A paplakbn kiderült, hogy nem csak a vegaság titok a lány számára. Népdalt éneklünk, istent kísértünk így vasárnap a mise előtt.
A kezdeteknél én tini, 16, de kellően megáldv a bizonyos domborulatokkal, meg valószínű némi kultúrával is, miszerint zongoráztam, olvastam, festettem, imádtam a "művészfilmeket", mint a Szerető, vagy a Párnakönyv, és bár hamvasi mélységeket sosem fogok elérni, igenis szerettem Babitsot, felolvasni is, és Ady-t, és még sorolhatnám. Aki pedig megtetszett, nos, ő mint kiderült, káplán volt. Én kerültem a hittanokat, és a miséket, mert -bár hívő ember vagyok-, sosem gondoltam, hogy Isten a templomban lakik, és a prédikációt inkább erőltetettnek véltem falak között. Viszont az ismerősök nagy része járt hittanra. Én meg néha eléjük mentem, hogy együtt bandázzunk.Nos, az első alkalommal, amikor véletlenül összefutottunk (elment a hittancsoport valamerre az órára, én meg 5 perccel hamarabb érkeztem) nem tudtuk egymást hova tenni. Érezhető volt valami a levegőben, de azért ezt nem gondoltam akkor komolyan.
Aztán még két-három találkozás megtette a hatását. Sosem tegeztük egymást. A magázás maga volt a gyönyör. Imádtam. A tiszteletet, a benne lévő finom poénokat.
Sokat kirándultunk a környéken. Beszélgettünk, felolvastunk, zenét hallgattunk. És ragaszkodott ahhoz, hogy nem láthatom reverendában. Sosem. Nos, ehhez én sem ragaszkodtam. Bemutatott az édesanyjának. Iszonyat sok időt töltöttünk el együtt. Egyedül azt nem tudtam, hogy vegetáriánus, így amikor zöldséges csirkeragut rittyentettem neki egyszer, ő hősiesen megette (sőt, az egészet eltüntette), és csak égett a fejem, amikor egy "tanítványa " belépve a paplakba elhűlve kérdezte: te nem azt mondtad, hogy vega vagy, és már 10 éve nem ettél húst?
Így telt el egy év. A legszebb és legkeservesebb tiniszerelem, amit át lehet élni. Aztán nem bírta tovább, elkérette magát a városból. Persze mindenkinek szólt, csak nekem nem. Amikor kiderült, akkor kiborultam, persze. ÉÉÉÉÉÉÉÉÉS, ami még megfűszerezte az egészet: meghívott egy nagy hittan táborba. Sátorozósba. Túrázósba. Elmentem. Egymás mellé vertük fel a sátrat. És kerültük egymást. 3 napig kerültük. Aztán a negyedik nap odajött, hogy beszélnünk kell. Én meg mondtam, hogy nem tudom, miről kéne. Nincs mit megbeszélni. Amit a kommentelők imádni fognak: nem történt testileg semmi ekkor sem közöttünk, de este a sátram mellett ült, és úgy hallottam, sír. Vagy legalábbis furán vette a levegőt :P
Másnap én akartam vele beszélni, ő került. A hét végére viszont mégis sikerült egy nagy túrát együtt végigcsinálni a környező hegyek egyikén. Elhagyta a száját az általam csipeterítős-nosztalgiával emlegetett mondat: szíved ága-boga rózsája sosem fog kivirágozni. Ez a mi áldozatunk, aminek illata felszáll a Mennyekbe.
Nos, másnap utaztunk haza, és én végig, végig magyar népdalokat énekeltem. Szerelmet siratósokat. Jó néhány órán keresztül.
Ő elkerült a városból, én pedig elmentem szintén, egyetemre. Aztán egyetemről ki, külföldre. Valahogy sosem érintkeztünk normálisan, de mindig tudtunk egymásról. Mire én külföldre mentem, addigra kérette magát abba a városba, ahol tanultam. Pont elkerültük egymást. Aztán mire visszajöttem, szerzetes lett.
Konklúzió nincsen. Mai napig szeretettel gondolok vissza erre az emberre, életem első nagy szerelmére. Ő meg valószínű úgy gondol rám, mint élete legnagyobb kísértésére :)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.06.29. 09:04:46
és most elolvasom :)
storyline :) 2008.06.29. 09:06:11
Loan 2008.06.29. 09:07:30
storyline :) 2008.06.29. 09:16:15
Az nem levegővétel volt, hanem fitymacsattogás. De az is lehet, hogy csak bushmanok meséltek viccet egymásnak a sátor árnyékában...
"szíved ága-boga rózsája sosem fog kivirágozni. Ez a mi áldozatunk, aminek illata felszáll a Mennyekbe."
Kinek áldozat, kinek nettó hüjeség.
storyline :) 2008.06.29. 09:18:54
Klerikális búcsúszex.
storyline :) 2008.06.29. 09:20:28
storyline :) 2008.06.29. 09:21:03
storyline :) 2008.06.29. 09:22:45
storyline :) 2008.06.29. 09:25:01
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 09:32:43
8 éven keresztül jártam egyházi középiskolába (az az igaz "klasszik verzsön" volt, elég sok szerzetest-papot ismertem közelről... hááát... nem mondom, hogy ne lett volna hasonló sztori, ami közszájon is forgott, de egyes részletek eme történetben nekem igenis gyanúsak.
Lena. 2008.06.29. 09:33:42
storyline :) 2008.06.29. 09:39:16
McKohn 2008.06.29. 09:41:05
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.06.29. 09:41:13
storyline :) 2008.06.29. 09:42:02
storyline :) 2008.06.29. 09:43:08
Lena. 2008.06.29. 09:46:11
Lena. 2008.06.29. 09:47:59
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 09:51:00
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 09:52:47
storyline :) 2008.06.29. 09:57:21
storyline :) 2008.06.29. 09:59:39
Lena. 2008.06.29. 10:01:57
storyline :) 2008.06.29. 10:02:17
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 10:02:55
storyline :) 2008.06.29. 10:03:05
McKohn 2008.06.29. 10:06:03
ON: Egyébként azért dicséretes a káplán részéről, hogy nem történt több!A story meg szerintem tök simán elképzelhető, bár én a hittan táborokról hallottam már olyat, hogy igen csak hasonlít az Amerikai pités zenetáborokra...;)
storyline :) 2008.06.29. 10:06:29
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 10:15:04
Jó lenne, ha errefelé látogatna a posztíró, és megválaszolná az esetlegesen felmerülő kérdéseket:
1. káplán vagy diakónus (nagyon nem mindegy), a diakónus ugyanis nincs cölibátusra kötelezve)
2. szerzetesség: és ezt így hogy? falusi (tehát ún. "egyházmegyés" papból ritkán lesz szerzetes, már csak azért is, mert a rendeknek külön szemináriumaik (gyk. főiskola-szerűség) vannak, ahol tanulnak; papként átlépni ritkaság, és mint minden a katolikus egyházban: baromi papírmunka (püspöki engedély, ilyen-olyan nyilatkozat...stb.)
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 10:17:33
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 10:20:16
Kecskemét, az igazi ultimate Piar, 8 év, nem koedukált... stb.
2008.06.29. 10:26:01
www.youtube.com/watch?v=_YauCNkGaC8
Kiskutyafüle 2008.06.29. 10:35:06
Dövanról nem tudom eldönteni, hogy mennyire jó fej. Néha cinikus, de néha olyan jókat ír...
totalbike74 2008.06.29. 10:46:46
én nagyon bírom Dövant,írj mééééég:))
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 10:51:30
Kiskutyafülével egyetértek a magázást illetően :)
Dökvín 2008.06.29. 10:57:26
Lunatica 2008.06.29. 10:59:28
Lena. 2008.06.29. 11:06:53
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.29. 11:20:31
úgy érezzük ez nekünk való poszt:D:D:D:D
ja igen.....
amíg nem volt mise, nem dugtok tise:D:D:D:D:D
Nimandi 2008.06.29. 11:25:39
mxplanet 2008.06.29. 11:26:10
mxplanet 2008.06.29. 11:27:35
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.29. 11:33:12
ha jól tudom a református lelkészeknek lehet családja:)
mxplanet 2008.06.29. 11:35:24
jadviga79 2008.06.29. 11:42:26
Dövan,
mi lelt teged? Stilusvaltas van???
jadviga79 2008.06.29. 11:45:18
16 evesen mar siman lehetnek valakinek jelentos domborulatai. ;)
min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.06.29. 11:45:29
ADY ENDRE: Leköpöm a multat
Leköpöm a multat
A lélek-pókot, a cudart,
Leköpöm a lelkemet is,
Mert visszanyihog a multba.
Én vagyok Máté király.
Én vagyok Máté király.
Holdfényes, szelíd arcom.
Belelobog a nagy éjbe.
BABITS MIHÁLY: Futurum Exactum
Plutó e torzót márványból szoborta
Ó torzók torza, bőrző Dunakorzó
Ó korzók korza, őrző dunnaorzó
Mint ferde torta és megint retorta.
De Afrikában fú az antipasszát
És négerek masszálnak pántlimasszát
És ott az ég oly régi, égi méla.
S tán pápuákok pengetnek poros fát
S nem lesz Nyugat már, sem Fenyő, sem Osvát
S még él Balázs, még él a méla Béla.
(Karinthy Frigyes: Így írtok ti)
eternity · http://eternity.blogter.hu 2008.06.29. 11:50:06
Ezt a cölibátusos marhaságot érteni sosem fogom, de az az énerő, ami betartása mögött felsejlik, tiszteletet ébreszt bennem.
Hülyeség. De igen bátor hülyeség.
wino 2008.06.29. 11:52:05
mxplanet 2008.06.29. 11:53:21
Kedves:-) · http://irony.blog.hu/ 2008.06.29. 11:56:25
Bejött nekem...
Valaki rajtam kívül hallgat Sláger Rádiót?
Eszelős mi megy ott....
Síros szerelmeskedős számok hegye .....
óóóóóóóóóóó
Ide nekem egy igazit de rögvest....
Ja a Santana Az eszelős volt szerintem...
VIP sátor meg egészen király...
Miről maradtatok le gyerekek...
eternity · http://eternity.blogter.hu 2008.06.29. 11:56:31
érdekes a fantáziavilágod...
Ugyebár magunkból szoktunk kiindulni.
Mondd csak, TE eljutnál a bögyös-tüzes lánykáktól a vézna fiúkákig?
Ralph de Bricassart (törölt) 2008.06.29. 11:57:01
2008.06.29. 12:02:22
mxplanet 2008.06.29. 12:05:01
Hopi Bond 2008.06.29. 12:06:36
Levi 2008.06.29. 12:08:05
Azé' kuuurvajó, h az elnyomott református kisebbséghez tartozom... :))
mxplanet 2008.06.29. 12:08:27
mondjuk eszembe jut erről a pite zenetábora..
biztos nagyon perverz picsák is lehetnek egy ilyen táborban..
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.06.29. 12:08:45
he????:D:D:D:D:D:D
sarasvati / sütifej (törölt) 2008.06.29. 12:08:57
szerzőt ismerem, a történet valós és nem kamu:))
mxplanet 2008.06.29. 12:10:01
Hopi Bond 2008.06.29. 12:10:30
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 12:11:08
jadviga79 2008.06.29. 12:12:09
ki tudja..., ha mar nem marad mas...
Kedves:-) · http://irony.blog.hu/ 2008.06.29. 12:13:32
schurz: kockának jobb lenni, mint papnak :D
hi lehet állruhás Számitéstechnikus...:-)
Vagy álruhás herceg...Csak nincs lova...Mert ugye a lovak kihaltak...
jadviga79 2008.06.29. 12:13:57
Hopi Bond 2008.06.29. 12:15:24
kedves: á, olyan nincs, mert vegetáriánus kocka biztos nem eszik húst :D
mxplanet 2008.06.29. 12:18:02
Krypton 2008.06.29. 12:21:27
Kedves:-) · http://irony.blog.hu/ 2008.06.29. 12:25:54
Pedig ez elég jó történet ha fotosop ha nem...
Pont olyan könnyed mint a mai nap...
A szakítós szöveg azért gáz...de hanvasi az biztos....
mxplanet 2008.06.29. 12:29:43
büdös köcsög papok.ingyenélő pedofil homokos banda..
Hopi Bond 2008.06.29. 12:31:09
Sir Galahad 2008.06.29. 12:31:36
Hopi Bond 2008.06.29. 12:33:51
"Az emberi hülyeségi kifürkészhetetlen."
mxplanet 2008.06.29. 12:35:26
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 12:39:49
római kaotikus egyetem több van. van pap/apácaképző, van hitoktatóképző (ugyebár az gyakorlatilag bölcsész), és van a fullcivil, csak nevében kaotikus pázmány (PPKE). ott van informatikus (ITK), jogász (JÁK), bölcsész (BTK), hittudós (HTK) és főiskolai tanács (VPK) is...
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 12:40:57
Nimandi 2008.06.29. 12:42:09
A lelkészeknek van családja, de a papoknak nincs. ,) Persze ismereteim eléggé szórványosak a témában (lehet, hogy nem csak a katolikus papot hívják néha papnak).
bacardi :-) 2008.06.29. 12:47:21
bacardi :-) 2008.06.29. 12:47:59
Ypsiloon 2008.06.29. 12:56:40
Tetszik ez az ágas-bogás mondás.
Szerintem nem kamu. Ahhoz nincsen elég koherensen megírva. :-)
Ypsiloon 2008.06.29. 13:00:53
VIP sátor??? Ne bassz...Én is, én is! Ehelyett ott nyomorogtam a tömegben. A színpadig nem láttam el, a kivetítőt is eltakarták, a zenét még csak-csak hallottam. Még egy csajszi (tipikus baszatlan pitsa) be is szólt nekünk, hogy nem mennénk-e máshova beszélgetni ;-)
Egyébként Santana maga télleg jó volt!
Pomogács 2008.06.29. 13:03:06
belax 2008.06.29. 13:14:35
diriszt 2008.06.29. 13:17:58
Elsô kommentem itt, és csupa idézet lesz, de remélem megértitek, ez a téma kicsit mélyebb, mint gondolnánk. Idézetem Popper Péter Út az istenektôl Istenhez c. mûvébôl valóvaló...
"Az egyistenhívô bigott vallásosság a megkeményedett erkölcsi heteronómia. Isten a világ diktátora, az embersorsok ura, a szívekbe és a vesékbe lát, az ô kezébôl ered minden jutalom és büntetés, nincs hova, nincs kihez elmenekülni elôle. Szeretetet, imádatot követel, de ugyanakkor alázatot és félelmet is a haragjától és megtorló hatalmától.
Ha valaki ezt a heteronómiát önként, meggyôzôdésbôl vállalja, akkor nincs baj. De ha erre nevelik, kényszerítik, zsarolják, akkor tönkremehet a lelke."
Hát ennyi, és sok órányi gondolkoznivaló...
www.kislexikon.hu/heteronomia_a.html
genikő 2008.06.29. 13:22:46
ppke-re járok én is, egy pap van.
betegség tőletek, hogy nem hiszitek el, hogy nem akart megdugni egy 16éves lányt egy káplán, aki már akkor valószínűleg bőven 18, inkább 20 felett volt. ha megtette volna, akkor meg az lett volna a baj. pf
genikő 2008.06.29. 13:24:41
katolikusoknál semmilyen felszenteltnek nem lehet családja, cölibátus
Sir Galahad 2008.06.29. 13:25:05
civil kaotikus egyetem, bölcsésznek tanul, de hívő a csaj, meg az oktató is.
Hopi Bond
Én is az emberi hülyeség kategóriájába sorolom, legalábbis azt, hogy másra meg nem néz rá (nem magamra gondoltam, félreértések elkerülése végett...)
mxplanet
Szép hosszú barna haja van:)
viktor134 2008.06.29. 13:27:15
[] (törölt) 2008.06.29. 13:39:40
mxplanet 2008.06.29. 13:42:30
Téglagyári Megálló 2008.06.29. 13:58:41
No nekem itt kezd nagyon gyanús lenni a történet, egy káplán az ugye felszentelt pap, 25 éves kor alatt pedig nem szoktak felszentelni senkit...
hangabanga/ · http://vesta.blog.hu 2008.06.29. 14:01:01
(én csak kommentben talán)
Sir Galahad 2008.06.29. 14:01:08
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 14:09:27
Csak nem PPKE JÁK? Juhu-juhu; én igen...
nyanyanya 2008.06.29. 14:09:48
. . (tör 2008.06.29. 14:13:55
Kicsi.Sati,
civil kaotikus egyetem, bölcsésznek tanul, de hívő a csaj, meg az oktató is.
- civilek? házas? ha nem, vegye el. sok köcsög barom beleértve a posztolót, istenke örül, mert senki sem paráználkodott. azt is élvezte mikor kicsontozta a törvénytelen gyerekét... beteg, beteg
sok retard nem is gondolja át milyen faszságokban hisz. tudás fája? büntető szülés?
teilhard de chardinon kívül nem sok értelmes keresztény született az utóbbi időkben, pedig ő se volt egy zseni. valaki már lehúzhatná a wcben ezt a véres szart, milliók életét tette már tönkre az elmúlt 2000 évben, az emberi felsőbbrendőség eszméjéről, máig tartó kulturális genocídiumról {térítés} nem is beszélve
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 14:42:43
egyrészt szép a neved :)
másrészt gratulálok a kereszténységről alkotott képedhez.
mondom ezt úgy, hogy én sem vagyok bigott vallásos, sőt... de ennyire azért tiszteljük már egymást.
hoel 2008.06.29. 14:45:47
Ro3 2008.06.29. 15:01:52
index.hu/cikkepek/0806/bulvar/ruszlana_korsunova//.gdata/gpb_korsunova_8.jpg
Aki még1x azt mondja, h a hosszú, seggig érő haj undorító, azt lehüjézem.
Dövan: tennap állítólag 4re értünk haza, de semmire nem emléxem. De télleg. Arra igen, h ütköztünk, de nem sokáig. Állítólag hívogattam 1kor embereket, meg sok más hüjeség...de most van baj.
ON: megható, h az emberi hüjeség milyen határokat tud átlépni. Mondjuk a cölibátusnak van értelme, ugyanis amit a sexbe fordítana energiát azt szépen az egyház javára fordítja (nem, nem dugja meg a lyukakat a templomban, hanem pl megír még1 hüje könyvet)
koji lijek trebate? 2008.06.29. 15:03:05
most is úgy gondolok erre a cikkre, hogy monstrózus szerszámom a számban. és így valahogy elődereng a régmúlt (rózsaszín) ködéből egy érzéki száj, egy pár telt ajak...volt egy lány, csöcsös pszichológus egy vidéki egyetemen, szőrig szopott mint egy álom...szinte a gyomrát döfte a kicsi én...múlt idő, múlt idő, sohasem hagysz nyugodni! mi lett volna, ha...oh Istenem, oh istenek, hát létezik ilyen kín? oh, úgy árad a sját spermám a torkomban.
aki teológuskodni akar, az (léccilécci) képezze magát - olvasson TÖB-BET!
ja, és hagyjátok már abba ezt a csöcsözést! averagegirl TUD, ő OK. így volt, így volt jó, ott volt, OK.
a többi hagyja a picsába, mert NEM. MÖGYEN. A. FIKCIJÓ. NEKTEK. HÜLYÉK.
és és és, cia cija, öjülök, hogy elfelejtettél! naon cejetlek, pussz oda ahová.
[] (törölt) 2008.06.29. 15:30:34
vegulis praktikus, ha nincs keznel papir, ki is torolheted vele.
[] (törölt) 2008.06.29. 15:36:43
www.studiorabi.com/ADAMSFAM3.jpg
. . (tör 2008.06.29. 15:38:45
..
egyrészt szép a neved :)
másrészt gratulálok a kereszténységről alkotott képedhez.
mondom ezt úgy, hogy én sem vagyok bigott vallásos, sőt... de ennyire azért tiszteljük már egymást.
- mér kéne hülyeségeket tisztelnem? vagy azokat, akik ebben hisznek? emberáldozat? ugyan miért nem tiszteljük az emberáldozatot más népeknél, azt meg, ha az egyszülött, !halandó! fiát kicsit a gyárilag beépített előöregedésnél korábban legyakja a szakállas kis héber öregúr az égben, azt meg tisztelni kell? vazze..
. . (tör 2008.06.29. 15:39:21
Ro3 2008.06.29. 15:41:23
. . (tör 2008.06.29. 15:45:40
"szíved ága-boga rózsája sosem fog kivirágozni. Ez a mi áldozatunk, aminek illata felszáll a Mennyekbe."
szóval a két pöcs kapcsán lehet emlegetni, miért is bűn a szex, mi ez az egész agyrém
Ro3 2008.06.29. 15:51:39
Persze ha lett volna velkámsex, akkor te lennél a leghangosabb, h büdös pap, megszegte a cölibátust, az összes ilyen! Mi?
Hagyjuk...
[] (törölt) 2008.06.29. 15:52:59
lehet, hogy a magadfajta hulyek miatt ra kene irni a Bibliara, hogy "don't try this at home".
de addig is, amig ez megtortenik, vedd be a Torazinod, es higgadj le.
. . (tör 2008.06.29. 15:59:23
az milyen gáz, hogy az apám is járt egy kat nővel (gondolom az ő üdvösségének már mindegy volt), akinek a "törvénytelen" gyerekét a papbácsi nemzette, civilben járt esténként babátlátogatni.. a köcsög gyökér. egy gerinces ember nem hagyja ott a nőt a szarban, ha nem tudja az elveit követni kilép, de az oktalan önkínzás dicsőítése is beteges kicsit
. . (tör 2008.06.29. 16:01:10
- ez komoly érvelés volt faszfej. de biztos jobban érzed kicsit magad, kevésbé frusztráltnak és ennek örülök :)
[] (törölt) 2008.06.29. 16:04:37
a vilag ugy mukodik, hogy a kutya nem kenyszerit ra, hogy templomba/mecsetbe/zsinagogaba menj, viszont ha vannak akik igy tesznek, akkor neked kuss van, mert kurvara semmi kozod nincs hozza, hogy kinek milyen hobbija van.
remelem igy mar ertheto.
Ro3 2008.06.29. 16:08:02
Szóval abbahagyhatod a hüjeségedet, mert írtó nagy baromságokat hordasz össze. Radikális vagy és ehhez kitartó butaság társul. A legrosszabb kombináció. (ühm az utóbbi 2000 évből elég kevés okos embert tudnál mondani aki ateista volt)
. . (tör 2008.06.29. 16:11:14
te világbaszart idióta, a gyereküket viszik, az nem választhat, a benszülötteket ma is térítik, ők sem választhatnak milyen "iskolát" építenek a kis csuhás köcsögök a gyerekeiknek, az indiánok sem választhattak, pont elég friss és régi mocsok szárad az egyház lelkén, az amcsi kártérítésekről is említést tehetnénk..
ahol házasodhatnak talán kevesebb a buzi meg a perverz aki a vallásban szeretne érvényesülni
[] (törölt) 2008.06.29. 16:12:32
az ilyen szellemi rokkantakkal nem lehet mit kezdeni.
Ralph de Bricassart (törölt) 2008.06.29. 16:12:52
Elmondom neked ... -aki még egy normális nicket sem mer bevállalni, annyira gerinces-
XD
. . (tör 2008.06.29. 16:14:06
az, hogy a hitetlenségükért nem akartak megdögleni (=nem vállalták) az nem az egyház melletti érv, különösen miután elég volt néhány vád és voltak időszakok amikor az anyajegyeik döfködésével nézegették, vajon szexel-e boszokányorgiákon az illető.
BazLájkír 2008.06.29. 16:16:09
wehehe)))
ahogy piszkos fred mondaná
[] (törölt) 2008.06.29. 16:16:16
te vilagbaszart idiota, ez egy ugyanolyan szokas, mint kormenet vagy locsolkodas. senki nem tartja a pisztolyt a kolok fejehez, hogy jarjon templomba, sot ha vallast akar valtani sem gatolja meg senki.
a szenteltviz nem egy voodoo varazslat, amit radrak a satan, es soha tobbet nem lehet leszedni.
. . (tör 2008.06.29. 16:17:10
vannak keresztény barátaim, komcsik is vannak, nem lesz mindenki automatikusan szemét attól, miben hisz, ez a szerencse. még te is lehetsz jobbára ártalmatlan :)
[] (törölt) 2008.06.29. 16:18:46
ennyi esszel szerintem tegyel panaszt annal, aki dofkodott. mi a faszt lovagolsz olyan dolgokon, aminek az elkovetoje, es a sertettje is tobbszaz eve halott?
te vagy a nagy igazsagoszto, vagy mi a faszom?
. . (tör 2008.06.29. 16:19:58
a neveltetés eszerint nem számít, az sem milyen közösséghez tartozónak érzi magát? hát ez elég erős, lévén ha egy néger kissrácot magyar nevelőszülőknek adsz, a kulturája és gondolkodása is magyar lesz, de persze választhat felnőtt korában, visszavált az eredetire :)
ha nem vodooban nő fel, akkor nem az lesz nagy valószínűséggel a vallása. persze, 4-5 évesen azt mondja: nem akarok misére meni, inkább fociznék, és ez így megy generációról generációra :)
. . (tör 2008.06.29. 16:22:21
faszikám, Ro3 hozta fel érvként hogy né, nem volt ATEISTA sehol 2000 évig aki nagy gondolkodó volt.. mer persze hogy nem volt, agyonverték, egy okos ember meg inkább kussol hülyék között. belé kössél :)
"(ühm az utóbbi 2000 évből elég kevés okos embert tudnál mondani aki ateista volt)"
Ralph de Bricassart (törölt) 2008.06.29. 16:22:35
ennyi esszel szerintem tegyel panaszt annal, aki dofkodott. mi a faszt lovagolsz olyan dolgokon, aminek az elkovetoje, es a sertettje is tobbszaz eve halott?
Kurvára nem érdekel egyik népírtás sem mégis a pofámba nyomják állandóan meg kártérítést követelnek.
KUSS LEGYEN NEKIK IS!
. . (tör 2008.06.29. 16:25:34
csak egyetlen népirtásért kérnek és kapnak pénzt és azt nyomják a képedbe, mást nem :)
{az örmények, indiánok, ukránok stb nem kapnak pénzt}
de befogom, mert mindjárt cimkézve leszek :DDD
[] (törölt) 2008.06.29. 16:26:53
hat, szolj nekik, hogy unod. vagy egyszeruen lapozz.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 16:28:52
Ma volt egy dokumentumfilm a tévében, csak hézagosan figyeltem, nem tudom, mely népnél volt, de ha egy nőt házasságtöréssel vádoltak, akkor összeült a tanács és úgy döntöttek a bűnösségéről, hogy egy 900 fokra hevített fémkorongot kellett háromszor megnyalnia. Ha a nyelve felhólyagosodott, akkor bűnössnek mondták ki és kivégezték, ha mázlija volt és nem, akkor ártatlannak tekintették. Láttam a nőn a rettegést, szörnyű volt (az anyajegydöfködéses próbáról jutott eszembe).
Ralph de Bricassart (törölt) 2008.06.29. 16:32:25
azért egy gyereknek bizonyos életkor alatt nem sok választása van, ha a szülő úgy akarja, márpedig templomba fog járni és kész.
Soknak még később sincs, mivel egész életében parancsokat teljesít és egy elnyomott szerencsétlen barmot nevelnek belőle. Ráadásul el is hiszi, hogy ez milyen jó neki. :S
mxplanet 2008.06.29. 16:33:21
keresztes hadjáratok,templomosok..stbstb
. . (tör 2008.06.29. 16:33:52
borzasztó, hogy emberek ebben meg a halálrakövezésben hisznek, milliószámra. kislányok csiklóját-kisfiúk fitymáját vagdossák előírás szerint, mert ez istennek tetsző.
megjegyzem a halálrakövezés a bibliában is előírás, csak azt már nem kell betartanunk, ahogy a tisztátlanságra, folyásos nőkre stb vonatkozó szabályokat sem, de ettől még benne van, csak olvasni kéne.
szent könyv a lószart, talán az evangélium az. de ott nincs is előírva a papi nőtlenség, lévén a papokról sincs szó a tanítványok között, és a gyilkosság sem
bacardi :-) 2008.06.29. 16:35:53
JÁK igen.
[] (törölt) 2008.06.29. 16:37:05
erre a baromsagra leszel szives megjelolni egy forrast.
senkit nem vertek agyon, de ha mar nyitottal volna ki tortenelemkonyvet, leesett volna, hogy a kozepkorban az oktatasi rendszer gerincet sokaig az egyhaz adta, maganiskolak csak kesobb jottek letre. (nem csak europaban: az arab vilag legregebbi egyetemenek, az Al Azhar-nak az azonos nevu mecset ad otthont.)
az ateista tanok szeles korben csak a XIX szd-ban valtak ismertte, ugyhogy megint csak nem ertem, min lovagolsz.
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 16:37:21
Na ide figyelj, édes egykomám (hogy Esterházyval éljek), azt mondtad, te remekbeszabott igazságosztó, hogy "legyakja a fiát". Kedves, drága éjsötét barátom!
Kérlek, amennyiben ráérsz, nézz utána a "feláldozta" és a "legyakta" kifejezések között lévő árnyalatnyi különbségnek!
Egyébiránt nem szoktunk ugatni az ateisták, buddhisták, sintoisták, muzulmánok, zsidók... stb ellen sem ezen a blogon, kérlek ne ugassunk a keresztények ellen sem (felekezettől függetlenül).
Tolerancia, majomkám, tolerancia!
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 16:37:32
Legalábbis ez szerintem a leggyakoribb.
A fordítottja talán gyakoribb, amikor egy alapvetően vallásos nevelést nem kapott gyermek felnőttként vallásossá válik.
De persze tévedhetek, a környezetemben inkább ez utóbbi fordult elő.
bacardi :-) 2008.06.29. 16:37:43
[] (törölt) 2008.06.29. 16:39:29
lehet, hogy ujdonsagkent fog erni, de 18 eves kor alatt amugy is kuss van, nem szaladhatsz a gyamugyhoz azzal, hogy marpedig te nem eszed meg a tokfozeleket, nem akarsz reszt venni az iskolai unnepsegen, vagy nem akarsz templomba menni.
ezt beszeld meg a kedves szuleiddel.
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 16:40:14
OFF: küldtem e-mailt.
egyébként igen.
[] (törölt) 2008.06.29. 16:42:17
es ezek kozul melyiket muveli a kereszteny egyhaz?
a kimeteles szudanban divatos, a korulmeteles meg izraelben. egyik sem az a kimondottan kereszteny orszag, ugyhogy legkozelebb ugyesebben csusztass.
bacardi :-) 2008.06.29. 16:42:40
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 16:43:11
Semmi szükség arra, hogy kedves szüleimmel beszéljek.
bacardi :-) 2008.06.29. 16:43:15
. . (tör 2008.06.29. 16:44:41
"erre a baromsagra leszel szives megjelolni egy forrast.
senkit nem vertek agyon,"
- persze, vallásszabadság volt :)))
az ateistához elég a hitetlenek, hitehagyottak, pogányok kezelését megnézni..
azért mert tahó műveletéen fasz vagy miért keresgéljek? érd be most a wikivel, ha nagyon akarod durvább adatokat is előszedek, elő tudok
"A középkorban, különösen az inkvizíció idején sok embert üldöztek eretnekség miatt (az ilyen eretnekek java része azonban nem volt ateista, hanem megalapozott esetekben általában dualisztikus vallások követője, de sok esetben az eretnekség vádja egyszerűen csak ürügy volt olyan koncepciós perek lefolytatására, mint a boszorkányperek jelentős része vagy a templomosok elleni per). "
"Hogy milyen veszélyes volt az ateizmus vádja, azt illusztrálja, hogy 1766-ban egy francia nemesembert, Jean-Francois de la Barre-t megkínoztak, lefejeztek, és a fejét elégették a kereszt elleni vandalizmus vádjával, annak ellenére, hogy Voltaire megpróbálta az ítéletet visszavonatni. Az európai ateizmus története valójában a felvilágosodással kezdődik, és valódi kibontakozása a „nagy” francia forradalomhoz köthető."
hu.wikipedia.org/wiki/Ateizmus#K.C3.B6z.C3.A9pkor
Európa biz, országaiban az istenkáromlás ma is büntethető :)
de bizti igazad van, én tudom rosszul ;)
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 16:46:00
OFF:
ok-ok,rendben, már elküldtem, (nem baj, majd visszaküldi a mailer-daemon:)), szóval igen.
Szintén PPKE JÁK, 4/N. Te?
. . (tör 2008.06.29. 16:47:09
- igaz, a feláldozta sokkal szebb mint a legyakta.. ha égő áldozatként benzinnel (jaj, bocs az még nem volt) felgyújtotta volna, akkor a füstből azt is kikövetkeztethetnénk elfogadta-e vagy sem amit önmagának áldozott :)
jellemzően nulla érv :)
egyetemista vagy ugye?:)
bacardi :-) 2008.06.29. 16:47:39
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 16:49:27
"Európa biz. országaiban az istenkáromlás ma is büntethető".
Igen? Mely országaiban? A Vatikánban? Hiszen egyházi állam, államtani besorolása "teokratikus királyság" (figyelem! közjogtud. szakszó!) Angliában? Az angol uralkodó egyszemélyben az anglikán egyház feje, Henrik óta (igaz, ők sem tudják mikor büntettek meg ezért valakit).
Vagy hol?
. . (tör 2008.06.29. 16:49:51
miért csúsztatás az egyik szemetet a másikkal rokonítani? a szektákat is általánosságban szektázzuk, a vallások túlzásait is tárgyalhatjuk közösen :)
ravens01 2008.06.29. 16:49:52
Ja, és a XX. század sokszáz millió erőszakos halottja is mind az egyházak produktuma: Hitler biboros, Sztálin püspök, Mao lelkész, Idi Amin káptalan...
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 16:50:14
ügyesen, én kedden... :)
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 16:50:48
igen, egyetemista. na és akkor mi van?
. . (tör 2008.06.29. 16:50:54
:PPPP
na hozom a linket te kis butus.. ugye jogász leszel? merem remélni! imádnám, ha egy alulinformált jogászpalántát iskolázhatnék le :)))
. . (tör 2008.06.29. 16:53:37
ezek is csak ostoba hitek, eszmék.. valláspótlékok.. de való igaz, ezért nem tehetjük felelőssé az egyházat, ám nem is állítottam sehol, hogy MINDENÉRT ami rossz az egyház vagy vallás, vagy hit (sok fogalom felmerült most, ne menjünk bele mikor melyik) felelős :)
az orvos és a pap között elég nagy a kül, ha nem érzed ez a te problémád :)
Ralph de Bricassart (törölt) 2008.06.29. 16:55:10
Egyház vagy egypárt egy kutya.
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 16:56:05
tudod, hosszú-hosszú időn keresztül a pap afféle pszichológuspótlékként működött (ameddig nem volt analízis), gyakorlatilag bűnök megbánása segít feldolgozni azokat...
Ralph de Bricassart (törölt) 2008.06.29. 16:56:59
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 16:57:33
wtf? nemértem...
. . (tör 2008.06.29. 16:58:40
Fél év börtön az istenkáromló karikaturistának
* Index - ugyelet@mail.index..hu
| 2005. január 22., szombat 11:55
Lefoglalták Gerhard Haderer Jézus Élete című képregényének Görögországban kiadott példányait. Az istenkáromlásra érzékeny görögöket felháborította, hogy a keresztény megváltót drogos hippiként kell újra látniuk. A mű szerzőjét fél év börtönre ítélték.
A Jézusról kialakult képet sértő könyv 2003 februárjában jelent meg Görögországban, ahol azonnal hatalmas felháborodást váltott ki. Az athéni ügyészség rögtön elrendelte a kiadvány lefoglalását és istenkáromlásért eljárást indított a szerző ellen.
www.guardian.co.uk/world/2005/mar/23/austria.arts
Haderer did not even know that his book, The Life of Jesus, had been published in Greece until he received a summons to appear in court in Athens in January charged with blasphemy.
nesze nekünk EU :)
ravens01 2008.06.29. 16:59:29
A pap/lelkész lelkeket gyógyít, az orvos meg testeket. Itt is, ott is van kókler, meg kiváló szakember. Hol a gond, vagy mit nem értek?
. . (tör 2008.06.29. 16:59:48
..
tudod, hosszú-hosszú időn keresztül a pap afféle pszichológuspótlékként működött (ameddig nem volt analízis), gyakorlatilag bűnök megbánása segít feldolgozni azokat...
- főleg azoknál a bűnöknél, amiket ő nevez ki annak :)
. . (tör 2008.06.29. 17:02:18
Ja, persze, repülőből nézve egykutya. Innen nézve minden afrikai néger. Egyfajta.
A pap/lelkész lelkeket gyógyít
-az a pszichológus és a pszichiáter :)
de nem baj, értem én, neked így tanították!
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 17:02:48
Ja, csapjuk hozzá még a Mohamed-karikatúrákat is, jó?
ehh... hagyjuk, nincs értelme
(*legyint*)
. . (tör 2008.06.29. 17:05:05
- ugye jogászpalánta vagy? :)
ravens01 2008.06.29. 17:06:59
ravens01 2008.06.29. 17:10:34
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 17:10:47
nyert.
. . (tör 2008.06.29. 17:14:03
nem tagadom az előnyeit. sőt a legtöbb ember számára jobb hinni valamiben és jó ha valaki meghallgatja, ha már a család és barátok nem. sőt, a drogleszoktatásban is hatékonyak a vallások - mondjuk szerintem a rokon vonások miatt :), ám valóban kevésbé károsak
az igény még nem teszi igazzá magát a tartalmat, ahogy egyik eszmét sem tette igazzá, hogy az embereknek támaszt adott és stabilizálta az önértékelésüket (akár mint árja, akár mint öntudatos kommunista stb. ezek pszichológiai előnyei is valósak voltak) és a blikket a példányszáma sem teszi a magaskult. részévé :)
és a hátrányaikat sem szünteti meg az igény
. . (tör 2008.06.29. 17:16:30
"itt világképek ütköznek, és ahogy hozzászólók már említették, jó lenne elfogadni, hogy nem csupán egyféle világnézet létezik: a saját."
-akkor miért nyilvánít az egyház véleményt politikai és társadami kérdésekben? ja, hogy ez kötelességük? és kötelesek vagyunk elviselni? akkor ez kölcsönös :)
. . (tör 2008.06.29. 17:18:18
jó leszek, kusolok, hagyom hogy kibontakozatok, vitázni úgy sem tudtok :P
[] (törölt) 2008.06.29. 17:19:03
akkor felreertettem. mindenesetre a gyerekneveles mindenkinek a maganugye a nagykorusagig, ezert nincs mas opcio, mint megbeszelni a szulokkel.
[] (törölt) 2008.06.29. 17:20:24
:DDDDDDDDDDDDD
ez kurvajo
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 17:22:57
nyünyőke 2008.06.29. 17:23:47
Csak kérdem, hogy és akkor mi van?
Csak mert eléggé úgy hangzott, mintha legalábbis ez vmi megbocsáthatatlan bűne lenne a szülőknek és valami hatalmas károkat tudna okozni a gyereknek. Ne beszéljünk már erről úgy, mint valami kórságról, bassza meg! Semmivel nem több és nem kevesebb egy vallásos, mint egy nem vallásos.
Mi a picsáért kell ilyeneken vitatkozni? Értelme van? Aki nem vallásos, úgyse lesz az, aki meg az, annak hiába mondja bárki, hogy faszság, attól még az marad.
Ralph de Bricassart (törölt) 2008.06.29. 17:24:21
- Az vesse rá az első követ, aki nem vétkezett!
Előlép egy fekete ruhás nő és egy kővel agyonsúlytja.
Az emberek szétszélednek, erre Jézus odafordul a nőhöz.
- Néha kurvára idegesítesz, Anyu.
Bérgyilkos Bohóc 2008.06.29. 17:24:43
[] (törölt) 2008.06.29. 17:24:53
mert ilyen alapon en teged, az agyhalottat mas agyhalottakkal rokonitalak, es kijelentem, hogy pl egy budos kommunista vagy, mert azok is ilyen ostobak. (meg mielott elkezd rajta lovagolni valaki, irhattam volna fasisztat is, vagy barmilyen mas szelsoseges idiotat.)
ennyire seggsotet nem lehetsz. azazhogy a jelek szerint sajnos megis.
. . (tör 2008.06.29. 17:30:52
"miért csúsztatás az egyik szemetet a másikkal rokonítani?"
idézem:
Edelweiss 2008.06.29. 16:42:17
es ezek kozul melyiket muveli a kereszteny egyhaz?
a kimeteles szudanban divatos, a korulmeteles meg izraelben. egyik sem az a kimondottan kereszteny orszag, ugyhogy legkozelebb ugyesebben csusztass.
- a zsidó-keresztény-iszlám vallások a zsidó vallásban gyökeredznek, a rokonítás tehát igazán megállja a helyét. asszed kibontakozhatsz ha azt mondom kussolok? :P lehet próbálkozni gyökér, de már beégtél.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 17:33:20
Egy qrva szóval nem mondtam, hogy a vallás káros, azt sem, hogy aki nem vallásosan neveli a gyerekét, az a káros.
Azt meg végképp nem állítottam, hogy a szülő bűne, ha a gyermeket vallásosan neveli.
Csak tény, hogy a gyermek nevelését bizonyos keretek között bizony a szülő szabja meg.
Nem folytam bele a vitába olyan szinten, ahogyan a többiek, úgyhogy nem az én kommentemet kellett volna kiragadnod és máskor pontosabban olvass vissza, ha netán valakinek neki akarnál rohanni és nem kéne másnak a kommentjeibe belemagyarázni dolgokat.
[] (törölt) 2008.06.29. 17:35:26
el köll vinni a györököt a vajákos embörhöz, a' maj' leszedi rúla a keresztvizet :))
. . (tör 2008.06.29. 17:36:21
[] (törölt) 2008.06.29. 17:38:04
ha a szomszedod kinyirja az anyosat, gondolom nem gond ha teged is lesittelnek, mondvan, szomszedok vagytok, egykutya.
te tenyleg segghulye vagy, az ostobasagoddal es a sotetsegeddel pont te egeted magad folyamatosan.
. . (tör 2008.06.29. 17:39:37
- így érzed? mesélj róla, a bácsi meghallgat :P
nyünyőke 2008.06.29. 17:39:59
Ha jól emlékszem, nem te voltál az egyetlen ezzel a témával kapcsolatban, de mindegy is.
"hogy egy gyermek világnézetét a neveltetése nagyban meghatározza, mert ha templomba járatták a szülei, akkor valószínűleg az lesz a természetes neki és a gyermek azért eléggé sokáig bizony oda jár, ahova a szülő akarja."
Nyilván, hogy a neveltetés nagyban meghatározza a gyerek világképét, de ez annyira evidens, hogy kár is leírni... És ez nyilván nem csak a vallásra vonatkozik, mert mondjuk ha a szülő vegának nevel, valószínűleg az leszeé, amíg ők határozzák meg, vagy ha 2 évesen elküld sportolni, nyilván azt fogod sportolni, amit a szülő akar, aztán majd később nyilván dönthetsz. Mert aztán te döntesz. És szerintem csúsztatás azt állítani, hogy utána az lesz a természetes, mert szerintem nem. Én jártam évekig hittanra, vasárnaponként templomba, voltam elsőáldozó, amit nem bánok, de mostmár hosszú évek óta eszembe nem jutott templomba menni.
[] (törölt) 2008.06.29. 17:42:26
eloirni viszont akkor sem irhatsz elo nekik semmit, mert a sajat faszukkal azt csinalnak, amit akarnak.
bagolybagoly 2008.06.29. 17:42:33
Én is beleugatok! A magam részéről nem vagyok vallásos, és semmi bajom a vallással minaddig amíg az egy szabadidős tevékenység. Igen. Számomra ugyanolyan, mint az ejtőernyős ugrás, a hímzés, a búvárkodás vagy a tájfutás. Akinek tetszik csinálja, talál benne valami felemelőt és élvezi a többit meg békénhagyja. akit nem érdekel azt had ne érdekelje, és ha valakinek az véleménye, hogy szarok én erre az egészre, akkor ne legyen rá az a válasz, hogy hogy merted megsérteni a szent keresztszemes hímzést, amit nemzedékek tisztelnek évezredek óta. hát tiszteljenek, de aki abbi nem tartozik bele az is csak ember. Nekem is van egy csomó olyan érdeklődési köröm, amit többmiliárd ember nem oszt, és egyáltalán nem haragszom rájuk.
. . (tör 2008.06.29. 17:45:08
Edelweiss 2008.06.29. 16:37:05
"erre a baromsagra leszel szives megjelolni egy forrast.
- az ateizmusnál már beégtél alap szintnél, ennél nem fogok erőlködni, nem vagy párbajképes :)
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 17:48:08
Tehát felnőttként dönthetek, de azért sokszor meghatározó, amit otthonról hozok.
Amúgy meg engem sem zavar, ha valaki vallásos, mindenki úgy éli az életét, ahogyan akarja, amíg nem sért másokat.
Ralph de Bricassart (törölt) 2008.06.29. 17:50:17
Amikor kicsi voltam, utáltam azt a sportot, ahova a szüleim járattak. Megmondtam, de nem engedték, hogy mást csináljak. Néha kurva szar volt.
Ha kellett volna templomba járnom, szerintem most egyfolytában hallgathatnám, hogy a pokolra fogok kerülni.
Mekkora mázlim van. :DD
nyünyőke 2008.06.29. 17:51:24
"Amúgy meg engem sem zavar, ha valaki vallásos, mindenki úgy éli az életét, ahogyan akarja, amíg nem sért másokat. "
Na a lényeg az, hogy _amíg nem sért másokat_. Ez nem neked szól, nehogy magadra vedd:)
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 17:52:18
Tiltottak egy sporttól, most felnőttként mégis azt űzöm. Már nem tilthatják meg, csak húzzák a szájukat.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 17:53:57
Ralph de Bricassart (törölt) 2008.06.29. 17:56:37
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 18:01:13
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 18:08:04
Ralph de Bricassart (törölt) 2008.06.29. 18:14:06
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 18:14:51
drewbácsi 2008.06.29. 18:19:10
Stay tuned!
Uncle Drew
Budacast.hu - Hungary's podcast
mxplanet 2008.06.29. 18:29:53
drewbácsi anyukája (törölt) 2008.06.29. 18:35:13
mxplanet 2008.06.29. 18:36:55
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 18:57:01
drewbácsi anyukája (törölt) 2008.06.29. 19:00:42
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 19:05:43
Adok mást, hátha ez bejön.
www.youtube.com/watch?v=M5x60gCi0Cw
drewbácsi anyukája (törölt) 2008.06.29. 19:13:27
youtube.com/watch?v=kAmlJdnoLtQ
mxplanet 2008.06.29. 19:16:28
www.youtube.com/watch?v=eAGdE0hhv3c
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 19:17:10
De akkor talán...
www.youtube.com/watch?v=UkUUaxjQCfI
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 19:19:38
www.youtube.com/watch?v=wJlGutqFqfg
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 19:30:32
hoel 2008.06.29. 19:41:52
Otta pont!:-)))
hoel 2008.06.29. 19:43:45
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 19:49:52
hoel 2008.06.29. 19:55:31
Elveszett Angyal 2008.06.29. 20:12:39
kivel mizujs?
látom felpörögtek az indulatok itt ma
Elveszett Angyal 2008.06.29. 20:15:01
Vágyakoznak de a meggyőződésük miatt nem lesz semmi effektív. Kicsit szinte irigykedem a tiszta lelkükre
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 20:17:09
mindjárt döntő :)))
Elveszett Angyal 2008.06.29. 20:20:36
mármint foci? immunis vagyok rá:-)
22 dühös ember kerget egy bőrdarabot a többi többszázezer is felbosszantja magát:-D
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 20:22:45
kiraaaaa 2008.06.29. 20:26:56
Elveszett Angyal 2008.06.29. 20:28:22
bocs, elmentem a könyvemmel:-)
A címe Csodaidők, második rész, most jelent meg a könyvhéten.
Egy scifi családregény, nagyon tetszik, és külön érdekessége, hogy a barátnőm nővére írta.
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 20:32:15
Most, hogy visszatértem, és átnéztem a kommenteket, rájöttem;
".." Tourette-kóros, azért olyan dühödtek a kitörései :))) :D
Elveszett Angyal 2008.06.29. 20:33:15
van egy fiú, aki tetszik, és én is bejövök neki, csak elég zárkózot és introvertált, szóval nem úgy néz ki, hogy kezdeményezni fog...
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 20:33:52
akkor lelépek... :)
Elveszett Angyal 2008.06.29. 20:34:06
akkor hallgatok:-)
Elveszett Angyal 2008.06.29. 20:34:44
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 20:34:56
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 20:38:08
Elveszett Angyal 2008.06.29. 20:38:36
ne, maradj, mindenki azt fogja hinni, hogy kiutáltalak:-D
lécci lécci lécci
Dr. Jula Watson 2008.06.29. 20:42:49
Elveszett Angyal 2008.06.29. 20:43:29
úgy érted a visszafogottabb pasikkal?
vagy a pasikkal?
mert a pasikkal én mindíg megszívom:-)
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 20:43:39
Én nem azt mondom, hogy nekem bejön a stílusa, illetve azonosulok vele, de nála rosszabbak vannak itt sokszor...van, hogy én sem értek vele egyet...de volt, hogy egyetértettem.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 20:46:04
Hú, kezdődik.....azt hittem, nem fogok izgulni, de.
Elveszett Angyal 2008.06.29. 20:47:29
nekem sajnos csak annyi időm szokott lenni, hogy átfutom a kommenteket, és megkülönböztetetm a legmarkánsabb irányzatokat
Elveszett Angyal 2008.06.29. 20:48:48
mondtam ugye, hogy bosszankodás lesz a vége
na, az introvertált pasival az a baj, hogy tükröző típus vagyok, ha ő nem lelkesedik jobban, én sem fogok
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 20:50:35
Elveszett Angyal 2008.06.29. 20:51:03
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 20:52:39
drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.06.29. 20:56:27
hüpp, hüpp! :,) visszanézek, erre mindenki elmegy... :,-) :,-)
Elveszett Angyal 2008.06.29. 21:04:34
. . (tör 2008.06.29. 22:22:13
..
Most, hogy visszatértem, és átnéztem a kommenteket, rájöttem;
".." Tourette-kóros, azért olyan dühödtek a kitörései :))) :D
-sok időbe került míg ezt kitaláltad :P
az a gond, hogy itt csak ti voltatok idegesek, én viszont remekül szórakoztam :)
. . (tör 2008.06.29. 22:22:57
puszi
drewbácsi anyukája (törölt) 2008.06.29. 23:07:43
Sosem tudni. Lehet csak az idegenekkel szemben zárkózott.
Ro3 2008.06.29. 23:21:24
De nekem úgy tűnik kb 35-40 éves lehetsz, szélsőbalos (aki szereti így nevezni komcsi), 0 empatikus kézséggel, és a toleranciát mégcsak hírből sem ismered. Jelenleg rendőr (polgárőr, ilyesmi), vagy zsarnok kisfőnök vagy (vagy munkanélküli :P).Kiskorodban valószínű ért valamilyen trauma, talán megerőszakoltak, mondjuk egy pap, amit azóta sem tudtál feldolgozni. Lényeg a lényeg, ha 40 évvel korábban lennénk tökéletes alany lennél 3/3asnak, és ezt most komolyan mondom, ez a viselkedés eléggé jól tükrözi azok mentalitását.
Tulképpen az ilyen emberekkel nem is kell foglalkozni, mert ugye szemtől szemben kussol, nem meri vállalni a véleményét, akkor szemétkedik mikor nem érheti bántódás. Gondolom az életben is ilyen vagy, és én pl hiszem h az ilyeneket mint te előbb-utóbb elcsípik és lesittelik, ha olyant tettek.
Ez az egész persze csak fikció amit írtam, és nem kell komolyan venni.
Ja csak h valamit még írjak: nagyon beégetted magad az ateista dologgal, gy.k a középkorban ugyanis nem volt olyan. Tehát áll a dolog, h amennyiben a középkorból hozol példát ateista tudósra, akkor grat. Aki nem katolikus volt az pogány/más vallást gyakorolt.
Ami viszont vitathatatlan a kereszténység pozitív szerepe a mai kultúrában, művészetben, tudományokban. Persze Európán kívül meg a többi vallásnak volt ilyen szerepe. Furcsa lenne Európa templomok nélkül, a kultúra eléggé szegényes lenne. De akár az írás-olvasás dolog sem ott járna, ahol most tart.
Lui_78 2008.06.29. 23:24:48
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.29. 23:28:38
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.29. 23:34:59
drewbácsi anyukája (törölt) 2008.06.29. 23:36:11
'esetleg lekevernék egy qrva nagy pofont'
Anyádat fenyegesd faszkópé. Nem az oviban vagy.
min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.06.29. 23:38:33
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 00:11:41
Ro3 2008.06.30. 00:20:28
Nem vagyok önjelölt pszihomókus, de én így képzelem el ..-ot a megnyilvánulásai alapján. Mert ugyibár ő leírhatja, h mit gondol beszűkűlt elméjével a vállásról, de én nem h én mit gondolok az ő beszűkűlt elméjéről? Hmm érdekesen gondolkodtok páran.
Ro3 2008.06.30. 00:21:27
Ro3 2008.06.30. 00:27:18
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 00:32:09
Más a vallásról írni egy véleményt és más egy általad ismeretlen emberről ilyen sértő stílusban nyilatkozni, ilyen durva feltételezésekbe bocsátkozni.
Ro3 2008.06.30. 00:36:56
Egyébként meg attól, h ismered nem lesz jó ember.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 00:41:21
Azért érzek némi különbséget a "vallásos világ" megsértése (helyesebben: negatív vélemény megfogalmazása a vallásról) és egy konkrét embernek címzett becsmérlő kijelentések között.
. . (tör 2008.06.30. 01:15:31
ez haláli :DDDD
tedd még hozzá, hogy a faszom sem áll fel, és pelenkát hordok mert szétrepedt a segglukam :DDD
úgy mondhatjuk szellemi munkából élek, ezt kijavítom, a többiben gondolj amit akarsz :)))
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 01:42:21
El szoktam olvasni a postot és kommenteket is. Leszólta, én egyet is értek vele. Vallási vezetők...kinek kellenek már a mai időkben? Nekem biztosan nem.
"Mert ugyibár ő leírhatja, h mit gondol beszűkűlt elméjével a vállásról, de én nem h én mit gondolok az ő beszűkűlt elméjéről? "
Te is ugyanolyan "beszűkült" elméjű vagy ezek szerint. Ne akard megváltani a világot, vagy védelmedbe venni az épp megsértett vallást az alábbi okokból:
1 úgysem sikerül
2 senkit nem érdekel
A vélemény olyan mint az ánusz, mindenkinek van, csak épp igen kevés ember kíváncsi a másikéra. Szerintem ilyen mély vallási érzülettel menj inkább egyházi oldalakra, ez túlságosan fertő, világi számodra. A vallás annak való, aki nem képes szembenézni a realitással szerény véleményem szerint.
bagolybagoly 2008.06.30. 12:07:36
"Ro3 2008.06.30. 00:36:56
Igen, én max 1 embert sértek meg, ő megpróbálja az egész vallásos világot. Értelek.
Egyébként meg attól, h ismered nem lesz jó ember. "
Ha az ő dolgát szólod le, akkor mindjárt rengetegen vannak. Ha én azt mondanám, hogy az Eltűnt idő nyomában baszott unalmas és végis se tudtam olvasni. Akkor max. azt a válaszreakciót kapnám, hogy jé érdekes, én meg nagyon szeretem Proustot. Na akkor ez behelyettesítendő a Bibliával, ami szintén irodalom, és szintén nem túl érdekfeszítő szerintem. Kissé más hangnemben lennék leugatva.
Kham 2008.06.30. 13:38:24
templomba nem járok, de hívhattok hívőnek.
Hittant nem tanultam, de azért velük bandáztam
csoportban cigiztünk néha viccből vízen jártam.
Megtetszett az egyik, valóságos szerelmi bálvány
nemsokára kiderült ő a helyi templomban káplány.
Beszélgettünk sokat, maga volt a gyönyör a magázás
szép volt mint mazo párnak a szögbakancsos alázás.
Ragaszkodott hogy nem láthatom soha reverendában
sem pedig püspöki süvegben vagy fekete tangában .
Nem harapott a pipihúsba, kivéve ha zöldséges ragu,
talán attól félt örökre bezáródik neki a mennyei kapu.
Meghívott végül egy nagy kirándulós hittan táborba
kecmec itt sem volt, csak sírás a szomszédos sátorba'
Lehet hogy nem könnyezett, csak furán vette a levegőt
Rárakta kapcsolatunkra a nosztalgikusan csipkés terítőt:
"Rózsánk nem virágzik, áldozatunk illata felszáll az égbe
mint hortobágyi szürkemarhából a fing a pusztai szélbe."
Végül népdalokat énekeltem, szemem elöntötte a pára
ő most éppen szerzetes, de lehet még I. Virgonc a pápa:)
Bagradjan 2008.06.30. 15:41:40
Fitz 2008.06.30. 16:28:29
komsz 2008.06.30. 16:57:44
"A vallás annak való, aki nem képes szembenézni a realitással szerény véleményem szerint." Szerény véleményem szerint pedig nem. Kár erről vitatkozni. Az átlagos, ateista ember a templomba járást hobbynak fogja fel, míg egy vallásos ember máshogy tekint rá. Én képtelen vagyok keretekben gondolkodni. Bejártam a világot, csináltam rengeteg dolgot és sokféle embert ismerhettem meg. Számomra a világ nem áll meg neuronok, impulzusok szintjén, nem puszta biológia. Lehet ezzel nem egyet érteni, sőt! De ne mondd azt, hogy a magamfajta ember képtelen szembenézni a realitásokkal - akkor nem itt tartanék, ahol tartok.
Bocs a kommentért!
diriszt 2008.06.30. 18:10:43
régen rossz, ha valaki bocsánatot kér, hogy kommentet írt.
komsz 2008.06.30. 22:18:26
"Te is ugyanolyan "beszűkült" elméjű vagy ezek szerint. Ne akard megváltani a világot, vagy védelmedbe venni az épp megsértett vallást az alábbi okokból:
1 úgysem sikerül
2 senkit nem érdekel
A vélemény olyan mint az ánusz, mindenkinek van, csak épp igen kevés ember kíváncsi a másikéra."
...bár nem nekem szólt, de mivel épp próbáltam kicsit más színben feltüntetni a vallásosságról kialakult, szerintem néha igen torz képet, s tudom, ugye ez senkit sem érdekel, csak engem, ezért kértem bocsánatot a kommentért.
diriszt 2008.06.30. 22:37:01
nem a téma lényegével kapcsolatban gondoltam, hanem véleménnyilvánítási szempontból.
ha valaki veszi a fáradságot és kommentel, leírja a véleményét vagy reagál valakinek a soraira, sztem legyen annyira öntudatos és jó értelemben véve büszke, hogy ne bocsánatkéréssel fejezze be kis irományát.
az én véleményem egyébként jóval elôbb elhangzott, túl nagy visszhangot nem vert.....
Ro3 2008.06.30. 23:13:33
de abban is hiszek, h van olyan, h tolerancia, és nem kellene azt mondani, h ha valaki bármilyen vallás tagja, akkor egy utolsó szemét hüjegyerek, amit megtett ..
Erre reagáltam. A buziknak sem mondom, h dögölj meg, mert meleg, nem érdekel amíg engem békén hagy vele, meg a hozzátartozóimat (szvsz sok amit tolnak az ember arcába mostanában, de mind1, más téma).
Én is úgy gondolom, h a vallások nagy része abból fakad, h nem tudják elfogadni, h nem tudják, h mi van a halál után -> nem tudják feldolgozni a halált, szembenézni vele. Az egész ebből gyökerezik, de ettől még nem tartom hüjének, rossz embernek őket, mert bárhogy is legyen, bárkinek is legyen igaza, szvsz az nem számít addig amíg élünk...persze ha másokat nem bántanak vele.
(Igen, kereszteshadjárat, stb, de az a múlt, le lehetne zárni, a mában gondolkodni. És igen, szerintem se mondja azt a pápa, h márpedig hozzon törvényt az EU, h no abortusz, hanem mondja azt: Hát az abortusz biza hívek halálos bűn. Oszt le van rendezve, aki vallásos az megfogadja, aki meg nem annak sem lesz vele baja. De a törvényhozásba ne szóljon bele.)
Abbahagyhatom? Abbahagytam...
IMO 2008.07.01. 17:50:18