Újabb fontos tanulsággal számolunk mindazon kezdő csókkirályok számára, akik még inkább esznek, mint csókolnak. Kéretik a jegyzetfüzetbe felírni, h hagyma és csípős nélkül, különben magányos estéken hízhatunk kedvünkre.



Ez maximum nagyon vicces lesz,nem is szánom többnek.
Ennek a rövid sztorinak az a lényege hogyan kavar be a gasztronómia:vagy
megédesíti az estédet vagy csak szimplán komédiává teszi azt.
Történt valamikor nagyon a tavasz derekán hogy egy nagyon jó barátommal aki
lány(lehet kezdeni köpködni)elmentünk mulatni a pesti éjszakába. Szépen
berúgtunk és mivel megéheztünk elmentünk kajálni. Eltoltunk egy gyrost
mindennel együtt-ez fontos lesz-és mentünk tovább. Nagy nehezen eljutottunk
a kijelölt célig ahol már vártak minket.Amig én azt vártam hogy kedves
barátom életet leheljen a barátnőjébe én addig dőlőngéltem egymagamban és
kiszúrtam egy izgalmasnak ígérkező lányt magamnak.Ő is jól érezte magát meg
én is. Odaléptem hozzá,tűzet kért.Én adtam neki. Azt mondta szép a
szemüvegem hadd hálálja meg és megcsókolt.Én is élveztem meg Ő is. Majd
annyit mondott hagyma szagom van. Tudom most ettem egy gyrost.Jót
mosolyogtunk,jó tanácsként még annyit kaptam,hogy ha csókolózni fogsz!!!!ne
egyél gyrost.Ő jobbra én balra.
Konklúzió:egy pakk rágó kapcsolatokat képes elindítani.
Geri