Sokáig egy kedves iskolai szerelem volt, de a karácsonyra bekötött internet mindentt megváltoztatott.
Kedves szakítósblog-olvasók! Szeretném nektek elmesélni életem egyik legfájdalmasabb szakítását - és talán még most sem vagyok túl rajta 100 %-ig...
A történet elején Jani 17, én 14 éves voltam. Minden egy nyári nap kezdődött. Rám nézett, én rá és szerelmes lettem. Egyik pillanatról a másikra. Pedig régóta ismertem, de sosem vettem észre őt úgy, mint pasi.
Persze ő észre sem vett. A nyár végén táborban voltam, hiányzott. Megszereztem a számát, s írtam neki smst. Mitn kiderült, azt sem tudta először, hogy ki vagyok... OK, akkor ennyi. De aztán mégis több lett.
Elkezdődött a suli. Ő végzős, én meg kis gólya. Ugyanarra az edzésre kezdtem járni, ahová ő (ez véletlenül alakult így). Péntekenként együtt mentünk haza. Levelezni kezdtünk. Aztán kinyögte, hogy nem lesz ez így jó, mert ő nem akar kapcsolatot, mert jövőre egyetemre megy, meg én túl komolytalan vagyok. Nem baj, gondoltam, majd megváltozok.
Aztán utána héten már azt mondta, hogy mégis próbáljuk meg együtt. Aztán mégse. És ez így ment. Minden edzésen végig engem nézett. Én meg őt. Meg mikor együtt mentünk haza, fél órát álltunk, s csak néztünk egymást szemébe...
Aztán jött a szalagtűzője. Táncoltam vele. Csodás volt. És jött a ballagása. Az pedig borzalmas. Végig őt néztem, könnyezett a szemem. S ő is engem nézett.
Ezután követtem el egy nagy hülyeséget. Be akartam neki bizonyítani, hogy a személyiségemmel nincs semmi gond, csak a korom miatt nem akar velem lenni. Interneten levelezni kezdtem vele. Minden stimmelt, csak a korom és a nevem nem. Szimpatikus voltam neki ezek alapján, s találkozót beszéltünk meg. Azt hittem, hepi end lesz a vége, közli, hogy szeret és járjunk. Hát ez nem egészen így lett. Nagyon meglepődött, mérges volt, zavarban volt, meg minden egyszerre. Aztán egy jót beszélgettünk, s megbeszéltük, hogy rendszeresen találkozni fogunk ezután is. Ebből sem lett semmi.
Egyetemre ment, s egy időre el is szakadtam tőle fizikailag, de lelkileg nem. Otthagytam az edzést is, mert mindig rá emlékeztetett. Kitűnő tanuló lettem.
Aztán karácsonykor bekötötték a netet a gépünkre. Ő is, én is éjjel nappal az MSNen előtt ültünk. Beszélgettünk. Sokat. Olyan témák kerültek szóba, amik még sosem. Kiderült, hogy még sohasem csókolózott. És velem szeretne először (18 éves volt ekkor a drága). Meg lett az időpont is. Pesten volt egy honlapos találkozó, az után menjek el vele az albérletbe, és majd akkor. Nem engedtek el itthonról Pestre. Elszöktem, itthon azt mondtam, hogy egy barátnőmhöz megyek. Megtörtént a csók is, nála voltam egész éjjel. Reggel hazamentünk ICvel, akkor olyan volt, mintha csak egy ismerősöm lenne. Másnap járni kezdtünk, azt mondta szeret.
Ekkoriban minden éjjel az MSN előtt ültem, nem ettem, maximum 4 órát aludtam éjszakánként. Rövid idő alatt több mint 10 kilót fogytam.
Aztán jött, ha velem volt az első csók, legyen együtt az első szex is. Belementem, hiszen szerelmes voltam. Ellógtam egy napot a suliból, felmentem hozzá Pestre, ott volt kettőnknek az albérlete. Bár úgy volt, hogy mégsem lesz semmi szex, ez csak egy utolsó szép nap lesz együtt, nem így alakult. Leitatott. Aztán megtörtént a dolog, mindkettőnknek első volt. Hazafelé a vonaton búcsúcsók. Vége, nem keressük egymást. Másnap este kaptam tőle egy smst, ezek szerint ő nem zárta le
Júniusban felmentem hozzá, nála aludtam. Ez már nem szökés volt. Jó volt vele, de minden olyan álomszerű volt, s ahogy jött úgy ment is.A nyarat külön töltöttük, alig találkoztunk. Néhányszor azért beszéltünk MSNen. Összeismerkedtem a lakótársával, Gergővel. Jóban lettem vele, s furcsa dolgokat mesélt. Azt állította, hogy a Jani utál engem, hogy azt mondja nekik, hogy nem szállok le róla, stb. Eléggé kiakadtam. Találkoztam Gergővel, nagyon aranyos srác volt. Megígérte, hogy összehoz engem a Janival.
Ősszel ismét többet beszéltem a Janival, bár volt egy-két dolog, aminek nem örültem. Például randizott az unokanővéremmel, aki egyben jó barátnőm is volt... Mi is találkoztunk, volt szex is.
Voltam fenn nála egyszer egy délelőtt. Nem kellett suliba mennem. Úgyhogy Pestre mentem egy ismerősömhöz, és ő is épp ott volt a vonaton. Együtt utaztunk, átmentem hozzá. Kellemetlen szituba is kerültünk, mert hazajött Gergő, ő meg hirtelen bezárta a szobája ajtaját... Félreérthető helyzet volt
November elején ismét nála aludtam. Aztán a hónap végén is. Már nem működött semmi köztünk, beláttam, hogy ebből nem lesz kapcsolat. Ő nagyon különbözik tőlem, nem illünk egymáshoz. Jött a búcsúhétvége lezárással.
Elegem volt minden pasiból. Egyedül akartam lenni jó ideig. Aztán 5 napra rá már Gergővel találkoztam, 10 nap múlva pedig összejöttem Gergővel.
Ezután Janit ismét érdekelni kezdtem. Sajnos megcsaltam kétszer Gergőt is a Janival. Az elsőt bevallottam Gergőnek, a második esetben lebuktam. De Gergő megbocsátott, s azóta is együtt vagyunk(már több mint 1 éve), én pedig már hűséges vagyok.
2 hónap múlva Jani összejött a legjobb barátnőmmel. Megszakadt a barátnőmmel a kapcsolatom, nekem az nem barátnőm, aki azzal a sráccal jön össze, aki meg akarja fúrni a kapcsolatom. Egyébként még ők is együtt vannak.
Ui: Janival nem voltam Tescoba, gumit én vettem, meg az a bizonyos legjobb barátnő, akivel most ő együtt van. Gergővel voltam Tescoba, ő vesz gumit is. Katona egyikük sem volt.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Muha 2009.02.03. 06:00:14
Ákosos csaj! 2009.02.03. 06:03:14
Muha 2009.02.03. 06:06:06
Elszökni otthonról naggyon nem szép dolog. És már megint ez az "azóta együtt vagyok Gergővel békében boldogságban, szeretjük egymást, mint vakparaszt a vöröshagymát"
nem tűnik nagyon fájdalmasnak a szakítás. Inkább csak liánozós szenvedős.
Ákosos csaj! 2009.02.03. 06:13:06
Akkor semmi nem stimmelt!?
Ez egy nagyon gyerekes fogalmazás.
És ami nekem feltűnt, hogy nagyon jó a memóriája.
Még egy év távlatából is tudja mennyi nap telt el mikor látta, és mennyi mikor beszélt vele, és mennyi mikor összejöttek.
Talán naplót vezetsz, és onnan idézted a történéseket?
Ákosos csaj! 2009.02.03. 06:22:03
Muha 2009.02.03. 06:23:55
yellowcsirke 2009.02.03. 06:24:46
Amúgyis, tini vagy, gyerekszerelem. Ha uram bocsá boldogan éltek, amíg meg nem haltok, akkor gratulálok, és örülök, hogy van kivétel. De nem így lesz. Őt is meg fogod csalni, csak egyszer találkozz a szobatársával. Na jó napot!
Nem vagyok fideszes 2009.02.03. 06:32:09
HP
Caddy 2009.02.03. 06:47:07
Nem tetszett. Bugyuta volt és felületes. Nagy szerelem 14 évesen, na persze! Megint megcsalás van, én ezt úgy utálom. Tizenévesen már ágyról ágyra, hát mi van itt!
És az eső is esik. :(
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.02.03. 06:59:13
Caddy ne légy morcos :D
Caddy 2009.02.03. 07:07:08
Cukros_Mázas 2009.02.03. 07:09:24
Cukros_Mázas 2009.02.03. 07:10:04
jadviga79 2009.02.03. 07:10:13
Es rogton utana megcsalas, mi lesz 24 evesen??
Kegyetlen_kritikus · http://thething.blog.hu/ 2009.02.03. 07:26:03
Ítéletem: hét év kötél.(Már unom a vascsövet, meg a szívlapátot. :-)
Amúgy hogy volt ez a lebukás? Rátok nyitott, vagy mi? :P
Úristen... sötétség uralkodik a világban...
A tegnapi poszt meg csak simán SZAR. :P
ilgatto 2009.02.03. 07:26:29
ilgatto 2009.02.03. 07:27:49
jó_lesszez 2009.02.03. 07:40:26
Panda1500 (törölt) 2009.02.03. 07:44:40
Azért mert lefeküdt két fiúval..már büdös kurva lenne?
ilgatto 2009.02.03. 07:48:17
nyunyuli 2009.02.03. 07:54:53
Maradnék a vascsőnél mint kiosztható "díj"
Abból is a legkeményebb fajtát adom.
Pandácska: 14 éves gyerekről beszélünk, és már túl van 2 fiún. Mi lesz mondjuk 10-15 év múlva? Mekkora lesz a szorzó?!
K. Baldrick 2009.02.03. 07:55:01
Nekem felszínesnek tűnt az egész.
Időpazarlás volt elolvasni.
ilgatto 2009.02.03. 07:58:25
ráadásul nemcsak, hogy 2, de ami a lényeg: majdhogynem egyszerre!!! ember!!! még, ha ingyen csinálja, is qrva!!!
Panda1500 (törölt) 2009.02.03. 07:58:58
Igazából csak nincs mögötte egy olyan háttér, aki odafigyelt volna arra, h 14 évesen miért alszik a gyerek egy legénylakásban... de hidd el nekem 21 éves korára rá fog jönni, mekkora baromságot csinált.. nem védem.. csak tompítom a felületet:-)
Panda1500 (törölt) 2009.02.03. 08:00:41
Kegyetlen_kritikus · http://thething.blog.hu/ 2009.02.03. 08:00:52
@Panda1500: nem, nem azért írtam ezt, mert két fiúval lefeküdt. Viszont módosítanám az álláspontomat. A vascső kijár a kiscsajnak is, de hol vannak a szülei? Ez alatt persze nem azt értem, hogy álljanak mindig a háta mögött, hanem azt, hogy illik belenevelni egy gyerekbe azt, hogy 14 évesen még nem kavarunk- legalábbis a szexig csak ne menjünk el.
És még azt is illik átadni egy gyereknek, hogy a megcsalás bűn.
Persze, gyerek... de ha már most ilyen dolgokat követ el, akkor sok jót nem jósolhatunk neki.
Panda1500 (törölt) 2009.02.03. 08:03:02
Kegyetlen_kritikus · http://thething.blog.hu/ 2009.02.03. 08:04:34
Panda1500 (törölt) 2009.02.03. 08:04:34
Kegyetlen_kritikus · http://thething.blog.hu/ 2009.02.03. 08:05:14
Panda1500 (törölt) 2009.02.03. 08:05:32
Panda1500 (törölt) 2009.02.03. 08:06:04
Kegyetlen_kritikus · http://thething.blog.hu/ 2009.02.03. 08:06:09
Muha 2009.02.03. 08:06:34
Kegyetlen_kritikus · http://thething.blog.hu/ 2009.02.03. 08:07:08
TuskóHopkins 2009.02.03. 08:07:16
Panda1500 (törölt) 2009.02.03. 08:07:36
nyunyuli 2009.02.03. 08:07:45
hozzátenném, hogy nem kurváztam le.....
viszont, ha tetszik, ha nem, elég meredek már 14 évesen túl lenni 2 fiún!
TuskóHopkins 2009.02.03. 08:07:48
jó_lesszez 2009.02.03. 08:08:04
Kegyetlen_kritikus · http://thething.blog.hu/ 2009.02.03. 08:08:26
Panda1500 (törölt) 2009.02.03. 08:08:33
LyukasBogrács 2009.02.03. 08:09:48
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2009.02.03. 08:09:51
Kedves kis posztolónknak van hova fejlődnie...durva h ilyeneket csinál már most kis taknyosként...nem vagyok olyan öreg, de én/mi 14 éves korunkban azert közel sem tartottunk ilyen "magaslatokban".
Jogos a kerdes, h hol vannak a szülei?
Szerencsére még kinőheti ha akarja...bár én nem egy esetet láttam, akik iylen korán elkezdenek pasizni, kikötnek 1nél mondjuk 15 évesen, megromlik a kapcslat, mondjuk úgy 20 év körül, de nem mer lépni, hozzámegy, szüli a porontyokat, és hűűűű de bódog mindenki :P:P
Rocks 2009.02.03. 08:10:18
"Nyuszi, te nem csináltál hülyeséget tiniként?"
Sziasztok és bocs, hogy beleszólok. Hülyeséget mindenki csinált: lógott a suliból, beivott az iskolai tinibuliban stb... de nem bújt ágyról ágyra. Az nem a tinihülyeség kategória.
A történet olyan "ementem a bótba", egyszerű, mint a krumplistészta.
Mai fiatalok: unokahúgom osztálytársa 13 éves (nem roma putriból az isten háta mögött) terhes. Az osztályban még 2 lány szűz....
Panda1500 (törölt) 2009.02.03. 08:10:21
tóparti látomás 2009.02.03. 08:10:49
14 évesen az első szex? Mit csodálkoztok?
Van aki már 14 évesen anyuka aztán 30 évesen meg már nagymama.
Amúgy én ezen nem csodálkozom mert nézzétek meg,hogy néznek ki, viselkednek a 12-13 éves lányok. Tisztelet a kivételnek!
Muha 2009.02.03. 08:10:55
Hugom 14. Nagyot néznék, ha lefeküdne valakivel.
Kegyetlen_kritikus · http://thething.blog.hu/ 2009.02.03. 08:11:23
Panda1500 (törölt) 2009.02.03. 08:11:43
Panda1500 (törölt) 2009.02.03. 08:13:22
sztem azért nem olyan hű de nagy dolog, h 14-15 évesen szexelt.. ha mondjuk fiú lenne, gond lenne?
mashbp 2009.02.03. 08:14:17
Olyan szépen kezdődött a poszt.
Aztán ellaposult. A posztíró felnőttéválásának ívét szépen bemutatja.
Szomorú. Szinte látom a szerelmes lányt kikerekedett szemmel ahogy csak néz, néz és néz és közben szépen lassan összetörnek a szivek körülötte.
Bárcsak mindenki örökkre ártatlan maradhatna.
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2009.02.03. 08:14:29
Panda1500 (törölt) 2009.02.03. 08:16:12
Kegyetlen_kritikus · http://thething.blog.hu/ 2009.02.03. 08:16:22
Kegyetlen_kritikus · http://thething.blog.hu/ 2009.02.03. 08:18:02
Tehát a válasz: nem, nem diszkrimináltuk a lányokat, fiúnál se normális ilyen hamar belecsapni a lecsóba.
Panda1500 (törölt) 2009.02.03. 08:20:02
TuskóHopkins 2009.02.03. 08:21:20
15 éve nem volt mobiltelefonunk, meg internetünk. Nekem a floppy-s C64 már királyság volt.
Megváltozott a világ. Ezt látják mindenhol, nekik ez már természetes...
Nem jó, de ez van
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2009.02.03. 08:21:41
fél év, pár hónap meg ide vagy oda nem nagyon számít...
Panda1500 (törölt) 2009.02.03. 08:23:33
Kegyetlen_kritikus · http://thething.blog.hu/ 2009.02.03. 08:25:39
Olvass utána, ez pszichológia.
Vagy nézz körbe Magad körül. Hátha van a környezetedben is valaki, aki elszúrta.
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2009.02.03. 08:25:46
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.03. 08:25:55
Kegyetlen_kritikus · http://thething.blog.hu/ 2009.02.03. 08:26:22
tóparti látomás 2009.02.03. 08:29:09
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2009.02.03. 08:29:15
Magam részéről, olyan 17-18 év körül tartom "normálisnak",de inkább érettség kérdése lenne mint korfüggő....
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.03. 08:30:07
Panda1500 (törölt) 2009.02.03. 08:30:48
na nem. de én azért nem írnám le.. és nem is hinném, h az ember kiég... mert akkor mi van azzal aki később kezd el szexelni, de tovább él?
TuskóHopkins 2009.02.03. 08:30:48
De néha engem is megijesztenek ezek a dolgok.
Négy évesen az unokaöcsém előadta, hogy csókolózott (jó. adott egy puszit a szájára) az egyik barátjával.
Rocks 2009.02.03. 08:30:49
Nálunk a középiskolai osztályban talán 2 lány volt már "felbontva" 15 évesen.
De egy korábbi, szintén tiniszexes posztnál már leírtam, mi a véleményem erről...
Panda1500 (törölt) 2009.02.03. 08:32:34
Panda1500 (törölt) 2009.02.03. 08:33:58
Muha 2009.02.03. 08:35:37
Szevasz!
@Nyahu: Még jó, hogy elolvastalak, mert csak ismételtem volna, hogy az a fontos, hogy lelkileg érett-e, felkészült-e a testiségre.
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.03. 08:40:40
Lunatica 2009.02.03. 08:41:37
Na voltka már "bezzeg az én időmben" kezdetű dumák?:D
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2009.02.03. 08:41:50
@Panda1500: Nem törvényszerű hogy kiég, de ha ilyen tempóban halad, abból minimum egy kankó meglesz...testi fejlettséggel nem párosul az ész általában...arról nem is beszélve, h lelkiekben mit okoz pl egy ilyen duplázós ágybabújás, 14 évesen könnyelmű az ember.
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2009.02.03. 08:43:27
Lunatica 2009.02.03. 08:48:47
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.03. 08:49:37
tuli _ 2009.02.03. 08:49:52
Na, pont ezt akartam írni:DDD
Azt tessék már tudomásul venni, hogy az előző generáció mindig fel van háborodva az utánuk következőre, hogy nahát, meg dehát, meg bezzeg mi. És mind felnőtt, és tette a dolgát, amikor arra került a sor. Lehet szidni a posztolót, de ez a mi időnkben kurvára idegesítő.
A kislány eszetlen kis hülye, reméljük benő a feje lágya.
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2009.02.03. 08:50:28
A hiba az Ön készülékében van:))
TuskóHopkins 2009.02.03. 08:50:29
De két fiúról van szó...
Caddy 2009.02.03. 08:51:01
Miért esik az eső, nem akarom, ez így nem jó!
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2009.02.03. 08:52:30
Lunatica 2009.02.03. 08:54:20
Parajka 2009.02.03. 08:57:47
Mások véleményétől függ, hogy mikor kezdem el a szexuális életemet? Na neeeee.
XCat 2009.02.03. 08:57:49
@tulipánhagyma_kuktahasznosító: én azért nem érettségiztem olyan hűdenagyon régen, de mi szabályosan kiutáltuk azt, aki nem volt szűz.. pedig ritka szép lányosztály volt.
Lányos apáknak javaslom a következő varázsigét; 'édes lányom, ha kurválkodni fogsz, úgy elverlek, hogy egy életre megemlegeted, utána meg bezárlak.'
Aztán megcsinálni. Működik.
Caddy 2009.02.03. 09:01:22
El kell hogy kápráztassalak a 14 évesek már dugnak. Ez komoly. Szóval jó lesz ha beszélsz a húgoddal. :)
tuli _ 2009.02.03. 09:05:19
@CatMother:
Jó kis osztály lehetett. Nem azon múlik, hogy szűz-e még. Ha az én gyerekem 17 évesen boldog, szerelmes, és mondjuk már egy éve együtt van a barátjával, akkor egy szóval nem mondom, hogy várj kislányom, ráérsz arra még. Fontos, hogy ne egy diszkó parkolójában veszítse el egy arra járó, őt megfűzni tudó szemét kis macsóval. Na, az nevelés kérdése. A tiltással pedig hidd el nekem, semmire sem lehet menni. A sok beszélgetéssel, értékek átadásával lehet a legtöbbet elérni. Na az működik.
pingwin · http://pingwin.blog.hu 2009.02.03. 09:06:53
Muha 2009.02.03. 09:15:47
Azt tudjuk, hogy hány éves most a posztoló kapitány?
Arrogancia 2009.02.03. 09:17:26
"Együtt utaztunk, átmentem hozzá. Kellemetlen szituba is kerültünk, mert hazajött Gergő, ő meg hirtelen bezárta a szobája ajtaját... Félreérthető helyzet volt"
Amúgy meg nem tetszett. Ilyen butuska-naivságot ugye ki lehet nőni?
Lunatica 2009.02.03. 09:23:25
Ricardo 2009.02.03. 09:25:05
Caddy 2009.02.03. 09:26:22
Egyébként nem gondolom, hogy 14 évesen kéne elkezdeni a szexet. Én ezt nem támogatom.
@Lunatica: csokitorta! Hú de ennék egy szeletet. :)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.03. 09:28:22
Totyabá 2009.02.03. 09:29:02
Szegény lánynak ez volt a tanulópénz, majd rájön, hogy ez az életvitel így nem helyes.
Szülői felelősségről meg annyit, hogy tiltották a gyereknek azt, hogy elmennyen Pestre csókolózni (mert fostak, hogy megdugják a lányukat), így hát elszökött... Faszán rávezették a saját lányukat arra, hogy egyszerűbb hazudni, mint őszintének lenni, mert úgy nincs vita, veszekedés. Gondolom azt se tudják még otthon, hogy az ő kis egyetlen pici lányuk már nem érintetlen, azt meg aztán végképp nem, hogy már 2 pasin is túl van. De nem is meri elmondani otthon, mert a saját szülei simán lekurváznák-mint itt már páran. Tán még meg is vernék...mert az így utólag sokat segítene a dolgokon, abból tanulna csak igazán:) Mindez nem történt volna meg, ha otthon harmónikus légkör lenne, megértő szülőkkel, nem pedig minden jöttmenttől (Jani) kéne megértést várni.
repecs 2009.02.03. 09:30:53
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.02.03. 09:31:11
na de nem akarok tetü lenni. amúgy aranyos lánynak tűnik, a dolog meg nem nagy ügy.. így visszagondolva a tizenéves kapcsolataimra.. mintha fél agyam nem működött volna akkoriban..
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.02.03. 09:33:46
sokan azt hiszik, valamelyik ex-szel megcsalni az éppen aktuális párt nem akkora bűn. tudja a fene. talán tényleg nem.
tuli _ 2009.02.03. 09:35:37
Teljesen egyetértek. Tiltással csak hazudozást lehet elérni.
kisdarab állat 2009.02.03. 09:36:07
TBal 2009.02.03. 09:36:14
Mindenki nagyon odafigyelt, látom :)
hhh. 2009.02.03. 09:36:38
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.03. 09:36:42
Muha 2009.02.03. 09:37:27
repecs 2009.02.03. 09:37:59
Totyabá 2009.02.03. 09:38:03
Aztán megcsinálni. Működik."
Tudod mi működik??? A primitív agyad, az! Ezzel annyit érsz el a lányodnál, hogy nem fog elmondani semmit se! Pont az ilyen lányokat lehet megdugni a parkolóba, WC-be, lépcsőházba!
Szerinted ha a tizen x éves lányod dugni akar, akkor majd megkérdez Téged??? Lószart! Ha dugni akar dugni is fog! Az kérdés az, hogy el meri-e otthon mondani, hogy dugott, de hülye volt és nem védekezett (annak ellenére, hogy elmondtad Neki, csakhát...) vagy Te veszed észre, hogy 6 hónapos terhes! Azt akkor ütheted, mint a répát...
Ha dugni akar a lányod, akkor vegyél neki kotont, meg bíztosíts Neki normális feltételeket, hogy ahhoiz szokjon hozzá, ne a hazudozáshoz meg az igénytelenséghez.
Kegyetlen_kritikus · http://thething.blog.hu/ 2009.02.03. 09:39:08
Muha 2009.02.03. 09:39:27
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.02.03. 09:40:43
Bérgyilkos Bohóc 2009.02.03. 09:40:56
Itt hagytam abba az olvasást...
Totyabá 2009.02.03. 09:41:03
Muha 2009.02.03. 09:43:26
TBal 2009.02.03. 09:44:03
A csajszi meg használt gumit, felelősségteljes volt. Szerintem bizonyos dolgokat meg kell tapasztalni az éréshez, bizonyos csalódásokat is át kell élni.
ged 2009.02.03. 09:45:12
kis pics, akinek viszketett a picsája és ráhúzta magát bárkire
és a késöbbiekben is használni fogják őt, aztán eldobják, ennyit érdemel
TBal 2009.02.03. 09:45:24
Muha 2009.02.03. 09:47:40
ged 2009.02.03. 09:48:22
azért van egy általános, elfogadható dolog, amit közerkölcsnek felfoghatunk, persze a sok szenny miatt ami nap mint nap ér minket ez már egyre lazább
apropó; anyád maradandó károsodást szenvedett? értsd: terhes lett és a világra jöttél...
LyukasBogrács 2009.02.03. 09:48:22
A mult heten emlitett volt kollegano, akit anno elvittem vacsorazni, elmentunk setalni a varba, majd fakepnel hagyott, szoval o itt volt a fovarosban egy hetig, de igeretevel ellentetben nem keresett meg, szora se meltatott.
Kerdes: szerintetek toroljem iwiw-rol, facebook-rol? A telefonszamait mar kitoroltem.
GAbica 2009.02.03. 09:49:13
ged 2009.02.03. 09:49:41
úgysem dughatod már meg, szerintem töröld:D
Muha 2009.02.03. 09:50:12
repecs 2009.02.03. 09:50:24
TBal 2009.02.03. 09:50:37
@ged: mivan? :) Látom, tök pozitív, érdeklődő a hozzáállásod, előítéletmentes... :)
Muha 2009.02.03. 09:50:58
Az erkölcs vagy morál fogalma alatt mai köznyelvi szóhasználatunkban a magatartásunkat befolyásoló, általunk (vagy a társadalom által) helyesnek tartott, olyan szabályok összességét értjük, amelyek túlmutatnak a jog és az egyéb írott szabályok keretein. Az erkölcs szabályai a társadalmi normák egyik típusát jelentik. Más megfogalmazás szerint az erkölcs azon elvek összessége, amelyek a helyes és helytelen, a társadalmi jó és rossz megkülönböztetését segítik a cselekvés szintjén.
Az erkölcs eredeti jelentése ennél tágabb körű volt: általában jelentette egy személy magatartásának módját, ezért jelentéstartalma és színezete az előtte alkalmazott jelzőtől függött (például „lovagi erkölcs”, „szerzetesi erkölcs”, „polgári erkölcs”, „paraszti erkölcs” vagy összetett jelzőként „jó erkölcsű”, „feslett erkölcsű” stb.) Ez utóbbi szóhasználat mai maradványa a jogban ismert "jó erkölcsbe ütköző" kifejezés.
Az erkölccsel kapcsolatos felfogások a történelem folyamán gyakran változtak és ma is különböző erkölcsi nézetek élnek egyidőben. A közösségi szinten elfogadott úgynevezett közerkölcs szabályai társadalmi csoportonként, kultúránként, országonként, régiónként változnak. Az erkölcsi parancsok érvényességének filozófiai megalapozásával az etika foglalkozik.
forrás: Wikipedia
min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.02.03. 09:51:12
repecs 2009.02.03. 09:52:27
Muha 2009.02.03. 09:52:32
Néha azt se tudom mi jó nekem, hogy tudhatnám, hogy másnak mi jó?
TBal 2009.02.03. 09:53:23
Muha 2009.02.03. 09:55:06
TBal 2009.02.03. 09:56:33
Még azt tenném hozzá, hogy ha vannak bizonyos erkölcsi normák, amikkel nem értek egyet, vagy bárki nem ért, akkor miért nem lehet megkérdőjelezni azokat? A közerkölcs sokszor nyugszik inkább hagyományos, mint logikai alapokon.
repecs 2009.02.03. 09:56:33
Totyabá 2009.02.03. 09:56:46
miért, nem egy büdös kurva? de.
kis pics, akinek viszketett a picsája és ráhúzta magát bárkire
és a késöbbiekben is használni fogják őt, aztán eldobják, ennyit érdemel"
Ha azért büdös kurva valaki, mert viszketett neki, akkor elég sok büdös kurva futkározik a világban:)
A későbbieket meg majd eldönti az élet.:)
XCat 2009.02.03. 09:58:59
Az meg, hogy 17 évesen boldogan üdvözlöd, hogy esetleg felcsinálják.. hát lelked rajta. Sok vénasszony örül neki, mert milyen jó, hogy van unoka, lehet megint babázni.
Az emberek elmebetegek.
repecs 2009.02.03. 09:59:23
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.03. 10:00:14
Muha 2009.02.03. 10:00:44
XCat 2009.02.03. 10:01:04
Muha 2009.02.03. 10:01:26
TBal 2009.02.03. 10:01:38
Úgy érdemes hozzáállni az emberekhez, hogy minél kevesebbet kelljen neked hazudni. Olyan ez, mint az adócsalás: csak akkor teszik a legtöbben, ha rákényszerülnek - de ha nincs értelme, akkor minek hazudjunk?
Totyabá 2009.02.03. 10:01:49
XCat 2009.02.03. 10:02:08
Fiúknál más. Én meg túl sok aktívan diszkózó szűzlányt nem láttam még. Ha 13 éves volt, ha 31.
Patria 2009.02.03. 10:03:51
Ez butaság.
Patria 2009.02.03. 10:04:53
Muha 2009.02.03. 10:06:50
XCat 2009.02.03. 10:07:00
Muha 2009.02.03. 10:08:36
Caddy 2009.02.03. 10:09:12
@CatMother: én is jártam discoba 16 évesen, sőt még most is megrázom a fenekemet akármikor, ha buli van. :) Baromira nem ettől függ. Az meg hogy üdvözli, hogy felcsinálják egy nagy baromság. Ha otthon vannak, az még mindig jobb mint a ki tudja hol. És nyilván a felvilágosítás is megvolt. Pont hogy nem felelőtlenség. Tudatos gyereknevelés.
Patria 2009.02.03. 10:10:16
GAbica 2009.02.03. 10:10:49
Pilgram (törölt) 2009.02.03. 10:11:04
nagyon gyengus sztorik vannak mostanság, ennek viszont megnézném a PÓK verzióját!
Szóval kedves Spídermann? Megihleted a sztorit?
hoel 2009.02.03. 10:11:40
Patria 2009.02.03. 10:12:13
Caddy 2009.02.03. 10:13:47
Patria 2009.02.03. 10:14:49
kisvi 2009.02.03. 10:15:44
Patria 2009.02.03. 10:16:14
XCat 2009.02.03. 10:16:22
Patria 2009.02.03. 10:17:26
XCat 2009.02.03. 10:17:39
Rebelde 2009.02.03. 10:17:51
Muha 2009.02.03. 10:17:56
XCat 2009.02.03. 10:18:30
Rebelde 2009.02.03. 10:18:58
akármilyen meglepő, de még én is tudnék érdekesebbet írni:)
aszaltszilva 2009.02.03. 10:19:03
Patria 2009.02.03. 10:20:29
kisvi 2009.02.03. 10:20:34
nekem nem meglepő, ismerem milyen rosszkislány voltál akkoriban :))
XCat 2009.02.03. 10:20:48
Patria 2009.02.03. 10:21:35
Muha 2009.02.03. 10:21:46
ez csak a kárpótlás :)
tuli _ 2009.02.03. 10:22:14
Mondtam én olyat, hogy diszkóban kell ismerkedni? Nem, de nem is kell tiltani attól, hogy elmenjen. Tudja kezelni ott is a dolgokat, ahogyan az élet bármely más területén. És nem csak szemét kismacsók járnak oda, táncolnak, szórakoznak, ahogy sok fiatal. Nem tiltanám meg neki, hogy megtapasztalja azt a világot.
"Az meg, hogy 17 évesen boldogan üdvözlöd, hogy esetleg felcsinálják.. hát lelked rajta."
Hm. Ne csinálják fel. Arra való a védekezés. És nem boldogan üdvözlöm, ha úgy dönt egy évi kapcsolat után, hogy a szerelmét kiteljesíti, hanem elfogadom. Nekem ezt elmesélik, és tudok segíteni, amiben kell, lelki, és fizikai értelemben egyaránt. Az ilylen prűd, álszent gondolkodók gyermekeit szokták felcsinálni, mint amiről te most tanúbizonyságot adsz. Mert a hátad mögött fogják megtenni. Nem fognak benned bízni ezzel a hozzáállással, hogy letöröm a derekad, gyerekem, ha nem csinálod azt, amit mondok.
"Sok vénasszony örül neki, mert milyen jó, hogy van unoka, lehet megint babázni."
Ez meg egyszerűen orbitális baromság.
Az emberek elmebetegek.
Ezzel meg egyetértek, azzal a kitétellel, hogy némely ember elmebeteg. Ki ki döntse el, kit tart annak.
XCat 2009.02.03. 10:22:39
Lenne egy nyugis napod.
Caddy 2009.02.03. 10:22:49
@muha: te csak kompenzáljál drágám! :D
@Patria Reborn (fogfájós királylány): te inkább én is a fogorvost javaslom. :) Honnan nyomod ma?
Patria 2009.02.03. 10:23:50
tuli _ 2009.02.03. 10:27:31
18 év alatt be sem engedik (jó esetben), csak tinibuliba. Felnőtt diszkóba ne menjen, ezzel egyetértek. Az még nem neki való. És ne legyen félreértés, nem vagyok odáig a diszkóért. Csak azt tudom, hogy tiltással nem sok mire lehet menni. Józan megbeszéléssel viszont igen.
repecs 2009.02.03. 10:28:09
XCat 2009.02.03. 10:29:33
Szóval elfogadod, hogy a szerelme beteljesítése miatt nem tanul tovább, nem szórakozik, a büdös életben nem lesz normális munkája, és gyerekfejjel anyagilag függ egy olyan pasastól, akitől pikkpakk gyerekfejjel betejesítődött. Mert ugye gyerek mellett egyiket sem nagyon lehet. Jah persze, óriási erőfeszítéssel meg izé. Arra pont az lesz képes, aki így jár..
Persze az abortusz is szép élmény. Mindenképpen szebb, mint egy elcseszett élet.
Az én kölyköm nem lesz kurva, erre mérget vehetsz. Én is mérget veszek, meg őbele is beletömöm, ha mégis.
A babázóst meg én sem hittem, amíg nem láttam. :)
XCat 2009.02.03. 10:30:49
repecs 2009.02.03. 10:31:36
Patria 2009.02.03. 10:31:47
XCat 2009.02.03. 10:33:57
De ez még gyerek, a pokol szerelmére. GYEREK.
Miért kell neki 14 évesen megtanulni, hogy mi a fasz?
XCat 2009.02.03. 10:34:36
najwa 2009.02.03. 10:34:52
én most vagyok itt először - eddig csak néha olvasgattam. Ezzel a poszttal kapcsolatban az jutott eszembe, hogy vajon nekünk, 'felnőtteknek' olyan nagyon egyszerű-e a mai világban megtalálni a helyes lépéseket? Csak mert nagyon egyszerű valakit lekurvázni és pálcát törni a feje felett... Milyen világban nevelkednek a mai gyerekek? Milyen példát mutat a társadalom? Talán nem ezt a lánykát kellene bántani, hanem elgondolkozni magunkon, akiknek majd gyereke lesz. És sajnos még egy jól működő, őszinte, szeretetteljes családban is adódhatnak gondok. Nekem hál'istennek ez adatott meg, de tudom mennyire vékony a jég és mennyire el lehet tévedni ennyi idősen, sajnos láttam ilyet.
tanszékvezető úr 2009.02.03. 10:35:38
"Lányos apáknak javaslom a következő varázsigét; 'édes lányom, ha kurválkodni fogsz, úgy elverlek, hogy egy életre megemlegeted, utána meg bezárlak.'"
Te tök jó arc vagy, szeretnék a lányod lenni, de komolyan. Egész jól terjeszted az álszentség igéjét itt a szakítóson. Korábban már kifejtetted, hogy a szélsőséges politikai erők milyen erkölcsösek, most pedig arról beszélsz, hogyha a kislányod szeretné megtapasztalni a szexualitás örömeit, akkor össze kell verni. Pontosan az ilyen prűd nevelés miatt fogják a lányok azt gondolni, hogy a szexualitás bűn, és maradni 28 éves korukig is szüzek, mint ahogyan az egyik korábbi posztban tapasztalhattuk. Vagy ha szüzek nem is, az egész szexualitáshoz természetellenes módon fognak hozzáállni.
Az általad propagált gondolkodásmód sokkal, de sokkal veszélyesebb, minthogy egy lány 17 évesen elmegy egy diszkóba, és utána megdugja valaki.
Patria 2009.02.03. 10:35:43
tuli _ 2009.02.03. 10:35:54
Te miről beszélsz? A szerelem beteljesedése nálam azt jelenti, hogy nem csak kézen fogva sétálnak, hanem szex is van. Hol írtam én olyat, hogy csináltassa fel magát, jajjdejó. És természetesen tanuljon, az a dolga. De az nem dolga, hogy tiltás miatt tartóztassa meg magát a szextől, ha úgy érzi, érett rá. Ha jól neveltem, akkor tudja, mikor érett rá. Védekezni meg tán lehet, hogy ne abortusz legyen a vége.
És hidd el, gyereknevelésben előrébb vagyok, mint te, néminemű tapasztalatom van, nem a vakvilágba beszélek:)
Totyabá 2009.02.03. 10:36:03
Ha a feleség/barátnő félredug, akkor ő meg egy gyáva nyúl, mert talált jobbat, de nem mer továbbállni. (De az meg hazudik másban is, nem csak ebben, előbb-utóbb ki fog lógni a lóláb:)
TBal 2009.02.03. 10:36:12
Senki sem tud számolni?? Bizonyára egy hónap leforgása alatt végzi el valaki a gimi negyedik osztályát és egy év egyetemet...
Muha 2009.02.03. 10:36:27
Az első bekezdésedre meg annyit, hogy azért annyira nem volt elkötelezett és annyira nem tartozott felelőséggel a másikért, mint egy férj/feleség akiknek neaggyisten gyerekük is van.
XCat 2009.02.03. 10:38:22
Segítek, jó? Innentől szűrve vagy.
repecs 2009.02.03. 10:38:27
TBal 2009.02.03. 10:39:14
Mikor veszi már a fáradtságot valaki végre, hogy észrevegye?
repecs 2009.02.03. 10:40:15
Zazie a metrón 2009.02.03. 10:40:56
kiséé félreértelmezted asszem tuli szavait, és mintha kissé sarkítanál is. vagy nagyon pórul jártál tinikorodban, vagy sose voltál tini:) bocs. attól még h 16-17 évesen szerelmes az ember, nem feltétlenül jár gyerekszüléssel. az esetek többségében nem.
másrészt meg nem teljesen mindegy, hogy diszkó, táncház, házibuli vagy mifene? ahol fiú/lány/alkohol/zene együtt összejön, mindig ugyanaz a végeredmény:) vagy netán zárjuk be gyerekeinket 18 éves korukig? végülis a zárda is egyfajta iskola....
tanszékvezető úr 2009.02.03. 10:41:28
Félreértés ne essék, szerintem sem az az ideális, hogyha valaki egy diszkóban, egy egy éjszakás kaland során veszíti el a szüzességét... de egy megfelelő nevelést kapott lánynak 16-17 évesen már lesz annyi esze, hogy maga döntsön ezekről a dolgokról. Persze megteheted, hogy befenyítesz, és tiltod a pasiktól, de honnan tudod, hogy nem fog a tudtod nélkül elmenni diszkóba, úgy, hogy azt hazudja, hogy a barátnőjéhez ment? Inkább arra neveled, hogy hazudjon neked?
Muha 2009.02.03. 10:41:40
:)
(mosoly direkt, nem idegesen kiabáltam.)
Caddy 2009.02.03. 10:41:47
LyukasBogrács 2009.02.03. 10:41:51
GAbica 2009.02.03. 10:42:46
bruTe 2009.02.03. 10:42:52
Rebelde 2009.02.03. 10:42:52
tv-ben volt riportfilm, hogy egy ilyen délutáni matinés helyen külön szoba volt berendezve(?) matracokkal a szépreményűeknek, hogy ne a táncparkettközepén dugják egymást, hanem itt, mondván jobb így mindenkinek...13 és 16 év körüliek jártak ide
Caddy 2009.02.03. 10:43:04
tanszékvezető úr 2009.02.03. 10:43:37
én legalább őszintén megmondom, ha nem tetszik valami, nem pedig álszent mosollyal az arcomon prédikálom a mocskot. tudom, a gyülekezetben nem vagy hozzászokva az őszinte beszédhez. most már elég öreg vagy, úgyhogy ez nem is fog változni.
XCat 2009.02.03. 10:43:46
Ha meg mégis, hosszú távon akkor is nekem van igazam.
Rebelde 2009.02.03. 10:44:14
TBal 2009.02.03. 10:45:15
Totyabá 2009.02.03. 10:45:48
Nem vagy kicsit önző?
Patria 2009.02.03. 10:46:11
18 éves koromig nem mehettem sehova. De még csak a barátnőmnél sem aludhattam soha, "van saját ágyad" címszóval. Baromira szenvedtem, utáltam a szüleimet, hogy ilyen konzervatív, begyöpösödött gondolkodásuk van. El is szökdöstem otthonról éjszakánként, igaz nem diszkóba, csak gengszterkedni. Faterom baromira óvott attól, hogy bárkivel is szexeljek, mégis megtettem ezt 17 éves koromba (igen, muha úr, hazudtam az előbb), tény hogy 1 évig együtt voltam előtte a sráccal, de mégis a szülői tiltás ellenére cselekedtem. Tegyük hozzá így is megbántam. Most, felnőtt fejjel baromira hálás vagyok a szüleimnek azért, hogy nem engedtek el 14 évesen éjszakázni úgy, mint a többeket, mert ha ma összetalálkozok bármelyik gyerekkori cimborámmal, azt látom, hogy kiégett emberek lettek, tőlem meg mai napig személyit kérnek, ha cigit veszek. :)
TBal 2009.02.03. 10:47:17
Patria 2009.02.03. 10:47:26
Muha 2009.02.03. 10:47:35
XCat 2009.02.03. 10:47:42
@Caddy: aha, rémlik hogy valaha én is sírtam, amikor letört a barbim feje... olyan komolynak és visszafordíthatatlannak tűnt akkor. :)
tuli _ 2009.02.03. 10:47:53
Nem fogom kidobni ide a gyermekeim magánéletét a blogra, mert nincs jogom hozzá.
Mindenesetre működik amit csináltam, és nem teóriáim vannak a jövőt illetően.
Én már tudom, hogy igazam van, te meg majd megtudod, hogy hova vezet ez a fajta hozzáállás.:)
repecs 2009.02.03. 10:48:13
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.03. 10:48:15
Szegény szüleimet sajnálom, remélem nekem normálisabb lesz a tini lányom, mint amilyen én voltam. Lehet néha fel kellett volna pofozni, bár nem hiszem, h elértek volna vele bármit is. Túl akaratos én önfejű voltam (vagyok). Ez van. Nem biztos, h a szülő cseszi el a dolgokat, néha a gyerek a hülye. :)
Viszont érdekes, mert erősen vallásos környezetben sokkal többször fordul elő a gyerek anyaság, mint egy lazább kötelékrendszerben. Bár ez csak statisztika. :)
TuskóHopkins 2009.02.03. 10:48:25
Ha keres mondd meg neki, hogy nem akarsz vele találkozni és kész.
XCat 2009.02.03. 10:49:07
Patria 2009.02.03. 10:49:42
XCat 2009.02.03. 10:50:21
gonoszpok · http://gonoszpok.blog.hu 2009.02.03. 10:50:58
Totyabá 2009.02.03. 10:52:08
akkor egy ellenpélda a régmúltból:
volt egy 15 éves lány, akit ugyanígy tiltottak a szülei mindentől, mint téged. kb 2 éven keresztül, heti rendszerességgel szökdösött ki éjszakánként "a szabadidő hasznos eltöltése" céljából. Amúgy nem volt buta lány, jól tanult, sikeres és eredményes sportoló volt. ... Ja, és nem égett ki még ma sem.:)
TBal 2009.02.03. 10:52:08
Tessék szíves lenni nem menekülni a kognitív disszonancia elől - tényleg kényelmelen érzés, de ha átéled, jobb leszel.
tuli _ 2009.02.03. 10:52:08
15 év kevés. utána jön még csak a java. Ha csak nincs 5 éves gyereked:)
legyen 20 év.:)
XCat 2009.02.03. 10:53:22
tanszékvezető úr 2009.02.03. 10:56:09
én, köszönöm szépen, jól vagyok. csak szörnyen irritálónak találom az olyan embereket, akik negédes mosollyal, a saját erkölcsi felsőbbrendűségükbe vetett megingathatatlan hittel foglalnak állást valami olyasmi mellett, ami mind a többi emberre, mind a társadalomra nézve _káros_.
az igazság kedvéért megjegyezném, hogy az előző alkalommal _te_ voltál az, aki belém kötött. te kezdted el bizonygatni nekem, hogy a szélsőjobboldalon kivétel nélkül erkölcsileg tiszta, magasztos eszméket valló tökéletes lények állnak, és mindenki, aki mást állít, szűklátókörű hülye.
XCat 2009.02.03. 10:56:55
@TBal: Elég gyakorlott vagyok ahhoz acsarkodásban, hogy akárhol felismerjem, hidd el. :) Ezt a szerencsétlent sem lenne bonyolult megalázni, de értelme sem lenne (ez a fajta nem magához tér tőle, csak mélyebbre zuhan), meg kedvem sincs hozzá.
Ha bírja pénzzel, egy jó dilidoki helyreteszi pár év alatt. Ha nem, akkor így marad, nem ő az egyetlen.
Szelid sunmalac 2009.02.03. 10:58:32
A poszt? Elolvastam. Hosszu volt. Tomondatok. Nem tetszett. Csak.
Patria 2009.02.03. 10:58:34
@CatMother: Bizonyára én vagyok a retardált, mint mindig, de nekem erről ilyen burzsuj amerikai lány áll a napsütésben, az 500 hektáros kertben, mögötte a 150 szobás villa és az A1-es vászonra festi a gyümölcs tálat kép villan be. :D
Zazie a metrón 2009.02.03. 10:59:09
XCat 2009.02.03. 10:59:36
GAbica 2009.02.03. 11:00:05
evko27 2009.02.03. 11:00:41
Ez minden.
LyukasBogrács 2009.02.03. 11:00:44
Muha 2009.02.03. 11:01:04
XCat 2009.02.03. 11:01:06
lilaorogna 2009.02.03. 11:01:46
14 évesen szex: van a környezetemben erre példa, egy 14 éves lány lefeküdt a barátjával, akivel 5 éve vannak együtt, már együtt is élnek. Bár a 14 éves szexet én is korainak tartom, előfordul az ilyen és nem biztos, hogy rosszul alakul.
Ha mindenképp valaki pofán kéne baszni, az a 18 éves fiú, aki már majdnem felnőtt, ennek ellenére kihasznál egy 14 éves kislányt, akit ő maga is kislánynak tart, hiszen derogál neki a végzős és egyetemista haverjai előtt, hogy egy kiscsajjal járjon, de elveszteni a szüzességét és néha megdugni, arra jó.
Ami a lányt illeti, nagy baromság lekurvázni. A gond vele annyi, hogy nem vette észre, hogy kihasználják. Egyrészt, mert szerelemesnek érezte magát, de valószínűleg nem is túl okos. Ez meg előfordul, nem lehet mindenki okos. Az meg, hogy 14 éves korában két fiúval is létesített szexuális kapcsolatot: az egyikbe szerelemes volt és járni akart vele, a másikkal meg egy éve tartós párkapcsolatban él. Tehát a lekurvázás nem állja meg a helyét.
tanszékvezető úr 2009.02.03. 11:03:08
áh, CatMothernek sokkal egyszerűbb -- negédesen mosolyogva -- személyeskedni, és megpróbálni lejáratnia, mint az, hogy előálljon valami értelmes érvvel. nem is baj ez, nem is számítottam arra, hogy kialakul valami diskurzus, mert ő tökéletesen jól érzi magát a maga kis ideológiailag homogén buborékjában. aki meg mást gondol, annak pedig dilidoki jár. miért nem mindjárt golyó vagy lámpavas?
Zazie a metrón 2009.02.03. 11:04:06
az azért meglepne :)))
@CatMother:
ne a koromból akarj következtetni. nem mindegy?
TuskóHopkins 2009.02.03. 11:04:23
kisvi 2009.02.03. 11:04:40
2009.02.03. 10:46:11
Szeritem a kiégettségnek semmi köze a korai szexuális élethez. Hanem inkább ahhoz van köze, hogy fiatal felnőttként mit csináltak.
GAbica 2009.02.03. 11:04:43
Patria 2009.02.03. 11:04:49
Totyabá 2009.02.03. 11:05:31
Zazie a metrón 2009.02.03. 11:06:04
engem azért mert akkor valami olyan derülne ki a szüleimről, amitől egy világ omlana össze bennem:)
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.03. 11:06:04
XCat 2009.02.03. 11:06:28
GAbica 2009.02.03. 11:06:30
indapasssucks 2009.02.03. 11:07:10
de legjobbak ezek a summary-k az alján a mostani postoknak :)
TBal 2009.02.03. 11:07:35
Érdemes a konzervatívnak is meghallgatni a liberálist, a liberálisnak meg a konzervatívat. valamint érdemez edzeni arra is, hogy a "Szerintem nincs igazad, b*zdmeg" mondatból ne az utolsó szót halld meg, hanem a többit is.
Lui_78 2009.02.03. 11:09:15
Vér folyt már?
:D
TBal 2009.02.03. 11:09:26
Caddy 2009.02.03. 11:10:11
@CatMother: ne legyél álszent! Az első nagy szerelmedre te is azt gondoltad, hogy a sírig tart. Ezzel mindenki így volt. :)
XCat 2009.02.03. 11:10:28
Szelid sunmalac 2009.02.03. 11:11:50
Zazie a metrón 2009.02.03. 11:12:13
szerintem nem. amikor tini voltam, akkor is ugyanúgy viselkedett a korosztályom, mint az azelőtti generáció meg az azutáni generáció. a tinik mindig egyformák. az már más kérdés, hogy a mai tinik előtt milyen értekek, példaképek vannak, már ha vannak. de ettől függetlenül nem hiszem, hogy azzal, hogy megtiltom a gyerekemnek 18 éves koráig azt, hogy szórakozni járjon, sokat elérhetnék. nálam ez nem működött volna. ha viszont már elengedem azt a gyereket szórakozni, akkor legalább tényleg tudjam, hova megy. és ha már elengedtem, akkor már nem tudom befolyásolni, hogy mit csinál. ha nagyon akarja, megtalálja a módját, hogy együtt legyen fiúval/haverokkal, akikkel akar.
XCat 2009.02.03. 11:12:17
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2009.02.03. 11:13:20
Anyukám, te először is ülj szépen vissza az iskolapadba, tanulj meg fogalmazni. Tömören, érthetően. Mert ez így borzalmas.
Már csak arra lennék kiváncsi, hogy a történet szempontjából mennyire fontos info, hogy IC-vel mentetek haza???????????????
XCat 2009.02.03. 11:13:20
Mondjuk a második mondat stimmel.
Selkt-Sa 2009.02.03. 11:15:25
ezt nem úgy hívják normálisabb társadalmakban, hogy nemi erőszak? tekintve, hogy beleegyezésre képtelen állapotban volt?
vascsövet és szívlapátot janinak.
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.02.03. 11:15:31
Fúúúúj, mecsoda fertő :)
Jóreggelt!
Nem bírtam megállni, közbe kell pofáznom :) De disztingválok, mégsem teszem!
XCat 2009.02.03. 11:17:41
Totyabá 2009.02.03. 11:17:58
Caddy 2009.02.03. 11:18:00
@Zsitke (luuuusta macs, nyújtózik): osszad Zsit! :D
TBal 2009.02.03. 11:18:57
De így viszonylag keveseket fogsz emberszámba venni.
Olyan vagy, mint az az ismerősöm, akinek egyszer megírtam egy közösségi oldalon, hogy ne haragudj, de annyira nem kedvellek, nem szeretnék veled hetente találkozni - de nem akarlak bántani, eltérő a stílusunk, attól még vehetjük egymást emberszámba.
Válasz a levelezés letiltása volt. Jó, mi?
zéem nagyon is emberszámba vesz téged, én így látom, azért írta amit írt, hogy hátha megváltoztatod a véleményedet, mert az SZERINTE nem helyes, ártalmas.
Szerintem az arabokhoz hasonlítasz kicsiben, aki azt mondja rájuk, hogy erőszakosak, azzal szemben dzsihádot hirdetnek. Én úgy látom, hogy te ugyanezt teszed kicsiben.
(ezután engem is levegőnek fogsz nézni vajon?)
Szelid sunmalac 2009.02.03. 11:19:03
@Caddy: Ez hulyeseg. Az elso szerelmemet csak meg akartam dugni es dobni, mint minden mas nagyfijju.
XCat 2009.02.03. 11:19:21
Totyabá 2009.02.03. 11:20:41
Nem volt ott semmi erőszak.
Caddy 2009.02.03. 11:20:55
@CatMother: úgy neveled, hogy ne akarjon dugni????? Én ezt már nem értem. Akkor te nem szexelsz otthon?
GAbica 2009.02.03. 11:21:08
Patria 2009.02.03. 11:21:35
@Totyabá: hát ez kedves. Hogy a holló vájja ki a szívdet! :P
XCat 2009.02.03. 11:21:48
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.02.03. 11:23:02
Komolyan mondom....
Neked ez a nevelési elved, hogy agymosol? Már a múltkor is feltűnt a hetero és homo vonalon, meg a lakatlan szigetnél.
Azt hiszed, hogy bizonyos helyzetektől el tudod zárni az embereket? Örökké? Szerintem épp megmutatni kéne, hogy mi van, véleményt alkotnai, és akkor van esély arra, hogy a sarj helyesen reagál.
Hábazz... téged így neveltek? Jesszum...
Szelid sunmalac 2009.02.03. 11:23:13
@TBal: Abszolut korrekt. O talalkozni akart, te nem. Akkor minek pofazna veled? Persze ez mar bantja a buszkeseged, mert neked csak az korrekt, amit te akarsz.
Totyabá 2009.02.03. 11:23:18
Jaaaaaaaaaaaaaaa.....:)
TBal 2009.02.03. 11:23:41
Dr. Cica75 2009.02.03. 11:23:44
Caddy 2009.02.03. 11:23:51
Ezt nem tudod így beszabályozni.
Rebelde 2009.02.03. 11:24:17
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.02.03. 11:24:19
Percre pontosan? Hihi... csak az életkoron múlik? Semmilyen más "értékmérője" nincs a dugási ösztönnek, csak a kora? Jujjjj!!!!!!!!
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2009.02.03. 11:24:24
bagolybagoly 2009.02.03. 11:24:24
fucksatan · http://gubafan.atw.hu/ 2009.02.03. 11:24:30
Zazie a metrón 2009.02.03. 11:24:41
pedig a szavaidból épp azt értettem ki, hogy ha rajtad múlik, akkor eltiltod a gyereket a diszkótól. erre reagáltam. ha viszont a nevelés fontossága a lényeg, a kommunikáció stb., akkor végeredményben nem különbözik a véleményed sem tuliétól sem zéemétől, se az enyémtől, stb. akkor mi a vitaforrás?
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.02.03. 11:24:57
Vazze :)))), hát nem bírom ki :), az a mocskos nagy pofám! Már megint :)
XCat 2009.02.03. 11:24:57
Simán. :) Örökké nem kell neki, elég amíg én élek.. ha minden erőfeszítésem ellenére pocsékba megy, legalább ne tudjak róla. :D
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 11:25:46
Totyabá 2009.02.03. 11:26:04
itt keresd: Totyabá 2009.02.03. 10:52:08
TBal 2009.02.03. 11:26:18
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.02.03. 11:26:44
Aham... tehát merő önzőségből, magadat féltve, mi? Hááááát, érdekes ...
ziza133 2009.02.03. 11:26:49
Itt abba is hagytam (vagyis el sem kezdtem) az olvasast.
Kovetkezo!
Zazie a metrón 2009.02.03. 11:27:00
XCat 2009.02.03. 11:27:08
tuli _ 2009.02.03. 11:27:19
Te is rosszul fogod nevelni a gyerekedet. Meg a szüleid is rosszul neveltek. Üdv a klubban:)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.02.03. 11:27:46
Szeva :)
Tééééényleg? Nem jelent meg? Rémes! Tüntessünk! :)
Szelid sunmalac 2009.02.03. 11:27:50
@Zsitke (luuuusta macs, nyújtózik): Igenis a kor szamit! Nem veletlenul buntetik! Ezt mi szavaztuk mi, mi alakitottuk ki igy, mert ez igy jo. Ugyhogy gyereket bezarni es felpofozni! Ne menjen diszkoba! Tanuljon, lesz meg ideje boven!
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 11:28:08
2009.02.03. 11:28:22
Hi!
A kedvedért előmásztam a mocsaramból. Sok szeretettel küldenék neked egy nagyszerű muzsikát, melyet az alábbi linkre kattintva hallgathatsz meg (leállítani nem ér). Utána elmélkedj a diverzitás szó jelentéséről egy picit.
www.youtube.com/watch?v=MIMW0aHN0ks
A viszonlátásra.
TBal 2009.02.03. 11:29:06
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 11:29:26
Neuroxyde 2009.02.03. 11:29:30
"Elegem volt minden pasiból. Egyedül akartam lenni jó ideig. Aztán 5 napra rá már Gergővel találkoztam, 10 nap múlva pedig összejöttem Gergővel."
:D
Zazie a metrón 2009.02.03. 11:29:53
bocs, de ez nem válasz a kérdésemre :)
@tulipánhagyma_kuktahasznosító:
ezt már régóta tudom:) amióta rájöttem, hogy sikeres ember nem lehetek:))))) annak a mocskos kölöknek meg mééér legyen jobb, mint nekem, ha? :)))))
Szelid sunmalac 2009.02.03. 11:30:33
@TBal: Ennyibol maszkalhatnek barkivel az utcan es mindenkire rakoszonnek. Te nem akartal vele lenni, o nem akar veled. Teged ez csak azert bant, mert egyeb modon ennyire sem erdekled!
@Zsitke (luuuusta macs, nyújtózik): Miert onzoseg, ha torodik a gyerekevel es nem teszi ki az utcara estenkent, hogy "nesze gyerek menjel diszkoba, vagy mittomen"?
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.02.03. 11:31:00
Drága, 14 év alatt nem szexelünk, mert büntetik. 14-18 között, ha belegyezik mindkét fél, akkor lehet!
De ugye, te sem tetted meg 18 alatt, és persze rá se gyújtottál és alkoholos italt sem fogyasztottál!
Malacom :), kérlek... hitelesebb képet, jó! :)
Totyabá 2009.02.03. 11:31:22
Zazie a metrón 2009.02.03. 11:31:40
na, te is csak sarkítani tudsz. épp a lényeget értetted meg. leülhetsz.
nyünyőke 2009.02.03. 11:31:43
Kiszűrhetsz engem is, vagy mondhatod érvnek, hogy "akkor is nekem lesz igazam és kész", de szerintem inkább gondolkodnod kéne kicsit, és szétnézni, hogy vajon hol jobb a kapcsolata a gyereknek a szüleivel; ott, ahol mindentől tiltják és egy buborékban nevelik, vagy ott, ahol megvan egy bizalom, _bíznak_ a gyerekben.
Szerintem ha sikerül átadnod neki egy normális értékrendet (és persze a gyerek nem teljesen hülye), akkor megbízhatsz benne, abban, hogy majd ezek alapján el tudja dönteni, mi a jó neki.
Nyilván, akinek nem sikerül átadnia egy normális modellt, az akarja bezárni a gyereket és kényszeríteni azt dolgokra, akarata ellenére. Csak ezzel semmit nem érsz el. És ez egy nevelési csőd, ha máshogy nem tudsz irányt mutatni annak a gyereknek, csak így.
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 11:32:17
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.02.03. 11:33:10
Értő olvasás!!!
Nem az az önzőség, hanem az, hogy míg él, ne tegye... ha meghalt ,ár, akkor legalább nem tud róla, ha megteszi. Tehát nem az motiválja, hogy a gyerek helyesen próbáljon élni, hanem hogy ő ne tudjon róla, ha nem sikerül. Szerinted ez nem önvédelem és önzőség? Mert akkor fogalmi zavarok vannak itt az éterben!
Totyabá 2009.02.03. 11:33:14
Szelid sunmalac 2009.02.03. 11:33:18
TBal 2009.02.03. 11:34:11
Totyabá 2009.02.03. 11:34:24
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 11:35:18
Totyabá 2009.02.03. 11:35:39
Szelid sunmalac 2009.02.03. 11:35:56
Zsit draga! Hat igy osmersz? Csak baszakodok edes. Majd mingya jol megboklek az arckonyvon!
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.02.03. 11:36:22
Ööööö, majdnem ezt mondtam én is. Mondjuk, ha erőst tiltakozik - és nagykorú az ellenérdekelt fél-, akkor bezony még megrontás is lehet, nemcsak sima erőszak. Persze csak úgy közbevetőleg említeném meg, nem akarok én itten nagyon zavarkodni.
Kéne valaki, aki befogja a számat :D
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 11:36:58
Szelid sunmalac 2009.02.03. 11:37:24
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 11:37:52
XCat 2009.02.03. 11:37:55
@Zuzu Petals: pedig benne volt.. nincs forrása. :) Egyébként szerintem nekem tök jó volt. És most is egész jó.
Szerintem nektek borzalmas, csak nem látjátok, mert megszoktátok, az összehasonlításai alapotok meg nulla. Valószínűleg hiányoztak az értékek, mert a szüleitek rátok bízták, hogy majd eldöntitek, nektek mi a jó.
Márpedig ez nem így megy.
XCat 2009.02.03. 11:40:28
Totyabá 2009.02.03. 11:40:31
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.02.03. 11:40:44
Minnyá agyonböklek én is :))), de nem az arcokönyvben ám!
(gondoltam, hogy provokálsz, de akkor is jó volt, hogy elmondhattam, amit gondolok :D)
GAbica 2009.02.03. 11:41:23
Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2009.02.03. 11:43:32
\X/(xx)\X/
\X/(xx)\X/
Szelid sunmalac 2009.02.03. 11:43:46
Most meg valami csattanos egymondatost kell irnom a lanynak aki tetszik neki...pedig abban nem vagyok jo, mert altalaban belekerul vagy ot mondatba amig megfuzom a lanyt...
Patria 2009.02.03. 11:43:52
XCat 2009.02.03. 11:44:09
Én ezt látom. És elég csúnya.
Lui_78 2009.02.03. 11:44:28
:D
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.02.03. 11:44:30
Ebből fakad az fantasztikus dolog, hogy kinek mennyire szar. Szerintem neked sincs összehasonlítási alapod! És valszeg mi is azt gondoljuk, hogy neked de szar :)
Egyébiránt mi is az érték? A bizalom az nem az? Az meg igen, hoyg maradj szűz 18 éves korodig? Kicsit elcsúsztak itten a dolgok :(
Amúgy úgy teszi tönkre mindenki magát, ahogy akarja! Engem speciel nem zavar, az viszont igen, mikor itten győzködnek a "hülyeségemről". Én nem térítek! Viszont kurva jókat kérdezek :))))
Hol van Kira? Kérdezhetne már ő is kicsit :)
Szelid sunmalac 2009.02.03. 11:44:41
Zazie a metrón 2009.02.03. 11:44:50
bocsáss meg, de ez butaság. nem tudhatod, milyen összehasonlítási alapjaink vannak. bocs, mások nevében nem beszélek. vannak összehasonlítási alapjaim, hidd el. sem a gyerekkorom, sem a tinikorom, sem a korai felnőtt életem, meg még a mostani sem borzalmas. ezt vajon miből szűrted le? az értékek egyáltalán nem hiányoznak/hiányoztak az életemből. nem azt mondtam, hogy a szüleimtől nem kaptam példát, értékeket. hanem azt, hogy a példákkal, értékekkel együtt megkaptam a döntés jogát is, éppen úgy, ahogy azt rebi írta. elmondták, hogy ők mit gondolnak, mit tartanak értéknek, minek milyen következményei lehetnek. ennyi.
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 11:44:52
naív vagy ha ebben hiszel, ha következetességet vársz el tőle (nézd csak meg a tegnapi posztot - ami nota bene szintén nem az enyém :-D - ott ugyanezt láttad, csak egy 29 éves "gyerektől", akiben még mindig egy 14 éves lelke lakozik.
A kamaszkor természetes velejárója, hogy a gyerek olyan önállóságot követel, amelynek még maga sem tud megfelelni. És ez így van rendjén, ez a szülőktől való elszakadás időszaka, ami nagyon gáz ha nem történik meg. Ez csak jó viszonnyal és empátiával kezelhető, ahol a szülőnek kell az okosnak, a kamasznak pedig az impulzívnak lennie, különben egy életre megtörik valami köztük. Ebben a korszakban egyedül a szülőtől várható el az empátia és a logikus gondolkodás... vagy te sosem voltál lázadó kamasz ?
XCat 2009.02.03. 11:45:21
Caddy 2009.02.03. 11:45:56
vázkulcs 2009.02.03. 11:46:34
Az ablakok előtt pedig folyamatosan a helyi erők vonultak fel, szórakoztatni a nőket. Egyik tanárom mondta is bent a bárány kint a farkas. Na gondoltam ez sem sok nőt látott még. :D
Szerintem értelmetlen tiltani ezt a korosztály a sextől, úgysem fog sikerülni.
Ártalmasabb neki az a sok szar, szemét amit a TV-ben láthatnak, mikor fiatal lányoknak pornósztár a példaképe, mert milyen gazdag, és a TV-ben is szerepel, meg híres. :D Na ez az ultragáz, nem az, hogy 16 évesen sexel valaki.
Patria 2009.02.03. 11:47:09
lapöti /owner of zsengeborshow · http://image1.etsy.com/il_fullxfull.21917313.jpg 2009.02.03. 11:47:18
GAbica 2009.02.03. 11:47:51
XCat 2009.02.03. 11:48:47
@Zuzu Petals: jól van.
@Szexofon: nem, én nem voltam.
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 11:49:13
Szelid sunmalac 2009.02.03. 11:49:29
@Zsitke (luuuusta macs, nyújtózik): Marpedig a szuzessegertek! Penzben mertheto es hatvanyozodik a dogosseggel es forditottan aranyos a korral 25-tol folfele. De erhet akar 5 millio USD-t is. Persze nem nalad..nyehhehehe
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 11:49:53
XCat 2009.02.03. 11:50:50
Patria 2009.02.03. 11:50:57
Szelid sunmalac 2009.02.03. 11:52:01
@Gabicica [csakazért is jól leszek]: Hat nem nagyon. Raadasul meg gyujtom is oket.
XCat 2009.02.03. 11:52:07
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 11:52:27
nyünyőke 2009.02.03. 11:53:00
Amit mi itt írunk, azt ne keverd össze azzal, hogy a gyerekkel nem foglalkoznak, csak kicsapják az utcára, azt majd ott felnő, meg a barátok felnevelik és csókolom.
Nem erről van szó.
Ahogy pl engem neveltek, az igen munkás dolog volt, sokkal munkásabb annál pl, amit te leírsz, mert nekem kíváncsiak voltak a véleményemre is, mindig meghallgattak, és próbáltak megérteni, nem csak bezártak egy szobába 18 éves koromig, mert az ugyan nem nagy munka, meg nevelés. Sikeresen átadták az értékrendjüket, és utána bíztak bennem. És bízhattak is.
Pont abból lesznek a legelbaszotabb emberek, akiket ennyire fognak mondjuk 18 éves korukig (meg persze a másik végletből, akit le se szarnak).
Láttam magam körül, tapasztalatból beszélek.
Mikor a kedves szülők gyereke 18 évesen elkerült másik városba egyetemre, és haza se ment hetekig, hanem csak próbálta behozni azt, amiből neki ki kellett maradni addig.
Na abból lesz a lelkisérült, meg a kurva.
XCat 2009.02.03. 11:53:11
GAbica 2009.02.03. 11:53:57
XCat 2009.02.03. 11:54:20
Patria 2009.02.03. 11:54:26
De komolyan, ha neked nem jó az élet úgy, ahogy éled, akkor mi alapján ítélkezel másokról, akik nem úgy gondolkodnak mint te?
Lunatica 2009.02.03. 11:54:32
vázkulcs 2009.02.03. 11:54:50
Előfordult, de csak véletlenül. :)
GAbica 2009.02.03. 11:55:24
Caddy 2009.02.03. 11:57:10
@Lunatica: én is, pedig próbálkozom. :)
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 11:58:03
nyünyőke 2009.02.03. 11:58:05
Azért akart minél messzebb kerülni, hogy legalább akkor legyen egy kis saját élete, meg saját akarata.
Szelid sunmalac 2009.02.03. 11:59:05
@Gabicica [csakazért is jól leszek]: Azert annyira ne keseredj el, nem vagy egyedul, ha ez megnyugtat.
@Caddy: Kulonben nem mondanam!
@Lunatica: Szeva edes!!!
Muha 2009.02.03. 11:59:08
amúgy csiribúcsiribá :)
lapöti /owner of zsengeborshow · http://image1.etsy.com/il_fullxfull.21917313.jpg 2009.02.03. 11:59:18
mejjen igaz, ezt én is végignéztem és mindig sírás lett a vége.
Muha 2009.02.03. 11:59:43
Totyabá 2009.02.03. 12:00:27
Ember! A sikereidből és a kudarcaidból tanulsz! Te a tanulástól zárod el a gyereked!
nyünyőke 2009.02.03. 12:00:29
vázkulcs 2009.02.03. 12:00:50
Tök ártatlan kerekre tágult szemű kisfiú voltam, aki csak tanulni, és művelődni akart, de megrontottak ezek a bestiák. :)
GAbica 2009.02.03. 12:00:58
GAbica 2009.02.03. 12:01:27
nyanyanya 2009.02.03. 12:01:41
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:01:56
XCat 2009.02.03. 12:02:26
nekem teljesen jó így, ahogy van.
Inkább rajtatok nem nagyon tudok kiigazodni Olyanok vagytok, mint egy csapat fiatal vadászkutya, büszkék, öntudatosak, örültök az életnek... ami nem tetszik , azt megugatjátok, ami kell nektek, azt körbehugyozzátok, néha csaholtok, de összességében véve nagyon, nagyon boldognak érzitek magatokat..
Ítélkezni.. miért ne? :D Ha mindenki megtehetni, akkor én is, nemde? Ez így ilyen ítélkezős blog:DD
lapöti /owner of zsengeborshow · http://image1.etsy.com/il_fullxfull.21917313.jpg 2009.02.03. 12:03:08
Lui_78 2009.02.03. 12:03:22
:D
XCat 2009.02.03. 12:03:54
Nem ajvékolni kell amikor már kész van, hogy jaj ez a gyerek, mi lett belőle, hanem kiskorától foglalkozni vele.
Lunatica 2009.02.03. 12:04:38
Muha, jó, nemnézem:D Leszarom. Biztos valami faszságon rágódtok mint mindig:D
Caddykoma, nekünk nincs is rá szükségünk, hogy kövesseük, mert megtehetjük:D
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.02.03. 12:05:01
Meléj, engem mi zavar? Jó, ha tudom :), csak egy rövid kis zanzát, légyszi :)! Kösz!
Na, ebéd!!!
XCat 2009.02.03. 12:06:00
lapöti /owner of zsengeborshow · http://image1.etsy.com/il_fullxfull.21917313.jpg 2009.02.03. 12:06:27
no akkó kell befalazni :DDD
nyanyanya 2009.02.03. 12:07:49
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:07:53
De majd ma 14.00-kor ha ő nem, én kommentben :-P
Zazie a metrón 2009.02.03. 12:08:16
most őszintén. neked ebben mi fáj? a büszkeség? büszke vagyok arra, amit elértem az életben. no nem mindig természetesen, de többnyire igen. az öntudat? igen, próbálom tudatosan alakítani az életem, hiszen nem akarom elvesztegetni. az élet élvezete? igen, örülök, hogy élek, hogy létezem. ez problémát kéne, hogy okozzon? jobb lenne, ha azon szomorkodnék, hogy xar az életem? ettől mi változna meg? tévedsz, ha azt hiszed, hogy csupa öröm és boldogság körülöttem minden, de ez van, ez jutott. aminek lehet, annak örülök. ettől csak szebb lesz az életem.
vázkulcs 2009.02.03. 12:08:52
:) Fősulin pedig szerencsétlenségemre, egy óvónőképző kollégiumában töltöttem elég sok időt, ott is olyan erkölcstelen nőszemélyek voltak. :D Mivé lesz így a világ? :)
GAbica 2009.02.03. 12:09:02
lapöti /owner of zsengeborshow · http://image1.etsy.com/il_fullxfull.21917313.jpg 2009.02.03. 12:09:40
Lui_78 2009.02.03. 12:09:51
Sportoljon olvasson otthon, stb...
Mint én.
:D
nyanyanya 2009.02.03. 12:10:49
Zazie a metrón 2009.02.03. 12:10:56
végül is az interneten is van élet :)))
Muha 2009.02.03. 12:10:59
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:11:04
XCat 2009.02.03. 12:11:07
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:11:58
Lui_78 2009.02.03. 12:12:19
:D
Zazie a metrón 2009.02.03. 12:12:33
Szelid sunmalac 2009.02.03. 12:13:05
görény01 2009.02.03. 12:13:25
nyünyőke 2009.02.03. 12:13:29
És előre megmondom neked, hogy a tiédből is ugyanez lesz majd, ha ezt fogod csinálni, és te fogsz a legjobban ajvékolni. És igazam van és kész.
lapöti /owner of zsengeborshow · http://image1.etsy.com/il_fullxfull.21917313.jpg 2009.02.03. 12:14:05
így látatlanul is ,szívesen
de Te mit, hol, Értem? és mikor? :D
XCat 2009.02.03. 12:14:52
lapöti /owner of zsengeborshow · http://image1.etsy.com/il_fullxfull.21917313.jpg 2009.02.03. 12:15:13
bassz szőke picsusz, nem mondok semmit rájöttem, én nem posztoltam ,de mind1 balga :))))
XCat 2009.02.03. 12:15:48
bagolybagoly 2009.02.03. 12:15:58
lapöti /owner of zsengeborshow · http://image1.etsy.com/il_fullxfull.21917313.jpg 2009.02.03. 12:16:29
feles trükk?
sztavrosz 2009.02.03. 12:16:41
---Anamal Canibals---
Kísérletinyúl 2009.02.03. 12:16:51
ej de ritka szar írás ez itten :-/
görény01 2009.02.03. 12:17:18
Lui_78 2009.02.03. 12:18:10
Caddy 2009.02.03. 12:19:25
@muha: király. :) Most akkor inkább nem rendelek árut. :D:D:D Vagy mégis?
lapöti /owner of zsengeborshow · http://image1.etsy.com/il_fullxfull.21917313.jpg 2009.02.03. 12:20:03
ha megissza alkoholista
ha nem álszent
:DDD
Lunatica 2009.02.03. 12:20:07
Lunatica 2009.02.03. 12:20:50
vázkulcs 2009.02.03. 12:21:48
:) hát igen, ahelyett, hogy meghagytuk volna ezt a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának. Mennyivel egyszerűbb az élete mondjuk egy buddhista szerzetesnek. Gondolj bele, csak forgatja az imamalmot, meg meditál, szellemileg fejleszti magát, jobb ember lesz. Minket meg ezek a parázna nőszemélyek belerángattak a bűnös testiségbe. :)
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:21:49
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:24:57
Lui_78 2009.02.03. 12:25:04
XCat 2009.02.03. 12:25:30
Hát, akkor ez tényleg a lila akác köz, ha ennyire boldog itt mindenki. :D
GAbica 2009.02.03. 12:26:23
2009.02.03. 12:27:40
A buddhista szerzetes nem tesz szuzessegi fogalmat. Mas kerdes, hogy az erkolcsos eletvitel azert elvart :)
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:28:51
2009.02.03. 12:30:01
Talan annyira nem nagy bun orulni annak, amit eler az ember... Mire jo az otthon, ha nem tudsz nyugodotan olvasgatni a sarokban :)
XCat 2009.02.03. 12:30:15
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:32:05
Amúgy az első kettő fiú, csak a legkisebb lány, de ő még csak 9. Mire bekamaszodik már lesz beépített örzővédője (bátyjai)
vázkulcs 2009.02.03. 12:32:43
Hát egy világ omlott össze most bennem. Még ők is a "züllés" útjára lépnek? :)
paaj 2009.02.03. 12:33:45
Lui_78 2009.02.03. 12:35:02
:)
GAbica 2009.02.03. 12:36:51
XCat 2009.02.03. 12:37:10
Szóval nagy lutri ez a gyerektéma. ;)
Lui_78 2009.02.03. 12:37:41
vázkulcs 2009.02.03. 12:37:50
Mennyi ideje küldted el nekik?
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:37:51
Muha 2009.02.03. 12:38:10
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:38:30
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:39:20
GAbica 2009.02.03. 12:39:20
Muha 2009.02.03. 12:39:22
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:39:55
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:40:33
XCat 2009.02.03. 12:40:33
Muha 2009.02.03. 12:40:34
ha a szerkesztőknek van humorérzékük, akkor késni fog a poszt :D
ilgatto 2009.02.03. 12:41:05
Muha 2009.02.03. 12:41:09
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:41:54
XCat 2009.02.03. 12:41:58
Lui_78 2009.02.03. 12:42:14
De asszem ezt Te tudod:)
GAbica 2009.02.03. 12:42:33
kzol 2009.02.03. 12:43:03
Jövőnk záloga az ifjúság.
Szerintem vascsövet érdemel.
XCat 2009.02.03. 12:43:06
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:43:28
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:44:11
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:44:56
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:45:36
Zazie a metrón 2009.02.03. 12:47:08
GAbica 2009.02.03. 12:47:13
XCat 2009.02.03. 12:47:40
Muha 2009.02.03. 12:48:10
@CatMother: vagy lehazudós kurváznak :D
Parajka 2009.02.03. 12:48:25
Egy éretlen embernek mindig az kell, ami tilos, az izgatja a fantáziáját. Amit szabad, az nem érdekes, az uncsi.
Ide tartozik kicsiknél a kés, villa, olló, konnektor + tiniknél a túl korai szex + idősebbeknél a házasság alatti félrelépés (ha már nem szereti, akkor váljanak el.)
Ha egy gyerek hazudozik, elszökik, bajba keveredik, arról mindig a szülő tehet.
A szerető szülő nem tilt, nem zár be, nem ver (!), hanem felvilágosít, segít, példát mutat.
Nekem bevált. :)
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:48:27
KiNG 2009.02.03. 12:48:55
Ennyire stilusos naivsagot, tini hülyeséget ritkán olvas az ember. Összejöttek, megcsalták, szétmentek, szexeltek, szakitottak, olyan mindegy alapon.
Ó, azok a régi szép idők, amikor még természetes volt naivnak lenni...
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:49:32
Lunatica 2009.02.03. 12:49:42
Patria 2009.02.03. 12:50:31
Muha 2009.02.03. 12:51:01
Muha 2009.02.03. 12:52:37
Muha 2009.02.03. 12:53:08
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:54:02
GAbica 2009.02.03. 12:54:46
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:56:09
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:56:54
lapöti /owner of zsengeborshow · http://image1.etsy.com/il_fullxfull.21917313.jpg 2009.02.03. 12:57:19
nekem jól jött az a néhány anyai oder atyai pofon!!!! sokat segítettek vele,
és nem mindig a szülő tehet...
Muha 2009.02.03. 12:57:22
Lui_78 2009.02.03. 12:58:01
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 12:58:06
GAbica 2009.02.03. 12:58:37
XCat 2009.02.03. 12:58:53
lapöti /owner of zsengeborshow · http://image1.etsy.com/il_fullxfull.21917313.jpg 2009.02.03. 12:59:16
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 13:00:11
GAbica 2009.02.03. 13:01:03
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 13:01:18
Muha 2009.02.03. 13:01:41
3 egymást követő komment volt az enyém. Semmi extra.
De máshogy is tudok mesterhármast. :D
tóparti látomás 2009.02.03. 13:01:53
@Szexofon: Mikor lesz fenn a posztod, van már hír róla?
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 13:02:07
indapass90210 2009.02.03. 13:02:47
2. " nekem az nem barátnőm, aki azzal a sráccal jön össze, aki meg akarja fúrni a kapcsolatom"
Enyhítő körülmény, hogy ő vette a gumit.
Ítélet: vascső végére szerelt ijedt sünt neki!
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 13:03:44
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 13:04:20
Léptem ebédelni
GAbica 2009.02.03. 13:04:31
tóparti látomás 2009.02.03. 13:04:53
Mascarpone 2009.02.03. 13:05:22
Aprócska, jelentéktelen tényecske. :)
Gergő pedig hülye.
Majd kinövik.
Lui_78 2009.02.03. 13:07:32
Lui_78 2009.02.03. 13:15:41
tóparti látomás 2009.02.03. 13:17:55
Mit nyírtál ki? ;)
Lui_78 2009.02.03. 13:18:22
tóparti látomás 2009.02.03. 13:21:05
Amúgy szerintem csak ebédelnek vagy várják a 2 órás új posztot nagy várakozással ;)
Teszkóba nem mentél ma?
GAbica 2009.02.03. 13:21:52
Lui_78 2009.02.03. 13:23:03
Nehéz az élet na.
Te hogyan vagyol ma?
Lui_78 2009.02.03. 13:24:36
GAbica 2009.02.03. 13:25:39
tóparti látomás 2009.02.03. 13:26:49
Lui_78 2009.02.03. 13:28:14
tóparti látomás 2009.02.03. 13:28:37
GAbica 2009.02.03. 13:30:48
Lui_78 2009.02.03. 13:32:00
:D
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.02.03. 13:32:16
Hááát, ez nem sok, meg pici is ;)
Amúgy frappáns! :)
tóparti látomás 2009.02.03. 13:32:37
GAbica 2009.02.03. 13:33:20
Lui_78 2009.02.03. 13:35:28
GAbica 2009.02.03. 13:37:41
Lui_78 2009.02.03. 13:38:57
:D
tóparti látomás 2009.02.03. 13:39:49
GAbica 2009.02.03. 13:40:24
Lui_78 2009.02.03. 13:41:25
ByTheWay: Túl sokat tudsz Te rólam...hmmmm...
:)
Borsószem 2009.02.03. 13:44:25
Ez a poszt is fééék! Nem létezik, hogy valaki ennyire egyszerű legyen! Létezik?
Nekem már 14évesen se lehetett volna ennyire átkúrni a fejem, leitatni és lefektetni.
Ha igaz, nagyon sajnálom a posztírót, ha ilyen volt az első szerelem. És szerencsésnek érzem magam! :)
Amúgy morcos vagyok, elszabotálták a reggeli alvásom, mer Harkályland-en élek bazmeg, ezek reggel nyolc óta kopácsolnak. A konvektorom éjszaka megint kialudt, mirelit zöldborsó. Nem értem, vajon mi az oka, hogy csak éjszaka?
*töpreng, szerelőt hív
(Egyelőre ennyi.)
2009.02.03. 13:45:35
Ettől függetlenül kétségtelenül unikuma a posztnak, h végre nem azzal az untig mantrázott picsamaszlaggal zárul, h "és most már végre mekkora kibaszott lávban és boldogságban élek az új pasival". A posztíró legalább nem rejti véka alá a második párkapcsolattal összefüggő szándékait. :D
Muha 2009.02.03. 13:46:19
tóparti látomás 2009.02.03. 13:46:35
GAbica 2009.02.03. 13:47:36
Lui_78 2009.02.03. 13:48:20
Borsószem 2009.02.03. 13:48:54
Lui_78 2009.02.03. 13:49:34
GAbica 2009.02.03. 13:50:25
tóparti látomás 2009.02.03. 13:51:23
Egy látomás a tóparton ;P
Ilyen kérdésekre csak priviben válaszolok, de csak neked ;)
Lui_78 2009.02.03. 13:51:46
phaszfej 2009.02.03. 13:52:00
Dr. Jula Watson 2009.02.03. 13:52:34
Snowmass 2009.02.03. 13:52:49
Persze ettől még nem biztos, hogy a posztíró is jóarc.:D
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 13:52:55
Borsószem 2009.02.03. 13:53:00
Lui_78 2009.02.03. 13:53:07
Muha 2009.02.03. 13:53:40
GAbica 2009.02.03. 13:53:52
tóparti látomás 2009.02.03. 13:54:09
2009.02.03. 13:55:07
"már hűséges vagyok"
... mi több, két félrebaszás között is mindig az voltam! :D
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.03. 13:55:16
phaszfej 2009.02.03. 13:56:47
phaszfej 2009.02.03. 13:57:51
Lunatica 2009.02.03. 13:58:41
Snowmass 2009.02.03. 13:59:53
neki feje van, nem arca:)
Koori 2009.02.03. 14:00:16
OFF:az asszony kerdezi hogy honnan szedtek (kulonosen majompasztor) ilyen cizellalt szidalmazo szavakat. Pl>: " ürítőfazékként is unalmas vagy ..."
Dr. Jula Watson 2009.02.03. 14:00:31
tóparti látomás 2009.02.03. 14:00:42
Szelid sunmalac 2009.02.03. 14:01:28
Szelid sunmalac 2009.02.03. 14:03:54
2009.02.03. 14:16:07
hahaha előállt a konkurens vetítőgép, oszt kiakadtál, h márpedig ilyen nincs? :)
No végre most én is pihenhetek egy kicsit - csipsz, kóla bekészít, gépek csatája indul. :)
tanszékvezető úr 2009.02.03. 14:58:39
ez bizony igaz. az így nevelt emberek többsége igyekszik otthonról mielőbb elhúzni a fenébe, és aztán évente egyszer hazajárni. aztán jókat kurvulnak a Felsőoktatási Városban, mert most már nem fogja anyuci szagolgatni a szájukat, hogy piáltak-e.
mármint a szerencsésebbek. a kevésbé szerencsések sajnos életük végéig Droidanyuhoz és Droidapuhoz lesznek láncolva, és képtelenek lesznek önállóan gondolkodni és élni. lehet, hogy nem olyan szélsőséges mértékben, mint a 29 éves csaj, aki a levelet írta (ami szerintem nem volt fék, mert én is ismerek hasonlókat, nem is egyet).
2009.02.03. 20:07:15
Haley88 2009.02.03. 20:37:31
És nem vagyok kurva, lehet, hogy voltam, de már nem vagyok. Sok mindent megbántam, amit tettem és tanultam a hibáimból.
Egyébként a Jani és a Gergő is az ország egyik legjobb egyetemére járnak, és én is oda készülök.
Diszkóról meg szó sem volt. De ennyit a magyarok szövegértéséről...
KiNG 2009.02.03. 20:48:17
Sok sikert az egyetemhez!
Haley88 2009.02.03. 21:02:58
tanszékvezető úr 2009.02.03. 21:39:34
áh, egy idő után mindig átmegy a téma offolásba, flémelésbe és teljesen jelentéktelen kérdések hivatkozására... :) ez már csak ilyen. én konkrétan nem írtam veled kapcsolatban semmit, de most megírom, hogy én sosem tartottalak kurvának, sőt... inkább csúnya szívás volt az egész :S én is átmentem egy-két dolgon, és sosem örültem túlzottan, ha bekiabáltak a pálya széléről. mindenesetre azóta jobbra fordultak a dolgok, remélem, hogy ez a te esetedben is így van. :)
Greenapple 2009.02.03. 21:39:39
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.03. 21:45:19
Haley88 2009.02.03. 22:17:44
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.03. 23:07:15
de te tudod.
ohmyFgod 2009.02.04. 16:35:04