Délelőtti szabályunk: ne házasodjunk, amíg nem vagyunk biztosak. Alszabály: viszont ne kacsintgassunk a barátunk barátjára.
ÉS MI VAN, HA NEM BÍROK???
Rég volt, mikor kezdődött a történet, szűzességem elvesztése előtt :) kb 12 éve. Egyetemi szerelem, nekem igazi első. Egy idő után vmi megromlott, különmentünk. Teljesen magam alatt voltam, majd gyorsan beújítottam egy másik kapcsolatot. Ő is. Majd mindkettőnk "másik kapcsolatának" vége lett, és újra egymás karjaiban találtuk magunkat.
Beindult a se Vele, se Nélküle állapot. Néha együtt, néha külön, néha mással. Aztán kb 6 éve, mikor már mindketten dolgoztunk, újra találkoztunk, megbeszéltük, hogy az együtt állapotot választjuk, és mindketten komolyan gondoljuk. Lakás, házasság, gyerekek.
Az első kettő már kipipálva, a 3. pont megvalósítása várat magára. Rájöttem, hogy nekem ez nem elég. Hogy nem érzem magam fontosnak, kívánatosnak, boldognak. Nekem ez kevés. De megfogalmazni, hogy pontosan mi az, ami hiányzik, nem tudom. Élünk egy kényelmes langyos állapotban. Néha van szex, de az ágy két oldalán alszunk, a kanapé két külön végében ülünk, és amikor elmegy mögöttem, már nem, hogy megsimogatna, hozzám érne, hanem kikerül.
Szörnyű, hogy nem tudom, mi romlott meg, és görcsösen akarom megjavítani, hiszen így hogyan szüljek gyereket? Vagy fogadjam el, hogy nekem ennyi jár? Mert Ő láthatólag boldog, Neki ez elég, ami van. Tegyem saját önzőségem miatt boldogtalanná? Én meg kétségek között gyötrődöm, várom a "jelet", valamit, ami elmozdít valamelyik irányba. Menni, vagy maradni? Mikor van az a pont, amikor tudom, mi a helyes lépés? Mindenki ennyit problémázik ezeken a kérdéseken? Nem magától értetődően kellene mennie a dolgoknak?
Ezeket a problémákat nem egy harmadik bevonásával szeretném megoldani. Nem ítélem el azokat, akik ezt teszik, hiszen könnyebb úgy lépni, ha valakire támaszkodhatsz. Ha valaki probált velem ismerkedni, mindig megmondtam, hogy párkapcsolatban élek, nagy ívben dobbantottam a közeledési szándékokat. Ám mindig onnan jönnek a kísértések, ahonnan az ember legkevésbé várná.
Kb. egy éve történt, egy esküvőn, hogy Ő szokás szerint egész este felém sem nézett. Egyik legjobb barátja, épp párkapcsolat nélkül, kért fel táncolni, hogy ne unatkozzunk. Neki hála, jól sikerült az este. Pár hónap alatt kiderült, hogy a kelleténél jobban vonzódunk egymáshoz, de ennek felismerésén, megbeszélésén, "és ebből nem lehet semmi" tisztázásán kívül nem történt köztünk semmi. Gyakran vagyunk közös társaságban, bár amikor lehet, elkerüljük egymást.
Ám amiatt, hogy egy harmadiknak sikerült beférkőznie a házasságunkba, Ővel való kapcsolatom helyreállíthatóságát illetőleg elfogtak a kétségek. Hiszen mi van, ha Ővel maradok, és pár év múlva, akkor már gyerekekkel jutunk el ugyanide? Vagy mi van, ha elhagyom Őt, és nem találom meg a megfelelő férfit, kifutok az időből, és vénlányként élem életem?
Keresem az utam....
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.12.15. 06:00:10
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.12.15. 06:00:45
"Studs, mares and colts :D" a.k.a. Hans 2008.12.15. 06:01:19
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.12.15. 06:02:55
Muha 2008.12.15. 06:05:58
kapcsolatból ki, amíg még nincs dráma (gyerek akivel a saját hülyeségük miatt jól kib..nak)
nyunyuli 2008.12.15. 06:25:15
első szabály: langyos szarban nem topogunk!
első lépés meg volt: felismerés
második lépés következik: a (le)lépés
Ákosos csaj! 2008.12.15. 06:28:44
Ákosos csaj! 2008.12.15. 06:30:23
Miért ne találnál magadnak mást? Önbizalom, kitartás, és sok türelem, de van még bőven szeretni tudó férfi!
Rocks 2008.12.15. 06:35:58
szerintem Ő nem Ő, csak ő.
A "jajvénlányként élem az életem" dumától megőrülök. Igaz is, jobb gyereket szülni valakinek és felnevelni valakivel, akivel Te nem vagy boldog...
Tipli, amilyen gyorsan lehet, hogy "ne fuss ki az időből"!
Caddy 2008.12.15. 06:51:50
Miért kell olyan kapcsolatban lenni, ami nem működik? Ráadásul tudjuk, hogy nem működik.
Minél hamarabb lelépni!
mashbp 2008.12.15. 07:11:56
hemu 2008.12.15. 07:24:34
Tanácsot ne fogadj meg, csak hallgasd végig és mérlegelj!
A saját bőrödben csak Te vagy, a többiek, akármennyire jó szándékúak is, nem tudnak mindent rólad/rólatok!
Ülj le és gondolkodj.
Langyos vízben vagy, ami nem kifejezetten rossz, de nem is jó.
Mindent megtettél annak érdekében, hogy a másik hozzád érjen, közel legyen, akarjon?
Ha igen, de hasztalan, akkor sajna menni kell, szerintem. (Ha pedig a másik szerint nem tettél meg mindent, szerinted igen, akkor is tiszta kép ez)
Voltam ilyen helyzetben, csak épp a másik oldalon. Egyoldalú döntésként éltem meg, amikor a másik kimondta, hogy megy. Most már értem, miért tette, de úgy érzem, hogy nem csak én voltam a hibás a dolgokban.
Szerintem belefér az, hogy megoszd a pároddal a bajaidat és az is, hogy nem fogadod el ellenérvnek a sokmunkafáradtságmajd(jövő)hétvégén kitalációkat. Ha elmondod nyíltan és nem segít, akkor a döntés a Te kezedbe került, egyedül kell meghozd azt, hiszen a másik kivonja magát alóla.
Az, hogy lángolnál, érthető, de
azzal tisztában kell légy, hogy az "új" út leges-legelső lépcsője csak, hogy lelépsz, ha lelépsz. Ha megteszed, adj időt Magadnak, hogy kitisztulj, hiszen nem vagy még túl a dolgon, sőt bánt, hogy szakításon gondolkodsz!
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy üldögélj csak tovább a kihűlő kádban és örülj, hogy legalább kád van, csak azt, hogyha kiszállsz, az nem elég! Haladni is kell. Ezt csak azért írtam le, mert nálam/nálunk ez történt és úgy hiszem, ez nem jó.
2008.12.15. 07:34:58
Hogy ez milyen duma: "Rég volt, mikor kezdődött a történet, szűzességem elvesztése előtt :) kb 12 éve." Szóval szűzessége elvesztése az időmérő...mint Krisztus előtt vagy Krisztus után, vagy időszámításunk előtt vagy után...Ezen fetrengtem a röhögéstől...és innentől nem is tudtam végigolvasni...
Ja és miért élne vénlányként, basszus, hát házas illetve esetleg elválik, akkor elvált lesz...szóval egyetemet végzett a csaj, de a fejecskéjében van zavar, nem is kevés...és ennyit gondolkozni azon, hogy szenvedjen tovább??? Anyukám, szenvedj csak tovább, oszt savanyodj be a házasságodba! Üdv egy virgonc szinglitől:D
2008.12.15. 07:37:22
flymazs (törölt) 2008.12.15. 07:39:35
Ha így is azt mondod, hogy a másik az, aki kell, akkor lehet házasodni.
De a lángolás el fog múlni akkor is, ha lesz egy másik, azzal is eljutsz egy idő után ide és akkor megint az újdonság varázsát fogod kívánni?
A lecsendesedett, igazi szeretetteli kötődést és a langyossá vált párkapcsolatot megkülönböztetni egymástól és jól dönteni...na, az a nehéz.
Kazimír 2008.12.15. 07:41:13
It's wanting what you've got"
Nemde?
Továbbá, a 6.15-ös helyett menj a 7.20-assal! Magyarázata holnap.. (semmi köze a sztrájkhoz, ezt előrebocsájtom)
Szia látását vesztett ízeltlábú!
nyunyuli 2008.12.15. 07:48:27
Hózentróger 2008.12.15. 07:52:10
Ha nem megy, akkor meg viszlát. Az én kapcsolatom is volt ilyen jellegű mélyponton, de én meg is csaltam a páromat. Aztán szépen észhez tértem, kb egy hónapon keresztül beszélgettünk éjszakába nyúlóan, és megoldottuk a problémát. Tavasszal lesz az esküvőnk és én nagyon boldog, és szerelmes vagyok.
Beszéljétek meg.
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.12.15. 07:55:12
Ne két gyerek után jöjjél rá, mint én, mert az egy kicsit zúzósabb...
Fedezd fel önnmagad, én pl. rájöttem, hogy nem tudok zongorázni :-P
partofthemachine.blog.hu/2008/12/13/nem_tudok_zongorazni
Aztán ha megismerted magadat, jöhet az igazi. Soha nem késő. Ne kapkodjál, de azért tudjad, hogy nem érsz rá. Ez a kettő látszólag ellentmondó, ha rájösz, hogy mégsem az, nyertél.
mütyür 2008.12.15. 07:57:25
posztíró nézzen magába, és döntse el, mi legyen:) minél hamarabb, és amíg még nem tud dönteni, az istenért, védekezzenek:))
én is majdnem bennmaradtam egy rossz döntésben, de kiléptem és így mindkettőnknek sokkal jobb.
mütyür 2008.12.15. 07:59:53
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.12.15. 08:08:43
Persze a posztoló lány, ugye, és azt gondolja, hogy a férfinak kell udvarolnia. Na most, azért ez nem így van. Minden férfinak rettenetesn jól esik (legalábbis nekem jól esik, unverzális kvantorról leszokni, Istvánka! Értettem, Istvánka!) ha a házicicája hozzábújik. Plusz ha sokat dolgozik és sokat tesz az anyagi jólétetekért, azt tesék már megköszönni. Lehet, hogy Ő meg úgy gondolja, hogy itt kepeszt, hogy Te mindent megkapj, és cserébe semmit nem kap, csak ülsz a kanapéban, és bámulsz kifele a fejedből.
Az éjszakai összebújásokat megbeszélted már Vele? Hogy neked jól esne, ha egész éjjel összebújva aludnátok? Persze nem lehet mindig megtenni, mert az ember forgolódik alvás közben, felébreszted a másikat vele, csak fél-alvás lesz az egész éjszakából, reggel meg fáradtan mehetsz dolgozni. De akkor is, néha meg kell tenni, és addig lehet ezt igazán, amíg nincs gyerek, és hétvégén, amikor reggel nem kerget a tatár. Egész éjszaka együtt, reggel tízig kómában, aztán még egy kis reggeli szex, jól kiizzadva az egész éjszakás öszebújástól, zuhi, kiadós reggeli délben, séta, love, sunshine, happyness...
Ha meg ebben nincs benne, akkor dobni kell, könyörtelenül.
thargoid 2008.12.15. 08:10:51
"langyos szarban nem topogunk!"
Ennél pontosabban nem lehet megfogalmazni a lényeget! Ha bejön a képbe a gyerek az öröm elfedi majd a langyosodó kapcsolatot, de amit nem szabad elfelejteni:
Egy gyerek megjelenése a kapcsolatban alapból próbatétel. A szülőknek nem szabad elfelejteni, h egymás számára nem "apuk" és "anyuk", hanem egy felnőtt pár, akiknek vonzónak, kívánatosnak és izgalmasnak kell egymás számára maradniuuk, h a kapcsolat alapjait képező intimitás megmaradjon.
És ez nagyon komoly feladat, ami egy erős lábakon álló kapcsolatban is nehéz. És akkor már sokkal nehezebb kimondani h vége. És h egy kapcsolat csak a gyerek miatt maradjon egyben? Az szintén gáz...
mütyür 2008.12.15. 08:14:51
2008.12.15. 08:17:54
Nagyon egyetértek, a gyerek nem megoldás egy nem működő kapcsolatban. A gyerek a kapcsolat gyümölcse, és amilyen a fa, olyan a gyümölcse is...Ha nem az szól "belül" a posztíróban, hogy ennek az embernek boldogan és bátran szül, szerintem felejtse el...Kínlódás lesz...
Újraszületett 2008.12.15. 08:18:33
Hózentróger 2008.12.15. 08:19:46
én mondtam egyébként.
Amúgy rengeteg olyan pár van a környezetemben, akik nem is beszélgetnek egymással egyátalán. El sem tudom képzelni, hogy lehet egyátalán jól működő egy kapcsolat lelkizések nélkül.
Lehet, hogy én vagyok régimódi, de nekem kell.
mütyür 2008.12.15. 08:22:27
ahol nem beszélgetnek, az _nem_ jó kapcsolat, és nem is működik. az ilyenben egymás mellett él két ember, de nem egymással. Óriási a különbség. Csak sokan nem merik megtenni azt a lépést, amin a posztíró most gondolkodik.
szoktam nézni párokat bkv-n utcán, ülnek egymás mellett és ketten két különböző irányba bámulnak... nem tudom, nekem ez mindig fura egy kicsit.
2008.12.15. 08:22:31
azonnal lelépni, ennyi a feladat, ha már valaki be tudott ékelődni, akkor gáz van, na meg ahogy olvasom... megbeszéltétek...se veled se nélküled... ez nem tűnik annak a kapcsolatnak, ahova gyereket kéne szülni.
mütyür 2008.12.15. 08:24:08
Arrogancia 2008.12.15. 08:24:42
Szerintem az emberek többsége egyáltalán nem könnyen hoz meg egy ilyen horderejű döntést...nagyon nehéz lehet ez, és minden tiszteletem, hogy nem arra vár, hogy felbukkanjon a harmadik, akinek a karján szépen továbblibbenhet...
Viszont most nagyon át kell gondolni a dolgot, amíg még nem késő, még gyerek előtt...
érthető, hogy fél a magánytól, meg ez az "jajjistenem, mi lesz, ha egyedül maradok?" kérdés akármennyire jogos, vagy nem jogos - azért sokunkban ott bújkál.
De - tényleg nem kell ettől félni.
Jó rég óta egyedül vagyok, szóval tudom, hogy a szingliség nem csak móka és kacagás, és hogy sokszor nagyon szar egyedül, és néha a biológiai óra is túl hangos - DE úgy érzem, hogy egy rossz kapcsolatba beleragadva még sokkal, de sokkal rosszabb lenne. Így legalább a lehetőségeim sokkal jobbak...
Posztírónak kell végighallgatnia saját magában a mellette- és ellene érveket, és döntenie...
de csak a magánytól való félelem miatt maradni - az biztos, hogy rossz lenne...szerintem.
mütyür 2008.12.15. 08:29:16
így van. inkább vagyok egyedül, mint rosszban, és főleg nem szülünk rosszba gyereket.
a poszt írójának nem csak magának kell megadnia az esélyt a boldogságra, hanem a férjének is.
persze csak akkor, ha együtt tényleg nem megy.
2008.12.15. 08:47:49
OFF:
(Amúgy, ha az embernek gyereke van, az a világ legjobb dolga. Az az örök szerelem, ami sohasem múlik :))
Muha 2008.12.15. 08:48:50
Nagyon szar dolog már megint egyedül hazamenni, egyedül vacsorázni, egyedül röhögni az esti filmen, egyedül elaludni és kelni. Egyedül megbeszélni a problémákat, a célokat, a sikereket, a kudarcokat. DE még mindig jobb, mint egy olyannal, aki csak ott van, és ezek a dolgok mégsem mennek vele.
Rézmál Ottokár 2008.12.15. 09:02:13
Emberek, ha kicsit döglődik a kapcsolat, már lépni kell, mert jobb külön, mint a langyos szarban?
thargoid 2008.12.15. 09:02:46
Caddy 2008.12.15. 09:12:27
mütyür 2008.12.15. 09:17:53
semmi, elkenődtem, aztán lefeküdtem aludni:))
Arrogancia 2008.12.15. 09:23:14
szeirntem neked is igazad van...én sem egyértelműen azt akarom sugallni, hogy lépni kell. Csak azt, hogy nagyon-nagyon oda kell figyelnie arra, mit súg a szíve, mert ha menthetetlen a kapcsolat, abba nem szabad gyereket vállalni, és annál egyedül is jobb... De hogy lép-e, vagy marad, és megpróbál valamit tenni a kapcsolat javítása érdekében - ez a posztíró döntése egyedül..
mütyür 2008.12.15. 09:26:04
vkinek nincs w910-e véletlen? kezeli a 4gigát?:D
(hátha szerencsém van, mert én már agyonkutatom magam, de sehol válasz..)
:(
Rebelde 2008.12.15. 09:34:48
Rebelde 2008.12.15. 09:35:37
ez nem igaz
Muha 2008.12.15. 09:37:19
www.dixons.co.uk/martprd/product/seo/Home+and+Garden/Phones/PAYG+Mobiles/SONY+ERICSSON/W910+GOLD/520240
Muha 2008.12.15. 09:38:55
Nekem igen. Másnak lehet, hogy nem. Úgy gondolom akkor ér valamit az egész, ha van kivel megosztani.
merta-X 2008.12.15. 09:42:42
Nem is értem, ez hogy lehet kérdés.
Muha 2008.12.15. 09:44:49
még a telefonhoz
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.12.15. 09:44:59
Egyet kell értsek Omertával.Egyebet nem tudok mondani, kéremkapcsojjaki.
mütyür 2008.12.15. 09:46:42
köszi:) remélem, tényleg így van, mert ha megveszem feleslegesen, csak kicsit leszek kiakadva:D
Rebelde
egy ideig biztos jó egyedül lenni, de tartósan...amit muha mond, hogy megoszthatod vele az érzéseidet, az életedet.
nyunyuli 2008.12.15. 09:48:46
ha tartósan botlasz bele félhülyékbe, akkor tartósan jobb egyedül lenni!
mütyür 2008.12.15. 09:49:53
én nem tudok ennyire negatívan hozzáállni a dolgokhoz:)
Rebelde 2008.12.15. 09:50:41
ez a posztíró csaj kapcsolatfüggő, ami elég szar és még rinyál is egy sort hozzá...
nyunyuli 2008.12.15. 09:53:46
nem vagyok negatív:) De még mindig jobb egyedül lenni, mint egy félhülyével, és nem fogok eret vágni magamon, ha tényleg egyedül maradok:)
Az, hogy most fikányit nem érdekelnek a "botkormányosok", következménye a sok barom idiotizmusának, faszközpontúságának:)
Muha 2008.12.15. 09:54:51
Rebelde 2008.12.15. 09:54:59
tartósan egyedül vagyok és egyelőre nem akarok osztozkodni:)
Rebelde 2008.12.15. 09:56:11
gondolom abban, hogy rossz fazonokba botlasz, abban neked is van sarad rendesen
mütyür 2008.12.15. 09:57:01
várom a 10 órát, hogy felhívhassam őket:))
nyunyuli 2008.12.15. 09:57:46
nem hiszem. Nincs a homlokára írva senkinek, hogy egy pöcs. Viszont a lottóötösre miért nem tudok így ráérezni?
Miben lenne saram? Kifejtenéd?:)
mütyür 2008.12.15. 09:57:52
én is inkább vagyok egyedül, mint egy rossz kapcsolatban, de attól még lehetnek olyan napjaim, amikor nem vagyok egyedül szívesen, ugye?:)
2008.12.15. 09:59:02
.."és amikor elmegy mögöttem, már nem, hogy megsimogatna, hozzám érne, hanem kikerül" - huh, ez elég plasztikusan mutatja be a helyzetet. Jól megírt kis poszt, grat az írónak.
Mindenki minden okosságot leírt már előttem, kedves Posztoló, hajrááá:D
Muha 2008.12.15. 09:59:19
Úgy gondolom, ha valaki elvan egyedül is, sokkal kiegyensúlyozottabb párkapcsolatot tud kialakítani, mivel nem kapaszkodni, meg támaszkodni akar.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.12.15. 09:59:47
Némelyeknek igen. Elég sokon látszik, még ha rá nincs is írva. A lottóötösre én is ráhajtottam.
nyunyuli 2008.12.15. 10:00:25
persze, hogy lehetnek.
Mondjuk én ilyenkor mindig feltalálom magam, és mindig van valaki, aki ilyenkor is szívesen van velem.
Caddy 2008.12.15. 10:00:27
kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2008.12.15. 10:01:08
Hidd el, én már megbántam (ezerszer) hogy nem léptem...
nyunyuli 2008.12.15. 10:01:25
akkor hagy kérjek már egy használati útmutatót!
Mit kell látni?
nyunyuli 2008.12.15. 10:02:53
Oscar díj várományos az összes!
Színészetből ötös!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.12.15. 10:05:25
A viselkedést, a modort. A túlzottan bratyizós, a túl könnyen barátkozós típus eleve gyanús.
Rebelde 2008.12.15. 10:13:52
bagolybagoly 2008.12.15. 10:14:23
nyunyuli 2008.12.15. 10:17:57
abszolút nem értelek titeket, és ti sem engem.
Mi az hogy hagyom?
Ha mindenkihez gyanúval állnék hozzá, akkor azt kapnám, hogy esélyt sem adok?
Utálok taktikázni.
mütyür 2008.12.15. 10:22:16
Halasmedve 2008.12.15. 10:23:05
Kérlek keress meg az e-mail címemen, szeretnék veled beszélni erről, de a nyílvánosság kizárásával.
Köszi.
halasmedve[kukac]gmail.com
Rebelde 2008.12.15. 10:26:52
középút kell szerintem és figyelni, meg nem bedőlni minden locsogásnak, ez nem hiszem, hogy taktikázás, ha már annyiszor átvágtak, akkor az ember tanul ezekből jobb esetben, de ha nem, akkor a következő még durvábban megszivat
Sztravinszka 2008.12.15. 10:28:32
Azért nem mondom, hogy azonnal tipli, mert elég sok kapcsolatot látni, ahol verejtékes munkával próbálják megoldani, ha gond van. Amíg ezt valaki nem teszi meg, nem próbálja meg megbeszélni, megjavítani, addig csak kisétál egy nehéz helyzetből. Ami bármikor újra előállhat, mással is.
Mindenesetre sok szerencsét hozzá.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.12.15. 10:29:02
Valamilyen szempontból igazad van, nem azt mondom hogy gyanakodj mindenkire, hanem azt, hogy rögtön ne bízz meg benne teljesen. A tisztelet a bizalom nem rögtön jön, hanem idővel. Az idő alatt pedig kiderülnek a hibák jórészt.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.12.15. 10:29:49
nyunyuli 2008.12.15. 10:35:12
mire kialakul a bizalom, az min.1 hónap.
Utána jön mindig a feketeleves, biztos ez a divat, meg a trendi
Rebelde 2008.12.15. 10:37:04
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.12.15. 10:37:47
Nem azért, de az Ővel való kapcsolatod a harmadik nélkül is LHSK (lehúgyozott sóskifli).
Mint kibic, akinek semmi se drága, a válást javaslom. Akad még más pasi is a világon. (Mondom én, akinek másfél éve nem volt egy épp kéz-láb kapcsolata)
Tiduj 2008.12.15. 10:38:22
Ha az ágy két szélén fekszenek, akkor nem sok esély van egy babára. Mert ilyen helyzetben nem lenne tanácsos. A gyerek nem eszköz!!!!
Le kell ülni és meg kell beszélni ezt a helyzetet. Utána két út áll előttetek:
a) Tanulságokat leszűrve, módosításokat végrehajtva együtt maradni,
b) Elengedni egymást a szeretet jegyében, hadd boldoguljatok valaki mással.
+ a) ponthoz: volt egy 12 éves nagyon szép kapcsolatom, ami tulajdonképpen 5 nagyobb szakaszból állt.
Vagyis 4x korrigáltunk közösen, ezáltal más-más színezetű lett a kapcsolatunk. De az első 4 szakasz nagyon jó volt.
= Szóval nagyon hasznos lehet egy alapos beszélgetés.
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.12.15. 10:38:34
Én normális vagyok és disznó :), nálam ez a normális :)
nyunyuli 2008.12.15. 10:40:38
nyunyuli, nem tudom, de nem mind disznó, vannak normálisak is:)
ha disznó nem is, görény mindenképpen:D
vadkörte (és vár csak ül ) 2008.12.15. 10:43:04
járvány van és hazaküldtek gyakorlatról, szabadnaaap!!!
Húúú blogon házassági tanácsot kérni azért elég meredek!!!
Én egy 12 éves kapcsolatért azért küzdenék, akár egy harmadik bevonásával is- ezalatt párterápiát értek,vkiknek nagyon bejön.
És beszélgetni, beszélgetni, beszélgetni, a férjjel, ő a legilletékesebb a kérdésben :)
Ezen a szüzességhez viszonyított időszámításon én is röhögtem :)))
a_tom 2008.12.15. 10:44:10
"Én meg kétségek között gyötrődöm, várom a "jelet", valamit, ami elmozdít valamelyik irányba. ... Mindenki ennyit problémázik ezeken a kérdéseken? Nem magától értetődően kellene mennie a dolgoknak?"
Nem mindíg megy minden magától, néha be kell avatkozni saját életünkbe :D Sajnos tapaszalatból mondom a túl sok agyalás nem vezet sehova, max egy-két napig gondold át a dolgokat és utána cselekedj, ha túlkombinálod akkor begörcsölsz ahogy írtad, lehet ez is egy oka a problémáknak.
Ha azt hiányolod hogy összebújjatok akkor bújj hozzá te, ne csak elfogadó legyél, te is próbáld elérni ami kell. Vagy tetszik neki vagy nem, ha nem akkor meg lehet beszélni miért nem. Lehet kompromisszumokat kötni. Ha ezután sem megy még le lehet lépni tisztább lelkiismerettel. Szerintem.
mütyür 2008.12.15. 10:44:43
ezt a mázlit!! gratula:)))
Tiduj 2008.12.15. 10:45:14
Rebelde, Nard
mire kialakul a bizalom, az min.1 hónap.
Utána jön mindig a feketeleves, biztos ez a divat, meg a trendi
""mire kialakul a bizalom, az min.1 hónap.""
Talán ez alatt az idő alatt nem kellene túl közel kerülni egymáshoz. Mármint testileg.-- Szerintem.
Barbynyanya 2008.12.15. 10:45:29
Egyedül alszom, de ha mégsem, akkor az ágy másik végébe húzódik. Nincs érintés, nincs simogatás, nincs elismerés, nincs jó szó. Semmi sincs, ami kéne. Néha belemegyek egy kapcsolatba, ami feldob. Ilyenkor érzem, hogy még NŐ vagyok. Szeretni nem merek, mert nem akarok sérülni. Persze, tudom ez társasjáték, én is hibás vagyok. De már nem látom értelmét küzdeni. Kértem, menjünk el kettesben valahova pár napra, hátha segít. A válasz: nincs rá idő. Kértem beszéljük át a problémákat. Válasz: vállvonogatás.
40 éves vagyok, gondolom van még pár jó évem. Szeretnék szeretni, de nem merek. Minden kiölt belőlem ez a rossz házasság. Már nem merek őszinte lenni, legfeljebb itt. Nem merek kinyílni senkinek, mert bántani fog. Nem tudom kimondani, azt hogy szeretlek, mert nincs kinek. Vegetálok, mert ez nem élet. Megteszem a mindennapi teendőimet és ennyi. Semmi jó nincs benne.
Nevetni még tudok, bár azt sem itthon.
Ennyi az én történetem. Ha visszamehetnék időben, sok mindent másképp csinálnék.
vadkörte (és vár csak ül ) 2008.12.15. 10:46:47
Mütyür,
nekem is sz@r estém volt tegnap, kár h. nem voltál fenn a blogon...
Írtam neked mailt, átment? Lefagyott a gép már megint miközben küldtem, nem biztos h. megkaptad!
nyunyuli 2008.12.15. 10:47:48
kizárt az általad említett testiség ez idő alatt.
raszi · http://raszi.hu/ 2008.12.15. 10:48:48
ahh! ehelyett ir ide egy nem szakitast...
mütyür 2008.12.15. 10:50:43
megkaptam, este válaszolok:)
vadkörte (és vár csak ül ) 2008.12.15. 10:50:56
Úgy gondolom akkor ér valamit az egész, ha van kivel megosztani.
Van erről egy volvo reklám :) a kedvencem.
Az öröm akkor öröm ha van kivel megosztani.. v. vmi ilyesmi :)
Rebelde 2008.12.15. 10:51:01
thargoid 2008.12.15. 10:52:11
Az a rosszulétes rész messzemenőkig zsarolásnak tűnik... És ha a gyereked felnőtt, akkor nem kellene visszatartania.
Ha a férjed zsarolással akar maga mellett tartani, az erőszak egy fajtája.
Annak pedig semmi fajtája nem engedhető meg egy kapcsolatban.
vadkörte (és vár csak ül ) 2008.12.15. 10:52:29
Ez a másik! Ez nem is szakítás !!!
Zine 2008.12.15. 10:52:48
Megbeszélted ezeket a problémáidat már Ő-vel? Lehet, hogy elkerülte a figyelmemet, de mintha nem írtál volna ilyesmiről.
Egy kapcsolat halálát gyakran a nem működő kommunikáció okozza. Ha Ő boldog(nak látszik), még lehet, hogy nem az. És az sem biztos, hogy számára egyértelműen jelzed, hogy baj van.
Az egyenes beszédből baj nem lehet. Nagyobb, mint ami van, semmiképp. A legrosszabb, ami történhet, hogy kiderül, tényleg nem működik, és akkor legalább meggyőződtél erről, és "tiszta lelkiismerettel" válhattok szét. De még az is lehet, hogy sikerül helyrehozni azt, ami elromlott, ha mindketten akarjátok.
Mindenesetre közelebb kerülsz a helyes megoldáshoz.
Zine
Tiduj 2008.12.15. 10:53:11
Kollégám mondta:
- Azért váltam most el, mert életem első 30 évét az anyámra áldoztam, a második 30 évet a feleségemre, a maradék 30 évet saját magamra kívánom fordítani.
Ranger32 2008.12.15. 10:53:41
LyukasBogrács 2008.12.15. 10:55:04
Sehogy.
"Vagy fogadjam el, hogy nekem ennyi jár?"
Minel elobb, annal jobb.
"Tegyem saját önzőségem miatt boldogtalanná?"
Mar megtetted.
"Menni, vagy maradni?"
Menni.
"Mikor van az a pont, amikor tudom, mi a helyes lépés?"
Egy nonel soha nincs ilyen pont.
"Mindenki ennyit problémázik ezeken a kérdéseken?"
Csak te.
"Nem magától értetődően kellene mennie a dolgoknak?"
Egy no mellett biztos nem.
Remelem segitettem.
nyunyuli 2008.12.15. 10:55:22
miért hiszed azt, hogy rosszul érzik magukat az egyedülállók?
Tudhatsz valamit, így megállapítani:D
mütyür 2008.12.15. 10:57:33
ööö, mit reklámozunk? Hogy egyedül vagyunk, vagy azt, hogy legyen egyedül?
Miért döglene meg egyedül? Ez mekkora baromság már...
Arrogancia 2008.12.15. 10:57:50
nashy 2008.12.15. 11:01:33
Össze kéne szedni meg emberszámba venni saját magad, kedves posztíró. Mert ha a langyi szartócsából,amit párkapcsolatnak csúfolsz, ki tudnál lépni, demonstrálnád, hogy te se csak egy igénytelen senki vagy.
Még ha kis időre egyedül is maradsz, ha kinyílsz a világnak, megtalálhatod az emberedet (úgy mint én), aki pont annyit fog törődni veled és értékelni, amennyire szükséged van rá. De így csak elásod magad, te életed, persze jogod van elb@szni.
Muha 2008.12.15. 11:02:06
Egyénként tényleg meg kell beszélni. Lehet, hogy a nagyő nem is vesz észre egy két dolgot, amin viszont tudna, és lehet, hogy akarna is változtatni.
Tiduj 2008.12.15. 11:02:20
Akár hosszútávon is, mert szeretek egyedül is. Pocsolyában úgysem tudok úszni, vagyis nem is akarok.
Ranger32 2008.12.15. 11:04:39
Nem vagyok fideszes 2008.12.15. 11:04:40
Rebelde 2008.12.15. 11:05:40
köszönjük, ezért a kommentért kár volt felkelned,idióta
Tiduj 2008.12.15. 11:06:09
Két idős ember reggelizik. A feleség félbevágja a zsömlét és a szokásoktól eltérően véletlenül az alját csúsztatja át a férje tányérjára.
Férj bepárásodott szemmel rebegi:
- Köszönöm angyalom, erre vágyom már 40 éve.
mütyür 2008.12.15. 11:06:28
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.12.15. 11:06:46
mütyür 2008.12.15. 11:07:40
így már jobb a megfogalmazás:) mert ha nem tudják helyrehozni, akkor sem következik ebből, hogy "eygedül fog megdögleni"...
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.12.15. 11:09:39
Ő így is egyedül van, csak férjnél. Ennél még az is jobb, ha szabadon van egyedül.
Caddy 2008.12.15. 11:10:09
Én izomból lettem szingli, hogy csak nyekkentem. :) De próbálok jó pofát vágni hozzá, és elviselni, néha túlélni, és élvezni ezt a helyzetet. És köszi jól vagyok!
Barbynyanya 2008.12.15. 11:10:22
Manapság egy lakáshitel sokkal nagyobb összetartóerő, mint egy házassági anyakönyvi kivonat. Igaz, nekünk nincs lakáshitelünk, de így sem egyszerű.
Tudom, hogy én is hibás vagyok a kialakult helyzetben, de már annyi mindent próbáltam, hogy helyre tegyük a dolgokat. Már nem megy, elfogyott az erőm.
Elmondtam én az összes bajomat férjemnek, ideig-óráig vannak is változások, aztán minden visszatér a régi kerékvágásba. Nem lehet megerőszakolni az emberi természetet.
mütyür 2008.12.15. 11:10:44
vadkörte (és vár csak ül ) 2008.12.15. 11:10:49
nem is magyar..
a "párkereső" sokkal pozitívabb!
Rebelde 2008.12.15. 11:12:06
ez öreg hiba
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.12.15. 11:12:24
Majdnem olyan szintű eufemizálás mint a "munkanélküli" és az "álláskereső" közti :)
mütyür 2008.12.15. 11:12:35
én még csak párkereső sem vagyok:) csak ülök, nézek ki a fejemből:)))
egyébként a "pár" szót is irtsuk:D
zokninak van párja :))
Muha 2008.12.15. 11:13:55
Fitz 2008.12.15. 11:14:40
Egy cseppet azért elkésett az a beszélgetés, ha félrekúrtál.
szépmező 2008.12.15. 11:15:59
minek rettegni???
mi az hogy kifutsz az időből?
ne legyél kishitű.
másrészt tök egyértelmű: ksizeretett belőled a srác, nézz ezzel szembe.
(megkockáztatom: ő bizony bevon néha harmadik személyt...)
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.12.15. 11:16:05
Lunatica 2008.12.15. 11:16:57
nyunyuli 2008.12.15. 11:17:09
"Manapság egy lakáshitel sokkal nagyobb összetartóerő,"
ez öreg hiba
meg szocpolért szülni a másik "kedvencem"
bagolybagoly 2008.12.15. 11:17:14
nilla 2008.12.15. 11:17:16
Muha 2008.12.15. 11:18:27
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.12.15. 11:19:01
Caddy 2008.12.15. 11:19:34
mütyür 2008.12.15. 11:19:46
nem élünk a végtelenségig, törekedjen arra, hogy boldog legyen.
mütyür 2008.12.15. 11:20:23
jó, maradjon, ma jókedvem van:D
de én pl. a társ szót jobban szeretem:)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.12.15. 11:20:24
Csodálkozósszemöldök,mályvszín cicanadrág,és a brutális kombó megkoronázáshoz, egy igazi nylonotthonka (nagy virágmintás) :)
Fitz 2008.12.15. 11:21:39
Ezt is megtudtam, hogy igénytelen vagyok:D
Ma se keltél fel hiába. :D
Caddy 2008.12.15. 11:21:42
Lunatica 2008.12.15. 11:16:57
Csodálkozósszemöldök,mályvszín cicanadrág,és a brutális kombó megkoronázáshoz, egy igazi nylonotthonka (nagy virágmintás) :)
És utána nagyinak hívnálak, ha lehet. :DDD
bagolybagoly 2008.12.15. 11:23:45
nashy 2008.12.15. 11:23:54
hát az én barátnőmnek speciel volt annyi sütnivalója, hogy még idejében észrevette, hogy a boldogsága a tét, és nem a megfelelő emberrel él együtt - a közös otthonból volt ereje albérletbe költözni, és adni egy esélyt saját magának.
Te csak szürcsöld tovább a trágyalevet, amit kettecskén megfőztetek :-S
Tiduj 2008.12.15. 11:24:29
Ez nem szinglireklám, de ha egy házasság csak döglődik és már évek óta, akkor minek? Csak azért, hogy ne fázzon a gyűrűsujjad?
Ő így is egyedül van, csak férjnél. Ennél még az is jobb, ha szabadon van egyedül.
Így van! Akkoriban én is nagyon magányos voltam. Ma csak egyedül állok. :)
Lunatica 2008.12.15. 11:24:33
vadkörte (és vár csak ül ) 2008.12.15. 11:24:48
Egyébként az is párkeresés ha dolgozzuk fel a régit..ez a nulladik szakasz :) komolyan így gondolom!
Szingliségről 1x olvastam egy cikket! Amerikában már gyártanak szingli csomagot!! Van benne egy életnagyságú poszter egy fotelben ülő pasiról,és egy hangkazetta, amin olyan felvétel van mintha egy pasi szöszmötölne a lakásban...köhögés, wc lehúzás ilyenek! Ez kinn már életforma, csajok kijelentik, h. nekik ennyi elég is egy pasiból nézik a posztert, hallgatják a kazit, ennyi!!!
Nemáááá!!!
És most nem azokról beszélek akik keresnek de nem találnak, vagy épülnek fel az előzőből és aktuálisan egy kis szünetet akarnak, mert az normális!
Barbynyanya 2008.12.15. 11:26:01
De nem látom a különbséget, ha továbbra is egy lakásban kell maradnunk. Nem akarom én a mártírt játszani, mert nem vagyok az.
Csak egyszerűen félek, hogy mi van akkor ha az a bizonyos rosszullét, nem csak zsarolás volt, hanem igazi.
mütyür 2008.12.15. 11:26:47
:DD
sörnyitás, böfögés is van a kazin?:D
Tiduj 2008.12.15. 11:27:03
gyűlölöm a szingli szót..
nem is magyar..
a "párkereső" sokkal pozitívabb!
Bocs, de ez nem 100 %-os azonosság. Vannak, akik nem keresnek. Ismerek olyanokat, akik végleg nem. Meg vannak, akik átmenetileg nem.
Lunatica 2008.12.15. 11:28:00
vadkörte (és vár csak ül ) 2008.12.15. 11:30:58
aha,
meg néha szellentenek, és azt is hallod, ahogy megvakarják a fütyijüket :D :D
Rebelde 2008.12.15. 11:31:14
the_force_with_you 2008.12.15. 11:31:25
Ez a cím eléggé gáz...hasonló cipőben járok, de 10 éves kapcsolatom van.
Létezik szerintetek kapcsolat függés?
Olyan, hogy túlzottam ragaszkodsz, és belátod, hogy nem jó, de hiszel benne, hogy jobb lehet? És a ragaszkodás, és a ráció annyira egymásnak feszül, hogy közben felemészt? Ilyenkor kell dobbantani?
Szerintem a cikk író hasonlóan tapasztalatlan, béna , és tehetetlen. Ami elgondolkodtató, hogy volt közben szünet, és más. A mással milyen volt? Vagy a mással csak egymást hevertétek ki? És az elmúlt kapcsolatbeli szünet alatt nem volt olyan ember,aki többet jobbat, mást mutatott volna? Mert ha nem, akkor érdemes leülnöd, és éjszakákat végig beszélgetni, hátha menthető. Tiszteletre méltó, hogy félre nem léptél. Én ezt magamról nem tudom elmondani, de ennek ellenére mindent bevallva, szennyesen, de hozzád hasonlóan nem tudom mi lenne a jó.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.12.15. 11:31:33
Fehér frottírzokni? Stilizált óegyiptomi stílusú teniszütőkkel? :)
vadkörte (és vár csak ül ) 2008.12.15. 11:32:14
ezért írtam, h.sztem mi a különbség a kettő között
mütyür 2008.12.15. 11:33:29
ugyanazt tudjuk mondani, amit a posztírónak. Neked kell döntened, mennyire vagy bátor/erős, hogy megadd magadnak a boldogság lehetőségét
Ranger32 2008.12.15. 11:36:07
"Ha egyből feladod, egyedül fogsz megdögleni sztem.... "tehát nem minden szingli marad egyedül, csak azok akik egy kapcsolat első komolyabb zökkenőjénél feladják, anélkül, hogy őszinte beszélgetésbe bonyolódnának azzal, akivel elvileg mindent őszintén meg kellene beszélniük. És anélkül várnak el a másiktól, hogy ők maguk tennének érte.....
Lui_78 2008.12.15. 11:36:09
bagolybagoly 2008.12.15. 11:36:25
Sok ilyen pszichoszomatikus tünetet produkál az ember stresszhelyzetben. Igaziak ezek. Komolyak is lehetnek. De ezért nem érdemes mellette maradni. Inkább vidd el egy komolyabb kivizsgálásra, bízd azokra, akik értenek az ilyesmihez, és éldd az életedet. Ő is felnőtt ember, nem vállalhatsz érte ilyen szinten felelősséget, Bizonyos problémákkal neki magának kell szembenéznie.
vadkörte (és vár csak ül ) 2008.12.15. 11:40:49
Olyan, hogy túlzottam ragaszkodsz, és belátod, hogy nem jó, de hiszel benne, hogy jobb lehet? És a ragaszkodás, és a ráció annyira egymásnak feszül, hogy közben felemészt? Ilyenkor kell dobbantani?
Ez jó kérdés!!! ???
Arrogancia 2008.12.15. 11:41:44
Tiduj 2008.12.15. 11:42:01
A fentebb emlegetett 12 éves kapcsolatomból pont emiatt nem tudtam lépni az utolsó szakaszban. Mert már 1 éve nem volt jó közösen.
De más dolgok miatt kórházba került. Természetesen segítettem neki, ahogy csak tudtam.
Felépült szerencsére, egy idő után nagyon-nagyon óvatosan és kíméletesen elmondtam neki, mi a helyzet. (Nem jött közbe harmadik.)
Nem akarta elfogadni a változásokat. Egyre ritkábban találkoztam vele /szex nélkül baráti alapon/, végül belenyugodott. Persze közben rengetegszer hívott telefonon, talán még zaklatott is.
Ez a dolog annyira megviselt, hogy 3 évig nem gondoltam más férfire, meg bele is betegedtem, még az intenzívet is megjártam.
Azt javaslom, hogy gondolkozz el azon, hogy érdemes-e Neked is ennyire önfeláldozni magadat.
the_force_with_you 2008.12.15. 11:42:16
Szóval ez elég más eset. Így ha nem ide kapcsolódna a hsz, akkor priviben is várom.
mütyür 2008.12.15. 11:42:21
_nem_ ragaszkodunk olyan emberhez, akivel nem vagyunk boldogok.
thargoid 2008.12.15. 11:43:09
Nem a te felelősséged, h a férjed nem tudja felnőtt emberként feldolgozni a kapcsolatotok válságát és a vállást.
A rosszulétével kapcsolatban - akár valós, akár nem - senki sem kárhoztathat h nem vagy arra tekintettel.
Amit produkált, az vagy tudatos, vagy tudat alatti zsarolás. Egyik sem menti fel.
HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.12.15. 11:44:25
(mondani könnyü)
"Ha egyből feladod, egyedül fogsz megdögleni sztem...."
Azt mondják, néha jobb egyedül, pasi nélkül.
mütyür 2008.12.15. 11:44:36
velem ua volt a szitu egy éve. én kiléptem. nemár, most komolyan, másba vagy szerelmes, és nem lépsz?
Sztravinszka 2008.12.15. 11:44:53
Esküvőn le se szar egész este: odamész hozzá és kezdesz vele valamit.
Ágy túloldalán alszik: odabújsz hozzá minden este.
Kanapé két végén ültök: odaülsz mellé.
Nem simogat, amikor elmegy melletted: megsimogatod, amikor elmész mellette. Nyakra puszi, fülbeliheg... hihi.
Hogyha ezzel mind megvagy és semmi sem változik néhány héten belül, akkor jöhet a beszélgetés.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.12.15. 11:45:22
Durván megittem egy fél üveg light colat!
nashy 2008.12.15. 11:45:24
Persze hogy létezik kapcsolatfüggés, és prímán le is írtad a tüneteit :-))
És a választ is leírtad a kérdésedben, igen ilyenkor kell dobbantani, és pontosan azért, mert felemészt a dolog, halálkomolyan rámehet az egészséged is a boldogtalanságra.
Mikor a századik esélyt is megadtad magatoknak, és mégsem érzed, hogy javult volna, lépned kell.
Csak erőt kell gyűjteni hozzá.
Muha 2008.12.15. 11:45:39
Persze. Önbizalomhiány.
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.12.15. 11:46:37
Igen, az vagy, de talán nem reménytelen.
Helyes az, hogy vele vagy, miközben másba vagy szerelmes?
Mit tud egy olyan nő adni, aki mást szeret? Biztos, hogy nem érdemel többet?
mütyür 2008.12.15. 11:47:03
ahogy eljöttem, rá kb 1 hétre elmúlt...
Tiduj 2008.12.15. 11:47:30
a) Sokáig nem alakít ki kapcsolatot, mert tanul, dolgozik.
b) Fiatalon elvált, de még nincs gyerek.
c) Elvált, felnőtt gyerekekei vannak, de már egymagában él.
Tényleg szeretném tudni, hogy pontosan mikor is használjuk ezt a szót.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.12.15. 11:50:04
Szingli az angol single-ből azaz egyedülállóból jött át. Egyfajta életstílust teremtettek a szóval. Tartós párkapcsolat nélküli személyt jelent.
Sztravinszka 2008.12.15. 11:50:50
Muha 2008.12.15. 11:51:12
nashy 2008.12.15. 11:51:44
amennyire én tudom, a szingli szót főleg a huszon-harmincas egyedül élő nőkre alkalmazzák, de nagyon negatív felhangja van szerintem. Azt sugallja, hogy a szingli életforma az nagyon jó, és ezt nektek szemét pasik, én egyedül is jól megvagyok, bulizok, vásárolgatok magamnak és csak magamnak, karriert építek, kell a francnak egy társ.
Szvsz nálunk nincs túl nagy hagyománya ennekm (hálistennek), és akik egyedül élnek, ők is vágynak egy társra, és csak átmeneti állapotnak tekintik a társtalanságot.
mütyür 2008.12.15. 11:52:06
honnan veszed, hogy neki esetleg, ha kilép, nem lesz az?
Képzelheti az életét családban, de gondolom _boldog_ családban..
Arrogancia 2008.12.15. 11:53:10
Tiduj 2008.12.15. 11:54:06
a hosszútávú aggodalmaskodás hajlamosít a gyomorbetegségekhez,
és így tovább. (Én csak tudom. De már ki is gyógyítottam magamat.)
Csak egy életünk van!!!!!
nashy 2008.12.15. 11:54:13
nem attól lesz kapcsolatfüggő valaki, hogy társsal-családdal képzeli el az életét (mint legtöbbünk), hanem attól, hogy nem hajlandó beismerni, hogy amiben épp most él, az egy rossz kapcsolat, és mindenek elé helyezi azt, hogy ne maradjon egyedül - lásd posztíró.
Muha 2008.12.15. 11:54:24
Míg ha egyedül vagy, akkor két lábbal álsz a földön. Ha meg magányos, akkor csak egyel, mert a másik lábad valahol máshol van.
"Studs, mares and colts :D" a.k.a. Hans 2008.12.15. 11:54:52
ON: A posztírónak!
Ez se szakítós sztori, de annak kéne lennie.
Ha a kapcsolat már nem működik,
eszedbe ne jusson még gyereket is szülni!
Még elég fiatal lehetsz ahhoz, hogy mással megtaláld a boldogságodat
bagolybagoly 2008.12.15. 11:55:17
mütyür 2008.12.15. 11:56:09
asztmám már van, de mondjuk azt nem szomorúság okozta, hanem a pollenallergia elhanyagolása:))
nekem a kezeimen lettek szép viszketős-fájós pöttyeim, hiába kentem bármivel semmi sem használt...viszont a szakítás igen:))) csak ilyet nem írtak fel nekem az orvosok:))
Sztravinszka 2008.12.15. 11:56:27
vadkörte (és vár csak ül ) 2008.12.15. 11:56:39
Kösz Nard a definíciót :)
Pont ez a bajom ezzel a szóval...h. azt hirdeti, h. jobb egyedül mint egy társsal, szóval ne is próbálkozz!!
Tiduj, amit te leírtál az teljesen más! Sok minden miatt lehet vki egyedül, most én is így vagyok, csak a fentiek miatt nem szeretem a szinglizést!!
mütyür 2008.12.15. 11:59:28
de legalább most elgondolkodott a dolgon... ezért gondolom, hogy most már tud változtatni.
mütyür 2008.12.15. 12:01:38
SE márkaboltja meg elmehet a búsba... :S
"Can't Stop The Signal..." 2008.12.15. 12:02:42
Érdekes és igen hatékony, válalati szempontból ez a kialakított "kaszt".
Profitnak csak tökéletes robotok kellenek......
lenoardo999 2008.12.15. 12:02:43
vadkörte (és vár csak ül ) 2008.12.15. 12:02:45
nashy 2008.12.15. 11:51:44
De jól leírtátok amit én akartam, pont ez a bajom a szingli szóval!!!
Sokat tanultam ma de. és fájó szívvel megyek, de muszáj...majd este még okosodom :))
the_force_with_you 2008.12.15. 12:03:22
mütyür 2008.12.15. 12:03:40
nadekérem
mütyür 2008.12.15. 12:04:37
ööö, na majd írok neked mélt este:)
vadkörte (és vár csak ül ) 2008.12.15. 12:06:45
De legalább nyomatékosítottam!
potpourri (törölt) 2008.12.15. 12:07:00
De ha mégsem, szóval ha még menthető a házasság, így akkor sem fogja tudni rendbehozni, mert ehhez ketten kellenek.
mütyür 2008.12.15. 12:07:21
:)
pápá
lenoardo999 2008.12.15. 12:11:45
ha még itt vagy - bocs az éretlen tiniért. Úgy kellett volna írnom, az éretlen tiniként gondolkozó...
de mi a boldogság?
Begi9 2008.12.15. 12:13:17
Gondolom, a posztíró azért még fiatal, hisz gyereket szeretne.A gyerek nem old meg semmit.
Sokan választják a kényelmesebb megoldást, maradni a régi rosszban.
Én 2 éve váltam el.Hasonló volt a szitu.A volt férjem mindent bevetett, lelkileg zsarolt.Rájött, hogy mennyire szeret,hogy milyen szexi és kívánatos vagyok 40 felett is...stb.
Tényleg, le is fogyott.Nem érdekelt.Azt mondtam neki:Most rossz neked, tudom, de gondolj arra a 20 évre,amit én végigsírtam, és nem érdekelt.Felneveltem a gyerekeket, a kedvükért veled maradtam, de azt a néhány évet, ami még hátravan, szeretném nyugalomban leélni.
Elváltunk.Végülis békésen, igaz,mindenféle kurva voltam, meg minden.Aztán ez is elmúlt.Márciusban újranősült.Remélem tanult a hibákból.
A körülöttem élők azt mondják, nagyon erős, és bátor vagyok.Azért nem olyan könnyű, de megérte.
mütyür 2008.12.15. 12:13:38
itt-itt, 4ig szól a munkaidő:D
csak olvasd el pontosabban a kommenteket. mindenki azt javasolja, hogy először üljön le a férjével, beszéljék meg, és ha végképp nem megy a dolog, akkor váljanak szét. ezen nem tudom, mi az éretlen tinigondolkodás.
Sztravinszka 2008.12.15. 12:14:38
A posztból ilyesmi nem derül ki, csak egy kapcsolati hullámvölgy vagy ellaposodás.
Lui_78 2008.12.15. 12:16:11
Fiatal koromban egyszerűen rondának hívtuk őket...
:D
Tiduj 2008.12.15. 12:22:02
mütyür
ha még itt vagy - bocs az éretlen tiniért. Úgy kellett volna írnom, az éretlen tiniként gondolkozó...
Kedves leonardo999
Ha tanulmányoztad a kommentek hosszú sorát, akkor láthatod, hogy (legtöbbször) először idézünk, után szólunk hozzá.
Tudod úgy könnyebb megérteni, hogy ki mire is gondol.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.12.15. 12:22:14
Lui_78 2008.12.15. 12:23:29
Majd belülről...
:D
nashy 2008.12.15. 12:28:01
hát épp ezért írtam le mi is az, mert nem hallottál még róla. Szívesen :-))
lenoardo999 2008.12.15. 12:30:22
az írtad, "nem_ ragaszkodunk olyan emberhez, akivel nem vagyunk boldogok."
Tehát: mikor is vagy boldog? Ha teljesülnek az elvárásaid? Miközben az elvárások a romantika meg egyéb ilyen csatornák, magazinok egyéb média és hasonló barátnőélményen alapulnak. Vagyis ha nem teljesülnek a reklámmédia által irányított elvárásaink, akkor új partner után kell néznünk? Igen, ez a divat. Ezért kevés a házasság és ezért válnak el több mint 50%-ban még azok is, akik összeházasodnak. De, a válás után egy évvel már egy ugyanolyan kapcsolatban találják magukat, mint amiből menekültek. Istenen, hát akkor végre nem paradigmát kéne váltani?
Sztravinszka 2008.12.15. 12:31:25
nyunyuli 2008.12.15. 12:33:18
Szinglik?
Fiatal koromban egyszerűen rondának hívtuk őket...
:D
ezért szégyeld magad!:)
sarokba, kukoricán térdelés jár:D
Sztravinszka 2008.12.15. 12:33:33
mütyür 2008.12.15. 12:34:18
1. mindenkinek mást jelent a boldogság.
2. honnan veszed, hogy itt bárki is média által irányított ember?
the_force_with_you 2008.12.15. 12:34:30
mütyür 2008.12.15. 12:35:33
meg fogod kapni:)
Tiduj 2008.12.15. 12:36:37
Nyilván feltételezés, mert nem ismer bennünket.
mütyür 2008.12.15. 12:37:31
Fitz 2008.12.15. 12:40:16
Szinglik?
Fiatal koromban egyszerűen rondának hívtuk őket...
:D
"Régen is voltak kövérkés, korpás bajszú lányok, de hogy ez egyszer divat lesz, azt nem gondoltam volna."
Lui_78 2008.12.15. 12:42:12
Inkább büntess máshogyan:D
Lui_78 2008.12.15. 12:44:01
Meg kell ölnöm Frank Drebint...
citromba harapott lány 2008.12.15. 12:44:06
És igen, vannak boldog szinglik, de azért boldogabbak lennének, ha lenne párjuk. Ne csináljunk már úgy, mintha jó lenne egyedül lenni huzamosabb ideig...
Fitz 2008.12.15. 12:44:49
Van akinek jobb úgy.
mütyür 2008.12.15. 12:45:14
de nem is állította itt senki, hogy aki egyedül van, feltétlen így is akar meghalni.
bigthereal 2008.12.15. 12:45:50
leonardo, nagyon igaz!!!
nashy 2008.12.15. 12:46:14
na ezt most én nem értem, milyen hamis menekülési útvonalról beszélsz?
citromba harapott lány 2008.12.15. 12:47:12
Számomra nem jött le ez tisztán, abból amiket írtatok, csak ezért írtam ki ilyen egyértelműen...
Lui_78 2008.12.15. 12:47:13
Vannak akik jobb, ha szinglik...eheheh:D
Bizonyos EQ alatt törvénybe iratnám, hogy nem lehet párkapcsolata...
:D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.12.15. 12:47:15
Nekem vannak ötleteim az eredményes, hatásos büntetéseidre Lui! :)
lenoardo999 2008.12.15. 12:47:17
persze, hogy nem ismerlek titeket. Azonban a statisztikák azt bizonyítják, hogy így van. Ha ti kivételek vagytok. Örüljünk. "A mindenkinek mást jelent a boldogság" kijelentés nem lehet igaz, mert az általános jelentéssel bíró szavaink azért jöhettek létre és értelmezhetők, mert van közös jelentéstartalmuk. ha például azt írom: akkor vagyok boldog, ha teljesülnek az elvárásaim, akkor erre az általános definícióra tettem kísérletet. Ha a tiéd más: hallgatom. Azonban olyan szó, ami mindenkinek mást jelent: nem létezik.
Preis · http://www.glasso.hu 2008.12.15. 12:47:29
mütyür 2008.12.15. 12:48:03
sztem szinte mindenki azt írta, hogy inkább van egyedül, mint rosszban...
Muha 2008.12.15. 12:48:14
Aki nem hajlandó fejlődni, az úgyis bevonzza a korábbi baromságokat. Ezért ismétli magát a történelem.
juhé 2008.12.15. 12:48:18
Akinek ez a baja, soha nem lesz boldog.Ha viszont megbeszélte a párjával, és az tényleg szarik rá, akkor nem ő az igazi.
nyunyuli 2008.12.15. 12:48:42
Ó Lui:D
hogyan?:D
citromba harapott lány 2008.12.15. 12:48:50
Nem volt ez szerintem egyértelmű azokból, amiket íratok, ezért fogalmaztam ilyen "erősen"...
mütyür 2008.12.15. 12:51:06
akkor úgy fogalmazok, hogy minden szónak van objektív tartalma, minden más hozzá szubjektív. te teszed hozzá a saját kis világodat.
egy északi ember, ha kiadod neki feladatként, hogy rajzoljon le egy fát, 99%ban fenyőfát fog neked rajzolni. egy olasz mondjuk egy pálmát. mindegyik fa, mégis teljesen más.
Lui_78 2008.12.15. 12:51:38
Kezdetben főzz nekem egy finom vacsorát, finom borral és desszerttel. Ezeket nagyon nem bírom. Feltehetsz lágy zenét, attól gutaütést kapok. A végén mintegy bevégeztetésül táncolhatsz nekem valami vad latin buja táncot. Ezt rettentően utálom.
A többit Rád bízom..
:D
Muha 2008.12.15. 12:51:38
Saját magad. (bár ez kettő, de egy a jelentése.)
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.12.15. 12:51:56
Tiduj és Mütyür
persze, hogy nem ismerlek titeket. Azonban a statisztikák azt bizonyítják, hogy így van."
Ne haragudj már, milyen statisztikák, hol vették fel a mintát és mit bizonyítanak?
"Statisztika, tetovált kutyák"
www.youtube.com/watch?v=UuR0xnusQOc
Muha 2008.12.15. 12:53:14
mütyür 2008.12.15. 12:54:19
egyébként meg, ha mindenáron ki akarod belőlem húzni, nekem pl nem az a boldogság, ha az "elvárásaim" teljesülnek. akkor már inkább vágy, de semmiképp sem elvárás.
nyunyuli 2008.12.15. 12:54:24
ha ezt mind utálod, mit tegyek veled?:D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.12.15. 12:54:29
De tilos light colat kapnod, attól is becsavarodsz. Hogy megy a nővé operálási műtéted Lui? :) Jut eszembe! :)
2008.12.15. 12:55:31
Lehet nem akarnak a sajátjukkal foglalkozni, inkább másén csámcsognak és szórják a jó tanácsokat, ahelyett, hogy a sajátjukra találnának megoldást, ha már olyan ügyesek? :D Vagy esetleg nekik nincs semmi kapcsolatbeli problémájuk? :D Kétlem...
Más répájával a csalánt sokkal egyszerűbb! De főleg viccesebb.
Empátia, és huanizmus nem számít, az úgyis kamu!
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.12.15. 12:56:03
erről mondta egy kockafejű, hogy ez nem így van, hiszen akkor a föld népessége állandó maradna. Helyette azt kell mondani, hogy minden perben meghal egy ember, de 1.158 születik :)
Lui_78 2008.12.15. 12:57:01
Megvan a mellem:) Egy szamoai asszony melleit kapom meg, aki megfulladt éjjel a súlya alatt. Egy etióp nő száját is megvettem az ebayen, akkora lesz, hogy gólyák fognak rajta fészkelni. A seggemet rövid tanakodás után megtartom.
:)
bagolybagoly 2008.12.15. 12:57:32
ha munkánkban nem találunk egy idő után elég kihívást, elég pörgést és motivációt, azt sem szabad otthagyni? üldögélni kell akkor ott is tovább?
aki mégse üldögélne, hanem más állás után néz, az a galád soha nem lehet boldog, mert x év múlva abba a munkába beleun, és akkor megint vált. és ez valami végtelen szomorúság ... szörnyű, hogy megint egy új munkának fog örülni?
mütyür 2008.12.15. 12:57:42
a posztot azért írták, mert véleményeket kér. ezt adjuk meg.
ha nem tetszik...
Lui_78 2008.12.15. 12:57:46
Hogyhogy mit? Hát büntess:D
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.12.15. 12:57:51
azáltal, hogy másokét megbeszéljük, a sajátunkat is jobban tudjuk elemezni. Legalábbis én, univerzális kvantorról leszokni... :-DDDDDDDDDDDDD
Muha 2008.12.15. 12:59:57
Vagy esetleg nekik nincs semmi kapcsolatbeli problémájuk? :D Kétlem...
Nekem nincs. :)
nyunyuli 2008.12.15. 13:01:13
Nyunyuli,
Hogyhogy mit? Hát büntess:D
reklamációt nem fogadok el utána:D
Lui_78 2008.12.15. 13:01:16
:D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.12.15. 13:02:07
Ne izgass Lui! :)
Lui_78 2008.12.15. 13:02:11
Nincs garancia?
:D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.12.15. 13:04:24
Nálam kell fizetni, garanciát csak arra tudok adni, hogy vissza pénzt, nem kapsz. :)
2008.12.15. 13:04:53
Tiduj 2008.12.15. 13:05:43
:):):) Ez jó vóóóót!
Sztravinszka 2008.12.15. 13:05:57
Lui_78 2008.12.15. 13:06:31
Ebben az esetben a legrosszabb rosszat fogod kapni. Pánsípozni fog neked a tudodki...
:D
Sztravinszka 2008.12.15. 13:07:00
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.12.15. 13:08:11
Pedig a bevételt belekalkuláltam az aktuális projectek budget-jébe. Hogy fogom leadni így 2492 projectet? Na majd jól feltalálok valamit, vagy írok valami dalt, verset. És befizetem a számláidat is, ahogy szoktam. :)
Lui_78 2008.12.15. 13:09:18
Fotózással kiegészítheted a zsebpénzt...
:D
lenoardo999 2008.12.15. 13:09:43
Tiduj 2008.12.15. 13:10:56
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.12.15. 13:11:01
De már lebeszéltem neked a pánsípos-oboás fotózást! Még elintéztem neked egy igazi nagy tubát is! :) Tudom hogy szereted! :)
Lui_78 2008.12.15. 13:21:55
Hogyan hálálhatnám meg?
:D
nyunyuli 2008.12.15. 13:25:40
nyunyuli,
Nincs garancia?
:D
nem áll módomban biztosítani:D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.12.15. 13:26:43
Figyelj, lenne pár project.... :DD
Rebelde 2008.12.15. 13:32:14
görény01 2008.12.15. 13:38:20
Lui_78 2008.12.15. 13:39:24
Ismersz:D
Muha 2008.12.15. 13:43:14
Valami ilyesmiről van itt szó. Akinek nincs önbizalma és fél, az minden épeszű ember számára szarba hajlandó beleragadni.
Sztravinszka 2008.12.15. 13:45:23
Vagy csak egy hisztis picsa nyekereg megint.
Muha 2008.12.15. 13:46:42
Én már értékelem ebben a lányban, hogy legalább kérdések megfogalmazódnak benne, és próbálja értékelni a helyzetet, míg sokan a probléma felismeréséig sem jutnak el.
Sztravinszka 2008.12.15. 13:48:23
nashy 2008.12.15. 13:51:03
már ne is haragudj, de ilyen beszűkült látásmódot!
Ha nem iszik, van melója, hűséges és akar gyereket, akkor hótziher, hogy egymáshoz valók vagytok és jól kijöttök egymáshoz?? És az, hogy szeret és tisztel és törődik veled, az nincs benne a kritériumokban?
görény01 2008.12.15. 13:53:34
Képzeld el, hogy egy hosszúcombú, fiúsan kis fenekű, sportosan kockás hasú, feszes, kis mellű csinos, barna hajú párod van, miközben te az alacsonyabb, nagy mellű, nőiesebb fenékkel rendelkező fekete hajúakat szereted, akik nem annyira öntudatosak hanem inkább kedvesek. Ilyenkor benned van a hiba, hogy nem érzed tökéletesnek a kapcsolatot?
Addig kell észbe kapni amíg nincs gyerek.
Muha 2008.12.15. 13:56:30
Ilyenkor benned van a hiba, hogy nem érzed tökéletesnek a kapcsolatot?
IGEN
Mivel nem úgy alakítod ki a dolgokat magad körül, hogy a belsőddel az harmóniában legyen.
mütyür 2008.12.15. 13:57:52
nem jó a példa, mert a külsőre alapoz.
görény01 2008.12.15. 13:58:00
IGEN
Mivel nem úgy alakítod ki a dolgokat magad körül, hogy a belsőddel az harmóniában legyen.
Viszont még nem haltam meg, van időm úgy alakítani....
Sztravinszka 2008.12.15. 14:11:27
Gaijin70 2008.12.15. 14:14:06
Ne is gondolj a babára. Egy jó barátom fejezte így ki magát: "a gyerek nem ragasztó". Ez szerintem mindent elmond.
Hidd el jönni fog valaki, aki miatt bánni fogod, hogy beleugrottál egy hülyeségbe.
Persze a Te életed. :)
Sztravinszka 2008.12.15. 14:14:24
nashy 2008.12.15. 14:18:58
akkor megint félreértettük egymást? Te épp arról írtál, hogy nincs oka nyavalyogni a posztírónak, mert nem verik meg nem csalják meg stb. - én pontosan erre írtam, hogy az még rohadtul nem elég. A szeretet és tisztelet hiányát te nem tekinted elég fajsúlyos problémának?? Hát miről szóljon egy kapcsolat??
görény01 2008.12.15. 14:20:19
Ellentétes véleményen vagyok. Két boldogtalan ember nem fog boldogan gyereket nevelni. Bár elhamarkodottan házasodtak, gyerek még nincs, tehát egy esetleges válás még nincs túl későn. Ha a problémákat nem tudják értelmesen megbeszélni, vagy megbeszélik, de túlságosan eltérnek az igényeik, konszenzusra sőt még elegendő kompromisszumra sincs lehetőség, akkor válni kell minél gyorsabban.
Sztravinszka 2008.12.15. 14:22:28
- leszarta a férje az esküvőn, nem foglalkozott vele
- az ágy átellenes oldalán alszanak, ritkán van szex
- a kanapén távol ülnek egymástól
- nem ér hozzá, amikor elmegy mellette
Ezek nem fajsúlyos kapcsolati problémák számomra, hanem hiányosságok. Amiket meg kell beszélni, meg kell kérni a párját, hogy figyeljen jobban. Milliószor lerágott csont, hogy a férfiak figyelmetlenebben az érzelmeik kifejezése területén, kevesebb is az igényük.
nashy 2008.12.15. 14:27:21
ez a négy dolog több mint elégséges ahhoz, hogy levonhassuk, az alapok hiányoznak a kapcsolatból. Őszintén szólva kétlem, hogy ezeket helyre lehet hozni, és visszaállítani a szeretetet és törődést ott, ahol már rég elmúlt.
Ez nem figyelmetlenség, hanem a férfi nem igényli a nő közelségét. Még a férfiak sem annyira "figyelmetlenek" és hülyék, hogy valamilyen formáját ne találnák meg annak, hogy éreztessék, hogy jelentünk nekik valamit. Ez így már régesrég rossz.
Sztravinszka 2008.12.15. 14:28:49
Sztravinszka 2008.12.15. 14:31:17
görény01 2008.12.15. 14:34:26
Ezzel az állítással már inkább egyet tudok érteni. Én is az első két kapcsolatomban tanultam meg ezeket, a harmadikban már jobban figyeltem. De az ágy ellentétes oldalán alváshoz én is ragaszkodok.
citromba harapott lány 2008.12.15. 14:51:58
Egyetértek veled, Sztravinszka, jöjjön a posztoló, és fejtse ki részletesebben a baját, ha nem csak közhelyeket akar kapni...
DrBrain 2008.12.15. 15:59:30
Persze nem minden érzelmi szükséglet egyforma. Néhány csak kellemes érzéseket vált ki belőlünk, vannak olyanok is amik egészen eufórikussá tudnak tenni. Olyan erős boldogság érzetet keltenek, hogy akár szerelembe is esünk azzal aki az igényünket kielégíti. Ezek a legfontosabb érzelmi igények. Pontosan ezek azok amiket a férj és feleség a házasságban elvár a partnerétől! A posztolótól tudjuk neki a ragaszkodás és szeretet ilyen ez gondoskodás kifejezése. A biztonságot, kényelmet és elfogadást szimbolizálja. Amikor a partner gyengéd, ragaszkodó akkor azt az üzenetet közvetíti, hogy fontos vagy számomra. Gondoskodom rólad és megvédelek. Törődöm azzal milyen gondjaid vannak és segítek ha igényled.
Ha most ez nincs is nincs minden veszve mert ez mint minden más tanulható.
:)R:) 2008.12.15. 23:02:26
Es az hogy mi a boldogsag szerintem az meg mindenkinek mast jelent.
the_force_with_you 2008.12.16. 09:16:07