Na, most ebből én semmit sem értek, de hátha valaki tudja követni. Ez ellen dolgozik, hogy nincsenek ékezetek sem.
Sziasztok!
En a kovetkezo sztorit osztanam meg veletek.
Brazil szappanopera like tortenes tavalyrol, szereplok:
- O (27, no, elettarsi viszonyban evek ota)
- J (30+, ffi, az elettars)
- K (27, no, O legjobb baratnoje)
- U (30+, no, O baratnoje)
- X (22, ffi, e'n, mindenki ismerose)Tortent ugy ket es fel - harom eve, hogy a jelenlegi munkaltatomhoz kerultem, ahol egy szelsebes beilleszkedes utan megismerkedtem O -val. Rettento mod felkeltette az erdeklodesemet, reszemrol beindult a kemia, azonban nem vagyok az az "adide-a-didit-iziben" tipus, igy a lassu viz partot mos tervet leptettem eletbe. Ennek megfeleloen rettento sokaig nem tortent semmi koztunk, stagnalt az altalam megalmodott dolog. En probaltam flortolgetni, nyitni fele, de erre tobbnyire csak mosolygas volt a valasz, mely mogott tobbnyire a "felejtsd el" gondolat huzodhatott.. ;-) mondjuk ertheto, idokozben megtudtam, hogy tobb mint fel evtizede van egyutt a jelenlegi elettarsaval, J -vel, igy egy ido utan mar csak "megszokasbol" kedveskedtem vele..aminek sokaig nem is lett foganatja. No de az irrelevans reszletekkel nem is farasztanam a nagyerdemut, inkabb lepnek egy mas fel - ket evet. Megismertem kozben K -t, es rettento boldog voltam, mert gondoltam, ha vele joba vagyok, akkor A -hoz is kozeledni fogok, elvegre csak legjobb baratnok voltak, de legalabbis tudhatok meg dolgokat. Be is jott, A -val egyre tobbet beszeltunk, napi szinten icq/msn/mail, talalkozgattunk, kozos programokat szerveztunk, kezdtek alakulni a dolgok - de meg nem tortent semmi! -. Kozben kibukott, hogy mar egy ideje ellaposodott a dolog J -vel, de O remenykedik, remenykedik..elvegre kozos lakas, x eve egyutt vannak, egyutt elnek, nem lenne egyszeru feladni, nem mer belevagni, ragaszkodik, kotodik hozza, stb. Telnek mulnak a napok, naluk a helyzet nem javul - egyebkent errol U -val nagyon sokat beszel, es bar O zarkozott, neki mindent elmond -, velem viszont tovabbra is jol erzi magat.. Aztan kis ido multan, egy szuletesnapi buli alkalmaval - J -t unnepeljuk -, az alkoholtol elkabulva, az ejszaka leple alatt, mikor mar mindenki kidolt, az O -val folytatott beszelgetesunk heves csok-csataba csap at. Ami nem tart sokaig, leanyzo elmegy aludni, nem tudja hova rakni a tortenteket, megkavarodnak benne a dolgok. Lefekszem aludni en is, naluk, a nappaliban, egymagam - tudom, mpg + mnk -. Masnap reggel ebredes, jelenlevok: O, J, egy srac + en. Reggelizunk, dumalunk, minden harmonikus. Latszolag. Csak O es en tudjuk, h mi tortent, de mi is ugyteszunk mintha mi sem tortent volna. Hazamegyek, es irok neki egy levelet, hogy mire veljem a tegnap estet, lesz folytatasa, vagy sem? Term. jol erezte magat, nagyon jol esett neki az este, nem tudja elfelejteni, de ".." Elso korben elfogadtam, leszek szereto, tobb mint a semmi, viszont nagyon hirtelen rajottem, hogy ez nekem igy nem megy, elvegre szerelmes vagyok - vagy legalabbis azt hittem -, hat nekem vagy minden, vagy semmi sem kell! Itt jott egy kis huza vona, marad J -vel, vagy engem valaszt. Sertodes, beszelunk-nem beszelunk szindroma, majd 1 het utan ujra talalkozunk..az erzelmek felfokozva, egymasnak esunk finoman, majd megbeszeljuk: J -vel veget vet a dolognak, de nem igeri, hogy egyik naprol a masikra menni fog ez neki, viszont ram van szuksege. Oke, rendben. Legyen igy, bar hiszem, ha latom. Sokszor, es sok igeretet hallottam mar. Ez volt valahogy december elejen, de a tenyleges szakitasra csak januar eleje-kozepe fele kerult sor J es O kozott. Kozben persze mi O -val titokban ettunk a tiltott gyumolcsbol, bar akkor is, es utolag is azt mondom, hogy baromira atlatszo volt a dolog, foleg, hogy J ismert engem is, viszont hozza tartozik, hogy mar nem is erdekelte a dolog kozte es O kozott..Nos tehat januarban megtortenik a szakitas, J elkoltozik a kozos lakasbol, en eloadom a naiv hosszerelmes szerepet, s varom, hogy mostantol tabuk nelkul, csak egyutt, csak egymasert leszunk. Ja, csak arrol megfeledkeztem, hogy barmennyire is szar volt az utobbi idoben kettejuk kapcsolata, arra a par egyutt toltott evre bizony ra kene pihennie egyet, felejtenie..Ki is pukkadt a lufi nagyon hamar: en minden percemet vele toltottem volna, o pedig ertheto okobol neha egyedul is szeretett volna lenni, tisztazni magaban a dolgokat, feldolgozni a torteneseket, minek kovetkezteben egy-ket parazsvita utan, januar vegen kimondta, hogy neki ez igy, most nem megy, hagyjuk. Aztan parhuzamosan ezek a tortenesek mellett, K -val annyira sikerult oszinten es nyitottan allni egymashoz - tudott az O irant erzett erzelmeimrol, a boldog pillanataimrol, es a vergodeseimrol is vele kapcs. -, hogy valahogy belemszeretett! Hu, nem egyszeru. A gond itt az volt, hogy rozsaszin kodocske O -val volt osszekotve, K pedig csak barat volt szamomra..Viszont O -t elvesztettem, most meg ha ezt nem kezelem le jol, akkor K -t is elfogom..De meg mielott felebredhettem es lereagalhattam volna a helyzetet, ateltunk egy bulit, ahova O, K, U es en is hivatalosak voltunk. Kellemetesen iluminalt allapotba toppantam be, - szamitvan arra, hogy lelkem nem fogja tulsagosan toleralni, hogy O -t ujra latom - majd azt hittem szetszakad az arcom. Kit latok? Az egy dolog, hogy O ott van, de J is! No nekem tobb se kellett, kitalaltam, hogy ezek megint egyutt vannak, ez a sztori mar vegkepp bukva van, nincs mint tenni..mivel a veralkohol szintem mar a detoxikalo fele iranyzekolt volna, de az agyam, ill. az erzeseim tul erosen hupakoltak, igy jobbnak lattam gyorsan lelepni. Hazamentem, majd masnap keres K, hogy mi a helyzet: azt latta, hogy en kiborultam es vegem lett, de O is beborult rendesen. Na de az a nem mindegy, hogy miert! J es U osszejottek! Igy a buli napjan K apolta O lelket, masnap meg az enyemet. Harmadnap meg erdekes modon ujra fontos lettem O -nak, talalkoztunk, elmondta, hogy csak en, csak most, csak neki, minden jo, feel the sunshine. Ketelkedtem egy darabig, de benyeltem, mint kacsa a nokedlit, februar elejen ujra egyutt, szuper. K padlot fog ismet, nem meglepo, hogy nem tud orulni az oromomnek..hiszen o velem szeretne lenni..aaargh. O -val a nagy lamur tartott kb marcius kozepeig, vegeig..kozben volt nem keves vitatkozas - en gyorsabb leptekben haladtam volna, komolyabban gondoltam a dolgot, mint o, ill. tan elfelejtettem meghagyni neki az idot, hogy begyogyuljanak a "sebei" .. - , mig nem vegul megint lapatra lettem teve, s bar most mar nevetek rajta, akkor szetcincalt lelkileg, 2 honapig nem talaltam magam, en vergodtem K -nak, o vergodott nekem, de hat ugye kozos nevezo nem volt, en O -val lettem volna meg mindig, K meg velem..igy hamarosan eljutottunk oda, hogy K -val megromlott a baratsagunk, majd kette valtak utjaink, de csak egy kis idore. Hogy azota mi tortent? J es U osszehazasodtak par honap utan, es azota is boldogok ;-) K -val ujra joba lettunk, de soha sem jottunk ossze. O -nak meg akkora lelki sokkot okoztam azzal a "nagyleptu haladasommal", amit a kapcsolatunkban probaltam realizalni, hogy azota se akar baratkozni velem + K -val megromlott a kapcsolatuk, mar kozelm se legjobb baratnok..sot...
Tudom, tudom..a letezo osszes "szabalyt" felrugtam: hazinyulra nem, foglalt - raadasul elettarsi viszonyba levo - novel nem, stb. de hat nem en akartam igy, egyszeruen sodort az ar ;-)O -val voltunk teszkoban, gumit nem vettunk, tabletta es welkam szex volt, katona nem voltam, es bucsuszex sem lett.
udv,
x
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
settler 2008.11.19. 06:00:47
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 06:18:33
Olyan jó, hogy erre a "sodort az ár" dologra sokmindent rá lehet fogni.. Bár szerintem egyszerűen túl naiv volt a posztíró. Konkrétan: kölök.
A sztori elején volt egy kóbor 'A' - az kicsit megzavart.. az egyébként sem egyszerűen leírt sztoriban. :S
. . (törölt) 2008.11.19. 06:26:49
. . (törölt) 2008.11.19. 06:39:32
ki is vertem rá!
titime 2008.11.19. 06:55:59
airmazs (törölt) 2008.11.19. 06:56:16
settler 2008.11.19. 06:56:59
Ákosos csaj! 2008.11.19. 07:00:48
Nem egyszerű ez sehogyan sem.
Ahelyett, hogy kapcsolatban lévő nő után futkostál, adhattál volna esélyt K-nak.
Szépen lassan alakultak volna a dolgok.
És a vége hayyp and lehetett volna, ha az a volna ott nem volna! :)
airmazs (törölt) 2008.11.19. 07:01:12
Volla 2008.11.19. 07:05:16
Ákosos csaj! 2008.11.19. 07:10:34
De ember legyen a talpán aki ezt kibogozza!
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 07:16:08
settler 2008.11.19. 07:17:14
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 07:17:55
titime 2008.11.19. 07:27:50
cometneni 2008.11.19. 07:31:51
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 07:33:19
2008.11.19. 07:34:59
2008.11.19. 07:35:46
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 07:38:20
Így már világos, nemdenem? :D
buGhunter · http://bamberg.blog.hu 2008.11.19. 07:41:03
settler 2008.11.19. 07:44:24
titime 2008.11.19. 07:45:06
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 07:46:10
S vagyok. S, mint sárga. :D
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 07:47:16
titime 2008.11.19. 07:48:24
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 07:49:00
2008.11.19. 07:50:03
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 07:50:13
Kedves posztíró: OKUJÁ!!
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 07:51:01
2008.11.19. 07:58:14
swokorwsky 2008.11.19. 08:09:29
swokorwsky 2008.11.19. 08:10:06
swokorwsky 2008.11.19. 08:12:13
Negrogo 2008.11.19. 08:14:43
Eleve nem is ertem mire jo ez a egy betus jelolgetes. Nem tokmind1? Siman lehet neven nevezni a szereploket. Ha valamelyik tag olvassa igy is ugy is magara ismer es a tortenetre attol fuggetlenul, hogy most Katanak hivjak vagy K-nak. Es a K itt most nem egy nagy kurvara utal.
TuskóHopkins 2008.11.19. 08:16:07
Az alapsztorit akár én is írhattam volna.
60%-ban stimmelne is
Negrogo 2008.11.19. 08:16:57
Beltenyeszet! Milyen az mar mikor nem kell bemutatnod a baratnodet mert ismerik...az asztalnal ulo tarsosag kan tagjai kozul majd mind megdugta. Eleg szanalmas.
swokorwsky 2008.11.19. 08:23:15
Bizony, ez így van.
szepi79 2008.11.19. 08:26:30
ki a budos faszom az az A?
ged 2008.11.19. 08:30:59
Vascső a szádba, hogy korán reggel ilyenekkel kell szopnom!
Olvasom tovább...
titime 2008.11.19. 08:31:18
Azért ez a sztori három pontot nem ért.
ged 2008.11.19. 08:37:45
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.11.19. 08:38:22
Aztán öt perc szünetre beugrom ide, és mintha az eddigi elemzések folytatását olvasnám. ÁÁÁ, megyek inkább kávézni...
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 08:42:17
Lamond 2008.11.19. 08:44:11
tényleg szép szerelmi sokszög. izgalamas lehetett megélni.
hibák:
1. hiába a lila köd, ha "O"-nal nincs meg ez (bár ellenkezőjét állítja). már ez első veszekedés-szakítás is intő jel, de hát ilyen a köd.
2. szerintem a tesze-tosza hozzáállás miatt lemaradtál "K"-ról, amit azért így vagy úgy , de bánthatsz. Ha már így is ilyen kusza, akkor már csavarhattad volna tovább a sztorit :)
...vagy egy lerészegedős hármas parti O+K+X
tetszett a poszt. olyan Jóbarátok feeling
"Can't Stop The Signal..." 2008.11.19. 08:45:18
Joreggelt mindenkinek. Kicsit faj a hatam a stokitol amit tegnap Leticia adott, hogy aludjak rajtavagymi :), de a kave majd helyrehoz.
Posztolonak, ha tanultal belolle akkor jo volt, volt.
Edie Britt 2008.11.19. 08:46:31
gastro, missing in action 2008.11.19. 08:55:25
Brazil szappanopera like tortenes tavalyrol, szereplok:
- O (27, no, elettarsi viszonyban evek ota)
- J (30+, ffi, az elettars)
- K (27, no, O legjobb baratnoje)
- U (30+, no, O baratnoje)
- X (22, ffi, e'n, mindenki ismerose)
---Ezekután gondolkozom, hogy továbbolvassam-e.. ez nooooormális, hogy mindenkit betűvel jelől?! qrvanénikéjét....
storyline :) 2008.11.19. 09:00:28
xyz9 2008.11.19. 09:01:03
Jedlik 2008.11.19. 09:02:44
meg.mondom 2008.11.19. 09:05:17
Ricardo 2008.11.19. 09:06:00
Tiduj 2008.11.19. 09:06:58
Ez a kódolgatás tök felesleges. Értettem a sztori, elsőre az jött le, hogy mindenki keresi a boldogságot csak nem mindig kölcsönösek az érzelmek. Ebből lesz az ötszög, esetleg hat.
"Can't Stop The Signal..." 2008.11.19. 09:08:07
Én csak annyit szeretnék mondani, hogy ne higgyetek egyetlen pasi szavának se!!!
"... a lányok, a lányok, a lányok angyalok..."
storyline :) 2008.11.19. 09:09:41
Szelid sunmalac 2008.11.19. 09:10:36
Posztolo! Nemes egyszeruseggel baszodj meg! Elnezest....nem akartam durva lenni...Menj a budos picsaba te fasz! ...hoppa....megint....Elnezest!....A jo kurva edes neniked!
Az istenert nem lehet NEVEKET irni! Mi a fasz vagyok en kora reggel a munkahelyen? Rejtvenyfejto kisiparos?! Most mar csak azert is elolvastam szanalmas torteneted, ami akar erdekes is lehetett volna, de most juszt se szolok hozza! Kapd be es tanulj meg irni! Mi dolgozunk, ha velemenyunkre vagy kivancsi, ugy ird, hogy legyen idonk, energiank elolvasni.
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 09:10:53
Jedlik 2008.11.19. 09:11:50
Szelid sunmalac 2008.11.19. 09:13:16
:DDDDDD
harcihippi 2008.11.19. 09:13:40
Kit kell utni?
baraka 2008.11.19. 09:15:18
Ricardo 2008.11.19. 09:16:55
2008.11.19. 09:17:10
"...A -val egyre tobbet beszeltunk" - nemééér, "A" nem is volt felsorolva. Egyes, leülhet. Látszik hogy ma 9ig aludtam, megpróbálom tovább, ma nagyon türelmes vagyok..
tuli _ 2008.11.19. 09:19:43
Mokánylány 2008.11.19. 07:00:48
Én ezt sosem értem, de világosítsatok fel, ha mégis működik. Már miért adott volna esélyt a barátnőnek K-nak, vagy kifenének,, mikor a másik lányért volt oda? Ha nem alakul ki vonzódás, hát nem. Csak azért, mert valaki beléd szeret, esélyt adsz neki akkor is, amikor másért vagy oda?
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.19. 09:19:53
gastro, missing in action 2008.11.19. 09:20:06
hogy rohadjon ki a beled, Te posztoló!:-P Mindenesetre könyvet ne adjál ki, mert a francnak van kedve rendszámtáblákról olvasni! :-P
Szelid sunmalac 2008.11.19. 09:21:32
tuli _ 2008.11.19. 09:22:29
aTs 2008.11.19. 09:24:01
És még mindig nincs meg ki kivel.
Mindenesetre MNK és MPG.
airmazs (törölt) 2008.11.19. 09:24:06
Hehe
Szeva szomszéd :D
TuskóHopkins 2008.11.19. 09:25:47
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 09:26:34
Az kettest ért, ez meg hármast. Hm. Ráng a szemem.. nem értem.. :)))
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 09:28:00
gastro, missing in action 2008.11.19. 09:28:05
Cica7 2008.11.19. 09:28:59
Próbáltam figyelmesen olvasni, meg értelmezni, de nem ment.
Totál belezavarodtam, hogy ki kivel és mit akart.
Sorry, feladom...
titime 2008.11.19. 09:29:13
Eddig se hittünk.
tuli _ 2008.11.19. 09:29:18
Amúgy meg várd ki a végét, lesz ez még rosszabb is:)
Szelid sunmalac 2008.11.19. 09:29:38
storyline :) 2008.11.19. 09:30:21
Dövan: Ezt nekem is írtad. Azóta dörzsölöm a tenyerem. grrrr... "
Jólvan szólok majd, hogy mikor megyek parázslani, aztán lerendezzük! Nehogy azt higgye már vki, hogy szájkaratéjos vagyok!
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 09:31:01
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 09:33:02
Nő vagyok és kicsi, de erős!!!! :P
2008.11.19. 09:37:33
tuli _ 2008.11.19. 09:37:42
az számít, nem vl-ék:)
Sün,
erre csak ezt tudom válaszolni.
Tulipán_Mrs.Bates 2008.11.19. 09:19:43
TuskóHopkins 2008.11.19. 09:42:15
Ezt mindig mindenki tudja, de amikor benne van az ember és reménykedik, akkor qrwa nehéz...
Én szerencsére tegnap léptem ki egy ilyenből...
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 09:42:57
Szelid sunmalac 2008.11.19. 09:44:06
Ha azt latom, hogy a kiszemelt ember magasrol szarik ram es csak eszkoz vagyok, mig a masik torodik velem, szeretne engm, akkor igen nagy valoszinuseggel elgondolkodnek a dolgon, hogy velem valami nincs rendben.
Tiduj 2008.11.19. 09:44:54
Q W E R T Y Z U I O P A S D F G H J K L Y X C V B N M utaznak a vonaton. "
Ezen könnyesre kacagtam magamat. :)
Lunatica 2008.11.19. 09:45:09
Még gondolkodom rajt h elolvassam-e.
Szelid sunmalac 2008.11.19. 09:46:34
Cica7 2008.11.19. 09:47:33
Kemény lehetett meglépned...:((
A szerelmes ember nagyon hülye egy állatfajta...:DDD főleg, ha reménykedik egy lefelé menő kapcsolatban, hogy ez csak átmeneti állapot...:((
2008.11.19. 09:47:54
Te melyik betű lennél?
storyline :) 2008.11.19. 09:48:58
Dövan: Vigyázzál, mert ha egy bal lehet egyenes és ütős, az enyém az!!! :D
Nő vagyok és kicsi, de erős!!!! :P "
Uhh, így, hogy nő vagy, kénytelen leszek kzol-ra bízni a dolgot, a csapatban ő veri a nőket!
Patria 2008.11.19. 09:50:12
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 09:50:28
bagolybagoly 2008.11.19. 09:50:35
Szelid sunmalac 2008.11.19. 09:50:35
Tiduj 2008.11.19. 09:51:01
Főleg ha közben valaki más után epekedem.
storyline :) 2008.11.19. 09:52:30
Van nekem egy "barátnőm", néha összefutunk. Jómúltkor meghívtam ebédelni, aztán meséli, hogy legjobb barátnője most megy férjhez, egy töröktől való elválás után most egy grúz faszit választott. Hiába mondta neki, hogy hüjeséget csinál, amaz nem hallgatott rá.
Egy darabig aztán nem találkoztunk, de hétvégén küldtem sms-t, hogy jöjjön át beszélgetni :)))) Mondja, hogy minden nap kórházba jár. Kérdem miért. Erre ő: barátnőjét látogatja, mert az összeveszett a férjével, az megverte, és kidobta az ablakon az elsőről.... 1 hónapja házasok :D
gastro, missing in action 2008.11.19. 09:52:50
"Dövan · alaverzum.blog.hu 2008.11.19. 09:09:41
Én csak annyit szeretnék mondani, hogy aki ilyen posztot ír, azt jól szájba kellene baszni..."
-- de nem vascsővel! így már jó lesz? :-PPPP
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 09:53:02
TuskóHopkins 2008.11.19. 09:53:18
Igazából az élet hozta így, de nem bánom. Ha tényleg rajtam múlt volna még egy ideig húztam volna...
Pink szabadságon 2008.11.19. 09:47:54
Három éve én is az X lennék, csak 28 évesen, míg a nő 33 :-)
tuli _ 2008.11.19. 09:54:02
most láttam a nicked:DDDDD
Amikor bele vagy zúgva valakibe, akkor inkább rossz, ha más meg beléd szerelmes. Akkor nem számít más. Idővel kialakulhat érzelem más felé is, de abban a pillanatban az időzítés nem jó. És igen, volt már olyan, hogy a delikvens utána kapcsolt, hogy mennyivel jobban járt volna, de késő volt. Az érzelmeket ilyen szinten nem hiszem, hogy lehet racionalizálni.
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 09:54:18
Gastro: egy fokkal.. :))
tuli _ 2008.11.19. 09:54:44
Cica7 2008.11.19. 09:55:29
Fúú..... ez gáz.
Vajon milyen lehetett a törökkel együttélni?
:D
2Baz2B · http://ujrakezdos.blog.hu 2008.11.19. 09:55:33
De ezt mégis megírtam vaze... hova halad a világ...
storyline :) 2008.11.19. 09:57:06
Szelid sunmalac 2008.11.19. 10:00:34
storyline :) 2008.11.19. 10:00:37
storyline :) 2008.11.19. 10:01:24
Lunatica 2008.11.19. 10:03:56
Rebelde 2008.11.19. 10:08:15
ááá, és itt van norman bates is:)))
0xFFFF 2008.11.19. 10:08:55
storyline :) 2008.11.19. 10:10:11
Sziasztok!
En a kovetkezo sztorit osztanam meg veletek.
Brazil szappanopera like tortenes tavalyrol, szereplok:
- Olga (27, no, elettarsi viszonyban evek ota)
- János (30+, ffi, az elettars)
- Karolina (27, no, Olga legjobb baratnoje)
- Ursula (30+, no, Olga baratnoje)
- Posztoló (22, ffi, e'n, mindenki ismerose)
Tortent ugy ket es fel - harom eve, hogy a jelenlegi munkaltatomhoz kerultem, ahol egy szelsebes beilleszkedes utan megismerkedtem Olga -val. Rettento mod felkeltette az erdeklodesemet, reszemrol beindult a kemia, azonban nem vagyok az az "adide-a-didit-iziben" tipus, igy a lassu viz partot mos tervet leptettem eletbe. Ennek megfeleloen rettento sokaig nem tortent semmi koztunk, stagnalt az altalam megalmodott dolog. En probaltam flortolgetni, nyitni fele, de erre tobbnyire csak mosolygas volt a valasz, mely mogott tobbnyire a "felejtsd el" gondolat huzodhatott.. ;-) mondjuk ertheto, idokozben megtudtam, hogy tobb mint fel evtizede van egyutt a jelenlegi elettarsaval, János -vel, igy egy ido utan mar csak "megszokasbol" kedveskedtem vele..aminek sokaig nem is lett foganatja. No de az irrelevans reszletekkel nem is farasztanam a nagyerdemut, inkabb lepnek egy mas fel - ket evet. Megismertem kozben Karolina -t, es rettento boldog voltam, mert gondoltam, ha vele joba vagyok, akkor A -hoz is kozeledni fogok, elvegre csak legjobb baratnok voltak, de legalabbis tudhatok meg dolgokat. Be is jott, A -val egyre tobbet beszeltunk, napi szinten icq/msn/mail, talalkozgattunk, kozos programokat szerveztunk, kezdtek alakulni a dolgok - de meg nem tortent semmi! -. Kozben kibukott, hogy mar egy ideje ellaposodott a dolog János -vel, de Olga remenykedik, remenykedik..elvegre kozos lakas, x eve egyutt vannak, egyutt elnek, nem lenne egyszeru feladni, nem mer belevagni, ragaszkodik, kotodik hozza, stb. Telnek mulnak a napok, naluk a helyzet nem javul - egyebkent errol Ursula -val nagyon sokat beszel, es bar Olga zarkozott, neki mindent elmond -, velem viszont tovabbra is jol erzi magat.. Aztan kis ido multan, egy szuletesnapi buli alkalmaval - János -t unnepeljuk -, az alkoholtol elkabulva, az ejszaka leple alatt, mikor mar mindenki kidolt, az Olga -val folytatott beszelgetesunk heves csok-csataba csap at. Ami nem tart sokaig, leanyzo elmegy aludni, nem tudja hova rakni a tortenteket, megkavarodnak benne a dolgok. Lefekszem aludni en is, naluk, a nappaliban, egymagam - tudom, mpg + mnk -. Masnap reggel ebredes, jelenlevok: Olga, János, egy srac + en. Reggelizunk, dumalunk, minden harmonikus. Latszolag. Csak Olga es en tudjuk, h mi tortent, de mi is ugyteszunk mintha mi sem tortent volna. Hazamegyek, es irok neki egy levelet, hogy mire veljem a tegnap estet, lesz folytatasa, vagy sem? Term. jol erezte magat, nagyon jol esett neki az este, nem tudja elfelejteni, de ".." Elso korben elfogadtam, leszek szereto, tobb mint a semmi, viszont nagyon hirtelen rajottem, hogy ez nekem igy nem megy, elvegre szerelmes vagyok - vagy legalabbis azt hittem -, hat nekem vagy minden, vagy semmi sem kell! Itt jott egy kis huza vona, marad János -vel, vagy engem valaszt. Sertodes, beszelunk-nem beszelunk szindroma, majd 1 het utan ujra talalkozunk..az erzelmek felfokozva, egymasnak esunk finoman, majd megbeszeljuk: János -vel veget vet a dolognak, de nem igeri, hogy egyik naprol a masikra menni fog ez neki, viszont ram van szuksege. Oke, rendben. Legyen igy, bar hiszem, ha latom. Sokszor, es sok igeretet hallottam mar. Ez volt valahogy december elejen, de a tenyleges szakitasra csak januar eleje-kozepe fele kerult sor János es Olga kozott. Kozben persze mi Olga -val titokban ettunk a tiltott gyumolcsbol, bar akkor is, es utolag is azt mondom, hogy baromira atlatszo volt a dolog, foleg, hogy János ismert engem is, viszont hozza tartozik, hogy mar nem is erdekelte a dolog kozte es Olga kozott..Nos tehat januarban megtortenik a szakitas, János elkoltozik a kozos lakasbol, en eloadom a naiv hosszerelmes szerepet, s varom, hogy mostantol tabuk nelkul, csak egyutt, csak egymasert leszunk. Ja, csak arrol megfeledkeztem, hogy barmennyire is szar volt az utobbi idoben kettejuk kapcsolata, arra a par egyutt toltott evre bizony ra kene pihennie egyet, felejtenie..Ki is pukkadt a lufi nagyon hamar: en minden percemet vele toltottem volna, o pedig ertheto okobol neha egyedul is szeretett volna lenni, tisztazni magaban a dolgokat, feldolgozni a torteneseket, minek kovetkezteben egy-ket parazsvita utan, januar vegen kimondta, hogy neki ez igy, most nem megy, hagyjuk. Aztan parhuzamosan ezek a tortenesek mellett, Karolina -val annyira sikerult oszinten es nyitottan allni egymashoz - tudott az Olga irant erzett erzelmeimrol, a boldog pillanataimrol, es a vergodeseimrol is vele kapcs. -, hogy valahogy belemszeretett! Hu, nem egyszeru. A gond itt az volt, hogy rozsaszin kodocske Olga -val volt osszekotve, Karolina pedig csak barat volt szamomra..Viszont Olga -t elvesztettem, most meg ha ezt nem kezelem le jol, akkor Karolina -t is elfogom..De meg mielott felebredhettem es lereagalhattam volna a helyzetet, ateltunk egy bulit, ahova Olga, Karolina, Ursula es en is hivatalosak voltunk. Kellemetesen iluminalt allapotba toppantam be, - szamitvan arra, hogy lelkem nem fogja tulsagosan toleralni, hogy Olga -t ujra latom - majd azt hittem szetszakad az arcom. Kit latok? Az egy dolog, hogy Olga ott van, de János is! No nekem tobb se kellett, kitalaltam, hogy ezek megint egyutt vannak, ez a sztori mar vegkepp bukva van, nincs mint tenni..mivel a veralkohol szintem mar a detoxikalo fele iranyzekolt volna, de az agyam, ill. az erzeseim tul erosen hupakoltak, igy jobbnak lattam gyorsan lelepni. Hazamentem, majd masnap keres Karolina, hogy mi a helyzet: azt latta, hogy en kiborultam es vegem lett, de Olga is beborult rendesen. Na de az a nem mindegy, hogy miert! János es Ursula osszejottek! Igy a buli napjan Karolina apolta Olga lelket, masnap meg az enyemet. Harmadnap meg erdekes modon ujra fontos lettem Olga -nak, talalkoztunk, elmondta, hogy csak en, csak most, csak neki, minden jo, feel the sunshine. Ketelkedtem egy darabig, de benyeltem, mint kacsa a nokedlit, februar elejen ujra egyutt, szuper. Karolina padlot fog ismet, nem meglepo, hogy nem tud orulni az oromomnek..hiszen o velem szeretne lenni..aaargh. Olga -val a nagy lamur tartott kb marcius kozepeig, vegeig..kozben volt nem keves vitatkozas - en gyorsabb leptekben haladtam volna, komolyabban gondoltam a dolgot, mint o, ill. tan elfelejtettem meghagyni neki az idot, hogy begyogyuljanak a "sebei" .. - , mig nem vegul megint lapatra lettem teve, s bar most mar nevetek rajta, akkor szetcincalt lelkileg, 2 honapig nem talaltam magam, en vergodtem Karolina -nak, o vergodott nekem, de hat ugye kozos nevezo nem volt, en Olga -val lettem volna meg mindig, Karolina meg velem..igy hamarosan eljutottunk oda, hogy Karolina -val megromlott a baratsagunk, majd kette valtak utjaink, de csak egy kis idore. Hogy azota mi tortent? János es Ursula osszehazasodtak par honap utan, es azota is boldogok ;-) Karolina -val ujra joba lettunk, de soha sem jottunk ossze. Olga -nak meg akkora lelki sokkot okoztam azzal a "nagyleptu haladasommal", amit a kapcsolatunkban probaltam realizalni, hogy azota se akar baratkozni velem + Karolina -val megromlott a kapcsolatuk, mar kozelm se legjobb baratnok..sot...
Tudom, tudom..a letezo osszes "szabalyt" felrugtam: hazinyulra nem, foglalt - raadasul elettarsi viszonyba levo - novel nem, stb. de hat nem en akartam igy, egyszeruen sodort az ar ;-)
Olga -val voltunk teszkoban, gumit nem vettunk, tabletta es welkam szex volt, katona nem voltam, es bucsuszex sem lett.
udv,
Posztoló
Fj0d0r 2008.11.19. 10:10:59
Egyébként meg nem hiszem hogy a történetben szereplőknek a nevek megváltoztatása gondot okozna a sztori felismerésében.
storyline :) 2008.11.19. 10:11:49
Hehe, gumi nélkül velkámszexelni (és még a velkámszexet sem tudja leírni) nem vall sikeres emberre!
2008.11.19. 10:12:50
storyline :) 2008.11.19. 10:14:27
Ted Mosby 2008.11.19. 10:16:28
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 10:16:52
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 10:17:31
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 10:18:14
tuli _ 2008.11.19. 10:20:07
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 10:22:32
2008.11.19. 10:22:52
...tudom, csak szóltam:) h nemtökéletes a feljavítás
storyline :) 2008.11.19. 10:23:08
Az A is O, csak mire odáig jutottak a történetben, addigra pont szétrakta az o-lábait!
2008.11.19. 10:24:02
tuli _ 2008.11.19. 10:24:03
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.11.19. 10:24:20
storyline :) 2008.11.19. 10:24:28
storyline :) 2008.11.19. 10:26:25
Hát de mit csináljon a rendőrség? Nem kell ilyenhez hozzámenni.... Egyébként volt, de a faszit nem csukták le. Legalábbis a kiscsaj azt mondta, azóta is telefonálgat, hogy megöli...
Cica7 2008.11.19. 10:28:43
:DDDDD
Szar napom van, feldobtál, köszi!
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.19. 10:30:28
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.19. 10:31:57
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.19. 10:32:28
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.19. 10:33:43
Fitz 2008.11.19. 10:35:57
Nem olvasom el.
Krisz78 2008.11.19. 10:35:59
"Más fél" - a grammarnazi sikoltozik belül:-)
Amúgy pedig, hát, így elsőre ... olyan nagyon emberi. Egyedül a posztíró tudja mit (kit) akar (O-t), a többi szereplő (nekem úgy tűnik) csak sodródik ide-oda. A srác azt is elég jól felismeri, hogy hol "hibázott" (pl. nagyon hirtelen komoly kapcsolatba akarta belepasszírozni a lányt az épphogy befejezett régi után stb.).
Nekem azzal együtt, hogy pl. "házinyúlra nem lövünk", nem ellenszenves a srác. Régóta az első ember, aki nem fröcsög a másikról és nem bök oda a végén, hogy "bebebe, ő már a 20. pasit fogyasztja, de még mindig nem találta meg az igazit én meg már igen!", hanem - úgy tűnik - látja saját hibás lépéseit is és levonja a tanulságot:-)
tuli _ 2008.11.19. 10:37:43
Másik kontinensre kéne menni valóban. Azzal kezdődik, hogy vannak jelek, és az ilyenhez tilos hozzámenni. Szar ügy.
Ludmilla Gurcsenko 2008.11.19. 10:38:05
Mokánylány 2008.11.19. 07:10:34
"Ez a történet annyi szálon, fut, hogy ebből már pulóvert lehet varrni!
De ember legyen a talpán aki ezt kibogozza! "
Te sem vagy az a kimondott "házitündér" típus:D:D
A szálakból kötni szokták a pulóvert, s nem varrni.
S elég egy szál is, de bazi nagy gombolyag legyen a végén:)
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.19. 10:39:58
"Régóta az első ember, aki nem fröcsög a másikról és nem bök oda a végén, hogy "bebebe, ő már a 20. pasit fogyasztja, de még mindig nem találta meg az igazit én meg már igen!", hanem - úgy tűnik - látja saját hibás lépéseit is és levonja a tanulságot:-)"
Maxireszpekt.
petya a barátságos :) 2008.11.19. 10:40:12
A sztori pedig egész jó lehetett volna, de a folyamatos kódfejtés teljesen elrontotta. Szerelmi sokszög, de azóta sem tudom (nem vagyok hajlandó ezért mégegyszer elolvasni), hogy a végén kik utálnak kit és kik jöttek össze.
petya a barátságos :) 2008.11.19. 10:43:29
tuli _ 2008.11.19. 10:45:17
Szelid sunmalac 2008.11.19. 10:47:54
petya a barátságos :) 2008.11.19. 10:48:14
petya a barátságos :) 2008.11.19. 10:52:30
Nem erre gondoltam, hanem hogy szimpi a fiú mert nem fikázik hanem tanul :)
Mint említettem az előbb, a végére elfogyott a türelmem, hogy azt is megfejtsem, ki kivel jött össze és kivel nem, szóval erről nincs véleményem.
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 10:53:06
Én sem hiszem, hogy csak azért össze kéne állni valakivel, mert az szerelmes belém, pedig engem az "értékkellek, mint embert" kategórián túl nem mozgat meg. Lassan megszeretni dologban nem hiszek.
tuli _ 2008.11.19. 10:53:25
Ezek szerint mindenkinek ebből az alomból kellett volna megtalálni a párját? Ne már.
hhh. 2008.11.19. 10:54:00
storyline :) 2008.11.19. 10:55:31
...Lassan megszeretni dologban nem hiszek. "
Pedig néha előfordul, és kevesebb meglepetéssel szolgál, mint a gyorsan kiszeretni :D
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.19. 10:55:37
Szia Süni!
Amúgy pedig, hát, így elsőre ... olyan nagyon emberi. Egyedül a posztíró tudja mit (kit) akar (O-t), a többi szereplő (nekem úgy tűnik) csak sodródik ide-oda. A srác azt is elég jól felismeri, hogy hol "hibázott" (pl. nagyon hirtelen komoly kapcsolatba akarta belepasszírozni a lányt az épphogy befejezett régi után stb.).
Szerintem Krisznek csak ebben nincs igaza.
Szelid sunmalac 2008.11.19. 10:56:28
De ha fajtatiszta az alom akkor miert ne? Szep kiskutyak lennenek es el lehetne oket adni jo sok penzert. Nem mindig a szomszed nemetjuhasz utan kell lihegni. Leegyszerusitve, akarhatom en a Milla Jovovichot vazze akar eletem vegeig is.
Mamlasz 2008.11.19. 10:56:55
Aki úgy gondolja, megoszt velünk egy szövevényes történetet, az keressen már ki normális neveket pl. innen: mek.oszk.hu/00000/00084/00084.htm vagy ha extrémebbeket akar, akkor innen: magyarnevek.hu/ . Vagy bármilyen történelmi alakot, Shakespeare szereplőt, bármit bele lehet írni, hogy ne egy kódfejtés legyen az olvasás (és ahogy már valaki írta, legalább a szereplők neme kiderüljön a nevükből).
Pl.:
O - Ofélia
J - Jakab
K - Kordélia
U - Ursula
X - Xavér
Mennyivel egyszerűbb lett volna, nem?
smitty hacmp 2008.11.19. 10:57:24
na itt a pont, vagy mi van?
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.19. 10:57:33
Izé túlszaladt a copy
Pukker 2008.11.19. 10:58:01
pl
Olga a jó nő 27 éves, O27b (s mint sex).
Zita ronda 23 éves, Z23r
Péter a élettárs 31 éves. P31b (b mint barát)
stb
ui.: a postot nem olvastam el, irótzatosan rossz stílus és idiótizmus az egész. 22 évesen lehet hogy én is ilyen balfasz voltam. Ma azt mondom, meg kell tömni mindegyiket, lelkiéletet meg éljenek egymással.
Szelid sunmalac 2008.11.19. 10:59:13
Koszonjuk Emese! Kerem oltozzon szep ruhaba, hogy atadhassuk a jol megerdemelt Nobel-dijat!
Tiduj 2008.11.19. 10:59:44
storyline :) 2008.11.19. 11:00:38
...
Ma azt mondom, meg kell tömni mindegyiket, lelkiéletet meg éljenek egymással. "
Szívemből szóltál tesó!
Krisz78 2008.11.19. 11:01:54
Ha meg csak megdugta volna, pedig nem is szerelmes, szegény lány meg igan, akkor meg MPG lenne:-P
storyline :) 2008.11.19. 11:03:47
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 11:03:50
"Dr. Jula Watson 2008.11.19. 10:53:06
...Lassan megszeretni dologban nem hiszek. "
Pedig néha előfordul, és kevesebb meglepetéssel szolgál, mint a gyorsan kiszeretni :D
Én szeretem a meglepetéseket. :) Komolyra fordítva, ha valaki nem mozgat meg egy picit se elsőre, akkor ott nem lesz szenvedélyes kapcsolat, max amolyan szeretet.
smitty hacmp 2008.11.19. 11:03:58
most nézem te sem használsz ékezeteket...
Krisz78 2008.11.19. 11:04:14
"Mi a fasz vagyok en kora reggel a munkahelyen? Rejtvenyfejto kisiparos?!"
Hát hacsaknem valóban az vagy, akkor dolgozz, ne háborogj:-D
Tiduj 2008.11.19. 11:04:29
Látom nagy egyetértésben mindenki K karjaiba akarja hajtani a gyereket:-)"
Többeknek nem ez a véleménye.
Fura lenne ám, ha mindig mindenkivel összeállnánk, csakmert baromira odavan értünk. Na, ne.....
Szelid sunmalac 2008.11.19. 11:05:07
Igy van! Inkabb a te javaslatod szerint hajtsa tovabb O-t hatha meglesz a foganatja. Addig is nekunk megmarad K, akivel legalabb kezdeni lehet valamit.
2008.11.19. 11:05:55
De pasi szülinapi partiján elsőcsókozni a nőjével - gáááz. BTW: "csok-csataba csap át" - ilyet leír egy fiú???!! cscsccs...váááá
Szelid sunmalac 2008.11.19. 11:07:33
A puszi-buli jobb?
2008.11.19. 11:08:39
pera 2008.11.19. 11:09:34
mindig olyan fura látni,mikor egy pasi az érzéseimről ír. A kedves posztoló ráadásul nagyon csajosan bír ostoba lenni.
csipesz. 2008.11.19. 11:10:31
Jobban hangzana-e az, hogy "lesmaciztam a bigét"?
pera 2008.11.19. 11:10:39
na ezt nem mutatom meg a pszichológusomnak :)
2008.11.19. 11:13:19
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.11.19. 11:13:34
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 11:15:21
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 11:15:57
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.11.19. 11:17:29
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 11:18:43
Rebelde 2008.11.19. 11:19:56
Manna, sokáig én is így voltam ezzel, most már másként látom, mert már megtörtént az ellenkezője:)))
Krisz78 2008.11.19. 11:20:10
Miben nincs igazam Süni?:-)
Abban, hogy végre vki aki nem fröcsög? Vagy abban, hogy ő tudta mit/kit akar?
A párocska aki összejött: nem hiszem, hogy tudatos volt, inkább csak egymás karjaiban kötöttek ki; ez egy viszonylag friss történet, pár hónapos házasságból nem vonnám le azt a következtetést, hogy nekik bejött;-)
Posztíró: tudta mit/kit akar, de nem jött be neki, de ez más kérdés, megszívta.
Oké, abban igazad van, hogy a posztírónak udvarló lány is tudta mit/kit akar, neki sem jött be.
Nem értem miért kellett volna a srácnak elfogadnia a lány közeledését ha egyértelműen csak barátként tekintett rá, nem vonzódott hozzá? Ezt nem lehet erőltetni:-)
Kihagytam vkit?:-)
Ja igen, a nő, akiért epekedett: hát ő sem tudta kit akar, a régit vagy az újat vagy csak egyedül lenni.
Szóval ugye, hogy igazam van?:-)
Petya is megmondta:-D
tuli _ 2008.11.19. 11:21:39
Tiduj, Krisz, Jula is ugyanazt mondja, mint én.
ld. itt a továbbgondolt lényeg:
Krisz78 2008.11.19. 11:01:54
Ezért nem lehet.
Szelid sunmalac 2008.11.19. 11:22:01
Na jol van, most mar eleg. Ugy erzem a kozeljovoben felbukkanok a zuhanyfuggonyod mogott es bemutatlak edesanyamnak.
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.19. 11:22:20
Smaci, smaci, smaci, smaci...
(de amúgy szerintem nő szájából is :DD)
tuli _ 2008.11.19. 11:23:21
francért hivatkozom itt másokra:DD
Szelid sunmalac 2008.11.19. 11:23:38
Oh ti balga foldi halandok! Cejelem elso latasra mi? Na ebbol lesznek az ablakon kidobos esetek, mint azt lathattuk.
Krisz78 2008.11.19. 11:23:58
Továbbra is azt gondolom, hogy a többiek (oké, oké, a posztírónak udvarló lányt kivéve) is csak sodródtak - csodálkoznék ha a létrejött házasság pl. boldog közös aggastyánkort érne meg:-)
tuli _ 2008.11.19. 11:24:16
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 11:25:30
Tényleg egy hülye szó.
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 11:27:22
Snowmass 2008.11.19. 11:28:14
A lényeg, hogy a sztoriban szereplő összes nőnek fiatalabb pasi kellett.:))
tuli _ 2008.11.19. 11:28:21
Nem kell féremagyarázni. A vonzalom az nem szerelem első látásra.
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.19. 11:28:52
kisvi 2008.11.19. 11:29:11
" csodálkoznék ha a létrejött házasság pl. boldog közös aggastyánkort érne meg:-)"
Ettől függetlenül erre szerintem ugyanannyi esélyük van, mintha előtte nem ismerték volna egymást :)
Krisz78 2008.11.19. 11:29:43
Raádásul mit akar ez a gyerek 5 évvel idősebb nőktől?????
Ha meg nem akar semmit egy idősebb nőtől, akkor meg lúzer:-D Apám nektek semmi sem jó:-D
storyline :) 2008.11.19. 11:31:04
Érdekes, engem még nem löktek ki az ablakon. Tegye fel a kezét az akit igen. "
És ha egyszer kidobnak rajta keresztül, de naonnaonnaon szerelmes leszel, visszamennél?
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.19. 11:31:33
kisvi 2008.11.19. 11:33:42
"Be tudok gurulni azokra a 30-as, 40-es csajokra akik 20-on éves srácokat nyúlnak hosszútávra aztán sírnak, amikor lelép"
Be tudok gurulni azokra a 30-as, 40-es faszikra akik 20-on éves csajokat nyúlnak hosszútávra aztán sírnak, amikor lelép
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 11:34:09
A lelki huza-vona már nehezebb kérdés. Azt nehezebb belátni.
Szelid sunmalac 2008.11.19. 11:34:19
Pedig valoszinuleg a parom is sirna ha most elhagynam...
Snowmass 2008.11.19. 11:35:03
Nyugodtan szólj, ha ki akarod próbálni:D:D
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 11:35:21
:)
Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2008.11.19. 11:35:48
De most ki a gyík az az A?
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.19. 11:36:12
storyline :) 2008.11.19. 11:36:36
Dövan · alaverzum.blog.hu 2008.11.19. 11:03:47
Raádásul mit akar ez a gyerek 5 évvel idősebb nőktől?????
Ha meg nem akar semmit egy idősebb nőtől, akkor meg lúzer:-D Apám nektek semmi sem jó:-D"
Valami nagyon semmilyen szombat délutánra OK, de én pl. nem terveznék 1 napnál tovább. Mondjuk mert nem szeretem az eleve halva született ötleteket, és saját magamból kiindulva egy öt évvel idősebb nő számomra már nem partner családot alapítani.
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 11:36:54
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.19. 11:37:55
Lásd fenti utolsó kommentemet, csak későn tettem hozzá
kisvi 2008.11.19. 11:38:32
" saját magamból kiindulva egy öt évvel idősebb nő számomra már nem partner családot alapítani. "
mert?
2008.11.19. 11:39:22
Snowmass 2008.11.19. 11:39:25
na az ilyenekre néhány éve én is nagyon mérges tudtam lenni:))
Rebelde 2008.11.19. 11:39:29
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.19. 11:39:33
A jelenlevők mindig kivételek :)
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 11:39:57
Snowmass 2008.11.19. 11:40:49
Nem baj, legalább majd könnyen visszamászol:D:D
Krisz78 2008.11.19. 11:41:25
Krisz78 2008.11.19. 11:20:10
Na jol van, most mar eleg. Ugy erzem a kozeljovoben felbukkanok a zuhanyfuggonyod mogott es bemutatlak edesanyamnak."
Wehehe, egyrészt nincs zuhanyfüggönyöm, másrészt mindig van nálam egy nagy konyhakés zuhanyzás közben :-D
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 11:41:40
Miért könnyítenéd meg a dolgom? :)
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.19. 11:42:07
kisvi 2008.11.19. 11:42:10
tekintve a magyar életkilátásokat, jó eséllyel a fiatalabb és az öregebb is túlélné :))
Rebelde 2008.11.19. 11:43:23
te nem ismered a forgatókönyvet? a kés általában a sötétmaszkosnál van, aki nem zuhanyzik:))))
storyline :) 2008.11.19. 11:43:24
30+5=35. Innen indulunk.
Mondjuk kellene együtt élni 1-2 évet, mire látom, hogy működik annyira, hogy bevállaljunk mondjuk 2 gyereket.
37, amikor elkezdünk gyúrni rá.
38 amikor megszületik az első.
mondjuk 40 amikor megszületik a második...
Szerintem ez nem OK.
Snowmass 2008.11.19. 11:43:43
basszus, most megint lebuktam, hogy valójában jószívű vagyok:)
Hang Ember 2008.11.19. 11:45:27
Egyébként kissé bonyolult történet, brazil szappanopera fílinggel. Szerencsétlen postíró megjárta, többször is olyan szekér után futott ami nem vette fel. Aztán ő is olyan szekér lett ami az utána futót nem vette fel...
Ellátást kívánok, ha off voltam.
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 11:45:32
kisvi 2008.11.19. 11:45:38
ha most szemét akarok lenni... (és miért ne lennék az?) akkor azt kell hogy mondjam, hogy ha így haladsz, akkor mire gyerekprojekt jöhetne még egy fiatalabb csaj is abba a korba ér :)))
storyline :) 2008.11.19. 11:45:44
Én baromi jól tartom magam. A nőkön meg többnyire hamarabb meglátszik a kor.
Rebelde 2008.11.19. 11:45:49
kisvi,
na igen:)))
Krisz78 2008.11.19. 11:46:09
Tulipán_Mrs.Bates 2008.11.19. 11:21:39
Oh ti balga foldi halandok! Cejelem elso latasra mi?"
Nem szerelem, KÉMIA. Rezdülések, szikra ... nem tudom, hogyan lehet ezt még nevezni?
Lehet, hogy csak egy jó dugás lesz belőle, de lehet hogy szerelem. De ha teljes mértékben hiányzik, akkor semmi sem lesz később sem:-)
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 11:46:31
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 11:47:56
Rebelde 2008.11.19. 11:48:37
ez annyira nem igaz, ezt meghatározhatja adottság és életvitel egyaránt, nincs különbség e tekintetben pasik és csajok között
storyline :) 2008.11.19. 11:50:21
Mondjuk úgy, hogy folyamatosan nagy számú mintán kísérletezem, majd előbb utóbb bejön valami :D
storyline :) 2008.11.19. 11:52:39
Dövan, és csak a kinézet számít ezek szerint? "
Nem, de ahogy te is írtad, "mert kell az a kémia :)", nem árt, ha olyan a kinézet, ami tetszik, mert ugye ez is kell ahhoz, hogy - naturálisan fogalmazva - felálljon :)
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.19. 11:52:45
Persze, hogy tartozzon, és ha megvannak, az jó, csak könyörgöm a rinya, hogy lelépett az a ribanc/geci, pedig ezt be kéne kalkulálni.
Én megvagyok a korosztályommal..
Tiduj 2008.11.19. 11:54:21
És nemcsak az anya egészsége miatt, hanem egy 50 éves nő a 10 éves gyermekétől már elég messze van. (Úgy látom, már a lányomnak sem fog ez összejönni a tanulmányai miatt.)
Magam ugyan még soha nem kezdtem nálam fiatalabb pasival, de ismerek több olyan párt is, ahol remekül működik a dolog.
Miért? Mert ilyen esetben a nők általában vagányabb, a pasik meg a kényelmesebb fajtából valók. = mentalitásban kiegyenlítődnek.
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 11:54:37
Paul, az, hogy lelép, minden kapcsolatban benne van. Ez sem kor függvénye :)
Kismacska (BELLA) 2008.11.19. 11:55:36
Vaaaaaaaazz... van valaki, aki le tudja nekem ezt fordítani? Még sose volt olyan, hogy nem olvastam végig, de ezt nem!
A mesélő - bár pasi - vascsődíjas a betűhasználatért!!!!
Biztos én vagyok a hülye, de én nem tudtam követni...
ON
BTW: sziasztok mindenki!!!!
Krisz78 2008.11.19. 11:55:45
Krisz78 2008.11.19. 11:23:58
csodálkoznék ha a létrejött házasság pl. boldog közös aggastyánkort érne meg:-)
Ettől függetlenül erre szerintem ugyanannyi esélyük van, mintha előtte nem ismerték volna egymást :)"
Hááááááát... matematikailag igen:-) De itt arra próbáltam kihegyezni, hogy az adott szituban (elhagyott pasi gyorsan vigasztalódik és 5 éves együttélés után rögtön házasság lesz) gyanús a "sodródás":-)
.............................
"Rebelde 2008.11.19. 11:43:23
krisz,
te nem ismered a forgatókönyvet? a kés általában a sötétmaszkosnál van, aki nem zuhanyzik:))))"
Sünmalac konkrétan Bates mamára célzott, ezért írtam, hogy nálam is lesz egy nagy konyhakés;-)
.................................
Dövan · alaverzum.blog.hu 2008.11.19. 11:43:24
Akkor nem is a korkülönbség a lényeg, hanem az, hogy a te értékrended szerint nem kerek ha egy nő 35 fölött szül?
storyline :) 2008.11.19. 11:56:58
Dövan, ez igaz, de a kémia sem kor szerint válogat. :)"
Valahogy mégis mindig a fiatalabb csajok jönnek be :))) most éppen egy 18assal kavarok :D
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.19. 11:57:44
Snowmass 2008.11.19. 11:57:45
Ebben tökre egyetértek.
kisvi 2008.11.19. 11:58:04
háát, régen meg azt mondták, hogy az első gyerek szülessen 20 alatt, hiszen rövid az élet.
alib 2008.11.19. 11:58:32
szerintem jó arc a srác, levonta a tanulságot is, kár, hogy így alakult
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 11:59:09
Snowmass 2008.11.19. 12:00:17
Hát persze, gondolj csak bele, pl. menőzhetnél vele itt is:))
storyline :) 2008.11.19. 12:00:41
...
Akkor nem is a korkülönbség a lényeg, hanem az, hogy a te értékrended szerint nem kerek ha egy nő 35 fölött szül? "
Nincs vele bajom, de én saját részre nem ezt szeretném.
petya a barátságos :) 2008.11.19. 12:00:46
Bizony bizony :)
" Dövan · alaverzum.blog.hu 2008.11.19. 11:56:58
Valahogy mégis mindig a fiatalabb csajok jönnek be :))) most éppen egy 18assal kavarok :D "
És gyereket akarsz-e tőle?
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 12:01:56
nénike · http://mandiner.hu 2008.11.19. 12:02:14
Kérdés: Ha O=A, akkor kinek a lyuksógora J?
storyline :) 2008.11.19. 12:03:11
Amúgy diszkós megismerkedés. Mondjuk nem látszik rajtunk a korkülönbség, mert ő engem 25-nek, én őt 21-22nek tippeltem :)
Rebelde 2008.11.19. 12:04:06
nyanyanya 2008.11.19. 12:05:42
2008.11.19. 12:06:19
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.19. 12:06:55
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 12:08:08
2008.11.19. 12:08:55
Rebelde 2008.11.19. 12:09:18
kisvi 2008.11.19. 12:09:31
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 12:10:21
merta-X 2008.11.19. 12:11:03
Unalmas baromság.
A posztíró meg a fasz monogramjaival, meg a hiányzóékezeteivel menjen a kurva anyjába.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.19. 12:11:22
storyline :) 2008.11.19. 12:11:43
dövan, akkor szerintem 16 éves, nem 18:))) "
Majd mielőtt lesz valami, elkérem a személyijét :D Nekem is igazolnom kellett magam, mert nem hitte el, hogy 30 vagyok :D
kisvi 2008.11.19. 12:12:07
ja, eddig 23 voltam :))
nyanyanya 2008.11.19. 12:12:31
Rebelde 2008.11.19. 12:13:14
dövan, vigyázz, nehogy csurmába zárjanak:)))))
jadviga79 2008.11.19. 12:13:47
Ezt a kusza tortenetet! :))
Ne haragudjon a posztiro, de en orulok, hogy J es O vegul egymasra talalt kis kikacsintas utan ismet es remelhetoleg vegleg. :) A posztironak pedig meg van ideje csajozni boven, remelem, mihamarabb begyogyulnak a sebei. :))
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 12:15:16
merta-X 2008.11.19. 12:16:13
:DDDDD
J és U házasodott össze, baszki,
nem J és O!
:DDDDDDDDD
Rebelde 2008.11.19. 12:16:17
hogy ne olvasd újra, J és U találtak egymásra, O és a posztíró nyüszögnek:))
kisvi 2008.11.19. 12:16:26
jaja, biztos a haj teszi :))
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 12:16:30
Rebelde 2008.11.19. 12:17:53
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 12:18:47
jadviga79 2008.11.19. 12:18:57
kisvi 2008.11.19. 12:19:25
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 12:20:49
Snowmass 2008.11.19. 12:21:56
Látod-látod, és csak nekem köszönhetnéd:)
jadviga79 2008.11.19. 12:22:25
Uristen, tenyleg beneztem volna!!!!
Basszus, tuti, hogy nem birom ujraolvasni!!
Omerta, Rebi,
most ez komoly? most romba dontottetek az osszes almomamat, elkepzelesemet. Mar csak ez hianyzott erre a napra! Itt gornyedek millio konyv felett, gondoltam, lazitok, erre tessek... kesz... vegem van!
gargoyle 2008.11.19. 12:23:01
merta-X 2008.11.19. 12:23:27
Tudom, tudom..a letezo osszes "szabalyt" felrugtam: hazinyulra nem, foglalt - raadasul elettarsi viszonyba levo - novel nem, stb. de hat nem en akartam igy, egyszeruen sodort az ar ;-)
Orsi -val voltunk teszkoban, gumit nem vettunk, tabletta es welkam szex volt, katona nem voltam, es bucsuszex sem lett.
udv,
x
Krisz78 2008.11.19. 12:23:33
Dövan számítgatása valós. Kövezzetek meg, de szerintem az első gyereket még 30 alatt kéne megszülni."
Tiduj, ezzel darázsfészekbe nyúlsz:-)
Nagyon-nagyon-nagyon fel tud idegesíteni, amikor egy nő meg akarja mondani egy másik nőnek, hogy mikor szüljön (és hogy egyáltalán, szüljön-e).
Ahelyett, hogy a seggünket a földhöz vernénk, hogy egy olyan országban/kultúrában élünk, ahol - kisebb-nagyobb nehézségek árán - szabadon dönthetünk arról, hogy akarunk-e szülni és ha igen, mikor, ahelyett tanácsokat osztogatunk nőtársainknak, hogy mikor KÉNE szülni? Mindenki szüljön, amikor akar és tud! Bármikor szülsz, annak megvan a maga előnye/hátránya (olvasgassatok csak Porontyot:-)
Azt eldönthetem - és 100%-ban rajtam múlik - hogy 30 éves koromra legyen 2 idegen nyelvből középfokú nyelvvizsgám. De hogy 30 éves koromra megtaláljam azt az embert, akivel családot szeretnék alapítani, azért tenni lehet ugyan, sokat, de egyáltalán nem csak rajtam múlik.
Én szerettem volna fiatalon szülni, mert legalább 3 gyereket szeretnék (még nem tettem le róla, bár unokahúgomat és öcsém kialvatlan fejét elnézve néha revidiálom az álláspontom:-D
Aztán teltek az évek, 3 hosszú, többéves kapcsolatom volt, de konkrétan családalapítás témáig nem jutottunk, mai fejjel örülök neki, mert mindhárom kapcsolat véget ért, úh. most itt állnék egyedül egy-két gyerekkel:-) Akkor inkább szüljem 35 évesen az első gyerekemet (nyilván, arra sincs garancia, hogy úgy nem maradok egyedül:-) De soha nem bántom azokat, akik megtalálták a párjukat fiatalon és fiatalon lettek anyukák, mai fejjel nem bánom, hogy nálam nem így alakul, cserébe baszogatnak ők (tisztelet a kivételnek), hogy miért ilyen "öregen" szülök majd (ha egyáltalán)? :-(
Anyám tud e témában felhúzni, amikor sóhajtozva mondogatta esténként, hogy "lassan én is megajándékozhatnám egy unokával" - mondom: "Nem tűnik fel hogy x hónapja egyedül vagyok? Hogy gondolod, csináltassam fel magam az első szembejövő fickóval?" :-)
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 12:24:29
kisvi 2008.11.19. 12:26:25
Anyukám már nem kérdezi :))
Eljön időnként megsimogatni a göriket :))
jadviga79 2008.11.19. 12:26:38
Micsoda dolog par honap utan a baratno baratnojevel osszehazasodni! aaah, MPG mind, ki vagyok abrandulva...
merta-X 2008.11.19. 12:26:49
Bééb (törölt) 2008.11.19. 12:26:49
Hát a posztírónk enyhén bonyolult lélek, talán a z írásmódjából tűnik ki a legjobban.És talán pont ezért volt ebben az állítólag kurva nagy sztoriban ő akkora lúzer.
De hogy ezt egy szófosással leírni, és ennyire körmönfonttan.
Ha nem tudnám hogy férfi azt mondanám ez egy lúzer pasi.
nyanyanya 2008.11.19. 12:27:47
jadviga79 2008.11.19. 12:28:47
szivembol beszelsz!!
Snowmass 2008.11.19. 12:29:51
Az lényegtelen, mivel pusztán az önzetlenség vezérel:))
merta-X 2008.11.19. 12:30:31
Krisz78 2008.11.19. 12:23:33
Anyukám már nem kérdezi :))
Eljön időnként megsimogatni a göriket :)) "
Ú, a görényezés az mi ocsmány dolog már
Két elterjedt szelidíthető (!) háziállat képtelen szeretni a gazdáját, a leguán, meg a görény.
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 12:31:03
jadviga79 2008.11.19. 12:31:08
kiakasztoak azok a lanyok, akik allandoan kerdezgetik, van -e gyerek, mi van, meg abban az esetben is teszik ezt, ha mar eppen nem a gyermekuk apjat "fogyasztjak". A sohajtozo Anyukakrol nem is beszelve...
merta-X 2008.11.19. 12:32:37
Anyám tud e témában felhúzni, amikor sóhajtozva mondogatta esténként, hogy "lassan én is megajándékozhatnám egy unokával" - mondom: "Nem tűnik fel hogy x hónapja egyedül vagyok? Hogy gondolod, csináltassam fel magam az első szembejövő fickóval?" :-)"
Szerintem is tudd le a gyerekkérdést egy szüléssel, nem fejtem ki, de szerintem is
jadviga79 2008.11.19. 12:32:52
"Anyukám már nem kérdezi :))
Eljön időnként megsimogatni a göriket :))"
Hany eves vagy? 23? Jezusom, miert, mikor kezdte???
kisvi 2008.11.19. 12:33:26
"Két elterjedt szelidíthető (!) háziállat képtelen szeretni a gazdáját, a leguán, meg a görény."
(amúgy ezek nem háziállatok, max valamennyire háziasított állatok)
és konklúzió?
Snowmass 2008.11.19. 12:33:32
Ehhez csak két dolgot:
1. Nagymamám úgy kb. 60 évvel ezelőtt 32 évesen szűlt először, majd 38 évesen másodszor, mindenféle gond nélkül az akkori körülmények között. Senkinek nem lett semmi baja.
2. Imádom a szülőket, amikor ezt mondogatják...persze más faszával ugye könnyű verni csalánt (ezt most itt képletesen, mert fiúkra-lányokra egyaránt vonatkozik, sőt inkább a lányokra:D).
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 12:33:50
Hogy mennyire képes szeretni a gazdáját, nem tudom. De volt olyan férfi ismerősöm, akinek a görénye minden nőnemű látogatóra féltékeny volt, és ezt agresszíven ki is fejezte.
jadviga79 2008.11.19. 12:33:59
marmint a kerdezgetest??? Jaj, ma ne figyeljetek ram! :O
Tiduj 2008.11.19. 12:35:35
Abban meg gondolom teljesen egyetértünk, hogy az élet nem matematika.
Igen, én nagyon-nagyon szeretném már látni az unokáimat, szeretnék fitten foglalkozni velük, segíteni a gyermekeimnek.
Tudom, hogy vannak, akik mg a saját gyermekük felnőtté válására sem kíváncsiak, olyan későn vágnak bele a családalapításba.
Nekem utóbbival az a legnagyobb bajom, hogy durva önzőnek tartom azt, aki eleve árvaságra /félárvaságra ítéli a saját gyermekét.
Vagy az ilyenek azt hiszik, hogy 120 évig fognak élni?!
Kollégám 42 évesen újra nősült, fia született. Nyugdíjasként állandóan arról panaszkodott, hogy nem bír a fiával focizni, pedig mennyire szeretne. (MB 1-ben játszott a papa anno.)
Ráadásul eléggé fafejű volt, nem lehetett annyira egyszerű annak a gyereknek.
Krisz78 2008.11.19. 12:35:35
amúgy lehet, hogy orvosilag javasolt, de én nem javaslom magamnak élethelyzetileg
Hehe, ez tetszik, ezt megjegyzem:-D
Egyébként orvosilag azért nem annyira gáz, mert pont a kor miatt, duplán-triplán ellenőrzik a 35-40 év fölötti kismamákat, pl. úgy tudom genetikai vizsgálatra automatikusan küldik (35 vagy 40 év felett), mígy egy 20 évest nem.
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 12:35:48
Krisz78 2008.11.19. 12:36:57
Lassan lejárt szavatosságú házisárkányok lesztek! :P
Én lassan egy éve az vagyok:-D
kisvi 2008.11.19. 12:37:06
helyzetfüggő hány éves vagyok :))
jadviga79 2008.11.19. 12:37:52
az en nagymamam is 40-42 evesen szult anno, nem elso terhesseg persze. De talan megsem ez lenne az idealis.
De nekem is az a velemenyem, hogy aaz ilyen kerdesfeltevesnel a korulmenyekre nemigen gondolnak, megis, hova, mikor, kivel, miert, stb.
Nem mindenkinek ugyanakkor jon el az idalis pillanat.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.19. 12:37:59
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 12:38:37
Snowmass 2008.11.19. 12:39:01
és akkor így már az is tisztán látszik, hogy tulajdonképpen bárki bárkit kidobhat az ablakon:D
Krisz78 2008.11.19. 12:39:48
Krisz78 2008.11.19. 12:23:33
Anyukám már nem kérdezi :))
Eljön időnként megsimogatni a göriket :))"
Érdekes, amióta Garg-gal együtt vagyok, anyukám sem forszírozza a dolgot:-D
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 12:40:53
Krisz78 2008.11.19. 12:41:28
Némá, a csirke is megszólalt:-P
2008.11.19. 12:41:41
"Nekem utóbbival az a legnagyobb bajom, hogy durva önzőnek tartom azt, aki eleve árvaságra /félárvaságra ítéli a saját gyermekét."
De az ugyanúgy nem jó, ha eleve úgy szül valaki, hogy tudja, hogy apuka szerepre egyelőre nem lesz senki a gyereknek:(
Tiduj 2008.11.19. 12:41:49
A kéne szülni azt az orvosok mondják.
Egyébként meg nyitott kapukat döngetsz nálam, mert nálam jobban senki nem tiszteli mások szabadságát.
Már többször hangoztattam itt a blogon, hogy felőlem mindenki az és aki, és azt csinál ami neki tetszik.
Simán félreértetted amit írtam.
Snowmass 2008.11.19. 12:42:10
és a jelenlegi helyzetben?:))
merta-X 2008.11.19. 12:44:53
Omerta-X 2008.11.19. 12:30:31
"Két elterjedt szelidíthető (!) háziállat képtelen szeretni a gazdáját, a leguán, meg a görény."
(amúgy ezek nem háziállatok, max valamennyire háziasított állatok)
és konklúzió?"
Ahogy észrevettem abból a 4 görényesből, akit ismerek, sivár, érzelemmentes emberek.
Na, ez a konklúzió.
Meg amúgy egy ocsmány dög.
Amikor először megharaptak, csodálkoztam, de a gazdája mondta, hogy ez tök normális, vissza kell harapni. Megkértem, hogy zárja be, mert még egy ilyen, és kereshet új kedvencet. Jól megsértődött.
Másodszorra egy másik helyen már figyeltem a kis gecit (ez egy másik görény volt), és mikor vetődött, jól levertem neki egyet, hogy elrepült a sarokba. Annak a gazdája meg sírva fakadt. Úgyhogy azóta kerülöm a görényeseket.
Snowmass 2008.11.19. 12:45:19
Igazad lehet. Rendeljünk akkor előtte egy konténert is?:D
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 12:46:13
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.19. 12:46:32
Ezért tartok kutyát. Nem pitbull, de hasonló! Máltai selyempincsi :)
Krisz78 2008.11.19. 12:46:55
Krisz,
kiakasztoak azok a lanyok, akik allandoan kerdezgetik, van -e gyerek, mi van, meg abban az esetben is teszik ezt, ha mar eppen nem a gyermekuk apjat "fogyasztjak". A sohajtozo Anyukakrol nem is beszelve..."
Azért nekem szerencsém van, barátaim inkább viccesen állnak a témához:-) Anyám, meg főleg apám tud idegesítő lenni ezügyben, bár mióta öcséméknél van gyermek, azóta kicsit leszálltak rólam (mondjuk most az az új sláger, hogy akkor időzítsek úgy, hogy az első gyerekem legyen játszópajtás öcsémék másodikjához, kész vagyok:-)
Viszont a legutóbbi osztálytalálkozón nagyon durván lealázták azokat a lányokat, akiknek még nincs gyerekük. Én szerencsére nem voltam ott, de két gyermektelen barátnőm igen, és nagyon megviselte őket, milyen már az, amikor egy 40-es fickó (volt matektanárunk) áll oda osztani az észt, hogy ideje lenne már szülni, meg kifutnak az időből, csak mert az ő felesége fiatalon szült?:-O
Ráadásul az egyik barátnőmnek van kis egészségügyi problémája, szóval ők már próbálkoznak egy ideje, neki duplán fájt gondolom:-(
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 12:47:19
kisvi 2008.11.19. 12:48:15
mondandód úgy gondolom téged jellemez :)
Snowmass 2008.11.19. 12:48:34
Én meg azt gondolom, hogy nincs olyan, hogy teljesen ideális. Mindig van valami, ami miatt nem teljesen az.
Tiduj 2008.11.19. 12:50:01
Tiduj:
"Nekem utóbbival az a legnagyobb bajom, hogy durva önzőnek tartom azt, aki eleve árvaságra /félárvaságra ítéli a saját gyermekét."
De az ugyanúgy nem jó, ha eleve úgy szül valaki, hogy tudja, hogy apuka szerepre egyelőre nem lesz senki a gyereknek:("
Persze. Ilyesmi nekem eszembe sem jutna. De nem azért, mert mit szólnak a népek. Azért, mert apára igenis szüksége van minden gyermeknek.
Igen, ezt pont én mondom, akinek nem is mondom meg, milyen apukája volt.
merta-X 2008.11.19. 12:50:12
Omerta-X 2008.11.19. 12:44:53
mondandód úgy gondolom téged jellemez :)"
Ah, tipikus görényes hülye vagy, tisztán látszik, shut the fuck up
Snowmass 2008.11.19. 12:51:02
na azért az én jószívűségemnek is vannak határai:)
kisvi 2008.11.19. 12:51:20
"Ah, tipikus görényes hülye vagy, tisztán látszik, shut the fuck up "
egyre jobb vagy ;))
Snowmass 2008.11.19. 12:52:31
Most miért? Én pl. eddig is úgy tudtam, hogy sivár és érzelemmentes vagy.:))
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 12:52:50
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 12:53:22
Most akkor visszavonod az ajánlatodat? :)
kisvi 2008.11.19. 12:53:24
:)))
Muha 2008.11.19. 12:53:30
Megsem próbálom elolvasni. Már megint ezek a betűemberek. Kész. Egyes alá.
Amúgy hogy vagytok?
OmegA404 (törölt) 2008.11.19. 12:53:50
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.19. 12:53:54
Krisz78 2008.11.19. 12:54:15
Szerintem is tudd le a gyerekkérdést egy szüléssel, nem fejtem ki, de szerintem is
Fejtsd ki vagy hallgass:-)
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 12:54:35
jadviga79 2008.11.19. 12:56:33
"Ilyenkor szerencsésnek érzem magam, hogy férfinak születtem. "
Ilenkor en pedig irigy vagyok. :))
Krisz,
:)) Mindig kapsz uj feladatot, nincs menekves! :)
pontosan ez a masik dolog, hogy sohasem lehet tudni, hogy eppenseggel valaki rajta van a teman es nem jon ossze, vagy nem is akar. Ugyhogy nem artana egy kis tapintat az emberek reszerol.
SnowMass,
lehet, hogy tenyleg nincs idealis pillanat. Es vannak olyanok akik megis erre varnak. Nem felejtem el, mikor valaki itt azt meselte, hogy a haverja megmondta a bnojenek, hogy majd akkor lesz gyerek, ha meglesz az Xszazezer ft havi fizetes, miutan mar 10 eve egyutt voltak. Hat nem tudom, hogy nekik valaha eljon -e...
Snowmass 2008.11.19. 12:56:36
Szó sincs róla, olyat nem tennék:) De max. föld meg kő lesz a konténerben, csak hogy természetes körülményeket produkáljunk, jó?:D
merta-X 2008.11.19. 12:56:38
Omerta-X
Szerintem is tudd le a gyerekkérdést egy szüléssel, nem fejtem ki, de szerintem is
Fejtsd ki vagy hallgass:-)"
Pontosan tudom mennyire basztatásnak veszi egy harmincas nő, ha valaki gyerekszülés kapcsán belepampalinizik a magánéletébe, tehát csak annyi, hogy túl jó dolog egy gyerek ahhoz, hogy ne legyen
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.19. 12:57:46
Neked van-e? :)
Snowmass 2008.11.19. 12:58:58
Igen, és tényleg vicces, amikor emberek ilyenekre várnak.
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.11.19. 12:59:20
merta-X 2008.11.19. 12:59:52
De a tesóméknak most egy éves a kisfiuk
Halálos fegyver 2008:DDDDD
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.11.19. 13:00:15
Krisz78 2008.11.19. 13:02:14
"Tudom, hogy vannak, akik mg a saját gyermekük felnőtté válására sem kíváncsiak, olyan későn vágnak bele a családalapításba."
Szerinted van olyan ember, aki azért szül későn, mert reméli hogy hamarabb meghal, minthogy a gyermeke felnőne és így "felszabadul" a gyereknevelés egy része alól? He?:-o
"Nekem utóbbival az a legnagyobb bajom, hogy durva önzőnek tartom azt, aki eleve árvaságra /félárvaságra ítéli a saját gyermekét."
Arról beszélünk, hogy _30_ (harminc!) fölött vagy alatt KÉNE szerinted szülni (egyébként ha nem aranyszabálynak szántad, használhattál volna más szót), nem arról, hogy _60_ évesen önzőség-e gyereket vállalni.
Mindenki tisztában van az egészségi állapotávan. Ha vki 50 évesen nem tud focizni a fiával, akkor az miért tudna az unokájával focizni?
Azt meg senki nem tudja, hány évig fog élni.
amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.11.19. 13:02:15
kisvi 2008.11.19. 13:03:15
akkor egyelőre még nem vagy mérvadó, hogy milyen egy gyerek, mert a nehezét nem éled meg.
Teljesen érthető, ha sokan nem vállalkoznak rá, csak ha már olyan körülmények között élnek, vagy olyan élethelyzetben, ami szerintük jobb egy gyereknek. Ha ez a nő 35 éves korában van, akkor akkor van.
petya a barátságos :) 2008.11.19. 13:07:33
Engem is már 20 éves koromtól azzal nyaggattak, mikor jön az unoka. most meg azzal, mikor lesz több..."
Engem már ezzel sem :D
---
" Omerta-X 2008.11.19. 12:44:53 "
Én több görényest ismerek, egyik sem ilyen. Peches vagy. Vagy én mázlista.
---
" MajorAnna 2008.11.19. 12:59:20 "
Ilyenkor kell elmesélned, merrefelé utaztál mostanában, milyen filmeket láttál a moziban, mennyit jársz társaságba... Rögtön abbahagyják az ömlengést, hidd el :)))
merta-X 2008.11.19. 13:07:55
Omerta-X 2008.11.19. 12:59:52
akkor egyelőre még nem vagy mérvadó, hogy milyen egy gyerek, mert a nehezét nem éled meg.
Teljesen érthető, ha sokan nem vállalkoznak rá, csak ha már olyan körülmények között élnek, vagy olyan élethelyzetben, ami szerintük jobb egy gyereknek. Ha ez a nő 35 éves korában van, akkor akkor van. "
Ahhoz a volt kollegámhoz tudnálak hasonlítani, aki 39 évesen mondta azt a gyönyörű mondatot, hogy "Minek legyen gyerekem, hogy ne tudjak megvenni egy kiló epret?"
Hányok tőletek.
jadviga79 2008.11.19. 13:08:09
engem is erdekelt, hogy mi a velemenyed. Csak tenyleg nem mindegy, hogy milyen korulmenyek kozott szul valaki.
Ha egy no pl. ugy latja, hogy egyszeruen nem talalja a partneret, vagy nem biztos benne, hogy az illeto mellette marad, nem dontheti el egyedul, hogy marpedig o akar es kesz, mert mar benne van a korban, es nem akar lemondani a gyerekrol. Ki kell varni a pillanatot, es ahogy Krisz mondta, ez nem csak rajta mulik, hogy ez mikor jon el. Fugg munkatol, iskolatol, penzugyi helyzettol, partnerkapcsolattol, csaladi helyzettol, stb.
airmazs (törölt) 2008.11.19. 13:08:38
Rengeteg oka van annak, ha egy ember későn alapít családot, szerintem nagyságrendekkel többen alapítanak azért mert nem találtak párt, vagy nincsenek olyan élethelyzetben, elenyésző lehet, aki önzésből alapít későn...aki annyira önző, az szerintem eleve ritkán alapít családot.
Ha valaki szül, akkor értelemszerűen minél tovább szeretne a gyerekkel lenni, szerintem eszement dolog azt feltételezni, hogy "hű, akkor majd én jó későn szülök, hátha megmurdelek gyorsan és nem kell látnom, ahogy felnő..."
2008.11.19. 13:08:56
Az utolsó mondatod akár énis írhattam volna:) ... píísz
Manna
"..nyilván nem minden családos élete szar, csak azé, aki veszettül bizonygatja és engem sajnál.." Jaja, ahogy egy barátnőm mondta: "Akinek rendben van az emésztése, nem beszél a
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 13:10:26
Petya, oké, neked van pár év előnyöd. :)
Rebelde 2008.11.19. 13:10:58
Tiduj, én félárva vagyok és olyan nincs, hogy valaki árvaságra, félárvaságra ítéli a gyerekét, mert későn házasodik vagy vállal gyereket, ilyen az élet, még ha igazságtalan is sokszor
petya a barátságos :) 2008.11.19. 13:13:14
1. a gyereknek se jó, ha nem akkor születik amikor szivesen várják
2. némi önzés kötelező a szülő részéről (nem rabszolga, főleg ne legyen már akkor az, amikor még nincs is gyereke)
3. valóban szuper egy boldog család sok gyerekkel, de csak akkor, ha van család, ha boldog a család, és csak ezután jön, hogy és ha van gyerek
4. ez az "árva/félárva" gyerek dolog meg önmagában is marhaság, a kor amiről beszélünk átlagos esetben bőven elég ahhoz, hogy a gyerek felnőtté váljon, utána meg már mindegy. Az unokákra meg gondoljon ő, nem elvárható az embertől, hogy ad abszurdum tönkretegye a saját és családtagjai életét csak azért, hogy az unokáknak még egy fiatal nagyszülője lehessen.
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.11.19. 13:14:26
kisvi 2008.11.19. 13:14:27
"Hányok tőletek."
látom, te egy okos és intelligens ember vagy...
Krisz78 2008.11.19. 13:14:41
Krisz 78
A kéne szülni azt az orvosok mondják.
Ezt sehol nem írod. Teljesen úgy interpretálod, mint saját véleményt:-)
"Egyébként meg nyitott kapukat döngetsz nálam, mert nálam jobban senki nem tiszteli mások szabadságát."
Bocs, de nekem ebből most az jött át, hogy ez a te markáns véleményed. Egyébként csodálkoztam, mert veled nagyvonalakban egyet szoktam érteni:-)
"Omerta-X 12:56
Pontosan tudom mennyire basztatásnak veszi egy harmincas nő, ha valaki gyerekszülés kapcsán belepampalinizik a magánéletébe, tehát csak annyi, hogy túl jó dolog egy gyerek ahhoz, hogy ne legyen"
Nem az volt a kérdés, hogy jó dolog-e a gyerekvállalás vagy sem (nekem az, nekem egyik nagy parám, hogy nem lehet saját gyerekem, de azt is el tudom fogadni, ha vki egyáltalán nem akar gyereket). Hanem hogy mikor ideális szülni és ezt kinek van joga eldönteni:-)
petya a barátságos :) 2008.11.19. 13:16:49
Ahhoz a volt kollegámhoz tudnálak hasonlítani, aki 39 évesen mondta azt a gyönyörű mondatot, hogy "Minek legyen gyerekem, hogy ne tudjak megvenni egy kiló epret?"
Hányok tőletek."
Kicsit túldimenzionálod a dolgot azt hiszem.
---
"Petya, oké, neked van pár év előnyöd. :) "
Nem azért mondtam, hanem mert bizonyos mennyiség után inkább már attól óvnak, ne legyen több :)))
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 13:16:53
Krisz78 2008.11.19. 13:17:41
Jól van, megnyugodtam, nem csak én értelmeztem így Tiduj mondatát:-)
petya a barátságos :) 2008.11.19. 13:18:48
Petya, nem megyek bele ilyenekbe, nem kezdem el bizonygatni, hogy nekem milyen jó férj és gyerek nélkül."
Nem is bizonygatásra gondoltam, csak spontán élménybeszámolóra :)))
De értem amit mondasz és igazad is van.
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 13:18:56
merta-X 2008.11.19. 13:19:56
Omerta, oké, legyen mindenkinek gyereke, mert az milyen remek dolog. Akkor neked miért nincs?"
Többek között ezért vagyok elvált.
És természetesen Mazsnak és Jadvigának igaza van, csak egy ideig egy nő túl fiatal, még élne (OK), utána nincs megbízható partnere (OK), utána majd jövőre, akkor előléptetnek (BULLSHIT), meg most megint megismerkedünk valakivel, de még túl korai, majd 2 év múlva (BULLSHIT), és nem beszélek arról, amikor egy nőt megnyomorít lelkileg valami pszichopata geci, és nem tud szexelni vagy 10 évig, meg ilyen extrém dolgokról.
Pilgram (törölt) 2008.11.19. 13:21:25
"Megismertem kozben K -t, es rettento boldog voltam, mert gondoltam, ha vele joba vagyok, akkor A -hoz is kozeledni fogok, elvegre csak legjobb baratnok voltak, de legalabbis tudhatok meg dolgokat. Be is jott, A -val egyre tobbet beszeltunk, napi szinten icq/msn/mail, talalkozgattunk, kozos programokat szerveztunk, kezdtek alakulni a dolgok - de meg nem tortent semmi!"
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 13:21:37
Krisz78 2008.11.19. 13:23:12
Nagyon egyetértek minden szavaddal:-D
merta-X 2008.11.19. 13:23:25
Omerta-X 2008.11.19. 13:07:55
"Hányok tőletek."
látom, te egy okos és intelligens ember vagy... "
Rakj szűrőre, majom
Snowmass 2008.11.19. 13:24:02
Szerintem ez az epres példa nem igazán jó. Persze vannak ilyenek is, de ez elenyésző.
Én nagy általánosságban úgy látom, hogy a nőknek sokkal kevesebb parájuk van ettől a gyerekdologtól, mint mondjuk a férfiaknak. Amíg mondjuk nekik _egy_ (nem anyagi szempontból) megfelelő pár kell hozzá, addig a férfiak ennél sokkal több alapvető körülmény meglétét szokták feltételül szabni.
Legalábbis én ezt látom.
Snowmass 2008.11.19. 13:24:41
Rebelde 2008.11.19. 13:25:02
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 13:25:03
kisvi 2008.11.19. 13:26:23
miért tenném?
merta-X 2008.11.19. 13:27:34
Omerta-X 2008.11.19. 13:07:55
Szerintem ez az epres példa nem igazán jó. Persze vannak ilyenek is, de ez elenyésző.
Én nagy általánosságban úgy látom, hogy a nőknek sokkal kevesebb parájuk van ettől a gyerekdologtól, mint mondjuk a férfiaknak. Amíg mondjuk nekik _egy_ (nem anyagi szempontból) megfelelő pár kell hozzá, addig a férfiak ennél sokkal több alapvető körülmény meglétét szokták feltételül szabni.
Legalábbis én ezt látom."
A problémának ezt a részét egyáltalán nem ismerem. A nőktől meg végképp nem hallani ilyesmit, csak elvétve, hogy a férfi csinálja a boycott-ot. Nonsense.:D
jadviga79 2008.11.19. 13:28:28
a kollega eleg nyersen fogalmazta meg a dolgot, de sok embernek a kormonfont magyarazata mogott pontosan ugyanez a lenyeg huzodik.
En amugy igazad van, a nok altalaban nem paraznak a penz dolgon annyit, kiveve, ha teljesen egyedul vallaljak a gyereket, vagy egyedul maradtak, de akkor mar ugyis "eso utan koponyeg", majd lesz valahogy.
merta-X 2008.11.19. 13:29:50
omerta, élőben is ilyen választékosan beszélsz?:)"
ÖÖÖ néha
illetve asszem, nagyjából mindig
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.19. 13:29:59
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 13:30:19
Snowmass 2008.11.19. 13:31:59
Hát én meg általánosságban ezt látom, ha körbenézek:D Biztos nem ugyanott nézelődünk:D
Rebelde 2008.11.19. 13:32:38
airmazs (törölt) 2008.11.19. 13:32:51
elmentünk vacsorázni, amíg ettünk, addig a körülöttünk ülőkkel beszélgettünk, majd vacsora után elkezdtük körbejárni az asztalt, hogy mindenkivel váltsunk pár szót, majd utána a kevésbé fáradtak elmentek egy zenés-táncos szórakozóhelyre :)
Nagyon jó volt :)
Nem volt ilyen "osztályfőnöki óra" meg semmi formaság, a suliban sem voltunk :D
Szelid sunmalac 2008.11.19. 13:32:51
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.19. 13:33:49
Ezt már hallottuk párszor.
Tiduj 2008.11.19. 13:33:57
airmazs 13:08Ha valaki szül, akkor értelemszerűen minél tovább szeretne a gyerekkel lenni, szerintem eszement dolog azt feltételezni, hogy "hű, akkor majd én jó későn szülök, hátha megmurdelek gyorsan és nem kell látnom, ahogy felnő..."
Jól van, megnyugodtam, nem csak én értelmeztem így Tiduj mondatát:-)
Bocsánat, a fenti mondatot nem én írtam.
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 13:35:30
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.19. 13:36:10
Szelid sunmalac 2008.11.19. 13:36:53
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 13:38:13
Sün, a nem elfogadásban sokszor benne van az, hogy az illető nem akar anyagialag függni a másiktól.
Krisz78 2008.11.19. 13:40:26
"En amugy igazad van, a nok altalaban nem paraznak a penz dolgon annyit, kiveve, ha teljesen egyedul vallaljak a gyereket, vagy egyedul maradtak,"
Vagy egyedülálló anyuka nevelte fel őket "tisztes" (de utálom ezt a szót) szegénységben:-(
potyesz 2008.11.19. 13:40:47
C._de_Berzsián 2008.11.19. 13:41:21
Na, ez az a post, amit nem voltam hajlandó elolvasni!
O meg K meg L meg X!
Hudekreatív!!!!!
petya a barátságos :) 2008.11.19. 13:41:46
Pedig szerintem nagyobb részben a pasi nem akar gyereket.
airmazs (törölt) 2008.11.19. 13:42:00
Magát a Krisz által idézett mondatot valóban én írtam.
Dr. Jula Watson 2008.11.19. 13:43:58
Krisz78 2008.11.19. 13:44:06
A te eredeti mondatodat, amire airmazs ezt válaszolta, értelmeztem én is ugyanúgy ahogy ő (a válaszából derült ez ki számomra, azért azt másoltam be).
Tiduj 2008.11.19. 13:46:07
"30+5= 35 (30 Dövan, 35 éves a nő)
+ 1-2 év egymás megismerése
37 évesen elkezdik a gerekprogramot
38 évesen születik az első
40 év után a második"
Tehát nem arról szólt a történet, hogy 30 év alatt kötelezően kellene szülni.
Magam abban hibáztam, hogy nem írtam oda "az orvosok véleménye szerint" kéne 30 alatt szülni.
Másvalaki kommentjére írtam, hogy vannak, akik nagyon későn kezdenek el családot alapítani. Pl. egy férfi 50-60 évesen, mikor nagyon jól tudjuk, hogy mennyi ma hazánkban a férfiak átlagéletkora.
Mivel nem vagyok szélsőséges politikai beállítottságú, ezért csak halkan jegyzem meg, hogy az egyre későbbre tolódó családalapítási szándék vezet (többek között) a sokak által rettegett nemzethalálhoz.
Mert ugye régen volt 4-8 gyerek, most meg 1-2-3.
Na, lássuk a következő posztot ikább.
bagolybagoly 2008.11.19. 13:47:48
petya a barátságos :) 2008.11.19. 13:51:35
Marpedig ez notol fugg. Az en parommal folyton veszekedni kell, _mert_mindent_visszaakar_adni"
De hogy függ ez össze a gyerek nem-vállalással? Csak nem...???
bagolybagoly 2008.11.19. 13:53:01
Pukker 2008.11.19. 13:53:56
Fel kell próbálni a szűkét, a barnát, a vékonyt, a teltkarcsút, a magast és a vörös fanszörzetet is meg kell nézni, hogyan csillog rajta a napfény a természet lágy ölén, liftben meg a neon.
Amikor megnősül az ember, akkor tudja miről mond le és nem valamiféle romantikus marhaságok jutnak eszébe a másik nővel való kufircról.
A nőknek meg azt tanácsolom, hogy addig ugrassák a kanokat, amíg fiatalok, mert eljön az az idő, amikor tv elött sört kér az ember és a tökét vakargatja, nem pedig felcsillanó szemmel nézi a seggedet.
:)
tuna_ · http://tunawithaonetrackmind.blog.hu 2008.11.19. 13:54:00
na kinek mond ez valamit? :)
airmazs (törölt) 2008.11.19. 13:55:33
Ez is lehet oka a gyermekszám csökkenésének, sőt inkább ez.
Ráadásul sokan nem engedhetik meg maguknak azt sem, hogy évtizedekre kiessenek a munkából. Sőt manapság szinte senki.
Nem úgy van az, hogy - feltéve, ha el tudsz helyezkedni - elmégy szülsz 4-5 gyereket és majd valamikor 15 év múlva újra munkába állsz (ha még nem szűnt meg a foglalkoztatód) és ott tárt karokkal várnak, hogy "igen, Mici néni, csak magára vártunk, igaz, hogy azóta a magácska munkáját egy gép is elvégzi, ráadásul - mivel az élet nem állhat meg 15 évre - felvettünk egy kollégát, aki kábé tízszer képzettebb és az új módszerekben jártas, de nekünk csak MAGA kell!!!"
Pukker 2008.11.19. 13:58:12
hol van olyan veszett nagy fejlodes kis orszagunkban? elkepzelni sem tudom.
gastro, missing in action 2008.11.19. 13:58:43
ezt a fijjam nekem már unoka kéne szöveget én is hallgatom, szinte minden héten! De mi van, ha a kedvesemnek nem sürgős?! :-) Egyébként az nagymamáskodni vágyó anyukák, szerintem a többi barátnőt irigylik csak, akik már nagyik lettek!
Krisz78 2008.11.19. 13:59:27
Igen, ezt szajkózom, ugyanis ha azt írod, hogy ez az orvosok véleménye, de a tiéd más, akkor nem kezdek el neked válaszolgatni:-D
"Mivel nem vagyok szélsőséges politikai beállítottságú, ezért csak halkan jegyzem meg, hogy az egyre későbbre tolódó családalapítási szándék vezet (többek között) a sokak által rettegett nemzethalálhoz.
Mert ugye régen volt 4-8 gyerek, most meg 1-2-3."
Pffffffffffff ... dolgoznom kell és ez ennél jóval összetettebb kérdés (amúgy világszerte terjedő tendencia).
Ha már vki nem magának, hanem a "nemzetnek" szül: 4 gyereket felnevelni 2 helyett sztem csak akkor jó a "nemzetnek", ha olyan szinten tudok annak a 4-nek is hátteret nyújtani, hogy boldog, kiegyensúlyozott, tanult állampolgára legyen a "nemzetnek". Ha nem, akkor jobban jár a "nemzet", ha csak 2-őt szülök. Szerintem.
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.11.19. 14:00:16
airmazs (törölt) 2008.11.19. 14:08:02
de nem ez volt a kommentem lényege :)
Egy sarkított példa volt.
De magam is olyan helyen dolgozom, ahol egy kétéves GYED után elég visszarázódni az embernek, nemhogy 15 év :D
Tiduj 2008.11.19. 14:08:28
Igen, ezt szajkózom, ugyanis ha azt írod, hogy ez az orvosok véleménye, de a tiéd más, akkor nem kezdek el neked válaszolgatni:-D
Nem más.
bagolybagoly 2008.11.19. 14:10:38
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.11.19. 14:14:08
én azt hallottam, h nekik is "romlik" a spermájuk, szóval minél később csinálnak gyereket, annál valószínűbb valamiféle defektus - ha jól értettem.
Krisz78 2008.11.19. 14:14:26
Krisz78
Igen, ezt szajkózom, ugyanis ha azt írod, hogy ez az orvosok véleménye, de a tiéd más, akkor nem kezdek el neked válaszolgatni:-D
Nem más."
Akkor meg nem értem, ha neked is ez a véleményed, akkor miért zavar, hogy kifejtem az ellenvéleményem?:-D
tippmix · http://tippvadasz.try.hu 2008.11.19. 14:16:22
- J (JANCSI)
- K (KATA)
- U (URSULA)
- X (Xavier)
ennyi b+ csak valami neveket kellen odaírni, és mindjárt világosabb lenne... vessetek meg de sztem nem én vagyok az első aki erre hívja fel a figyelmet, hogy az abc betűiből szerkesztett mesefigurákkal semmilyen külső szemlélő nembékél meg...
Tiduj 2008.11.19. 14:19:00
Természetesen nem mások kedvéért kell gyermeket vállalni, sem honszeretetből.
Mazsi
Nagyon jól tudom magam is, milyen nehéz a helyzet manapság.
De lapozz vissza egy kicsit a történelemben: régebben milyen sok gyereket szültek a legnagyobb ínségek idején is. Nem, ne mondjátok, hogy azért, mert nem volt antibébi. Egyes tájegységeken divat volt az egykézés! tehát aki akarta, az meg is oldotta ezt a kérdést.
Gondolom az akkori emberek kevesebbel is beérték. Meg nem volt ennyi gép, kellett a kézi erő. stb.
Tiduj 2008.11.19. 14:20:26
"Akkor meg nem értem, ha neked is ez a véleményed, akkor miért zavar, hogy kifejtem az ellenvéleményem?:-D "
Engeeeem??? Engem soha nem zavar mások véleménye. Te írtál nekem.
petya a barátságos :) 2008.11.19. 14:35:48
Ez azért ennél bonyolultabb egy icipicit.
A szegénységben a gyerekeket egész kiskoruktól segítségnek használták, viszont nem tartották őket olyan jól, tehát nem kerültek sokba ellenben nagyon hamar hasznos családtagok lettek, mivel dolgoztak (otthon, a gazdaságban).
Nagy volt a gyerekhalandóság, tehát eleve többet kellett szülni ahhoz, hogy biztosan megmaradjon néhány.
Az, hogy pár embernek sikerült az egykézés, nem jelenti azt, hogy olyan egyszerű volt mindenkinek a fogamzásgátlás, az még a mai korszerű eszközökkel sem megy jól sokaknak, ne higyjük már azt, hogy régen aki akarta az megcsinálta.
És még nyilván van pár dolog amiről nem tudok vagy nem jut eszembe, de a lényeg, hogy nem szimplán arról van szó, hogy régen bezzeg mertek sok gyereket csinálni, manapság meg csak húzzák a szájukat.
Krisz78 2008.11.19. 14:38:55
Pukker 2008.11.19. 14:45:44
Szar a szülészeknek mostanság, kevés gyerek születik. Mi mást tanácsolhatnának, hogy gyakrabban, többet, hamarabb?
Tiduj 2008.11.19. 15:04:05
Persze, hogy nem ilyen egyszerű. Változott a világ, és benne az ember maga.
De azt te sem tagadhatod, hogy manapság sokkal több indokot találnak arra, hogy miért NE legyen gyerek. Vagy csak jóval később.
Mert aki keres, az talál indokot. Bármire. (Arra is hogy ne legyen, meg arra is hogy legyen.)
Krisz78
A pontatlanságomat már elismertem. Te nyilván érzékeny vagy a témában, ha otthon ezzel zargatnak.
Akár hiszed, akár nem, én még soha nem mondtam a lányomnak, hogy menjen már férjhez, vagy szüljön. Pedig már ő is huszas évei végén jár.
Örülök, hogy a harmadik diplomájáért, a negyedik nyelvtudásáért küzd.
Majd babázik, ha itt lesz az ideje.
airmazs (törölt) 2008.11.19. 15:25:39
hogy etetik, öltöztetik taníttatják őket, akár csak 8 osztályig, mert az sem kevés pénz...
Kham 2008.11.19. 15:31:03
Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.11.19. 15:33:28
Csak tessek, csak folyvast! Tortenetunk, e WTF-megadrama foszereploi a kovetkezok:
- tesco, ovszer, katonasag: bizonyitekai, hogy idiota vagyok.
- o: a csaj, 27 eves, kollegano (tudom, MKP, MLSZ)
- a: csaj, 27 eves, ugyanaz, mint o, akit minden szerdan es penteken igy hivtam (tudom, LFS, B+)
- e: csaj, 28 eves, o baratnoje (tudom, PSZAF)
- h: pasi, 30 eves, o pasija
- k: csaj, 28 eves, l baratnoje, de nem a legjobb
- x: pasi, 25 eves, en (tudom, CCCP)
- v: no, z baratnoje, a korat nem kerdeztem (tudom, MPHF)
Tehat adva, van egy szelsebes munkahelyi beilleszkelodes - igen -, az altali, de nem vart osszejovetel egy kiscsajjal, o-vel, aki hazinyul, nagy tapsifulekkel, megis ralottem, meg pediga "harom nap egy esztendo, ki mint vet, ugy arat" terv alapjan.
Igen am de o mar harmadfel tucat honapja jar h-val, es nem tudja, h h mit akar, de talan h sem tudja, h mit akar, es ezen esemenyek igy alakulasa okan mar a sem tudja, h o mit akar. Marmint a.
Bar nem vagyok a "lokd-ide-a-sort" tipus, megis elmentem egy buli ba, ahol en lettem az illuminatusok legujabb kepviseloje. Es latom, h h nezi ot, o meg kerdezi ettol a k-tol - baratnojetol -, h nincs e ott.
Es en sem latom h e ott van e, de e megjelenik es elpanaszolja, h h ossze akart kavarni vele. Mondom, nezd mar a! A meg velem jon ossze, hat kicsiket nem egyszeru, egyszer volt budan kutya vasar, hiszem ha latom, eb ura fako nem lehet (MPG)!
Es az en kis szivecskem lassan ossze torik, kozben hallom, h e elvalik x-tol (aki nem en vagyok), a meg erre ott hagyott azzal, h nem szeret, vagy h nyomul ra h. Nem ertettem ot.
Aztan e fontos lett x-nek, a nem beszelt o-vel (ja, mert ugyanazok, persze), aztan x megszerette v-t, a ko-paros nem valt be, elhidegultek, en meg itt ulok, rancolom a homlokomat, pityergek, es nem ertem. Mi volt ez az egesz?
Bucsuteszko volt a katonasagnal, hohohohohoho!
airmazs (törölt) 2008.11.19. 15:39:22
Kham, emiatt kár volt a szemed világáért :)
Cukros_Mázas 2008.11.19. 15:47:08
Kham 2008.11.19. 15:50:33
Tiduj 2008.11.19. 15:55:31
Senki nem állítja, hogy könnyű Meg meg pláne!
Teljesen véletlen, hogy ismerek két hatgyermekes családot, egyikben mindkét orvos szülő, igaz, a mama gyesen.
A másikék sem segélyből élnek.
-------- szünet, mennem kell.
Cukros_Mázas 2008.11.19. 15:56:41
airmazs (törölt) 2008.11.19. 16:14:54
Biztosan van olyan is, szerencsés, aki sok gyermeket szeretne ÉS meg is teheti, hogy sokat vállal.
Én is ismerek olyan párt, ahol - ugyan még nincs gyerek - de ha akarnának, 20 gyereket is röhögve, ragyogó anyagi körülmények között fel tudnának nevelni úgy, hogy asszonykának nem is kell az életben többé dolgoznia, mert a pasi eszméletlen jól keres.
2008.11.19. 18:01:50
2008.11.19. 19:54:42
Tiduj 2008.11.19. 20:17:26
Letinek igaza van, délelőtt már magam is utaltam rá.
Mazsi
Szóval a másik család nem többszörös dr., a papa tehetséges mérnök-vállalkozó, nekik is 6 gyermekük van.
A mama életmód tanácsadó, vagy mi, a lényeg, a Tahitian NONI-ból ismerem.
Örökké jókedvű, intelligens csaj.
2008.11.19. 20:35:43
airmazs (törölt) 2008.11.19. 20:41:26
Könyörgöm, ne keverjük már a fukarságot a racionalitással...ha én havi nettó 70 ezret keresek, a párom meg 85 ezret, akkor hiába akarnék 5 gyereket...
felelősséggel fel is kell nevelni ám ha már vállalok...abban reménykedni, hogy majd jön hozzá a legelő is...LOL
"..."ha az Isten bárányt adott, ad hozzá legelőt is"."
Elég csak icipicit körülnézni, hogy ez mennyire hm...hogy is mondjam...naiv álláspont.
2008.11.19. 20:55:04
És valóban nehéz, ám magamról tudom, hogy mindent akarni kell...:DDD
Elfelejtitek, nem az anyagi dolgok teszik emberré a gyereket, hanem a szeretet...és persze jó ha mosogatógépes-saját-lakás-több-kocsis-párok a standartok, de egyrészt nem mindenkinek adatik meg, van akinek soha. Most erre várjon, s ezért fossza meg magát a gyerekmosolytól???? Aztán nem csak "pénz" és "fáradtság", hanem - és ez az első, szeintem ezért születik -: energia- s örömforrás, és többet ad az élet, még ha néha nehéz is, ha ott van veled.
Szal mindent megértek, de meggyőzni ennek ellenkezőjéről, mint gondolok: nem lehet:)
airmazs (törölt) 2008.11.19. 20:57:53
Semmit nem tudsz rólam, sem a gyerekkoromról. Gondolom, itt másokéról sem.
"Elfelejtitek, nem az anyagi dolgok teszik emberré a gyereket, hanem a szeretet..."
Milyen jogon állítod ezt rólunk???
2008.11.19. 21:13:32
Helyesen: sokan elfelejtik, hogy nem az anyagi dolgok teszik emberré a gyereket, hanem a szeretet...
Fel sem tételeztem, hogy nem szeretnétek őket! Isten őrizz, sőt! Elnézést még egyszer...
Arra gondoltam egyébként, hogy láttam nyomorogni embereket, akiknek egyetlen örömük a gyerek, gyerekük volt, s minden ennek rendeltek alá. És a gyerekből "ember" lett, és esetenként még "sokra" is vitte. Szóval erre gondoltam, meg arra, hogy tőlem gyerekként mit követeltek és mit kaptam...és hogy mi maradt meg, a legó, vagy hogy együtt esszük anyával a forralni váró, de meg aludt tejet és viccelődünk nagyokat ezen, ki egye meg, mert nem volt kolbászból a kerítés:) ...Szal ennyi.
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2008.11.19. 21:22:49
Zazzzy 2008.11.19. 21:23:20
2008.11.19. 21:26:32
2008.11.19. 21:43:11
KiNG 2008.11.19. 22:03:57
2008.11.19. 22:10:09
airmazs (törölt) 2008.11.19. 22:16:21
Az nálam másképp néz ki.
jóccak, én még meló :(
The King & Kinga (törölt) 2008.11.19. 22:22:05
st37 2008.11.20. 17:30:20
Jó szerencsét!
Ped Noisser 2008.11.22. 08:57:09
mindig csodálkozom rajta, hogy férfiak mennyire problémásak tudnak lenni (bár mondjuk 22 évesen, tojáshéjjal a seggén nem nehéz)
O (vagy most végülis mi volt) helyében én is kikészültem volna tőle
rémes!!!