A srác egyfelől zseni, hogy volt arca ezt megcsinálni, másfelől visszavonhatatlan féreg-jellege miatt nem is tudunk mit mondani. 


Sziasztok!
Gondoltam megosztom veletek az én történetemet, szerintem eléggé tanulságos és sajnos vicces.
Volt párommal épp hat hónapja voltunk együtt, délután találkoztunk, egy szenvedélyeset szeretkeztünk, majd este msn-en a következőket írta nekem.: „Szeretlek, és tisztellek, de rájöttem nem ugyanúgy, mint te engem, ezért nem állok a boldogságod útjába! Talán idővel…L” Majd fogta magát, és mielőtt még bármit is tudtam volna reagálni rá, kilépett.
Íme a XXI. században eljutottunk odáig, hogy az msn lett kedvesünk lekoptatásának leghatékonyabb, és legkényelmesebb módja. Eléggé szánalmas volt, hogy utoljára még jól kihasznált, majd az idióta sablon duma hozzá!
Mondanom se kell, hogy időt tőlem egy percet sem kapott, még az emlékét is töröltem magamból!