Végre a minden fontos kérdést bátran feltevő olvasó.
Sziasztok!
Természetesen nekem is van történetem, hisz kinek nincs?
Én egy 21 éves nő vagyok. Volt egy párom, 24 éves, egy nagyon rendes embernek ismertem meg...
Boldogok voltunk, úton a baba, tervezzük az esküvőt, készül a lakás... Mint egy álom... Nyugodt voltam, igaz néha becsúszott egy kis hangulatváltozás, de hát melyik terhes nőnél nem??
Egy vasárnapi napon pont jött ez a változás... Ő a haverjaival volt, én otthon egyedül... Vártam haza, vacsorával, szerettem volna neki elújságolni a jóhírt, hogy a kislányunk megmozdult a pocakomban... Felhívtam, hogy mikor jön, azt mondta fél óra... Direkt megkérdeztem, hogy az a fél óra, tényleg fél óra- e, mert éhes vagyok, és akkor megvárnám... Aztán eltelt egy óra, kettő, négy... de ő sehol... A telefonját nem veszi fel, nem hív vissza. Nem tudtam mi gondoljak. De egyszercsak megérkezett... hulla részegen- szemei keresztbe álltak, fülei ketté, négykézláb esett be az ajtón. Nagyon összevesztünk. Egész éjszaka nagyon szarul volt. Ő lent aludt a nappaliban, én fent a szobában. De nekem se sikerült sokat aludnom... Aztán ő reggel, nagy nehezen elment az ország másik felére dolgozni, 3 napra... amikor hazajött megbeszéltük a dolgokat, kibékültünk, ismét nagy volt a boldogság. Másnap délután, leütünk beszélni... A következő párbeszéd hangzott el?
- Szerinted minden rendben van? - Kérdezi ő, flegmán.
- Szerintem nagyon sok minden nincsen rendben, de mindent helyre lehet hozni, ha van egy kis eszünk.
- Szerintem meg már nem.
- Szeretsz még? Mert úgy érzem, hogy nem igazán... - mondom könnybelábadt szemekkel.
- Nem tudom. És azt sem tudom mit akarok.
- Nem gondolod, hogy ehhez már kicsit késő? Maholnap esküvő, már minden megvan, pár hónap múlva megszületik a lányunk... Kicsit előbb kellett volna ezen gondolkoznod, nem??- kérdem én felháborodva, jogosan!
- Ugyanannyi időd volt szeretni engem, mint nekem téged... Elmúlt az az érzés, ami engem boldoggá tett. Máskor jobban igyekezz!!
Hát ez volt a kellemes beszélgetés... "ugyanannyi időd volt szeretni engem, mint nekem téged..." Erre mit reagálhat az ember lánya?? Egy gyerekkel a hasában?? Szerintem mondanom sem kell, hogy nagyon kiborultam...
Azóta is csak telefonon beszéltünk, és akkor is bunkó volt velem... Ráadásul az egyik telefonbeszélgetés alatt kiderült az is, hogy újra együtt van a volt barátnőjével, aki - most nem az egó, de - hozzám képest bűn ronda, buta, teste nulla... és neki egy ilyen nő kell?? Ahelyett, aki hozzáment volna, gyereket szül neki??
Nem értem... egyik nap még szeretett, boldogok voltunk, a másik nap meg már nem tudja?? Valaki magyarázza már meg, mert én egyszerűen nem tudom megérteni, akárhányszor is futok neki, akárhány oldalról...
Legutóbbi telefonbeszélgetésünkkor még benyögi azt, hogy szedjem össze magam!!?? Ez az egyik legellentmondásosabb, néha legveszélyesebb tanácsok, elvárások, parancsok egyike. Merthogy, mint minden, nagyon relatív, és nagyon sokféle módon lehet érteni. Mindenki mást ért azalatt, hogy mi is ez valójában, hogyan is kéne csinálni... Megesik, hogy ahhoz kell összeszedni magunkat, hogy merjünk szétesni, vagy szétverni magunk körül dolgokat, amik gyötörnek. Kimondani dolgokat, amiket kell, feledve minden következményt, azt hogy ezzel másokat sodorhatunk a szétesés felé. Néha az egy lépés hátra, "valójában" a két lépés előre?? Aztán van, amikor meg nem. Hát most pont nem... A kavics is kivirágzik, mire összeszedem magam... bármihez is...Annyi kérdés kavarog a fejemben... Itt egy pár, aki tudja rá a választ, írja meg:
1. Meddig lehet elmenni?
2. A lélekben elrejtett dolgok közül mennyit lehet megmutatni, hogy még ne legyen ijesztő, ne legyen terhes?
3. Mi az a közelség, ami még nem túl sok?
4. Milyen mély az őszinteség, ami még nem bírálat, ami még nem a hatalomról szól?
5. Hol vannak egy ember határai?
6. Vajon lehet- e azt hazudni, hogy őszinték vagyunk?
7. Vajon létezik- e férfi és nő között barátság? És ha igen, akkor miért nem?
8. És miért idéznek az emberek állandóan, önálló gondolatok helyett?
9. Szakítás után miért érzi magát mindig mindenki megrágva és kiköpve?A helyes válaszok beküldői között egy kétszemélyes, világ körüli utat sorsolunk ki...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Caddy 2009.09.02. 11:45:14
Caddy 2009.09.02. 11:50:43
Szibill 2009.09.02. 11:51:43
Elveszett Angyal 2009.09.02. 11:51:58
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 11:54:11
Szelid sunmalac 2009.09.02. 11:56:00
VR6 2009.09.02. 11:56:12
A másik "barátnő" meg nem hisztizik gondolom, ezért kell, még ha csúnyácskábbnak is ítéled.
Persze a valódi vesztes a születendő kislányotok, mert egész életében az apja ellen hangolod majd (akinek kemény lesz majd így a nevelésben részt venni), ill. ha vele is így hisztizel majd, akkor ugyanolyan idióta lesz, mint oly sok felnőtt.
Szibill 2009.09.02. 12:00:16
Felelőtlenség a hapsitól, hogy így alakult a helyzet.. Előfordul, hogy jön a baba. Akkor meg kell hozni a döntést! De nem meghozni egy döntést, aztán meggondolni magadat...
Elveszett Angyal 2009.09.02. 12:01:46
egyébként bárki hisztizhet néha.
tegye fel a kezét az, aki még minden, de minden helyezetet egy angol Lord nyugalmával és cinizmusával fogadott. na ugye.
ha valakit választasz, a hisztije is ott van néha. vagy egy Barbit akartok, aki mindíg szőke és mosolyog és szilikonból van még a szíve is?
Szibill 2009.09.02. 12:05:13
Wilika · http://wilika.hu 2009.09.02. 12:05:21
Ha tényleg ekkora baromság ez a szerelem (mármint hogy ennyire 0-ra redukálja az ember eszét), akkor lehet tényleg nem is kell.
Igazából tényleg a kislányért kár. :(
Wilika · http://wilika.hu 2009.09.02. 12:06:32
Caddy 2009.09.02. 12:06:42
fa 2009.09.02. 12:07:05
És most önámítás gyanánt beleéled magad abba, hogy csak az a baj, hogy a pasi szemét. Rest voltál fölkavarni a szart mindkettőtök lelkében.
Snowmass 2009.09.02. 12:08:37
fekete mancs 2009.09.02. 12:09:09
Répa Rómeó 2009.09.02. 12:12:06
Engem érdekelne a történet előélete, véletlenül történt a 'nemzés' vagy elöre megtervezve? mióta ismerték egymást stb.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.02. 12:13:42
Létezhet, ha kölcsönösen taszítónak találják egymást fizikailag.
8. És miért idéznek az emberek állandóan, önálló gondolatok helyett?
Mert müllerpoppercoelhopéterék trendik.
Amúgy meg csókának vascső, sünnel. A terhes nők persze, hogy hisztisek, totál felborult hormonháztartással...Nem tudom mit várnak egyesek el tőlük.
Wilika · http://wilika.hu 2009.09.02. 12:16:08
Szibill 2009.09.02. 12:17:00
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.09.02. 12:17:18
nehéz ez, főleg hogy a hisztikről nem nagyon lehet tudni semmit, de a nő úgy tűnik, tisztában van azzal, mi a rossz a kapcsolatban, és tenni is akart érte, hogy jobb legyen
MPG, ez egyértelmű :) bár a szakítósmondatról egészen másra asszociáltam... :D
amúgy fával értek egyet, nem biztos hogy készek voltak még erre
a homályos kérdésekre meg nem kívánok válaszolni :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 12:17:31
Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2009.09.02. 12:18:47
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 12:18:53
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.02. 12:19:53
A gója hoszta bisztos! :D
Patria 2009.09.02. 12:20:31
A másik, hogy 21 évesen házasságot tervezni nem gondolom, hogy baj lenne, de egy gyerekkel már baj. Mert amíg csak a házasság tervezés van, bárki, bármikor kiléphet, persze anyagi veszteséggel, de egy gyerekkel ez lényegesen bonyolultabb. 24 éves fiúk pedig szerintem nem igazán vágynak még akkora felelősségre, mint egy gyerek. Elsőre talán baromira jó dolognak tűnik nekik, de mikor jobban átgondolják, rájönnek, hogy baromi nagy felelősség, kötöttség és a lehetőségek lezárása valamilyen szinten. Ez pedig nem valami csalogató jövőkép egy fiatal srác számára.
Szibill 2009.09.02. 12:23:52
Elveszett Angyal 2009.09.02. 12:23:59
miért gondoljuk azt, hogy huszonévesek még osotba gyerekek? és meddig kéne várni a családalapítással? hadd döntse már el mindenki maga, mikor gondol ilyesmit. ha viszont gondolt, ilyesmit, tessék vállalni a felelősséget.
FlybyWire 2009.09.02. 12:24:00
Még a héten szabin, este randi... óóyeaaahh :)
Azért 21 évesen (ha nem fake a blog) elég meredek dolog így fejest ugrani a mélyvízbe. Be is verte kőkeményen a fejét a t. szerző :(
Elveszett Angyal 2009.09.02. 12:27:05
vettek egy közös lakást, ehhez ketten kellettek. megfogant ez a gyerek, akkor is ketten voltak. nem kaparták ki, úgy tűnik, ez is közös döntés volt. tervezték a házasságot, közösen.
a srác kiszállt, méghozzá elég bunkó módon.
felelős a történtekért. talán ne mentegessük, mikor előtte bármelyik ponton mondhatta volnas, hogy nem, ezt én nem így akarom.
dr. gernika 2009.09.02. 12:27:37
ami abban nyilvánuljon meg, hogy az ilyen megválaszolhatatlan, tépelődős kérdések feltétele helyett befelé figyelsz a picire, és próbálod jól érezni magad miatta. Mert a lelkiállapotod bizony rá is rányomja a bélyegét.
A pasi egy utolsó gennyláda, amiért így dob ki a terhesség közepén, ez tény. Talán túl fiatalon vállaltátok be, és ő is csk útközben jött rá, mivel jár ez és bepánikolt, azért ment vissza az exhez, aki mellett nem feltétlenül kell bizonyítani, könnyebben érezheti magát férfinek.
De. Ezen visszamenőleg már nem lehet változtatni, szóval ne rajta őrlődj most, kérd a családod, barátaid segítségét, hogy egyedül is végig tudd csinálni, mert kemény lesz. Ne azon agyalj, hogy jajj, mikorra fogod te ezt kiheverni, örülj a kicsi fejlődésének.
Szibill 2009.09.02. 12:27:51
FlybyWire 2009.09.02. 12:28:29
Répa Rómeó 2009.09.02. 12:29:57
Teljesen egyet értek veled,
Szumóné 2009.09.02. 12:30:47
A gyereket nem kell az apja ellen hangolni, volt szerencsém 5 éves koromtól ezt átélni és durván nyögöm a hátrányait ma, 30 évvel később is. Szóval a gyereket nem szabad senki ellen nevelni. Az apja az apja, ha nem kíváncsi rá, akkor nem kell erőltetni, ennyi.
Másrészt a posztíró valóban fiatal és bohó volt, óriási rózsaszín napszemüveggel a nóziján, hogy azt hitte, hogy... Sajnos sokan vannak még így, nem egyedi eset.
A kérdésekre tudnék választ, de majd kifejtik a nálam ráérősebbek. Dógozom is, na, nem érek rá ennyit írkálni... ;-)
Répa Rómeó 2009.09.02. 12:31:13
Puch Cavette 2009.09.02. 12:32:18
Szibill 2009.09.02. 12:33:54
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 12:37:36
Puch Cavette 2009.09.02. 12:38:25
Répa Rómeó 2009.09.02. 12:38:50
dr. gernika 2009.09.02. 12:40:55
Elveszett Angyal 2009.09.02. 12:41:24
posztíró, örülj, hogy megszabadultál viszonylag hamar a pasitól, most nagyon nehéz lesz, de később csak jobb lehet enélkül a példány nélkül.
egy jótanács: ahogy leírtad a fajtáját, még meg fog próbálni visszakúszni a küszöb alatt. ugye tudod, hogy mit kell majd tenned? kitartás, minden jót.
tuli _ 2009.09.02. 12:41:26
A terhes nő nem hisztis, hanem figyelemre vágyik. Például arra, hogy ne tök részegen essen be a pasija, mikor megbeszélték, hogy fél óra múlva együtt vacsoráznak.
Nem vagyok biztos benne, hogy idővel nem kuncsorogja vissza magát. Aki terhes nőt elhagy, az simán meggondolatlan, felelőtlen. Ez a döntése is lehet felelőtlen.
Az már más kérdés, hogy adott esetben érdemes-e visszafogadni.
tuli _ 2009.09.02. 12:42:10
Répa Rómeó 2009.09.02. 12:42:35
K. Baldrick 2009.09.02. 12:43:38
Pasit ne sajnáld, ilyet bármikor lehet találni.
Elveszett Angyal 2009.09.02. 12:46:12
dugni akarnak, de kapcsolatot nem, házasságot nem, gyereket, oh, hiába nő a hasad nem, aztán mikor lelépnek, még jönnek a nagy dumák, hogy mert a nő a hibás, meg a hisztis, meg fiatal vagyok, bla bla bla.
tetszett volna óvszert húzni, de persze azt sem, mert nem. vagy kurvához menni. de azt sem, mert nem.
gusztustalan.
Szelid sunmalac 2009.09.02. 12:50:54
Caddy 2009.09.02. 12:54:11
kovácspéterke 2009.09.02. 12:57:10
Létezhet, ha kölcsönösen taszítónak találják egymást fizikailag.
Ez mekkora mondat!
Szibill 2009.09.02. 12:57:58
Kedves Szakítósok.
24 éves fiú vagyok. Volt egy 21 éves barátnőm. Viharos kapcsolat volt, mert picit hisztis volt a lány, de állati jól nézett ki, úgyhogy viseltem egy ideig. Mikor már teljesen besokalltam és a szakítás szélén álltunk, előállt vele, hogy kisbabát vár. Kérdeztem, hogy hogyan, hiszen gyógyszert szed, de azt mondta, hogy ez előfordulhat... (?).
Kötelességemnek éreztem, hogy feleségül kérjem, hiszen mégiscsak az én gyerekemet várja. Volt egy lepusztult lakása a családjának, megkaptuk és elkezdtük felújítgatni. A csaj egyre elviselhetetlenebb lett. Már hazajárni sem szerettem hozzá, menekültem otthonról. Ha hazaértem, otthon várt egy műidill, mintha minden oké lenne köztünk, aztán meg ha valamit nem úgy tettem, vagy gondoltam, ahogy ő akarta, olyan elsöprő hisztiket nyomott le, hogy félelmetes. Nem tudtam megmaradni mellette, de a gyerek miatt mindent megtettem, próbáltam tűrni.
Egyik vasárnap a haverokkal söröztünk, a Joe-nak volt a szülinapja. Délelőtt mentem, hogy ebédre otthon legyek, ne legyen hiszti. Fél 12kor felhívott, hogy hol vagyok már. Mondtam neki, hogy még fél óra, csak hagyjon már lógva, meg ne kezdjen visítani a telefonba, mert akkor nem lehet letenni se. Ittunk még pár sört és a vége az lett, hogy iszonyatosan berúgtunk. Nem vágytam haza a hisztibe, úgy hogy mindig volt "még 10 perc", hogy induljak... tudtam, hogy mindenképp hiszi vár rám.
Hazaértem, persze óriási veszekedés volt. Külön aludtunk. Éreztem, hogy ez már menthetetlen. Aztán el kellett utaznom 3 napra. Mikor hazajöttem, megbeszéltük, vagy inkább csak ő beszélte meg a dolgokat, mert én hallgattam és bólogattam. Később mérlegeltem, hogy a gyerek miatt mi lenne a legjobb. Másnapra eldöntöttem, hogy elhagyom.
Persze oltári hiszti volt, meg szemét voltam. Én is biztos mondtam marhaságokat.
Az exbarátnőmhöz menekültem otthonról, aki mindig megértő volt.
Mindennap felhívom azóta is és próbálom nyugtatani, nehogy a kicsi lássa a kárát. Mondtam neki, hogy természetesen mindenben segíteni fogom őket, de nem tudok vele élni..
Persze hisztizett...
Elveszett Angyal 2009.09.02. 12:59:00
akkor tessék otthon maradni és azt csinálni, amit anya-apa mond, még csak gyerek, nem?
egy fenét. ha valaki éli az életét, az dönt, ezek is döntöttek. csak az egyik kiszállt, a másikra hagyva minden felelősséget.
ezt sem megérteni, sem feloldozni nem nagyon akarom.
Frigyesur (törölt) 2009.09.02. 12:59:58
kiraaaaa 2009.09.02. 13:01:51
Kurvanehéz lesz innen felállnia.
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.09.02. 13:02:08
porthosz 2009.09.02. 13:02:33
1, csaj akar valamit a pasi nem
2, a csaj addig hisztizik, amig a pasi megunja és belemegy a dologba
3, a pasi végül meggondolja magát hogy ezt mégsem akarja
4, a csaj hisztizik hogy de hát ez "közös döntés" volt, hogy képzeli a pasi hogy most visszakozik, mikor együtt döntötték el hogy igy lesz...
Elveszett Angyal 2009.09.02. 13:03:33
ez a másik oldal még szánalmasabbá tette a csákót. ha nem bír egy csajt, minek jár vele? minek dugja? óvszer nélkül?
jaaaaa, hogy jó a teste, ez mindent megmagyaráz, primitív ösztönlény.
a terhes feleség meg várja haza meleg vacsorával, de kit érdekel, inkább berúgok a haverokkal.
könnyű a másik igényeit hisztinek minősíteni.
Szelid sunmalac 2009.09.02. 13:05:15
Elveszett Angyal 2009.09.02. 13:05:33
ha ezek ennyire gyerekek, jogilag vonjuk meg a nagykorúság határát 22 évnél (a sötét középkor mégiscsak tudott valamit), oszt az alatt nincs alkohol, választás, saját élet, munka, jogsi.
ja, hogy ez már nem tetszene? aham.
Szelid sunmalac 2009.09.02. 13:06:28
Amugy meg valoszinuleg o is leszarta, hogy mire vagyik a srac, valoszinuleg teljes mertekben el volt foglalva azzal, hogy o terhes...
Patria 2009.09.02. 13:07:21
Ameddig a lábad bírja. A határig. Ameddig engedik. Ez egy hülye kérdés, már ne is haragudj.
2. A lélekben elrejtett dolgok közül mennyit lehet megmutatni, hogy még ne legyen ijesztő, ne legyen terhes?
Ha a megfelelő embert megtalálod, ez nem lesz kérdés, mert mindent meg akarsz osztani, és nem lesz kérdés semmi.
3. Mi az a közelség, ami még nem túl sok?
Ha a megfelelő embert engeded közel, nincs olyan, hogy túl sok.
4. Milyen mély az őszinteség, ami még nem bírálat, ami még nem a hatalomról szól?
Az őszinteség, minden esetben bírálat is. Pozitív vagy negatív módon de az. Az őszinteségnek semmi köze a hatalomhoz.
5. Hol vannak egy ember határai?
Ahová maga helyezi. Társadalomítélettől függetlenül. Ezt mindenki magának szabja meg.
6. Vajon lehet- e azt hazudni, hogy őszinték vagyunk?
Persze, hogy lehet. Bármit lehet hazudni. Ez a hazugság lényege.
7. Vajon létezik- e férfi és nő között barátság? És ha igen, akkor miért nem?
Bizonyára. Nard erre tök jól válaszolt, bár van ennek egy olyan formája is, mikor fizikai vonzalom is van, de értelmes keretek között szabályozni tudják ezt.
8. És miért idéznek az emberek állandóan, önálló gondolatok helyett?
Mert buták, nem képesek a gondolkodásra, és ha látják, hogy valami már egyszer megfelelt a társadalom elvárásainak, nem deviáns, akkor ők is merik alkalmazni. Esetleg mert megtetszett a mik gondolata, jobban ki tudta fejezni magát, mint az, aki idéz.
9. Szakítás után miért érzi magát mindig mindenki megrágva és kiköpve?
Ez egy ilyen dolog. Az élet kerekségéhez ez is hozzá tartozik. Egyszer fenn, egyszer lenn. De ez egyébként nem feltétlen igaz minden esetben. Ha pl. te szállsz ki egy kapcsolatból, még meg is könnyebbülhetsz bizonyos esetekben.
M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.09.02. 13:07:29
Írnék privátban, dobsz egy mailt?
Üdv
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 13:08:11
Elveszett Angyal 2009.09.02. 13:08:37
a párkapcsolataikban is úgy tudom, felelősen viselkedtek.
valójában kicsit mindíg elcsodálkozom, mikor olvasom itt, hogy ezek a mai kamaszok miket művelnek, ez a Petra-Dóri is elképesztett.
GrenAbla 2009.09.02. 13:08:42
SUKAT 2009.09.02. 13:09:39
"újra együtt van a volt barátnőjével, aki - most nem az egó, de - hozzám képest bűn ronda, buta, teste nulla... és neki egy ilyen nő kell?? Ahelyett, aki hozzáment volna, gyereket szül neki?? "
A kulso nem minden es egy gyerekkel nem lehet senkit magadhoz lancolni.
Frigyesur (törölt) 2009.09.02. 13:10:44
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 13:11:27
Elveszett Angyal 2009.09.02. 13:11:54
nagyon trendi erősnek, meg függetlennek, meg önállónak lenni, de az ember társas lény. egy helyzetben pedig ketten vannak - a szexben különösen. társas-játék. a párkapcsolat is.
hogy lehet belemenni egy társas- játékba úgy, hogy ,mindegy, mit akar a társam, az én döntésem már megvan?
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.09.02. 13:12:13
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 13:12:41
Mindezek ellenére abban igazad van, hogy a legkönnyebb gyereket csinálni, azt minden hülye tud. A nehezebb nem csinálni.
A felnőttség nem kor kérdése, ismerek 50 éves gyereket is, és 18 éves felnőttet is.
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 13:13:51
genghis 2009.09.02. 13:14:16
5/5
:DDD
szasztok amugy!:)
Szelid sunmalac 2009.09.02. 13:14:58
Caddy 2009.09.02. 13:15:56
Elveszett Angyal 2009.09.02. 13:17:07
kifejezetten szeretem a férfiakat:-)
azt nem szeretem, ha valaki nem vállalja a felelősséget.
a csákó akkor sem tetszene, ha kikaparták volna ezt a gyereket, de még az lett volna az egyik "kisebb rossz" a részéről. vagy kijelenteni, hogy a gyereket szeretni fogja, de anyával nem vesz házat, nem lesz esküvő.
de szerintem elsősorban is óvszert kellett volna húznia, ha nem akart ettől a nőtől gyereket. (mondjuk a lánynak is ragaszkodnia kellett volna ehhez, ő is ott volt).
ha nem tették, akkor minél később száll ki ebből valaki, annál rosszabb.
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.09.02. 13:17:19
@Frigyesur: hát nem tudom húsz éve ez hogy volt, nyilván akkor is voltak megbízhatatlan emberek, csak úgy tűnik, mintha most ez lenne a jellemzőbb, de lehet hogy csak én vagyok ma szkeptikus hangulatban :)
Art Mooney 2009.09.02. 13:18:28
hegyilany 2009.09.02. 13:19:38
Elveszett Angyal 2009.09.02. 13:19:44
a kor nem előny vagy hátrány, hanem állapot. csak annyit mondtam, hogy a 24 éves kor az egy normális családtervezési kor és felelősségvállalásra alkalmassá tevő kor.
vagy ha egy 24 éves megöl valakit, akkor azt mondjuk, hogy ej, hát gyerek még? ugye nem.
Szelid sunmalac 2009.09.02. 13:20:09
Elveszett Angyal 2009.09.02. 13:21:04
ebben a pillanatban arra gondolnék, hogy ez az a veszteség, amely valójában nyereség.
Caddy 2009.09.02. 13:21:28
]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.09.02. 13:21:45
Engem az a helyzet érdekel, hogy ha nem akarok gyereket, akkor óvszert húzok, rendben. Eltelik egy idő a kapcsolatban, váltanánk tablettára, vagy már addig is szedte a lány, ebből látszik, hogy ő sem akar gyereket. De én sem, ezért óvszert húzok, rendben. Megkérdezi:
- Nem bízol bennem? Mindig rendesen szedem, nem akarok én se gyereket, mással sem fekszem le (pláne gumi nélkül :)), hát akkor miért húzol gumit?
- Mert nem akarok gyereket.
Ez elég válasz?
Wilika · http://wilika.hu 2009.09.02. 13:21:45
No jó, de ha arról volt szó (persze nem tudunk semmit, így elméleti síkon maradunk), hogy gyógyszerezik, akkor miért húzna gumit?
Szelid sunmalac 2009.09.02. 13:21:56
Csernusova 2009.09.02. 13:22:27
Nagyon sajnálom ami történt veled, de ez a te felelősséged is!Nézz szembe vele!Baromira fáj, de így van!Biztos voltak intő jelek arra nézve, hogy valami nem stimmel a kapcsolatotokban csak te nem akartad észre venni őket! Ha nem tudod önállóan lerendezni magadban ezt a dolgot, akkor menj el egy szakemberhez (pszichologus) aki segít neked utat mutatni a "rendrakasban". Nem szégyen az. Meg kell erősödnöd, hogy a leendő gyermekedet is tisztességgel elkezdhesd nevelni amíg nem találkozol az igazi társsal.
Legközelebb megfontoltabban!
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.09.02. 13:23:47
@Caddy-Samantha in SBp: hát ja, igaz ez a mondás, sajnos :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 13:23:50
Patria 2009.09.02. 13:23:51
Szelid sunmalac 2009.09.02. 13:24:49
a petya 2009.09.02. 13:25:07
akármeddig
2. A lélekben elrejtett dolgok közül mennyit lehet megmutatni, hogy még ne legyen ijesztő, ne legyen terhes?
mindent
3. Mi az a közelség, ami még nem túl sok?
nem a közelségen múlik, hanem hogy ne tegyen rabbá
4. Milyen mély az őszinteség, ami még nem bírálat, ami még nem a hatalomról szól?
az őszinteség nem a hatalomról szól
5. Hol vannak egy ember határai?
korlátai vannak, határai nincsenek
6. Vajon lehet- e azt hazudni, hogy őszinték vagyunk?
lehet, de hazugság
7. Vajon létezik- e férfi és nő között barátság? És ha igen, akkor miért nem?
létezik
8. És miért idéznek az emberek állandóan, önálló gondolatok helyett?
erre csak egy idézettel tudnék felelni :)
9. Szakítás után miért érzi magát mindig mindenki megrágva és kiköpve?
mert szakítani szar dolog
Szerintem :)
Brukk 2009.09.02. 13:26:41
Tuti, hogy kamu kitaláció az egész, annyira hihetetlen.
Rókakígyó 2009.09.02. 13:27:45
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 13:28:03
nyanyanya 2009.09.02. 13:29:15
DepecheAndi 2009.09.02. 13:29:37
2. A lélekben elrejtett dolgok közül mennyit lehet megmutatni, hogy még ne legyen ijesztő, ne legyen terhes?
3. Mi az a közelség, ami még nem túl sok?"
Én csak annyit szeretnék neked erre írni, hogy ha már azon görcsöl valaki, hogy mi túl sok a kapcsolatában, akkor ott rég nem stimmel valami. Pont az a lényeg, hogy a két fél mindent meg tudjon egymással beszélni, olyan szerintem nincs, hogy túlzott őszinteség és túlzott érzelem-kimutatás. Hogy érezhetnéd magad jól egy kapcsolatban, ha folyton kontrollálnod kell magad?
Mi az, hogy valakit elijeszt a párja közelsége? Szépen nézne ki a világ, ha rámtörnének az érzelmek és azért nem mennék oda átölelni a páromat, mert attól félnék, hogy az neki már túl sok.
Caddy 2009.09.02. 13:31:05
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.09.02. 13:32:10
szerintem.
M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.09.02. 13:33:20
1. Meddig lehet elmenni?
A falig.
2. A lélekben elrejtett dolgok közül mennyit lehet megmutatni, hogy még ne legyen ijesztő, ne legyen terhes?
Egy jó kapcsolat három lábon áll: hitelesség, együttérzés, elfogadás. Ha megvan mind a három láb, akkor MINDENT meg lehet mutatni és nem lesz terhes. Ha valamelyik láb hiányzik, a kapcsolat fel fog borulni.
Ha én képes vagyok arra, hogy a saját érzéseimet hitelesen fejezzem ki feléd, ha téged együttérzéssel tudlak hallgatni, és ha egy-egy konkrét tettedet nem is, de téged, mint személyiséget elfogadlak bármit is teszel, akkor a társaságomban fesztelen leszel és jól érzed magad mikor velem vagy, mert számodra biztonságot nyújt a kapcsolatunk. És ha kezdetben nem is voltál mindig őszinte hozzám, vagy nem fogadtad együttérzéssel, amit mondtam neked, esetleg elítéltél engem, amikor szerinted helytelenül cselekedtem: ha én kitartó vagyok abban, ami a három lábból rám hárul, akkor ennek nyomán idővel te is képes leszel növekedni és fejlődni.
3. Mi az a közelség, ami még nem túl sok?
Ha neked kevés vagy sok, mondd el, mit érzel ezzel kapcsolatban. Ha kedvesed beszél erről, hallgasd meg és fogadd el.
4. Milyen mély az őszinteség, ami még nem bírálat, ami még nem a hatalomról szól?
Nem a mélység, hanem a tárgy. Őszintén csak magadról beszélgetsz, a saját érzéseidről. Ami ezen túlmutat (pl. véleményt mondasz a másik emberről vagy meg akarod változtatni), az már nem őszinteség.
5. Hol vannak egy ember határai?
Tűrőképesség határaira gondolsz? Neked most nagyon gyengék...
6. Vajon lehet-e azt hazudni, hogy őszinték vagyunk?
:-)
7. Vajon létezik- e férfi és nő között barátság? És ha igen, akkor miért nem?
Létezik, nekem vannak barátnőim, a szónak a barátság értelmében. Sőt: ezek mélyebb barátságok, mint amit férfitársaimmal bármikor is ki tudtam alakítani. A férfiak egymással tartózkodóbbak, pont arról nem beszélnek, ami egy barátságot elmélyít.
8. És miért idéznek az emberek állandóan, önálló gondolatok helyett?
Ha valaki állandóan idéz, könnyen sablonossá válik, de egyébként érdemes építenünk az emberi kapcsolatok mélységeit feltáró írókra. (A gúnyos idézetekre ez nem vonatkozik.)
9. Szakítás után miért érzi magát mindig mindenki megrágva és kiköpve?
A szakítás olyan, mintha meghalt volna valakid. Nem tudsz rendesen dolgozni, túlérzékeny vagy, és ez -- lassan enyhülve -- hosszú hónapokig is tarthat. És (rossz hírem van) nem lehet megúszni: ha elfojtod vagy egy új kapcsolattal gyorsan elfeded, a fájdalom ott marad és számodra váratlan módon tör elő később :-(
Szelid sunmalac 2009.09.02. 13:34:00
Uglee · http://nagydobraverem.blog.hu 2009.09.02. 13:34:21
ziza133 2009.09.02. 13:37:34
"- Ugyanannyi időd volt szeretni engem, mint nekem téged... Elmúlt az az érzés, ami engem boldoggá tett. Máskor jobban igyekezz!!"
Itelkezunk itt hogy "szemet pasi" ,de ez nagyon erdekes mondat. Lehet a postiro egy szemet alazo noszemely volt, nem is szerette a parjat, a faszi kiabrandult belole teljesen, es most ezt olvashatjuk itt!!??
Rebelde 2009.09.02. 13:38:07
megjegyzés: a 7. kérdés valójában 2 db kérdés, amiből a második totál értelmetlen
Répa Rómeó 2009.09.02. 13:38:10
Elsütök egy gyenge Frázist, az éremnek két oldala van, most csak azt az oldalt látjuk - szegény lány, köcsög pasi.
ProjectNicky 2009.09.02. 13:38:13
Caddy 2009.09.02. 13:38:30
Ma mennyi okos ember van itt. Csak kapkodom a fejem. A tökéletesség blogja.
Art Mooney 2009.09.02. 13:38:56
@félreértitek már megint: +1
M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.09.02. 13:39:08
porthosz 2009.09.02. 13:39:15
"már5 megint ebben a korban. milyen korban?
ha ezek ennyire gyerekek, jogilag vonjuk meg a nagykorúság határát 22 évnél (a sötét középkor mégiscsak tudott valamit), oszt az alatt nincs alkohol, választás, saját élet, munka, jogsi.
ja, hogy ez már nem tetszene? aham.
"
Igen ennyire gyerekek. Vagy gondolod hogy attól hogy valaki elmúlt 18 máris nem gyerek? Nézzél meg tetszőleges 18-20 éves fiatalokat, és jó részüknél azt fogod látni, hogy nem képes felfogni hogy nem száguldunk az utakon, hogy nem vezetünk részegen, hogy nem drogozunk, hogyha elküldöd a postára nem bir egy csekket kitölteni, ha bármiféle hivatalos ügyben kéne intézkedni, akkor arra nem képes stb stb. Persze nem mind ilyen, de jó része igen, és ez csak azért nem ennyire látványos, mert anyuka meg apuka intézik helyettük ezeket az ügyeket.
Rebelde 2009.09.02. 13:41:28
én vagyok a legokosabb:D
Szelid sunmalac 2009.09.02. 13:41:38
@Caddy-Samantha in SBp: Mert nem ugy keltem, ahogy kellett volna. Meg kulonben is.
Wilika · http://wilika.hu 2009.09.02. 13:42:30
Azért a fiatalság nem csak abban mutatkozik meg, hogy száguldunk, baszunk, szívunk...
Az is lehet, hogy bizonytalanok vagyunk, nem tudjuk, hogy mit akarunk, nem értjük még a másik szavát, nem tudunk vele mit kezdeni...
Hm?
Kham 2009.09.02. 13:43:03
Rebelde 2009.09.02. 13:43:47
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 13:45:15
@Elveszett Angyal, aki Vicinális Dugóhúzót keres:
- honnan veszed, hogy nem vállalja a felelősséget? a gyerek annyával nem akar közös sorsot. ennyi.
azt nem tudjuk, hogy becsapta-e a kislányt, vagy a csaj akart nagyon gyereket?! (amivel zsarolja a pasast)
csaj szedhetett volna gyógyszert, vagy nem engedi óvszer nélkül. tehát kettőn áll a vásár.
ezt a történetet csak az egyik fél szemszögéből ismerhetjük, én úgy is kezelem.
más: blogmotor megint menstruál, mert 100 év mire mejelennek az üzeneteim.
Rebelde 2009.09.02. 13:45:16
biztos repülőgépük is van:)
Caddy 2009.09.02. 13:45:26
@Szelid sunmalac-Elmeny designer: ja hogy még aludtál volna? ÓÓó micsoda szörnyű világ ez!
savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.09.02. 13:45:32
Szerbusz tarquin néni!
Caddy 2009.09.02. 13:47:21
"Az élet nem azt jelenti, hogy túléljünk egy vihart, hanem hogy tudjunk
táncolni az esőben !!"
Nardnak külön szeretettel küldöm. :)
ProjectNicky 2009.09.02. 13:47:49
Szelid sunmalac 2009.09.02. 13:48:00
alumi 2009.09.02. 13:48:25
1. VAlóban, ahogy írták mások, minden éremnek két oldala van. Kíváncsi lennék a fiú verziójára.
2. Angyalom, hadd legyek őszinte: ugyan mindenki maga érzi, de 21 évesen meglehetősen fiatalon vállaltál életre szóló kötelezettségeket,nem? Amikor minden korosztályodbeli lány bulizik, tanul, él, pasizik, ismerkedik....
3. +1 kérdés: Ennyire biztos voltál benne, hogy Ő az igazi, vagy legalábbis az, akinek mindenképpen szülni szeretnél?Kicsit talán elbliccelted ezt az átgondolás dolgot...
Baromi könnyen oszthatnék itt bölcs meglátásokat neked távolról, de nem szeretnék, mert nem látok bele a szituba, és ha belelátnék, tán akkor sem tenném. Nekem más életem van, és annak is megvannak a nyűgjei. Ami tény: igen nagy szarban vagy, és valószínűleg ezt te is látod. Nem maradt más, csak a remény, hogy a pasi pusztán berezelt a felelősségtől, és a reá váró feladatoktól, és előbb-utóbb tán majd rájön, hogy marha volt, és visszamegy hozzád..
Az igazság az, hogy lehet, hogy így lesz, de te inkább trenírozd magad az egyedülálló anyaságra, és próbálj inkább a családodra támaszkodni. Az ő segítségükkel talán könnyebb lesz átvészelned ezt az időszakot.
Répa Rómeó 2009.09.02. 13:48:35
Lehet hogy nem másokban kéne keresni a hibákat, hanem néha magadban is, hiába vagy szép, okos, tökéletes testü, valami mégsem lehet oké, ha leléptek mellöled.
Breki77 (törölt) 2009.09.02. 13:49:25
Kham: belőled pedig csak az irígység beszél! Ebből le is szűrtem, hogy te egy örök vesztes vagy!
exilis 2009.09.02. 13:51:56
A gyerekvállalásra eleve alkalmatlan a kapcsolatnak az a szakasza amikor egyik fél otthon csücsül a másik meg bulizik a barátaival....
Ebből a postból semmi nem derült ki a kapcsolat minőségéről. A kilenc kérdés meg a csajos ömlengős marhaság a semmiről...
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.09.02. 13:52:09
Szelid sunmalac 2009.09.02. 13:52:37
Asmtrong429 (törölt) 2009.09.02. 13:52:47
alumi 2009.09.02. 13:53:33
Ja, és még valami.
nyugi, 30 évesen minden bizonnyal ugyanolyan szar egyedül maradni terhesen, mint 21 évesen. a lényeg tehát nem ez, csak az a plusz élettapasztalat, egzisztencia, miegymás, ami eleve magasabb etapot ad a gyerek vállalásához...
ettől függetlenül a pasi egy gané, még ha rendes embernek is ismerted meg.
a sors igazi büntetése az lenne, ha most meg a "az a ronda, csámpás, kancsal, bálna, bezzegén.." exe is teherbe esne tőle.:)
Muha 2009.09.02. 13:53:48
Caddy 2009.09.02. 13:54:55
@Szelid sunmalac-Elmeny designer: mindig a más.
Tarkin kormányzó 2009.09.02. 13:55:09
hát az átlagos nő átlagos terhesség alatti testénél még egy dohos szagú kanapé is szexibb. mennyit kaptál fel a terhesség alatt?
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.09.02. 13:56:24
Caddy 2009.09.02. 13:57:36
@Muha: beugat a délutános műszak? :)
savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.09.02. 13:57:44
fric 2009.09.02. 13:58:44
Muha 2009.09.02. 13:59:17
Akármeddig.
2. A lélekben elrejtett dolgok közül mennyit lehet megmutatni, hogy még ne legyen ijesztő, ne legyen terhes?
Ha valamit rejtegetni kell, akkor kuka.
3. Mi az a közelség, ami még nem túl sok?
Nincs olyan.
4. Milyen mély az őszinteség, ami még nem bírálat, ami még nem a hatalomról szól?
Sekélyes lehet-e az őszinteség?
5. Hol vannak egy ember határai?
Nincsenek.
6. Vajon lehet- e azt hazudni, hogy őszinték vagyunk?
Nem.
7. Vajon létezik- e férfi és nő között barátság? És ha igen, akkor miért nem?
Jó a kérdés. Létezik.
8. És miért idéznek az emberek állandóan, önálló gondolatok helyett?
Eccerűbb?
9. Szakítás után miért érzi magát mindig mindenki megrágva és kiköpve?
Bukni elég fos érzés. Tapasztalatból mondom. :)
ProjectNicky 2009.09.02. 13:59:50
ProjectNicky 2009.09.02. 14:01:41
Muha 2009.09.02. 14:02:36
Netuddki. 2009.09.02. 14:03:16
Alkesszal meg nem csináltatunk gyereket és nem is megyünk hozzá vagy vesszük el.
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 14:03:47
Én biSZtos nem vagyok a legokosabb, de marha jól megy ez a levegőbebeszélés:-)
Netuddki. 2009.09.02. 14:05:00
Hát neked se volt még terhes a feleséged. Vagy nincs is.
Muha 2009.09.02. 14:07:11
Netuddki. 2009.09.02. 14:09:15
Patria 2009.09.02. 14:10:52
Szakácszseni vagyok!
ProjectNicky 2009.09.02. 14:12:30
Patria 2009.09.02. 14:14:22
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.09.02. 14:14:56
Nem értem, hogy a storyhoz, hogy jön a következő kérdés "7. Vajon létezik- e férfi és nő között barátság? És ha igen, akkor miért nem?", de elárulom, hogy van férfi és nő között barátság, csak általában huszon éves kor felett és csak úgy, ha minkét fél egyébként boldog családi vagy szingli (sic!) életet él.
Egy jó tanács: legközelebb szerelmed legyen, ne "párod" és akkor jobb lesz az életed! ;)
Vin 2009.09.02. 14:15:27
Szibill 2009.09.02. 14:15:40
Persze vannak a kivétlek: a bizonyos 1%, ami az óvszerre van írva (vagy tán annyi se), meg az erőszak. Itt legfeljebb az 1% állhat fent.
Jön a baba és készülünk az esküvőre? Egyértelmű, hogy nem tervezett gyerek, mert akkor kivárták volna az esküvőt. Ha meg nem tartják fontosnak az esküvőt, akkor utólag se szervezték volna.. ennyi.
Sajnos sok nő hiszi, hogy ha teherbe esik, akkor mellette marad a srác tűzőn-vízen.. Sok srác ezt meg is teszi... de amelyik nem, azt nem feltétlen kell leköcsögözni...
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 14:16:02
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.09.02. 14:16:28
S0und 2009.09.02. 14:17:57
Elmondom, hogy szerintem hogyan is néz ki ez a történet valójában.
Adva van 2 ember, aki nagyon szereti egymást. Számomra az a furcsa, hogy egy 21 éves picsa, minek akar már 21 évesen gyereket meg férjet magának? Jó ez a jelenlegi társadalmunk sajátossága, hogy ezen dolgok kitolódtak 26+ évekre (legalább). Persze lehet hogy a csaj számára ez normális, valszeg az annya is 18-21 évesen "kezdte az ipart". De számomra ez akkor is furcsa, hogy egy egyetemista/főiskolás korú nő, miért vágyik már ezekre a dolgokra.
Meg ott a csávó, mit csinált a szerencsétlen? Szereti a csajt, és próbálta teljesíteni amit a csaj megkövetelt. Ha már ennyi kérdést feltettünk én is felteszek pár kérdést.
Ki akarta jobban a gyereket?
Ki akarta jobban a házasságot?
Ki akart jobban összeköltözni és együtt élni?
Mind a 3 kérdésre ugyan az a válasz, a csaj, a fickó csak megtett mindet hogy a kedvébe járjon a kis civeskéjének.
Majd elment a haverjaival sörözni, akik mondjuk hasonlóan állnak a dolgokhoz mint én.
Gyereked lesz egy 21 éves csajtól? 24 évesen felveszed a papucsot? Amikor mi hetente / havonta cserélgetjük a nőinket?
Lényeg a lényeg, hogy nem csoda hogy lelépett.
Dr. Jula Watson 2009.09.02. 14:20:14
Milyen érdekes, hogy valóban egy kérdésben sem említette, hogy 21 évesen vajon miből fogja eltartani, felnevelni a kicsit. Erős a gyanú, hogy erős ezen a téren a szülői támogatás, talán ezért is vállalkozhatott ilyen korán erre, mert nem is tudja miről szól egy gyerek.
Terhes nőt elhagyni szemétség szerintetek. De mikor nem az? A gyerek megszületése után? ', 2, 5, 10 éves korában? Vagy akkor örökre maradjanak szerem nélküli problémáktól hemzsegő boldogtalan kapcsolatban, csak hogy ne legyen szemét?
A gyerek kérdés meg amúgy is érdekes. Mindenki azt mondja, hogy ez közös döntés, de valójában a nő az aki igazán dönt. Ha ő nem akar gyereket, akkor nincs az a pasi, aki neki gyereket tudna csinálni, ha meg nagyon határozottan eldönti, hogy márpedig ő szülni fog, akkor így vagy úgy, de eléri ezt. Itt a kérdés egyedül az, ezen kívánságok mennyire erősek, határozottak a nőben.
Muha 2009.09.02. 14:21:05
Caddy 2009.09.02. 14:21:19
Rebelde 2009.09.02. 14:21:34
mi ez? egy középkori üdvözlet?
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.02. 14:22:02
"de amelyik nem, azt nem feltétlen kell leköcsögözni... "
Jó persze az ilyen szörnyű piranhák akik azzal akarják megfogni a pasit (mert mással ugye nem tudják) hogy "véletlenül" becsúszott nekik a baba, azokat megérdemelten hagyják ott. De amikor a pasi bevállalta hogy gyerek lesz, mert ugye van rá 3 hónap, hogy ezt eldöntsék, és azt mondta hogy legyen, akkor már nincs onnan visszaút makulátlan becsülettel..
pöttyöslaszti 2009.09.02. 14:22:14
most akkor hogyan tovább neki?
hol a posztíró?én is kérdeznék ám tőle...
Patria 2009.09.02. 14:23:10
Muha 2009.09.02. 14:25:56
Szerintem lehet. Csak hivogatni kell, rápillantani néha, megkérdezni, hogy mi van vele, meg egy két csokit adni neki.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.02. 14:26:00
Bisztos lekvároskenyeret fősztél! :)
Szibill 2009.09.02. 14:26:20
Az ilyen lány nem veteti el a gyereket, mert szándékosan akarta, hogy legyen.. jön a lelkiterror és a pasi akar is maradni, meg nem is..
nekem ez jött le a posztból
@Dr. Jula Watson: Tökéletesen igazad van! ugyanezt akartam megfogalmazni.
Netuddki. 2009.09.02. 14:26:35
Gyalog vagy busszal?
"2. A lélekben elrejtett dolgok közül mennyit lehet megmutatni, hogy még ne legyen ijesztő, ne legyen terhes?"
Mondjuk egy rejtőzködő baltás gyilkos vagy méregkeverő már egy kicsit húzós.
"3. Mi az a közelség, ami még nem túl sok?"
0mm. Esetleg -20cm?
"4. Milyen mély az őszinteség, ami még nem bírálat, ami még nem a hatalomról szól?"
Tengerszint alatt vagy felett?
"5. Hol vannak egy ember határai?"
Bőrénél? Pontosabban felhám.
"6. Vajon lehet- e azt hazudni, hogy őszinték vagyunk?"
Ha hazudol akkor nem vagyol őszinte. Hinni meg a templomban kell.
"7. Vajon létezik- e férfi és nő között barátság? És ha igen, akkor miért nem?"
Ez valami beugratós kérdés? Mégha a férfi a nő legjobb barátja, akkor is titokban egyszer-kétszer rárántja a brokit.
Ahhoz meg túl besz.ri, hogy nyíltan lefektesse.
Ez érvényes fordítva is.
"8. És miért idéznek az emberek állandóan, önálló gondolatok helyett?"
Hát vannak olyanok is akiktől idéznek.
"9. Szakítás után miért érzi magát mindig mindenki megrágva és kiköpve?"
Tévedés, csak az akivel szakítottak, nem pedig az aki szakított érzi eztet.
M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.09.02. 14:26:42
"Egy elemes kutya szarában is több empátia és kedvesség van, mint benned. "
Hogy tessék...?
Caddy 2009.09.02. 14:26:43
ProjectNicky 2009.09.02. 14:28:45
Szibill 2009.09.02. 14:30:36
Amúgy én ilyen gyerek vagyok.. és nem apámra haragszom.. pedig 1 hétnél többet még nem töltöttem vele...
Igaz, hogy ő indított gyerekelhelyezési pert, de természetesen az anya javára döntöttek, nem volt kérdés.
2009.09.02. 14:30:38
Végre egy normális poszt, köszönjük!
Posztíró, tényleg sokat agyalsz, meg hisztizel, de ez megbocsátható. Ha viszont jól akarod magad érezni, és szereted a babádat, akkor hagyd abba asap. Nyugi, lesz még bőven jópasi, akivel fel lehet nevelni a bébit. És külön mázlid van, hogy még az elején kiderült h egy a csávó gyenge eresztés - nem pazaroltál rá pár évet, míg elvált feleség leszel 30 felé. Különbenmeg ha tényleg összekapod magad - amire minen sanszod és időd bőven adott - akkor valszeg majd a küszöb alatt fog akarni visszamászni, de reméljük nem leszel olyan naív h visszaengedd.. Persze, ha lusta vagy nekikezdeni, akkor csak további jó önmarcangolást és vádaskodást - akkor tesem jutsz messzebbre, mint az exed:) A gyerekednek is jobb lenne egy vagány, hüjepasiból kigyógyult, magabiztos de nem bosszúálló anyuka..
Dr. Jula Watson 2009.09.02. 14:31:46
2009.09.02. 14:31:50
szvaccs 2009.09.02. 14:32:45
2009.09.02. 14:33:45
Netuddki. 2009.09.02. 14:35:40
Hát mostanában elég sok az olyan levél, hogy ha pl. a nő(?) be van állítva akkor mindenkivel hajlamos lefeküdni.
savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.09.02. 14:36:38
@tarquin- k.b. ördögműalkotás: Nekem te vagy a legokosabb:)
S0und 2009.09.02. 14:37:29
Patria 2009.09.02. 14:38:22
@Caddy-Samantha in SBp: nem, konkrétat kutyultam. De a tények, azok tények. :)
ortogonális 2009.09.02. 14:38:45
"De egyszercsak megérkezett... hulla részegen- szemei keresztbe álltak, fülei ketté, négykézláb esett be az ajtón. Nagyon összevesztünk. Egész éjszaka nagyon szarul volt. Ő lent aludt a nappaliban, én fent a szobában. De nekem se sikerült sokat aludnom..."
Ha szarul volt - még ha dühös is voltál rá - nem az a megoldás, hogy kicsapod a kanapéra, szenvedjen magában. Erre az lesz az érzése, hogy "ennek a nőnek is csak akkor kellek, ha szépen meg vagyok borotválva és mosolyogva cipelem a gyaloghintón. Inkább keresek másikat".
ProjectNicky 2009.09.02. 14:39:57
2009.09.02. 14:39:57
2009.09.02. 14:40:56
Caddy 2009.09.02. 14:42:50
@Pink szabadságon: tudom, tudom. :)
perdevpernull 2009.09.02. 14:43:39
az egyén kitartása és társadalmi konvenciók függvényében változó.
2. A lélekben elrejtett dolgok közül mennyit lehet megmutatni, hogy még ne legyen ijesztő, ne legyen terhes?
Megismered, tudtok bízni egymásban , mindent. örülsz.
Megismered, nem tudsz benne bízni, keresel mást akiben tudsz.
3. Mi az a közelség, ami még nem túl sok?
egy jól működő párkapcsolatban ez a kérdés fel sem merül.
4. Milyen mély az őszinteség, ami még nem bírálat, ami még nem a hatalomról szól?
példamondatok:
A. "Úgy érzem nem álltál mellettem ebben a kérdésben,pedig számítottam a segítségedre. kicsit csalódott vagyok emiatt."
B. "Rád nem lehet számítani, sosem állsz ki mellettem állandóan csalódást okozol (ide még jöhet pár, te fasz/segghuszár/köccsög, a lényeg a MINŐSÍTÉS ahelyett h az érzéseid fogalmaznád meg)
elárulom az A. a helyes.
5. Hol vannak egy ember határai?
pont a másik ember határáig tartanak.
jó, tartós és tartalmas párkapcsolatban, viszont a határok elmosódnak, és a kérdés már nem a saját hanem a kettőtök közös határaira
vonatkozik
6. Vajon lehet- e azt hazudni, hogy őszinték vagyunk?
Persze hogy lehet, csak nem használ.
7. Vajon létezik- e férfi és nő között barátság? És ha igen, akkor miért nem?
Egyénfüggő. Nálam nem. ha én mély barátságba keverednék nővel, előbb utóbb biztos hogy megfordulna a fejemben a dugás gondolata írányában. Felemás dolog lenne. Felszínesebb, és tartalmatlanabb kapcsolat(nagyobb baráti társaságban közös programok ivászat meg ilyenek) na azt el tudom képzelni.de az nem barátság.
8. És miért idéznek az emberek állandóan, önálló gondolatok helyett?
Köszönd az elbaszott oktatásnak, meg a kertévék szocializáló hatásának.
integrált tudás helyett, más emberek okossága révén igyekszünk okosabbnak tűnni.
9. Szakítás után miért érzi magát mindig mindenki megrágva és kiköpve?
ezt pedig fentebb valaki nagyon helyesen leírta.: tárgyvesztés, minhta meghalt volna valakid. CSak az idő segít rajta. meg persze le kell vonni a konzekvenciákat. és tanulni belőle.
TetraB 2009.09.02. 14:43:42
Az, hogy a pasi most lépett le, az nem véletlen, mert szegény piciben materializálódott most az, amit valószínűleg már régóta nem akart.
A páromnak van egy korábbi kapcsolatából származó gyereke. Az apja fontosabbnak tartotta akkoriban a haverokat és a focit. De nem lehet neki könnyű. Egész életére kihat ez a dolog, hogy van egy gyereke, és nem lehet vele (eleget) és más neveli. Szar érzés lehet.
Történetünk apukája is hosszan fog fizetni azért a fájdalomért, amit most okozott tapasztalatlanul, túl fiatalon. Lehet, hogy még egy darabig nem, de idővel biztosan.
A lány szerintem hamarabb túl fogja magát tenni ezen a dolgon és idővel ő lesz jobb pozícióban. Örömmel fogja eltölteni a gyerek és ha tényleg olyan helyes, mint írja magáról, találni fog valakit. Sokkal jobb belépni egy olyan kapcsolatba, ahol van egy plusz szerethető kisgyerek, mint amilyen sorsa az apának lesz: lesz a távolban egy gyereke, és ez a jövendő kapcsolatait is meg fogja próbálni.
Muha 2009.09.02. 14:43:48
Szerelem-Szerda
van. :]
daneeka 2009.09.02. 14:45:55
Szibill 2009.09.02. 14:46:06
Patria 2009.09.02. 14:46:12
Azért mert kismama vagy, és belátod, hogy hisztis emiatt, az nem jogosít fel arra, hogy álladóan hisztizz, azzal a címszóval, hogy de hát te előre szóltál, és ez így természetes. Ezt az ember megérti egyszer, kétszer, háromszor, de ha visszaélsz ezzel, akkor rohadtul semmi jogod meglepődni, ha besokallnak.
Na persze, ezzel nem azt akarom mondani, hogy ez így is történt, de akár így is lehetne.
S0und 2009.09.02. 14:46:13
"Nyugi, lesz még bőven jópasi, akivel fel lehet nevelni a bébit."
-Szia
=Hello
-Jól nézel ki
=Köszi
-Hány éves vagy?
=22
-Az szuper, én 26
-Mit gondolsz arrról hogy...
....
...
...
= Figyu, lassan menni készülök haza
- Már? ne viccelj még éjfél sincs
= Mennem kell mert anyu vigyáz a babára, és nem szeretnék már tovább maradni
- Aha, majd hívlak akkor.
OHH FUCKIN SUR..
Az idézett szöveghez azért sok szerencsét kívánok mindenkinek :D
pöttyöslaszti 2009.09.02. 14:46:56
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.02. 14:49:24
Azé' seggrészegen hortyogó-okádó férfi hagy ne legyen default :)
@Muha:
Legyen valamilyen péntek! :)
lilácska 2009.09.02. 14:51:31
Szelid sunmalac 2009.09.02. 14:53:51
Itt mar nem lesz eleg annyit tennie, amit egy kezdodo kapcsolatban ahol meg nincs gyerek...
Szibill 2009.09.02. 14:54:16
savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.09.02. 14:57:21
szerbusz lasztics!
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 14:57:53
Patria 2009.09.02. 14:58:57
Peckes Péntek
Pikírt Péntek
Para Péntek
Petting Péntek
Pacsi Péntek
Padlizsán Péntek
Pszicho Péntek
Paplan Péntek
Piros Péntek
Pajkos Péntek
Pöttyös Péntek
De a kedvenced ez lesz: Pajzán Péntek :D
ProjectNicky 2009.09.02. 15:02:07
Muha 2009.09.02. 15:03:49
Jólértem-e, hogy a valamilyen az már annyira mindegy, csak péntek legyen.
De legyen péntek, én is aszt mondom.
Hajrá.
Már csak kettőt kell aludni.
Szibill 2009.09.02. 15:05:46
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 15:06:41
*qrvaoptimizmusmindig*
Patria 2009.09.02. 15:08:07
Karate Kedd
Szerelem Szerda
Csüggedt Csütörtök
Pajzán Péntek
Szabad Szombat
Vámpír Vasárnap
pöttyöslaszti 2009.09.02. 15:08:35
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.02. 15:09:23
Leginkább a vasárnap reggelt várom, hogy őszinte legyek :)
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 15:09:34
Szelid sunmalac 2009.09.02. 15:09:51
En tiszteletben tartom a velemenyed.
ProjectNicky 2009.09.02. 15:12:36
perdevpernull 2009.09.02. 15:13:46
holisztikus hétfő
kelletlen kedd
szájbavert szerda
csűrdöngölő csütörtök
példanélküli péntek
szexuális szombat
vidám vasárnap
ProjectNicky 2009.09.02. 15:14:54
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.02. 15:16:08
Én aSZt is! :)
ProjectNicky 2009.09.02. 15:16:40
Dr. Jula Watson 2009.09.02. 15:17:04
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.02. 15:18:14
Aszt. Tényleg tök vidám lesz! :)
perdevpernull 2009.09.02. 15:19:41
Patria 2009.09.02. 15:19:46
savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.09.02. 15:21:26
@pöttyöslaszti: Másfél hét múlva ezt mondod professzorbácsiknak is?:)
@ProjectNicky: Nem fizetek a reklámért, ahhot túl scout vagyok.
Caddy 2009.09.02. 15:21:29
ProjectNicky 2009.09.02. 15:22:45
@Dr. Jula Watson: bölcs nyugalom és belátás :) na, azt is várom, hogy nekem is legyen ilyenem, de tartok tőle, h ezzel megint messzire nézek :)
perdevpernull 2009.09.02. 15:23:46
ProjectNicky 2009.09.02. 15:24:31
@savanyú a narancs ( utolsó nyári foci ): ajándék :)
vikes14 2009.09.02. 15:24:46
Én 25 vagyok, de tudom, hogy ha a barátnőmmel gyerekünk lenne akkor nem tudnám eltartani megfelelően és emiatt is csak ideges lennék és feszültség lenne köztünk.
Már bocs, de csak a hülyék szülnek gyereket egy 24 évesnek, ez a mai valóság.
Valamit nagyon elrontottatok. Valaki túlságosan is akarta ezt a gyereket, a másik nem. Máskor jobban végig kellene gondolni, mert ez a gyereknek árt, hiszen apa nélkül fog felnőni, és akkor megint ugyanott vagy, te pedig szenvedsz, hiszen el is kell tartani a gyereket és te sem tudod "élni" az életed.
Csak akkor szülj gyereket 24 évesnek, ha minden tökéletes és abszolút megbíztok egymásban és mindent tudtok egymásról. Különben nem kéne fejjel a falnak rohanni.
Sajnos ez a bajuk a mai fiatal lányoknak, hogy azt hiszik már korán is szülhetnek és már korán is elérhetik a "jajj, ő a nagy ő meg minden" érzést, amikor nem is így van, a férfiak férfiak maradnak és csak 110%os biztossággal szabad bármibe is belekezdeni.
Gyereknél meg főleg...
Snowmass 2009.09.02. 15:25:01
Mindenesetre egy dolog biztos, ez ebben a formában tényleg érthetetlen: "Nem értem... egyik nap még szeretett, boldogok voltunk, a másik nap meg már nem tudja??" Mert az ilyen dolgok nem egyik napról a másikra történnek. Max. egyik napról a másikra szembesülünk azzal, amit nem vettünk észre addig a másikon, nevezetesen, hogy egyre kevésbé érzi jól magát. És pont ezért az a véleményem, hogy ez nem volt egy működőképes kapcsolat, mert terhesség, esküvőszervezés ide vagy oda, azt bizony azért fel kellene tudni ismerni, hogy a másik már nem boldog. Ehhez még olyan nagyfokú kommunikációs készségre sincsen szükség.
Amihez viszont kommunikációra is szükség van, az többek között az, hogy a másik megismerhesse terveinket, elképzeléseinket, jövőképünket, igényeinket, stb. Ez persze vica versa.
Ha pedig a másik mindezeket megismerhette, akkor - szintén vica versa - arra is szükség van, hogy birtokában legyünk egy olyan szintű önismeretnek, amely lehetővé teszi annak felelős eldöntését, hogy akarunk-e és képesek vagyunk-e azonosulni a másik igényeivel, terveivel, stb. Ha ez hiányzik, akkor az olyan döntések, mint pl. összeköltözés, gyerekvállalás, esküvő mind-mind az egyik vagy a másik akaratosságán és/vagy gyengeségén fognak múlni.
Mindentől függetlenül viszont szerintem tökmindegy, hogy aki szabadulni akar, az mikor teszi meg ezt, különösen egy ilyen helyzetben. Nincs erre megfelelő időpont. Tökmindegy, hogy a terhesség alatt, a szülés után vagy akkor kerül rá sor, amikor a gyerek oviba vagy már suliba jár, akármikor történik ez meg, az mindenkinek szar lesz. Főleg a gyereknek.
KimiRaikkönen 2009.09.02. 15:26:07
Patria 2009.09.02. 15:28:24
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 15:30:39
@Szelid sunmalac-Elmeny designer: nyilván. Csak azért merült fel bennem a kérdés, mert ismerek ilyeneket. Nem ez a véleményem, mert fingom nincs, hogy gyerekkel nehezebb-e párt találni, mint nélküle.
perdevpernull 2009.09.02. 15:32:22
D
és már ebéd után az jár a fejedben hogy "bazmeg holnap már holisztikus hétfő." :D
ProjectNicky 2009.09.02. 15:35:11
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 15:41:15
Dr. Jula Watson 2009.09.02. 15:43:52
Amúgy valóban a spontán dolgokra esküszöm. A tervek szépek és jók, de kellő rugalmasság híján csak csalódást okozhatnak.
Dr. Jula Watson 2009.09.02. 15:45:14
Dr. Jula Watson 2009.09.02. 15:47:07
ProjectNicky 2009.09.02. 15:49:09
Patria 2009.09.02. 15:49:24
perdevpernull 2009.09.02. 15:49:56
@vikes14: "Sajnos ez a bajuk a mai fiatal lányoknak, hogy azt hiszik már korán is szülhetnek"
na ez pont kurvára nem így van; ebből annyi igaz, és ez átfedésben van azzal amit mondasz, hogy egyre kevésbé van felelősségtudata a fiataloknak, de ez a -korán szülhetnek- csak azokra igaz ahol a gyerek megélhetési forrásként jön számba.(ld. mélyszegénységben élők)
általában elmondható hogy a nők egyre később szülnek mert tanulnak aztán szeretnének egy két évet munkával tölteni még a baba előtt hogy legyen hová visszamenni dolgozni.
tárhejj · http://atarhely.hu 2009.09.02. 15:50:54
Muha 2009.09.02. 15:53:10
Tegyük fel van valami bajod a másikkal.
Elmondasz neki minden apróságot, ami bassza a csőröd?
Ki fog akadni, hogy minden szarral a nyakára jársz.
Vagy halmozod magadban, míg fel nem robbansz, vagy emiatt a feszültség miatt elmúlik a másik iránt érzett varász.
pöttyöslaszti 2009.09.02. 15:57:23
zoky 2009.09.02. 15:58:27
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 15:58:33
Snowmass 2009.09.02. 15:59:07
Akkor azt kell kommunikálni:)
perdevpernull 2009.09.02. 15:59:25
ez a két vége a dolognak.
Sztem ha a másik olyan akkor majd szól hogy ezt ne most beszéljük már meg és az egyik érteni fogja és majd megbeszélik akkor amikor annak helye és ideje van. az a baj hogy az emberek nincsenek együtt annyi ideig hgy összekopjanak és ilyen dolgok fel se merüljenek vagy ha mégis akkor könnyedén, görcsök nélkül közösen megoldják.
Nika and the Long Walk to Freedom 2009.09.02. 16:00:20
perdevpernull 2009.09.02. 16:01:04
sziasztok komentelők!
m.i.
BARI 2009.09.02. 16:01:57
Elolvassam?
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 16:03:35
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.02. 16:03:52
Ja, különben nyomi maradsz :)
Caddy 2009.09.02. 16:04:53
orient 2009.09.02. 16:04:57
Nika and the Long Walk to Freedom 2009.09.02. 16:06:54
orient 2009.09.02. 16:08:31
Snowmass 2009.09.02. 16:10:34
Amikor _rengeteg_ apró dolog bassza a csőröd a másikkal kapcsolatban, akkor ott már nem csak apróságokról van szó. Ez tipikusan az az állapot, amikor a másikkal magával van bajod (vagy saját magaddal és a másikra vetíted azt), és nem a frankót mondod. Ilyenkor lehet eljutni odáig, hogy _semmi sem jó, amit csinál_.
Ha nem a fenti helyzetről van szó, hanem egy alapvetően kiegyensúlyozott kapcsolatról, akkor azok miatt érdemes szólni, amiket magadban nem tudsz lerendezni. De itt is érvényes, hogy ha ezen dolgok száma érezhetően nagy, akkor nem is ezekkel van a baj, hanem valami mással.
BARI 2009.09.02. 16:10:40
@Kedves Nard: nyenyenye :D
@Caddy-Samantha in SBp: az rám fér most:D
Muha 2009.09.02. 16:10:43
Ugyanakkor meg az is kérdés lehet, hogy vajon szabad-e olyat csinálni, hogy belehányom a nyakába a másiknak, aztán kezd vele, amit akar.
Nika and the Long Walk to Freedom 2009.09.02. 16:13:25
Caddy 2009.09.02. 16:14:11
pöttyöslaszti 2009.09.02. 16:16:46
morisilwen 2009.09.02. 16:17:26
Muha 2009.09.02. 16:18:51
Teljesen jogos.
@BARI: Cső Nyomi! :]
Muha 2009.09.02. 16:20:57
hisz baromi zavaró tud lenni egy idő után, mégis egy teljesen bagatell és irreleváns dolog egy kapcsolatban.
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 16:23:57
@Muha: azért beszélgetésnél jön valami reakció, ami alapján Te is tisztábban látsz. Alapesetben neki is fontos a kapcsolatotok, neki is fontos, ha problémád van valamivel, viszont a gondolatolvasás vállalhatatlan követelmény egy kapcsolatban, szerintem.
Patria 2009.09.02. 16:24:43
Muha 2009.09.02. 16:26:59
Jöhetek azzal is, hogy a vécépapír guriga hogyan áll a tartóban.
:)
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 16:27:12
Caddy 2009.09.02. 16:28:59
@tarquin- k.b. ördögműalkotás: akarod vissza? :)
@pöttyöslaszti: hejjjjeees.
@Patria ismét királylány mivoltában: az évek, meg a rutin. :)
Nika and the Long Walk to Freedom 2009.09.02. 16:29:14
Frigyesur (törölt) 2009.09.02. 16:32:11
Caddy 2009.09.02. 16:32:14
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 16:32:37
Caddy 2009.09.02. 16:34:11
BARI 2009.09.02. 16:34:20
Snowmass 2009.09.02. 16:36:09
Optimális esetben túlteszed magad rajta...vagy ha mégsem, akkor külön fogkrém, esetleg külön mosdó, külön fürdő, stb.:D
Muha 2009.09.02. 16:36:49
Összefoglalom.
Tehát, ha engem zavar a fogkrém, akkor eldöntöm magamban a dolgot, ha tudom.
a.) el tudom fogadni, mehetünk tovább
b.) nem tudom elfogadni
Mivel nem tudom elfogadni, ezért elmondom a másiknak, Ő meg kezd vele valamit.
a.) nyomja máshol
b.) szarik rá és nem nyomja máshol.
Kinek a feladata ebben az esetben tolerálni, elfogadni a másik nyűgjét, változtatni?
Vajon melyiké?
Patria 2009.09.02. 16:37:13
@Caddy-Samantha in SBp: Ez hülyeség szerintem. Én spec össze-vissza nyomom. Aztán mikor kevés van már benne, akkor úgyis szépen felgörgetem a tubust.
A budi papír szerintem tok normális, hogy kifelé van. Másképp nem lehet tépni.
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 16:37:20
nemezisazis 2009.09.02. 16:38:28
21évesen mi a jó faszt vársz? pláne egy 24évestől. ez még bőven az éljünk éljünk éljünk szakasz. vagy jobb lett volna ha mosolyogva megnyugtat és mindenkit megkúr a hátad mögött?
sebaj legalább a gyerek rábaszott miattatok. ügyes.
ezért vezetném be a jogosítványt gyerekre.. úgyis sokan vagyunk a bolygón nem ártana -3-4mrd ember
BARI 2009.09.02. 16:39:07
Muha 2009.09.02. 16:39:16
Muha 2009.09.02. 16:40:23
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 16:41:17
Muha 2009.09.02. 16:41:45
Caddy 2009.09.02. 16:46:25
@Patria ismét királylány mivoltában: spec fogkrémes tubus engem nem frusztrál, de a wc papír,az komoly ügy. :)
Muha 2009.09.02. 16:48:35
Vagy diplomáciás megoldás?
Te úgy nyomod a fokrémet, ahogy akarod, vazze, de akkor a slozi deszka fent marad! ? :]
Ez konpromisszum?
Frigyesur (törölt) 2009.09.02. 16:49:36
@Muha: Ez egyertelmu sztem, ha magad ele kepzeled a celtargyat. :))
Muha 2009.09.02. 16:49:48
Mert ha alul, akkor a fal fele akar gurulni mikor húzod, de ha felül, akkor beleugrik az öledbe, ha úgy rántod meg fájdalmadban. :)
Frigyesur (törölt) 2009.09.02. 16:50:17
Caddy 2009.09.02. 16:51:56
@Frigyesur: na ezen most én is elgondolkodtam. :D
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 16:52:32
a) eset - tök jó, partner normális, elfogadja, hogy neked ez a hepped, neki meg végül is tökmindegy, hol nyomja azt a rohadt tubust, mert nem problémázik ezen
b) eset - csakazértse figyel arra, amit beszélsz
Elveszett Angyal 2009.09.02. 16:52:41
igen, két mondat, öt szó, és kész, egy sors ennyi.
"fiatalok voltak, ennyi".
most komolyan, aki ezt leírja, belegondol egy kicsit is valamibe?
egyszerűen nem értem, hogy miért ragaszkodnak az emberek egyre jobban a leegyszerűsítő, primitív magyarázatokhoz és hogyan intézhetnek el sorskérdéseket 2 mondatban.
Muha 2009.09.02. 16:54:07
ENNYI!
:]
Patria 2009.09.02. 16:54:09
Ha kifelé van, az annyit tesz, hogy a tépős része feléd esik. Ha befelé, akkor a fal felől kell tépni. Na az a nem jó.
Zokka82 2009.09.02. 16:54:33
24 évesen lehetnek érettek a mai férfiak, de a megnyílt világ sokkal több lehetőséget rejt mint nagyszüleink korában amit normális ember kihasznál, vagy legalábbis szeretne kihasználni. És ott van az is, hogy nem mindig a másikban kell keresni a hibát, néha önmagunkba is bele kell nézni miért alakult így ahogy.
Én is visszakérdezhenék
-Ő is akarta-e a gyereket? És nem azért mert mikor mondod hogy de jó lenne akkor mondja hogy "igen"
-Késznek érezte-e önmagát az igazi felnőtt életre, és látszott ez látszott is rajta
-Te is tudatosan döntötted el hogy már szeretnél gyereket mert utódot szeretnél
-Mennyit éltetek együtt előtte??? Millioan esnek abba a hibába, hogy fiatalon megismerkedés, dúl a love, 1 éven belül házasság, újabb 1 éven belül gyerek. Ilyen esetben egyszerűen nem ismerhetik még egymást eléggé az emberek de legfőképp NEM ÉLTÉK KI EGYÜTT AZ ÉLETET, nem erősödött meg a kötelék egy gyerekhez.
Ha nem akarja a gyereket akkor azt NEKI is észre kellett volna vennie, hogy a pasi esetleg még nem alkalmas APÁNAK. És ha nem is védekeztek és úgy lett meg a gyerek akkor az Ő felelősségét sem szabad elhanyagolni, nagyon nagy felelőtlenség volt részéről. Persze utólag ágat törni nem szép és illetlen, de leányzónk is ülhetett volna pár évet még az élet iskolájában.
Mindenesetre mindenképp jó egészséget kívánjunk a babának és mamának, bármi is lesz, biztos ez lesz eddigi életének legcsodálatosabb élménye.
Muha 2009.09.02. 16:55:03
GYRTK MST!
Patria 2009.09.02. 16:56:22
Snowmass 2009.09.02. 16:58:31
Arról már nem tehetek, hogy ilyen egyszerűen elintézhető problémáid vannak. Ezért max csak irigykedhetek:)
Muha 2009.09.02. 16:58:52
Értem én.
6
vagy
9 (csak tükrözve.)
érted. mindkét esetben tud feléd jönni a papír. csak ha a 6ost rántod meg, akkor beleesik az öledbe. feltéve, hogy a 6ostól balra van a tartó.
ezért jobb ha csak le van dobva a földre azt kész.
Látjátok? Még össze sem költöztünk, de már dráma van a slozipapíron.
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 17:00:41
c -eset Elkezdesz a valóban fontos dolgokkal foglalkozni, és RÁCSAVAROD A TUBUSRA AZT A QRVA KUPAKOT! :-D
Patria 2009.09.02. 17:03:30
Baromi nagy budipapír szakértők leszünk lassan.
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.02. 17:05:58
Muha 2009.09.02. 17:08:00
Látod, hogy előjön az igazi probléma oka?
Nem is a vécépapír a bajod, hanem, hogy hüje vagyok! :]
Csumpitáz Alfréd 2009.09.02. 17:10:31
www.youtube.com/watch?v=tVoH6ZTDrD0
Tessék nagyon figyelni a szöveget!!! Aki így gondolkodik, az érett egy normális, hosszútávú párkapcsolatra, szerintem. Amúgy ezek egyszerű dolgok.
Deuce Bigalow 2009.09.02. 17:12:24
amúgy, a srác egy fasz, nem vitás. bár - s tudom, hogy ezt mennyire utáltam, mikor anno megkaptam, még egy kicsit tán fiatalok vagytok....
Snowmass 2009.09.02. 17:14:02
Mondjuk ha már az igazán fontos dolgoknál tartunk, akkor meg kell mondanom, hogy rohadtul idegesítenek a mosdó peremén vagy környékén pihenő ilyen hajegyenesítő berendezések.
BARI 2009.09.02. 17:18:39
flymazs (törölt) 2009.09.02. 17:19:00
Ilyen flegmán adni ki egy nő útját, aki a gyermekét várja...remélem, valami kóbor vascső úgy eltalálja, hogy a fal adja a másikat.
Muha 2009.09.02. 17:20:55
1. a vécépapír legyen párhuzamos a fallal
2. zsepkendő a papír hejett
3. se zsepi se papír, hanem csak úgy natúran vissza a bugyi, esetleg a csapban egy seggmosás.
Muha 2009.09.02. 17:22:21
Patria 2009.09.02. 17:25:15
Muha 2009.09.02. 17:26:24
Aki máshol bontja ki, az tuti, hogy az ördög műve.
Muha 2009.09.02. 17:28:01
Szóval ha a vécépapírban nem sikerül megegyezni, akkor jöhet a PZS, ha abban sem, akkor a 3. megoldás. persze, mi van, ha az egyik a csapba, a másik a kádba mosná meg magát?
kell valami válságterv.
BARI 2009.09.02. 17:29:54
Muha 2009.09.02. 17:31:48
És vajon ki üljön a dugóra a kádban?
@BARI: Jaj, egy Nyomi!
Mizunger? Valamikor egy jó cigi?
BARI 2009.09.02. 17:33:47
de tolhassuk a cigit :)
Elemózsia 2009.09.02. 17:35:25
Nekem az "ugyanannyi időd volt szeretni engem, mint nekem téged..."
nem onnan jött hogy szex után azt mondja a jófej fiú a lánynak, akit nem elégített ki, hogy "ugyanannyi időd volt elmenni mint nekem ..."
Elemózsia 2009.09.02. 17:37:36
Addig még oké hogy "Elmúlt az az érzés, ami engem boldoggá tett."
De fejberúgnám azt, aki ehhez hozzáteszi, hogy "Máskor jobban igyekezz!!" erre csak nagyon-nagyon csúnya válaszom lenne.
Muha 2009.09.02. 17:39:53
A traumát meg heverd ki. De mijaza trauma? Csak nem a hajaddal történt valami?
@Elemózsia: csövi Morzsi.
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 17:42:41
véleményem szerint a nagy berúgás is azért volt, hogy rákészüljön a szakításra. amúgy sokszor a gyengébb embereket, vagy primkóbb embereket a környezetük befolyásolja.
van egy barátom, ha nem vagyok, akkor mára talán már nem is él - de ez egy másik történet. a feleségét akarta elhagyni, mert a szülők, a testvérek annyit "duruzsoltak" a fülébe. szerencsére a szívére hallgatott.... meg rám is, mivel én mondtam neki ezt, megmég sok mindent....
BARI 2009.09.02. 17:43:14
2009.09.02. 17:43:27
2009.09.02. 17:44:07
Muha 2009.09.02. 17:47:45
@BARI: Pihengessél Cünci. Esetleg bonts egy SÖRt.
Elemózsia 2009.09.02. 17:48:39
bigthereal 2009.09.02. 17:51:19
valaki írta, hogy túl fiatal vagy, én tudom, mert ilyen helyen dolgozom, a 21 éves lányok még kislányok, a 23 évesek is, valahol 25 körül kezdik érezni és érteni, hogy mi is az élet, és mit hogy kell csinálni.
a fiúkkal ugyanez a helyzet + 2-3 év:)
szóval próbálj megnyugodni, semmi sem történik véletlenül, szüld meg a lányod,legyél vele boldog, és biztos fogsz találni egy olyan férfit, aki szeret mindkettőtöket, igazán...
Elemózsia 2009.09.02. 17:51:28
@Muha: Szia, hogy vagy?
BARI 2009.09.02. 17:52:13
@Muha: pfujj, nem...
Répa Rómeó 2009.09.02. 17:52:53
Muha 2009.09.02. 17:54:45
Amúgy okkerul vagyok. rendben minden. :)
@BARI: esetleg egy kis dzsintonick?
BARI 2009.09.02. 17:55:06
de nem aludtam..
2009.09.02. 17:55:08
BARI 2009.09.02. 17:56:14
tonikot sem iszom azóta:DD
most eperlé van, de vodka sajna nincs bele :DDD
2009.09.02. 17:57:48
Muha 2009.09.02. 18:00:59
@BARI: Esetleg ha gondolod, mivel nem szeretnélek visszatartani, nyugodtan megajándékozhatsz azzal a felesleges kis ginnel. :)
2009.09.02. 18:04:14
Répa Rómeó 2009.09.02. 18:04:22
Elveszem a postirót, emeletes házastul világkörüli utastul, élvezem a luxust, közbe ő mehet megcsalni, én elleszek otthon és pelenkázok meg nevelem félre a gyereket.
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.09.02. 18:07:08
Az nem jut el ezeknek a kedves gyíkoknak az agyáig, hogy bizony vannak az országnak rejtettebb zugai is, mint a szépséges fővárosunk, és ezekben a zugokban másképp élik az emberek az életüket, másképp terveznek.
Egy fővárosi minél később akar gyereket, de a messzi vidéken élők másképp gondolkoznak.
Úgyhogy a jó qrva édes anyját a hímneműnek, aki nem képes felfogni, hogy egy ember életét elcseszte (a kislányáét), és csúnyán beletiport a menyasszonya lelkébe is.
Na persze ki tudja, milyen a lány, nem ismerjük a másik oldalt. A leírtak alapján azonban permanens napi háromszori sünszarást írok fel a 24 éves férfiúnak!
Másrészről: olyanok is válnak, akik 30 évesen házasodtak, 10 év együttjárás/együttélés után. Nekik mégis mi bajuk lenne? Semmi. Ilyen az élet. Remélem, én nem ebbe a pikszisbe kerülök.
indapasssucks 2009.09.02. 18:07:41
na innentől nem érdemes olvasni, mert kurvára indokolt, igazad van, és mindenki szarból van, aki mást gondol :)))
indapasssucks 2009.09.02. 18:09:55
te aztán tudod mi kell a pasinak ^_^
na, öö, tudod mit, úgy mondom, hogy értsd. Tanuljál meg főzni >.
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 18:18:36
BARI 2009.09.02. 18:21:52
@Muha: ez komoly????mert akkor a Tiéd:D
@Répa Rómeó: nagyon hülye vagy Te Répa:DDD
Muha 2009.09.02. 18:22:27
Arra gondolsz-e, hogy esetleg a lány a nyivákolásával, a zsarolásával, a szexmegvonással, az akármivel esetleg gyötörte a gyereket, akinek ezért elege lett?
Nem ilyen egyértelmű a dolog.
Muha 2009.09.02. 18:24:09
Szerinted azzal a barátommal kapcsolatban, akiről már írtam párszor, vicceltem? nem.
Na jöhet a gin. :]
FifthElement 2009.09.02. 18:24:22
Egyutterzek veled, es ahogy olvasom a tepelodesed es a kerdeseid, ugy tunik, ez bizony a melypont, ilyenkor nemigen van kulso segitseg. De az irasod alapjan azt erzi az ember, hogy tuljutsz rajta.
Egyetlen hozzafuznivalo: nemsokara szulsz, ahogy irod, es egy kisgyerek egeszen csodalatos valaki. Ha felre tudod tenni neha az elhagyatottsag miatti erzeseidet, akkor legy szives, keszulj a gyereked megismeresere! Nem azt erdemli, hogy mellekszereplo legyen egy szerelmi dramaban, hanem azt hogy foszereplo legyen a sajat vilagrajoveteleben. Ez egy olyan folyamat, ami ugy kezdodik, hogy vagy Te, aztan o mint a te reszed, es igy tovabb... Egeszen addig, mig ket-harom eves koraban megerti, hogy o egy kulon ember. Szoval ebben a tortenetben egy ferfi igencsak harmadredu szereplo, en tudom, az vagyok. Sok boldogsagot hat ehhez a masik tortenethez!
Udv: F.E.
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 18:25:25
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 18:27:34
BARI 2009.09.02. 18:28:01
Muha 2009.09.02. 18:30:43
kyanzes (törölt) 2009.09.02. 18:32:48
Muha 2009.09.02. 18:34:24
mi az a (GBP)?
dr. gernika 2009.09.02. 18:34:31
Inkább nem részletezem, milyen viták előzték meg, és hányszor, eme berögződést...
BARI 2009.09.02. 18:34:36
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.02. 18:40:38
Szerintem kérdezzed meg apádat, anyád milyen volt amikor téged hordott ki. Ez biológiai tény, hogy a terhes nők sokkal érzékenyebbek, labilisabbak érzelmileg mint azelőtt. A hormonháztartás borul, instabil az egész. A hangulatváltozás ezzel JÁR. Aki azt hiszi úri jókedvéből ilyen, az ostoba fasz.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.02. 18:44:41
Pedig a smirgliszerű 1rétegűnél nincs jobb meg ócsóbb! :D
Muha 2009.09.02. 18:45:06
Hangulatváltozásaim vannak.
Szerintem terhes vagyok vazze.
:)
Snowmass 2009.09.02. 18:50:40
Nem lehet, hogy klimax?:)
Muha 2009.09.02. 18:53:03
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.02. 18:53:35
Hőhullámaid is vannak? :)
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 18:56:59
BARI 2009.09.02. 18:58:14
Caddy 2009.09.02. 18:59:55
dr. gernika 2009.09.02. 19:01:05
Muha 2009.09.02. 19:02:35
Szerintem ez simán hullám. :]
Muha 2009.09.02. 19:05:22
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.02. 19:05:23
Nekem mindegy mindenképp tudom használni :)
@Muha:
Igen ez valóban az. Klimaxolsz, mert NYOMI vagy. :D
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 19:07:27
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 19:08:49
BARI 2009.09.02. 19:08:52
Caddy 2009.09.02. 19:09:47
Muha 2009.09.02. 19:11:33
@BARI: Nem is tudom mihez kezdenék a támogatásod nélkül. Ezt sosem fogom tudni meghálálni Neked. Az viszont bisztos, hogy az egyiket majd rólad nevezem el. :]
BARI 2009.09.02. 19:12:20
Caddy 2009.09.02. 19:13:26
Frigyesur (törölt) 2009.09.02. 19:14:06
BARI 2009.09.02. 19:16:13
Muha 2009.09.02. 19:20:36
Önnek igaza lenne, ha én ezt csak úgy beírtam volna.
Kérem tekintse meg az előzményt is, hogy lássa, milyen állásponttal próbáltam szembe helyezkedni.
Köszönöm az együttműködését.
Muha 2009.09.02. 19:23:24
Mind a kettő gyáva volt, meg béna is, és nem tudták megbeszélni, hogy ki hogyan szereti nyomni a fogkrémet.
2009.09.02. 19:24:01
És szasiztok!:)
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 19:26:22
nekem sajnos munka, bár nem bánom!!!! :DDD este lesz idő mulatságra is, meg bóklászni a környéken.
Róma azért onnan nincs közel, kb. 500km. Mondjuk érdemes körül nézni ott is :D
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 19:28:05
BARI 2009.09.02. 19:29:35
2009.09.02. 19:30:01
Jó, valóban nem ismerjük a pasi verzióját, de attól még a gyerök az gyerök!:)
Muha 2009.09.02. 19:31:32
Az ingyen mogyi miatt sem veszünk repülőgépet.
A gyerök az gyerök, az anyja meg az anyja.
dr. gernika 2009.09.02. 19:35:15
2009.09.02. 19:38:02
Ezt a kérdést nem értem...
"2. A lélekben elrejtett dolgok közül mennyit lehet megmutatni, hogy még ne legyen ijesztő, ne legyen terhes?"
Szerintem a lélekben nem lehet elrejteni semmit, legfeljebb kicsit titokzatosnak kell lenni, van akinél nagyon...
"3. Mi az a közelség, ami még nem túl sok?"
Hú, nekem is agyamra mentek sokszor, nem tudom...ezt érezni kell és egy hullámhosszon kell vele lenni....
"4. Milyen mély az őszinteség, ami még nem bírálat, ami még nem a hatalomról szól?"
EZ is egy jó kérdés, szerintem azonban az őszinteség alap...aki hatalomra vágyik, annak semmilyen őszinteség nem ér semmit, szóval a megalománia kizárja az őszinteséget...
"5. Hol vannak egy ember határai?"
Kinek hol...
"6. Vajon lehet- e azt hazudni, hogy őszinték vagyunk?"
Én nem tudok, de pl. a skorpiók tudnak ilyet...(:PPPP:DDDD)
"7. Vajon létezik- e férfi és nő között barátság? És ha igen, akkor miért nem?"
Igen létezik, kamu, hogy nem. Nálam működik, szóval kitartás és korrektség kérdése az egész. Akinél nem működöt, vagy mert utáltam alapból, vagy mert nem volt korrekt, vagy mert nem volt mint barátnak mit mondani.
"8. És miért idéznek az emberek állandóan, önálló gondolatok helyett?"
Hát idézném erre Vaoltaire-t, aki szerint:
"Az elmés mondások többnyire ismétlések."
"9. Szakítás után miért érzi magát mindig mindenki megrágva és kiköpve?"
Mert ezt jelenti a szakítás, hacsaknem nincs bekészítve a következő áldozat...:DDD
2009.09.02. 19:39:58
dr. gernika 2009.09.02. 19:42:15
@Muha: Látva, hogy mik történnek veled ezen a blogon, én már nem is merek nevetni.
2009.09.02. 19:44:25
dr. gernika 2009.09.02. 19:48:38
Muha 2009.09.02. 19:51:36
@Letícia-Charlotte in SBp:
"6. Vajon lehet- e azt hazudni, hogy őszinték vagyunk?"
Én nem tudok, de pl. a skorpiók tudnak ilyet...(:
GRRRRRRRRRRR
A Mogyi és a gyerek közti viszony:
A gyerek mogyiból van. Ki-ki az apjának a mogyijából. :]
2009.09.02. 19:54:46
Most egy apamogyi miatt vegyek egy repülőt, vagy mi van????:DDDDD
dr. gernika 2009.09.02. 19:54:58
Arra meg amit bemásoltál Letitől, én is majdnem rábólogattam röhögve, de gondoltam hogy esetleg az is sérteni fogja a közérzetedet. :))))
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 19:55:36
Muha 2009.09.02. 19:56:34
Közérzetem meg már nincs is, úgyhogy nyugodtan. Mókázni járunk ide, vagy mi?! :)
2009.09.02. 20:01:16
2009.09.02. 20:05:32
Muha 2009.09.02. 20:09:40
hejj mijenek vagytok a skorpijókkal, aztán csodálkosztok, hogyha piszkáljátok őket, akkor mekkcsíp. ccc
dr. gernika 2009.09.02. 20:10:42
@Muha: *huh*
:D
Caddy 2009.09.02. 20:11:25
Ez azért kellemesebb környezet sok másnál, nem? :)
@Drága gernika: hát ha prim hozza a pálinkát nem lesz nehéz dolgotok. :D:D:D
@Letícia-Charlotte in SBp: na látom megint témánál vagyunk. :D
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 20:12:51
ki nem állhatom, ha egy csaj hízeleg, közben rohadt kétszínű. viszont a naívitást csak bizonyos pontig tolerálom, amíg nem csap át tudatlanságba....
és utoljára, de nem utolsó sorban egy pasi igen is udvaroljon, ne fordítva ;)
dr. gernika 2009.09.02. 20:15:10
@Caddy-Samantha in SBp: *kézdörzsi*
@Da Moon Iz Black a napfény belülről fakad :): Jólvan, ezekkel mind egyetértek.
Caddy 2009.09.02. 20:17:37
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 20:19:35
Caddy 2009.09.02. 20:20:35
Muha 2009.09.02. 20:21:12
lééééémtöltéééénet?
Szkorpijóóósz?
Ez állllati. :)
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 20:24:15
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 20:27:41
figyeld meg majd, ahogy sétálsz Firenzében, olyan érzésed támad, hogy a város táplál szeretettel! még este, éjszaka is. belélegzed a boldogságot :DDD annyira pozitív töltetet ad, fantasztikus :DDD imádom!
Athos 2009.09.02. 20:35:27
21 évesen miafrancnak gyerek? Mindketten akartátok? Tényleg? mert nekem nagyon az tűnik ki, hogy valaki férjet akart fogni, és egy babuci volt a csali.
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 20:35:55
Muha 2009.09.02. 20:36:13
Őrület.... :(
Caddy 2009.09.02. 20:49:17
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 20:56:25
2009.09.02. 21:03:58
@Da Moon Iz Black a napfény belülről fakad :): Ne végre, egy fény az éjszakában!:DD Remélem, ha élőbe lennénk, se sértenélek halálra..:DD
És valóban, mindig a pasi kezdeményez és udvarol, nem fordítva...Ha fordítva kell, azaz a nő udvarol és noszogat, az már nem pasi, hanem egy hernyó...:P
Muha 2009.09.02. 21:05:03
2009.09.02. 21:06:41
Kunigunda és Titusz 2009.09.02. 21:07:28
A helyzet válságos, azonnali segítségre van most szükség, nem fikázásra meg a Moody's-t valamint S&P-t meghaladó sebességű (le)minősítésre, bár annyit ezen a helyen mégis hadd jegyezzünk meg, hogy a csávó (nevezzük a későbbiekben Tuskó Hopkinsnak) véleményünk szerint felelőtlen, faragatlan fráter, aki nélkül posztírónak és leendő gyermekének minden bizonnyal könnyebb lenne az élete, bármely kilátástalannak tűnik is most a helyzet.
Mindenesetre a helyében a következő lépéseket tennénk:
1) elgondolkodnánk azon, valóban egy ilyen érzéketlen kőbunkót képzelünk-e el életünk párjaként, születendő sarjunk atyjaként és nevelőjeként, valamint a család testi-lelki támaszaként
2) minek utána eldöntöttük, hogy Tuskó Hopkinsunk az általunk megálmodott patriarcha egyik ismertetőjegyét sem hordozza homlokán, elképzelnénk, hogy fiatal, csinos hölgyeményként apátlan gyerkőccel mennyi esélyünk van még az életben valamikor normális, lányszobánkban elképzelt családi életet élni
3) miután rájöttünk, hogy az esélyeink úgy 98%-tól konvergálnak a maximum felé abban a tekintetben, hogy találunk-e még az életben olyan csávót, aki jobban fog szeretni bennünket és a kislányt, mint ez a mostani donor, megpróbálnánk belenyugodni a jelenlegi helyzetbe, és soha többé nem gondolni Tuskó Hopkinsunkra
4) mindezek fényében igyekeznénk segítséget kérni a továbbiak átvészeléséhez azoktól, akik valóban szeretnek bennünket (szülők, ad absurdum)
5) lelkizős allűrjeinket a korunk előrehaladtával természetes módon levetkőznénk és higgadtabbá válnánk és
6) nem tennénk fel többé buta kérdéseket posztjaink végén
7) boldogan élnénk, míg meg nem halnánk (a gyerekkel együtt)
8) mindezen szcenáriót Tuskó Hopkinsnak is vázolnánk azzal a kiegészítéssel, hogy a gyermek közelébe se próbáljon jutni a későbbiek során (cserébe persze nem is várunk tőle semmit, hisz a mór már megtette kötelességét), hátha észhez tér mégis, és bebizonyosodik, hogy valóban értékes ember ő, csak jelenleg gyáva, önző féreg, ami el tud múlni
(társadalomkutatóknak és statisztikusoknak egy új feladat: számoljuk ki, mennyi ennek az esélye).
Maradunk tisztelettel: K&T
2009.09.02. 21:08:48
flymazs (törölt) 2009.09.02. 21:11:18
Caddy 2009.09.02. 21:13:52
@Letícia-Charlotte in SBp: hát ere most nem is tudom mit mondjak. :D:D:D
Srácok anyukámnál héderelek, elszívtam egy cigit az erkélyen, és eszembe jutott egy igen kellemes csókjelenet, ami ezen az erkélyen esett meg talán pontosan két évvel ezelőtt. :) Hú kicsi pici minit nosztalgikus hangulatba kerültem.
BARI 2009.09.02. 21:13:57
"Felszólításomra azt válaszolta, hogy azt csinál, amit akar, majd szoknyáját felkapta és hirtelen lekuporodva újra a lépcsőre folyatta. A szabálysértés ténye több méter hosszan csordogált."
"Körözést rendelek el személy elleni lopás szabálysértés bűncselekménye miatt ismeretlen tettesnek, aki a Budapesti Keleti pályaudvaron Bor Béla sérelmére személyi tulajdon elleni lopás szabálysértése bűncselekményét módszer nélküli módszerével elkövette."
"A bogádi faluszélen leszállított biciklis ember legudvariasabb Cselekedete az volt, hogy nem vert meg."
"A hullán gatyáján kívül semmi személyazonossági igazolvány nem volt."
"A társadalmi tulajdont sértő bűncselekmények száma az utóbbi öt évben hullámzóan stagnált, a trend lefelé mutat ."
"Verekedéshez mentem ki, ahol a verekedő elküldött melegebb éghajlatra. Én elmentem, majd másodmagammal visszatértem."
"Tetten értem, amint a padon fecsegve csavargott."
Muha 2009.09.02. 21:14:32
:)
rá se ráncs.
BARI 2009.09.02. 21:15:01
BARI 2009.09.02. 21:15:51
"Ezzel a vigyorral az inkvizíció idején kínoztak."
"Kapott egy monoklit, pedig jól lát és nem is nemes."
"Észrevettem, hogy egy ember hímvesszejével szennyezi a környezetet. Felém fordult, és míg hímvesszőjét lóbálta, felszólítottam a cselekmény abbahagyására, erre nyomatékosan felszólított az anyámmal való közösülésre. Kérem a lóbálást súlyosbítóként figyelembe venni."
"Gyanúsított a husáng felemelése által elkövette a hatósági közeg elleni erőszak kisérletének vétségét, tekintetbe véve, hogy a hivatalos sapka kétségkívül az intézkedő közeg fején helyezkedett el. Mindazonáltal a helyzet gumibot útján megnyugtatóan rendezésre került."
" A gyanúsított a padon fekve csavargott. Felszólítottam, hogy cselekedetét hagyja abba, mire Ő felajánlotta nemi szervét étkezésre. Miután ez megtörtént, a gyanúsítottat előállítottuk."
Muha 2009.09.02. 21:16:21
cép cép a csók meg a többi, de a cigit ne emlegessed!
Akár még szexelnék is most egy szál cigiért. :)
Caddy 2009.09.02. 21:17:47
2009.09.02. 21:18:57
@Muha: na azt próbálná meg!!!:DD Magamtól vagyok vele diszkrét...meg azért, mert az én egyenes jellememmel nem tudom, mikor melyik szavamat forgatja ki és mikor szúr vele hátba..:DDD
Muha 2009.09.02. 21:19:20
óh Cünci, hogy hiányzott ez már nekem. Köcönöm cépen.
2009.09.02. 21:20:14
Caddy 2009.09.02. 21:20:29
Muha 2009.09.02. 21:21:35
BARI 2009.09.02. 21:22:14
még most is röhögünk rajta:D
@Letícia-Charlotte in SBp: :D
DE!Nagy a baj.Elhívtak ma SÖRözni, helyette itthon maradtam, teát iszogatok...Nem értem magamat...nem értem...!
BARI 2009.09.02. 21:23:37
www.discountcigarettesbuy.org/images/marlboro_gold_cigarettes.jpg
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 21:24:57
élőben sem vagyok sértődékeny, bár a múltkor egy öregúr az m1-en rátolt a szalagkorlátra, de szerencsésen megúsztam. az autómon némi karcolás, rajtam ijedtség. ő szegény mint a billiárd golyó, aztán nyomott egy szaltót. na, azt picit zokon vettem ;)
dr. gernika 2009.09.02. 21:25:38
Bruhhahahahhah
kiraaaaa 2009.09.02. 21:27:06
kurvafárasztó dolog oviba járni:)
-ma csak a jelét hagytam otthon
-1 hosszú ujjúban vittem, egy másikban vittem ki és egyet sem hoztam haza
-ovis jelet sikerült úgy bevarrnom az ágyneműjébe,hogy abba plédet nem tesznek:))
Répa Rómeó 2009.09.02. 21:27:10
nem kerestek?
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 21:27:14
addig is gyúrj egy picit erre:
www.youtube.com/watch?v=8eGCsEQ15L4
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 21:28:07
mármint hogy feltolt a szalagkorlátra, húú. fáradom....
Muha 2009.09.02. 21:29:29
2009.09.02. 21:35:33
Muha 2009.09.02. 21:36:18
2009.09.02. 21:37:41
Muha 2009.09.02. 21:37:43
CünciCünci, Te jó Ég! Hát mi van? Aggódom. :]
kiraaaaa 2009.09.02. 21:38:17
Muha 2009.09.02. 21:40:44
2009.09.02. 21:41:00
BARI 2009.09.02. 21:46:35
de Te csak amiatt aggódj, hogy a gint megkapd:DDD
@Da Moon Iz Black a napfény belülről fakad :): de megfognám a seggüket :D
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 21:52:04
ebből a videóból tanulhatsz:
www.youtube.com/watch?v=PgrHklOo13Y
Muha 2009.09.02. 21:52:13
És az milyen? :]
@BARI: Amiatt nem aggódom. Bízom Benned. :]
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 21:53:28
BARI 2009.09.02. 21:55:38
szerintem ezt bevezetem én is, a harci morált :DDD
kiraaaaa 2009.09.02. 21:57:43
Muha 2009.09.02. 21:58:41
Megyek felszedek egy szép sudár Cigit és adok neki keményen.
Sziasztok.
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 22:00:02
@BARI: mi tart vissza?!;):D gyerünk!:DDD
BARI 2009.09.02. 22:03:06
@Da Moon Iz Black a napfény belülről fakad :): kicsi vagyok én ehhez:DDD
bár a szám jó nagy:D
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 22:05:44
most már én is;)
www.youtube.com/watch?v=8RUBEcOFMdA
kiraaaaa 2009.09.02. 22:06:58
hülye-e vagyok? (költői)
kiraaaaa 2009.09.02. 22:07:45
BARI 2009.09.02. 22:09:45
persze felfegyverkezve 1-1 lexikonnal, ha netán valaki értetlenkedik:)))
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 22:10:31
Stupidella 2009.09.02. 22:11:02
kiraaaaa 2009.09.02. 22:13:32
kiraaaaa 2009.09.02. 22:15:25
Stupidella 2009.09.02. 22:18:31
Dr. Jula Watson 2009.09.02. 22:20:56
Caddy 2009.09.02. 22:22:00
Stupidella 2009.09.02. 22:22:47
Caddy 2009.09.02. 22:24:28
2009.09.02. 22:27:39
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.02. 22:30:16
kiraaaaa 2009.09.02. 22:31:05
2009.09.02. 22:31:12
2009.09.02. 22:32:14
Dr. Jula Watson 2009.09.02. 22:40:03
2009.09.02. 22:47:07
dr. gernika 2009.09.02. 23:18:56
@Stupidella: Igazából mindent törölt, csak pár kiválasztott olvashatja az újakat.
2009.09.02. 23:22:12
2009.09.02. 23:23:22
2009.09.02. 23:24:08
2009.09.02. 23:31:52
2009.09.02. 23:34:13
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.02. 23:37:20
2009.09.02. 23:37:30
www.youtube.com/watch?v=wupJ7MmIr9k
The Yeah You's - 15 Minutes: Out Now!
2009.09.02. 23:38:43
.. holnap is főzök:)) bííbííí
kiraaaaa 2009.09.02. 23:38:54
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.02. 23:40:18
Megint pizzát fogsz rendelni mi? :)
LyukasBogrács 2009.09.02. 23:42:25
Úgy illik, hogy ne kérjük számon máson azt, amit magunk sem tudnánk teljesíteni. Főleg nem azt, amit ugyan tudnánk, csak nem akarunk.
2. A lélekben elrejtett dolgok közül mennyit lehet megmutatni, hogy még ne legyen ijesztő, ne legyen terhes?
Ez attól is függ, hogy milyen a befogadó fél. Van, aki egyszerűen mindenen kiakad, ha nem azt hallja, amit szeretne.
3. Mi az a közelség, ami még nem túl sok?
Ez megint csak attól függ, hogy kinek mennyi az igénye a levegőre.
4. Milyen mély az őszinteség, ami még nem bírálat, ami még nem a hatalomról szól?
Nem csak a mélység számít, sokkal inkább a stílus, ahogy valaki magát kifejezi. Primkó stílusban általában a magukat lazának tartó, vagy lazaságra vágyó emberek adják magukat elő, igényes ember megválogatja a szavait.
5. Hol vannak egy ember határai?
Kinek hol. Engem kifejezetten dühít a feleselés, a csúnya beszéd, az udvariatlanság.
6. Vajon lehet- e azt hazudni, hogy őszinték vagyunk?
Lehet, hogye lehetne. Onnan lehet felismerni, ha a közlő fél elcsodálkozik, amikor készpénznek veszed azt amit mond. Szélsőséges esetben ki is kéri magának.
7. Vajon létezik- e férfi és nő között barátság? És ha igen, akkor miért nem?
Én próbáltam, mindegyik azzal végződött, hogy ajánlatot tettem.
8. És miért idéznek az emberek állandóan, önálló gondolatok helyett?
Mert mindenre, és mindennek az ellenkezőjére is van közmondás.
9. Szakítás után miért érzi magát mindig mindenki megrágva és kiköpve?
A feleslegesség érzése. Idővel elmúlik, ne aggódj.
2009.09.02. 23:43:07
2009.09.02. 23:48:27
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.03. 06:35:20
2009.09.03. 06:44:12
@Pink szabadságon: jaj, sorry!:)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.03. 06:47:21
Szia Leti! :)
dr. gernika 2009.09.03. 07:13:33
2009.09.03. 08:12:33
@Drága gernika: nyami, nyami!:DD
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.03. 08:12:41
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.09.03. 08:17:55
2009.09.03. 08:19:38
@Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F.: na hali!:)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.09.03. 08:22:56
Tiszteletem :) Na mi újság van, okosok gyöngye? :P
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.03. 08:31:57
Rossz emlékeim vannak a kagylóról, úgyhogy inkább nem eszem meg :) Kiskoromban olyat hánytam tőle, mint a lakodalmas kutya :)
2009.09.03. 08:36:06
2009.09.03. 08:36:48
Caddy 2009.09.03. 08:39:31
Sütike:
"Ez a nap tökéletes a fizetésemelés-kéréshez!"
Na hát ennek fényében dolgozom kicsi pici minit. :)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.09.03. 08:41:06
Gondolom a te életed sem omlott össze ettől a hiányosságtól :D
BARI 2009.09.03. 08:41:28
2009.09.03. 08:43:59
"Ne csak álmodd, az életed, hanem éld át az álmaid!"
Szóval élem rendesen...:DDD
@BARI: Jóóóó reggelt, Rézbari!:)
2009.09.03. 08:45:06
Na de az élet szép!:)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.09.03. 08:45:35
Nocsak, akkor pia, party és faszik? :P Kópé vagy, Leti... :D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.03. 08:45:40
"Allah vigyáz a tevédre, de előbb kösd ki egy fához :)"
Nem is vagyok muzulmán bazze.
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.03. 08:46:20
kiegészíteném a posztíró kérdéseit:
13+1 Miért van az, hogy nem tudok elég korán felébredni ahhoz, hogy a gyerek (unokahúgom) is odaérjen az oviba, meg én is a munkahelyemre, és még a cipőjét se hagyjam otthon?:-)
Caddy 2009.09.03. 08:48:39
@Kedves Nard: :D:D:D:D Te is mindig belenyúlsz a tutiba. :D:D:D
@BARI: dolgozós a mai nap? :)
@Letícia-Charlotte in SBp: Let itt? :D
dr. gernika 2009.09.03. 08:48:52
BARI 2009.09.03. 08:50:23
@Caddy-Samantha in SBp: ez a hét igen, de vasárnaptól nem:)))
KV?
dr. gernika 2009.09.03. 08:51:48
2009.09.03. 08:52:32
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.03. 08:54:33
Azt igen :) Azt szeretem :) Kinn literre adták a vörös nagyszemű kaviárt :)
Caddy 2009.09.03. 08:55:09
@Drága gernika: polippörkölt. Görögországban élő barátnőm szokott csinálni. :D
2009.09.03. 08:58:02
@Caddy-Samantha in SBp: :))
@Drága gernika: komolyan!!:DD Tegnap az egyik szomszéd valami isteni finom borsos pörköltet csinált, és szellőztetett...hát megvadultunk itt egy páran, ahogy a konyhája előtt eljöttünk...:))) Szóval isteni lehet kagylóval is a paprikás-hagymás alap...
2009.09.03. 08:58:52
dr. gernika 2009.09.03. 08:59:51
Kedves leszek ma az ügyfelekkel... múlt héten egy ezrest kerestem ezzel a hozzáállással. :D
@Kedves Nard: Elképzelem kicsi iskolás Nardocskát, ahogy uzsiszünetben a sok parizeres-zsemlés osztálytárs között kicsomizza a kaviárkát, pirítóskát...
BARI 2009.09.03. 09:00:17
mert megérdemlem:D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.03. 09:02:04
Az fincsi lehet, a polip finom. Én szeretem, de Drágám nem, semmi ilyen vizi herkentyűt. :) Még említeni sem szabad :)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.09.03. 09:02:46
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.03. 09:02:54
Suliba nem vittem :)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.09.03. 09:04:31
Na az is fasza, lóvé az legyen mint a dudva, szarásig...akkor nem lesz gond a többi általam felsorolttal sem :P
dr. gernika 2009.09.03. 09:05:22
@Letícia-Charlotte in SBp: Hehe, hát, ki mire vadul... engem spec. a tengeri kütyük hidegen hagynak. :D
Caddy 2009.09.03. 09:12:03
@Kedves Nard: @Drága gernika: jin és a jang erre mit is tudnék többet mondani. :)
@Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F.: elhallgatod a lényeget. Mi van a csajokkal? :D:D:D Jó lesz ha odabútoroztatsz magadhoz egy kiscsajt, aki főz rád,meg takarít. :D (örülök, ha minden oké)
dr. gernika 2009.09.03. 09:15:46
2009.09.03. 09:17:21
2009.09.03. 09:19:20
BARI 2009.09.03. 09:19:24
de kéne majd a számod megint, mert amikor tönkrement a telőm köbö az elmúlt fél évben mentett számok odalettek...kicsikémet meg még köbö 2 hét mire el tudom vinni szervízbe...addig meg hétfőig van csak telóm ;(
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.09.03. 09:20:06
Nem rég volt nálam...olyan érzés volt, mintha két anyám lenne. Gyorsan véget is vetettem ennek. Kimosni ki tudok magamnak, takarítani is, főzni is már apránként, szóval gyakorlati haszna nincsen egy nőnek sem jelenleg :D
@Letícia-Charlotte in SBp:
Jó, hát tudom én. Én sem baszom el ilyen bagatel földi javakra a keresetemet :)
Caddy 2009.09.03. 09:24:48
új poszt
dr. gernika 2009.09.03. 09:24:54
2009.09.03. 09:25:22
2009.09.03. 09:27:40
@Drága gernika: hol?? Hát Nard írta, hogy még említeni se szabad neked...@Kedves Nard: Nardocska, télleg beállsz a sarokba is??? :DDDD
2009.09.03. 09:29:10
dr. gernika 2009.09.03. 09:30:06
2009.09.03. 09:37:03
mldrv 2009.09.05. 06:31:38
ez egy nagyon depis, öngyis szöveg. vagy "csak" bosszúállós. kérlek vigyázz nagyon magadra.
a kérdések kicsit zavarosan vannak összeszedve. ne az önsajnálat uralkodjon rajtad ha lehet.
1. Meddig lehet elmenni?
--> hova vagy hogyan? semmi kontextust nem adtál
2. A lélekben elrejtett dolgok közül mennyit lehet megmutatni, hogy még ne legyen ijesztő, ne legyen terhes?
--> remélem ez a kérdés nem volt komoly, hanem csak olyan önsajnálós. ebben az esetben te is tudod a választ :)
ha komoly lett volna, akkor: erre nem lehet egy mondatban választ adni. meg kell tanulnod, hogyan ismerd fel ki(k) az(ok), aki(k)ben bízni lehet annyira, hogy feltárd magad.
nem hiszem, hogy komolyan itt várod erre (is) a választ. ha mégis komolyan, akkor ne a random kommentekben keresd, hanem valakivel külön beszélgess erről.
3. Mi az a közelség, ami még nem túl sok?
--> ugyanaz a válasz, mint az előzőre.
4. Milyen mély az őszinteség, ami még nem bírálat, ami még nem a hatalomról szól?
--> hogyan szólna az őszinteség a hatalomról? akkor az nem őszinteség, mert hátsó szándékkal nem lehet az.
viszont nem érdemes az őszinteség kedvéért őszintének lenni, sokszor feleslegesen bántanál meg embereket, akik nem készek arra, hogy bírálatot halljanak.
5. Hol vannak egy ember határai?
--> ez változik embertől és időtől és pillanattól függően. még az is lehet, hogy ez az egész, hogy vannak határaink, illetve az a másik felfogás, hogy nincsenek, tök kamu :)
6. Vajon lehet- e azt hazudni, hogy őszinték vagyunk?
--> hazudhatod azt, de miért akarod? ha attól félsz, hogy más hazudja ezt, akkor vissza a 2. kérdésre adott válaszomhoz :)
7. Vajon létezik- e férfi és nő között barátság? És ha igen, akkor miért nem?
--> vicces a kérdésed második fele! :) barátság létezik, amennyiben a fogalomba beletartozhat a szexualitás is (akár gondolati, akár más szinten). ezzel nem azt mondom, hogy feltétlen lenne akár gondolati szinten is. sok múlik ilyen szempontból azon, hogy mennyire vonzó számodra a másik fizikailag.
a szextől elvonatkoztatva meg pont annyira lehet, mint azonos neműek között.
8. És miért idéznek az emberek állandóan, önálló gondolatok helyett?
--> ha esetleg ez tényleg így van, szarjál rá, te ne legyél olyan, ez ennyire egyszerű.
9. Szakítás után miért érzi magát mindig mindenki megrágva és kiköpve?
--> nem feltétlen, de én pl. azért nem szeretek szakítani hosszú kapcsolat esetében, mert számomra a másik utána is fontos marad, de a férfiak ezt másképp gondolják valamiért. egyébként ez egy értelmetlen kérdés volt.