Én szeretem a harisnyát, ha szexűző, ha nem, és ezentúl is fogok hordani télen-nyáron.


 

Csatlakoznék a legutóbbi 15 éves kori szakítós történetekhez, ez egy 13 évvel ezelőtti sztori, nem túl fordulatos, de megtörtént...

15 éves voltam, mikoris egyik velem egyidős barátnőm akit kb 4 éves korom óta ismerek, meghívott egy buliba, melyet a gimnáziumában tartottak. Megismertem a barátait, évfolyamtársait, együtt iszogattunk, táncoltunk, nagyon jól szórakoztunk. Előkeveredett egy fiúosztálytársa is, aki nagyon megtetszett nekem, úgy tűnt, hogy ő is észrevett. Jól alakultak a dolgok, a barátnőm is támogatta a kapcsolatot, ő már akkor keményen benne volt az élet sűrűjében, a tanítás után minden nap jártak kocsmázni, bulizni, túl volt már a „tűzkeresztségen” is, szóval szépen csiszolódott össze a társaság, és végülis a több éves barátság miatt én is hozzájuk csapódtam. Meg is szervezte jóbarátnőm az osztálytársakkal együttműködve a következő alkalmat, hogy kettesben lehessünk a sráccal, tudtuk mit várnak tőlünk, végülis mi is akartuk, elcsattant az első csók közöttük. A sráccal összejöttünk, elkezdtünk találkozgatni, szabadidős program a haverjaival, bulik a suliban, hatalmas smárpartyk- nagyon szenvedélyes volt, minden simán ment. Körülbelül két hétre rá, miután összejöttünk, közölte, hogy mivel közeledik a születésnapja, szeretne szülinapi bulit szervezni, eljönnék –e. Mondtam, hogy hát persze, nagyon szivesen. (Ez a bizonyos szülinapi buli kb. 1 hónap  múlva lett volna esedékes) A rákövetkező napokban, mikor legközelebb találkoztunk elhintette, hogy tulajdonképpen előrehozná ezt a bizonyos szülinapi bulit, szóval tulajdonképpen már a hétvégén megejtené. Kicsit rossz érzésem lett az egésztől, miért is olyan sürgős ez a buli, elvégre a szülinap még sehol. Mindegy, megszervezte a bulit, elmentünk, az osztálytársai, a barátnőm, én, mindenki ott volt. Valamilyen hirtelen ötlettől vezérelve, magammal  vittem egy másik barátnőmet/akkori osztálytársamat is a buliba. Miután megérkeztünk a srác szenvedélyesen megcsókolt és megkérdezte, hogy minek vettem fel harisnyát. Döbbentem néztem rá, alapvetően ettől nőies, szexi akartam lenni, erre ő: szexűző a harisnya. Na akkor már világos volt, amit már eddig is sejtettem, hogy mire megy ki a játék a buli csak ürügy. Közben betessékelt a szobájába, a  többiek pedig szépen elvoltak a másik szobában. Kis idő múlva kijöttem,  próbáltam levakarni magamról, mindent összevetve, körülbelül fél órát tartózkodhattunk a lakásban, a másik barátnő közölte, hogy unja a partyt, ő elmenne, mondtam a pasimnak, hogy ok, akkor lekísérem a lányt. Kérdi ő: „Visszajösz?” válasszal én: „Persze!’ A lépcsőházban mondtam meg a barátnőmnek, hogy én bizony vissza nem megyek, mert egyszerűen nem akarom a dolgot így. Úgyhogy leléptünk a buliból. A sokéves barátnő, aki ott maradt, viszont piszok mérges volt rám, és nem értette meg, hogy miért nem tettem meg, miért nem mentem vissza hozzájuk. Erre én: „ Nem is ismerem ezt a srácot igazán, smárpartyhegyek, zerus beszélgetés, nekem ez gyors és nem elég ehhez!” Ez a srác lett volna nekem az első egyébként. Mindegy, nem értette meg, talán csak évekkel később. Mindenesetre elkönyveltek egy „jókislánynak”, habár akkor sem voltam és most sem vagyok az. A szalagavatójukon, már 18 évesen találkoztam újra a sráccal, úgy tűnt az ő érdeklődése ennek ellenére nem nagyon hagyott alább azóta sem.

Fiatalka voltam...., mindenesetre azóta egyértelműen jelzem, mi az amit szeretnék, és mi az, amit nem, az illető arcába. :)