Pedig minden jól indult.

Az egyik haverom mutatta meg az oldalt, és megigértem neki ha dobnak, akkor a történetét felrakom...Szóval lécci rakjátok fel...Köszi
Magamról azt kell tudni, hogy kb fél éve vezetek blogot, és aktívan sportolok...A két dolog összehozta a csajokat, mivel egyik meccsen megfogott a csaj, és ezt beleírtam a blogomba, majd egyszer arra eszméltem, hogy kommentelte...Majd elhívtam egy randira, ami nagyon is jól sikerült, de utána jött a suliszünet, nameg mivel egy szinte lakatlan elzárt faluban lakik, így a net is megmurdelt náluk egy darabra...De az ember kreativitása nem ismer határokat...Szóval telefon, és elhívtam egy vegyes röpi kupára...A kupa elött 2 nappal bocsi, de nincs kedvem dumával passzolt, és a barátnői sem jöttek akkor el...Szóval új csapatot kellett kiállítanom...Majd jött a tavasz, és egy sulipartyt szerveztem...És megint valahogyan előjött, igaz MSN-re mindig rejtve lép fel...Szóval taliztunk ( barátként, tudjátok a szokásos szar állapot), és megkértem, hogy dobjon szét pár meghívót a sulijukban...Abban maradtunk hogy eljön a partyra, csak nem tud még milyen felsőt választani...Eredményképpen nem tudom miért nem jött el, a társai (akikkel nincs jóban már pénteken tudták, a party pedig szombaton volt) hogy nem fog jönni....De miért?? Nem tudott ruhát választani?? Nem jöttek a barátnői ??? Nem tud táncolni ???? Na mind1, de akkor akartam elmondani hogy fontos számomra, és nem tudom mi nem működött korábban, és hogy kezdjük előről....Na ezt kb megírtam a blogomba, majd tegnap rámírt MSN-en (milyen személytelen), hogy mit érzek iránta, meg nem abban maradtunk, hogy csak barátok maradunk?? Én megmondtam az érzéseimet, és a következő nagyon szánalmas választ kaptam....(Ha ügyesen nézitek minden szappanoperás elemet tartalmaz :D ):
ahha..nézd..kedves vagy meg minden..és nem veled van baj..de nem vagyok szerelmes..részemről barátság lehet kettőnk között de több nem...ahhoz pedig h barátok legyünk nem kell elölről kezdeni..sok csaj rohangál még az utcán
Kb röhögőgörcs tört ki bennem, és nem tudtam mire vélni. És azon gondolkodtam, hogy miért ez a dumája minden csajnak ?? Most már csak az emészt engem, hogy milyen lesz az érettségim :)
Ui.: Várjak még valamit az ilyen csajoktól ???
Sunboy