Félelmetes csávó, félelmetes kép.

A képet a kedvenc spotterről loptuk

Sziasztok!

A történet nem mai, kb 17 éves lehettem, pasizás terén elég kezdő :) Egy buli/bál alkalmával szemeltem ki magamnak a félhomályban B-t (24), aki a sziluettje alapján igencsak jó pasinak tűnt..:) Kis fixírozás után odajött, megszólított, dumcsizni kezdtünk. Majd mikor már vagy fél órája beszélgettünk, kimentünk kicsit, h jobban halljuk egymást, meg levegőzni. Akkor rájöttem, h az álomlovag valójában nem is álomlovag, hanem egy elég hmm.. érdekes kinézetű srác (ne ismerkedj sötétben:)), és kezdett idegesíteni a da-da-da-dadogása is :) Próbáltam utalni rá, h én lassan mennék, de elkérte a számomat, én meg már csak kíváncsiságból is megadtam neki. Fel is hívott, randiztunk kb. 3-4-szer. Elég unalmas fazon volt, sok volt a kínos csend. A "randik" elég semmilyenek voltak, de ő biztosított róla, h nagyon jól érzi magát velem, szerelmes belém. Ezután nem sokkal egy lány ismerősöm hívott fel azzal, h látta B-t egy lánnyal csókolózni egy buliban (nem tudtam, h igazat mond-e, vagy csak irigy, és véget akar vetni a "románcnak"). Nem izgatott a dolog, mert nem érdekelt B, mint férfi, de azért kíváncsi voltam, mit mond erre, meg persze azért szemét húzásnak tartottam részéről, miközben állítja, h fülig szerelmes belém. Találkoztunk nemsokára, én rögtön kérdőre is vontam, ő nagy nehezen be is ismerte. (egy korábbi barátnője volt az) Nagyon nem mentegetőzött, hanem előhúzott a háta mögül egy vörös rózsát, átadta és meg akart csókolni, amit én nem hagytam természetesen :) (Eddig, és soha nem is  volt csók sem, csak kézenfogás, de nem esett jól) Utána mintha mi sem történt volna, újabb jellegtelen randi, nekem már igencsak mehetnékem volt, és a rózsától is meg akartam szabadulni mielőbb. Ezért elhagytam "véletlenül", de sajnos észrevette, és nagy sajnálkozások közepette addig kerestük, amíg meg nem találtuk :( Aztán mondtam, h én mennék, elbúcsúztunk, hazamenet "véletlenül" elvesztettem a rózsát :) Pár nap múlva taliztunk, megmondtam neki, h részemről több randit nem szeretnék, kicsit győzködött, értetlenkedett, h mi okom erre, majd hazamentünk. Pár hétig még hívogatott, de nem találkoztam vele. Aztán abbahagyta :) Ez novemberben volt. Szilveszter napján hív, h nincs-e kedvem vele szilveszterezni. Mondom, nincs. Győzköd, majd belenyugszik. Nem hív. Majd legközelebb következő szilveszterkor hallok róla: -Nincs-e kedvem vele szilveszterezni? Nincs. És ez még így ment 3 évig. Minden szilveszterkor felhívott (addigra már majdnem el is felejtettem, h létezett ő egyáltalán), h legyek vele. Nem tudom, mi üthetett belé, de hogy nem volt százas a pasi, az biztos. Szerintem szilveszterkor egyedül volt, és felhívta a lányismerőseit, hátha valamelyiket be tudja palizni. Aranyos. Hálistennek már pár éve nem hív :)