Na, most ebből én semmit sem értek, de hátha valaki tudja követni. Ez ellen dolgozik, hogy nincsenek ékezetek sem.

Sziasztok!

En a kovetkezo sztorit osztanam meg veletek.
Brazil szappanopera like tortenes tavalyrol, szereplok:
- O (27, no, elettarsi viszonyban evek ota)
- J (30+, ffi, az elettars)
- K (27, no, O legjobb baratnoje)
- U (30+, no, O baratnoje)
- X (22, ffi, e'n, mindenki ismerose)

Tortent ugy ket es fel - harom eve, hogy a jelenlegi munkaltatomhoz kerultem, ahol egy szelsebes beilleszkedes utan megismerkedtem O -val. Rettento mod felkeltette az erdeklodesemet, reszemrol beindult a kemia, azonban nem vagyok az az "adide-a-didit-iziben" tipus, igy a lassu viz partot mos tervet leptettem eletbe. Ennek megfeleloen rettento sokaig nem tortent semmi koztunk, stagnalt az altalam megalmodott dolog. En probaltam flortolgetni, nyitni fele, de erre tobbnyire csak mosolygas volt a valasz, mely mogott tobbnyire a "felejtsd el" gondolat huzodhatott.. ;-) mondjuk ertheto, idokozben megtudtam, hogy tobb mint fel evtizede van egyutt a jelenlegi elettarsaval, J -vel, igy egy ido utan mar csak "megszokasbol" kedveskedtem vele..aminek sokaig nem is lett foganatja. No de az irrelevans reszletekkel nem is farasztanam a nagyerdemut, inkabb lepnek egy mas fel - ket evet. Megismertem kozben K -t, es rettento boldog voltam, mert gondoltam, ha vele joba vagyok, akkor A -hoz is kozeledni fogok, elvegre csak legjobb baratnok voltak, de legalabbis tudhatok meg dolgokat. Be is jott, A -val egyre tobbet beszeltunk, napi szinten icq/msn/mail, talalkozgattunk, kozos programokat szerveztunk, kezdtek alakulni a dolgok - de meg nem tortent semmi! -. Kozben kibukott, hogy mar egy ideje ellaposodott a dolog J -vel, de O remenykedik, remenykedik..elvegre kozos lakas, x eve egyutt vannak, egyutt elnek, nem lenne egyszeru feladni, nem mer belevagni, ragaszkodik, kotodik hozza, stb. Telnek mulnak a napok, naluk a helyzet nem javul - egyebkent errol U -val nagyon sokat beszel, es bar O zarkozott, neki mindent elmond -, velem viszont tovabbra is jol erzi magat.. Aztan kis ido multan, egy szuletesnapi buli alkalmaval - J -t unnepeljuk -, az alkoholtol elkabulva, az ejszaka leple alatt, mikor mar mindenki kidolt, az O -val folytatott beszelgetesunk heves csok-csataba csap at. Ami nem tart sokaig, leanyzo elmegy aludni, nem tudja hova rakni a tortenteket, megkavarodnak benne a dolgok. Lefekszem aludni en is, naluk, a nappaliban, egymagam - tudom, mpg + mnk -. Masnap reggel ebredes, jelenlevok: O, J, egy srac + en. Reggelizunk, dumalunk, minden harmonikus. Latszolag. Csak O es en tudjuk, h mi tortent, de mi is ugyteszunk mintha mi sem tortent volna. Hazamegyek, es irok neki egy levelet, hogy mire veljem a tegnap estet, lesz folytatasa, vagy sem? Term. jol erezte magat, nagyon jol esett neki az este, nem tudja elfelejteni, de ".." Elso korben elfogadtam, leszek szereto, tobb mint a semmi, viszont nagyon hirtelen rajottem, hogy ez nekem igy nem megy, elvegre szerelmes vagyok - vagy legalabbis azt hittem -, hat nekem vagy minden, vagy semmi sem kell! Itt jott egy kis huza vona, marad J -vel, vagy engem valaszt. Sertodes, beszelunk-nem beszelunk szindroma, majd 1 het utan ujra talalkozunk..az erzelmek felfokozva, egymasnak esunk finoman, majd megbeszeljuk: J -vel veget vet a dolognak, de nem igeri, hogy egyik naprol a masikra menni fog ez neki, viszont ram van szuksege. Oke, rendben. Legyen igy, bar hiszem, ha latom. Sokszor, es sok igeretet hallottam mar. Ez volt valahogy december elejen, de a tenyleges szakitasra csak januar eleje-kozepe fele kerult sor J es O kozott. Kozben persze mi O -val titokban ettunk a tiltott gyumolcsbol, bar akkor is, es utolag is azt mondom, hogy baromira atlatszo volt a dolog, foleg, hogy J ismert engem is, viszont hozza tartozik, hogy mar nem is erdekelte a dolog kozte es O kozott..Nos tehat januarban megtortenik a szakitas, J elkoltozik a kozos lakasbol, en eloadom a naiv hosszerelmes szerepet, s varom, hogy mostantol tabuk nelkul, csak egyutt, csak egymasert leszunk. Ja, csak arrol megfeledkeztem, hogy barmennyire is szar volt az utobbi idoben kettejuk kapcsolata, arra a par egyutt toltott evre bizony ra kene pihennie egyet, felejtenie..Ki is pukkadt a lufi nagyon hamar: en minden percemet vele toltottem volna, o pedig ertheto okobol neha egyedul is szeretett volna lenni, tisztazni magaban a dolgokat, feldolgozni a torteneseket, minek kovetkezteben egy-ket parazsvita utan, januar vegen kimondta, hogy neki ez igy, most nem megy, hagyjuk. Aztan parhuzamosan ezek a tortenesek mellett, K -val annyira sikerult oszinten es nyitottan allni egymashoz - tudott az O irant erzett erzelmeimrol, a boldog pillanataimrol, es a vergodeseimrol is vele kapcs. -, hogy valahogy belemszeretett! Hu, nem egyszeru. A gond itt az volt, hogy rozsaszin kodocske O -val volt osszekotve, K pedig csak barat volt szamomra..Viszont O -t elvesztettem, most meg ha ezt nem kezelem le jol, akkor K -t is elfogom..De meg mielott felebredhettem es lereagalhattam volna a helyzetet, ateltunk egy bulit, ahova O, K, U es en is hivatalosak voltunk. Kellemetesen iluminalt allapotba toppantam be, - szamitvan arra, hogy lelkem nem fogja tulsagosan toleralni, hogy O -t ujra latom - majd azt hittem szetszakad az arcom. Kit latok? Az egy dolog, hogy O ott van, de J is! No nekem tobb se kellett, kitalaltam, hogy ezek megint egyutt vannak, ez a sztori mar vegkepp bukva van, nincs mint tenni..mivel a veralkohol szintem mar a detoxikalo fele iranyzekolt volna, de az agyam, ill. az erzeseim tul erosen hupakoltak, igy jobbnak lattam gyorsan lelepni. Hazamentem, majd masnap keres K, hogy mi a helyzet: azt latta, hogy en kiborultam es vegem lett, de O is beborult rendesen. Na de az a nem mindegy, hogy miert! J es U osszejottek! Igy a buli napjan K apolta O lelket, masnap meg az enyemet. Harmadnap meg erdekes modon ujra fontos lettem O -nak, talalkoztunk, elmondta, hogy csak en, csak most, csak neki, minden jo, feel the sunshine. Ketelkedtem egy darabig, de benyeltem, mint kacsa a nokedlit, februar elejen ujra egyutt, szuper. K padlot fog ismet, nem meglepo, hogy nem tud orulni az oromomnek..hiszen o velem szeretne lenni..aaargh. O -val a nagy lamur tartott kb marcius kozepeig, vegeig..kozben volt nem keves vitatkozas - en gyorsabb leptekben haladtam volna, komolyabban gondoltam a dolgot, mint o, ill. tan elfelejtettem meghagyni neki az idot, hogy begyogyuljanak a "sebei" .. - , mig nem vegul megint lapatra lettem teve, s bar most mar nevetek rajta, akkor szetcincalt lelkileg, 2 honapig nem talaltam magam, en vergodtem K -nak, o vergodott nekem, de hat ugye kozos nevezo nem volt, en O -val lettem volna meg mindig, K meg velem..igy hamarosan eljutottunk oda, hogy K -val megromlott a baratsagunk, majd kette valtak utjaink, de csak egy kis idore. Hogy azota mi tortent? J es U osszehazasodtak par honap utan, es azota is boldogok ;-) K -val ujra joba lettunk, de soha sem jottunk ossze. O -nak meg akkora lelki sokkot okoztam azzal a "nagyleptu haladasommal", amit a kapcsolatunkban probaltam realizalni, hogy azota se akar baratkozni velem + K -val megromlott a kapcsolatuk, mar kozelm se legjobb baratnok..sot...
Tudom, tudom..a letezo osszes "szabalyt" felrugtam: hazinyulra nem, foglalt - raadasul elettarsi viszonyba levo - novel nem, stb. de hat nem en akartam igy, egyszeruen sodort az ar ;-)

O -val voltunk teszkoban, gumit nem vettunk, tabletta es welkam szex volt, katona nem voltam, es bucsuszex sem lett.

udv,
x