London a szakítások városa.

A kép innen

30-on innen 28-on tul azt kell mondjam, hogy sok fele szakitos tortenettel rukkolhatnek elo, de most leginkabb egy -vegulis- igen vicces esetet szeretnek megosztani veletek.
Evekkel ezelott hozott dontesem nyoman maig europat jarom, az alabbi story eppen Londonba erkezesem utan esett meg velem. Magamrol annyit , hogy szeretem az "in medias rest" tipusu elet vezetest, igy a kodos Albionba valo erkezesemet sem terveztem kulonos keppen. Bizva sajat kepessegeimben es a Jo Isten segedelmeben vettem egy fapados repjegyet es mar Londonban is voltam, "meglatjuk mi lesz" alapon. Elokeszuletkent annyit tettem, hogy foglaltam egy szallast interneten egy -mint kesobb kiderult-brazilok lakta hazban, leytonstone-ugyszinten a helyszinen realizalva- feketek altal lakott negyedben :). Semmi gond! Munkat talattam azon nyomban es maris egy 5 csillagos szalloban talaltam magam feherkesztyuben felszolgalva.
Egy 12 oras muszakot kovetoen betertem a helyi tescoba :), latom, hogy van valamifele onkiszolgalo cassa is , igy kalandvagytol vezerelve gondoltam egy eletem egy halalom en ezt kiprobalom. Persze nem ment egyszeruen, a vonalkodokat keresgelve hatra szoltam a mogottem levo uriembernek, hogy talan jobban jar , ha atmegy egy masik cassahoz. No problem! valaszolt, majd hogy,hogy nem mire vegul sikerult kifizetnem a vasarlasomat, mar nagyban hallgattam, hogy miket beszel hozzam. Mire elhagytuk a tescot mar fel is ajanlott egy "Simson csalad kedvence" tejescsoki italt, amire igazan felkaptam a fejem es jol megneztem magamnak, mivel az adott pillanatban nagyon szomjas es ehes is voltam, szoval "egi jelnek tunt" :) ez a figyelmesseg. Emberunket Danielnek hivjak es nem mondhatnam , hogy az elso benyomas olyan jo volt...:) a kapucnis pulcsi alol egy sotet-azsiai, arab vagy ki tudja-, sebhelyes arc mosolygott ram....:). Lenyeg a lenyeg, hogy egeszen a buszmegalloig kisert a figura es furcsa modon sikerult felkeltenie erdekodesemet, hiszen igen humorosnak bizonyult! Tudnotok kell, hogy sajnos nagyon valogatos vagyok...csak jo kepu , intelligens, jo modu pasik johetnek szoba ;)!!! Szoval modfelett viccesnek talaltam, hogy a tescobol haza fele, London egyik legrosszabb negyedeben setalgatok, egy velhetoleg illegelis segedmunkat vegzo arab fiuval. Persze a vegen megprobalta elkerni a szamom, mire gyakorlott bravurral inkabb elkertem az ovet....
Nem teltbele par nap unalomtol hajtva, gondoltam legalabb eltoltom az idot, irtam neki, majd meg is allapodtunk egy "randiba". Persze nem vittem tulzasba a rakeszulest, kvazi smink nelkul egy pulcsiban felora kesessel meg is erkeztem a megjelolt helyre.Hat..elso pllanatban nem is ismertem ra a fiura...Markas borkabatba, olasz borcipobe tamasztotta a fekete bmwjet...Gondolhatjatok a meglepetesemet!!! Na mindegy,ha mar igy alakult, se baj ;)! Elso randi nagyon jol sikerul, egy percig nem unatkozom, elmegyunk egy csodas kilatoba,nagyon szorakoztato es muvelt a srac, helytorteneti beszamolokkal spekeli korutunkat.  Borozgatas kozben elmondja, hogy ugyved, apja orvos, anyja tanarno, indiai szarmazasu, de o mar a uk-ban szuletett...szoval kellemes meglepetes az egesz!
Az elso randit, masodik, majd harmadik koveti , igen gyors egymas utanba, a fiu szorakoztato, elbuvolo meg amit akartok, minden nap hiv, minden nap velem akar lenni,megis mar az elejetol valami furcsasag legi korul az egeszet. Kb. mar a 2. randin elhajt a haza elott, azzal a felkialtassal: csak hogy tudd hol lakom! Diszkreten ajanlgatja, hogy nezzunk behozza, de semmi tolakodas, sot a 4.randiig csok se, ellenbe voros rozsa, a kedvenc borom...:) szoval szedites a kobon ;), amit igen szorakoztatonak talalok es vegul beadom a derekam egy csokra, ami egy fatetejen tortenik! Igen ! Amit elmondhatok errol a fiurol az a hiperintelligens , kreativ, szenvedelyes, nagyvonalu...szoval amirol mi lanyok almodozunk, elvezem is a helyzetet, de valami nem ok ezt is erzem.
Vegulis a haz latogatas is megtortenik...:) persze minden mas is, majd rendszeres ejji vendeg leszek nala, ami egy igen erdekes felfedezeshez veze: Ahhoz kepest, hogy ugyved valahogy sohasem siet reggel a liverpool streetre...Na hat ezt is megjegyzem magamnak! Mindekozben a jo kis, sittes brazil szallasommal mar kezd betelni a hocipom es eldontom, hogy uj szoba utan nezek, mondom is ezt kedves Daniellemnek, mire o ?! Felajanlja, hogy koltozzel hozza lol!!! Akarom modani, kb 2 hete , hogy ismerem ekkor!! Ti nem talaljatok furanak?!
Na mindegy vivodom rendesen, hiszen horrorisztikus berleti dijjak vannak Londonban, szoval nem semmi ajanlat, hogy ingyen lakhatok nala, annal is inkabb,mivel egy egesz hazat birtokol-ami szinten nagyon furanak tunt, hisz nem sokan engedhetik ezt meg maguknak-. Na mindegy ekkorra, mar vegkepp az az erzesem, hogy a srac egy hazudozo, annak ellenere, hogy nem tudom rajta kapni semmin!!! Mindegy is, szoval o ugyved, apja orvos, anyja tanarno, indiai, volt mar jo par hosszu kapcsolata, stb. A tenyek ellenere, kovetve belso megerzeseimet, eldontom, hogy inkabb berelek magamnak szobat es a figurat meg elhagyom. Ami vegkepp megerositi ezt a dontest az az altala " top london partyak" titulat buli, ahova egy igen gyanus kulseju baratjaval megyunk. Egy oras kocsikazas utan vegul megerkezunk a helyre, ami hat nem eppen a cremek kremjenek a bulija: eldugott bar a kulvarosban, ahol a fehereket en kepviselem egy szemelyben, majd idiota tancolas-inkabb rangatas volt-egyutt.
 Elokeszitven a terepet, az elore megbeszelt brightoni kiruccanasunkat sabotalom, majd eltunok vagy 5 napra csak, hogy erezze itt valami nem oke....Igazabol mar ahhoz sincs kedvem, hogy megmonjam neki, hogy vege, de mivel nala hagytam a kedvenc felsomet sajnos kenytelen vagyok meg talalkozni vele. Az igazat megvallva ekkor rossz erzesem mar olyan magasagokat ert el, hogy arrol fantazialtam, hogy leanykereskedo es tobbet nem hagyom el a hazat , ha megegyszer beteszem a labam...
 Na mindegy a felso mindenek felett, halalt megveto batorsaggal felhivtam, hogy akkor talizzunk.
Igy is lett, kocsi, lakas, bor kinyit, majd gyorsan mindenek elott megmondom neki, hogy vege...Csend, majd 5 perc mulva megkerdezi, meg is miert?! Hat tobb se kellett , megmondtam neki:
Nem tudok bizni benned, ugy erzem nem mondasz igazat.
Oke,semmi kiborulas sot kedelyesen folytatjuk a borozast, majd igy szol- a genius ;)-
Szamitottam valami ilyesmire..-.meg jo :)!
Majd igy tovabb: tulajdon keppen nem mondtam igazat ...egy par dologban...
Igazan?-en.
??!
 Hat igen, soha nem volt hosszabb kapcsolatom 3 hetnel :)!
Na ne mond,tenyleg?! Es mi van a
munkaddal?
Hat...az igaz, hogy jogot vegeztem...de az ingatlan szakmaba vagyok...vannak hazaim azokat adom berbe.
Figyu, ezt miert nem mondtad? Nincs ebben semmi szegyen!
Hat az emberek nem szeretik a a foberloket...
Es a csaladod?
Hat tulajdonkeppen pakisztaniak vagyunk...-itt jegyeznem meg, hogy szamomra nem mindegy, hogy valaki pakisztani vagy indiai...azaz muzulman vagy hindu, gondolom ertitek a kulonbseget...
Vegulis ezen a ponton fakadtam ki teljes ertetlensegemben: De hat miert hazudtal ezekben a dolgokban?! Egy intelligens , szorakoztato, galans srac vagy mi szukseg erre?! csak elszurtal mindent!
Hat....igazan nem tudom-bunbano arc.
Majd hirtelen satani vigyor: Talan elvezem?!
Na ekkor valt vilagossa, hogy a srac teljesen pszichopata! Olyan valaki,aki a masoknak joval magasbb intelligenciajat arra hasznalja, hogy megvezesse oket es csak nem is erdekbol, hanem puszta szorakozasbol ;)! Hat vegulis en is jot szorakoztam a dolgon! Jo idejig nem tertem magamhoz es aldottam az eget, hogy csak ilyen szinten volt orult a srac- nem pedig leanyrablo, kejgyilkos stb.-.
Bucsuszex volt-jo volt :)- megkerdeztem mit szeretnel-gondolvan oralis sex vagy valami, mire o azt valaszolta, hogy gyere meg egyszer, amit en ugy ertelmeztem, hogy "elvezz el meg egyszer" pedig valoszinuleg ugy ertette, hogy gyere meg maskor is, de minden estere eleget tettem a keresenek ;), es soha tobbet nem talakoztam vele!
Mi ebbol a tanulsag?!
Abszolute semmi!
Koszi a figyelmet!