A szakítósblog első kommentelő szakítása. Vagy nem is volt semmi?

A kép innen

Sziasztok!
 
Jöhetne, a régóta olvasom a bloggot sablon. De én régóta kommentelek is, hát gondoltam megosztom a kommentelős ismerkedős, és végül véget, érős sztorimat.
Kicsit vicces lesz, meg nem is szakításos, de hátha kikerül.
Az érdekesség kedvéért nevem nem fedem fel, de az övét igen :P :P :P De a régi tagok úgyis felismernek, vagyis remélem.
Szóval az úgy kezdődött, hogy elkezdtem szakítóst olvasgatni, mert unatkoztam. Mi másért is olvas az ember blogot.
És egyszer jött egy szimpatikus srác (dex.ion) a galád. / Ez most olyan volt mintha " és egyszer csak betoppant a nagy ő" :) :) de nem, nagy Ő-m már van /.Felvettük egymást msn-re. Azt hittem hosszas művelt eszmefuttatásokat élhetek át valakivel.

De ő lelépett, szerintem le is tiltott vagy mifene. Lehet nem voltam érdekes, mert nem vagyok szabad. Nem kell félreérteni, semmiféle flört vagy egyéb nem történt még msn-en sem. Tényleg csak arra számítottam megismerek egy idegent, és elfilozofálgatunk a világ nagy kaki dolgairól. Meg amúgy is a netes ismerkedés ellenzője vagyok, igen erősen.
 
Néhány napja újra feltűnt a blog kommentelői között. De az MPG arra nem képes, hogy válaszoljon, miért is tűnt el, és miért is volt ilyen galád.
 
Nah hát gondoltam, ha egy poszt lesz a jelentéktelen kis sztoriból, akkor hátha válaszol :-)
 
Lehet MPG-zni, de az csak ő lesz. Én nem leszek MNK, mert beszélgetni lehet. Vascsővet is érdemel.És szerintem ne higyjetek egyetlen férfi szavának sem.
 
Tesco nem vót, óvszer mégúgyse, se welkámszex, meg se búcsúszex. Nem is akartuk. Én tuti nem.
Üdv: B.