Szombatra egy kivesézésre váró történetet kaptok, mert ilyenkor biztos szívesebben elemeztek ti is. A fiú találkozik egy lánnyal, még szerelem is van, de az igazán balek nem az, aki elengedi a csajt, hanem aki egyáltalán nem ismeri fel, ogy élete szerelmével van dolga. UTána csak marad a reménykedés, hogy úgyis gyorsan ronda lett volna a csaj, és megcsalta volna, a barátai előtt hülyén viselkedik, így jobb lesz mindenkinek úgy, ahogy van.
asszem a kezdetek óta olvasom a blogot (kommentelni szinte soha nem szoktam), de mostanra kaptam kedvet ahhoz, hogy megírjak egy történetet, ami talán még most is tart.
Az egész dolog úgy 5 éve kezdődött, 20 éves koromban. Ő lány, én fiú, én 20 voltam, ő pár évvel fiatalabb. Addig volt pár rövidebb, 2-3 hónapos kapcsolatom, de egyik sem volt olyan nagy valami, se kölcsönös szerelem, semmi ilyesmi. Igazából nagyon magányos voltam, egyéjszakás kalandok követték egymást, volt, hogy járni kezdtem egy-egy lánnyal, de valahogy egyikkel sem jutottam semmire. Nem találtam az igazán hozzám illőt, ami az én hibám is volt, mert elég zárkózott voltam, meg rossz helyen is keresgéltem. Na mindegy.
Szóval 5 éve nyáron történt a dolog. Nyaranta rengeteg bulira nyílt alkalmam, mert szerencsére egy tóparti üdülő- és szórakozóközpont tőszomszédságában lakom, így amikor eljött a szünidő, szinte minden este bele tudtam vetni magam a nyári bulikba. Napközben diákmeló valamelyik vendéglátóhelyen, majd party hajnalig, rengeteg kalanddal.
Az egyik este egy közös ismerős csaj mutatta be nekem Annát, aki nekem nem igazán tűnt fel elsőre (töredelmesen bevallom, a bemutatkozás gyors volt, mert éppen egy sztorit meséltem a többi havernak, így nem figyeltem rá különösebben). Aztán ez az ismerős kicsit később úgy fél óra múlva) kérdezte, hogy tetszik-e nekem Anna, mert én neki igen. Miután megszemléltem alaposabban, rájöttem, hogy igen szép lány, így hát másodjára is szóba elegyedtünk, és órákon át beszélgettünk. Egyből szimpatikusak voltunk egymásnak, és az éjszaka végén a közös ismerősünk nyaralójának erkélyén megtörtént az első csók. Együtt is aludtunk, de nem történt semmi, olyan igazi romantikus összebújós alvás volt, és már akkor tudtuk, hogy itt valami nem mindennapi van készülőben.
Kiderült, hogy csak 3 napot tölt a városban, amúgy 80 kilométerrel arrébb él és tanul, az ottani középiskolában. Eléggé ünneprontó volt másnap belátni, hogy nagyon jövője nincs a kapcsolatnak, mivel én (nyár kivételével) Pesten tanulok és élek, ő pedig Pesttől 120 km-re található általában. Ennek ellenére gyönyörű három napot töltöttünk együtt, de a végén én, mint gyakorlatias férfi, elmondtam, hogy szép volt, jó volt, de akkor ennyi. Erre ő az utolsó éjszakán könnyek között megpróbált rábeszélni, hogy ne fejezzük be itt, meg azt mondta, hogy örökké bánni fogja, ha nem próbálnánk meg. Romantikus alkat vagyok, és nem tudtam ellenállni, nyert az érzelem az észérvek felett.
Gyönyörű július, augusztus következett, majd ősztől hetente egy idilli találkozók sora. Plátói szerelem bontakozott ki köztünk, ami azért volt beteljesületlen, mert végeredményben távkapcsolat volt az egész. Brutális telefonszámlákat kaptam, de nem érdekelt, mert tényleg egy addig meg nem tapasztalt érzés kerített hatalmába: a nagybetűs, az igazi, az "egyszer-az-életben" szerelem töltötte ki a mindennapjaimat. Igazi lelki társak voltunk, de minden hiába, fél év elteltével nem bírtam, válaszút éle állítottam őt és magamat: ha nem tudunk sűrűbben találkozni, hagyjuk az egészet, bármennyire is szeretjük egymást, mert szép lassan belebolondulunk az örökös "hiányzik" érzésbe.
Sajnos nem tudtunk csökkenteni a távolságon, nem tudtunk megküzdeni a rengeteg hátráltató tényezővel, szerelem ide, szerelem oda, feladtuk, szinte napra pontosan fél évvel az után a gyönyörű, csillagfényes éjszaka után. Sokat sírt, nagyon sokat. Én csak egyszer, amikor senki sem látott. Az utolsó mondata az volt, amikor utoljára beszéltünk aznap: "Légy olyan, amilyen most vagy, ne változz meg soha!" Szóval eléggé fájdalmas volt, na. Hiába csak fél év volt, hiába távkapcsolat, de mégis nagyon-nagyon szerelmesek voltunk. Hetekig tartott, mire kihevertem. Vagyis csak azt hittem, hogy sikerült túltennem magam rajta, de attól félek, nem így van.
Azóta 4 és fél év telt el, ma már egy igen komoly kapcsolatban élek egy másik lánnyal (legyen mondjuk Orsi, akivel minden rendben van, szeretjük egymást, de ez egy másik sztori is lehetne), de Anna mindig feltűnik, újra és újra, és összezavar. Hol én álmodok vele, hol ő küld egy fájdalmas de gyönyörű sms-t az éjszaka közepén. Személyesen nagyon ritkán találkozunk... Amikor utoljára összefutottunk tavaly, annyira felkavart, hogy az akkor 3 éve meglévő barátnőmmel, Orsival egy időre szakítottam is. Azóta kibékültünk Orsival, és tudatosan próbálom nullára redukálni az érintkezést Annával, mert félek, hogy a mélyben bújkáló, soha le nem zárt, elfeledett érzelmek megint legyőznek.
De azóta is, ha egy hozzá hasonló lányt látok, ha az ő parfümjét érzem valahol, ha meglátom azt a nyaralót otthon, eléggé meg tudok rendülni. Régebben azzal biztattam magam, hogy felnőtt, erős, határozott, gyakorlatias fiatalember vagyok, el fog múlni, túlleszek rajta, de nem.
Olykor azt érzem, hogy 4 és fél éve menekülök az érzelmeim elől, mert így kényelmesebb. Olykor meg azt érzem, hogy csak a nosztalgia, és a "mi lett volna, ha" miatt van jelen még mindig az életemben Anna, és csak az emlékek iránt vannak érzelmeim, nem iránta.
Én szeretném, ha az második verzió lenne igaz.
Köszi, hogy elovastátok, bocsi, hogy hosszú volt.
Ja, és köszi, ha kiteszitek a blogra.
Üdv,
xy
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Igazság Atyja 2008.06.28. 10:08:29
galoooshka 2008.06.28. 10:29:31
workoholic · http://www.non-workoholic.blog.hu 2008.06.28. 10:31:46
caffelatte 2008.06.28. 10:34:44
kisby 2008.06.28. 10:37:56
béMW 2008.06.28. 10:42:43
IxChel 2008.06.28. 10:45:55
Lena. 2008.06.28. 10:54:46
OpenWolf! 2008.06.28. 10:59:33
Hagyd abba, most.
Ha meg vicc, annak szar.
OpenWolf! 2008.06.28. 11:00:26
OpenWolf! 2008.06.28. 11:04:19
Amit írtam, arra vonatkozott, hogy ennek nem ez, nem itt, nem így a lerendezési helye.
Greenapple 2008.06.28. 11:07:56
Én tuti nem tudnék lemondani semmi miatt arról az emberről akit szeretek és aki viszont szeret, bármilyen megoldásba belemennék, hogy vele lehessek. Persze,szörnyű állandóan azt érezni, hogy hiányzik a másik, de nem szörnyűbb az, hogy nélküle kell élned?Meg így felnőttként már tényleg tuti meg tudnátok oldani, hogy közelebb lakjatok egymáshoz vagy esetleg össze is költözzetek.
Persze van ebben rizikó, de 80évesen könnyes szemmel majd arra gondolsz,hogy talán Anna lett volna az igazi?
Nem, most kell megpróbálni!
Üdv: egy másik Anna :)
hadzs 2008.06.28. 11:09:21
Hát ez nagyon szomorú történet.Szerintem ha ez a dolog még mindig felkavar,keresd meg a lányt,különben továbbra is kísérteni fog.Lehet,hogy nem is szereted már...de ezt csak akkor tudod meg,hha felveszed vele a kapcsolatot.Ha nem lépsz az nem tisztességes Orsival szemben sem!Hajrá!
miaúúúú 2008.06.28. 11:25:14
oneiros,
mi ez az egész?? csak úgy kaptál vkitől egy fenyegető levelet, vagy mi? vagy lemaradtam vmirő? mert nem értem
A jó öreg Hope 2008.06.28. 11:27:03
Te beteg vagy.....
miaúúúú 2008.06.28. 11:37:58
ha ilyen komolynak érzed a dolgot irány a legközelebbi yard.
Elveszett Angyal 2008.06.28. 11:41:36
szép történet.
az igaz szerelemmel két borzasztó dolog történhet, ha beteljesül és ha nem. ez az és ha nem része....
oneiros
te meg állj már le ezzel a scifivel
meg.mondom 2008.06.28. 11:41:50
A jó öreg Hope 2008.06.28. 11:42:18
nekem mindegy és nem érdekel melyikötöknek van igaza, de kérlek szépen titeket, hogy a blogot ebből hagyjátok ki! nyissatok egy külön blogot erre vagy mit tudom és, de ezt ne itt csináljátok...
Köszi...
lilisvenson 2008.06.28. 11:47:10
Igazából irígyellek, hogy ilyen nagy érzéseket átélhetsz. Én már nem is emlékszem, mikor voltam utoljára szerelmes.
Szóval a szívedre hallgass és ne az eszedre. Szerintem.
Elveszett Angyal 2008.06.28. 11:49:30
hagyj már minket a lelki nyomoroddal
kaptál néhány zavaros és homályos e-mailt és azt várod, hogy mindenki ezen pörögjön
oldd meg
Elveszett Angyal 2008.06.28. 11:51:56
remek, sok sikert
lilisvenson 2008.06.28. 11:55:19
És mindez abból indult ki, hogy nem voltatok egy poszt kapcsán egy véleményen, vagy mi???
Wtf?
miaúúúú 2008.06.28. 11:55:41
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.28. 11:58:03
ehh... hagyjuk, nincs értelme.
Bérgyilkos Bohóc 2008.06.28. 12:00:01
Másrészről meg tartom magam egy korábbi véleményhez, miszerint a távolság, a kapcsolat rövidsége, a tudat, hogy nem lehetnek egymáséi, az illúziók mindig megszépíti a kapcsolatot.
lilisvenson 2008.06.28. 12:03:48
Igen. Egyetértek. Nagy a valószínűsége, hogy ez a több, mint 4 év lényegesen megszépítette a valóságot és már nem lesz nekik olyan, mint régen, hisz ennyi idő alatt az emberek sokat változnak. De épp ezért kellene megpróbálniuk, hogy tovább tudjanak lépni.
sogo 2008.06.28. 12:03:49
riki tiki 2008.06.28. 12:07:04
Bp-et egyébként nem szeretem, de pont ez lenne az a szitu (az "Igazi" megtalálása), amikor megfontolnám, hogy oda költözzek.
lilisvenson 2008.06.28. 12:07:36
2008.06.28. 12:08:05
Ha úgy vannak a dolgok, ahogyan leírtad, akkor nagyon úgy tűnik, hogy nem csupán az emlékek zavarnak be az előző kapcsolatódból.
Ha annyira 'felkavar', hogy még a jelenlegi barátnődet, akivel együtt élsz, szünetre teszed miatta egy időre...
Akkor itt valami gubanc van.
Akkor az a kapcsolat Orsival mennyire komoly?
Mi az, hogy nincs lezárva a történet Annával?
Normálisan, gerinces ember módjára szakítottatok egymással.
'Mi lett volna, ha?...'
Megpróbáltátok - nem ment.
Szereted vagy nem valamelyik lányt?
Ha igen: melyiküket?
Talán elbeszélgethetnél Annával is: ő egyáltalán mit akar tőled? Újrakezdeni? Miből gondolja, hogy esetleg működne az, ami egykor nem sikerült?
Ezt nem a 'már keresni a másik ágat, miközben még ezt a mostanit markolászom' jegyében írom!
De úgy tűnik - az alapján, amit írtál -, hogy itt bizony rendezni kell az érzéseidet, kapcsolataidat.
De azt csak te tudhatod, hogy mit érzel, és ki iránt.
jadviga79 2008.06.28. 12:10:05
csak egy kerdes, miert nem probalod meg megis Annaval. Ertem,hogy evek ota benne vagy egy kapcsolatban, de ha egyszer ennyire nem tudod elfelejteni azt a lanyt... tenyleg erdekel... miert kuzdesz ellene? El akarod venni felesegul Orsit?
Rogers · http://komfortzona.blog.hu/ 2008.06.28. 12:10:26
jadviga79 2008.06.28. 12:11:59
mit tettel, hogy megfenyegettek?
lilisvenson 2008.06.28. 12:14:01
Ezt már én is kérdeztem. Nem kaptam választ.
izebigyo 2008.06.28. 12:17:45
jadviga79 2008.06.28. 12:18:07
na, de mi okod volt ilyet tenni? miert csinaltad? es hogyan kell ezt a lepest elkepzelnem? Amugy, erre en is nagyon pipa lennek! :) Kar, hogy nincs masik eletem... :)))
Elveszett Angyal 2008.06.28. 12:18:32
aham, tehát beszélsz össze-vissza, majd negkepődsz, hogy más is...
Wannabe 2008.06.28. 12:20:01
lilisvenson 2008.06.28. 12:21:56
Egyébként az OFF-ba kicsit beleolvastam és úgy tűnik, Zsitke hagyni akarja a dolgot és nem forszírozza tovább. Talán neked is ezt kéne tenni. Néha az ember ír olyat, amit nem is gondol komolyan. Talán ő is így volt ezzel...
Elveszett Angyal 2008.06.28. 12:22:57
jadviga79 2008.06.28. 12:22:58
Amugy ne terjunk meg nagyon el a targytol. En nagyon orulnek, ha a kedves posztiro megosztana velunk, hogy miert mondana le Annarol, mikor ennyi ev utan meg mind a kettojukben ilyen eroteljesen el a vagy, hogy ismet talalkozzanak. Az okokat illik persze tisztazni, hogy ez milyen jellegu vonzalom (testi, lelki, vagy ez mar csak az emlekekbol taplalkozik). En sem hagynam elmenni magam mellett egy regi szerelmemet, ha tobb ev utan ujra fellobbanna. Kivetelt kepez persze, ha hazas vagyok, mert akkor mar maskent fest az ugy.
lilisvenson 2008.06.28. 12:23:23
izebigyo 2008.06.28. 12:23:25
izebigyo 2008.06.28. 12:24:24
kettős életet él?
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.28. 12:25:37
lilisvenson 2008.06.28. 12:27:32
Anna nem olyan lány:-))) Gondolom.
A jó öreg Hope 2008.06.28. 12:28:18
na elgem van! Fejezdd be, ha ennyire közönségre van szükséged ehez az egészhez, akkor menj a balázs showba vagy mit tudom én, de könyörgöm minket hagyjál ki ebből...
izebigyo 2008.06.28. 12:29:55
én továbbra is tudni szeretném, mi történt?
oneiros, mit csináltál, h megfenyegetett?
és ő mit csinált?
jadviga79 2008.06.28. 12:30:28
de minek nyomozgatsz masok utan? Mi a jo neked ebben? Es, ha beismeri abban mi az elmeny? Mit akarsz tole? Hagyjuk egymast elni! Ez a "Cyberbulling" kicsit ijeszto mindket oldalrol...
lilisvenson 2008.06.28. 12:31:38
Hogy lehet vkinek kettős élete? 2 férj, család? Vagy netalán kém, vagy maffiózó? Vagy csak "szimplán" skizofrén?:-)
bacardi :-) 2008.06.28. 12:32:55
egri Fehér 2008.06.28. 12:33:23
bacardi :-) 2008.06.28. 12:33:31
izebigyo 2008.06.28. 12:33:48
merhogy lehet itt anyázni oneirosra, de ez a reakció bizonyos esetekben normális is lehet...
A jó öreg Hope 2008.06.28. 12:34:29
akor kérd meg oneirost, hogy küldje el neked mailban, de én már rohadtul unom, mert oneiros már lassan több mint egy hete nyomja ezt itt...
miaúúúú 2008.06.28. 12:34:32
izebigyo 2008.06.28. 12:35:47
lilisvenson 2008.06.28. 12:36:07
Oneiros férfi, Zsitke meg nő, ha nem tévedek.
Nem gondolod, hogy nyomós oka lehet, ha egy férfi ennyire megijed egy nőtől??
izebigyo 2008.06.28. 12:37:15
mert így tök hiteltelen a dolog...
a nyomozásról meg annyit, h ha valaki érzi, h gáz van, kedzjen is el nyomozni. sajnos néha igen érdekes dolgokra derül fény a nyomozás által, és sok-sok hónapnyi szenvedés elkerülhetővé válik.
szvsz
v.rita 2008.06.28. 12:38:29
de komolyan
annyira megnyugtato a sok hulyeseg utan mar
nnna : D
izebigyo 2008.06.28. 12:38:31
A jó öreg Hope 2008.06.28. 12:39:19
igen lehet, hogy nyomos oka van, és az is lehet, hogy beteg...
de egy hete csinálja már itt ezt a cirkuszt, konkrétumokat nem ir, csak homályos zagyvaságokat! nem akarok köztük igazságot teni, hogy melyiknek van igaza, mert nyilván mindkettö a saját szemszögéből mondja el! és ugysem tudjuk meg mi történt valójában.
lilisvenson 2008.06.28. 12:41:42
Az is lehet, hogy csak egy kis színt akarnak vinni a blog életébe :-D
Bár szerintem van itt elég szín, nap, mint nap.
endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2008.06.28. 12:41:55
jadviga79 2008.06.28. 12:42:19
milyen durva esetet ismersz, mikor indokolt? Nezd, en is utananezek neha embereknek, ha valamit szeretnek valamelyikuktol, de nem biztos, hogy irok neki levelet, hogy ismerjen be barmit is. Ha valami kompromittalot talalnek, kikerulom, ennyi.
szija,
van olyan, hogy ki sem alakul kapcsolat igazan, csak elcsattan egy csok, akarmi, de nem alakul ki komolyabb. Aztan osszetalalkoztok x ev utan es teljesen felforgatjatok egymas eletet. Szerintem, emellett nem lehet elhaladni es erdemes megnezni mi alakul belole. Lehet, hogy addigra ertetek meg arra,hogy legyen valami komolyabb koztetek. Naivitas lenne ezt hinni? Nem hiszem...
endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2008.06.28. 12:42:31
gabcigirl 2008.06.28. 12:42:41
2008.06.28. 12:43:59
Ez érdekes és helytálló.
Én sem kezdenék újra semmit pl. egyik volt barátnőmmel sem - de az is tény, hogy nincs is bennem irántuk semmiféle érzés már.
Ami volt - megvolt.
Gyakorlatilag teljesen közömbösek lettek a számomra - ami szerintem a legjobb, ami történhet szakítás után.
A gyűlölet átcsaphat, visszatérhet szeretetbe ismét: mindenesetre azt jelzi, hogy nincsenek lezárva a dolgok.
A szeretet, szerelem meg ugyanezt jelenti - csak más oldalról. Nincsenek még lezárva az érzések.
Itt úgy tűnik, hogy nincsenek lezárva - vagy azzal ámítja magát a posztíró, hogy nincsenek elvarrva.
De úgy tűnik, hogy Anna részéről sincsenek véglegesítve a múltbéli dolgok.
De ez már az ő külön történetek lesz, úgy hiszem :)
Elveszett Angyal 2008.06.28. 12:44:09
az eddigek alapján - szigorúan e-mail-en - zsitke tyúkszemére léptél, mire ideges mleveleket írt, oneiros meg nyilvánosság előtt tupírozza a témát.
mi a fenét húzzátok ezt mnár fél éve? nem írsz többet neki, róla, szűrőre teszed, és kész, előbb utóbb megunja.
ehelyett oneiros itt fejleszti a scifit...
lilisvenson 2008.06.28. 12:45:44
Egyetértek. Nekem elég, ha én tudom, hogy igazam van/volt. Kinyomozok vkiről, valamit, megnyugszom, hogy igazam volt, de nem nyomom a másik képébe az igazságot, pláne, ha kiderül, hogy "az illető valójában nagyon rossz ember".
izebigyo 2008.06.28. 12:46:07
őszinntén szólva én azt hittem, h a csajnak van pasija, erre az "udvarló" rájött.
de most látom, h egészen másról van szó.
ergo oneiros, tényleg fejezd ezt be.
bacardi :-) 2008.06.28. 12:46:15
izebigyo 2008.06.28. 12:48:34
dehát nem erről van szó.
bacardi :-) 2008.06.28. 12:49:31
Kedves:-) · http://irony.blog.hu/ 2008.06.28. 12:52:53
na igen ez való szombatrt...
Gratula...
Kedvs XY!
Léci Léci Léci
Tedd meg te az első lépést....
Szerintem van jövőtök Annával. Amikor ír írj vissza egyszerűen aztán majd kialakul....
Ha Orsit nem tudod úgy szeretni az bántó, és biztos fájdalmat okozol neki. Ha nincs gyereketek, akkor lépj Anna irányába legalább egy kicsit...Ha van értelme, létjogosultsága a dolognak akkor tietek a világ.
Egy életen át....
Én tudom milyen ez, én hagytam elmenni....
És míg élek, bánni fogom...
Azóta minden kapcsolat a szereteten alapszik és nem a szerelmen...
Kompromisszum...de úgy látom te még fiatal vagy ehhez...
Hát légy erős és éld meg amit valóban szeretnél....Amire vágysz...
Nagyon sok sikert kívánok!!!
Komolyan ....
Ps: írd meg mi lesz...nagyon drukkolunk mi itt mind neked, szerintem.
lilisvenson 2008.06.28. 12:53:54
"ha igaz, miert nem avat be, hogy ne kelljen az ujabb tenyekkel paraztatnom?"
Mi a francért akarod, hogy beavasson?? Ez az ő élete, semmi közöd hozzá!!
"mondtam neki: ha rossz ember, es fel a hatosagtol, akkor huzzon el. es el is huzott."
Akkor hol itt a problem? Talán akkor te is befejezhetnéd, ha már ő abbahagyta!
A jó öreg Hope 2008.06.28. 12:54:26
de mi a faszom vagy te már ne haragudj! Valami önjelölt szuperhös, aki a rendörség helyett rá koppint a bünösökre?
mi lenne, ha békén hagynád te is?
atól meg , hogy valami nem igaz, még lehet félni töle, hogy valaki elkezdi terjeszteni rólunk! Te sem örülnél, ha elkezdeném terjeszteni rólad, hihető formában elöadva, hogy egy drog diler strici vagy, mert félnél, mi van ha valaki komolyan veszi és elhiszi! Szóval a lényeg, hogy itt és most kérlek FEJEZDD BE!
Elveszett Angyal 2008.06.28. 12:55:04
mi vagy te az Igazság Angyala tüzes pallossal? MIt avatkozol mások dolgába, minek fenyegetd, szembesíted?
Csak akkor van erre jogod, ha mások testi épségét és személyes biztonságát tudod garantáltan védeni...
Utálom az önjelölt prófátákat és mágusokat, akik felettes énként osztják az igazságot és az észt.
Ráadásul eddig a homályos és zavaros célzásaidon kívül semmi konkrétat nem mutattál fel. Ez pedig eddig tudod mi?
Vádaskodás és paranoia!
jadviga79 2008.06.28. 12:56:06
ha igy van, akkor az mar a hatosagokra tartozik, hagyjatok ezt a blogot, hogy abban a szerepben mukodjon, amire valo.
izebigyo,
persze, ugy vilagos! :)
szija,
nem, ebben az esetben en sem. Legalabbis meg nem volt erre pelda, hogy ujra kezdtem volna valakivel, jobb lezarni a kapcsolatokat en ugy hiszem. Nem szeretek nyitott kerdeseket hagyni, aztan neha sajnos ugy alakul, egy - egy valakivel keptelenseg lezarni valamit teljesen, de ez tuti nem tolem jon. Ebben az esetben, hatarozatlansagra vall, szerintem.
Körticsek · http://muranomanufaktura.blog.hu 2008.06.28. 12:56:10
Ha ő mégsem úgy gondolja, ahogy te, vagy nem jön be a dolog, akkor meg kell kérni szépen, hogy ne küldözgessen sms-eket, hanem próbáljon elfelejteni. Ilyenkor érdemes megfontolni egy teljes eltűnést, vagy kommunikációs zárlatot. Szóval hajrá, de arra számíts, hogy ezt az Orsis kapcsolat nem fogja túlélni, vagyis komoly döntések előtt állsz, amelyek vagy így, vagy úgy eldönthetik, merre kanyarodsz. Készülj fel minden eshetőségre, arra is, hogy esetleg Annával már nem olyan lesz, mint régen. Sajnos benne van a pakliban. Szerintem.
izebigyo 2008.06.28. 12:56:31
ez lejárató-kampány, ráadásul oneiros
1. nem vagytok kapcsolatban
2. téged ez a csaj nem szivatot meg
3. abbahagyta már, lelépett
szóval go home
(kitiltani nem lehet?)
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.28. 12:57:46
Elveszett Angyal 2008.06.28. 12:58:01
tudod poszutíró, az ilyen félbemarat lehetőségek nagyon csalókák. mikor valami nem az igazi, örökre ott van a mi lett volna ha, biztos ő lenne a tökéletes érzés... elég veszélyes üzem, mert ez egy illúzió... illúziókat kergetni pedig ugye...
izebigyo 2008.06.28. 12:59:21
:(
keresd meg. egy életed van, és már így is elvesztegettél belőle 4,5 fél évet.
semmi rossz nem történhet.
megpróbáljátok
ha működik: happy holiday
ha nem: akkor keresel mást. ezt az orsi csajt úgyse szereted igazán.
szóval csak jól járhatsz. go!
lilisvenson 2008.06.28. 12:59:24
Sejtettem, hogy MNK lesz a vége:-)))
izebigyo 2008.06.28. 13:01:23
hallod, milyen férfi vagy te, aki két íméltől összef...a magát?
nevetséges vagy, ez olcsó kifogás.
tényleg beteg vagy...
(na, ezért kérdeztem, mi törpént, így átlátva bakker...tényleg nem lehet kitiltani?)
Elveszett Angyal 2008.06.28. 13:01:36
fejezd már be!
KÖnyörgöm!
Ballagj el a rendőrségre,ha szerinted az a helyes, nézz szembe a félelmeiddel, és hagyjál már minket békén!!!!
Mégis mit vársz tőlünk????
Hogy a kis nicked mögül jövő zavaros fröcsögés mögé állunk és levesszük rólad az összes lelki nyomorodat és felelősségedet?????
jadviga79 2008.06.28. 13:01:55
tenyleg nagyon gaz, hogy egy-ket pasi mas utan epekedik mikozben a "stabilban" fetreng. Kifejezetten ferfias es hatarozott hozaallas! Vajon ez miert van?
Es meg a nokre mondjak, hogy nem engedik el az indat, mig nincs ott a kovetkezo...
lilisvenson 2008.06.28. 13:03:32
Amelyik kutya ugat, az nem harap.
Aki fenyeget, az azért teszi, mert szeretné, ha befejeznéd, de nem akar bántani.
Aki bántani akar, az nem fenyeget, csak szimplán megteszi
izebigyo 2008.06.28. 13:03:41
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.28. 13:04:02
Jadviga: Fetrengjünk egyet együtt!
jadviga79 2008.06.28. 13:04:31
ezt meg a komcsi idokbol hoztad magaddal?
strici,
te ilyen tuti vagy, hogy ilyen konnyeden bele tudod vinni a lanyokat a joba? :))
izebigyo 2008.06.28. 13:04:59
ne mondd már - lécci, lécci -, hogy két-három beveremafejedet íméltől egyből végtelen félelem lesz urrá rajtad.
ez nevetséges.
lilisvenson 2008.06.28. 13:05:10
nekem is:-))
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.28. 13:05:31
A csajok az egyszerű pasikat szeretik. Amilyen én vagyok, pl.
totalbike74 2008.06.28. 13:06:44
szép történet,biztos sok ilyen van csak ők nem írják meg:)
Elveszett Angyal te ugye nemszoktál dartsozni a flyon? ;)
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.28. 13:07:06
izebigyo 2008.06.28. 13:07:46
már csak egy olyan poszt kéne - SOS -, amoből kiderül, h a csajoknak is vannak. vagy legalábbis nem MNK-k.
mert már kezdek ebben is kételkedni. hö.
strici
:D
jadviga79 2008.06.28. 13:09:46
a pasiknak van am lelkuk, hajaj!!! Viszont az a csaj, aki meghallgatja es apolgatja a pasik lelket, nem kellenek a pasiknak, csak kisparnanak, meg lelki szemetesladanak. Ugyhogy nincs mar lelkizes! :))))
A jó öreg Hope 2008.06.28. 13:09:50
Amugy én nem tudom mi a helyes döntés a posztolo helyzetében, mert gyönyörű és szép dolog a szerelem , és sokáig úgy gondoltam, ha két emnber szerelmes egymásba akor mért ne müködne... na aztán megtanjtott az életrá, hogy csak a szerelem még nem elég egy kapcsolathoz, atól hogy szerelmesek vaytok nem biztos hogy tudtok is együtt élni... hu és de szar is volt ugy szakitani, hogy mindketten tudtuk, hogy még mindig szerelmesek vagyunk egymásba... Nem irigylem a posztolot azért a belsö vivodásért ami lehet benne...
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.28. 13:10:07
jadviga79 2008.06.28. 13:11:21
Hova? :)
izebigyo 2008.06.28. 13:11:36
igen, a szerelem sokszor nem elég, ez tény, de ha meg se próbálják...
egyébként meg MPG!
(de nagyon jó az önmarketingje...:D)
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.28. 13:12:31
izebigyo 2008.06.28. 13:13:45
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.28. 13:13:59
Persze, ha bárkit is érdekelne komolyan, hogy hogy is van ez, tudnék írni...
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.28. 13:15:44
Levi 2008.06.28. 13:15:57
Életed végéig kínoz majd a "miért nem próbáltuk meg?" ha nem lépsz...
izebigyo 2008.06.28. 13:16:06
posztot, posztot!:D
Levi 2008.06.28. 13:16:37
izebigyo 2008.06.28. 13:17:21
nem, nekem a kopasz alacsony...
de jó fej volt, elengedett egy pár órára, én meg úgy döntöttem, h addig sielek a neten.
lilisvenson 2008.06.28. 13:17:40
De én amondó vagyok, ha már ígyis-úgyis rossz lesz, akkor már inkább a szivemre hallgatok és nem nyomok el magamban semmit. Lehet rossz vége lesz, de legalább szívből és igazán éltem.
jadviga79 2008.06.28. 13:18:09
tok igazad van, es szerintem ezen a ket szalon fut az egesz beszelgetes most.
Egyreszrol en adtam volna eselyt a regi kapcsolatnak, masreszrol viszont gorenyseg benne lenni egy kapcsolatban es mindekozben mas utan epekedni. Nagyon nem oke! Szoval nehez, de mergeleljen az, akinek ezt a dontest meg kell hoznia.
Amugy gondolom, nem hulyitette vegig, nyilvan oka van, hogy egyutt vannak egy ideje, ugyanakkor egyszer szakitottak, ez egy jelzes, hogy azert valami megsem stimmel annyira Orsival. Persze, egy nyugis, jol mukodo kapcsolat a hetkoznapokban jobban mukodhet, mint egy mindent felforgato szerelem, ami a hetkoznapok gondjai kozott fabatkat sem er, csak rozsaszin kod, amiben az ember szepen elveszik. De egyszer az eletben legalabb legyen meg ez a rozsaszin kod, legalabb egy rovid idore... Hazastarsat meg nem honapokra valasztunk...
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.28. 13:18:44
Elveszett Angyal 2008.06.28. 13:21:18
nem csodálkozom...
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.28. 13:22:46
A másik lehetőség persze, hogy a kuncsaft előre fizet, ezt nem győzöm hangsúlyozni.
hoel 2008.06.28. 13:22:56
lilisvenson 2008.06.28. 13:23:06
"Kikapcsolta a mobilt, ahogy ez már csajoknál szokás."
Én például sosem kapcsolom ki a mobilom, max. nem veszem fel ;-P
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.28. 13:24:35
lilisvenson 2008.06.28. 13:24:37
nem épp optimista nézet, de tény, hogy gyakran így van:-(
Azért reménykedni lehet.
izebigyo 2008.06.28. 13:25:07
én ettől is kiborulok.
izebigyo 2008.06.28. 13:26:48
ha valakit elhagyna valakiért, akkor az nem a nagy ő a számára.
ha az állítólagos nagy ő-vel nem jönne össze a dolog (annával), akkor az sem volt a valódi nagy ő.
nem veszíthet semmit. max annyi derülhet ki a legrosszabb esetben is, h még nem találta meg a nagy ő-t.
lilisvenson 2008.06.28. 13:26:54
mitől borulsz ki?
jadviga79 2008.06.28. 13:26:54
Edes vagy nagyon, erre "meg.mondom" mar elmondta, amit erre valaszolhatok. :)))
A szememen mar 29 eve a kek egyik arnyalataban pompazik, meg vagyok a szinevel elegedve, nem kell rasegites, koszonom!
Ha pasival vagyok, nem fetrengesrol van szo, ennel sokkal izgalmasabb ami tortenik... viszont, az elmenyeid kozelebbrol is erdekelnek bennunket, nyugodtan meselj! :)
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.28. 13:27:04
izebigyo 2008.06.28. 13:28:40
mivel epekedik anna - ugye úgy hívják - után, ezért orsi tutira nem a nagy ő
annáról meg még lehet az.
ha meg nem, na akkor sincs semmi veszve.
szóval a te forgatókönyved, hoel, az csak előre visz. ha meg benne marad az orsis kapcsolatban, éveket veszteget el...
Elveszett Angyal 2008.06.28. 13:29:13
ne hagy magad kizökkenteni a saját értelmezési tartományodból:-)
izebigyo 2008.06.28. 13:29:28
jadviga79 2008.06.28. 13:30:07
na a pasik aztan sosem csinalnak ilyet, ugye? Nem, aaah, tenyleg nem...
izebigyo 2008.06.28. 13:30:33
lilisvenson 2008.06.28. 13:31:44
Sejtettem. Nem vagyok rá büszke, de néha könnyebb. Azért, ha nagyon értetlen és kitartó vki, akkor felveszem és elküldöm a francba ;-))
izebigyo 2008.06.28. 13:32:06
a brit tudósok alátámaszthatnák ezt egy jó kis felméréssel...
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.28. 13:32:15
Körticsek · http://muranomanufaktura.blog.hu 2008.06.28. 13:33:09
izebigyo 2008.06.28. 13:33:47
:D
egyébként egy csomó kinyomkodást meg stresszt lehet megspórolni azzal, ha rögtön felveszed és elküldöd.
ezért nem értem, h sokan mér nem élnek ezzel a lehetőséggel. sokkal gyorsabb és egyszerűbb így.
lilisvenson 2008.06.28. 13:34:12
ott a pont. egyetértek. nem kell mindenáron vki az ember mellé.
hoel 2008.06.28. 13:34:25
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.28. 13:35:53
Persze, azt azért tudni kell, hogy a testre szabott megoldások költségesebbek, ugye.
izebigyo 2008.06.28. 13:37:38
legalább tisztán lát.
szóval én biztatnám.
és tényleg a remény hal meg utoljára... :)
lilisvenson 2008.06.28. 13:38:44
Jó, hogy visszatértünk a topic témájához :-D
zada 2008.06.28. 13:40:30
A jó öreg Hope 2008.06.28. 13:41:35
hu ezt megusztam, én halok meg utoljára, bár mi után ti meghaltatok, akkor már elég unalmas lesz a blog, ahogy kommentelgetek itt magamban...:-):-)
jadviga79 2008.06.28. 13:43:06
:)))
Strici,
mint a posztiro megmentoje! Remeljuk, hogy hamarosan elolvassa a kommenteket, es vegulis lehet, hogy hagyja is a fenebe a ket not, es Strici megoldasa fog a leginkabb tetszeni neki.. :)
izebigyo 2008.06.28. 13:43:49
tisztába tenni a helyzetet, akár egy csalódás árán
vagy évekig, évtizedekig rágódni rajta?
hosszú távon az első verzió a kifizetődőbb...
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.28. 13:44:05
lilisvenson 2008.06.28. 13:44:53
Igen, mindenképp csalódás lesz a vége, ha úgy kezdik újra, hogy ott szeretnék folytatni, ahol abbahagyták. Abból jó nem sülhet ki. Ez mindenképp egy új vmi lesz. Sosem lesz már olyan, mint anno.
jadviga79 2008.06.28. 13:45:30
szerintem is igazad van, amig nincs gyerek hazassag, addig erdemes helyere tenni a dolgokat, mint kesobb, nagyobb vesztesegek aran kiprobalni megis...
lilisvenson 2008.06.28. 13:46:33
:-)))szerintem se add meg a számod
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.28. 13:48:24
lilisvenson 2008.06.28. 13:51:24
Hűű, úgy tűnik, itt vki nagyon megégette magát egyszer ;-)
Elveszett Angyal 2008.06.28. 13:51:53
mikor nem az irritáló felettes éned szól ki belőled, egész szimpatikus vagy...
jadviga79 2008.06.28. 13:52:56
most futtatni akarsz, lelkizunk, fetrengunk vagy egy igazi ferfi jelenne meg a te szemelyedben? Nagyon valaszfuggo, hogy elfogadom -e a szamodat... ;)
lilisvenson 2008.06.28. 13:54:12
igen, stricinek néha meglepően jó gondolatai vannak,amikor nem forszírozza a prosti témát.
lehet nem kéne a nevéből korán ítélkeznem...
jadviga79 2008.06.28. 13:54:53
egyetertek, bar most inkabb hallgatok, nem akarom befolyasolni Stricit a valaszadasnal! :)))
optimista realista (törölt) 2008.06.28. 13:55:05
lilisvenson 2008.06.28. 13:56:58
ez egy roppant optimista és reális megoldásnak tűnik:-))
lilisvenson 2008.06.28. 13:59:57
tuli _ 2008.06.28. 14:01:16
lilisvenson 2008.06.28. 14:01:17
pá mindenkinek.
ez egy jó poszt volt, én akkor is azt mondom:-)
jadviga79 2008.06.28. 14:03:14
en nem, mar tul vagyok rajta... jo lenne, ha a posztiro felbukkanna kicsit...
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.28. 14:09:30
Nos, akkor szép sorjában, először természetesen Jadviga, elnézést a többiektől, itt valóban nagy a tét. Ugyanis Jadviga élete komoly elhatározása, egyszersmind erőpróbája előtt áll. Én az utóbbira fektetem a hangsúlyt: nem kisebb problémáról van szó, mint arról, hogy képes-e Jadviga a maga bonyolult összetettségében értékelni egy jelenséget vagy személyiséget?
Elveszett Angyal: Én ilyen szihológiai marhaságokkal nem terhelem magam, egyszerű vagyok, pénzéhes, vadállat, kész.
Ami a posztírót illeti, valahogy úgy képzelem, hogy éppen egy közepeset dug Orsival, miközben arra gondol, mennyivel jobb volna Annával (vagy Annával is), mert ő análisan is...
Mielőtt még leszaroznátok, ezt lelkileg is így gondolom. Aki nem képes dönteni, az még nem érett férfi. (Vagy nő.)
Tartós párkapcsolatok esetén, amikor az elkóborolt vándor visszatér a meghittbe, akkor ilyen a dolog. Őszintén mondom, iszonyú!
Elveszett Angyal 2008.06.28. 14:15:21
vicces vagy, nem bírod tartani a szereped:-)
Sebaj, téged így szeretünk:-)
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 14:23:35
mi nem értjük:P
akkor most mér nem jön össze Annával????
magyarázza meg nekünk valaki ha tudja:D:D:D:D
jadviga79 2008.06.28. 14:28:45
talan ezt a bonyolult feladatot meg fogom tudni oldani, mihelyt a megfelelo mennyisegu informacio a birtokomban lesz. :)
Maradjunk ennel az enednel... es akkor talan... letesztelhetjuk a tarsadalom himnemu egyedeinek mobiltelefonos szokasait
Elveszett Angyal 2008.06.28. 14:29:27
mert az illúziókkal nem lehetb összejönni...
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.06.28. 14:32:17
Természetesen Oneiros kommentjeivel együtt ez is törölhető.
Elnézést, hogy zavartam, de nem szeretném, ha Zsitke mellett újabb áldozatok is lennének. További jó szórakozást!
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 14:37:02
szólíts schurznak;)
hogyne lehetne....
max nem sikerül:D:D:D:D
jadviga79 2008.06.28. 14:38:13
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 14:40:40
én mindennap más néven vagyok:D:D:D
de általában rögtön tudni szokták:D:D:D:D
jadviga79 2008.06.28. 14:49:15
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 14:53:21
youtube.com/watch?v=ELNh23yRiJc
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 14:54:16
youtube.com/watch?v=ELNh23yRiJc
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 14:54:57
bocsi:D:D:D
hoel 2008.06.28. 14:57:21
hoel 2008.06.28. 14:59:09
jadviga79 2008.06.28. 14:59:43
:))
tuli _ 2008.06.28. 15:01:42
kivéve, ha nem tudja a többeszám jelét bármilye nyelven:DDDDDDDDDDDDD
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 15:02:37
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 15:10:06
hadd puffantsuk le:D:D:D:D:D
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 15:13:12
angyal írt valamit de tovább nem akarta kifejteni:D:D:D:D
tuli _ 2008.06.28. 15:13:42
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 15:17:53
ja tényleg....
már tegnap lelőttük:D:D:D:D
az újat meg még nem küldték:P
:D:D:D:D
ehhh 2008.06.28. 15:19:50
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 15:26:25
vagy mi van itt???:D:D:D:D:D
tuli _ 2008.06.28. 15:29:45
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 15:33:29
már probáltam:P
:D:D:D:D:D:D:D
tuli
miből gondolod hogy mosolygunk????
:D:D:D:D:D:D
Lunatica 2008.06.28. 15:37:26
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 15:38:47
igen, igen....
az újjal meg welcomszeksz:D:D:D:D
tuli _ 2008.06.28. 15:40:09
Lunatica 2008.06.28. 15:40:35
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 15:42:59
1200:P
:D:D:D:D:D:D
Lunatica 2008.06.28. 15:44:58
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 15:47:30
magyar....
csak más országban:P
:D:D:D:D
Lunatica 2008.06.28. 15:53:59
Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2008.06.28. 15:55:11
Én lennék xy... Köszi a sok kommentet, még nem volt időm mindet elolvasni, de amit elolvastam, az, hogy is mondjam, sokat segített.
Még annyit, hogy Anna már csak 6 villamosmegállóra lakik tőlem... Szóval már ennyi akadálya sincs a dolognak. Meglátjuk.
tuli _ 2008.06.28. 15:58:54
tuli _ 2008.06.28. 16:02:06
optimista realista (törölt) 2008.06.28. 16:08:10
vegyél bérletet! :)
Elmebeteg 2008.06.28. 16:16:14
. . (tör 2008.06.28. 16:36:54
Amugy én nem tudom mi a helyes döntés a posztolo helyzetében, mert gyönyörű és szép dolog a szerelem , és sokáig úgy gondoltam, ha két emnber szerelmes egymásba akor mért ne müködne... na aztán megtanjtott az életrá, hogy csak a szerelem még nem elég egy kapcsolathoz, atól hogy szerelmesek vaytok nem biztos hogy tudtok is együtt élni... hu és de szar is volt ugy szakitani, hogy mindketten tudtuk, hogy még mindig szerelmesek vagyunk egymásba... Nem irigylem a posztolot azért a belsö vivodásért ami lehet benne...
- ha nem tudnak együtt élni, még vehetnek két lakást egymás mellett :)
a szerelem elég egy kapcsolathoz, csak a kapcsolat fogalmát kell rugalmasan kezelni, miért ne legyen egyedi?
. . (tör 2008.06.28. 16:58:42
közöm nincs hozzá, de ha nem hitegette senki O-t, akkor köze nincs hozzá ki itt a drogdíler, médiás, maffiózó vagy bárki
már többször említettem, hogy azért nem járok a parázsba, mert nehéz volna össszeegyeztetni a jelentéktelen munkámmal járó jelentéktelen szereppel a szókimondó véleményalkotást és nem hiányzik, hogy ezt bárki megtegye
"kettős élet", még ha bűncselekményhez köze nincs. szerintem ez önmagában ne zavarjon senkit. ha szexrabszolgákkal kereskedik bárki, akkor persze fel is lehet jelenteni, de ha mondjuk csak kurválkodik vagy feketézik, akkor mi a gond?
lilisvenson 2008.06.28. 17:13:37
jelentéktelen munka, szerep, ember? Szerintem ilyen nincs.
Ha fizetnek a munkádért nem lehet jelentéktelen. Egy kukásnak, vagy takarítónőnek is haszna van. És attól, hogy nem cégtulajdonos, vagy ilyesmi, még adni fogok a véleményére, ha azt ész érvekkel és emberi módon fogalmazza meg...
Egyébként ki a jelentéktelen? Te, vagy félreértettem vmit?
A lényeg, éljen a Parázs!!
Igaz még sosem voltam ott:-))
. . (tör 2008.06.28. 17:18:38
Elveszett Angyal 2008.06.28. 17:43:18
nem tűntem el, csak eljöttem közben 150 km-et
mit fejtsek ki?
és én tartom a nickem... nomen est omen:-)
Lui_78 2008.06.28. 17:50:03
lilisvenson 2008.06.28. 17:54:09
Egyáltalán van ilyen szavunk, hogy jelentékeny? Jujj, most ha nincs, akkor mától nálam van:-)A jelentős nem illik ide.
Elveszett Angyal 2008.06.28. 17:59:54
hoel 2008.06.28. 18:20:19
hoel 2008.06.28. 18:21:54
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 19:20:14
mi 160at:P
:D:D:D:D
amúgy meg a blogon csak mi lehetünk skizók......
senki más, már mi is annyian vagyunk hogy alig férünk be a fejembe:P
:D:D:D:D:D:D:D:D:D
szeva Lui:)
ne köszönnyéééééé:D:D:D:D:D:D
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 19:22:31
kb naponként:P
jobb esetben ha elég kreatívak vagyunk fél naponként:D:D:D:D
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 19:27:21
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 19:30:04
mindig ez van:D:D:D:D
megjövünk azt mindenki elmegy:D:D:D:D:D
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 19:31:31
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 19:33:49
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 19:40:42
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 19:41:20
miénk:D:D:D:D:D
mütyür 2008.06.28. 19:41:33
bocsi, jesse:D
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 19:42:44
tudtam hogy elrontod a játékomat:D:D:D:D
mütyür 2008.06.28. 19:42:58
kiraaaaa 2008.06.28. 19:43:06
ide is, hátha nem leszek itt is láthatatlan:)))
mütyür 2008.06.28. 19:43:33
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 19:44:22
de igen:P
:D:D:D
mütyür 2008.06.28. 19:44:55
ma nem vagytok esküvőn??:DD
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 19:46:30
nem:D:D:D
de lehetnénk:D:D:D:D
mi vagyunk a pap is meg a papné:D:D:D:D:D
tényleg jó ötletet adtál:D:D:D
mütyür 2008.06.28. 19:46:36
mütyür 2008.06.28. 19:47:13
unatkozom:((((
kiraaaaa 2008.06.28. 19:48:01
mütyür 2008.06.28. 19:48:21
mit csináltál??:D
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 19:48:35
igen:)
mütyür 2008.06.28. 19:48:57
:DDDDD
kiraaaaa 2008.06.28. 19:50:04
Ááááááááááá:))))))))
mütyür 2008.06.28. 19:52:30
de túlélted, ez a lényeg:D
kiraaaaa 2008.06.28. 19:55:55
mütyür 2008.06.28. 19:56:09
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.28. 19:57:04
mütyür 2008.06.28. 19:59:30
te csak ne dumálj:DDDD
Nyugee 2008.06.28. 20:16:30
21 évvel ezelőtt én is, Ő (a lány) is 22 évesek voltunk.
20 hónapja jártunk, már emlegettem, hogy szeretném ha a feleségem lenne...
Mindketten főiskolások voltunk levelezőn, de mellette dolgoztunk.
Ő annyira megijedt a házasságtól, illetve a főiskola alatt annyira nem akarta, hogy szakított velem.
Aztán én is megnősültem, ő is férjhez ment, nagy gyerekeink vannak.
Néha láttuk egymást az utcán, köszöntünk, heves szívdobogás, de semmi több egészen tavalyig.
Találkoztunk, elbeszélgettünk.
Aztán egyre többször.
Idén márciusra mertünk eljutni a felismerésig, hogy még mindig, vagy újra szerelmesek vagyunk egymásba.
Megbeszéltük a múltat is: ő akkor azt várta, hogy elmegyek hozzá, és meggyőzöm, én meg azt, hogy ő szakított, ő lépjen először.
Megbeszéltük a jövőnket is, ami tulajdonképpen nincs is.
Nem rúghatjuk fel a házasságainkat ennyi év együttélés után, hogy új életet kezdjünk egymással.
Gondold meg jól, posztíró, ne járjál így!
tuli _ 2008.06.28. 20:42:03
kiraaaaa 2008.06.28. 20:48:01
Anyósom most mondta el,hogy ő is így él. Szarul van.
Megéri?
kinek hazudtok?
tuli _ 2008.06.28. 20:48:42
kiraaaaa 2008.06.28. 20:52:08
( na jókor mondom mi? :)
storyline :) 2008.06.28. 21:20:58
Hogy lehet így elkúrni, amikor két ember ennyire szereti egymást ennyi idő után is?
kiraaaaa 2008.06.28. 21:23:55
Jobban vagy szívügyileg?
storyline :) 2008.06.28. 21:25:10
dr. gernika 2008.06.28. 21:26:10
Az enyém 70 km-re van, már sokkal jobban lekötelezve, tudom, hogy nem fog lépni, pedig a ritka személyes találkozások ugyanúgy felkavarnak minket is, meg az sms-ek, emilek is (utóbbit gyakran váltunk). Próbálkozok én is másokkal, de ugyanazt úgysem fogom érezni, és ez nem illúzió. Volt, amikor ezzel áltattam magam, de az volt az önbecsapás.
Elveszett Angyal 2008.06.28. 21:34:57
Dövan, rosszul végződött a Nagy Vonzalom?
más.
ti hogy ismeritek fel egymást megváltozott nick alatt?
kiraaaaa 2008.06.28. 21:36:48
segítek: (gyerekmegőrzős kérédés tornaklubban:))
Elveszett Angyal 2008.06.28. 21:40:56
de a többiek.
mondjuk nincs annyi időm mindenkit figyelni...
Elveszett Angyal 2008.06.28. 21:43:28
kiraaaaa 2008.06.28. 21:45:21
E parányi föld veled,
Lengjen fényben, vagy homályon
Hold és nap fejünk felett,
Bárminő színben jelentse
Jöttét a vándor szerencse,
Sem nem rossz az, sem nem jó:
Mind csak hiábavaló!”---
az "Annáknak" hogy most mozduljanak valmi irányba
Elveszett Angyal 2008.06.28. 21:47:33
szerinted az első szerelem örökre bevésődik?
bár lehet, hogy nem téged kéne kérdeznem...
Elveszett Angyal 2008.06.28. 21:49:55
kiraaaaa 2008.06.28. 21:54:22
tutira é nis, s férjem is ezzel atudattal fogunk meghalni.
Azt tudom,hogy nem fog überelni senki:)))))))
És ez elég most!
Mit olvasol????
Silkmoon 2008.06.28. 21:56:55
Hogy fogod így leélni az életedet, ha szinte mindenről Anna jut az eszedbe? Ez, ami kettőtök között van, soha nem fog elmúlni, mégha néha úgy is éreznéd, mert szinte mindig belebotlasz egy olyan valamibe, amiről rögtön Anna jut majd az eszedbe... és így nem biztos, hogy jól fogod magad érezni a bőrödben. Az aktuális partnerről nem is beszélve. És ha Anna is ugyanígy végigszenvedi az életét, akkor kivel is tesztek jót? Tudom, látszólag könnyű meghozni a döntést, de ha valóban ilyen intenzívek még mindkettőtökben az érzelmek egymás iránt ennyi év után is, akkor mire vártok még?
Vierre_ 2008.06.28. 22:25:24
Pedig a szaftos botránynál nincs jobb, viszont így teljesen abszurd a képlet. :)99
min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.06.28. 22:27:15
Jellegzetes pasivonás, hogy végtelenül mélázgatnak meg nem történt dolgokon. Ennek egyik kísérőjelensége, hogy elsunnyogják a dolgok végét, mint az egyszeri királylány, aki ment is, meg nem is. Hátha egyszer elővehető a szaknévsorból. Azaz milyen hülyeségeket beszélek, pont egyik barátommal művelte egy csaj, aki zsebmütyiédesnek tartotta volna egy szétrohadt kapcsolat felfűtésére. Tehát akkor feminin. Na jó, legyen emberi. Megfelel? Taknyot cukrozni emberi vonás. Voilá! Feltaláltam a spanyolviaszt.
Nyugee 2008.06.28. 22:36:16
Nyugeee: hát, ere mondaná CSernus: langyos szarban akarod leélni az életed?
Anyósom most mondta el,hogy ő is így él. Szarul van."
Én is szarul vagyok.
De mit tehetnék, mit tehetne a csernusdoki is?
Bombázzunk szét 2 családot, akik eddig kitartottak mellettünk?
Ő hagyja ott a 15 éves gyerekét, én a 17 éveset?
És aztán mi lenne, ha megtennénk és kiderülne hogy mégsem tudunk együtt élni?
Vissza az egész?
Erre mondjuk minimális az esély, akkora az összhang köztünk.
Azóta rengeteg mailt váltunk, amikor tehetjük beszélgetünk a chaten.
Néha, mondjuk hetente egyszer-kétszer lopunk egymásnak pár órát, olyankor szeretgetjük, dédelgetjük egymást, aztán ennyi a közös életünk.
busuloo 2008.06.28. 22:38:02
Tudom, hogy megtalálod.
Kicsit haragszik ugyan rád,
De azért visszavár.
Értsd meg, kérlek,
Szeret valóban Téged,
Pedig furcsa vagy néha igazán.
Színjátékot ne tervezz,
Nem kell semmilyen jelmez,
Csak menj már, mert vár rád,
Az a lány!"
Bocsi, de ez ideillett. Én is szorítok Nektek :$
Lui_78 2008.06.28. 22:38:59
kiraaaaa 2008.06.28. 22:46:20
na jó nem, de van ez alehetőség is.
basszus, akkor ti átveritek a párjaitokat! CSaltok és megcsaltok!
Milyen dolog ez?
Tükörbe tudtok nézni?
Elszámolni a másik fél felé?
Gratuálok!
Kurvajó harmadiknak lenni egy kapcsolatban!
Én nem szorítok nektek!
kiraaaaa 2008.06.28. 22:47:29
homályos maradtam
busuloo 2008.06.28. 22:49:45
én a posztról beszéltem, a tisztánlátás végett.. a kommenteket nem olvastam.
kiraaaaa 2008.06.28. 22:52:00
Nyugee története kiverte nálam a biztosítékot.Én úgy kapcsoltam össze akét dolgot.
. . (tör 2008.06.28. 22:59:01
... eddig nem érdekelt, de most felkeltette az érdekődésemet: mit is csinálhatsz, ami " jelentéktelen?" Kém vagy? vagy kettős ügynök? esetleg 3 as???
- 4esben? :)
Nyugee 2008.06.28. 23:00:41
Nem fényezni akarom magam, mert miért tenném, de én odaálltam a feleségem elé, és elmondtam neki, hogy szerelmes vagyok másba.
Én könnyebben megtehettem, mert az enyém már elég régóta csak látszatházasság bizonyos rajtunk eléggé kívül eső okok miatt.
Emiatt nem is változott nálunk semmi, nem volt tányércsapkodás, teljesen közömbösen fogadta.
Ő viszont szereti a férjét.
Én megértem, hogy nem akar borítani.
Szorítani meg nem kell nekünk, tisztában vagyunk vele, hogy a mostani helyzetben nincs közös jövőnk.
kiraaaaa 2008.06.28. 23:03:27
Éljen!
Ebben a témában nem én vagyok a partner!
Vállj el, aztá neridj,haladj!
. . (tör 2008.06.28. 23:09:08
kira
szerinted az első szerelem örökre bevésődik?
- nem. a bölcsitől számoljuk?
Nyugee 2008.06.28. 22:36:16
Azóta rengeteg mailt váltunk, amikor tehetjük beszélgetünk a chaten.
Néha, mondjuk hetente egyszer-kétszer lopunk egymásnak pár órát, olyankor szeretgetjük, dédelgetjük egymást, aztán ennyi a közös életünk.
-mocsok szar gennyedékek vagytok. a csaj beszart, lelécelt, nem lehetett rá alapozni, az ember aki szeret vagy szeretett titeket és jó esetben támogatott /ha nem, akkor is magatoknak választottátok/, gyereketek apja anyja, az jól át van cseszve, biztos ezt érdemli.
egymás hájas fonnyadt testét tapicskoljátok szerelmesen (tiszta horror), utána unottan szopiztok/nyaltok/töcsköltök azzal, akinek a gyermekét kihordtátok/nemzettétek
legjobb volna ha az ilyen kussolna, nem sajnáltatná magát. volt egy esély, elbaszta mindkettő, ennyi.
. . (tör 2008.06.28. 23:09:55
"össze-visszagépelek:))) 2008.06.28. 22:46:20 "
Nem fényezni akarom magam, mert miért tenném, de én odaálltam a feleségem elé, és elmondtam neki, hogy szerelmes vagyok másba.
- az a gond, hogy úgy vetted el te pöcs.
kiraaaaa 2008.06.28. 23:10:45
:)))))))))))))))))))))))
. . (tör 2008.06.28. 23:13:42
- költözzetek össze, csináljatok pár gyereket, hízzatok el, egyetek sok babot, ne ismerjétek a borotvát/epilálót.. 5-10 év max (ennyit se adok) és gyűlölni fogjátok egymást. szóval ne habozz, lépj, jobb ha a szerelmed unod meg mint ha egy közömbös embert :)
kiraaaaa 2008.06.28. 23:14:14
Nem fer,amit csináltok!
Eléálltál afeelséged elé? ÉS?
A nőd meg mit csinált?
Kussol?
Csalja a férjét tovább titokben?
Te meg nyiltan csinálod?
De otthon megapsz mindent? tiszta gatya, kaja, stb?
Inkább hagyjuk,mert basszus...., á!
Baszki, milyen ember vagy te is?
Na! Értékellek mindjárt,mint embert!
Nyugee 2008.06.28. 23:23:10
Nem is azért írtam, hogy sajnáltassam magam, magunk, hanem figyelmeztetésként a posztolónak.
Remélem olvasta az első hozzászólásomat és lép.
Neki még időben van.
További szép estét mindenkinek!
nem jut a lyon el messzire, ha nem figyel lionel m 2008.06.28. 23:27:45
"gyönyörű, csillagfényes éjszaka után. Sokat sírt, nagyon sokat. Én csak egyszer, amikor senki sem látott."
Maura 2008.06.28. 23:43:54
2008.06.29. 00:06:29
. . (tör 2008.06.29. 00:07:52
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.29. 00:21:01
Te gondolom Chuck Norris lehetsz, mert soha nem sírtál még életedben.
Johnny Cash (törölt) 2008.06.29. 01:07:55
. . (tör 2008.06.29. 03:06:24
. . (tör 2008.06.29. 04:46:57
storyline :) 2008.06.29. 09:05:32
sziasztok
Dövan, rosszul végződött a Nagy Vonzalom?"
Szerintem még van egy-két nem lefutott kör, de eldöntöttem, hogy innentől ő a soros ezekre a körökre, kezdeményezni többet nem fogok. Keresni sem fogom őt, ha ő sem, akkor ennyi volt... Ennek ellenére baromira várok egy hívást/smst, tegnap nem kaptam, ma meglátjuk...
Elveszett Angyal 2008.06.29. 13:25:58
ez engem nagyon érdekel.
Büszkeségből nem akarod többet keresni, vagy mert úgy látod, hogy nincs értelme?
egyébként, felhívjalak?;)
hoel 2008.06.29. 14:54:49
. . (tör 2008.06.29. 22:26:01
Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2008.06.30. 09:25:28
Még sosem kommentáltam, de most kivételesen igen. 2008.06.30. 14:34:28
Meteora75 2009.03.19. 11:21:25
Szállj fel arra a villamosra,ne kúrd el az életedet!Évekig szenvedni fogsz,ha nem igy teszel.