Mert lehet szépen is csinálni ezt.

A világ legtökéletesebb szakítása!

Nem is hiszitek talán de létezik. Nem kell hogy az ex mindig rohadt disznó legyen aki összetörte a szívemet!

Lehet hogy egy idő után mindkét fél rájön hogy megváltozott , az életben más céljai vannak és eltér ettől a másiknak a céljai! Velem is ez történt!

Elsős gimis szerelem, akkoriban még vidéken éltem megyeszékhelyen egy aránylag kis városban.

Barátnőm mutatott be egymásnak egy a várostól 15 km-re levő kis falu kis kocsmájában! Ő 19 volt én 16! Akkoriban nem igazán volt net, semmi ilyesmi. Nekem első látásra tetszett akkori naiv kis lelkemmel repestem a boldogságtól. Én gyerekkorom csodás volt , az övé rettenetes. Intézetben nevelkedett , de ettől még egy aranyos munkás srác volt és volt egy kis háza amit a saját két kezével rakott össze! Ezt nagyon becsültem benne és a mai napig becsülöm a munka szeretetéért! Összejöttünk annak rendje és módja szerint! Mentünk bálba falu diszkóba! És ő vele vesztettem el a szüzességemet! A kapcsolat végigkísérte a gimnáziumi éveimet természetesen voltak kisebb nagyobb veszekedések eltérő neveltetésünkből adódóan! De mindig jól bánt velem , gondoskodott rólam!!! Anyám nagyon szerette de apám nehezen fogadta be igazából sose. Ahogy befejeztem a gimit összeköltöztünk volt 3 jó évünk ezután mentünk nyaralni, igaz közben megtörtént az eljegyzés is! A családjába mindig voltak zűrök de igyekeztünk csak annyit foglalkozni vele amennyit muszáj volt. Csak aztán neki egyre jobban hiányzott a kis háza, kétnaponta lebiciklizett, rendbe rakta és sajnos ebben az időben egyre többet hagyott egyedül és már nem volt meg az a lángolás, sokat voltam egyedül ! Felmerült más gond is amit nehezen tudtam lenyelni! Míg lent volt a faluba biztos vagyok hogy soha nem csalt meg egész egyszerűen nem bírta a 4falat mindig is falusi gyerek volt! Aztán az ötödik évben elegem lett, és igen sajnos én félrementem amit nem bántam meg de nagyon nehéz volt. Két hónapig küzdöttem hogy az öt évet eldobjam e. Végül oda jutottam jobb békességben elválni mint egymást meggyűlölni! Szépen felnőtt emberekhez méltóan leültettem mindent elmondtam és megkértem hogy amíg ennyire tiszteljük egymást és még szeretjük a másikat mint embert addig menjünk szét és találjuk meg a boldogságunkat ,engedjük el egymást hogy szabadon szárnyalhassunk , azt gondolja meg hogy maradjunk barátok! Mondanom se kell összetört , fogadkozott hogy megváltozik többet lesz velem könnyezett a szeme ahogy az enyém is! Azt mondta neki tervei vannak családot akar tőlem! Megható volt de már nem volt visszaút lélekben ott akkor szabadon engedtem őt! tudtam hogy megtaláljuk mindketten a boldogságot külön mégis számíthatunk a másikra életünk végéig! Megértette. Beszélgettünk a 6 év élményeiről és bevallotta hogy őt nyomasztja a város és a kis házában érzi jól magát! Megfogadtuk hogy bármerre is visz utunk barátok maradunk és mindig tudni fogunk a másik életéről! Ezt megfejeltünk egy közös sörözéssel és ez a sörözés sokáig megmaradt heti egy szinten! Sőt sokszor feljött filmez nézni vagy csak beszélgetni! Csak nem aludtunk együtt! Ő még ezután egy hónappal rá bepróbálkozott hátha újrakezdhetnénk! DE mosolyogva megköszöntem a k kedvességét és mondtam meglátod nemsokára családod lesz boldog leszel ahogy én is ne bánkódj azon ami elmúlt! Szép volt emlék megmarad mindig ahogy a barátságunk is! Ő azóta lányos apuka lett !!! Van egy gyönyörű kedves párocskája és én is férjhez mentem! Sajnos esküvőre nem tudtak eljönni mert eltörte a karját !

De lehet szépen i s csinálni ezeket a dolgokat!! Kívánok mindenkinek ilyen szép hosszú tartós kapcsolatot és egy emberi szakítást!