Van ilyen.

A kép innen

Sziasztok Sorstársak!

Csak egy röpke dobás története.
Anno, kb 1 éve ismerkedtem meg egy közösségi portálon egy sráccal.Tök jó fej volt.Levelezgettünk egy ideig (napi több tonna emil a randi egyeztetéséig).

Randi : Hősök tere, görkori.Életemben először volt a lábamon, de bevállaltam, hatalmas esés (még jó, hogy este fél 10kor kevesen voltak), nem haltam bele.
Még kb. 2-3 napig emilezgetés.

Aztán a pattintós szöveg emilben, amin visítva röhögtem: "antiszociális lettem, most 1 kis időre eltűnök, minden jót, jó mindent addig is"

Válaszom csak ennyi volt : értem ÉN:)))ha ezt pattintós szövegnek szántad, akkor harmatgyenge:) de elfogadom:)
ÉN kérek elnézést, ha így..........ENNYI:))))))
remélem 1x visszatérsz a társadalomba, és nem remeteként fogod végezni a Börzsönyben:)))))vagy vizirémként valahol:)))))))))
minden jót, sokmindent "addig is" :)))))))))))))))