A magas lányok különféle kipellengérezését még mindig mélyen elitéljük.

A kép innen

Kedves Blogolvasók!
Az én történetem valójában nem egy szakításról szól, hanem az első és egyben utolsó randimról egy sráccal, akitől megtanulhatjátok, mit nem szabad mondani egy első randin ahhoz, hogy második is legyen :-)
Hosszabb "várakozás" után végre sikerült (felületesen) megismerkednem egy viszonylag helyes, és nálam magasabb sráccal. (Ez utóbbinak kevesen felelnek meg, mivel az én magasságom is több mint 180 cm)
A megbeszélt randinkra nagyon készültem, kicsíptem magam, ahogy kell. Eleinte a séta és a beszélgetés nagyon kellemes volt, mígnem elhaladtunk pár üzlet előtt. Ekkor rámutatott az egyik kirakatban lévő rózsaszín női MELEGÍTŐ szettre, hogy ilyet kéne hordanom, mert az milyen dögös... Mint fent említettem, eléggé kitettem magamért, és (bár ezt nem tudom objektíven megítélni) szerintem az akkori 68 kilómmal és a magassarkú bokacsizma- fekete rövid szoknya - csinos piros felső összeállításommal nem nézhettem ki olyan rosszul, szóval nem tudtam hova tenni, hogy melegítőben miért is lennék "dögösebb".A divattanácsadás után szerencsére megint kellemes mederbe terelődött a beszélgetés, úgyhogy szemet hunytam a dolog fölött.
Aztán valahogy a korábbi kapcsolatainkról esett szó, amikor is hosszasan elpanaszolta nekem, mennyire bánja hogy a menyasszonyával szakított és mekkora egy marha volt, hogy elszúrta ezt a kapcsolatot... Na ekkor már rájöttem, hogy itt bizony nem lesz semmi lamour, mivel még nincs túl az előzőn. Azért még tovább beszélgettünk - ha más nem, barátok még lehetünk, gondoltam magamban.
Az igazi sokk még csak ezután ért- ugyanis elmesélte nekem: régi vágya hogy feketére festett, hosszú hajjal, fekete sminkkel, feketére lakkozott körmökkel, szögecses nyakörvvel, színes kontaktlencsével, és bokáig érő, fekete bőrkabátban járja az utcákat, nézve az emberek reakcióját... Ettől már kedvem lett volna sikítva elrohanni, szerencsére rövidesen véget is ért a randi... Valahogy nem volt kedvem keresni többet...
Viszont mivel ő sem keresett, azóta már megfordult a fejemben, hogy hátha a randi előtt rájött: mégsem vagyok neki szimpatikus, és csak azért mondta ezeket, hogy lekoptasson. Ha így volt, le a kalappal, mert abszolút bejött :-)