A Szakítós Mikulás másnapjára egy laza munkahelyi emaillel készültünk.

 

A szép képet innen loptam

Sziasztok!

Most olvastam, hogy gyűjtitek a legjobb szakító-dumákat, gondoltam, megosztom veletek az egyik legsúlyosabbat, amit kaptam.

Derült égből villámcsapásként ért a dolog, tudjátok, amikor azt hiszitek, hogy minden oké, aztán hirtelen.... mégsem.

Saját szuverén probléma, hogy az úr kötöttségekkel volt, de ettől még a kommunikáció működött és elvárható lett volna ennek más módja is. Ráadásul egy helyen dolgoztunk, így sokat találkoztunk, ami értelmetlenné teszi a "keveset találkoztunk" megjegyzést is.

A legszebb, hogy e-mailben érkezett, egy nappal előtte még nagy láv volt, este váltunk el boldogan, reggel pedig a következő elbocsátó szép üzenet várt a mailcímemen:


Hi!

Dolgozgatom, meg intézkedem, szokásos munkanap. De nem igazán vagyok jól. És mivel van egy roszz hírem, gondolom ezek után Te sem.

Nem igazán tudunk többet találkozni, mivel történt néhány olyan dolog (házasság) ami miatt ezt nem tudom tovább folytatni. Eddig is igen keveset találkoztunk, ezért remélem könnyebben véghez vihető a dolog.

Amennyiben Te is úgy gondolod a barátság megmaradhat. És remélem nincs harag. Ezt inkább szóban akartam, de így alakult.
 
Szerintem gyönyörű - küldöm szíves felhasználásra.

Puszi