És nem vágjuk fel a kezünket, nem izzadunk, nem, nem.

Kedves Szakítós!

Íme egy kis összefoglaló egy hagy ne mondjam milyen pasiról... xD

Miután az első nagy szerelmemmel végetért a kapcsolatunk 2006 augusztusában, akkor még nagy chatelőként már szeptember közepén találtam magamnak valakit! Kinézetre nem volt valami szépségkirály, de a modora az elején kifogástalannak tűnt, így megkedveltem, de sajnos nem ismertem őt eléggé...
Ugyanis a szinte kifogástalan modorhoz anyagiasság, igénytelenség és lelki-idegi labilisság társult, ami nem éppen a legjobb összeállítás... A nagy tűréshatáromnak köszönheti, hogy egy évet és két hetet kibírtam mellette...
Először is az idegi labilitásról:
Amellett, hogy ha bármi problémámat - "őszinteség-a-jó-kapcsolat-titka"-alapon - vele kapcsolatban elmondtam neki azt válaszolta: "Jó akkor kiugrom innen a hatodikról és kereshetsz magadnak valami jobbat!", másban is megmutatkozott, hogy nincs helyén az agya... Például abban, hogy már két hónap után kijelentette hogy neki empirizmusa támadt és tudni akarja milyen mással... Dehát mástól ő úgyis csak testi kapcsolatot akar, hát mi újat tudnának nyújtani, inkább megmarad velem... Hehe, kösz szépen, ez nagyszerű... -.-
Apropó testi kapcsolat... Ami - röviden - a szexet illeti: ritka volt, hogy eljutottam a csúcsra, és hapsikám kb óvszerfóbiás volt, (a gumi szó szerint "zsugorzacskó"-ként működött) így mikor arra került sor, kénytelen voltam elkezdeni hormonokkal tömni magam...

Sok problémát okozott a féltékeny nagyobbik öcsém és az akkor még csak 2 éves kisebbik öcsém akciózása is...
Egyszer a nagyobbik folyamatos kiidegelést folytatott velünk, majd mikor totál felment bennem a pumpa, pont akkor küldte be a kicsi öcsit... Kicsi öcsi persze azonnal az íróasztalomnál termett, hogy az első kezébe kerülő tollal ott mindent összefirkáljon. Mivel nem akartam durva lenni vele, fogtam magam, leültem az ágyamra, bekapcsoltam az mp3 lejátszómat és max hangerőn üvöltettem a zenét... Kicsi öcsi közben tovább rombolta az asztalon lévő dolgokat... A labilis idegzetű exem pedig nem tudott mit kezdeni vele, miután nem hallgatott rá... Ott hadonászott körülötte, és láthatóan pánikban volt, mert egyke lévén azt sem tudta, hogy érjen hozzá egy kisgyerekhez... Ekkor már végképp meguntam mindent: kitéptem a zenét a fülemből, az asztalomhoz siettem és sajnos a kelleténél durvábban megfogtam az öcsikémet és leemelve az asztalról a földre tettem... A hirtelen végetért móka hatására azonnal sírni kezdett. Ekkor a nagyokos ex, aki mintha eddig hú-de-jól-megoldotta volna a problémát ugye, lehurrogott, hogy mi a francot csinálok... Erre én: "Bocsáss meg, de ilyenkor már kihal belőlem az anyai ösztön!" Miután ez a mondat elhangzott, valahai nagybátyám (2008. januárjában hunyt el) jött be a szobába, hogy beszéljen az öcsikémmel, az exem pedig megfogott, és mint valami ócska rongybabát, erőből ledobott az ágyra... Ezután a nagybátyám segítségére sietett, hogy kisöcsi kikerüljön a szobából, amíg én az ágyon bőgtem... Aztán mikor kettesben maradtunk és csönd lett, az eseményeket tekintve igen csúnyán néztem rá, és nem válaszoltam, ha mondott valamit. Akkor dühösen megkérdezte: "Mi van, már te is mérges vagy rám?!?" Én pedig közöltem vele, hogy az emberek a barátnőjüket nem szokták az ágyhoz vagdosni és ez nekem nem jön be... Akkor elővette azt a tulajdonságát, ami szintén idegesítő volt benne: minden kis sz.rért legalább 6x bocsánatot kér... és mivel ez nem éppen kis dolog volt, már halálra idegelt a bocsánatkéréseivel... És mivel látta, hogy ezt nem fogom valami könnyen megbocsátani, művelt még egy énnél is nagyobb marhaságot aznap este.
Mielőtt hazaindult volna a teraszon álltunk csendben... Ekkor fogta magát és szó nélkül lement a teraszról egy olyan részre, ahová már nem ér el a lámpafény... láttam hogy valamit elővesz a tarisznyájából és ügyködik vele... "Most meg miért kerülsz ki???" - szóltam méltatlankodva utána... Visszajött, de nem méltatott válaszra, csak kinyújtotta a bal tenyerét, amiből csöpögött a vér... Ekkor már végképp azt gondoltam, hogy nem normális, és összeállt a kép: a BICSKÁJÁT vette elő és BELEVÁGOTT A KEZÉBE! Pfff...
Azonban a kapcsolat negatív élményeinek tetőpontja a közös balatoni nyaralásunk volt a családommal... Azok után, amiket ott művelt, már követeltem volna a türelmi Nobel díjat, ha lenne olyan... Hatalmas táskákkal megrakodva érkezett (ennek később fontos szerepe lesz!) és hozott némi zöldséget, egyéb cuccokat a családnak, meg egy üveg ásványvizet. Az első közös ebéd egy katasztrófa volt... Már az idegesítő volt, hogy amint valaki ivott abból az üveg ásványvízbvől, nyomatékosan közölte, hogy Ő HOZTA azt a vizet... ezután nem , az ebéd kellős közepén szépirodalmi kifejezésekkel telítve mondott egy hosszú mondatot melynek a lényege a következő volt: már előre elnézést kér, ugyanis ő msot elfoglalja a wc-t, és hangos és büdös is lesz, amit ő majd odabent produkál... Ezután nem tudtam, sírjak-e vagy röhögjek... xD
Továbbá az ex igen izzadós... de ezt totál nem kezelte megfelelően... úgy kellett neki könyörögni, hogy fürödjön meg, (nem csak a nyaralás alatt!) mert ha egy kispárnányi méretű törölközővel törickéli magát, attól ő még büdös és ragad, és nincs kedvem nemhogy hozzáérni, de még a közelében tartózkodni sem... Legtöbbször a Balatonba sem akart bemenni... vagy ha bement, tuti, hogy nagy ésszel fejest ugorva a térdig érő vízben az iszapba ütközött, és elkezdett vérezni az orra...
Amint tudjuk, nem nagy híve a problémamegoldásnak, így egy veszekedés után már hét közepén haza akart menni... én akkor épp nem is bántam volna... de végül anyum békítő közreműködésével maradt... Maradt, hogy méginkább megkeserítse az egy hetet...
Néhány este egy közeli étterem-féleségben vacsiztunk... És hogy mi itt a poén? Az, hogy első ilyen alkalommal ő fizette a vacsoránkat és én alig mertem valamit is enni-inni... A következő napon nekem kellett fizetni mindent: ő vígan teleette magát minden jóval és még három sört is rendelt az én kontómra, amiket velem hozatott ki... Eleve: 1: Milyen dolog már az, hogy egy pasi, (aki mellesleg ha csettintett, kapott az anyjától 5-10ezreket) meghívassa magát a csajával!? 2: Még ki is hozatja vele a kaját, piát, amíg ő Döbrögi módjára pöffeszkedik a székén!?
Ezután ő kicsit becsiccsentett a 3 korsó sörtől, és amíg sétáltunk kaja után elmesélte az összes csajt, aki tetszik neki, akivel találkozni akarna, és hát bocsi, de lehet hogy nem bírná ki, hogy ne teperje le őket vagy ilyesmi... Miután mindenről szépen beszámolt aznap este már nem szóltam hozzá... Aztuán sem szerettem hozzászólni, amikor majd kiesett a két szeme, mert jött szembe két nagy csöcs, ami kb eltakarta a hozzá tartozó csajt, és versenyre sem kelhetett vele, az én akkor még 70A -s méretem, amire legtöbbször az exem annyit mondott, örülne ha nagyobb lenne, ha végre megnőne már... Sajnos nem fogta fel, hogy ez nem csettintésre működik... -.-
Amikor nem étteremben voltunk, vagy sétálgattunk, valami mást csináltunk... Egyik este például a gitárjainkkal ültünk ki a partra... Ego-úrfi kezdett el játszani először... játszott és játszott... miután meguntam, hogy se szóhoz, se dallamhoz nem jutok, elmentem a strand túlsó végébe hintázni... Kis idő elteltével visszamentem és végre engedett játszani... Persze már a második dalrészletet, amit tudtam, elrontottam... és ő pedig jól rá is tett egy lapáttal... A még rajtunk kívül ottlévő emberek füle hallatára kioktatott, hogy neeem, azt nem úgy kell játszani és kívülről felmondta a dal tablatúráját kb... Én ezután szépen becsuktam a gitárt a tokjába és elindultam a nyaraló felé... Persze utánamrohant és kezdődött a bocsánatmaraton... Aztán kb. 200 méter múlva megint beszólt valami sértőt, aztán ültünk egy játszótéren, egymástól távol, mit sem szólva egymáshoz, majd vmi békülésféle után hazamentünk aludni...
Valamelyik nap sajátos kis nyári munkámra is magammal vittem... A már emlegetett étteremben hennáztam, hogy gyűjtsek egy kis zsebpénzt a nyár további részére... Ő a lehető legnyálasabb módon reklámozott, amivel elriasztott egy csomó potenciális vendégemet... Ezután kitört a ribillió: kezdődni látszott a csodálatos balatoni naplemente... ő feltétlenül velem akarta megnézni, én viszont miután végre befejezte a hangos és nyálas reklámozást, tovább szerettem volna várakozni a vendégekre... Végül kompromisszum félére jutva, vérig sértve, de lement egyedül, és volt 10 perc nyugtom nélküle... Mindig begörbített háttal, nyomi kis léptekkel követett egyébként mindenhová, mint vmi pincsikutya... és ez tökre nem illett a 198 centijéhez és az alkatához...
Így érkezett hát el a hét vége...És persze egy hét után tudatosult bennem, amit anyum megfigyelt: két pólót mosatott az anyámmal egész héten!!!, és az egy rövidnadrág, amit minden nap hordott, már sófoltos volt az izzadtságtól... Mikor hazaindultunk, apám átvetetett vele egy másikat, ugyanis érthető módon azzal a nadrággal nem engedte be az autójába... xD És itt jön be a nagy, hatalmas táskák jelentősége: tele voltak tiszta, kivasalt ruhákkal!!! Nekem azt mondta azért, hogy ne kelljen az anyjának sok szennyest kimosni... Ez tökre megfeledkezett a lakásukban lévő mosógépről? :D - gondoltam akkor.
Miután elindultunk a jól ismert étteremben még ittunk egy búcsú üdítőt, és elköszöntünk az ott dolgozóktól, akikkel a családom jó barátságban volt...
Ekkor megcsörrent ex telefonja... odébb ment látványosan 10 métert, hogy ne halljuk mit beszél (az én telefonbeszélgetéseimet, amikor csak tehette, kihallgatta!!!), majd visszajött, és közölte, hogy mostmár biztossá vált, hogy holnaptól jön vissza nyaralni, kicsit odébb Bélateleptől, (Siófokra) 4 napig a haverokkal... és BINGÓ! Ide kellett a sok tiszta ruha! Jó pasi mi...? Ha a barátnőjével van, büdösödik 2 pólóban és egy gatyában, a haveroknak meg öltözködik... Szégyen... Ezután a szüleim és öcséim füle hallatára hangosan méltatlankodni kezdett, hogy ő 10ezer forintot hozott el erre a hétre, és HÁLA NEKEM már csak 3ezer maradt... Heh... Nem csak én, de a szüleim is azt hitték, menten lefordulnak a széről... Hogy lehet valaki ennyire bunkó??? -.-
Ezután a nyaralás után nem sokkal voltak nagy balhék, majd megműtötték a térdemet... A műtét után nagy volt trombózisveszély, így volt rá esély, hogy akár el is vezíthetem a bal lábamat... Megkérdeztem tőle, egy lábbal is szeretne-e... A válasz: "Hátööö, nem tudom, ezen még gondolkodnom kell"... hurrá... Ezután közöltem vele, hogy ha nem lesz lábam, attól még én én leszek, úgyhogy gyanús, hogy ő gondolkodik... -.- A trombózisveszély miatt a fogamzásgátlót is abba kellett hagynom... és mivel a lábam fájt és nem voltam védett, nem mászhatott rám, ígyazt használta ki, hogy a szám nem csak beszédre való... és magam sem tudom miért tettem eleget ennek... Szégyen, gyalázat...

Mind az eddig leírtak, és egy HITTANtábori részegen-csajozás, + bónusz másnaposan-telóba-velem-bunkózás után döntöttem úgy, hogy szakítok vele... Betelt a pohár, leírtam neki mindent... erre még ő írt így vissza: "Gy. R. te meg hogy merészelsz így beszélni velem?!"
Megmondtam, ha nem tetszik, itt elváltak útjaink, és maradjon ki az életemből, majd kiléptem az MSNről...
Elégedetten rohantam le a szobámba, majd a telefonomra érkező sms-eket olvasás után törölve, és a tőle jövő hívásokra oda sem hederítve megfogtam az összes addig tőle kapott, szépen kiszárított rózsát, és egy mozdulattal bevágtam a kályhába, és elégedetten figyeltem, ahogyan égnek! xD Az összeomlás, és a pozitív dolgokra emlékezgetés csak ezután egy nappal következett...

/Az őt követő egyik pasira azt hiszem még szánok egy hasonló méretű levelet... ;)/

Jelenleg egy csodálatos, már 2008 októbere óta tartó kapcsolatom van, egy nem hibátlan, de nekem tökéletes sráccal! :)