Fél füllel nézni, ez már eleve szakítóok, mert kinek van kedve egy aliennel járni? De tényleg van az a típus, akit nem lehet elszakítani a kedvenc sorozata elől. Minden Hogy volt-rajongó fogja be a fülét, ööö, a szemét. Jelzem, emiatt kellett felvenni a tv címkét.

Innen loptuk

Hello, szakítós,

Hmm, nem is tudom, hogy hogyan foglaljam össze eme elszakíttatásom történetét, de végül is nem biztos, hogy kell az egész.

Legyen annyi, hogy nagyjából három hónap szenvedés után (én mondjuk szerelmes voltam, de ez mindegy is) eljutottunk oda, hogy nem tudtunk már egymással mit kezdeni - illetve hát leginkább a hölgy velem, mert én azért még erőltettem volna a dolgot.

A lányról tudni kell, hogy nem volt az értelem bajnoka, de szépségben lekörözött mindent és mindenkit - utólag persze sokat gondolkodtam már ezen...

Szóval utolsó beszélgetésünk valahogy így zajlott

Én: Most akkor mi van, szakítani akarsz, vagy mi?

Lány: Jajj, nem lehetne hogy ezt ne most beszéljük meg, mikor fél füllel a Barátok köztöt nézem?!

Én: Öööö, izé, hát..., akkor szerintem én megyek.

Lány: Jajj, most tényleg, nem tudnál várni ött percet? Mindjárt vége.

Ekkor leléptem.

(Mondjuk így leírva nem tűnik olyan viccesnek, de én utólag azért jókat röhögök rajta... Mindegy.)

Slussz-passz.