Ez egy nagyon aranyos történet vasárnapra, a fiú annyira izgul, hogy teljesen totálkárosan érkezik a randevúra, és nem is csodálkozik, hogy nem jön össze.

Halihó,
egy számomra vicces régi sztorival próbálnék beállni a sorba, ontopic-határeset, de talán még belefér.
Még a homályos múltban, a fősulin történt, hogy állandó tettestárs haverral, Zolival átnéztünk a testvérsuli egy kisebb szabású bulijába, ahol némi ital után a táncparketten tettük dolgunkat, erősen sasolva a női felhozatalt, mikor is megpillantottam a vágy tárgyát, a látásból már ismert Álmosszemű Csajt. Megjegyzendő, hogy valóban ezen a kódnéven futott, persze a háta mögött, ez amolyan szokásunk volt, hogy közelről, így névről nem ismert lányokat eposzi jelzőkkel láttunk el, volt Test, Kis Test, Németinges Csaj, Tesis Viki, Nagyon Nyitott Eszter és hasonlóak, mindegy is. Szóval Álmosszemű szép volt, szexi, mindig kicsit megereszkedett szemhéjakkal, és az említett alkalommal hullarészeg. Igen hamar eljutottunk a provokatív tesztrész-dörzsölős, kacérkodós táncig, aztán a hamar véget érő mulatság után megkérdeztem, hogy kérhetnék-e egy randiidőpontot, mire rávágta, hogy holnapután a koliban, földszint 007-es szoba. Izgalomban telt a randiig hátralévő idő eztán, talán túlságosan is nagyban, annyira, hogy a míting előtti órákban már teljesen be voltam gazolva. Zoli, a hű barát némi füstölnivalót ajánlott nekem, az ilyen téren csaknem szűznek, mondván, hogy ettől aztán olyan laza leszek, hogy fix bugyicsúszás lesz a vége. Miért is ne, gondoltam, a bugyicsúszás jól hangzott, megtettem a lazító hörpölést,minek eredményeképpen már nem izgulva, hanem a fal mellett tapogatózva, erős szédülés közepette vánszorogtam a koliba. Átverekedtem a portán, megtaláltam a szobát, benyitok, ott ül pár csaj társaságában Álmosszemű, rámnéz, és közli: nem hittem, hogy tényleg eljössz. (Ez talán az első szakítósszöveg.) Itt már sejteni lehetett, hogy a bugyik aznap  a helyükön maradnak. Azért kiültünk a koli konyhájába dumcsizni, de hozzátette, sokáig nem ér rá, mert meglepetésbuli készül az egyik barátnőjének szülinap alkalmából. Hamar túljutottunk azon, hogy ebből a szédelgős antréval megkezdett valamiből kapcsolat nem lesz, én néha felugráltam, hogy a víz alá tartsam a fejem a mosogatóban, két kézzel kapaszkodtam az asztalba, és már valahogy véget vetettem volna az egésznek, mikor mentőangyalként belépett egy csaj tenni-venni, gondoltam ez jó alkalom a futásra, nagynehezen felálltam, széles mosollyal közöltem, hogy nagyon elszaladt az idő, meg úgyis meglepetésbulit tartotok, én lépek. A tevő-vevő lány eztán kiment, Álmosszem meg átváltott Mérgesszembe, mert mint kiderült, a belépő lány volt a meglepetésbuli alanya. Ezen a ponton már nem volt maradásom, Álmosszem azért kikísért a kolibejáratig, ahol megszánva rettenetes állapotban lévő önmagamat, megkérdezte, hogy azért ugye nincs harag? Én széttártam a kezem, és akaratom szerint artikuláltan azt mondtam neki: ugyanmár, hisz nem is ismerjük egymást! Tulajdonképpen ez is szakítósszöveg:)
(Nyilvánvaló okokból koton, Tesco, velkám-, búcsúszex sajna nem volt.)
péká