Történet egy kedves pszichopatáról, aki nem tud leszállni senkiről.
Sziasztok!
Ígértem posztot, könnyed lesz és remélem vicces, bár lehet hogy kicsit hosszú, kitartó volt az illető. =) Már jópár éves a történet, én akkoriban 17 (lány), ő 21, mindketten sose-volt-még-kapcsolatunk állapotban. Megismerkedés teaházban karácsony előtt, én barátnős pletykapartin, ő egyedül a szomszéd asztalnál, kitartóan néz (mint később megtudtam közben a naplóját írta...). Barátnők diszkréten el, srác felteszi a nagy kérdést: akarok-e vele ímélezni. Lányos zavaromban nemet mondtam, mondván én így nem ismerkedek, de nem volt veszve a helyzet, elfelé menet a kezembe nyomta a címét rózsás levélpapíron. Paff... Ettől erősen gondolkodóba estem, de barátnőim lelkesedésétől is áthatva írtam neki. Egy darabig ment a levelezés, én vagyok az ő karácsonyi ajándéka stílusban, majd találkozgatások. Kézenfogásnál tovább sosem jutottunk. Tavasz felé már láttam hogy ebből nem lesz semmi, a barátnőim is lelkesebbek mint én, meg nem is jött be a srác stílusa, nem szeretem pl ha valaki folyton azt mondja mennyire cuki vagyok. =) Meg is mondtam a srácnak hogy ő többet akar tőlem mint én tőle, nem működik, sajnálom. Erre a legjobb ellenérvet sikerül felhoznia amit valaha hallottam, azóta is nevetek ha eszembe jut: dehát a szerelem egy döntés! És én döntsem el hogy szerelmes leszek belé! Mondtam neki hogy ez nem így megy nálam, és jobb lesz ha egy darabig nem leszünk kapcsolatban egymással, úgy könnyebb felejteni. Hát ez nem tartotta vissza a srácot attól hogy ímélezzen, legyünk barátok, amit én először kedvesen, majd kevésbé kedvesen, majd nem reagálva próbáltam elutasítani, de nem adta fel! Minden sátoros ünnepkor kaptam tőle képeslapot ímélben meg postán, édibédi nyuszikkal meg cicákkal, "te is pont ilyen cuki vagy" szöveggel... Karácsonykor még a legjobb barátnőmet is felhívta (nem tudom hogy jutott a számához), hogy a tesóm nevét megkérdezze, hadd kívánjon neki is boldog karácsonyt a képeslapon... majd köszönőlevelet küldött a barátnőmnek... Ez a levélküldözgetés vagy két évig ment, de azóta is minden karácsonykor lesem a postát... =) De a legjobb az volt, mikor egy évvel a randizgatásaink után próbált hívni itthon, írt mélt, és még sms-t is küldött, mondván egy évvel azelőtt találkoztunk először. Mindezt valahogy egy Micimackóról és Malackáról szóló történettel próbálta elmagyarázni... A számát persze már rég kitöröltem, és annyira zavaros volt az sms amit írt hogy visszakérdeztem, ki az, majd mikor rájöttem elhitettem vele hogy már másé a telefonszám, bizonyos "Andor"-é. Gondoltam fiúkat nem zaklat... tévedtem. Még azon a nyáron írt "Andornak" sms-t, nem ismer-e engem véletlenül, merthogy érdeklődne, hogy sikerült nekem az érettségi. Pff... Megkértem egy barátomat hogy hívja vissza mint "Andor", és magyarázza el hogy rossz helyen jár, azóta nem telefonált szerencsére. =) A levelek is elmaradtak (vagy élből kidobják őket az ősök =D), iwiwen se jelölt be, sőt nem ugrott rám egy sötét sikátorban, bár anyukám ettől erősen tartott. =) Azért megkérdezném a blognéptől, mit lehet egy ilyen helyzetben csinálni, amikor semmi sem hat? Volt már valakinek ilyen? Én nem tudtam vele mit kezdeni...
Remélem nem untátok nagyon =)
Nihil
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
settler 2009.01.13. 06:14:54
dr. gernika 2009.01.13. 06:33:41
Hát, a sötét sikátortól nem kellett tartanod, max. egy plüssállatkával simizett volna össze. Az ilyenek idegesítőek, de szerencsére ártalmatlanok. Valószínűleg kinőtte, miután szert tett egy reális kapcsolatra.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.13. 06:41:37
Eléggé undorító a stílusa, cukiság felemlegetése...brrrr! Az ilyen pszichopatáktól mentsen az ég mindenkit :)
"Mindezt valahogy egy Micimackóról és Malackáról szóló történettel próbálta elmagyarázni..."
Ez érdekelne, hogy hogyan sikerül ebbe bármit is belemagyarázni :)
Caddy 2009.01.13. 06:49:15
Cuki. :D
Nem biztos, hogy pszichopata (bár elég valószínű), inkább kicsit félős, aki nem tud mit kezdeni egy ilyen helyzettel, kapcsolattal. Már az is nagy dolog,hogy elkérte a címedet,hogy tudjon neked írni. Csak sajnos az az igazság,hogy általában az ember lánya nem szereti a határozatlan pasikat.
@gernika: nem nőtte ki, csak talált mást akit üldözhet. :)
2009.01.13. 06:50:51
Édes lenne a sztori, ha nem tudnám, milyen idegesítő ez...velem többször volt ilyen, és nem tudok okos tanácsot adni...van akivel a legkeményebb, durva szöveg se segít...nem kell felvenni a telefon, vagy sms-t. Idegesítő ez, és vannak ismereteim arról, hogy ez minden korosztályban előfordul, és van aki sajnos nem növi ki...:(
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.13. 06:54:33
Szerintem nem határozatlan, hanem inkább bárgyú módon ostoba.
2009.01.13. 07:01:02
Caddy 2009.01.13. 07:05:09
De cáfoljatok meg csajok!
@{Tícia}: na ja. (Most elgondolkodtam, és lehet, hogy lehet.) :)
2009.01.13. 07:08:10
Caddy 2009.01.13. 07:11:57
(Hú, ezt lehet pörgetem még magamban.)
2009.01.13. 07:22:58
Caddy 2009.01.13. 07:25:49
airmazs (törölt) 2009.01.13. 07:27:52
Borsószem 2009.01.13. 07:33:54
Nihil kedves, a tegnap esti rosszkedvem az alvástól ugyan nem lett jobb, de ettől a poszttól igen! :)
Borsószem 2009.01.13. 07:35:35
mütyür 2009.01.13. 07:35:46
Nihil kérünk még sztorikat:))
mütyür 2009.01.13. 07:36:24
mütyür 2009.01.13. 07:37:40
dr. gernika 2009.01.13. 07:38:33
Borsószem 2009.01.13. 07:38:46
Egy baj van, addig nem készül el a kezeslábas...
mókus 2009.01.13. 07:40:24
Senki sem kényszerítette..
mütyür 2009.01.13. 07:43:28
@gernika: lássuk be, bátor lépés volt:))
Borsószem 2009.01.13. 07:44:57
Nem mindig baj, ha hallgatunk a környezetünkre egy kicsit, és adunk egy esélyt olyan dolognak is, ami mellett magunktól elmennénk. Végülis jó esetben ők a legjobbat akarják nekünk, és nem feltétlenül egy pszihopatát tukmálnak ránk! :)
Borsószem 2009.01.13. 07:47:35
Kristálycsepp,a lila démon visszatért :) 2009.01.13. 07:51:06
Ez olyan kis cuki poszt volt így félig nyitott szemmel,reggel :). Egyébként tényleg léteznek ilyen srácok:engem a múltkor egy buliban azért kapott le egy régi ismerős, mert nem volt senki,akivel táncolhattam volna, ezért hívtam őt, hogy táncoljon velem, a srác meg ezen felbátorodott...Alig bírtam lerázni utána :S
mütyür 2009.01.13. 07:55:12
Kristálycsepp,a lila démon visszatért :) 2009.01.13. 07:58:18
Most majdnem lefordultam a székről :))) Korán reggel ilyen poénokat! :D
Kristálycsepp,a lila démon visszatért :) 2009.01.13. 08:00:07
mütyür 2009.01.13. 08:03:40
Borsószem 2009.01.13. 08:08:14
Nem olvaslak titeket tovább.
www.youtube.com/watch?v=1M1NW65tXZ4
Ettől a számtól visszajött a tegnap éjszakai depim...
Amúgy koránkelős hányinger rulez...
mókus 2009.01.13. 08:08:22
mütyür 2009.01.13. 08:10:27
@mókus: nem azt mondta, hogy nem tetszett neki, csak kellett a noszogatás...
Borsószem 2009.01.13. 08:10:39
Borsószem 2009.01.13. 08:12:08
Kristálycsepp,a lila démon visszatért :) 2009.01.13. 08:13:03
mütyür 2009.01.13. 08:13:23
Borsószem 2009.01.13. 08:14:52
mütyür 2009.01.13. 08:16:24
Kristálycsepp,a lila démon visszatért :) 2009.01.13. 08:16:52
Borsószem 2009.01.13. 08:19:12
De ma asszem a TO-s néni fog. Tökre kedvel engem. Csak meglát, és már messziről ordítja: Már megint maga? :D
Borsószem 2009.01.13. 08:20:05
mütyür 2009.01.13. 08:20:44
Borsószem 2009.01.13. 08:21:25
mütyür 2009.01.13. 08:22:30
mashbp 2009.01.13. 08:24:14
Nagyon aranyos post. Hallottam már hasonló esetet, ott a lány egy adott pillanatban közölt néhány kitalált szexuális abberációt mint kívánság. A napi tíz hívás + sms áradat nullára redukálódott.
Borsószem 2009.01.13. 08:25:07
mütyür 2009.01.13. 08:26:01
Kristálycsepp,a lila démon visszatért :) 2009.01.13. 08:27:50
Én még nem tudtam kinyitni a szemem...Nincs nekem ahhoz energiám még :d Lassan kéne kvt inni...
mütyür 2009.01.13. 08:27:55
Borsószem 2009.01.13. 08:28:05
(Belegondoltál már, hogy lehet, hogy a szomszéd távcsővel kukkol?) :D
Kristálycsepp,a lila démon visszatért :) 2009.01.13. 08:28:46
Borsószem 2009.01.13. 08:29:49
@mütyür: Nem, nem vicc, nekem fizikai hányingerem van a koránkeléstől. Érdekes, ha délután 2kor kelek, semmi bajom! :)
mütyür 2009.01.13. 08:30:58
mütyür 2009.01.13. 08:32:17
én simán fel tudok kelni reggel...ha nem számítjuk a 40 perc nyöszörgést és anyázást:D
mashbp 2009.01.13. 08:32:20
Már, hogy mit mondott az illető?
Elég gusztustalan, de a pisi-kaki verzíókat bőven kimerítette.
Borsószem 2009.01.13. 08:33:49
Már irodában?
Borsószem 2009.01.13. 08:36:17
mashbp 2009.01.13. 08:38:15
A lekoptatott illetőt nem ismerem, csak a zaklatás alanyát.
Ofisz ofkorsz.
tuli _ 2009.01.13. 08:42:05
A pasi remélem már kinőtte a kapaszkodását egy lehetőségnek látszó dologból.
Kristálycsepp,a lila démon visszatért :) 2009.01.13. 08:42:59
@Borsószem: jó lenne, ha sietnél, én már lassan két órája bent ülök az irodában...dógozzá csak te is :D
mütyür 2009.01.13. 08:43:12
Borsószem 2009.01.13. 08:46:43
A tanár bácsi meg megvár. Azért asszem, felöltözöm.
7re jársz? :((((((( (Összes részvétem!)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 08:47:04
mütyür 2009.01.13. 08:48:41
jtrencsenyi 2009.01.13. 08:49:00
Azota en probalom elobb rendesen megismerni a kezdemenyezo holgyet es csak azutan elhajtani, ha akkor sincs meg az osszhang.
mütyür 2009.01.13. 08:50:43
mütyür 2009.01.13. 08:51:43
jtrencsenyi 2009.01.13. 08:52:45
mütyür 2009.01.13. 08:55:38
jtrencsenyi 2009.01.13. 08:56:10
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.01.13. 08:58:37
Kristálycsepp,a lila démon visszatért :) 2009.01.13. 08:58:47
Borsószem 2009.01.13. 08:59:04
mütyür 2009.01.13. 08:59:24
tuli _ 2009.01.13. 09:00:13
a remény hal meg utoljára, ő is így gondolta:D
@jtrencsenyi:
a fiú itt is kapott esélyt, de nem jött a szerelem.
döntés kérdése talán az, hogy amíg nem bízom a másikban, nem engedem meg magamnak, hogy szerelmes legyek belé. az működik nagyjából:) persze így is lehet pofáraesés, de kisebb eséllyel.
Borsószem 2009.01.13. 09:01:02
Elég régóta van már ez a koránkelés undoritiszem, kissé túlhordott volna a baba. :D
@Kristálycsepp,a lila démon(még félig alszik): Mindig csodáltam az ilyen energiagombóc embereket! :)
mütyür 2009.01.13. 09:01:07
jtrencsenyi 2009.01.13. 09:01:10
Kristálycsepp,a lila démon visszatért :) 2009.01.13. 09:01:41
Borsószem 2009.01.13. 09:02:34
mütyür 2009.01.13. 09:03:03
a folyamattal persze igazad van.
mütyür 2009.01.13. 09:03:56
jtrencsenyi 2009.01.13. 09:04:50
Muha 2009.01.13. 09:04:56
kata63 2009.01.13. 09:04:57
Mármint, miután teljesen spontán módon és megállíthatatlanul elsodortak az érzések és érzelmek és önkívületi állapotba kerültük, el kell döntenünk, mi a fenét kezdünk most ezzel a helyzettel...
Piócákat a legkegyetlenebbül, határozottan le kell tépni...
Üdv mindenkinek
Borsószem 2009.01.13. 09:05:10
mütyür 2009.01.13. 09:05:26
tuli _ 2009.01.13. 09:06:08
ismerek olyat, akinek nincs szeme hozzá, még a nyilvánvaló jeleket sem vette észre. a barátai világosították fel, hogy bizony itt elég erősen nyomatják neki a lehetőségeket, ő meg tágra nyílt szemekkel csodálkozott.:D
Borsószem 2009.01.13. 09:06:25
mütyür 2009.01.13. 09:06:29
Muha 2009.01.13. 09:06:46
Nézzétek meg a többi képet is, ahonnan ez van. Remekek.
mütyür 2009.01.13. 09:07:23
mütyür 2009.01.13. 09:08:06
Parajka 2009.01.13. 09:08:13
Ezt már mástól is hallottam, szerintem valahol valakik ezt vallják, tanítják.
Magam 40 fölötti barátnőmtől hallottam, miután közösen úgy döntöttek, hogy együtt maradnak, mégsem válnak.
Ha valaki többet tud erről, az lécci írja meg.
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 09:08:22
jtrencsenyi 2009.01.13. 09:08:49
Ja es lovam sincs! ;)
Egyebkent barna, mostmar itt-ott nehany osz hajszallal. :)
Borsószem 2009.01.13. 09:11:09
Kristálycsepp,a lila démon visszatért :) 2009.01.13. 09:11:48
Huh...Ahogy látom, te is el tudod engedni magad :D
Borsószem 2009.01.13. 09:11:50
mütyür 2009.01.13. 09:12:16
jtrencsenyi 2009.01.13. 09:12:52
Kristálycsepp,a lila démon visszatért :) 2009.01.13. 09:14:54
Szerelem,döntésből? Pfúj!
Muha 2009.01.13. 09:15:35
mütyür 2009.01.13. 09:17:10
Muha 2009.01.13. 09:17:42
tuli _ 2009.01.13. 09:18:36
Az más ügy. Mert volt szerelem valamikor, majd ellaposodott a kapcsolat, jöttek a problémák, elhidegültek. Gondolom. Az valóban döntés kérdése, hogy ér-e annyit a kapcsolat, hogy beletegyünk mindent, és újra feltámadhat a szerelem. Ez valóban döntés kérdése. És működik, tapasztalatból mondom:)
mütyür 2009.01.13. 09:18:58
jtrencsenyi 2009.01.13. 09:18:59
Edes volt, mert delben mindig valahogy a mellettem levo agyra sikerult keverednie. Aztan persze alvas helyett vegigvigyorogtuk a szieszta idot. Ma mar biztosan nem tudna ravenni, hogy felaldozzam az ebed utani alvast. Na, jo! Lehet, hogy igen. ;)
Csajok! Tenyleg csak ezert voltak a kezdeti sikereim, mert akkor meg szoke es kekszemu voltam? Milyen markaju hajfesteket ajanlottok? :)
2009.01.13. 09:19:20
Tapasztalat, hogy az ilyennek a leginkább gyógymódot jelentő dolog, egy-két csodálatos arcul csapás. Más nem szokott nekik segíteni.
LE kellene géppuskázni az ilyen beteg embereket.
Férfi létére naplót ír... Feltehetőleg a buzievagy? kérdésre nem éppen az "N" betűvel kezdődő szót mondanám, inkább az "I"-vel kezdődő és "GEN"-nel végződő szót vetné oda válaszul.
kata63 2009.01.13. 09:21:02
Szerelmes, mint írtam, az ember a sors keze, stb. stb. által lesz...
Döntéseket meg racionális alapon hoz....
Gond akkor van, amikor a sors és senki más sem vállal felelősséget a te döntéseidért...
Tehát, pl. többé-kevésbé működő, többgyerekes család feloszlatásáról, szerelmi alapon, nehéz döntést hozni...és sokszor van ilyesmiről szó.
Üdv Neked
mütyür 2009.01.13. 09:22:22
mütyür 2009.01.13. 09:22:54
Muha 2009.01.13. 09:23:39
jtrencsenyi 2009.01.13. 09:24:30
Pedig tenyleg nem a boseg zavaraval kuszkodom. Valoszinuleg "elkenyelmesedtem" a tiz ev alatt. :)
mütyür 2009.01.13. 09:24:33
görény01 2009.01.13. 09:27:37
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 09:28:21
@Borsószem: Így is van! Én nem akartam, isten látja lelkem :D Szerintem nem is teljesítettem jól, vagy mittudomén már.
Borsószem 2009.01.13. 09:28:35
"mondanám", rohadt Freud! :D
Kristálycsepp,a lila démon visszatért :) 2009.01.13. 09:29:12
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 09:29:20
@jtrencsenyi: Soha, de volt egy szabolcsi nőm. Tündér volt.
Kristálycsepp,a lila démon visszatért :) 2009.01.13. 09:29:48
Parajka 2009.01.13. 09:30:12
Emiatt ne aggódj. Nem mindenki bukik a szőke, kék szemű pasikra.
jtrencsenyi 2009.01.13. 09:31:11
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 09:31:46
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 09:32:23
kata63 2009.01.13. 09:33:03
thargoid 2009.01.13. 09:33:09
mütyür 2009.01.13. 09:33:20
@Kristálycsepp,a lila démon(még félig alszik): hát ez az, hogy én is:)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 09:34:27
mütyür 2009.01.13. 09:34:30
jtrencsenyi 2009.01.13. 09:34:39
kappan (törölt) 2009.01.13. 09:35:02
Nah, mindegy, reggel van, ez meg itt felhúz. Vagy inkább magamat húztam fel.
mütyür 2009.01.13. 09:35:33
tuli _ 2009.01.13. 09:36:02
és akkor az összes nyomulós ilyenekre hivatkozik, hogy biztos csak nem vette észre:DD
Borsószem 2009.01.13. 09:36:45
jtrencsenyi 2009.01.13. 09:37:16
mütyür 2009.01.13. 09:37:45
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 09:38:50
@jtrencsenyi: Jaaa, értem. Nem is tudom már honnan és mikor hallottam először. Lehet, hogy valami környékbeli cimborámtól, nem tudom.
mütyür 2009.01.13. 09:39:52
Kristálycsepp,a lila démon visszatért :) 2009.01.13. 09:41:05
Szia Borsó! Sok szerencsét! :)
jtrencsenyi 2009.01.13. 09:41:56
görény01 2009.01.13. 09:43:59
jtrencsenyi 2009.01.13. 09:46:10
görény01 2009.01.13. 09:48:12
Komolyra fordítva a szót, szerintem nem azért nem küldenek jelzéseket, mert nem veszik észre! :)
Kendaq Pendragon 2009.01.13. 09:49:28
Én azért írtam volna neki a posztíró esetében erről, hogy gondolkodjon el egy kicsit, mert ha nem beteg, akkor magábanéz abbahagyja a zaklatást.
Amúgy a lekoptatás perfekt módszerrel csinálta. Grat.
A géppuskázás módszere meg vagy 60 éve elavult. Ha ez működne Mo. lakossága felére csökkenne...
Patria 2009.01.13. 09:53:47
Poszthoz nem tudok hozzá szólni, mert a bevezetőben benne van minden.
Lehet, hogy ma megint felmondok.
mütyür 2009.01.13. 09:55:07
2009.01.13. 09:56:02
Még szerencse h te vetted csak észre egyedül. Ne mond el a többieknek jó? :D
Mosgt h visszaolvastam most vettem észre én is.
Magyarázkodás: hát az úgy vooolt... :D
Nem azt akartam írni, amit írtam és sikerült összekutyulni a mondatot! :D
Hajlandó vagyok bármilyen módszerrel igazolni az elszólás igazságtartalmának hiányát...! :D
Patria 2009.01.13. 09:56:21
jtrencsenyi 2009.01.13. 09:56:24
Lehet, hogy azt kellett volna csinalnod, mint amit Michael Jackson csinalt minden moonwalk kozben. :) Ha ez mond egyaltalan valamit? Nem tudom melyik "zenei generaciohoz" tartozol.
görény01 2009.01.13. 09:58:54
Patria 2009.01.13. 09:59:11
Kristálycsepp,a lila démon visszatért :) 2009.01.13. 10:00:07
mütyür 2009.01.13. 10:00:25
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2009.01.13. 10:00:33
Ajjajj, a gyerek enyhén pszichopata volt. Mondjuk ki tart magánál rózsás levélpapírt? És azt is megkérdezném az itt jelen levő uraktól, hogy ki írt már naplót egy teaházban tökegyedül? [...]
mütyür 2009.01.13. 10:01:55
Kristálycsepp,a lila démon visszatért :) 2009.01.13. 10:02:10
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 10:02:18
Erről a naplós dologról eszembe jutott egy dal
Anal Cunt - You keep a diary (you faggot)
jtrencsenyi 2009.01.13. 10:03:59
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2009.01.13. 10:04:30
@Oral Fistfuck: na ja, Seth Putnam...
Patria 2009.01.13. 10:05:27
De most a tulaj szólt be. Szívességet teszek azzal, hogy segítek nekik miután elmegyek és még leugat. Felhúzott, és lehet bele fogok szarni, oldják meg ők. Már úgyis csak két hetet dolgozok itt. Olyan nagy tudásúak, akkor segítsen nekik az akinek hat anyja van!
mütyür 2009.01.13. 10:05:48
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 10:07:09
Patria 2009.01.13. 10:07:33
Sztravinszka 2009.01.13. 10:07:50
Én semmi arra utalót nem találok, hogy ez a férfi szenvedett volna valamitől. Csak mintha megfeledkezve magáról, tovább ápolta volna a kapcsolatot a maga különös, nyálasan ragaszkodó módján.
Amúgy a zsák a foltját megtalálja mondás kivétel nélkül minden kapcsolatra igaz (vagy egyre sem, lehet választani). Tegnap itt többen is eldurrantották ezt az okossághalmot az egyik posztra. Furcsállom, hogy most nagy a csend ezzel kapcsolatban.
Egyébként lehet dönteni sokminden felől. Én plö a hűségről szoktam azt mondani, hogy döntés kérdése. Szerelemmel kapcsolatban csak egyeszer történt meg velem, hogy valamiről döntenem kellett, méghozzá arról, hogy el tudom-e fogadni a fickót vagy sem. Három napig tartott bennem a "harc", aztán sikerült.
mütyür 2009.01.13. 10:08:18
Patria 2009.01.13. 10:09:13
@Oral Fistfuck: Szia! :)
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2009.01.13. 10:10:13
jtrencsenyi 2009.01.13. 10:10:30
Mostanaban en is megismertem par olyan tancot, amirol par eve meg azt hittem volna, hogy siman minden csaj t*kon rug erte. Pedig nem... :)
mütyür 2009.01.13. 10:14:37
jtrencsenyi 2009.01.13. 10:15:16
Joc 2009.01.13. 10:17:57
jtrencsenyi 2009.01.13. 10:19:07
Patria 2009.01.13. 10:20:58
www.youtube.com/watch?v=3kO0ofad3XI
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 10:21:08
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2009.01.13. 10:21:21
Kristálycsepp,a lila démon visszatért :) 2009.01.13. 10:24:18
mütyür 2009.01.13. 10:26:15
wildor 2009.01.13. 10:26:42
Kicsit kevesebb Mátrix-ot kéne nénznie a csókának úgy érzem :D
mütyür 2009.01.13. 10:28:22
indapass90210 2009.01.13. 10:28:35
Lunatica 2009.01.13. 10:29:23
mütyür 2009.01.13. 10:31:27
csak azt nem tudom még eldönteni, vajon Micimackós gumija volt-e, vagy rózsaszín, lila szívecskékkel:)
Lunatica 2009.01.13. 10:32:42
Muha 2009.01.13. 10:33:14
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 10:33:51
Szeva Luna!
mütyür 2009.01.13. 10:35:03
Szelid sunmalac 2009.01.13. 10:35:06
Lunatica 2009.01.13. 10:36:57
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2009.01.13. 10:38:50
Muha 2009.01.13. 10:39:41
mütyür 2009.01.13. 10:40:20
Lunatica 2009.01.13. 10:40:22
Szia Süni:)
FlybyWire 2009.01.13. 10:40:23
Hiba volt adni egy esélyt, ha az elején nem érezted tutinak a dolgot. Én ugyanezt a hibát követtem el, és én is itt állok ugyannyi idősen, mint te, egyedülállóként.
FIATALOK! Ha nem tuti a dolog azonnal, ne kezdjetek bele. Ennyi a nagy büdös tanulság.
Patria 2009.01.13. 10:40:54
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 10:41:39
mütyür 2009.01.13. 10:41:54
jtrencsenyi 2009.01.13. 10:42:14
Patria 2009.01.13. 10:42:36
Muha 2009.01.13. 10:43:15
mütyür 2009.01.13. 10:43:32
Muha 2009.01.13. 10:44:16
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.13. 10:44:32
Érdekes nekem szokott lenni. Kávézni pl egyedül szeretek (melóhelyen), akkor ne jöjjön oda senki a bajával....
mütyür 2009.01.13. 10:44:33
Szelid sunmalac 2009.01.13. 10:44:48
Fiatalok! Probalkozzatok batran! Ha olyan rondak, esetlenek es kozepszeruek vagytok, mint en, akkor nincs mas esely, mint probalkozni, kulonben a bides eletbe nem lesz semmi. Mi, akik nem vagyunk Brad Pittek, raadasul elso latasra bunkok is vagyunk, tartsunk ossze es bizonyitsuk be, hogy velunk is lehet dugni!
Muha 2009.01.13. 10:44:50
jtrencsenyi 2009.01.13. 10:45:05
Muha 2009.01.13. 10:45:40
hoel 2009.01.13. 10:45:49
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 10:46:06
Müty :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.13. 10:46:13
Az egyedül mozizásban épp az a jó, hogy nem kell megbeszélni senkivel a filmet :) Elgondolkozol rajta, tök egyedül, úgy az igazi a vélemény, és csak a tiéd.
FlybyWire 2009.01.13. 10:46:34
MEGszeretni meg lehet valakit annyira, hogy utána nagyon fájjon, mikor elveszítjük, de garantáltan el fogjuk veszíteni, mivel nem voltunk BELÉ soha szerelmesek, ezért a vele töltött idő (sokszor évek) alatt mindig hiányérzetünk lesz. Ami neki is nagyon, nagyon rossz lesz, csak nem fogja sokáig bevallani, mert reménykedni.
NAGYON, nagyon rossz viselkedésminta, pedig a boldognak mondott házasságok/kapcsolatok vagy háromnegyede erről szól.
Az tény, hogy a nők sokszor hajlamosabbak erre a kompromisszumra - és meg is bánják, sokszor 2 gyerek után is, simán elválnak (ilyet is ismerek.)
Kristálycsepp,a lila démon visszatért :) 2009.01.13. 10:46:50
@vadkörte (vidám): Szia vörte!Már lassan dél van :)
@mütyür: Szerintem sincs sok értelme egyedül megnézni egy filmet, csak akkor,ha téged nagyon érdekel, mást meg nem. Én ilyenkor folyamatosan fárasztom a baráti körömet a filmből szerzett ismeretekkel :D korábban moziban dolgoztam, ami azért volt jó, mert ingyen nézhettük meg a filmeket, tehát mindig akadt valaki, akivel be lehetett ülni mozizni :D
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 10:47:33
neem
hajnalig tanultam
most ébredezem
Patria 2009.01.13. 10:48:02
Parajka 2009.01.13. 10:49:12
Neki könnyebb, ő férfi.
mütyür 2009.01.13. 10:49:26
de én szoktam érdeklődni más véleménye iránt is:) persze sosem fogadom el, de ez már más kérdés:))
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 10:49:41
@Patria aki ma morcos leánya a királynak: Az nekem ne mondjon semmit, aki vesz magának egy nagy üveg hubit és otthon iszogat. :)
Muha 2009.01.13. 10:50:38
mütyür 2009.01.13. 10:50:54
jtrencsenyi 2009.01.13. 10:51:46
Patria 2009.01.13. 10:51:52
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 10:52:19
De kurva érdekes...akkor mi az apám faszáért rázta a seggét az indián meleltted/neked? De kurva érdekes... :D
Lunatica 2009.01.13. 10:52:22
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 10:52:40
nihil posztja :)
már szétszedtétek a benne rejlő nagy kérdést..?
de nehezen indul be az agyam,pedig folyamatosan csorog bele a kávé
Szelid sunmalac 2009.01.13. 10:53:06
Muha 2009.01.13. 10:53:43
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 10:54:09
@Lunatica: Nemmmö. :D
Muha 2009.01.13. 10:54:24
Caddy 2009.01.13. 10:54:28
mütyür 2009.01.13. 10:54:33
@vadkörte (vidám): hagyj időt, hogy hasson:)
Szelid sunmalac 2009.01.13. 10:55:17
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 10:56:16
mindig minden abba a lukba kerül ahova való :)
Lunatica 2009.01.13. 10:56:26
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 10:56:28
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.13. 10:56:38
Az nem lelki szegénység, csak én nem vagyok túlságosan társasági ember, nem szocializálódtam erre :)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 10:57:04
Amúgy szevasz körte :D
Parajka 2009.01.13. 10:57:18
Szerintem egyedül azé' ilyesmi furcsa lenne.
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 10:57:21
türelmesen várok :)
szia Caddy
NickyOnline 2009.01.13. 10:57:24
Kristálycsepp,a lila démon visszatért :) 2009.01.13. 10:57:30
Muha 2009.01.13. 10:57:32
Lunatica 2009.01.13. 10:57:36
FlybyWire 2009.01.13. 10:58:51
Pedig a probléma ugyanaz, hidd el. Nem érdemes úgy belevágni, ha nincs meg az az extra valami. Persze, nagyon meg lehet szeretni a másikat, de a hiány megmarad. Lehet, hogy veled elfeledtette, hogy a lány lépett le a végén, de hidd el: ő soha nem felejtette el, hogy az elején neki kellett "üldöznie" téged.
Ezek a dolgok mindig visszaütnek!
Muha 2009.01.13. 10:59:03
Lunatica 2009.01.13. 10:59:15
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 10:59:25
szia Oral
éreztem h. erre muszáj lesz reagálnod :)
Muha 2009.01.13. 10:59:43
jtrencsenyi 2009.01.13. 10:59:53
FlybyWire 2009.01.13. 11:01:06
Nem arról beszélek, hogy azonnal szerelmesnek kell lenni, de a hosszabb idő után a "na jó, adjunk még is esélyt, hátha" előbb-utóbb visszaüt.
Talán ha olyan valakivel jöttél volna össze, akivel egyből nagyon durván jó (aki egyből belédszeret), akkor nem lett volna háromból is ex :)
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 11:01:11
juhééé
egy-egy
nem,nem mondom el :)))
NickyOnline 2009.01.13. 11:01:39
Szelid sunmalac 2009.01.13. 11:02:21
Lunatica 2009.01.13. 11:03:02
mütyür 2009.01.13. 11:04:01
Szelid sunmalac 2009.01.13. 11:04:22
Muha 2009.01.13. 11:04:53
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 11:04:56
leírom a nagy tanítást
ami eszembe jutott a posztról:
a szerelem érzés
a szeretet döntés!
ez fontos
és sokan nem tudják...
mütyür 2009.01.13. 11:05:13
Muha 2009.01.13. 11:06:12
Szelid sunmalac 2009.01.13. 11:06:13
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.13. 11:06:44
Immár 350 éve! :D
Muha 2009.01.13. 11:07:05
FlybyWire 2009.01.13. 11:07:21
Az utálat, az egész más! Az sokkal jobb kiindulási alap, mint a lagymatag "aranyos, de nem az igazi".
Utálatból lehet valami egész durván jó is.
Lagymatag "na jó, menjünk bele, hátha"-ból nem hiszem. Ezt akartam írni :)
mütyür 2009.01.13. 11:07:41
NickyOnline 2009.01.13. 11:08:13
NickyOnline 2009.01.13. 11:08:43
jtrencsenyi 2009.01.13. 11:08:48
mütyür 2009.01.13. 11:08:59
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 11:09:01
a gugli sem tud mindent
ezt akartam írni
de nem így van...
beütöttem most
-csak mert unatkozom-
h. muha az indiánfiú
próbáld ki :))))
a neten nincs titok :)
NickyOnline 2009.01.13. 11:09:44
FlybyWire 2009.01.13. 11:09:52
Szar neked :)
Igaz, nekem is 12 éve jött legutóbb össze, 1 hétig tartott (egyetlen forró éjszakával), de az gyakorlatilag azonnal szerelem volt mindkét oldalról. Sajnos utána a lány részéről átcsapott bűntudatba (legelső, 13 éves kora óta tartó kapcsolatát csalta meg velem), de ettől még nagyon igazi érzelmek voltak.
Csak remélni merem, hogy képes leszek egyszer még hasonlóra :(
jtrencsenyi 2009.01.13. 11:10:13
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 11:10:40
Még a végén egyet értek veled, baszod.
Valóban, akiket szeretek és engem viszont, barátaim, ők a tetteim alapján mérnek és én is őket.
De ha szerelmes lennék bárkibe is, vagy mi a fasz, akkor ha megfeszülök se biztos, hogy egyáltalán kedvelni fog. Nem is vagy te olyan hülye némber.
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 11:11:07
nem nem
a szeretet tényleg döntés,
mert a szeretet nem érzelem
hanem tett...
ez komoly
FlybyWire 2009.01.13. 11:11:25
Ok, nyilván nincs 2 egyforma eset - a tanulópénz nálam is megvolt, és nálam tényleg annyi lett a fő tanulság, hogy "félszívvel" akkor sem vágok bele kapcsolatba, ha utána nagyon megszeretem a másikat. Ez van...
Muha 2009.01.13. 11:11:27
vadkörte (vidám) 2009.01.03. 21:01:33. sziasztok :) Szia Zsit, itt egy pesti aki a blogon lóg :) Már megint meglep?dtem, tetszik a vers, lehet azért mert ...
kapcsolat.hobby-site.org/sziasztok-egy-normalis-pasit-keresek.htm - Hasonló oldalak
Lunatica 2009.01.13. 11:11:54
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 11:12:49
OFF
tegnap este óta agyon dícsérsz
jól esik ez nekem :)
látod nem hiába éltem le azt a 26 évet...
Muha 2009.01.13. 11:13:18
FlybyWire 2009.01.13. 11:14:28
Az exem elolvasta, meg megnézte a Szex és New York filmet, majd másnap meg is csalt :P
Mégsem lettem konzervatív!
jtrencsenyi 2009.01.13. 11:15:09
mütyür 2009.01.13. 11:15:24
FlybyWire 2009.01.13. 11:15:50
Akkor viszont *tényleg* szar neked, ha még azokat az érzelmeket sem tartod szerelemnek. Ezt hívják kiégésnek, azt hiszem. Személy szerint rettegek tőle, hogy kicsit már én is ilyen lettem :(
mütyür 2009.01.13. 11:16:43
ezért mondja Csernus, hogy a legtöbb ember csak gyáva, azért van vkivel. nem őszinte tiszta érzések miatt.
mütyür 2009.01.13. 11:17:21
Lunatica 2009.01.13. 11:17:30
Szelid sunmalac 2009.01.13. 11:18:04
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 11:18:10
Érdemes lenne elolvasnod egy olasz zenekar egy számát (ha nem is volnál rá fizikailag képes végig hallgatni... :D ), melyet mi is játszunk
Cripple Bastards - Il Sentimento Non É Amore
(Az érzés nem szeretet) Tanulságos dal.
FlybyWire 2009.01.13. 11:18:12
Szóval szerinte félreértettél, ennek semmi köze nem volt a "bugyinedvesedős" cucchoz. Olyan is volt, előtte is és utána is, de ez NEM az volt.
Szelid sunmalac 2009.01.13. 11:18:54
FlybyWire 2009.01.13. 11:19:35
Ja, kíváncsi vagyok, hány házasságot/kapcsolatot segített az a könyv szétbombázni.
Hogy aztán az jót tett-e azokkal az emberekkel, vagy sem, nagy kérdés.
A közös gyerekeikkel biztosan nem tett jót.
Muha 2009.01.13. 11:20:00
mütyür 2009.01.13. 11:20:41
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.13. 11:20:42
Bocs.
NickyOnline 2009.01.13. 11:21:29
Muha 2009.01.13. 11:22:05
mütyür 2009.01.13. 11:22:23
gyerekeknek jobb, ha a szülők külön lesznek boldogok, és nem megmaradnak egy semmilyen érzelmi hátteret adó házasságban.
Lunatica 2009.01.13. 11:22:27
FlybyWire 2009.01.13. 11:23:03
Pont ez az, sajnos jelenleg én is "a helyén kezelem" a dolgokat. A hosszú kapcsolatom szakítása után nyugodt vagyok, laza, és hideg. És tudod mit? Eddig akivel randiztam, mind megvolt, vagy meg lehetett volna. Mióta "helyén kezelem a dolgokat", effektíve *sokkal* "sikeresebb" vagyok a nőknél, mint korábban valaha is.
Tudod, mi lett a vége: hogy elegem lett az egészből, és jelenleg nem is ismerkedem. Mert képtelen vagyok/voltam bármelyik (csinos, intelligens, kedves, értelmes) lány után bármit is érezni szexuális vágyon kívül.
Akarja a tököm "helyén kezelni" a dolgokat, szerelmes akarok lenni. És nem "gyakorlással és tanulással", hanem spontán.
mütyür 2009.01.13. 11:23:11
jtrencsenyi 2009.01.13. 11:23:45
Lanyok! Nem akartam senkit megserteni.ti is tudjatok, hogy kikrol beszelek. ;)
Muha 2009.01.13. 11:24:00
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 11:24:22
köszi h. ezt idelinkelted :)
egyébként nem értem h. jön a kommentjeimhez
az egy normális pasit keresek
felirat...
irreális célkitűzéseim nekem nincsenek :)))
müty,muha
a szeretet döntés kérdésről nem vitatkozom
mert ezt a mondatot én hosszú évekkel ezelőtt hallottam
akkor nagyon nem értettem
aztán lassan lassan megtanultam
h. mennyire igaz...
szóval saját,egyéni,megtapasztalt valóságomat írtam le...
mütyür 2009.01.13. 11:25:21
@jtrencsenyi: akik bepánikolnak, szerezni fognak egy faszit maguknak, akik segítségével felvarrathatnak mindent:)
2009.01.13. 11:26:01
szintén zenész, csak nőneműben...:)
De az agyam ettől függetlenül helyén akarja kezelni a dolgokat, szóval nem könnyű a "csak szerelmes akarok lenni" történet...:)
Muha 2009.01.13. 11:26:04
amúgy meg megjegyzem amit írtál erről a döntésről, és ha 26 éves leszek, akkor addigra lehet hogy rájövök én is hogy mit jelent. :)
mütyür 2009.01.13. 11:26:26
FlybyWire 2009.01.13. 11:26:54
Ez így azért erős csúsztatás...
A gyerekeknek kizárólag EGY esetben jobb, ha a szülők külön lesznek boldogok: ha együtt annyira nem tudtak meglenni, hogy az a gyerekeknek ártott (veszekedés, verekedés).
Ha a szülők már nem szerelmesek egymásba, de intelligensek és kulturáltak, akkor még úgyis jobb a gyerekeknek, ha a szülők együtt vannak, mégha már nem is szerelmesek egymásba.
Ezt hívják áldozathozatalnak, ami a 21. századra már nem jelent semmit, az egoizmus sikeresen legyőzte.
Mielőtt félreértés lenne, én sem szeretnék olyannal együttmaradni, akivel nem érzem jól magam, de legalább ezt tudva magamról, gyereket sem vállaltam eddig. Ez utóbbi lenne a felelősségtudat, szintén ritkuló tulajdonság.
Sztravinszka 2009.01.13. 11:26:59
Na ez egy tipikus döntés a szerelemről :) most már csak meg kell várni az illetőt.
Lunatica 2009.01.13. 11:28:02
FlybyWire 2009.01.13. 11:28:31
Na, látod itt 100%-ban egyetértünk :)
Én is bírtam a sorozatot, de a mögöttes üzenet az gyakorlatilag szétveri a hagyományos családképet...
Hogy ez jó vagy rossz, nem én fogom eldönteni.
mütyür 2009.01.13. 11:30:08
persze, tökjó idealista hozzáállás ez a "legyünk elég intelligensek" szöveg, csak sztem az emberek 99%-a nem így működik. és az is elég ritka, hogy a két fél egyszerre, egy időben nem szerelmes már a másikba. innentől kezdve meg az egész el van baszva.
Muha 2009.01.13. 11:30:46
Lunatica 2009.01.13. 11:31:12
Muha 2009.01.13. 11:31:36
Nem vagyunk mi skizók?
mütyür 2009.01.13. 11:31:52
mütyür 2009.01.13. 11:32:36
FlybyWire 2009.01.13. 11:33:50
Azért remélem csak simán arról van szó, hogy nem sikerült még találkoznom azzal a valakivel, akivel ismét "bekattan" a dolog. Csak a sok "majdnem" jelölt után elfárad az ember....
Úgyhogy marad a passzivitás jelenleg, és meglátjuk. A szerelemre várás pedig természetesen nem azt jelenti, hogy mellette ne lennének megfelelő paraméter-szűrők: és itt nem a külsőről beszélek :)
Muha 2009.01.13. 11:34:45
2009.01.13. 11:34:54
Szerintem ha egy elhidegült pár együtt marad a gyerek kedvéért, abból egy görcs gyerek lesz, aki rossz mintákat tanul meg és használ később.
Az én szüleim együttmaradtak, amíg csak bírták cérnával. Cserébe sosem láttam, hogy megsimogatták volna egymást, hogy kedvesen beszéltek volna egymással. Szépen ezt a mintát követtem, amíg meg nem tanultam, hogy ez a kutyának sem kell, nemhogy a pasiknak. Jó sok önismeret és tanulás után tudtam produkálni normális emberi reakciókat a párkapcsolataimban.
Ha elváltak volna és kerestek volna maguknak mást, akikkel boldogok lettek volna és én ezt látva növök fel, még esetleg el is hinném, hogy vannak normális, jól működő kapcsolatok
Nu? Akkor most mi a jó?
jtrencsenyi 2009.01.13. 11:35:36
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 11:36:04
rákerestem az oldalra
és nem értem miért dobta ki a nickemhez
mert tényleg nem voltam/vagyok fenn társkeresőn...
de az sem baj ha nem hiszed el..
:)
Muha 2009.01.13. 11:36:04
Muha 2009.01.13. 11:37:04
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 11:37:25
jajjj
nálam a vitatkozás pozizív szó általában
véleménycserét jelent :)
mütyür 2009.01.13. 11:37:38
mütyür 2009.01.13. 11:38:09
FlybyWire 2009.01.13. 11:38:09
Egyik sem jó. Gyermekvállalás ELŐTT kellene tudni eldönteni, hogy EZZEl az emberrel, akivel közös életünk lesz, fel tudjuk-e majd közösen nevelni. Itt már nem a lángoló szerelem, hanem az abból kialakult kötődés, szeretet és tisztelet legyen a döntő.
De ez már egy sokkal mélyebb téma, mint az "idővel majd megszeretem" c. alaptéma, amivel indítottunk :)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 11:38:39
Il sentimento non è amore,
è solo guadagno di sicurezze.
..perso nell'ombra di una convinzione
pietrificata negli anni da parole,
impressioni, voci dipinte sulle tenebre.
Il sentimento non è amore
pretendo qualcosa in più.
Il sentimento non è amore
pretendo qualcosa in più.
…il tuo vivere bene si sdoppia a coltellate,
rassegnato ad animale di gruppo - diventi pietoso.
…il vostro vivere insieme è una malattia forzata,
tolte le abitudini crollano le soddisfazioni.
Il sentimento non è amore,
è stare in gabbia con un altro. Morto.
Il sentimento non è amore,
ma uno scambio di paure.
…avvinghiato ad un'ombra
per assicurarti che sei normale.
…chiuso fuori da te stesso
per condividere la gioia di vivere il vuoto nel marcio.
Contemplarla.
Il mio sentimento non è amore,
va molto più in là.
Cambia ogni istante,
non abbraccia nessuno.
[THE FEELING'S NOT LOVE]
The feeling's not love,
it's only gain of securities.
Lost in the shadow of a conviction
petrified through the years by words,
impressions, voices painted on the darkness.
The feeling's not love
I expect something more
The feeling's not love
I expect something more
…your "living well" gets splitted under stabs,
resigned to group animal - you become pathetic.
…your "living well" is a forced disease,
broken the habits - satisfactions crack up.
The feeling's not love,
it's being caged with another. Dead.
The feeling's not love,
it's a trade of fears.
…coiled around a shadow
to make sure that you're normal.
…shut out from your own self
to share the joy to live the emptiness, in rot.
Contemplate it.
My feeling's not love,
it goes much farther.
…changing every moment,
…embracing no one.
Muha 2009.01.13. 11:39:38
FlybyWire 2009.01.13. 11:39:44
Ezzel is egyetértek, nem is tudom, miért nekem címezted :)
Az exem engem majdnem 6 év után megcsalt, én viszont őt soha. Ez nem mulasztotta el benne az iránta érzett szeretetemet, a bizalmamat viszont elveszítette. Azt pedig csak egyszer lehet.... így lett vége.
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 11:39:59
mondtam már h. körtének nincsenek titkai :)
nem úgy mint az indiánoknak ...
egyébként mintha már elmúltál volna 26,
vagy rosszul emlékszem?
mütyür 2009.01.13. 11:40:00
vagy vkinek van kristálygömbje?
mütyür 2009.01.13. 11:40:53
Muha 2009.01.13. 11:40:58
www.youtube.com/watch?v=BW-lKSD8t8E
Patria 2009.01.13. 11:42:23
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 11:42:34
köszi Oral,
már pont elkezdtem keresni...
mindkét nyelvet alapszinten értem,majd a kettőből összerakom :)
jtrencsenyi 2009.01.13. 11:42:47
Meg az a szerencse, hogy a "szinglik" nem tudnak egymas kozt szaporodni, mert az karos lenne az emberiseg genalomanyara nezve. :)
Na jo! Leallitom magam! :)
2009.01.13. 11:43:00
HITELES NŐKÉP ÉS HITELES FÉRFIKÉP.
ez az, ami nincs meg egy elhidegült kapcsolatban, lehet az akármilyen hipeintelligens.
Ilyenkor kezdenek az anyák rágörcsölni a gyerekre, hogy eltereljék a figyelmüket a sivár érzelmi életükről és a nőiesség nem megéléséről.
Tudom, hogy beszélni sokkal-sokkal könnyebb róla, mint csinálni. De ha már eleve van 5db "dehát"-tal kezdődő mondatunk és nem is törekszünk hiteles nők/pasik lenni, akkor mit akarunk tanítani a gyerekeinkek?
Matekot?:)
mütyür 2009.01.13. 11:44:39
Muha 2009.01.13. 11:44:56
"Can't Stop The Signal..." 2009.01.13. 11:44:58
Talán ebéd után nem kell annyira rohanni..... :(
FlybyWire 2009.01.13. 11:45:00
Persze, hogy nem látod a jövőt. Minden kapcsolatban van krízis, és mindig hozol döntést 2 rossz között. Valamilyen csoda folytán mégis vannak párok, akik sosem válnak el, és a gyerekeik előtt is úgy tűnnek fel életük végéig, mint egymást szerető 2 ember. Pedig lehet, hogy ők is voltak közben szerelmesek esetleg valaki másba. Ha ők meg tudták csinálni, akkor szerintem más is. Jellem kérdése!
NickyOnline 2009.01.13. 11:45:34
mütyür 2009.01.13. 11:45:48
Lunatica 2009.01.13. 11:46:02
2009.01.13. 11:46:46
maximálisan igazat adok, így van. Eleve olyat kell választani, akinek van érzelmi intelligenciája, és neked is maximálisan törekedned kell, hogy fenntarts a nagylilaköd után egy élhető, boldogító kapcsolatot.
Nagyon-nagyon nagy munka/agyalás/beszélgetés! Nem is megy sokaknak...
Mély a téma, de én már csak az olyanokat szeretem...:)
FlybyWire 2009.01.13. 11:47:30
Ez egy remek, mai hozzáállás. Ha így mész neki a dolgoknak, szerinten nem érdemes egyáltalán gyereket vállalni. Haljunk ki, az a legegyszerűbb megoldás úgyis :)
Emese az msnes 2009.01.13. 11:47:42
2009.01.13. 11:48:27
mütyür 2009.01.13. 11:48:43
hiszek abban, hogy van életreszóló szeretet/szerelem 2 ember közt.
ugyanakkor abban is hiszek, hogy ha van mellettem vki, akivel együtt élek, de félrekacsintgatok, félrekefélek akármi, akkor tuti hogy nem szeretem azt akivel vagyok:)
persze az élet nem ilyen egyszerű, de az alapoknál valahogy mégis így van. szerintem.
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 11:48:57
nézd megtaláltam a tegnapi két számunkat együtt :))
www.youtube.com/watch?v=6tM2OD4OPTU
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 11:49:21
Itt a szám maga, koncert felvétel, retek minőség, imádom:
www.youtube.com/watch?v=AoFxqFV9O-0
@vadkörte (vidám): Akkor inkább az olaszt ajánlom, az az eredeti. Lefordítottam magyarra, de még nem volt időm műfordítást csinálnom belőle, kurva nehéz egy rakat angol kifejezést értelmesen lefordítani magyarra. Pláne ha értelmes kell, hogy legyen, esetleg rímeljen is.
Muha 2009.01.13. 11:49:29
Lunatica 2009.01.13. 11:49:33
FlybyWire 2009.01.13. 11:49:33
Itt lép be a felnőtt érettség, itélőképesség és felelősségtudat a képbe. Nincs olyan, hogy "mondjuk 6 évig" érzem azt, hogy családot alapítanék valakivel. Azt vagy érzem és úgy marad, vagy nem érzem.
Én a 6 év alatt *igazán* nem éreztem, bár próbáltam magam meggyőzni sokszor.
Nem érdemes. EZT tényleg tutira kell érezni. Na erre várok én most :)
2009.01.13. 11:49:42
mire gondolsz általános jelenség alatt?
jtrencsenyi 2009.01.13. 11:50:17
FlybyWire 2009.01.13. 11:50:31
Sok félreértés után végül csak ugyanazt mondjuk....
Kham 2009.01.13. 11:50:45
mütyür 2009.01.13. 11:51:16
nem attól fog kihalni az embersiég, mert sok a válás. egyébként meg úgy tudom, túlnépesedés van:))
Patria 2009.01.13. 11:51:44
2009.01.13. 11:51:47
jaaajj, mütyür, mi nagyon értjük a "szárálmát"...:DD
abszolút osztom, amit mondasz!
mütyür 2009.01.13. 11:52:32
NickyOnline 2009.01.13. 11:53:15
@Patria aki ma morcos leánya a királynak: nekem tetszett :)
Lunatica 2009.01.13. 11:53:25
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 11:53:38
Muha 2009.01.13. 11:54:44
mütyür 2009.01.13. 11:55:13
2009.01.13. 11:55:42
asszem ezért kell maximálisan őszintének MERNI lenni egy kapcsolatban. Merj kérdezni és merj kimondani olykor fájó dolgokat.
Hogy legyen döntési lehetőséged (és a másiknak is), vis major esetekre, pl. Meg amúgy is...:)
tuli _ 2009.01.13. 11:55:44
Veletek értek egyet.
A szerelem kevés, akkor, szabad gyereket vállalni, ha a másik a barátod is, nem csak a szerelmed. Akkor később, ha elmúlik a nagy lángolás, nem egy idegennel nézel szembe, hanem egy társ az, akivel a közös gondjaitokat próbáljátok megoldani. Ha nem megy, az ilyen emberrel lehet utána akár külön családban is, de normálisan, épeszűen, tovább nevelni a közös gyereket a lehető legkisebb sérülés nélkül.
mütyür 2009.01.13. 11:56:06
FlybyWire 2009.01.13. 11:56:08
Ez bizony maximálisan így van :)
Csak ez a rohadt világválság, ez annyi gondot tesz az ember nyakába, hogy győzzön mellette kiegyensúlyozott lenni.... a létbizonytalanság elég demoralizáló dolog.
FlybyWire 2009.01.13. 11:56:08
Ez bizony maximálisan így van :)
Csak ez a rohadt világválság, ez annyi gondot tesz az ember nyakába, hogy győzzön mellette kiegyensúlyozott lenni.... a létbizonytalanság elég demoralizáló dolog.
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 11:56:23
Hm...azért pár értelmes sort sikerült összehoznom a fordításból, főleg a 'refréneket':
1
Az érzés nem szeretet
Valami többet várok
Az érzés nem szeretet
Valami többet várok…
2
Az érzés nem szeretet
Egy másikkal egybe zárva.
Az érzés nem szeretet
Félelmek vására
3
Fontold meg
Az érzésem nem szeretet
Messzebbre megy
…minden pillanatban változik
…senkit sem ölel.
Fene se gondolta volna annak idején, hogy egy ilyen vérhányós bélszaggató, apácagyalázó, ánuszköpülő zenéből ilyen zsenialitás árad :D
tuli _ 2009.01.13. 11:56:33
NickyOnline 2009.01.13. 11:56:40
Patria 2009.01.13. 11:57:12
@Oral Fistfuck: No-no! Felmetés a dícséret alól? Ilyen nincs. Dícsérni mindig kell. Végtére is Egotúrista volnék, vagy mi fene.
Lunatica 2009.01.13. 11:57:26
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 11:57:38
bocs elfelejtettem h. ott nem hallod...
Oral:
küldd el ahogy lefordítottad! :)
Muha:
már megint leléptél a kérdés elől :(
mütyür 2009.01.13. 11:57:50
Lunatica 2009.01.13. 11:58:40
FlybyWire 2009.01.13. 11:58:53
Ez így van, és megfordítva is igaz: nem elég, ha csak a barátod az, akivel gyereket vállalsz, hanem a szerelmednek is kell lennie :)
Ez kicsit kapcsolódik a "nem vagyok belé szerelmes, de nagyon megszerettem, így együtt maradunk" témához, amit boncolgattunk korábban.
Sajnos ez utóbbi is kevés.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.13. 11:59:04
Tényleg egoturista! :)
zsoltikam · http://catapult.blog.hu 2009.01.13. 11:59:25
mütyür 2009.01.13. 12:00:08
Patria 2009.01.13. 12:00:14
Muha 2009.01.13. 12:00:40
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 12:00:43
@Patria aki ma morcos leánya a királynak: Pótolom, amint helyre állt a lelkibékém.
@vadkörte (vidám): De baszki, tényleg gagyi lett egy-két helyen szarul hangzik :/
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 12:00:47
megelőztél köszi :)
ha lefordítod majd teljesen
örülök ha elküldöd :)
bennem van sokszor ez a gondolat..
FlybyWire 2009.01.13. 12:01:07
Megnézném a lelki békédet 100 ft havi törlesztőrészlettel, amikor a kirúgás fenyeget...
Sajna van hatása rá, hidd el.
Muha 2009.01.13. 12:01:11
Könnyű jóban jónak lenni.
tuli _ 2009.01.13. 12:01:14
sajnos van. a legerősebb lélek is megtörhet, ha túl sok gond van körülötte. sok kapcsolatot szétzúzott már a szeretjük egymást, de miből fizetjük ki a számlákat c. élethelyzetben. ha sokáig tart, és állandóan csak le kell mondani dolgokról, az bizony rányomja a bélyeget az ember lelkére, érzelmi világára.
jtrencsenyi 2009.01.13. 12:01:20
2009.01.13. 12:01:49
hiteles példának gondolod frusztrált anyut, akihez apu 5 éve nem nyúlt, de a külvilágnak eljátszák a happyfamilyt?
FlybyWire 2009.01.13. 12:01:55
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 12:02:21
ne szerénykedj
küldd el!!
Hozzánézem az olaszt és úgy összefog állni a mondanivaló!
mütyür 2009.01.13. 12:02:30
NickyOnline 2009.01.13. 12:02:39
@zsoltikamzsoltikam: én csak furcsállom, olyan, mintha egy nyúl mosolyogna, de biztos jelent valamit, mint szmájli :)
Muha 2009.01.13. 12:03:00
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.13. 12:03:08
Most arra játszol hogy kitörjön a bennem rejtező Grétsy tanár úr? :)
FlybyWire 2009.01.13. 12:03:25
A belső lelki békét a létbizonytalanság viszont nagyon is, sőt.
Sajnos.
2009.01.13. 12:04:02
miattunk jó a beszélgetés, mert értelmeseket írunk, és az élet alapkérdéseit tárgyaljuk.:)
NickyOnline 2009.01.13. 12:04:28
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 12:04:46
mütyür 2009.01.13. 12:05:08
30. így. kereken:)
(és előre is bocsánatot kérek, ha élemedett korom ellenére gyerekes/hülye gondolataim támadnak, és még meg is osztom veletek, de ez van, tapasztalataim alapján tudok csak nyilatkozni)
mütyür 2009.01.13. 12:06:04
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 12:06:13
Cripple Bastards – Il sentimento non é amore
Az érzés nem szeretet
Csak a biztonság erősítése
Egy meggyőződés árnyékában elveszve
Szavaktól megdermedve az évek során
Benyomások, hangok a sötétségre festve
Az érzés nem szeretet
Valami többet várok
Az érzés nem szeretet
Valami többet várok…
…a jóléted széthasad szúrások alatt
Lemondani állatok csoportjára – érzelmessé válsz
…a jóléted erőltetett járvány
A szokásokat megtörve – kielégülések összeomlanak
Az érzés nem szeretet
Egy másikkal egybe zárva.
Az érzés nem szeretet
Félelmek vására
…egy árnyék körül elmélkedve
Biztosra venni, hogy normális vagy
…önmagadból kizárva
Hogy megoszd az örömöt, s megéld az ürességet oszlásban
Fontold meg
Az érzésem nem szeretet
Messzebbre megy
…minden pillanatban változik
…senkit sem ölel.
FlybyWire 2009.01.13. 12:06:20
Muha 2009.01.13. 12:06:45
De ezek puszilgatják egymást, és ugyanolyan szeretettel viseltetnek egymás irányába.
Ők komolyan gondolták, hogy jóban rosszban.
Emese az msnes 2009.01.13. 12:06:48
2009.01.13. 12:08:30
akkor nagyon nem egysíkon jár az agyunk.:)
Konkrétan én a 2. emeletről beszélek, te pedig a fsz-en hallgatod és fordítva. Nem érted, amit mondok, nem azért mert buta vagy, csak nem ugyanarra jár az agyunk.:)
Muha 2009.01.13. 12:08:31
mütyür 2009.01.13. 12:08:32
mütyür 2009.01.13. 12:09:15
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 12:11:31
nagyon tetszik!!!!
Köszönöm :)
nem semmi szöveg...
olasz számaitok vannak?
milyen stílusban?
ti írjátok őket?
mindenhova 2009.01.13. 12:12:18
Sajnálom, de már van netem:P:))
Valaki magyarázza el, mit jelentenek a "=D, =)" jelkombinációk?
Nihil nem egy rutinos kirúgó, ez fix, csóka rácuppan mint kölök a csöcsre és nem ízlik róla leszokni, addig biztosan nem amíg nem szemez egy teaházban egy újabb kiszemelttel. Én ezt nem értem, ha valaki nem jön be már az elején, minek kell belebonyolódni? Ha a barátnőknek meg annyira szimpi, tovább kell adni, oszt jónapot.
tuli _ 2009.01.13. 12:13:48
ez még nem a vészhelyzet. kocsi is van, valahogy csak tudják fizetni a részletet. a vészhelyzet az, amikor kockán forog a lakásod(ha van), a megélhetésed, és ezt már régóta csinálod.
nem az, amikor nyaralásról kell lemondani, vagy bármi más nélkülözhető dologról.
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 12:13:59
Lemondani állatok csoportjára – érzelmessé válsz
…a jóléted erőltetett járvány
A szokásokat megtörve – kielégülések összeomlanak
Fontold meg
Az érzésem nem szeretet
Messzebbre megy
…minden pillanatban változik
…senkit sem ölel.
mekkora amit itt kimond...
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 12:15:10
Nem, magyarul vannak a szövegek, illetve én néha merészelek angolul írni, amivel jól kibaszok az énekesünkkel :D Ez az egy szám van, ami olasz. Koncerten egy genovai cimboránkkal tolták közösen.
A stílus grindcore. Igazságosztó gyilkolás :D Mi vagyunk a kibaszott Dred bíró brigád :DDD
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 12:15:34
Müty,
mi bajod is van az egyetemistákkal,he?
:)
mütyür 2009.01.13. 12:17:20
óóó aki szereti Alanis-t mr2:))
NickyOnline 2009.01.13. 12:17:58
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 12:18:51
húúú
tényleg ilyen odamondogatós vagy... :)
ha nem titok az egyik számotok szövegét elküldhetnéd...érdekel :)
Snowmass 2009.01.13. 12:18:59
de nem értem, hogy miért kell az ilyenen annyira kiakadni, engem pl. folyton zaklatnak:)
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 12:20:08
és ez igaz is :)
sajnálom is h. rögtön vége...
mütyür 2009.01.13. 12:20:17
@NickyOnline: ez a véleménykülönbség sztem nem a talajon való kétlábonállás miatt van:)
jtrencsenyi 2009.01.13. 12:20:40
mütyür 2009.01.13. 12:21:40
@vadkörte (vidám): hehe, én meg hazafelé asszem ezt fogom hallgatni:)
Patria 2009.01.13. 12:22:21
@Nard: Nem játszok én semmire. egyszerű vagyok mint egy bot. :D
Snowmass 2009.01.13. 12:23:17
na az ember egy kis lelki nyugalomért ide menekül, erre tessék, itt is:DD
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 12:23:37
szia mindenhova
nem sokáig bírtad :))
NickyOnline 2009.01.13. 12:24:06
Szelid sunmalac 2009.01.13. 12:24:24
Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2009.01.13. 12:24:44
mütyür 2009.01.13. 12:25:55
de nem sietek, igazad van, és ha úgy alakul az életem, bevállalom, hogy nem lesznek még kisebb mütyürök.:)
Lunatica 2009.01.13. 12:26:34
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.13. 12:27:32
Azt úgy szokták mondani, hogy egyszerű mint a faék (az ék a legegyszerűbb gép) :)
mütyür 2009.01.13. 12:28:10
@NickyOnline: más tapasztalat pl.
jtrencsenyi 2009.01.13. 12:28:40
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 12:30:11
www.myspace.com/gungnirband
@Patria aki ma morcos leánya a királynak: Nagyon bízom benne :)
Patria 2009.01.13. 12:32:08
@Nard: Ez tájanként változik. Nállunk úgy mondják, hogy egyszerű mint a bot. :P
jtrencsenyi 2009.01.13. 12:32:33
Igy utolag elnezest, hogy egesz delelott ekezetek nelkul irtam es ennyi hibaval, de eleg korulmenyes a telefonon potyogni.
Tovabbi szep napot mindenkinek!
mütyür 2009.01.13. 12:33:45
Patria 2009.01.13. 12:34:50
NickyOnline 2009.01.13. 12:35:10
Snowmass 2009.01.13. 12:36:09
úgy látszik, hogy tényleg szerencsés vagyok:D
Snowmass 2009.01.13. 12:37:05
akkor csak a "kel" miatt kötözködnék:)
mütyür 2009.01.13. 12:37:11
FlybyWire 2009.01.13. 12:38:03
Én viszont egyedül viszem a lakást, kocsit stb. Ha kirúgnak, puszilgathat engem az angol királynő is, akkor is bukom az egész életemet kb.
Így azért nem 1szerű lelki békében hűsölni!
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.13. 12:38:33
olvasom,hallgatom...
du jövök vissza majd írok..
Szelid sunmalac 2009.01.13. 12:40:00
@Lunatica: Igen, most ettem, de a mese Szucs Mariann meseirotol szarmazik es igenis otletes meseket ir. Pl.: Volt a kertunkben egy fank. Egyszer azzt an jott a farsang. Anyam azt kerdezte mit egyunk. Apam azt fozte ki, legyen palacsinta. En azt sutottem ki, legyen fank. Igy is lett. Azota nincs a kertunkben fank.
Patria 2009.01.13. 12:40:23
2009.01.13. 12:41:30
ha őszinte akarok lenni, akkor azt látom magamkörül, akik hasonlóan 30-asok és párban vannak, most gyorsan elkezdtek gyerekeket gyártani, és elég egy ujjam, ahhoz, hogy megszámoljam, hogy ezek közül hány pár él VALÓBAN harmónikus (és nem képmutató) kapcsolatban.
jtrencsenyi 2009.01.13. 12:42:33
Ezert is mondtam korabban FlyByWire-nek, hogy soha nem szabad altalanositani...
Patria 2009.01.13. 12:43:00
Lunatica 2009.01.13. 12:43:32
Muha 2009.01.13. 12:43:48
Muha 2009.01.13. 12:44:31
FlybyWire 2009.01.13. 12:45:14
Az én exem is félt a szüléstől, olyannyira hogy max császárt vállalt volna.
De nemcsak ezen a síkon félt tőle, hanem egyértelműen a függetlensége elvesztésétől félt.
Ja és ő is túl volt már a 30-on....
Patria 2009.01.13. 12:45:20
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 12:45:23
NickyOnline 2009.01.13. 12:45:37
mütyür 2009.01.13. 12:46:01
@jtrencsenyi: szüléstől félt? lelki vagy testi okok miatt?
Snowmass 2009.01.13. 12:46:14
de ne add fel, sosem késő megtanulni:D
2009.01.13. 12:46:21
mondjuk eléggé nem tudom elképzelni, hogy szerelmes vagyok az emberembe, és közben kifogásokat keresek gyerek ügyben. Ott nyilván valami nem vót kerek...vagy? Azért mégiscsak nők vagyunk, akik igenis vágynak az anyaszerepre. Más kérdés, hogy pl én és mütyür ésszel csináljuk..:) Még akkor is, ha esetleg lemaradunk a dologról, de erre én nem is gondolok, mert TUDOM, hogy lesz gyerekem.:)
Muha 2009.01.13. 12:46:52
@Oral Fistfuck: ojessz :D
mütyür 2009.01.13. 12:47:22
Mascarpone 2009.01.13. 12:47:24
Tkp. az is, de addig nem jutottatok el. :D
NickyOnline 2009.01.13. 12:47:45
Muha 2009.01.13. 12:48:47
Snowmass 2009.01.13. 12:48:50
vajon miért van az, hogy minél erősebben bizonygatod, annál kevésbé hiszek benne:D
mütyür 2009.01.13. 12:49:05
2009.01.13. 12:49:31
érdekes ez, mert cirka mindenki hülyének néz, hogy gyerek nélkül is normális életet tudsz élni. Mindenki szánakozva néz (kémutató anyuk tömkelege), amiért még csak pasid sincs, nehogy gyereked...:)
Pedig tiszta sor, hogy lesz, csak idő kérdése.
De el sem tudom képzelni, hogy olyannak szüljek, akiért nem vagyok oda meg vissza 3x.:)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 12:50:58
Snowmass 2009.01.13. 12:51:04
azért szerintem is nyugodtan hagyd másra Európa megmentését a kihalás elől, ha egy mód van rá:D:D:D
mütyür 2009.01.13. 12:51:04
de ha attól hiszed el, hogy meg sem szólalok, úgy is jó:)))
@muha: és az miért lesz jó?:)
KiNG 2009.01.13. 12:51:19
Te az az Emese vagy, aki mindig későn kezd a vizsgára tanulni, de eddig sikerültek a vizsgái, és piacképes szakon tanul? (?)
Durva ez a zaklatás... Az már eléggé pszichopata ember, aki hasonló nevű és hajszínű embereket keres meg, mint a volt barátnője.
Szelid sunmalac 2009.01.13. 12:51:31
modoros.blog.hu/2009/01/12/modoros_notipusok_a_csaladcentrikus
Patria 2009.01.13. 12:51:45
@muha: Fene a pofádat! :D Talán majd én rendelek nállad, nem?! :)))
Patria 2009.01.13. 12:52:41
2009.01.13. 12:52:54
Kb 3 embernek szülhettem volna már lazán. Nagyon komolyan mondom, hogy áldom az eget, amiért a 6. érzékem nem engedte.
mütyür 2009.01.13. 12:53:14
@SnowMass: na azért mindennek van egy határa kéremalássan:(
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.13. 12:53:21
Fixációnak hívják. Semmivel sem másabb minthogy valaki a szőke nőket kedveli vagy épp a vöröseket.
NickyOnline 2009.01.13. 12:53:51
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 12:54:59
mütyür 2009.01.13. 12:55:24
Koori 2009.01.13. 12:56:06
Muha 2009.01.13. 12:56:26
"nállad"
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 12:56:53
2009.01.13. 12:56:56
Snowmass 2009.01.13. 12:58:10
oké-oké, mindent elhiszek:)))
Lunatica 2009.01.13. 12:58:36
mütyür 2009.01.13. 12:58:43
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 12:59:36
Szelid sunmalac 2009.01.13. 12:59:52
mütyür 2009.01.13. 12:59:59
@SnowMass: pfffff.....:P
Snowmass 2009.01.13. 13:00:08
figyi, egy ilyen kézzel írott levél kedvéért nagyon szívesen:))
Szelid sunmalac 2009.01.13. 13:00:40
Snowmass 2009.01.13. 13:01:06
jó hát, akkor légy te a megmentő:))
Lunatica 2009.01.13. 13:01:47
Muha 2009.01.13. 13:02:27
Lunatica 2009.01.13. 13:02:46
mütyür 2009.01.13. 13:03:23
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 13:03:47
Na, ebédidő, a nap fénypontja!
mütyür 2009.01.13. 13:04:11
Snowmass 2009.01.13. 13:04:41
Szerintem van itt valami keveredés, mert én azt nem ezzel a témával kapcsolatban írtam. De ha már itt tartunk, akkor az a véleményem, hogy alapvető és tulajdonképpen a legfontosabb feltétel, hogy meglegyen a megfelelő partner a dologhoz, úgyhogy ezzel kapcsolatban nem is vitáznék.:)
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.01.13. 13:04:55
Lunatica 2009.01.13. 13:05:43
Szelid sunmalac 2009.01.13. 13:07:35
www.youtube.com/watch?v=qxUZUnRwH7s
mütyür 2009.01.13. 13:08:00
Lunatica 2009.01.13. 13:09:13
Erről eszembejut mindig hogy kéne menni ilyen depesmódosrámmstájnos buliba.
mütyür 2009.01.13. 13:09:22
Lunatica 2009.01.13. 13:14:37
Szakadok, nembírom:D:D:D
Snowmass 2009.01.13. 13:15:29
nem felejtettem el, csak kíváncsi voltam rá, hogy neked mikor ugrik be:)) hát elég sokáig tartott:D
mütyür 2009.01.13. 13:19:32
(najó, elismerem, egyszerűen csak hülye vagyok:)))
mütyür 2009.01.13. 13:21:09
Szelid sunmalac 2009.01.13. 13:26:29
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 13:27:26
Lunatica 2009.01.13. 13:32:21
@Oral Fistfuck: Most nem mindegy az ok?:D
Lunatica 2009.01.13. 13:33:34
Szelid sunmalac 2009.01.13. 13:34:45
Snowmass 2009.01.13. 13:34:58
heveny gyomorgörcsben végigimádkoztad a fél éjszakát, ugye?:))
2009.01.13. 13:37:04
Het lab magas vagy, es az angolok menekulnek a hatso feledbol szort villamok elol?
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 13:39:44
Lunatica 2009.01.13. 13:40:08
Patria 2009.01.13. 13:41:54
@muha:igen, erre írtam, hogy megen.
@SnowMass: Nem hiszek neked. Fantom vagy. :P
Snowmass 2009.01.13. 13:43:34
na hát, ha ezek után nem adsz nekem át egy kézzel írt levelet, akkor te vagy a fantom:P
mütyür 2009.01.13. 13:43:57
Szelid sunmalac 2009.01.13. 13:45:45
Lunatica 2009.01.13. 13:46:48
Snowmass 2009.01.13. 13:50:03
végül is tökmindegy, a felsőbb hatalom úgyis biztosan szemmel tart:))
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 13:53:29
mütyür 2009.01.13. 13:57:58
sanyix 2009.01.13. 13:58:19
Hogy egy közeli példát mondjak a pszchopatára: Fletó
Nem azért mert utálom, hanem azért mert tényleg ennek a betegségnek a mintapéldánya.
és képzeljétek, hitler nem pszichopata volt, hanem nárcisztikus :)
mütyür 2009.01.13. 14:00:06
Silverf@x 2009.01.13. 14:06:41
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.13. 14:07:42
Patria 2009.01.13. 14:12:24
@Oral Fistfuck: Na ugye. :D
Silverf@x 2009.01.13. 15:14:04
mnmnbkhj 2009.01.13. 15:20:56
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.01.13. 15:37:45