Egy férfinek lehet-e nagyon szar a szex, amikor a nőnek nagyon jó? Hát persze.

Le akarok feküdni veled vs Le akartam feküdni veled (előtte vagy utána otrombább?)

A mai (05/25) kommenteket olvasva jutott eszembe ez a kis intermezzo:

Pasi 40+, évekig odavan, de családosok vagyunk (ő akkor már különélő). Én 30+, évekkel később különélő státuszba kerülök szintén (nem feltétlenül önszántamból, bár mindig kettőn áll a vásár)

Megbeszélünk egy randit, az elsőt. Egy pohár ital valahol. Ő kocsival jön, és közli, hogy a valahol, az nála lesz. Érezhetően majd kiugrik a gatyájából örömében, ami engem is feldob. Aztán az első pohár után tényleg kiugrik a gatyájából. Próbálom harcképtelenné tenni, kulturáltan hárítani, hogy ezt most még ne. Vérig sértődik. Ott, akkor úgy tűnt, megnyugszik. valahogyan túléljük. Pár nappal később hívom. Nekem esik, hogy mit képzelek én, hogy ő annyira – de annyira akart. Mondtam, hogy én is akarom, de amennyiben én is fontos vagyok a képben, akkor adjon még egy kis időt, mert kicsit bonyolult mindkettőnk élete, és nekem ő nem csak egy dugás erejéig lenne érdekes. Ok, találkozzunk. Találkoztunk, ismét nála. Kicsit több testiség, de még mindig „csak” játék. Az első randi visszautasítása „megviselte”, és ezt meg is kapom ezután mindig. Aztán szép lassan kb. a 4. randin (ami 2 hónap alatt jött össze) volt nagyon jó szex is. Ezután csak párszor voltunk együtt. Panasz egyikünk részéről sem volt. Nem akartam férjhez menni, ő nem akart újabb asszonyt, elvileg mindketten ugyan arra vágytunk, egy érdekes, vidám kapcsolatra, sok borral, jó beszélgetésekkel, forró szexszel. Ehhez mindkettőnknek nagyon limitált idő állt a rendelkezésére, így mertem azt hinni, hogy egy értelmes, kulturált emberrel, ez működhet, és teljesen rendben lehet a dolog. Hát nem így történt. Éreztem, hogy valami nem ok, de csak azt mondogatta, hogy én elrontottam mindent az első alkalommal. Megkérdeztem tőle, hogy akkor miért randizott velem (kaptam ajándékot stb.) utána, ha ennyire egyértelműen elbaltáztam a kapcsolat lehetőségét.

A válasz: mert le akartam veled feküdni!

Ui. azóta néha felmerül bennem a kérdés, hogy egy férfinek lehet-e nagyon szar a szex, amikor a nőnek nagyon jó?? És kis túlzással én is "csak" azt akartam, de ennél sokkal többször.