A netes társkeresők lényege az alkalmi kúrás, semmi más. Ne ott keressétek az álom pasit, könyörgöm.

Sziasztok!

Szeretnék megosztani veletek egy teljesen friss történetet, vagy nevezzük szakításnak.
3hete nagyon unatkoztam és regisztráltam egy társkereső, beszélgetős, ismerkedős oldalra. Nemvártam semmi olyat, hogy húúú most itt aztán megtalálom a nagy Őt. Meg amúgy is megtaláltam már (bár nemvagyunk együtt, ez majd egy másik posztba lehet leírom). Szóval teljesen csak ismerkedésből, szórakozásból jelentkeztem az oldalra. Persze irogattak az egyre furcsább és furcsább fickók. De :) volt ott egy, aki teljesen közel lakott hozzám és mikor beszéltünk valamiről, ő figyelmes volt, visszakérdezett.. Egyszóval működött a kommunikáció. Végül msn-en is elkezdtünk beszélgetni. Jól éreztem magam vele, azt mondta ilyen lánnyal még nemtalálkozott. Persze igen, gondolhattam volna, hogy kamu. És nemis vagyok híve az ilyen internetes barátságoknak, ezt mondtam is neki. Végül vette a nagy bátorságot és elhívott randira. Hát igen, nemvolt a nagy Don Huan, de nemvolt Quasimodo sem :D. A humora vitt mindent és a magabiztossága. 4 órán át csak beszélhettünk és nevettünk. A végén megkérdezte szeretnék e vele még találkozni. Igent mondtam. Valami nagyon vonzott benne, volt benne valami titokzatos. A két találkozó között jópárszor beszélgettünk, majd egy találkozó lemondása után, pár nap múlva sor kerül végülis a következő randira. Nagyon láttam, éreztem rajta, hogy be van szarva. (Előző éjjel a szexről beszéltünk.) Majd valamilyen úton- módon megtörtént az első csók, majd egyre több csók, egyszer csak már nemis beszélgettünk csak mentek tovább a dolgok. Hát igen, szex lett a vége egy autóban. Nem a legalkalmasabb hely, de ennek ellenére nincs erről semmi negatív érzésem. Majd hazavitt. Másnak kaptam tőle egy nagyon szép smst :). Megbeszéltük filmet nézünk és együtt töltjük a hétvégét. Még a hétvége előtt két nappal még írta, hogy majd felhív és egyeztetünk mikor jön értem. Azóta nemhallottam felőle. Msnen valószínűleg levagyok tiltva nála. Pedig egy internetes fórumon aktívan részt vett a napokban.
Hát igen, valószínűleg egy csaló ,,áldozata,, lettem, aki neten szedi össze szexpartnereit. Holott olyan külsővel nemrendelkezik, sőt én még most sem feltételezem róla hogy olyan lenne belsőleg is akár.
Csak van bennem olyan keserűség, hogy bakker egy ilyen teljesen normálisnak kinéző, viselkedő fiúk is lehetnek genyók, akik szex után csak úgy otthagyják a csajt. Elszomorító. De ez van. Talán tanultunk belőle.
Üdv: Dé