Hétvégére csak örök tanulságokat kínálunk kedves olvasóinknak, akik éppen nem a Balaton Soundon vagy Hegyalján kergetik a nőket/férfiakat, mert mindenképpen összejönni és szakítani akarnak. Írjatok már igazi fesztiválozós sztorit, miért kell könöyörögni?

 

A nagy szerelem és szakítás több mint 4 éve esett meg velem és ért csúfondáros véget. Szerencsére azóta már nem vagyok az az orromnál fogva vezethető, naiv piâ026, legalábbis szeretném azt hinni.

Egyetem alatt, mint lelkes fiatal leányzó, úgy gondoltam, hogy későbbi karrieremre való tekintettel nem ártana elmenni dolgozni. Sikerült is gyorsan munkát találni, ráadásul azzal a szakterülettel kapcsolatban, amit éppen tanultam. Éppen akkor â01Eboldogâ01D párkapcsolatban éltem már kemény fél éve. Tényleg azt hittem, hogy boldog, de sajnos az ezután következő események nem ezt erősítették meg. Első nap az új melóban, és egyszer csak betoppant az irodába, a szőke herceg fehér lovon - na jó, barna és négykerekűn jött, de az általam érzett szívdobbanás olyasmi volt, mint amit Hamupipőke érezhetett a szőke (herci) kapcsán. Rögtön éreztem, hogy ezt az embert meg kell ismernem. Ez nem volt nehéz, mert az összevillanás az első perctől kölcsönös volt, de az idilli szikrázó levegőben voltak kevésbé idilli és szikrázó körülmények. Ő is és én is párkapcsolatban éltem. Ez alapvetően nem is olyan nagy baj, hallottunk már ilyenről, csak éppen a nálam több, mint 12 évvel idősebb â01Efiatalemberâ01D barátosnéja és ott dolgozott a cégnél. És természetesen a majdnem 100 fős cégnél hová sikerült letelepednem? Azt hiszem már kitaláltátok: a hölgyemény mellé. A fiatalember csak ritkán tartózkodott az irodába, de ha bent dolgozott eleinte az asztala pont velünk szemben volt. Szóval, abban az időben barátosnénak biztos nagyon melege lehetett az irodában, mert a szikrák erősen szökdöstek köztünk. Legalábbis a részemről tuti nagy szikrák volta, az ő részéről így utólag a max. a vágyban vagyok biztos. Egy hónap szikravetés után elcsattant az első csók, és lassan minden más is. Jaj, mérhetetlenül szégyelltem magam. Hazudoztam a barátomnak, csak hogy a kollegámmal lehessek. Ezt nem bírtam tovább néhány hétnél, szakítottam a barátommal, és immár szingliként és naiv fruskaként, nem azt a kérdést tettem fel â01Eújâ01D kedvesemnek, hogy akkor most mi a szitu, döntsön Ő is, hanem ezerrel rettegtem, hogy mivel így már nem az a â01Etisztaâ01D mindenki csal valakit sztory, már nem fogom annyira vonzani. De vonzottam, nagyonâ026

Nem élt együtt a barátnőjével, sőtâ026 Alig találkoztak, általában csak hétvégén voltak együtt. Így lassan kialakult az a szokásunk, hogy vasárnap estétől péntek reggelig gyakorlatilag nálam lakott. Így minden reggel, amikor mentem dolgozni kettőt mosolyogtam barátosnéra, aki még csak nem is sejtette, hogy drága szereleme éppen mellőlem mászott ki az ágyból. Persze ezt csak azért lehetett megcsinálni, mert a kedves leányzót csak a macskái és kutyái érdekelték, a srác pedig csak arra kellett neki, hogy hétvégén nála lehessen, ahol nem keltik fel a macskái hajnalban. Így töltöttünk egy évet. Közben persze nem velem, hanem barátnővel nyaralt, vele ment raftingolni, moziba stb. Ha elutazott persze ajándékot én is kaptam mindig, sőt még a barátnővel közös nyaralásról is hozott ajit, ugye milyen rendesâ026 J Az egy év alatt persze én kezdtem az egészbe beleőrülni, megszakítottam minden barátommal a kapcsolatot (mert ugye én vártam a szeretőmet a hétvégét kivéve minden este). Na nehogy azt higgyétek, hogy én ezt szó nélkül tűrtem. Á dehogy, á dehogyâ026 Többször is próbáltam vele szakítani, de nem bírtam nélküle. Rendszeresen piszkáltam, hogy mi lesz, szakítson már stb. Az első lekoptatós duma erre: â01EValami miatt vonzódik a barátnőjéhez, nem tudja mi miatt. Jár pszichológushoz, hogy megértse, de addig nem tud semmit tenni, amíg nem látja a fényt az alagút végén.â01E Anyád!!! És én bevettem. Most, hogy így leírtam, nehezen hiszem el, hogy nekem ezt a dumát valaki lenyomta és én bánatos szemekkel ugyan de bevettemâ026 a dumát is J Persze, megígértettem vele, hogy ha majd jön a fény az alagútba, akkor majd mellettem köt ki. Na ez egy végtelen alagút voltâ026 Legalábbis, amikor ki ért a fénybe engem visszanyomott az alagútba.

Azaz egy év, pontosabban 11 hónap elteltével, két nappal a szülinapom után, amire Párizsból hozott nekem festményt, kaptam tőle egy sms-t. Vége, szakítsunk, ő ezt nem bírja. Komolyan gondolta. Persze miután gyakorlatilag együtt éltünk, megmondtam neki, hogy csak így nem léphet le, találkozzunk személyesen. Rábólintott és elvitt egy méregdrága helyre vacsizni. Persze, pont nem érdekelt a hely. Szakítós duma NO2: Úgy érzi ez így nem jó. A testvére épp mesélt egy olyan sztroyt, hogy valaki több 10 évig élt egy ilyen szeretősdi viszonyban. Ő nem szeretné ezt velem csinálni, vége. Persze rákérdeztem, hogy akkor barátosné a pálya és vele hozza rendbe a dolgokat. A válasz az volt, hogy persze perszeâ026. Hogy még egyet belém rúgjon egy kérdésemre azt válaszolt, hogy ő csak azért aludt minden este velem egy éven keresztül, mert tudta, hogy ez nekem mennyire fontos. Egy hétig sírtam, de egy hét után már kezdtem is rendbe jönni, mert megértettem, hogy jön az új felszabadított élet, az örökös stressz és fájdalom nélkül, bár sajnos nélküle. De ekkor én estem bele abba az alagútba, nagyon-nagyon mélyre.

Mivel továbbra is egy helyen dolgoztunk â013 igen mindhárman, sőt â013 észrevettem, hogy már nem nagyon beszél barátosnével, telefonon semâ026 Megkérdeztem a lányt, mint az érdeklődő, kedves és figyelmes kolleganő, hogy mi a szitu velük. Válasza: Ő nem nyilatkozik. Rögtön tudtam.... Szakítottak. Azért arra a dumára is kíváncsi lennékJ. De azt is tudtam, hogy a â01Egerincesâ01D fiatalember nem egyedül ücsörög mostanában otthon. Sőt azt is vágtam valószínűleg kivel. Egy harmadik kolleganőnkkel egyszer együtt vacsorázott, mert hát nagyon jó haverok és a lánynak éppen szerelmi bánata volt. Persze ezután a vacsi után is hozzám jött â01Ehazaâ01D. Szóval, megvigasztalta a lányt, azaz immár több mint 3 éve vigasztalja.

Régi barátosné a folyosói pletykákból értesült, hogy a volt pasija és a NO3 kolleganő, aki éppen NO1-á lépett elő, együtt vannak. A folyosói pletykát én hintettem el, ugyan véletlenül. Ugyanis, amikor értesültem a szakításról, felhívtam a pasit, aki persze bevallotta a történteket. Kivételesen már nem tudott hazudni, mert nagyon átlátszó lett volna. Na innentől kezdve körülbelül két évembe került, hogy kivakarjam magam abból a mocskos alagútból, de most már jól vagyok.

Voltak még finomságok, de csak így címszavakban:

- Volt barátnő, mesélte, hogy gyanús neki, hogy a pasi már korábban is együtt volt azzal a csajjal. De ha megtudja, kikaparja a szemét. OOOPsz

- Gerinces férfiú sógornője lett ezután a főnököm, akivel hatalmas összhangban tudtuk szidni az új barátnőt. Ha tudta volna, miértâ026

- A pasira a mai napig nem tudok haragudni, annyiraâ026. Sőt azóta néhányszor már össze is futottunk és egyszer az új barátnőt is megcsalta, velemâ026. És még akkor is abban reménykedtem, hogy majd egyszer, együtt, szerelmesen. Akkor azt mondta: â01EMost éppen problémamegoldó szakaszban vannak a barátnőjével.â01D

- Az eset után még 4 hónapot dolgoztam a cégnél, de egyszer a sógornő kezdeményezésére visszahívtak. Majdnem visszamentem.

Tanulságok:

1. Ne csalj, meg senkit, mert visszakapodâ026 Én visszakaptam, remélem egyszer Ő is. Én már soha nem tennék ilyet.
2. Az alagútnak mindig van vége és ha AKAROD, hipp-hopp a végére érsz. Csak akarni kell.
3. Ha egyszer szerető státuszba kerültél (és nem csak 1-2 hónapra), akkor soha nem lesz belőled barátosné vagy akár feleség státuszú.