek Völgyébe... Így kezdődött. Nemsokára bemutatott a szüleinek, jöttek a közös hétvégi családi ebédek, ottalvós karácsonyi buli a családi nyaralóban (együtt a szüleivel, hugicájával, a család barátaival)... Egy év után megkért, költözzek hozzá. Tervezgette a közös jövőnket, én meg doromboltam az elégedettségtől. Voltak azonban dolgok, amik szöget ütöttek a fejembe: konyhájában kint függött az öröknaptár, benne az összes volt barátnő születésnapjával; ha levettem egy könyvet a polcról, szinte biztosan ott volt a belső oldalán egy pár sor szerelmes üzenet valamelyik elődömtől... A csúcs az volt, mikor egy hétvégi takarítás során az ágy mögött porszívózva egy összegyűrt levelet találtam attól a férjes, kisgyerekes asszonytól, akit - mint később kiderült - miattam hagyott el. Pocsék érzés volt. Mikor kérdőre vontam, azzal felelt, hogy ez már a múlt, és csak én fújom fel a dolgokat... Kezdtem tényleg paranoiás lenni, annyiszor vádolt vele. Kimagyarázta azt is, ha üzleti megbeszélésről éjfél környékén ért haza, ha a barátnőimnek túl hevesen tette a szépet... Hittem neki, mert folyton a családalapításról beszélt, megtervezte a házunkat, minden hónapban virággal, apró ajándékkal emlékezett meg megismerkedésünk évfordulójáról...
Egyik nap aztán iszonyúan belázasodott. Vacogva, tűzforrón feküdt az ágyban, mozdulni sem tudott. Órákon át borogattam, főztem neki a teát, mértem a lázát, tudósítottam állapotáról aggódó anyukáját... Miközben ott ugráltam körülötte, elhaló hangon hálálkodott, és szerelmet vallott. Majd megkért, hogy vegyem ki a mobilját az aktatáskájából. Röpültem érte, én hülye. Kinyitva a táskát egy felbontott borítékot találtam, benne a kedvenc énekesének CD-jével... A boríték névre szólóan, de a munkahelyére volt címezve, feladója pedig a régi nagy szerelme... Az illető nővel azért ért véget a kapcsolat, mert a hölgy férje rájött a dologra... Ledöbbenve vontam kérdőre, mire hidegen rám nézett - ez 40 fokos lázzal nem kis teljesítmény volt tőle! :) -, és közölte, hogy inkább szakítsunk. Bumm!
Mit ne mondjak, összeomlottam. Abban az időben rettentően túlhajtottam magam a munkában, alig voltam 44 kiló, ez pedig végképp betett. Négy napra kórházba kerültem, egyszer sem látogatott meg. A kórházból kikerülve felhívtam, lerázott, mint kutya a vizet.
Két hét múlva anyámnál hívott fel, egy anyagi természetű kérdés miatt, amikor is végre megtettem azt, amit már hónapokkal előbb meg kellett volna: elküldtem a jó büdös francba.
Sokáig lábadoztam. Fél év is eltelt, mire összeszedtem magam, hála az orvosoknak és a családomnak. Egy szép napon gyönyörű képeslapot kaptam: Isten éltessen névnapom alkalmából - aláírás nélkül. És akkor leesett: én is bekerültem az öröknaptárba. :) Fogtam a csodás küldeményt, a sorai alá röviden és velősen leírtam, mit gondolok erről a fajta magatartásról, és bedobtam a postaládájába. Ez volt az utolsó, mikor hajlandó voltam "szóba állni" vele. Egy év múlva megismerkedtem az igazival. Férjhez mentem, van egy gyönyörű kislányunk, és végre híztam 6 kilót. :)
T.-ről azt hallottam, hogy megnősült, fia született, majd elvált. A vállalkozása tönkrement, a fiát nem ő neveli... Ja, és pár hete bejelölt az iwiw-en. :):):)
Praise
Hogy miért jött létre ez a blog? Mert nem szeretnénk, ha egy szakítást az élet és halál tengelyén értelmeznénk, ha belebetegednénk egy-egy félresikerült kapcsolatba, bármennyire is fáj. Egy férfi sem ér annyit, hogy taccsra tegyétek magatokat érte. Pontosabban csak én érek ennyit, de ezt tudjátok.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.06.09. 14:00:52
Дед Мотроз 2008.06.09. 14:01:27
Hózentróger 2008.06.09. 14:05:18
baggins21 2008.06.09. 14:10:41
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.06.09. 14:13:25
lehet, hogy kevés az önbizalma a csávónak. azért ragaszkodik a múlthoz.
tuli _ 2008.06.09. 14:13:43
Eloth (törölt) 2008.06.09. 14:14:29
kadaj01 2008.06.09. 14:15:26
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.06.09. 14:15:50
baggins21 2008.06.09. 14:16:00
Rogers · http://komfortzona.blog.hu/ 2008.06.09. 14:16:41
www.youtube.com/watch?v=FdJCtqegd8A
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.06.09. 14:17:07
mondjuk szerintem megszenvedett érte a leányzó. inkább olyat akarsz hallani, hogy 6 éve pszichiátrián van, mert még mindig nem bírta feldolgozni, hogy kibasztak vele? vagymi?
Rogers · http://komfortzona.blog.hu/ 2008.06.09. 14:17:29
tuli _ 2008.06.09. 14:17:48
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.06.09. 14:17:50
:)))))
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.09. 14:19:48
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.06.09. 14:19:52
téélleeeg? (törölt) 2008.06.09. 14:20:57
tuli _ 2008.06.09. 14:21:33
Rogers · http://komfortzona.blog.hu/ 2008.06.09. 14:21:47
A tegnapi megnyilvánulásaiddal kiváncsivá tettél!
matilda. (törölt) 2008.06.09. 14:22:23
Rogers · http://komfortzona.blog.hu/ 2008.06.09. 14:23:10
Ismeretségi körömben van ilyen boronált család. 10 éves a gyerek.
De személy szerint nekem sincsenek jó tapasztalataim ezzel.
Eloth (törölt) 2008.06.09. 14:25:46
TuskóHopkins 2008.06.09. 14:26:05
Úgy néz ki Kapolcs nem sok jót jelent a párkapcsolatoknak. :-)
storyline :) 2008.06.09. 14:28:11
Biztos csak búcsúszexet akar, amit a betegség miatt nemtudott szakításkor melegében megtenni!
Mooon 2008.06.09. 14:28:43
ja egyébként szia mindenki :D
Mooon 2008.06.09. 14:29:58
m.o.p. 2008.06.09. 14:30:14
storyline :) 2008.06.09. 14:30:18
Úgy látszik, hogy aki Kapolcsra jár, az kedveli a bioszexet. Idén mikor is lesz?
Rogers · http://komfortzona.blog.hu/ 2008.06.09. 14:31:30
Mooon 2008.06.09. 14:32:31
átalakultam...
és amíg nem jön hopi maradok is holdboszi...
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.06.09. 14:32:34
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.06.09. 14:33:32
feco42 2008.06.09. 14:33:51
jelölgesse a villanyoszlopot" "
pisilje korbe? :)
Eloth (törölt) 2008.06.09. 14:34:11
storyline :) 2008.06.09. 14:34:32
Mekkora szerencse, hogy aug 2-5 otthon leszek, még talán lehetek sikeres ember, és rámborul valamelyik sátor.
tuli _ 2008.06.09. 14:35:25
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.06.09. 14:37:18
bagolybagoly 2008.06.09. 14:39:46
kispocoknyuszi 2008.06.09. 14:40:18
hát ez a pali ismét csak fújj! csak egy tankcsapda számot tudok idézni:
"nekem ez a szerelem nem a május örülök ha valahogy túl élem, a szerelem csak egy kig..ci mágus, ha elkapom úgy is kiherélem"
Mooon 2008.06.09. 14:41:15
mert hopi jön, és baszogat :DDD, és mivel hagyom, h nyomást gyakoroljanak rám, így átalakulom holdfénnyé....
conjunctio 2008.06.09. 14:41:33
és nem vagyok egy kamut kiáltó megszállott, a tegnapi volt az első, hogy nem álltam meg
na ez meg a második
attól függetlenül, hogy be lehet-e bármit írni az öröknaptárba, ez a sztori annyi apró valőszínűtlen részletet tartalmaz és annyira ugyanarra a kaptafára megy, mint a tegnapi (meg mint a tegnap említett ostobapasik blog kamusztorijai), hogy kezdem azt gondolni, valami orbitális nagy átbaszós kísérlet folyik
a sok hülye amerikai film már immunissá tesz minket a kamu iránt, beszopunk mindent
mrs./mr. fantázia meg biztos a hónap posztolója akar lenni
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.09. 14:41:37
Rebelde 2008.06.09. 14:43:14
örök naptár exek nevével,áááá
és mivel alig mondja valaki, természetesen borderline:)))))
kaméleon 2008.06.09. 14:43:52
storyline :) 2008.06.09. 14:45:05
Nincs ebben semmi olyan, ami ne történhetne meg.
Mooon 2008.06.09. 14:45:26
ott ahol nincsen sötétség
zúg a fény nincs sötét soha
vár ránk a 101-es szoba
Mooon 2008.06.09. 14:46:01
az " ".-ek kimaradtak..
Eloth (törölt) 2008.06.09. 14:46:06
Az igazi férfi pálinkát iszik megfázásra és unikumot gyomorrontásra! A többi betegség halálos! :DDD
mókusfácán 2008.06.09. 14:48:02
A képtől lehidaltam?
Ki az a GY?
Bioszex???:)))
KApolcs idén nincs, hálistennek!
Itt emgint büdi van, lóg az eső lába:))))
Itt senki nem dolgozik????
Ennyi a véleményme a posztról:))
renesis 2008.06.09. 14:48:04
miaúúú
kaméleon 2008.06.09. 14:48:48
az élet olyan csuda....fingod nincs róla miket produkálhat....ezekszerint.. :)
tuli _ 2008.06.09. 14:49:02
anima: fogalmam sincs, hogy kamu-e, vagy sem. viszont van ilyen típus, személyesen ismerem, és bizony, a tegnapi posztos féle is létezik. ha én, a nem túl kiterjedt ismeretségi körömmel találkoztam már ilyenekkel, akkor mindegy, hogy kamu, vagy nem. megtörténhetett.
bagolybagoly 2008.06.09. 14:49:27
Cukros_Mázas 2008.06.09. 14:50:20
Még egy ilyen HP-t (ja és még sznob is!)... Ahelyett, hogy örült volna, hogy a pasijáért odavoltak/vannak a nők... Én is otthagytam volna a pasi helyében, idegesítő.
Ez az öröknaptár dolog amúgy elég általános, egyik fiúhaverom is így csinálja már évek óta :-) Vicces sztorijai születtek már ebből.
Na, L.
Unnamed 2008.06.09. 14:50:21
renesis 2008.06.09. 14:50:58
Eloth (törölt) 2008.06.09. 14:52:14
aza dolga a nőnek,h ápolgassa a férfit
De legalábbis leápolja... :DDD
Sunshine235
Vannak még értelmes nők... :)
dorina hazare 2008.06.09. 14:53:26
Akkor búcsúszex sem volt?
Mindig van búcsúszex, csak legfeljebb nem tudják hogy az :)
Mia Valasz 2008.06.09. 14:53:37
6 éve szakítottunk, azóta folyamatosan küldi a szüli- és névnapi köszöntőket, valamint karácsony, újév... :)
sőt még azoknak a barátnőimnek is, akikkel nem volt közelebbi kapcsolata.
pasiknak persze nem :)
Unnamed 2008.06.09. 14:57:36
Eloth (törölt) 2008.06.09. 14:59:30
Felmerült bennem egy ötlet: mi van akkor, ha a pasi pontosan tudta, hogy ott az az ajándék és a csaj megtalálja? :D
replay 2008.06.09. 15:00:15
egyszer én is első leszek :D
Pokember - a seggemből, mint minden rendes Póknak 2008.06.09. 15:01:04
Végre beférek még az offolás előtt.:-)))
Ez a pasi tényleg elég genyó volt, egy nővel járt, a többihez meg vissza... Ha az ember szingli, még megértem, hogy néha kell egy kis utó-búcsúszex, de kapcsolatban nem járja.
Különben pedig így jár, aki más táskájában kutat (és aki nem rejti el az ilyen ajádékot rendesen)...:-)
miss berger 2008.06.09. 15:02:19
satie · http://321.hu/sas 2008.06.09. 15:03:11
Tök gáz, és seggfej dolog az ilyen 'talonba tévős' hozzáállás, szóval:
A legőszintébben GRATULÁLOK !
Rebelde 2008.06.09. 15:05:18
otor potor 2008.06.09. 15:05:22
Rogers · http://komfortzona.blog.hu/ 2008.06.09. 15:06:01
Viszont a megfázás halálos.
Nálam is, de csak akkor, ha lázam is van.
Cukros_Mázas 2008.06.09. 15:06:02
Moto
A csaj igenis kutakodott. Ha valaki megkér, hogy vigyem oda a telefonját, nem fogok nyitott borítékokba belenézegetni, ugyanis leszarom, hogy mi van benne.
Eloth
;-)
Most már tényleg L.
tuli _ 2008.06.09. 15:06:24
Akkor, akik szidják a posztolót, (szia sunshine:))))))) biztosan csukott szemmel vették volna ki a telefont, nehogy meglássanak valamit:) kötözködő banda:))
Eloth (törölt) 2008.06.09. 15:08:22
Vannak férfiak, akiknek semmi sem jó.
Vannak nők...
Egyetértek SunShine-al, az sehol se volt, hogy félrekefélt, csak a kapcsolatot tartotta velük... :)
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.09. 15:10:42
Dr. Jula Watson 2008.06.09. 15:10:44
Rogers · http://komfortzona.blog.hu/ 2008.06.09. 15:14:26
Naptárban számontartani? Hát ez akkor is pathológiás.
otor potor 2008.06.09. 15:14:38
Igen, írtam azt is...
Azért az is érdekes, hogy a kapcsolat közepén (?) derül ki, hogy a pasi a feleségét és a gyermekét a posztoló miatt hagyta el...
Dr. Jula Watson 2008.06.09. 15:15:53
tuli _ 2008.06.09. 15:16:13
Eloth (törölt) 2008.06.09. 15:16:16
Nem a feleségét, hanem egy gyermekkel és férjjel felszerelt asszonyt! :) Tudhat valamit a pasi...
kispocoknyuszi 2008.06.09. 15:16:19
feco42 2008.06.09. 15:16:22
De itt van nehany idezet:
"összegyűrt levelet találtam attól a férjes, kisgyerekes asszonytól, akit - mint később kiderült - miattam hagyott el."
"Kimagyarázta azt is, ha üzleti megbeszélésről éjfél környékén ért haza, ha a barátnőimnek túl hevesen tette a szépet.."
"ha levettem egy könyvet a polcról, szinte biztosan ott volt a belső oldalán egy pár sor szerelmes üzenet valamelyik elődömtől.."
Azt gondolom eleg egy kicsit paranoiasnak lenni ahhoz hogy ezeket ugy is lehessen ertelmezni, hogy volt ott tobb is mint nevnapkoszontes.
brody 2008.06.09. 15:17:11
"minden hónapban virággal, apró ajándékkal emlékezett meg megismerkedésünk évfordulójáról..."
m.gray 2008.06.09. 15:17:32
sztem a posztoló expasija "csak" egy férjes-kisgyerekes nőt hagyott el a posztolóért, nem a saját feleségét...
mondjuk így is MPG
tuli _ 2008.06.09. 15:17:40
Dr. Jula Watson 2008.06.09. 15:17:42
Eloth (törölt) 2008.06.09. 15:17:53
otor: a férjes, kisgyerekes asszony a szeretője volt. nem az ő felesége, és nem az ő gyereke.
Azért az se biztos, hogy a gyerek nem az övé... Hallottam olyan statisztikát, hogy a gyerekek 30%-át nem az apjuk neveli fel, hanem az anyjuk férje, már ha ezt így érted... :DDD
m.gray 2008.06.09. 15:19:04
gondolom csak elírás, és hónapfordulóról volt szó... 20 évesen belefér :)
brody 2008.06.09. 15:20:46
tuli _ 2008.06.09. 15:20:50
Dr. Jula Watson 2008.06.09. 15:21:32
Egyébként mutat némi lelki deformitást, hogy minden exet ilyen lelkesen köszöntget, és nem csak azokat akikkel mondjuk "barátságban" vált el. Mindenkinek tetszeni akarok tipus lehet.
tuli _ 2008.06.09. 15:21:51
Rebelde 2008.06.09. 15:22:07
otor potor 2008.06.09. 15:22:26
Eloth
Azért ez elég gáz....... :S
otor potor 2008.06.09. 15:24:05
exekkel a hello, szia, mi újság párbeszéd nem elég?
Szerintem van amikor még az is túlzás...
Rebelde 2008.06.09. 15:25:10
ismerek ilyet is...
Eloth (törölt) 2008.06.09. 15:26:36
Miért, mit csináljon? Keretezze be feketével? :)
Rebelde 2008.06.09. 15:27:23
attől függ, hogy milyen volt az elválás...:)
igazad van amúgy, elég egy szia is, vagy átmegyek az utca túloldalára:)))
feco42 2008.06.09. 15:28:08
esetleg ha egyik voltbarátnőt elüti a villamos, kihúzza naptárból?
ismerek ilyet is... "
Kell helyette szerezni egy masikat akinek ugyanaz a keresztneve, es ugyanaznap van a szuletesnapja :)
tuli _ 2008.06.09. 15:28:23
brody 2008.06.09. 15:28:40
kispocoknyuszi 2008.06.09. 15:28:52
exekkel a hello, szia, mi újság párbeszéd nem elég?
még sok is, egy-párral még találkozni sem akar az ember..
tuli _ 2008.06.09. 15:29:10
Rebelde 2008.06.09. 15:29:34
Adala 2008.06.09. 15:29:46
De az hogyvan, hogy 10 percen belül szerelmet vall aztán meg szakítani akar?
Lehet, hogy a posztoló a paranoia mellett elkezdett szélsőségesen nyomozgatni és számonkérni, akkor talán megértem...
De ha csak annyi volt amit leírt akkor ez egy nem csak fizikailag beteg pasi volt, jobban járt hogy vége.
elida vangel 2008.06.09. 15:33:18
én írtam a tegnapi posztot.
nem akartam kommentelni, de mivel elég sokan gondolják azt, hogy a poszt kamu, kénytelen vagyok.
nem kamu.
így történt, ahogy leírtam.
conjunctio 2008.06.09. 15:33:32
lehetséges dolgok olyan kombinációban, hogy elsőre akár hihetőnek is tűnjön, csak egy lépés távolságból látszanak a hibás illesztések
csak nézzétek meg a fő motívumokat, tegnapival közösek:
hangsúlyozottan felnőtt a nő (ebbe ne lehessen belekötni + az olvasó sem tudta volna kikerülni a csapdát)
lelki társ, jó külsővel, akivel azonnal összeillenek
a pasi más nőket is akar (ennél nagyobb geci nem lehet)
az érett, erős nő odaadja magát a férfinak, aki bármilyen tökéletesnek látszik is, a felszín alatt velejéig romlott
a posztoló/a nő erkölcsileg nem hogy tiszta marad, hanem egyenesen felmagasztosul
frappáns diadalt arat, miközben a bűnös meglakol (itt az egész élete tönkremegy, amivel a posztoló valahogyan tökéletesen tisztában van, pedig nem követi az életét)
formailag:
a geciség részletei túlzóak (itt pl: férjezett, kisgyerekes anyával volt viszonya és meg is szívatta, vagy az éppen körülötte ugráló, mártír barátnőt rúgja ki)
egyébként is vannak benne ikonikus, szimbólumjellegű motívumok, mint a 40 fokos láz (kereken)
ezeket majd pók szépen demonstrálja
de most bedurvulok: attól hihető, hogy olyan, mint a mítoszok: mindig történik az emberi lélekben, nincs időhöz kötve
megtörtént-e vagy sem, nem számít: létezik
ezzel be is fejeztem, nem akarom elrontani a mulatságot
Eloth (törölt) 2008.06.09. 15:33:44
Lehet, hogy a Nőbe szerelmes, azaz az összesbe. Úgy nem nehéz akár azonnal szerelmet vallani. Tipikusan az olasz és a latin vérre jellemző... :DDD
Adala 2008.06.09. 15:33:44
Dr. Jula Watson 2008.06.09. 15:35:17
Végül a posztoló tényleg jobban járt, szerető férj, gyerek és +6 kiló a mérleg vége.
Rebelde 2008.06.09. 15:35:40
csak várjak ölbetett kézzel, amíg olyan szarvam nő, hogy nem férek be a kétszárnyú ajtón?
egy leszedált ember talán rá se rántana
kaméleon 2008.06.09. 15:35:52
Lui_78 2008.06.09. 15:36:22
A sztori lehet igaz, max kapott egy kis stílust:) A 40 fokos láz pedig egyszerűen kerekítés. Nem akart belemenni olyan részletességgel, hogy 39,6 fokos láza volt. Szerintem hihető sztori, de lehet én vagyok naív.
:)
Adala 2008.06.09. 15:37:04
Lehet, de ha így van akkor egy tál spagettit vágtam volna hozzá tálastul, akkor aztán latinoskodhatna kedvére..
Rebelde 2008.06.09. 15:37:04
felborult a szépen felépített elméleted:))
B Z · http://igy-tarts-szeretot.blog.hu 2008.06.09. 15:38:01
Eloth (törölt) 2008.06.09. 15:38:08
Na igen, erről van szó. Egy kis habitus és tuti nem dobja a csajt! :)
conjunctio 2008.06.09. 15:39:14
min változtat az, ha beírod, hogy nem kamu?
a játékhoz tartozik, hogy sem cáfolni, sem bizonyítani nem lehet :) főleg nem szavazással
kaméleon 2008.06.09. 15:39:23
milyen szinten vannak ezek a hímek..
a sok elmebeteg meg pedálozik az ilyenek után...
ááááá....érzelemhiányos....
feco42 2008.06.09. 15:39:32
A vége jó :) "
Oregszel? Voltak neked itt mar 4-5 szavas kommentjeid is:)
Adala 2008.06.09. 15:41:05
Persze, van olyan de egy olyan kapcsolatban sem 10 perc leforgása alatt nyögöm ezt be hanem rágódom rajta, nem tudok dönteni, hol imádom, hol utálom és nyüglődöm, hogy mi lenne a jó, veszekedés, kibékülés.. aztán ha minden kötél szakad akkor szakítás. szerintem
Adala 2008.06.09. 15:44:02
Akkor meg egy hülye hisztis picsa lett volna és amiatt került volna lapátra...
ki tudja mi a jó a pasiknak:)
elida vangel 2008.06.09. 15:44:37
semmit nem változtat. épp ez az. bizalom.
nekem van, ezért indulok ki az emberekből, úgy, ahogyan kiindulok.
de ha már a filmes példát hoztad fel az imént, akkor én most azon mosolygok, hogy te vajon hány összeesküvés elméletes filmet néztél meg eddig... és vagy nagyon is "agymosva", amint azt a példa mutatja.
Eloth (törölt) 2008.06.09. 15:45:26
Meg kell találni az arany középutat! :) A hisztis picsákkal sincs semmi gond, megfelelő kezelés kérdése. ;)
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.09. 15:47:02
most olvastam a tegnapi postra írt utolsó, hosszú kommented... azért kemény.
mármint a stílusa :) (nem a tartalma)
Adala 2008.06.09. 15:47:05
Eloth (törölt) 2008.06.09. 15:48:39
Az is egy kezelés, egy régi barátom mondta: ha egy nő hisztizni kezd akkor rendesen meg kell dugni, ha nem hagyja akkor meg ott kell hagyni a francba egyedül és majd lenyugszik és telefonál. És tényleg működik! :D
dildozer · http://www.youtube.com/watch?v=AwIY4PRIp4s 2008.06.09. 15:48:45
Ha T.-nek tönkrement a biznice, javaslom, hogy indítson be egy csomagküldő céget. Potenciális szexpartnerekkel kapcsolatos dátumok nyilvántartása, személyre szabott csomagok küldése. Postafiók a válaszküldeményeknek, és SMS-értesítés a pozitív visszajelzésekről. Biztos lenne rá vevő. Egy csomó munkát megspórolhatna az ilen öröknaptáras arcoknak.
kaméleon 2008.06.09. 15:49:05
te írtad?
Mia Valasz 2008.06.09. 15:50:21
a pasihoz még: ha valakivel szakítunk, de utána valamilyen szintű kapcsolatban maradunk, akár baráti (nem jellemző), akár csak párhavonta szia-mi-újság jelleggel, akkor belefér az is, ha felköszönt. én is megteszem. de ha sosem beszélünk semmit, nem is érdekli, hogy mi van velem, akkor mi a fenének ír évente néhány köszöntő képeslapot, sms-t?
mondjuk tudom a választ: egyrészt azért, hogy saját egóját növelje, hogy micsoda rendes gyerek is ő, másrészt pedig sosem tudhatja, hogy mikor lesz szüksége a segítségemre.
Adala 2008.06.09. 15:50:26
Háááát, van benne valami:)
elida vangel 2008.06.09. 15:53:21
mivel kaptam hideget-meleget, remélem (tényleg:-)) hogy ez inkább pozitív megjegyzés a részedről:-)
meg.mondom 2008.06.09. 15:53:22
kaméleon 2008.06.09. 15:54:06
Mia Valasz 2008.06.09. 15:54:49
kaméleon 2008.06.09. 15:59:35
és mindig vannak okosok, akik megmagyarázzák miért....persze lehet igazuk...
de sokaknak vette már ez el a kedvét a blogolvasástól...kommenteléstől...
szépmező 2008.06.09. 16:00:41
na persze, csak haigaz a sztori.
meg.mondom 2008.06.09. 16:02:36
Bar az lenne a legjobb, hogyha hallanank a pasi oldalarol is a tortenetet. Be kene vezetni a dolgot:)
kaméleon 2008.06.09. 16:03:42
már miért???
szépmező 2008.06.09. 16:05:22
nem tudom megmagyarázni. én tuti nem járnék ilyen nővel.
a csávó se eccerű, az is tény.
Eloth (törölt) 2008.06.09. 16:06:28
Miért lenne visszataszító? A csaj mindenen kibukott, hisztizett. Mi a fasz köze van ahhoz, hogy kitől kapott a pasi anno könyveket, vagy hogy tartja az exeivel a kapcsolatot?
"Ledöbbenve vontam kérdőre, mire hidegen rám"
Ja, kérdőre vonás ennyi minden után? Előtte szólt-e, hogy zavarja a dolog? Az nem jött le a posztból, hogy megcsalta a srác, csak az, hogy a csaj gyanakodott. Oké, nem teljesen normális a srác, de azért ne túlozzunk!
feco42 2008.06.09. 16:07:02
Bar az lenne a legjobb, hogyha hallanank a pasi oldalarol is a tortenetet. Be kene vezetni a dolgot:) "
Az izgi lenne :)
Elso feladat: rajonni melyik ket tortenet tartozik ossze..mer lehet hogy ez se lenne egyertelmu:)
Rebelde 2008.06.09. 16:07:06
milyen nővel?:))))
Eloth (törölt) 2008.06.09. 16:07:06
Vissza az egész, benéztem, az írót fikázod! :D
kaméleon 2008.06.09. 16:07:23
mi a baj vele?..naa. :)
Eloth (törölt) 2008.06.09. 16:10:16
"Egy év után megkért, költözzek hozzá. Tervezgette a közös jövőnket, én meg doromboltam az elégedettségtől. Voltak azonban dolgok, amik szöget ütöttek a fejembe: konyhájában kint függött az öröknaptár, benne az összes volt barátnő születésnapjával; ha levettem egy könyvet a polcról, szinte biztosan ott volt a belső oldalán egy pár sor szerelmes üzenet valamelyik elődömtől..."
Egy évig ezt nem vette észre, nem járt a lakásán? Vagy amíg nem költözött hozzá, addig nem zavarta? Picit álszent... :)
szépmező 2008.06.09. 16:12:58
1. miért nem tette szóvá már sokkal előbb.
2. miért betegedett bele, ha görénynek tartja
3. miért akarta TELJES egészében birtokolni a másikat
4. a csávót azér nem fikázom mert nyilvánvalóan és rémesen égő
tuli _ 2008.06.09. 16:14:21
feco42 2008.06.09. 16:15:07
3. miért akarta TELJES egészében birtokolni a másikat"
ezt szerintem eleg sokan akarjak (fiuk is, lanyok is)
akkor ok is mind visszataszitoak?
puffancs 2008.06.09. 16:15:21
mondjuk ha a pasim a volt noinek irogatna szulinapi kartyakat, biztos, h nem lenne sokaig a pasim. ha a mult, akkor lepjen tovabb, es ne melegitse..
Adala 2008.06.09. 16:15:58
Sajna sok nő elköveti azt a hibát, hogy amíg "csak" járnak, nem szól bele a pasi dolgaiba, de ahogy "komolyra" fordul a szó pl. összeköltöznek, feljogosítva érzi magát, hogy átrendezze a lakást, leszedessen dolgokat a falról, megmondja hogyan élje az ember az életét, kvel találkozzon stb.
Ezt a normálisabbja az első ilyen után tudja, hogy nem kéne...
kaméleon 2008.06.09. 16:16:19
van ilyen...ha szerelmes az ember sok dolgot nem vesztudomásul az ember....
gondolom ez nem hírtelen tudatosult benne..hanem szép fokozatosan jön rá...ismer fel dolgokat..
Eloth (törölt) 2008.06.09. 16:17:28
akkor még idesorolhatnám az éjfélkörül ért sokszor haza....
Ha valaki munkamániás, akkor egyből hűtlen is? Ugye-ugye... :)
Eloth (törölt) 2008.06.09. 16:18:00
Né' má' megint egyetértek Veled! :)
feco42 2008.06.09. 16:18:18
nem tudom, kaméleont mi zavarja, engem az, hogy bárki bármit beír ide, az csak ostoba, hülye, kurva, stb."
Ez azert van mert mindenki aki ideir az ostoba, hulye kurva satobbi
Es mi tobbiek ezt azert tudjuk ilyen jol megallapitani roluk, mert mi meg ostobabb, hulyebb, kurvabb, satobbibbek vagyunk :)
Eloth (törölt) 2008.06.09. 16:18:31
Labancz 2008.06.09. 16:18:31
Na, mi kellhet még?! Tippeljünk! Esetleg egy kis vonzalom? egy szikra?
Kedves posztolónknak halvány lövése sincs az ilyesmiről. A mellényzsebből kileső, múzeumjegy és koncertjegyekszáma függvényéban keletlező párkapcsolatok a sivárság csimborasszói!
A végén pedig a misztikus kórházba kerültem duma... na mi történhetett?? Felvágta az ereit? Idegösszeroppant? Most pedig nyomoz (?) a régi pasi után és tudja, hogy elvált, gyereke van és csődben a vállalkozása. És ennek még örülönk is???
Bakker! Van ennél lentebb??
Labancz 2008.06.09. 16:18:38
Na, mi kellhet még?! Tippeljünk! Esetleg egy kis vonzalom? egy szikra?
Kedves posztolónknak halvány lövése sincs az ilyesmiről. A mellényzsebből kileső, múzeumjegy és koncertjegyekszáma függvényéban keletlező párkapcsolatok a sivárság csimborasszói!
A végén pedig a misztikus kórházba kerültem duma... na mi történhetett?? Felvágta az ereit? Idegösszeroppant? Most pedig nyomoz (?) a régi pasi után és tudja, hogy elvált, gyereke van és csődben a vállalkozása. És ennek még örülönk is???
Bakker! Van ennél lentebb??
tuli _ 2008.06.09. 16:19:18
Adala 2008.06.09. 16:19:33
kaméleon 2008.06.09. 16:19:41
"miért akarta birtokolni a másikat?"??...
ez alatt mit értesz??
Prez (törölt) 2008.06.09. 16:21:28
kaméleon 2008.06.09. 16:22:28
Eloth
Sajna sok nő elköveti azt a hibát, hogy amíg "csak" járnak, nem szól bele a pasi dolgaiba, de ahogy "komolyra" fordul a szó pl. összeköltöznek, feljogosítva érzi magát, hogy átrendezze a lakást, leszedessen dolgokat a falról, megmondja hogyan élje az ember az életét, kvel találkozzon stb.
Ezt a normálisabbja az első ilyen után tudja, hogy nem kéne... "
ne idegelj fel.....
ha összeköltöznek...bizonyos kompromisszumokat kell kötni...NEM?
elköveti azt a hibát....áááávaazzzzzz...
nem maradhatnak a pucércsajposzterek...
eccetera...eccetera......
Prez (törölt) 2008.06.09. 16:23:40
kaméleon 2008.06.09. 16:23:54
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
nem is!!!!
tuli _ 2008.06.09. 16:24:48
Prez (törölt) 2008.06.09. 16:25:40
kaméleon 2008.06.09. 16:27:07
és milyen teknikával szedted szét a lapokat....lezuhanyoztad? :DDDDDDDDDDDDDDDD
puffancs 2008.06.09. 16:27:14
aztan mar csupa kozos erdeklodes, kiallitas meg minden....
szoval nem ertem.
Adala 2008.06.09. 16:27:35
Arra gondoltam, hogy nem kell megvárni, hogy úgy érezze, hogy benne van a tutiban, csak akkor mondhatja meg mi nem tetszik neki.
ha járok valakivel és szeretjük egymást,de nem lakunk együtt, akkor is meg lehet kérni, vagy megbeszélni, hogy engem zavar az előző csaja pucér képe a falon stb.
mert ha csak akkor merek ilyesmit mondani ha már együtt élünk, akkor jogosan merül fel a pasiban, hogy eddig miért nem zavart?
Labancz 2008.06.09. 16:27:57
Minden szar van benne.
Kaméleon: Nem kelljen kompromisszum a összeköltözésnél!!! Később se kelljen! Ne a megalkuvásről szóljon a kapcsolat.
Hidd el, nekem, kérlek.
feco42 2008.06.09. 16:28:15
"puffancs 2008.06.09. 16:27:14
en egyebkent nem ertem. az elejen arrol volt szo, h semmi kozos nem volt bennuk, csak h szerettek egymast."
Az az elozo pasijara vonatkozott!
tuli _ 2008.06.09. 16:28:28
kaméleon:DDDDDDDDD
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.09. 16:28:53
puffancs 2008.06.09. 16:29:23
es annak mi koze ehhez a tortenethez? engem total osszzavart.
Prez (törölt) 2008.06.09. 16:29:24
Néztem, h milyen nő má' ez itt ez, szép arc, gyönyörű cicik, és lejjebb meg... ehh, ez már a következő oldalon lévő hirdetés :D:D:D
tuli _ 2008.06.09. 16:29:33
feco42 2008.06.09. 16:30:10
Kaméleon: Nem kelljen kompromisszum a összeköltözésnél!!! Később se kelljen! Ne a megalkuvásről szóljon a kapcsolat.
Hidd el, nekem, kérlek. "
1. kompromisszum NEM EGYENLO megalkuvas
2. kompromisszum nelkul nem trivialis az osszekoltozes, mert nincs ket tokeletesen osszeillo ember
karalábé 2008.06.09. 16:30:47
osztom a véleményt, mint kezdő nemsokára összeköltöző:-)
kaméleon 2008.06.09. 16:31:03
szerintem meg egy normális hozzáállású hímegyed...tudja...mi elfogadott, mi nem....
meg kell találni a középutat.. :)
Prez (törölt) 2008.06.09. 16:31:06
feco42 2008.06.09. 16:31:19
feco42,
es annak mi koze ehhez a tortenethez? engem total osszzavart. "
amikor az elozo kapcsolatnak vege lett akkor mutatta be a szerzonek az anyuka baratnoje (vagy mittomenkije) ezt a pasit akirol a tortenet szolt.
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.06.09. 16:31:37
Nagyon szimpi nekem a poszt írója és örülök hogy már rég túltette magát ezen a kapcsolaton, skalpgyüjtő férfiakat leköpni :)
most !!!! :)
Rebelde 2008.06.09. 16:33:05
Lui_78 2008.06.09. 16:34:28
tuli _ 2008.06.09. 16:34:30
karalábé: kompromisszumkészséget, és sok sikert hozzá:)
gargoyle 2008.06.09. 16:35:17
azoknak meg igen tudok gratulalni akik szerint max koszonni erdemes az exeidnek automatikusan. jo kapcsolatok lehettek mind :P
Adala 2008.06.09. 16:35:19
Prez (törölt) 2008.06.09. 16:35:24
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.06.09. 16:35:30
Lui_78 2008.06.09. 16:36:28
Rebelde 2008.06.09. 16:38:37
kaméleon 2008.06.09. 16:40:01
végre egy jó poszt"
túrházom....de most nincs a közelembe /pillanat egy se....gyűjtsem? :DDDDDD
Prez (törölt) 2008.06.09. 16:42:53
Rebelde 2008.06.09. 16:43:36
a pasiból ezt simán kinézem:))
Rebelde 2008.06.09. 16:44:20
storyline :) 2008.06.09. 16:45:27
azoknak meg igen tudok gratulalni akik szerint max koszonni erdemes az exeidnek automatikusan. jo kapcsolatok lehettek mind :P "
Arról már ne is beszéljünk, hogy madarat tolláról :D
kaméleon 2008.06.09. 16:45:52
nem szabad túlzottan bizni....
Prez (törölt) 2008.06.09. 16:46:20
tuli _ 2008.06.09. 16:46:55
Prez (törölt) 2008.06.09. 16:46:57
Rebelde 2008.06.09. 16:47:18
azt neki vette, egy pasi ezt ki tudja magyarázni:)))
feco42 2008.06.09. 16:47:48
Rebi: rosszabb, 100-ból! :D "
100 bol 4 pont nem olyan rossz :)
Es van tered fejlodni! :)
Rebelde 2008.06.09. 16:48:22
akkor ezt a kapcsolatot átaludtad:)))
Adala 2008.06.09. 16:48:46
Na de felpróbálta elöbb, azért használt igaz? :)
puffancs 2008.06.09. 16:49:03
storyline :) 2008.06.09. 16:49:10
Dövan: hol a többi neved? :) "
Hát, ez úgy van most, hogy nem voltál délelőtt, így nem olvastad, hogy most velkámszexre gyúrok :D
De lehet, hogy úgy járok, mint az ecceri bika, amelyik beugrott a tehenekhez a kerítésen:
Sziasztok lányok, Tökös Dövan vagyok, de hívjatok csak Dövannak, mert a többi fennmakadt a kerítésen!
feco42 2008.06.09. 16:49:31
kaméleon,
azt neki vette, egy pasi ezt ki tudja magyarázni:))) "
Es persze hasznaltan vette, mert ugy occsobb!!:)
Rebelde 2008.06.09. 16:49:35
az 1 pontnál tényleg több:)))
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.06.09. 16:49:51
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.06.09. 16:31:37
végre egy jó poszt"
túrházom....de most nincs a közelembe /pillanat egy se....gyűjtsem? :DDDDDD
légyszi-légyszi-légyszi
:)
kaméleon 2008.06.09. 16:50:01
storyline :) 2008.06.09. 16:50:33
egyébként, ha a posztíró elhúzza a fotelt valószínűleg megtalálja azt a kis fekete noteszt, amibe vezetve vannak az exek és természetesen pontozva egy 10-es skálán
a pasiból ezt simán kinézem:)) "
Meg az is, hogy az adott kapcsolatban ki vette a gumit!
Rebelde 2008.06.09. 16:50:47
az eladónő próbálta fel:))))
Prez (törölt) 2008.06.09. 16:50:49
Feco: innen csak fejlődni lehet! :D
Most már értem, miért nem értem még 300 Ft-ot sem! :D:D:D
feco42 2008.06.09. 16:51:14
az 1 pontnál tényleg több:))) "
Raadasul ha a kovetkezo ertekelesnel felmegy 4rol 5 re az rogton 25% javulas (jobb mint a kinai GDP):)
Koori 2008.06.09. 16:51:30
T) mit tett? azonkivul hogy oroknaptart vezetett es cdt kapott az extol?
Prez (törölt) 2008.06.09. 16:52:41
tuli _ 2008.06.09. 16:52:57
Adala 2008.06.09. 16:53:08
Szakított, egyéb nem derült ki...
Rebelde 2008.06.09. 16:53:11
gyóccert szedett, valamelykük...:)))))
Prez (törölt) 2008.06.09. 16:53:39
storyline :) 2008.06.09. 16:53:41
Feco: ha három perc helyett hatig bírom, akár már 10 pontot is kaphatok! :D:D:D "
Nekem már javasolták, hogy ilyenkor két gumit kell húzni. De szerintem csak akkor engedhető meg az ilyen pazarlás, ha a másik veszi :D
puffancs 2008.06.09. 16:53:43
"azoknak meg igen tudok gratulalni akik szerint max koszonni erdemes az exeidnek automatikusan. jo kapcsolatok lehettek mind :P"
miert, te egy kosza dugason es koszonesen kivul mire tartod az exeidet erdemesnek? en speciel semmire, es megvan az oka. az ok pedig pont az az ok, ami miatt a kapcsolat is tonkrement, majd vegetert.
"Rebelde, ha jól csinálod, akkor amikor arra a pontra jutsz valakivel, hogy összeköltözz vele, már tudod a hibáit, ismered a szokásait és sokkal könnyebb lesz az együtt élés is."
ez hulyeseg szerintem. egyuttlakaskor olyan dolgok derulnek ki, amik amugy egyebkent nem derulnenek ki. pont ezert osszekoltozni sosem lehet eleg koran :D
marha nem akarjuk az idot pazarolni.
Koori 2008.06.09. 16:53:45
ez most akkor kapcsolat elott volt vagy utanna, de akkor miert kezdodik a konkluzioval a sztori? hat en nem ertem?? nyilvan velem van a baj...:(
tuli _ 2008.06.09. 16:54:15
feco42 2008.06.09. 16:54:37
Feco: ha három perc helyett hatig bírom, akár már 10 pontot is kaphatok! :D:D:D "
egy kave elotte, egy utana, + egy sakkparti elojateknak, es mar meg is van a hat perc :)
Prez (törölt) 2008.06.09. 16:54:56
Hopp, üzemi gong, megyek is haza! sziasztok! :D
Adala 2008.06.09. 16:56:51
"miert, te egy kosza dugason es koszonesen kivul mire tartod az exeidet erdemesnek? en speciel semmire, es megvan az oka. az ok pedig pont az az ok, ami miatt a kapcsolat is tonkrement, majd vegetert."
Az elképzelhetetlen, hogy a szerelem elmúlt, de mint barát és ember fontosak maradtok egymásnak? miért kéne megszakítani a kapcsolatot ha szerelmen kívül jól kijöttök egymással???,
Koori 2008.06.09. 16:56:56
Koori
Szakított, egyéb nem derült ki...
Koszi
storyline :) 2008.06.09. 16:56:58
Az ellen nem véd!
Wilika · http://wilika.hu 2008.06.09. 16:57:48
szerelem, ragaszkodás... pszh!
a nők nem normálisak...
de valamiért mégis bejönnek XD
puffancs 2008.06.09. 16:59:16
szamomra total elkepzelhetetlen.
ha csak a szerelem mult el, egyaltalan miert szakitananak? minden kapcsolatban elmulik a szerelem, aztan feleled, aztan megint elmulik es igy tovabb. ha tokeletes a tisztelet meg a harmonia, akkor az egy idealis kapcsolat.
nincs miert szakitani.
egy volt szerelemmel kulonben sem leszel soha barat.
JTM 2008.06.09. 16:59:31
tuli _ 2008.06.09. 16:59:32
Zazie a metrón 2008.06.09. 17:00:33
puffancs 2008.06.09. 17:01:09
Koori 2008.06.09. 17:01:36
Az elképzelhetetlen, hogy a szerelem elmúlt, de mint barát és ember fontosak maradtok egymásnak? miért kéne megszakítani a kapcsolatot ha szerelmen kívül jól kijöttök egymással???,
Na ez az amit sajnos sok ember nem tud kezelni. mmarmint hogy az aktualis "joban" van az elozo kapcsolattal. Talan irigyseg, vagy feltekenyseg.
Rebelde 2008.06.09. 17:02:03
Koori 2008.06.09. 17:05:14
Hm... 27 éves gyereknek AKTATÁSKA? Jó, hogy nem szimatszatyor, vagy kanszatyor :)
mijaza kanszatyor??:-))
storyline :) 2008.06.09. 17:06:21
Na ez az amit sajnos sok ember nem tud kezelni. mmarmint hogy az aktualis "joban" van az elozo kapcsolattal. Talan irigyseg, vagy feltekenyseg. "
Akkor meg a f*cér van együtt valaki olyannal, akiben nem tud megbízni. Ha meg senkiben nem tud, kezeltesse magát!
Adala 2008.06.09. 17:06:23
Én azt gondolom, hogy amit írsz az így van, mondjuk egy 10-20 éves kapcsolatban, vagy ha már egy középkorú párról beszélünk. Na de ha fiatalok és elmúlik a szerelem, akkor biztos vár rájuk még valahol egy olyan akinél nem, vagy csak nagyon sokára múlik el.
El kell engedni egymást szépen és akkor meg tud maradni a jó viszony.
Egyébként meg létezik igazi jó barátság egy volt szerelemmel, ezt első kézből tudom!
tuli _ 2008.06.09. 17:06:58
tuli _ 2008.06.09. 17:09:42
Adala 2008.06.09. 17:10:12
Igen ez nagyon kényes , de ha összeismerteti a jelenlegi párjával az exet akkor láthatja, hogy van-e mitől tartania. Általában akkor szokott féltékenység para lenni, ha nem ismeri az exet a jelenlegi.
Nálam legalábbis bejött az összeismertetés az én részemről is és a barátom részéről is, nincs is belőle hiszti egyik oldalon sem.
puffancs 2008.06.09. 17:10:50
en mindegyik pasimmal megorultunk egymasert, aztan elmult, es valamelyikunk mindig megbocsathatatlant tett.
sehol a joviszony :)
Frigyesur (törölt) 2008.06.09. 17:11:40
puffancs 2008.06.09. 17:11:47
adala!
te a pasidnak bemutatod az expasidat es forditva???
hat ez beteg, szerintem :)
storyline :) 2008.06.09. 17:13:12
adala, ne haragudj, ha ezt mondom, de akkor az a te kapcsolatod, ma mar csak baratsagod, nagyon marha szenvedelyes viszony lehetett :))
en mindegyik pasimmal megorultunk egymasert, aztan elmult, es valamelyikunk mindig megbocsathatatlant tett.
sehol a joviszony :) "
Így van ez, ha valaki kocsi meg farokméret alapján választ :D
tuli _ 2008.06.09. 17:13:42
Lui_78 2008.06.09. 17:14:15
Adala 2008.06.09. 17:15:20
nem haragszom:)
Akkor szerinted csak egy lapos és unalmas kapcsolat után maradhatnak barátok a felek? Ez tök hülyeség.
A szenvedélyes kapcsolat is, ha elmúlik akkor elmúlik és maradhatunk utána jóban. nincs köze a kettőnek egymáshoz.
Koori 2008.06.09. 17:15:30
Akkor meg a f*cér van együtt valaki olyannal, akiben nem tud megbízni. Ha meg senkiben nem tud, kezeltesse magát!
maximalisan 1et ertunk.
Rebelde 2008.06.09. 17:15:45
storyline :) 2008.06.09. 17:16:06
puffancs 2008.06.09. 17:16:10
1. a kocsi- es farokmeret altalaban osszefugg, vagyis az egyikbol kovetkeztethetsz a masikra ;)
2. ne nezz mar ennyire "material girl"-nek, h egy kocsi latvanyatol felizgulok :)
megha a vezetesi elmenyrol lenne szo... :D
de ha nem az enyem a kocsi, es meg sem kapom, akkor igazan nem erdekel, hidd el :)
Lui_78 2008.06.09. 17:16:12
Lui_78 2008.06.09. 17:17:41
Nagy motortól esetleg?
:D
storyline :) 2008.06.09. 17:18:11
Ezzel csak arra próbáltam reflektálni, hogy nálad nagy szerelemnek nagy szar a vége, és mi alapján választasz akkor, ha egyébként a szerelem elmúltával a másik elviselhetetlenné válik?
Koori 2008.06.09. 17:18:46
Koori
Igen ez nagyon kényes , de ha összeismerteti a jelenlegi párjával az exet akkor láthatja, hogy van-e mitől tartania. Általában akkor szokott féltékenység para lenni, ha nem ismeri az exet a jelenlegi.
Nálam legalábbis bejött az összeismertetés az én részemről is és a barátom részéről is, nincs is belőle hiszti egyik oldalon sem.
En inkabb a bizalom hianyanak tudom be.
sajat peldam szeint nem mukodott az osszismertetes, sajnos. aztan lassan lekellett epiteni az exkapcsolat kapcsolatat:(
Lui_78 2008.06.09. 17:19:55
Adala 2008.06.09. 17:20:59
Lehet, hogy perverz, de ha a barátoddal nem titokban és sunyulva akarod tartani a kapcsolatot akkor ez ez egyetlen olyan megoldás amiben senki nem sérül. Mert ha nem ismerteted meg, akkor a jelenlegi párod, felruházza őt minden "szörnyűséggel", mert nem ismeri, nem tudja a jó helyre rakni az illetőt. Persze benne van a pakliban, hogy összeismerteted őket és így is utálja a jelenlegi.. akkor kell neked dönteni ki a fontosabb..
min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.06.09. 17:20:59
Na tetszik lätni, végre valaki az eszét arra használja, amire való. Kár, hogy nem fogadott verõembert a nyavalyás megrendszabályozására. Most olvashatnánk, miként fõzték forró üstben a nyamvadtat. De persze így is kívánjuk neki, szeretettel. Vagy nem?
tuli _ 2008.06.09. 17:21:14
puffancs 2008.06.09. 17:21:17
hat akkor mar inkabb az auto :D
dovan,
nem tudom, en meglehetosen igenylem azt, h a dolgok tortenjenek, maskepp nem erzem, hogy elek. nekem soha nem volt unalmas kapcsolatom, mert en nem vagyok unalmas ember. ha valaki mellett unalmassa valnek, na az lenne a katasztrofa, akkor valik az a valaki szamomra elviselhetetlenne.
Frigyesur (törölt) 2008.06.09. 17:22:16
"If I could grant
You one wish
I'd wish you could see the way you kiss
Ooh, I love watching you
Baby
When you're driving me crazy"
:DDDDDDDD
Lui_78 2008.06.09. 17:22:34
Köztünk nem fog múkodni!
:)
Lui_78 2008.06.09. 17:23:11
:D:D:D
storyline :) 2008.06.09. 17:26:40
Frigyesur (törölt) 2008.06.09. 17:28:17
(Amugy meg tudom, hogy nagyobbat fogok bukni, mint a Romai Birodalom, nyugodt vagyok.)
storyline :) 2008.06.09. 17:29:18
Nem fox.
Lui_78 2008.06.09. 17:31:57
puffancs 2008.06.09. 17:33:19
oszinten. te miert akarod tartani az exeddel a kapcsolatot? annyi kedves es bajos ember rohangal a varosban.
ha nincs kozos gyerek, a kozos multnak vege, akkor mi a fenet akartok egymastol. eltekintve a kosza dugasoktol persze.
puffancs 2008.06.09. 17:34:38
unalmas az, amit az erintettek annak ereznek.
:)
Lui_78 2008.06.09. 17:35:13
:)
storyline :) 2008.06.09. 17:36:18
...akkor mi a fenet akartok egymastol. eltekintve a kosza dugasoktol persze. "
Biztos furcsa, de vannak olyan emberek, akiket érdekel azok sorsa, akikkel több-kevesebb időt együtt töltöttek.
Rebelde 2008.06.09. 17:36:44
Nekem egy kissé fura, ha valaki nem képes elfogadni azt, hogy előtte is volt életem és esetleg minimális szinten tartom a kapcsolatot mondjuk az exemmel és a párom megnyugtatására bizonygatnom kell, hogy teljesen ártalmatlan a dolog. Csak azért, hogy felmérje vagy összehasonlítsa magát az előzővel? Aztán ha úgy látja, hogy: áááá ez nem pálya, nincs mitől tartania, akkor megnyugszik? Ha már bizonygatni kell régen rossz...
fahey 2008.06.09. 17:38:03
ha nincs kocsim, véftelen hosszú a farkam?
mert ugye fordított az arányosság?
:D
puffancs 2008.06.09. 17:38:05
en is izgalmasabbnak tartom amugy az egyejszakazast a "nosztalgiazasnal", ha arrol van szo, h nincs senkim, szex marpedig kell, de ha epp nincs lehetoseged ismerkedni, es van nehany telefonszamod, akkor miert ne hasznalnad... :)
puffancs 2008.06.09. 17:39:11
ha erdekel a sorsuk, megnezed oket iwiw-en, es ott aztan mindent kovethetsz :)
nem? :)
puffancs 2008.06.09. 17:40:14
az en tapasztalatom mast mutat. a belevalo ferfiak kedvelik a nagy autokat :)
Lui_78 2008.06.09. 17:40:21
:)
puffancs 2008.06.09. 17:42:39
Adala 2008.06.09. 17:42:58
Ahogy Lui_78, én sem dugok egyetlen exemmel sem, nem azért tartom velük a kapcsolatot. Azért tartom velük, mert számomra értékes, kedves emberek akiket szeretek. Csak mert ők a exeim, nem barátkozhatok velük?
Elhiszem, hogy számodra ez érthetetlen, de fogadd el hogy van ilyen, mint ahogy én is megértem és eéfogadom, hogy nagyon sok ember van aki nem tartja exeivel a kapcsolatot, bár továbbra sem értem miért akarja megfosztani magát egy jó baráti kapcsolattól. Hiszen egy szerelmi kapcsolatban, fontos hogy a barátom is legyen a társam. No, ha meg elmúlik a szerelem az a bizonyos barátság nem múlik el vele, ha kellő képpen felnőtt volt a szerelmi kapcsolat.
fahey 2008.06.09. 17:43:48
de hát lerázom és nem veszi a lapot, vagy nem akarja venni...
Frigyesur (törölt) 2008.06.09. 17:44:35
Exxel meg en sem dugtam, de most fontolgatom. :)
Az oroknaptar meg tetszett :D Tul azon, hogy en sem mosolyognek, ha ilyen dolgokat talalnek. Mas egy ajandek, es mas egy osszegyurt szerelmes level.
Na most mennyire ON voltam, hogy az valami hihetetlen. :)
Koori 2008.06.09. 17:44:47
adala
oszinten. te miert akarod tartani az exeddel a kapcsolatot? annyi kedves es bajos ember rohangal a varosban.
ha nincs kozos gyerek, a kozos multnak vege, akkor mi a fenet akartok egymastol. eltekintve a kosza dugasoktol persze.
mi van ha kozos a tarsasag? attol mert elmult a lav attol lehet meg neha megkerdeznia masikat hogy mi van vele? nem?
Lui_78 2008.06.09. 17:45:03
puffancs 2008.06.09. 17:45:53
persze, hogy nem.
mert ok az exeid.
es mint olyanok, eletetek egy resze kozos volt. emlekeitek vannak. titkaitok vannak. csomo dolgot megosztottatok egymassal.
nem fair az aktualissal (sem magaddal), ha apolgatod ezeket a kapcsolatokat. szerintem.
bar elfogadom, hogy neked mas a velemenyed.
fahey 2008.06.09. 17:46:35
nem vezet semmi jóra a kapcsolattartás az én tapasztalataim szerint
Koori 2008.06.09. 17:46:36
dovan,
ha erdekel a sorsuk, megnezed oket iwiw-en, es ott aztan mindent kovethetsz :)
nem? :)
a real ex::))
tuli _ 2008.06.09. 17:47:06
storyline :) 2008.06.09. 17:48:41
Exxel meg en sem dugtam, de most fontolgatom. :)"
Hogy mik vannak!
Adala 2008.06.09. 17:49:01
Nem bizonygatás képpen kell ezt felfogni, hanem, hogy: Nézd, itt van az exem akivel jóban vagyok, ismerd meg te is és lásd meg a jó embert benne, hiszen én is azért tartom vele a kapcsolatot. Ha már naponta bizonygatni kell, hogy de nincs köztünk semmi, akkor megette a fene, ezért jó az elején ezt tisztázni, ismertetni, gyakorlatilag mint ha a baráti társaságoddal ismertetnéd meg és akkor nincs belőle gond. Legalábbis nekem eddig ez volt a tapasztalatom. Lehet, hogy szerencsés vagyok az exeimmel és a jelenlegi párommal is.
Koori 2008.06.09. 17:49:11
Ha balfaszok a partnerek, és nem elég intelligensek ahhoz, hogy kezeljék az ex dolgot, akkor nem szerencsés tartania kapcsolatot, mert csak cirkusz lesz belőle. Nem tudnak a valós vagy vélt sérelmektől elvonatkoztatni. Ha emberileg értelmesek, akkor tudják kezelni a dolgot. Kb ennyire egyszerű ez szerintem.
ott a pont
en a bekesseg kedveert abbahagytam a meg az iwiw nezgeteset is az exeimmel- rol- val:)
puffancs 2008.06.09. 17:49:41
kar ezt osszefuggesbe hoznod az intelligenciaval.
barmennyire is nehez bevallani, a szerelem bizony birtoklasi vagy is egyben.
nem akarod, hogy a birtokod az elozo birtokosaval csevegjen, vagy igen?
hat en nem.
meg nekem sincs kedvem beszelni a korabbi birtokaimmal. biztos nagyon jol vannak az ujabb birtokosokkal, amihez nekem mar nincs kozom.
erted...
ez nem intelligencia kerdese.
Lui_78 2008.06.09. 17:51:35
Nekem meg van önbizalmam:) Ha van jobb aki el tudja venni a nőt, és menni akar akkor menjen. Ha meg szeret, akkor tárgytalan.
Nem vagyok egy aggódós tipus.
:)
tuli _ 2008.06.09. 17:52:58
puffancs 2008.06.09. 17:54:03
de
sokkal valoszinubb az, h neki sokkal tobb takargatnivaloja van, mint neked, azert nem szol erte.
en megneznem a telefonjat ;)
komolyan. ha ot nem erdekli, hogy te kikkel maszkalsz es kikkel toltod a szabadidodet, akkor nezz a kormere, mert van ott bibi.
Lui_78 2008.06.09. 17:54:22
Rebelde 2008.06.09. 17:54:28
eddig nekem nem kellett összeismertetnem ez exet az aktuálissal, valahogy ez nem volt téma, lehet én is szerencsés vagyok?:))
Adala 2008.06.09. 17:55:32
És? A régebbi barátokkal ( akik nem exek csak barátok) azokkal is van múltunk, emlékeink, közös dolgaink, akár titkaink, ehhez nem kell exeknek lenniük. Velük mégis összeismerteted a párodat nem???
Fahey
Természetesen olyan exekről van most szó akik mint ahogy én is már túlléptünk egymáson, vica-verza csak barátkozunk és nem reménykedünk.
storyline :) 2008.06.09. 17:55:33
puffancs: nincs jözöd, csak egy kósza dugás erejéig. értem. "
Neki olyan egyszerű ez a nem beszélünk, csak dugunk téma, hogy akár meg is élhetne belőle.
puffancs 2008.06.09. 17:56:54
mindig legyel esznel egy kapcsolatban.
ha igy allsz hozza, h ha van nalad jobb, meg ha tudjak, vigyek, akkor viszik is majd, hidd el.
latod, a sok szoros, elhizott es rosszul oltozott feleseg is ugy gondolja, h biztonsagban van, holott... csak egy kis odafigyeles kene, maris nem mashol keresgelne az uruk.
storyline :) 2008.06.09. 17:56:58
barmennyire is nehez bevallani, a szerelem bizony birtoklasi vagy is egyben.
nem akarod, hogy a birtokod az elozo birtokosaval csevegjen, vagy igen?"
Ez csak nálam vágta ki a biztosítékot?
puffancs 2008.06.09. 17:58:02
Koori 2008.06.09. 17:58:43
lui,
kar ezt osszefuggesbe hoznod az intelligenciaval.
barmennyire is nehez bevallani, a szerelem bizony birtoklasi vagy is egyben.
nem akarod, hogy a birtokod az elozo birtokosaval csevegjen, vagy igen?
hat en nem.
meg nekem sincs kedvem beszelni a korabbi birtokaimmal. biztos nagyon jol vannak az ujabb birtokosokkal, amihez nekem mar nincs kozom.
erted...
ez nem intelligencia kerdese.
birtok????akkor en azert vagyok sikertelen ember mert szarok a birtoklasra, de attol is kiver a viz hogyha valaki birtokolni akar:((
storyline :) 2008.06.09. 17:58:51
tuli _ 2008.06.09. 17:59:10
Lui_78 2008.06.09. 17:59:53
Sosem lehetsz tökéletes, mindig lesz valami, ami benned nincs meg. Ha jól választasz, akkor azt fogják benned szeretni amilyen vagy. Ha nem, akkor előbb-utóbb vége lesz.
Ezért nem árt, ha emberileg több van benned, mint mondjuk 20 centis farok, mert ha elmúlik a nagy szerelem, akkor legyen benned tisztelhető. Különben nem fognak tisztelni, és megszopatnak.
puffancs 2008.06.09. 18:01:15
mit idegeskedsz.
ki nem akar birtokolni? nincs olyan ember a vilagon. biztos ismeros az az erzes, hogy "jaj, olyan boldog vagyok, hogy van Emi/Mari/Brigi/.../Akarmi nekem"
NEKEM.
ENYEM.
ez a birtok.
masik, minek beszelnek a volt szerelmeimmel, ha itt van nekem a mostani, es minek dugnek veluk, amikor mindenem megvan.
ha nincs meg mindenem, akkor is minek beszelgetnek veluk, hiszen beszelgethetek a barataimmal.
:)
Rebelde 2008.06.09. 18:01:34
Lui_78 2008.06.09. 18:03:21
Figyeljetek oda puffancsra, és tanuljatok:D:D:D
Koori 2008.06.09. 18:04:24
Frigyesur (törölt) 2008.06.09. 18:05:57
Barmily kinos nekem, de abban egyetertek puffanccsal, hogy szivugyekben a legnagyobb butasag a jozan eszre hallgatni.
Ezt pedig kuldom, nekem, aki szeretem :D Nyari programajanlat. :)
youtube.com/watch?v=4GSJ5XZRE_0#
puffancs 2008.06.09. 18:06:04
minden noben tobb emberi van, mint egy 20 centis farok.
azokban is, akiket le-MNK-ztok.
azokban is, akikrol nem is gondolnatok. minden ember tele van emberi dolgokkal. erzesekkel, vagyakkal.
nem a te-ti jogotok eldonteni, hogy azok a vagyak, tervek, celok, preferenciak mennyire emberiek, hiszen mind 100%-ig emberi dolgok.
csak mert nem a blogkozosseg altal kozosen vallott elveknek megfelelo, attol meg emberi ertekek azok.
storyline :) 2008.06.09. 18:06:58
Nem idegeskedem, legalábbis rajtad nem. A párkapcsolatban szerintem az a szép, amikor nem a birtokod a másik, hanem a párod, a másik feled. Furcsa lehet, de én egyáltalán nem szoktam parázni azon, hogy tolják-e a barátnőm, vagy nem. Természetesen ha kiderül, hogy van másvalaki is a képben, akkor bevallom, sírok egyet mint egy taknyos gyerek, aztán levonom a következtetést. Viszont mindig megpróbálok úgy választani, hogy a másik felem az olyan ember legyen, akivel szerelem nélkül is el lehet tölteni az időt. Nem egy pinát választok magam mellé divatos felépítménnyel, hanem egy embert, akinek van olyan. Teccikérteni?
fahey 2008.06.09. 18:07:25
értem én, de szerintem ez ritka
Puffancs
ha jól emlészem azt írtad, ha nincs senkid, jók az exek, most meg:minek beszelnek a volt szerelmeimmel...
és ezt hogy egyezteted velük, hogy mikor van valakid, és mikor nincs?
puffancs 2008.06.09. 18:09:55
ha nincs senkim, es lusta vagyok keresgelni, akkor vagy ugyis osszefutok veluk, vagy felkeresem oket.
nem beszelgetes celjabol. illetve hat elojateknak nyilvan beszelgetunk kisit a "regi szep idokrol".
:)
azt irtam. nem azt, h tarsasagkereses celjabol keresnem fel oket.
az egesz onnan indult, h ki dugott mar az exeivel, es ki nem.
storyline :) 2008.06.09. 18:12:25
Nem megalázó valakit azzal felhívni, hogy "Dugjá' má' meg, lécci!" ?
fahey 2008.06.09. 18:14:01
ok, én végigolvastam minden kommentet, de ezek ellentmondásosnak tűntek
egyébként akkor se értem, hogyan működik ez egy nőben így? miért nem keresel újat?
szerintem nem sül ki abból semmi jó, ha visszanyúl az ember a régiekhez
storyline :) 2008.06.09. 18:14:13
puffancs 2008.06.09. 18:14:34
dehogynem idegeskedsz.
tudod, mit gondolok? akkorat hazudsz sajat magadnak, ill hat csak reszben.
masik feled?
tehat a tied, igaz? hozzad tartozik. a tied.
keresed, amire azt mondhatod, hogy a tied.
es nem akarod, hogy aki a tied, az mellesleg neha, hetente ketszer vagy epp minden penteken azzal kavezgasson, aki egykoron ugyanazt mondta. ez a lany az ENYEM. A MASIK FELEM.
erted mar, mit akarok mondani?
ha erzed, hogy a tied, a masik feled, akkor nem tamogatod, hogy exekkel randizzon.
es ha a tied, a masik feled, akkor abszolut semmi szukseged az exeiddel talalkozgatni, bamily jo emberek is, hiszen nincs rajuk szukseged, MERT MEGVAN A MASIK FELED, TELJES AZ ELETED.
kosz, hogy felhoztad ezt a nagyon divatossa valt kifejezest most.
tkp. engem igazoltal.
imadlak, tudod? :)
fahey 2008.06.09. 18:15:07
ott a pont!:D
puffancs 2008.06.09. 18:15:53
nem mint elsodleges megoldast, hanem mint utolsot, nem vetettem el.
olvashattad korabban.
asszem luival targyaltuk.
o mondta, h hulyeseg nosztalgiazni. en mondtam, ha nincs mas, miert ne.
fahey 2008.06.09. 18:16:37
puffancs 2008.06.09. 18:17:05
most vallottad be, hogy rolam almodozol.
nyilvan birtokolni is szivesen birtokolnal. ha csak masfel orara is, de igen. te biztos.
:)
Koori 2008.06.09. 18:18:24
Frigyesur 2008.06.09. 18:05:57
Istenem, ez az a sok szabadelvuseg, meg ketsegbeesett "ne akarjon birtokolni". Ha nem akarod, hogy felremenjen az mar nem birtoklasi vagy? Ha szeretned, hogy minnel tobb idot toltoson veled, az mar nem birtoklasi vagy? Satobbi. Aki tenyleg 'szabad lelek', azt ugysem lehet igy megfogni. Ez tipikusan azok szovege, akik egy kicsit, hm, nem tudok jobb szot, birkak.
birtoklasi vagy, vagy tenylegesen birtokolni vkit azert az mas.
a birtoklassal pedig csunyan vissza lehet elni...
egy birka
storyline :) 2008.06.09. 18:20:45
puffancs 2008.06.09. 18:22:26
pont azzal erveltetek, hogy igy bizalom meg ugy bizalom.
a birtoklas kapcsan viszont rogton azzal jossz, hogy vissza lehet azzal elni, azaz bizalmatlan voltal.
szerintem jobb realistanak lenni, mnt bizalmatlannak, mit gondolsz? :)
puffancs 2008.06.09. 18:23:19
komolyan
ha te ezt kepes vagy nyugodtan atszunyokalni, akkor az a lany teged nem erdekel.
Adala 2008.06.09. 18:23:26
Ne magadból indulj ki kérlek. Én megbízom a páromban, nincs okom a telefonjában túrkálni, és biztos vagyok benne, hogy érdekli, hogy hol és kivel töltöm az időmet, de nem számonkér és nem meghatározza kivel tehetem ezt meg. Megbízunk egymásban. Ennyi. Sajnálom, ha neked egy kapcsolat a birtoklásról szól, de talán így érthető ha nem vagy jóban pl. az exeddek aki esetleg jó fej és rendes ember. Viszont mivel már nem a te birtokod nem is kérhetsz rajta számon semmit ezért nem érdekel... hát te tudod, de így egy normális, bizalmon alapuló szabad kapcsolatod sem lesz.
Frigyesur (törölt) 2008.06.09. 18:24:56
"birtok????akkor en azert vagyok sikertelen ember mert szarok a birtoklasra, de attol is kiver a viz hogyha valaki birtokolni akar:(("
Ezt irtad. Ennek fenyeben nem teljesen ertem, hogy az elozovel mire celoztal ;) A birtoklasi vagyrol volt szo. A tenyleges birtoklas mar a rabszolgasagban sem mukodott, ez nem is lehet tema.
A birkat pedig nem sertesnek szantam, csak ha valaki ketsegbeesetten bizonygatja, hogy o nem ilyen vagy olyan, az gyanukelto. Ilyen szoveg a "nem vagyok atlagos" es a "nem viselem el, ha birtokolni akarnak" duma is nalam ;)
Koori 2008.06.09. 18:25:30
hulyen hangzik egy kapcsoltaban, ill szamomra elfogadhatatlan
puffancs 2008.06.09. 18:27:46
bizalmon alapulo szabad kapcsolat
adala, szerintem teged agyba-fobe csalnak, es probalod magaddal elhitetni, hogy te egy normalis, bizalmon alapulo kapcsolatban elsz.
engem tudom, hogy nem csalnak. engem birtoklnak. en valamije vagyok a paromnak, amire buszke, ami ot minden tekintetben kielegiti, es akit imadhat.
es forditva. birtokos is vagyok.
nem is akarok "normalis, bizalmon alapulo szabad kapcsolatot".
asszem nem vagyok az a tipus.
Koori 2008.06.09. 18:28:48
en amikor a bizalomrol erveltem akkor epp a Te velemenyed tamogattam::)
amugy en realista vagyok ezert nincs szuksegem senkit birtokolni...
puffancs 2008.06.09. 18:30:27
es a "engem nem erdekelnek a kulsosegek"
"en vilag eletemben becsuletes es tiszta voltam"
"en a tiszteletet mindenkinek megadom"
es a tobbiek.
ezekkel van tele a blog, ezert tartottam nekik ferde tukrot, mert egyszeruen nem ertettem, hogy lehet, hogy egyszerre ennyi ember imadja onnon magat becsapni.
ez nem egeszseges.
VOGAben 2008.06.09. 18:31:07
Ami nem tiszta: Igaz lázasan de szakított a csávó. A lány kórházba került, valószínűleg nem evett rendesen, komolyan vérszegény lett elájult stb.
De már nem voltak egy pár! Mi a rossebért kellett volna kötelező jelleggel látogatnia a csórikámnak?
A sértődés még utólag is ment. Jellemző.
storyline :) 2008.06.09. 18:31:44
dovan, en ezt nem hiszem el
komolyan
ha te ezt kepes vagy nyugodtan atszunyokalni, akkor az a lany teged nem erdekel."
Ha nem úgy van, hogy eltűnik egész éjjelekre, akkor nyilván. Ha már nekem suükségképpen azon kellene aggódnom, hogy ki keféli az aktuális barátnőmet, akkor betárazok azt kitárazok a fejembe.
puffancs 2008.06.09. 18:31:49
pedig nagyon erzeki, nagyon szexi szo.
csak a jobbagyi negativsagot latjatok benne, pedig... :)
Koori 2008.06.09. 18:32:20
az nagyobb sertes lenne ha valaki azt mondana rolam hogy en birtoklom a parom:)
amugy a birtoklasi vagy mint olyan meg onmagaban nem nagy problema, viszont ha birtoklas a masik fel valamilyen szintu korlatozasban nyilvanul meg na az gaz.
Adala 2008.06.09. 18:32:28
Hát én több " birtokló" kapcsolatról hallottam, láttam, hogy csalják egymást agya-főbe mint szabad bizalmon alapuló kapcsolatról.
Lehet téged birtokolni, meg te is birtokolhatsz, de akinek ez a rögeszméje az nem csak egy embert akar birtokolni. Aki meg kölcsönös bizalmon és szerelmen alapuló kapcsolatba van, az csak szeretni akar és ha mást akar szeretni, szól a párjának...
Nagyon örülök egyébként, hogy ismersz minket és belelátsz a kapcsolatomba és biztos vagy benne hogy megcsalnak. Sok észre vall.... mint mondtam ne magadból indulj ki.
puffancs 2008.06.09. 18:35:03
nagyon felremagyarazod megint. nem azon kell aggodnod, hogy ki kefeli az aktualis baratnodet (hoho, a tied? megis? valami elkotelezettseg megis van?), hanem arrol, hogy vannak hatarok.
sajat magatokkal szurtok ki, hogy amikor egymassalis lehetnetek, valamelyikotok inkabb egy ex-szel van. ez szar. erzed azert?
vagy meg mindig hajtogatod a bizalom-menjen randizni azzal, aki elotted dugta, akit elotted szeretett es talan ugyanugy hivott az agyban?
lehet, hogy megint kicsuszik az a szo a szajan. ember... hibazhat. :)
ugyanmar :)
Koori 2008.06.09. 18:36:17
visszaelni birtoklassal= lelki terror, erzelmi zsarolas stb,
randa cuccok
Frigyesur (törölt) 2008.06.09. 18:37:54
Koori, en meg mindig nem vagom, mit akarsz mondani. De telleg :D A birtoklas az lenne, ha bezarnam a lakasajtot es nem mehetne ki rajta. Vagy itt mindenki errol beszel? Akkor bocs nem szoltam. Egyebkent meg nem vilagos a mondanivalod. Alapvetoen sztem onkorlatozasrol beszelunk ilyen esetekben. Ha tudom, hogy a masiknak szar, kimagyarazom, vagy nem teszem meg. Foleg ha valahol realis az igeny :(
storyline :) 2008.06.09. 18:38:13
ezekkel van tele a blog, ezert tartottam nekik ferde tukrot, mert egyszeruen nem ertettem, hogy lehet, hogy egyszerre ennyi ember imadja onnon magat becsapni.
ez nem egeszseges. "
A picsábamán, mindig tudtam, hogy mind hüjék vagyunk!
Adala 2008.06.09. 18:41:34
Nem akarlak meggyőzni semmiről, éld az életed így ahogy most éled és majd idővel gondold át a dolgokat, ha még mindig így látod akkor lehet, hogy te csinálod jól... vagy csak egyszerűen korlátolt vagy és nem ismered fel a hibáidat.
puffancs 2008.06.09. 18:42:05
megint csak a szelsosegek.
miert kell, hogy rogeszme legyen?
miert nem lehet egeszseges birtoklas?
miert kell rogton ordogtol valonak tartani valamit, mert a pap nem beszel rola???
gondolom, ady-t csak szereted.
gondolom, a leda-verseket csak szereted.
storyline :) 2008.06.09. 18:43:34
Nagyon kétdimenziós vagy, nem látod az árnyalatokat a fekete meg a fehér között...
puffancs 2008.06.09. 18:44:31
latod? nem tudsz mar ertelmesen beszelni, ezert jossz ilyenekkel, hogy "csak egyszeruen korlatolt vagy, es nem ismered fel a hibaidat"
oszinten megmondtam, hogy a kapcsolatfelfogasod termeszetellenes, a szerelem termeszetetol kulonbozo, es oda lyukadunk ki, h en korlatolt vagyok.
jellemzo a hozzaallasod. egyszeru.
Adala 2008.06.09. 18:45:15
egyetértek veled, lehet így élni az életet de mennyi jó és szépről lemarad az ember...
puffancs 2008.06.09. 18:46:40
annyira kiakadtatok itt a birtok-dolgon, hogy szemelyeskedesbe torkollott az egesz.
mert nem latjatok az arnyalatokat.
nincs olyan, hogy szabadsag. szerelemben nincs szabadsag.
hidd mar el. a szerelem elhatalmasodik rajtad, atvaltoztat es meggyongit. ha elismered, ha nem.
de majd meglatod :)
Adala 2008.06.09. 18:46:51
akkor vállalom! :)
Koori 2008.06.09. 18:47:39
Frigyesur 2008.06.09. 18:05:57
Istenem, ez az a sok szabadelvuseg, meg ketsegbeesett "ne akarjon birtokolni". Ha nem akarod, hogy felremenjen az mar nem birtoklasi vagy? Ha szeretned, hogy minnel tobb idot toltoson veled, az mar nem birtoklasi vagy? Satobbi. Aki tenyleg 'szabad lelek', azt ugysem lehet igy megfogni. Ez tipikusan azok szovege, akik egy kicsit, hm, nem tudok jobb szot, birkak
tkp csak magmra vettem a birkazast, de most hogy ujra neki futottam latom nem kellett volna. ugyhogy kerlek ignorald a mondandom rad eso reszet. kicsit faradok ilyenkor.
Te nyilvan nem a masikfel fizikai birtoklasara gondoltal, en viszont igen.
puffancs 2008.06.09. 18:47:58
puffancs 2008.06.09. 18:49:08
persze, hogy nem fizikai birtoklasrol volt szo.
vegig nem arrol volt szo.
nyilvan nem szereti senki, ha lancra verik.
istenem....
Ron Speirs 2008.06.09. 18:49:13
Én minden exemmel jóban vagyok, rendesen elbeszélgetünk időnként és felköszöntjük egymást szülinapkor, névnapkor, sms-t küldünk karácsonykor és újévkor. szerintem ez teljesen normális.
Miután a pasi odaküldte az aktatáskához, nem nagyon kellett kutakodnia a posztolónak, mint ahogy páran kifogásoltátok. Ezen nincs nagyon mit szépíteni, klasszikus masszív MPG.
Adala 2008.06.09. 18:49:13
storyline :) 2008.06.09. 18:49:59
dovan,
most vallottad be, hogy rolam almodozol.
nyilvan birtokolni is szivesen birtokolnal. ha csak masfel orara is, de igen. te biztos.
:)"
Ehhez azért még akartam annyit hozzáfűzni, hogy max a hajadba verném bele :D
kaméleon 2008.06.09. 18:52:01
és karácsonykor mindenki összejön..és szeretetbanzájt tartotok..:DDDDDDDDDDDD
puffancs 2008.06.09. 18:52:08
Adala 2008.06.09. 18:52:18
szevasztok
puffancs 2008.06.09. 18:52:59
nem fog felhivni, hogy kidob.
majd eszreveszed.
Koori 2008.06.09. 18:56:19
koori,
persze, hogy nem fizikai birtoklasrol volt szo.
vegig nem arrol volt szo.
nyilvan nem szereti senki, ha lancra verik.
istenem....
en sem arra gondoltam vegig, csak frigyesurat ertettem felre
istenem...
Muha 2008.06.09. 19:11:20
Szenvedélyes párkapcsolatom volt. Tiszteltem a másikat, és nagyon jó volt amíg tartott. És amíg még éreztem iránta, hallani sem akartam az új kapcsolatokról, mert az idióta érzéseim miatt még fájt, és ezért inkább elzárkóztam. Önvédelem? Most, hogy már olyan érzelmek nincsenek, nagyon örülök, hogy barátok tudtunk maradni, mégha kínlódások árán is. ugyanis, nem csak szerelem volt, de az egyik legjobb barátommá is vált az évek alatt. Úgy gondolom, hogy talán ez is bizonyítja, hogy anno nagyon jól választottam, mert egy értelmes ember, aki jól kezelte a dolgokat. (persze azért gondolom, mert így gondolkodom. Más gondolkodásúnak, más a helyes magatartás.)
Szóval a szerelem elmúlt, külön utakat járunk, és nagyon jól meg tudunk beszélni dolgokat, mert kívülről ismerjük egymást, és még mindig megy, hogy félszavakból is tudjuk mire gondol a másik. De a kedvencem, hoggy ki se kell mondanom, mert amikor mond valamit tudja hogy mi jön. És ezek értékek szerintem. Számomra.
Ja és nem dugtam meg szakítás után. :o) És örök naptáram sincs.
Frigyesur (törölt) 2008.06.09. 19:22:32
Ez az oroknaptar nekem is birizgalja a fantaziam. Elkepzeltem, hogy B T B T bejegyzesek. Hupsz, most megint egy B betus van soron :D
kaméleon 2008.06.09. 19:27:34
nagyvofely.hu/oroknap.php
min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.06.09. 19:43:37
Lui_78 2008.06.09. 19:51:42
kaméleon 2008.06.09. 19:55:43
ez tömör volt! :DDD
Lui_78 2008.06.09. 22:03:52
kaméleon 2008.06.09. 22:13:53