Engem ne várjon senki soha, ha ez ezzel jár.

sziasztok,

már régóta olvasom a blogot, és azóta érlelődik bennem, hogy én is megosztok pár történetet a nagyközönséggel.
pár hete egy kisebb baráti összejövetelen megszavaztuk a két legérdekesebbet, utólag talán már tudok rajtuk nevetni, bár akkor elég szarul esett mindkettő.

most küldöm az elsőt, aztán majd ha időm lesz, gépelem a másodikat is :)

Jó pár éve tulajdonomba került egy cseh gépkocsiremek, és mivel nem vagyok egy műszaki zseni, meg nem is értek egyáltalán ahhoz, hol lehetne jó szerelőket felhajtani, feliratkoztam a neten e cseh csoda levelezőlistájára. Pár hét után lett egy kis műszaki problémám, és az egyik srác, akiről mint kiderült 10 percnyire lakik tőlem, felajánlotta, hogy megpróbál segíteni. Én ennek nagyon megörültem, átgurultam hozzá a ház elé, ő bütykölt a kisautón vmit, dumáltunk, aztán randiztunk. De nem vagyok MNK, mert a sokadik randin történt a móka :)
A lényeg, h kb 1 hónap után felhívott, és telefonon közölte, hogy nála nem volt első látásra lámúr, így részéről vége a történetnek. Mivel én se voltam olyan nagyon szerelmes, ezért a dolog nem viselt meg túlságosan. Pár hét múlva kiderült, hogy nyertem egy ösztöndíjat 1800 km-rel arrébb, és amikor ezt megtudta, még a repülés előtt pár órával összefutottunk, megölelgetett, és elbúcsúztunk egymástól. A párhetes kintlétem alatt többször hivott telefonon, irt sms, emilt, néha MSN-en is sikerült csetelnünk, és kezdte előttem megint elhúzni a mézesmadzagot. Végülis egy alig 3 honapja ismert haver nem hivogatja az embert kétnaponta, és érdeklődik a hogyléte felől, nem? Majd a záróvizsgám előtt félórával MSN-en benyögi, h ahogy kitettem a lábam az országból, megismerkedett egy lánnyal, és most ő mennyire hepi. Hát ezen eléggé kiborultam, és feltettem a nagy kérdést, hogy akkor minek keresett folyamatosan, mire a válasz, ami azóta is a fülembe cseng, csak most már röhögök, h milyen szánalmas 30-asok vannak :) : "azért jelentkeztem folyamatosan, hogy azt hidd, vár rád itthon valaki".
na erre varrjatok gombot :)

üdv,
K.