Csodálatos dolog történt az előbb: jött egy futár, és csomagot hozott nekem. Húsz darab szakítóskönyvet. Vl persze ilyenkor vidéken tekereg, úgyhogy egyedül kellett átélnem ezt a történelmi pillanatot. Alant láthatjátok a galériát, amit a konyhában (itt van délután fény) gyorsan készítettem. Lefotóztam a borítót,  meg van benne ilyen szponzorizé, annak mindkét oldalát (köszönjük a Pesti Estnek a támogatást!), lefotóztam a nevünket, ott van a nevem egy könyv belső borítóján (jó, Vl-é is ott van, de most én írom ezt a posztot), megmutatom milyen a tartalomjegyzék, meg a címkefelhő, és két belső oldalt is lefotóztam, hiszen talán még nem mondtuk, hogy a könyvet Vl impozáns rajzai díszitik. Szorgalmi feladat: melyik két íráshoz tartozik a két rajz? A megfejtéseket kommentben várjuk.

Holnaptól lehet kapni a könyvet! Vigyétek!