Ha újra kezdenénk, sem lenne jobb, mert már nem leszünk mások, mint voltunk.
Régóta olvasom a blogot. Azt hiszem én nem a kárörvendő fajtába tartozom, akinek az „egy-fiú-egy-lány-valaki-kibaszik-valakivel DE viccesen” történetek jönnek be. Nem tudom. Talán jó látni, hogy vannak emberek, akik hasonló cipőben járnak. Olyanban, amelyik annyira szorít, hogy ki kell beszélni belőle a fájdalmat. Talán jó írni és leírni az érzéseket és a gondolatokat, talán jó odafigyelni mások véleményére, meghallgatni a kritikáikat, megfigyelni a reakcióikat. Remélni a választ a tipikus „én vagyok a hülye?” kérdésre.
Megfogadtam, hogy nem írok ide, mert mélyen taszít a mostanában kialakult posztoló garnitúra érzéketlensége, ahogy mások érzéseire vacsorareceptekkel reagálnak. De talán nem az ő hibájuk. Talán nincs mit mondani a történetekre. Hát én most egy ilyet mesélek el.
…ma találkoztam vele. Most este van, Manuel Barruceo-t hallgatok, balomon egy pohár rozé és a kezemben lassan csonkig ég a cigaretta. Nem szeretem, ha beleesik a hamu a klaviatúrába, de nem bírom visszatartani azt, ami bennem van.
Nem tudom mi történt velem. Összefutottunk, én belenéztem a szemébe. Rá nem is figyeltem,- hiszen a szokásos hülyegyerek-performanszot adta elő. Csak a szemét. Gyönyörű, hideg vizű tenger. Végtelen és megzabolázhatatlan, ahol a kaland örök és mindennap új meglepetés vár. Néha megnyugodva kapaszkodhatsz ugyan egy uszadékfába, vagy kiköthetsz egy mesés szigeten, de ne remélj!, mert a tenger…az mindig tovasodor majd. És képtelen vagy a magad ura maradni.
Nincs egy éve, hogy elváltunk. Emlékszem. Tél volt. Hó nélkül. Magyarosan. Pestiesen. Egy étteremben ültünk, ő sírt, én nem. Pedig szerettem volna. Meghoztam a döntést, ami már egy fél éve érlelődött. Csak az tartott vissza, hogy nem szeretek embereket bántani. Főleg azokat, akik közel állnak. Az utóbbi idők egyik legfontosabb tanulsága azonban épp az, hogy néha akkor bántasz a legjobban, amikor nagyon nem szeretnél. Én akkor bántottam. Bántottam nagyon, pedig tudtam, hogy meg kell tenni mindkettőnk érdekében.
Nagyon szerettük egymást. Annyira, hogy mindketten belebetegedtünk az utolsó pár hónapba. Nem akartunk elengedni a másikat, pedig tudtuk, hogy elkerülhetetlen. Vagyis…én tudtam. Épp ez a borzasztó az egészben. Ő egy csodás, aranyos, gyönyörű teremtés. Nekem volt a legmenőbb barátnőm. Gyönyörű volt, öntudatos, okos. Egymás mellett értünk nagykorúvá. Szexuálisan is. Neki én voltam az első, ő nekem az első JÓ. Jó volt ölelni, jó volt kézen fogva sétálni, jó volt együtt nevetni az autósra, aki elé bután kiszaladtunk az Andrássyn. Jó volt hallani a csacsogását, érezni, hogy tisztel, hogy felnéz rám. Jó volt neki reggelit készíteni. Reggel volt a leggyönyörűbb. Van az a mondás, hogy aki szép az reggel is szép. Sok lány mellett ébredtem azóta... Ő sosem volt csúnya.
Aztán, ahogy ez lenni szokott, a hónapok, évek múlásával, egyre határozottabban fogta a kezem, egyre gyakrabban volt baja az idővel, az emberekkel, a BKV-val,a metrón, a taxiban, ha részeg volt, ha nem volt részeg, ha vizsgázott, ha dolgozott, ha nem csinált semmit. Én is változtam, mert ezt nem bírtam elviselni. Egyre konokabb lettem. Visszabújtam a megközelíthetetlenségbe. Aztán többet nem értettünk szót és vége lett.
Láttam és látom sok barátom, ismerősöm elbaszott, gyáva kapcsolatát. Ahogy megalkusznak és azt mondják; „nem annyira jó, de mi van, ha nincs jobb?”Látom ahogy mérgezik magukat az illúziókkal és sajnálom előre a kisgyereket, aki ebbe beleszületik majd. Én azt gondoltam, fasza gyerek leszek, és a kezembe veszem a sorsomat. Meghoztam életem eddigi legnehezebb döntését. És nem bántam meg. Fejest ugrottam a szabad akarat óceánjába és lubickoltam a lehetőségek között. Az elején tetszett is. Aztán rájöttem, hogy a színek egy kicsit fakóbbak, az ízek egy kicsit keserűbbek, az ölelések sokkal hidegebbek.
Diadalt aratott a szabad akarat és most halotti torát üli a szerelmen. Őutána nem sikerült semmi. Sok értékes és érdekes lány, sok tapasztalat, megannyi élmény, de amikor ma találkoztunk és az elmém órák óta nem engedi el az Ő arcát, és kínoz, egyre csak kínoz, akkor egymagam ülök le az üveg rozém mellé, a doboz frissen vett cigivel, egyetlen társam Barrucao és nekiállok írni ezt, amitől igazából semmit sem remélek.
Nem bántam meg, de azóta nem vagyok egész. Ha újra kezdenénk, sem lenne jobb, mert már nem leszünk mások, mint voltunk. Könnyű, nagyon könnyű eljátszani a mártírt, hogy jajdefáj nekem. Ma este ezt teszem. Ma este még van időm erre, mert holnap ismét felelős emberként kell helyt állnom. Az önsajnálatra csak egy rozé mellett akad idő, amíg a cigi tart.
Mégis köszönöm.
Alkibiádész
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: A büdös szakács 2009.10.06. 11:42:48
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bubble 2009.10.06. 10:31:56
Muha 2009.10.06. 10:35:02
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.06. 10:37:24
Muha 2009.10.06. 10:39:37
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.06. 10:40:43
Muha 2009.10.06. 10:42:32
Majd idővel jön egy másik punetti, aki mellett újra faszacsávónak érezheti magát. Addig meg maradnak az üres lukak.
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.06. 10:43:35
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 10:44:22
Muha 2009.10.06. 10:46:09
Igaz, ami igaz.
Néha oda kell baszni és bele kell ordítani a másik fejébe, hogy:
Kussolj picsa, és húzzál vissza a konyhába pitét sütni, meg mosogatni, vazze.
tuli _ 2009.10.06. 10:46:41
Fiatalon nem tudták megőrizni a kapcsolatot olyannak, amilyennek talán lehetett volna. Talán, nagyon sok munkával.
Ehhez meg kell érni, hogy képesek legyünk rá, és tudjuk óvni, vigyázni.
Remélhetőleg talál mást, akit tud így szeretni, és tud vigyázni is rá.
Szakítani pedig szar, amikor sokat számít/számított a másik.
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.06. 10:47:04
Posztoló, szép ez a fennkölt szerelem, de néha meg kell regulázni a nőket, ha kezdenek elkanászodni. Sokáig én sem értettem ezt meg, majdnem válás lett belőle. Aztán valahogy mégis sikerült megemberelnem magamat. Én sem hittem el magamról, hogy erre képes leszek, volt bennem egy sértődöttség, hogy ha szeret engem, akkor ne kelljen már mondani, hogy már megint vinnyog, tegye a dolgát. Aztán amióta elmúlt ez a sértődöttség, azóta minden rendben.
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 10:47:06
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.10.06. 10:47:51
kedves posztolo!
jobb ha hozzaszoksz, ez mar csak igy lesz...egy ideig meg. aztan uj lapot kezdesz es megint ratalalsz a szinekre, csak az mar egy masik palettan lesz:) de epp ez a jo a szerelemben, nem lehet 2x ugyanaz!
tuli _ 2009.10.06. 10:48:25
Muha 2009.10.06. 10:49:06
A nőket rendezni kell. Akkor érzik magukat nőnek, tudják ki a férfi, és tudják hol a helyük a konyhában.
2009.10.06. 10:49:52
Ha valakinek baja van, minek fél oldal undokoskodással kezdenie a posztot? Így nem fog kimászni belőle..*olvas tovább*
Muha 2009.10.06. 10:49:54
van egy ősi indián mondás.
"Nem dughatod kétszer ugyanabba a lukba."
alumi 2009.10.06. 10:57:46
Na, elolvastam vala.
Lelkemnek húrjai azonban némák maradtak. Még bűntudat szellője sem rezegtette meg őket.
Hoztál egy döntést férfiként, és most itt picsogsz, mint egy nő.
Egyébként a főzés elűzi a stresszt. Fennköltnek vélt gondolatok helyett próbálj ki egy-két itt olvasott receptet.
ditta001 2009.10.06. 10:58:00
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 10:58:31
2009.10.06. 10:58:42
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.10.06. 10:59:24
exet nyilvanosan nem szapulunk, csak szemtol szembe muwhaha
@Muha: muha draga, azert ezt 1x mindenki megprobalja cafolni ^.^ tenyleg nincs ertelme 2x ugyan azzal a bottal vandorutra menni...az elson mar ugyis elkopott:D
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.06. 11:00:37
Rebelde 2009.10.06. 11:02:30
a picsogástól biztos nem...
Szelid sunmalac 2009.10.06. 11:04:33
Huszon hany eves is vagy? Majd ha otven eve egyutt elsz valakivel, akkor pofazzal a megalkuvasrol! Addig csak egy hulyegyerek maradsz.
2009.10.06. 11:04:53
Ni inte kenni shau !
LuPuS 2009.10.06. 11:05:12
Egy felnőttként megírt történet.
Semmi EMO,LOL semmi 16 évesen írt zsírpapíros történet....
Csak az a nagy VILÁGFÁJDALOM :D
2009.10.06. 11:05:35
..Roses dolog nekemis eszembejutott, de én annyira udvarias vok, h elhessegettem:))
2009.10.06. 11:05:42
Utaljuk egymast gyerekek !
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.06. 11:05:53
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 11:05:53
Könnyen beszél az, aki minyimum(!) 500 éve él párkapcsolatban !
2009.10.06. 11:06:18
2009.10.06. 11:06:33
Egy depresszio mind felett,
egy depresszio kegyetlen,
bilincsbe zar
mert a depresszio az van benne...
Szelid sunmalac 2009.10.06. 11:06:59
Borsószem 2009.10.06. 11:07:00
Mért érzem azt, hogy a posztíró, meg a lány HAGYTA elromlani a kapcsolatot?
Aztán, ahogy ez lenni szokott, a hónapok, évek múlásával, egyre határozottabban fogta a kezem, egyre gyakrabban volt baja az idővel, az emberekkel, a BKV-val,a metrón, a taxiban, ha részeg volt, ha nem volt részeg, ha vizsgázott, ha dolgozott, ha nem csinált semmit. Én is változtam, mert ezt nem bírtam elviselni. Egyre konokabb lettem. Visszabújtam a megközelíthetetlenségbe. Aztán többet nem értettünk szót és vége lett.
Visszabújni a megközelíthetetlenségbe NEM megoldás! Nem dolgoyott a posztoló ezért a kapcsolatért.
M's> Megh-lz-lt a billentz\yetem, elt\ntek a magzar ;keyetek, ;s felcser;l[d0tt a y/z. Ay \r'sjeleim is teljesen m'shol vannak. Hogz 'll\tom vissya< Seg\ts;g$$$$$
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 11:07:04
Szivesebben olvasok sutireceptet, mint egy ilyet.
Alairas, Erzeketlen Taho Allat.
2009.10.06. 11:07:15
2009.10.06. 11:07:21
Tul sokat nezted a Twilight-et...
Muha 2009.10.06. 11:08:57
"Meghoztam életem eddigi legnehezebb döntését. És nem bántam meg. Fejest ugrottam a szabad akarat óceánjába és lubickoltam a lehetőségek között."
A legérdekesebb, hogy itt nyivákol és állítólag _nem_bánta_meg_.
ehhe
Szelid sunmalac 2009.10.06. 11:09:13
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 11:09:23
Egyszer sem láttam.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 11:10:08
Az a másik gépemen volt, csak elfelejtettem itt is beállítani! De majd ha pánsípolni kezdesz, majd szűrlek megint :)
Muha 2009.10.06. 11:10:29
Szelid sunmalac 2009.10.06. 11:10:43
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.06. 11:10:58
Ezt az inget magamra veszem, és szerintem jól is áll. :DDD
Borsószem 2009.10.06. 11:11:14
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 11:12:01
Verjed be a pofáját a tarisznyás bölcsésznek jól, ahogy egy agresszív Frigyes tenné! :D Toljad le a torkán a Coelho kötetét! :D
2009.10.06. 11:12:20
Elmult az ujdonsag varazsa, es ez volt az elso kapcsolatuk... A kovetkezoben mar nem eri oket varatlanul.
Muha 2009.10.06. 11:12:27
pl.
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.06. 11:12:53
Ott van elcseszve, hogy összekeveri a megalkuvást az alkalmazkodással. Képtelen volt alkalmazkodni, ezért amikor a személyiségeik kezdtek divergálni, ahogy nőttek fel, szépen szétment a kapcsolatuk.
Muha 2009.10.06. 11:13:09
Caddy 2009.10.06. 11:13:41
Hiszem, hogy van olyan,hogy nem múlik. Aztán jön valaki, aki egyszerre söpri a szőnyeg alá. Így megy ez. Kitartást neked. Nem könnyű, de túlélhető.
2009.10.06. 11:13:51
En is letagadnam. Hiszen tagadod, ami bizonyitek. Latens EMO vagy :D:D:D
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.06. 11:13:56
2009.10.06. 11:13:57
@Muha: jajaa..van vmi angol mondás, h nem lehet egyszerre sütid is, meg hogy megeszed is..István biztos tudja. Nagy igazság:) *csak a sütirecept miatt*
Muha 2009.10.06. 11:14:20
"Alkibiádész"
nincs értelme.
Ehelyett írhatta vóna, hogy:
Tóttamás
barátnőmet tojja más
és ezér nyüszögök
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 11:14:20
Bal ctrl+shift, vagy bal alt+shift.
@NyUsZiFüL:
Bunny, mert egy érzéketlen állat vagy! :D
2009.10.06. 11:14:44
Ne ijesztgesd szegenyt !
LuPuS 2009.10.06. 11:14:46
Itt most mindenki jön azzal,hogy mennyire magába van fordulva és ez BAJ.Amennyiben valami tinipicsa ömlengése lenen a mai poszt,akkor az lenne, a BAJ.s lehetne sorolni.
Az a BAj ,hogy a NÉP-nek semmise jó!!!!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 11:16:18
Kösz hogy csatlakoztál a postíró közhelydömpingjéhez.
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.06. 11:16:53
Borsószem 2009.10.06. 11:16:56
Szóval egy kis hori is, szerintem a posztíró vmi vízjegy, sokszor használ óceános hasonlatot. Észrevettétek pl., hogy A LÁNY szeme pont olyan, mint mikor nagyon sok másik nővel dug a posztíró? :DDDDDD
phaszfej 2009.10.06. 11:16:57
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.06. 11:17:49
2009.10.06. 11:18:14
Muha 2009.10.06. 11:18:39
Én is aszittem először.
Olyan undorító, mikor valaki nem tudja eldönteni, hogy ő most fiú-e vagy lány-e. bleee :]
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.06. 11:18:46
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 11:19:08
Te is bisztos titkon valami bölcsészverő keménylegény vagy mint Frici! :D
2009.10.06. 11:19:19
dr. gernika 2009.10.06. 11:19:50
Bisztostuti, hogy érzéketlen senkiházi posztológarnitúra vagyok, mert ebből a nagy rakás modorosságból nem tudtam kihámozni, hogy miért is szakítottak.
Jöttek a hétköznapok, jelentkeztek a problémák, ritkult a szex?
Báni, elkérhetném a meggyes-csokis muffinod receptjét? ;)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.06. 11:20:24
Hehe, elbaszta! :)
Azért ez a földmélyi ego kurvára zavar engem. Mégis, hányan vagytok egy kapcsolatban? Mert szerintem ideális esetben ketten. Te viszont, posztoló, szemlátomást egyszemélyest folytattál. A csaj meg csak úgy ott volt, mint a lokális szórakoztató központ. Mikor meg már nem szórakoztatott, kikapcsoltad.
háát, haver... ne haragudj, nem sajnállak.
Igazság Atyja 2009.10.06. 11:20:38
2009.10.06. 11:21:27
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 11:22:07
@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Onkentelen hozzameres letezik. De amikor mindig az a valaki jon ki belole jol, akivel nem mukodott a dolog, hat... ott valami nagyon nincs rendben.
@Kedves Nard: Kuldjetek ide, siman lejatszom a meccset a magam modszeres szerint. :))
@Pink szabadságon: Nagy elmek, ha talalkoznak. :D
Na en most el, ha valakit meg kell verni, majd Nard ertesitsen privatban. :DD
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.06. 11:22:18
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.06. 11:22:27
Muha, te user-király :DDD
LuPuS 2009.10.06. 11:22:57
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.06. 11:23:16
Szelid sunmalac 2009.10.06. 11:23:23
www.youtube.com/watch?v=UXuSWUXDnuo&feature=related
Borsószem 2009.10.06. 11:24:16
2009.10.06. 11:24:30
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.06. 11:24:33
Muha 2009.10.06. 11:25:08
2009.10.06. 11:25:24
Szelid sunmalac 2009.10.06. 11:25:33
www.youtube.com/watch?v=3A1iBN3ZJXE
tuli _ 2009.10.06. 11:25:35
Ennek folyománya: egyre jobban idegesítette, hogy a lány nem egy tündér már, hanem kezd házisárkánnyá válni, mert nem tud mit kezdeni a pasival, aki egyre jobban vonult ki a kapcsolatból.
Valami ilyesmi.
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.06. 11:26:08
Na, levágtad? És hogyhogy élsz még? Vagy nyilvános, online öngyi-t tervezel?
ditta001 2009.10.06. 11:26:21
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 11:27:37
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.10.06. 11:27:49
Caddy 2009.10.06. 11:28:19
Itt megint soha senki nem volt szerelmes,és soha senki nem volt még a padlón egy napig se. Soha senkivel nem baszott ki és boldog kapcsolatban élte mindig is az életét.
Muha 2009.10.06. 11:28:38
házisárkányról jut eszembe, hol van a Cünci?
2009.10.06. 11:29:05
LuPuS 2009.10.06. 11:29:13
@Kedves Nard: :D
Doubledeceker 2009.10.06. 11:29:32
Arra jutottam, hogy nem ti vagytok a hülyék, hanem az aki, itt próbálja meg kiönteni a lelkét, beleszaladva a várható pofonokba.
A posztíró egy csőbuzi, persze csak abban az univerzumban, ahol baj, ha az embernek vannak érzései.
Szelid sunmalac 2009.10.06. 11:29:47
Egy házaspár beszélget:
- Drágám, hozd ide a sört a hűtőből!
- Varázsszó?
- Odabasszak?????
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.06. 11:30:09
LuPuS 2009.10.06. 11:30:17
dr. gernika 2009.10.06. 11:30:21
Vagy a rengeteg külhonban töltött idő után is magyarul ejted a fejedben?
Szelid sunmalac 2009.10.06. 11:30:32
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.06. 11:30:42
:)
jó ez az édeshármas :)
Igazság Atyja 2009.10.06. 11:30:51
2009.10.06. 11:31:10
Muha 2009.10.06. 11:31:25
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.06. 11:32:07
Rebelde 2009.10.06. 11:32:38
nem, soha:)
2009.10.06. 11:32:45
Muha 2009.10.06. 11:32:50
2009.10.06. 11:33:21
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 11:34:14
Bisztos a landlady is így told him. :D
Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.10.06. 11:35:53
Borsószem 2009.10.06. 11:36:06
Csak egy a bökkenő. Nem karitatív indíttatásból olvasom a blogot, hogy minél több embernek minél okosabb tanácsaimmal segíthessek, hanem önző módon önmagam szórakoztatására. Van, mikor empatikus hangulatban vagyok, ma nem. Ezért lutri ilyen blogra kiírni a fájdalmad.
2009.10.06. 11:36:36
tuli _ 2009.10.06. 11:37:08
mi meg páran a közhelytár.
@Muha: erről beszéltem. a pasi szemében vált azzá. "egyre határozottabban fogta a kezem, egyre gyakrabban volt baja az idővel, az emberekkel, a BKV-val,a metrón, a taxiban, ha részeg volt, ha nem volt részeg, ha vizsgázott, ha dolgozott, ha nem csinált semmit"
@Pink szabadságon: mindenképpen eltávolodott. lehet, hogy dugni akart, de legalább nem csalta meg a lányt.
@Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.*: kinek-kinek mennyi idő kell ahhoz, hogy ezt felmérje.
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 11:38:12
Igazság Atyja 2009.10.06. 11:38:31
Még szerencse, hogy nem a kommentelők érzéketlensége taszítja.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 11:39:14
Látom te is érdemben a posthoz szóltál hozzá! :) Visszamennyél! :D
@tuli_:
Én is érzéketlen tuskó vagyok. Nem vagyok empatikus, mivel alapvetően mindenki önző. :)
2009.10.06. 11:39:21
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.06. 11:39:31
Szerintem személyiségfüggő, hogy kinél mit jelent a helyre tenni. Nyílván itt a kommentekben szereplő "hozz egy sört, mert szájbab.lak" csak antitézesek válaszként a posztoló téziseire, hogy aztán maga tudja leszűrni az egészből a szintézist, hogy így egy kicsit dialektikus szósszal adjam elő a gondolataimat :)
@Muha:
ragasztani szottyal kell, vagy valami másra gondolsz?
alumi 2009.10.06. 11:40:09
OFF
Szénné égett Marika
www.delmagyar.hu/szeged_hirek/szenne_egett_marika/2118641/
Azt gondolom, ez a magyar újságírás egyik legalja.Ilyen hedlájnt...
Borsószem 2009.10.06. 11:40:30
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.06. 11:41:07
Te figyi... nézd már meg a szóhasználatot! Mindenhol az ő személye jelenik meg. Nem az, hogy elromlott a kapcsolat, és ez és ez a fájdalmas. Hanem hogy én, én, én.
Engem ez konkrétan nagyon zavar.
Huszonéves korára az embereknek illik ezt a fajta világlátást kinőni :S
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.06. 11:41:17
tuli _ 2009.10.06. 11:42:37
Azért mentem erőteljesen a posz íróját, mert első kapcsolata volt.
Sok-sok hibát elkövetünk még akkor.
Szerintem nem kényelmesebb volt akkor számára, hanem fel sem merült benne, hogy ez így nem lesz jó.
Elcseszték. Nekem most úgy tűnik, a srác jobban, mert nem szólt, hogy zavar van a rendszerben.
zeregély 2009.10.06. 11:43:03
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 11:43:17
Borsószem 2009.10.06. 11:44:15
Pontosan hányszor is ájult el a regény során? :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 11:44:48
Byront ne említsd egy lapon a postíróval! Szentségtörés!
dr. gernika 2009.10.06. 11:46:21
Ezt kérhetném autentikusan? Még nem hallottam. :) Játék a have-el?
Igazság Atyja 2009.10.06. 11:46:57
Első kapcsolat ide vagy oda, ez egy önző, érzelgős fazon. Felvázolja, hogy a lány változott, de az már nem érdekli, mi volt az oka. Nem a rendszerben volt itt zavar, hanem a srác fejében.
Muha 2009.10.06. 11:47:33
háppersze.
van egy mondás, amit a kolléganőkre szoktak mondani, miután elmosogatott. ha jól emlékszem, valahogy így szól:
Jótett helyébe szluttyt várj.
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.06. 11:48:13
Ez az a kategória, amikor valaki azt ecseteli, mennyire utálja a győzikét, mert ezt, meg azt csinálja. És honnan tudja? Mert nézi. Ha meg gyűlöli, minek nézi?
Ha valami nem tetszik, nem szeretem, akkor nem siránkozom, h mekkora tré, közben meg tömöm a fejembe a céklafőzeléket mondjuk...
2009.10.06. 11:49:19
Doubledeceker 2009.10.06. 11:49:36
eat one's cake and have it too
Most szedtem egy ilyen a fényszedő gépemen....
Bár, hogy ez mitől vicces ?
Muha 2009.10.06. 11:49:37
ha a csaj 5X megkérdezi, hogy miújság, és a srác 5X azt mondja, hogy semmi, akkor kurvára ne lepődjön meg, ha sohatöbbet nem kérdezik meg tőle, hogy miújság.
*ez csak ijen hipotetikus valami, lehet, hogy nem is vólt ilyen.*
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 11:49:47
De te egy érzéketlen állat vagy, belőled kinézem a céklafőzeléket is meg a Győzikét! :)
Borsószem 2009.10.06. 11:50:23
Drágám, azóta is csodálatos a rádió, és nemsokára már nem csak az fog működni a szekérben. :)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.06. 11:52:55
"Ma csak olyan dolgokkal foglalkozzon, amelyek jól mennek. Ami akadozik, ahhoz ma úgysem lesz türelme, és nem tud koncentrálni."
hehejjjj, hazamegyek :D
Jajj, bocs az OFFért
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 11:53:01
2009.10.06. 11:54:16
intruderjani 2009.10.06. 11:54:25
Nem lehet, egészen véletlenül, hogy ez csak egy rohadt szánalmas önigazolási kísérlet? Vagy valami még rosszabb?
Hányok az ilyenektől...
Caddy 2009.10.06. 11:54:27
@LuPuS: vannak kivételek.
@tuli_: csak tudod,az bánt hogy ilyenkor én vagyok a hülye,mert bevallom,hogy igen bazz, volt már ilyen.
@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D): no de ilyenkor magunkat sajnáljuk a legjobban. Tudjuk,hogy elbasztuk, de az önsajnálat az amiben fetrengünk.
@István a.k.a. István: dehogy szűrlek! Látom a jót is.
És most mindenki gondolkodjon el azon, hogy melyik téli estén vagy éjjelen beszéltük ki az ő személyes kis világfájdalmát.
....de, a pék 2009.10.06. 11:54:48
ezt a hisztit...
nem tud valaki egy suti receptet?
dr. gernika 2009.10.06. 11:55:44
@NyUsZiFüL: Jajaja.
Sütireceptet meg toljál csakazértis.
@tuli_: Köszönöm. Ergo belevetített a lányba minden szépet és jót, majd amikor az elkezdett emberként viselkedni, sőtmitöbb negatív reakciókat produkálni rá, ő problémamegoldás helyett szakított, és most szegény.
Oké....
@ditta001: "De mit ertesz az alatt, hogy "helyre tenni" egeszen pontosan?"
Szerintem valami egész mást, mint amit Nard szokott ez alatt érteni.
tuli _ 2009.10.06. 11:57:33
@Muha: adta meg rá a választ.
kénytelen vagyok ebben igazat adni nektek. afffrancba.
@Kedves Nard: aztat tuggyuk:D
Marad mégis egyfajta felmentésem azért, mert szerintem a srác nem volt szemét, csak hülye.
De ehhez most már ragaszkodom:D
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.06. 11:58:23
@Drága IV gernika: Ebédelek, aztán előkeresem.
Muha 2009.10.06. 11:58:44
pl: "Fejest ugrottam a szabad akarat óceánjába "
Nem értem, miért gondolja, hogy a szabad akarat az az lenne, hogy nincs barátnője.
Vagy úgy érzi vajon, hogy a szabad akaratának lőttek, ha van barátnője?
Akkor meg pacsker lenne?
Érdekessssssss.
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 11:59:09
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.06. 11:59:31
nem tudom, Caddy
Jellemzően csak magamból ill. a közvetlen környezetemből tudok kiindulni. Senki nem csinált így. Ill. a fájdalmát nem így fordította le.
Sajnálom.
2009.10.06. 11:59:45
Doubledeceker 2009.10.06. 12:00:45
Talán neked kellene jobban figyelned, én az angol kifejezésre gondoltam, hogy nem tudom mitől olyan vicces ez.
De ehhez tudni kellene, hogy milyen környezetben használják a mutásn szigetlakók.
A kommenthez meg nem teszek hozzá semmit, mert kurvára ismerem ezt az érzést, de ettől nem buzisodtam még be.
Amúgy ezen a kalandozni vagy megállapodni dolgon, előbb útóbb mindenki átesik.
Kár, hogy ez a kalandozás utáni vágy belénkkódolodott az evolució, vagy egyszerűbb lelkek szerint Isten által.
indapass90210 2009.10.06. 12:03:59
2009.10.06. 12:04:12
Doubledeceker 2009.10.06. 12:06:40
:
D
J
ó
!! Majd próbálok figyelni. :D :D :D :D
dr. gernika 2009.10.06. 12:07:41
@Kedves Nard: Bisztos. :)
@Pink szabadságon: :DDD
Muha 2009.10.06. 12:07:52
tuli _ 2009.10.06. 12:09:16
"Egymás mellett értünk nagykorúvá. Szexuálisan is. Neki én voltam az első, ő nekem az első"
Ha nem éri meg, az nem elég ahhoz, hogy véget vessen? Igen, ez önzés. Nem éri már meg, mert nem jó.
Persze, mondjátok, akkor ne szenvelegjen.
Pedig igenis szar, amikor már feladod, mert tudod, hogy sosem lesz igazán jó. Köt hozzá még valami, de megmérgeződött az egész.
Ha benne maradt volna, az a baj.
@Caddy: Igen, így van. A többiek mindig mindenért halálra dolgozták magukat, és ha nem sikerült, önelemzést végeztek, és rájöttek, hogy elsősorban maguk a hibásak a kapcsolat tönkremeneteléért.
Így megy ez.
@Drága IV gernika: Azért az eltartott egy ideig.
Azt mondtam, hogy hülye volt, nem így kellett volna. Attól még megértem, hogy szar neki.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 12:10:19
Belehal a fájdalomba a postíró amit a tarisznya vállszíja okoz, mert túl vastag és nehéz a poppermüllercoelhopéter kötet! :)
Nos a helyre tevés nálam nem a rendcsinálást jelenti a lakásban :) Annál sokkal jobbat :)
Caddy 2009.10.06. 12:11:50
Én viszont tudom,hogy van az a mélyrepülés, amikor az ember lánya rájön hogy egy balfasz volt, és sajnálja magát, vagy azt a nőt aki..., vagy kilátástalan minden, és azt gondolod, már soha többé nem lesz boldogság.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 12:12:16
És hogy adott-e nyóccá' forintot a takszisgyuszinak? :) Szatyorbapakolás?
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.10.06. 12:13:43
Muha 2009.10.06. 12:14:31
Na ezt azonnal fejtse ki nekem valaki, hogy mit jelent az, hogy
szexuálisan
I.
1.) kiscsoportos
2.) nagycsoportos
3.) alsótagozatos
3.) felsőtagozatos
4.) középiskolás
5.) egyetemista/főiskolás
vagy esetleg
II.
1.) gyermek
2.) fiatalkorú
3.) nagykorú
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.06. 12:17:33
sejhaj rozi :)
hogyne tudnám, hogy milyen a gödör alja
és változatlanul tök szar nekem
(hát mondjuk magamat nem sajnálom :S, én "választottam" - de a döntéseimet igenis sajnálom. Szerintem az más)
Cobs 2009.10.06. 12:18:44
egyébként mindenkinek vannak érzései és csávok is lehetnek szerelmesek...más kérdés hogy egyátalán nem férfias dolog ezt kimutatni..!!!
szal erről ennyit...
ez a nyálas sz@r story meg arra enged következtetni hogy a másik fél is férfi volt...és postolo meg homo...
szal undoríto az egész ugy ahogy van...
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.10.06. 12:20:07
2009.10.06. 12:21:10
1."én nem a kárörvendő fajtába tartozom"
2."mélyen taszít a mostanában kialakult posztoló garnitúra érzéketlensége"
3."Rá nem is figyeltem,- hiszen a szokásos hülyegyerek-performanszot adta elő"
3."Nekem volt a legmenőbb barátnőm"
4."Én is változtam, mert ezt nem bírtam elviselni"
5."Láttam és látom sok barátom, ismerősöm elbaszott, gyáva kapcsolatát. Ahogy megalkusznak..Én azt gondoltam, fasza gyerek leszek"
6."És nem bántam meg. Fejest ugrottam a szabad akarat óceánjába és lubickoltam a lehetőségek között."
Ammen:D
2009.10.06. 12:22:50
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.10.06. 12:23:21
Mostanában inkább "posztleszarozás" van, nem is indokolatlanul :).
rodrigez 2009.10.06. 12:24:54
Szánalmas...)) Valami recept?
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.10.06. 12:25:53
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.06. 12:26:31
Az, amikor rájön az ember, h a szerelme is fingik, büfög, vagyis ember, hát olyan, amin túl kell tenni magunkat. Szerintem ez is tipikus esete annak, hogy a posztoló tökéletes úriember, kifelé próbálja ezt a látszatot fenn is tartani, de meglepődik, ha valaki nem színészkedik örök életére. Szerintem.
Muha 2009.10.06. 12:27:11
Posztoló azt kapja a kommentek között, amit épp elkerülni kívánt. (recept)
A magatartásával szépen bevonzotta, amit kerülni akart. vajh a kapcsolatában is pont-e így csinált?
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.06. 12:28:03
Blogger Géza 2009.10.06. 12:28:29
mittodomain 2009.10.06. 12:29:17
Snowmass 2009.10.06. 12:30:14
Muha 2009.10.06. 12:30:46
Doubledeceker 2009.10.06. 12:31:40
Tényleg f@sza dolog az, hogy a férfiaknak nem "illik" kimútani az érzéseit?
Mintha ettől is döglene be egy csomó kapcsolat.
Na a fenti posztra mindez persze nem vonatkozik, hiszen a csávó pipegay....
dr. gernika 2009.10.06. 12:31:50
@NyUsZiFüL: Ne siess, most úgyis mennem kell. :)
@tarquin- k.b. ördögműalkotás: Na ez nagyon tetszik. Visszamenőleg lealáz minden expasimat, aki szerint hisztis voltam. :)
@Pink szabadságon: öööö... majdnem. :D
Rebelde 2009.10.06. 12:31:54
pont az olyanok miatt felesleges kiakadni, hogy dugó van, meg szar a bkv...én spec nehezen viselem a "folyamatosan bajom van valami miatt" típusú panaszkodókat, egyrészt jobb nem lesz tőle, másrészt sikeresen lehangolnak vele másokat
Glg 2009.10.06. 12:32:28
Az első néhány sor után majdnem hánytam de erőt vettem magamon hátha lesz értelme végigolvasni-hát nem volt :D. Emo-s fa**köcsög aki a tiniszerelmes-imádlakos-évekigegyüttjárós-aztán kicsitfelnövős-megunós szarról ír. És utálja a kommentelőket-hát engem utáljon is mert rühellem az ilyen csöpögős gyökereket. Azthiszi ezzel a kreálmánnyal marhára kiemelkedik a tömegből-a baj az h kb úgy mint a "leave britney alone"-os srác.
@ditta001: ez nem értelmes post hanem egy nyálas buzi picsogása. amúgyis feleslegesen nyavalyog-döntött-vállalja ne szipogjon itt.
fú mennyi komment nem bírom végigolvasni ki mit reagált :)
Igazság Atyja 2009.10.06. 12:32:47
Glg 2009.10.06. 12:33:04
Az első néhány sor után majdnem hánytam de erőt vettem magamon hátha lesz értelme végigolvasni-hát nem volt :D. Emo-s fa**köcsög aki a tiniszerelmes-imádlakos-évekigegyüttjárós-aztán kicsitfelnövős-megunós szarról ír. És utálja a kommentelőket-hát engem utáljon is mert rühellem az ilyen csöpögős gyökereket. Azthiszi ezzel a kreálmánnyal marhára kiemelkedik a tömegből-a baj az h kb úgy mint a "leave britney alone"-os srác.
@ditta001: ez nem értelmes post hanem egy nyálas buzi picsogása. amúgyis feleslegesen nyavalyog-döntött-vállalja ne szipogjon itt.
fú mennyi komment nem bírom végigolvasni ki mit reagált :)
Fém fatál 2009.10.06. 12:33:12
szerintem meg sokkal könnyebb elfutni, mint ottmaradni. Hogy kinek-kinek igaza lett-e, hogy a "döntése" gyávaság volt, gyengeség, vagy valódi döntés, azt úgyis csak az évek döntik el. Ha előre tudnánk, hogy balfaszságot csinálunk, talán nem is tennénk meg. (Olyan gyakran...)
Szelid sunmalac 2009.10.06. 12:34:51
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 12:35:25
Kimutatni (elgépelted, de a mutatnit nem ú-val kell írni) :) Visszatér a diszgráfia? :D
Amúgy meg Vágási Ferinek a mikroszoft vindóvz kilencvenöt kell ahhoz hogy sok más csodát is tehessen!
EgaMagE73 2009.10.06. 12:36:09
Röviden (mert első nekifutásra írtam három oldalt :-) )
A posztoló még gyerek kommunikátivé, bár érzelmileg túldimenzionált (ehhez megvan a megfelelő áttitűd és műveltség) és nem volt kitől és/vagy kivel megtanulnia a fókusz és a beszéd fontosságát. Az első problémákra (amelyek nagy része a kommunikáció hiánya volt) befordult és hagyta a fenébe az egészet. Megérdemelte, hogy elbukott. Ha nem tanul belőle, akkor bolond. A lányt ki kell zárnia a posztolónak az életéből. Amíg ez nem megy, addig más sem lesz jó, és ha azt várja, hogy majd egy új lány megmenti a múltjától, akkor azt is jól el fogja cseszni.
Hogy írt ide, azt meg nem értem…Hol vannak a barátaid ecsém???
Szvsz nem modoros, mert azt csak valakihez képest lehet kijelenteni (pl. mi magunk :D).
M.
tuli _ 2009.10.06. 12:40:07
egyébként lehet valaki szexuálisan kiskorú 10 nő után is, és lehet nagykorú az első kapcsolatban is.
szerintem nem mondtam újat vele.
Dr. Jula Watson 2009.10.06. 12:40:10
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.06. 12:40:44
Hozzávalók:
40dkg sütőporos (shelf raising) liszt
15dkg porcukor (casted sugar)
1 toj. sárgája
25dkg vaj (sózatlan! Lehet kapni, a 15 márkából kb. 1 ami nem sózott...)
3 teás kan.kakaopor /a hagyományos/
ez a tészta alapanyaga
Töltelékhez valok:
50dkg cottage cheese, le kell szűrni a tejfölszerű vackot belőle
4 tojás sárgája
25 dkg cukor
vanilia aroma
reszelt citrom héj (vagy citrom direkte)
100 gramm mazsola (ugyanúgy jó a sultanas és a raisin is...)
Elkészítés:
a tésztához a lisztet-kakaot-porcukrot alaposan összekeverjük. Ezután a tojássárgáját és a vajat kézzel összedolgozzuk a többi anyaggal és cipót formálunk belőle és megfelezzük. Érdemes betenni a mélyhűtőbe 20 percre. Egyik felét a kikent kilisztezett tepsibe belereszeljük /nagy luku reszelőn/ ráöntjük a tölteléket és a tészta másik felét szintén ráreszeljük a töltelékre.Előmelegitett sütőben közepes fokozaton kb 40 percig ill. addig sütjük mig a kezünkel megnézve érezzük,hogy kemény a tészta.
Töltelék elkészitése: a cottage cheese-t, 4tojássárgáját, 25dkgcukrot, vaníliaaromát, reszelt citromhéjat, mazsolát összekeverjük. Az 5 tojás fehérjét habbá verjük és az egészet óvatosan össze dolgozzuk, máris mehet a reszelt tésztára.
Elkészítési idő: 40 perc, kb. 160-170 fokos sütőben.
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 12:40:57
mista · http://langologitarok.blog.hu 2009.10.06. 12:45:01
a szöveg közepéig azt hittem, hogy az írója nő.
"Az önsajnálatra csak egy rozé mellett akad idő, amíg a cigi tart.
Mégis köszönöm."
ennél a résznél pedig konkrétan majdnem elhánytam magam. és nem azért, mert egy érzéketlen paraszt lennék, úgy gondolom.
Zine 2009.10.06. 13:02:40
Art Mooney 2009.10.06. 13:06:00
2. "ma találkoztam vele. Most este van, Manuel Barruceo-t hallgatok, balomon egy pohár rozé és a kezemben lassan csonkig ég a cigaretta. Nem szeretem, ha beleesik a hamu a klaviatúrába, de nem bírom visszatartani azt, ami bennem van." -- eddig minden címlapos postot elolvastam, ezt viszont ennél a mondatnál hagytam abba
3. pók szokott még erre járni?
4. a blogmotor monnyonle
Muha 2009.10.06. 13:06:01
"Egymás mellett értünk nagykorúvá. Szexuálisan is."
Mit jelent az, hogy valaki nagykorú szexuálisan? Kiváncsi vagyok, mert az identitástudatomhoz szükséges, hogy tudjam, milyen korú is vagyok valójában.
Szelid sunmalac 2009.10.06. 13:06:05
www.youtube.com/watch?v=DvwdFYCXkUM
Szelid sunmalac 2009.10.06. 13:07:05
Igazság Atyja 2009.10.06. 13:08:14
Stupidella 2009.10.06. 13:09:29
a posztolók érzéketlenségével viszont egyetértek (ezt még felfogtam az irományból)
Muha 2009.10.06. 13:09:32
www.funpic.hu/hu.picview.php?id=36949&c=-1&s=dd&p=1
Szelid sunmalac 2009.10.06. 13:10:51
www.youtube.com/watch?v=qN3kC_4xURA
ditta001 2009.10.06. 13:16:23
Muha 2009.10.06. 13:19:22
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.06. 13:22:47
Ez isteni!
Én ebbe szoktatm magozott meggyet, vagy egyéb idény-gyümölcsöt tenni4
Sosem marad egy morzsa sem. Csak drága :( - sok túró kell bele :(
Szelid sunmalac 2009.10.06. 13:27:48
Doubledeceker 2009.10.06. 13:28:00
Nem mondod már megjelent a windóóz 95, nekünk is frissíteni kellene a 3.1-ről.Na majd szólok a főnökömnek.
Na de nem még egyszer leszögezem, hogy nem szeretnék a posztoló mellé, legfőképpen meg elé állni.
Tényleg fura az ember, mennyivel jobban esik rugdalni valakit, minthogy érdemben vitatkozni, komolyan élvezem én is, most van is időm, mert már töltik is föl az új windóz 95-öt…
boogieee · http://www.pallas70.hu/logisztikai-ugyintezo.php 2009.10.06. 13:30:10
tuli _ 2009.10.06. 13:30:32
szerintem itt is erről van szó.
@Muha: ahá, értem. megelőlegezem, hogy te már nagykorú vagy ezügyben.
szerintem azt jelenti, hogy az elején nem dugtak, aztán meg dugtak.
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.06. 13:36:14
Szelid sunmalac 2009.10.06. 13:36:58
Muha 2009.10.06. 13:37:03
Vagy úgy voltak a szexszel, mint a felnőtt házas emberek. Már nem szexeltek, mert unták egymást. :]
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 13:37:57
3.1-ről? Kimaradt a workgroups? Ejj.
Muha 2009.10.06. 13:39:15
vérmérséklet kérdése szerintem.
Igaz, hogy nem tudsz mit tenni, és nem is lesz jobb attól, hogy idegeskedsz, de néha olyan jó lenne belerúgni a görnyedt hátú vén szatyrokba, akik mintha tanulták volna a zegyetemen, hogy hogyan kell úgy közlekedni, hogy még véletlenül sem tudod kikerülni őket.
Ildiko89 2009.10.06. 13:39:53
Szerintem írónak is elmehetne a poszt írója, olyan jól megfogalmazta a történetét.
Nekem tetszik és együtt érzek a sráccal.
Remélem talál magának egy jó csajt. ;) :)
Muha 2009.10.06. 13:41:30
"emberként kell helyt állnom"
tuli _ 2009.10.06. 13:41:55
@Muha: ja, hogy fordítva? elején dugtak, utána meg nem?
simán lehet. :D
@NyUsZiFüL: nekem már sikerült elérni, hogy velem nem szálltak buszra az engem szeretők, hanem inkább eggyel hamarabbival, vagy későbbivel mentek.
na, ott szálltam magamba, hogy mégsenem kéne utálni az összes többi közlekedőt:D
és elkezdtem biciklivel járni :D
Doubledeceker 2009.10.06. 13:43:19
Ja a rugdalásnál maradva, a posztolóról nem is rögtön derül ki, hogy hím vagy nőnemű.
Valószínű ő sem tudja pontosan.
Mondjuk én spec utálom magam, ha mások érzésein tipródom, azért mégis jó...
Dr. Jula Watson 2009.10.06. 13:43:35
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.06. 13:44:40
Hozzávalók 12 darabhoz:
# 4 dl tej
# 3 dl cukor
# 6 dl liszt
# 2 tojás
# 1,5 dl olaj
# 2 mokkáskanál sütőpor
# 2 mokkáskanál szódabikarbóna
# 2 csipet só
Elkészítés: Az összes hozzávalót géppel simára keverjük. Kivajazzuk a formát, és belemerjük a tésztát. Előmelegített sütőben 220-200 fokon aranybarnára sütjük (15-20 perc).
Ez az alapreceptem. Viszont, ha a meggyeset csinálod, elég a fele mennyiség is, és hozzá kell keverni kb. 2 evőkanál sima kakaót, rumba áztatott meggyet (aprítóval a felét daráltam), miután a formába merted, 2-3 szemet belepotty, aztán uccu a sütőbe. :) Csokidarabokat is lehet még a meggy mellé tenni, amit szintén az aprítóval szoktam durvára darálni.
Szelid sunmalac 2009.10.06. 13:44:42
Doubledeceker 2009.10.06. 13:44:50
Te biztosan a Romanán vagy valami hasonlón nevelkedtél.
Ez a stílus konkrétan szar.... Na ja án nem pofázok, mert nem tudok helyesen írni, én egy fényszedő....
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 13:46:26
@Zine: most már értem, köszi.
Dr. Jula Watson 2009.10.06. 13:46:30
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 13:47:05
Jobb mintha fényevő lennél! :D
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.06. 13:48:02
Ildiko89 2009.10.06. 13:49:03
Ennyi!
Szelid sunmalac 2009.10.06. 13:49:16
Azert hozzatennem, vannak ilyen esetek is. Pl. lenyulta az eletbiztositast es ezt csak ev vegi ertesitobol veszed eszre...
zeregély 2009.10.06. 13:49:55
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.06. 13:51:02
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 13:51:36
Ildiko89 2009.10.06. 13:52:10
Snowmass 2009.10.06. 13:52:23
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.10.06. 13:53:00
Doubledeceker 2009.10.06. 13:54:10
Ennek örülünk, így szép kerek a világ, megtalja minden zsák a foltját vagy mi....
Ettől ez még gej marad.
De ok igazad van, én meg ismerek olyat aki elismeri, hogy a Bibliai egy rakás .... De ő mégis hisz benne.
Muha 2009.10.06. 13:55:08
leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2009.10.06. 13:55:11
Répa Rómeó 2009.10.06. 13:55:30
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 13:55:46
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 13:56:16
És mindent benő hálójával a zidő vasfoga.
Borsószem 2009.10.06. 13:56:18
Azon töprengek, vajon okos dolog volt-e a posztíró részéről egy olyan kemény bandának beszólni, mint mi. :DDD
Amúgy a tojásfehérje felverése közben, valszeg Keddi jótékony hatására, eltöprengtem.
Igen, persze, van hogy az embernek olyan ügyben kell döntést hoznia, ami nem fekete-fehér, és persze a döntés után hajlamos csak a fehérebb dolgokra emlékezni. Viszont ha vki ezzel tisztában van, tudja kezelni, és nem siránkozik (vagy csak nagyon halkan, egyedül, egy sötét szobában, néha :D). A posztíró is belátja, hogy így van, tudja, hogy jó volt a döntés, nem kezdené újra. Szóval ne tessék siránkozni, az önsajnálatot és a hiányt tessék mosolygó nosztalgiává alakítani, és keresni egy lányt, aki a jelen meg a jövő lehet!
Doubledeceker 2009.10.06. 13:56:31
Nem tudom, szerintem lehet ez valódi is, régen volt egy két homosexuális a tág baráti körömben.
Frankón tudtak alapból is nyálasan fogalmazni, pedig leszámítva a gentális preferenciájukat elég jó arcok voltak.
Amúgy tényleg beteg ez a társadalom, ha valaki kiönti a lelkét férfiként, ha a posztoló valóban az persze, akkor már el sem hisszük, hogy valódi?
Több dolgok vannak égen is földön, amit egy egyszerű fényszedő megérthetne..
Muha 2009.10.06. 13:56:43
@Leningrad: Ha visszaforgathatnám az idő kerekét, basznék a nőkre, kitölteném a lottóötös szelvényemet, aztán szarnék a farmra magasból.
Muha 2009.10.06. 13:58:29
Képzeld el, én mindig siránkozok a döntésem után, mert mindig asziszem, hogy a másik jobb lett volna, és olyan szomi vok, h sose tudom meg, h mi lett volna ha mégsem így, hanem úgy.
:)
Csernusova 2009.10.06. 13:59:00
Borsószem 2009.10.06. 13:59:12
Muha 2009.10.06. 13:59:38
háhááááá ez nágyon fáni:
"volt egy két homosexuális a tág baráti körömben"
akik úgy pukiztak, hogy "páhhhhhh"
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 13:59:48
Muha 2009.10.06. 14:00:51
Répa Rómeó 2009.10.06. 14:01:07
te vagy a legeslegédibb barinőm, ezek az érzéketlen libák elbujhatnak melletted :)
Doubledeceker 2009.10.06. 14:01:23
Ne basssssssssssz, mindig lesz miért lépni, mindig lesz olyan, kivel azt hiszed, viharosabb lehet a tenger.
Közben kevesen jönnek rá, hogy a hullámokat maguknak kell felkorbácsolni.
Meddig lehet mindig újat keresni, ha valami már nem stimmel?
Mindig van szebb, fiatalbb, tűzesebb, ha az ember akarja, hogy legyen...
Borsószem 2009.10.06. 14:01:43
Viszont volt egy időszak, mikor lefeküdtem aludni, álmomban újrakezdődött a napom, aztán vmi apró döntés miatt szétváltak a szálak, és egész máshogy folytatódott. Kétféleképp élhettem le azt a napot, fasza volt!
Muha 2009.10.06. 14:03:15
Borsószem 2009.10.06. 14:03:48
Na megyek tanulni. :)
Muha 2009.10.06. 14:05:03
ÁlmosSzemekkelBambula 2009.10.06. 14:05:58
2, szerintem a posztoló a "kommentező garnitúrára" értette, amit írt, s lol! egyetértek!!!
3, szerintem, Posztoló te nagyon feladtad. vagy épp abban a férfi-visszahúzodó korban szenvedtél, amikor szakítottál a lánnyal, ami a Man are from the Mars, Women from the Venus c könyvben is taglaltatik. a kpcsolat,egyébként nem csak az összejövésről, meg a rózsaszín felhőről, meg a minden tuti-ról szól, hanem a megtartásról!
szerintem, ha még annyira odavagy érte, akkor nem kéne mindent azzal elásni, hogy "úgysem változunk"! mert az emberek igenis változnak!
én hiszek benne, hogy ami egyszer elromlott, az valamikor később újra szép lehet. nézd meg a Notebook c filmet, vagy leginkább a Before Sunset-et (ha elég felnőtt vagy ennek az előző részére nincs szükséged, hogy fogd a lényeget (egyébként: Before Sunrise)). szerintem léteznek csodák :)
üdv
Muha 2009.10.06. 14:06:19
ha baszom a rezet, akkor azt úgy mondom angolul hogy fák cu.
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.06. 14:06:42
14 dkg darált mandula
14 dkg liszt
14 dkg cukor
14 dkg vaj
2 tojás
1 csomag sütőpor
2 csomag vaníliáscukor
0.5 dl rum
mandulapehely
A hozzávalókat a mandulapehely kivételével összekeverjük robotgéppel, kivajazott tepsibe tesszük, a tetejét megszórjuk mandulapehellyel,180 fokra előmelegített sütőben kb. 35 percet sütjük.
300 grammos mélyfagyasztott málnát két kanál mézzel és egy csipet őrölt gyömbérrel összekeverünk, mikróban forróra melegítjük, menet közben érdemes egyszer megkeverni.
A sütit nagy kockákra vágjuk (hülye matematikusoknak: téglatestekre...), egy nagy kockát egy tányér közepére teszünk. Az egyik felére rakunk a foró málnaraguból, a másikra meg két gombóc csokifagyit teszünk.
A csokifagyi kövepébe egy kis tővégnyi frissen szedett citromfüvet szúrunk.
Balatonfelvidéki késői szüretelésű olaszrizlinget kínálunk mellé.
Borsószem 2009.10.06. 14:07:12
Csernusova 2009.10.06. 14:08:56
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 14:09:20
Szelid sunmalac 2009.10.06. 14:10:13
majCharlie.blog 2009.10.06. 14:10:13
sajnos ilyen az élet
ahogy telik az igazán fontos érések már nem olyanok...
jó volt olvasni
Muha 2009.10.06. 14:10:53
Tudod, amikor egy férfi épp porozza a nő virágocskáját, és jól beporozta, utána jönnek azok az idők, amikor visszahúzódik. :)
Répa Rómeó 2009.10.06. 14:10:56
aJeti 2009.10.06. 14:11:16
a nehezén túl vagy talán, kitartás.
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.06. 14:11:55
Répa Rómeó 2009.10.06. 14:11:58
Szelid sunmalac 2009.10.06. 14:13:18
tuli _ 2009.10.06. 14:13:30
Doubledeceker 2009.10.06. 14:13:40
Én értem, csak amit írtál az úgy hangzott, hogyha valami bedöglött, akkor dobd ki keres másikat.
Csakhogy egy ember élete ennél több.
Én már sokszor átestem ezen, s ha igaz tanultam belőle valamit.
Nem akarok én is átmenni gejbe, mártcsak azért sem, mert itt a vascsővet neki stílus jobban megyen, de tényleg meg kell tanulni, hogy nem mindig az izgalom a nagy szerelem a valami.
Soha nem gondoltam volna ezelőtt 3 évvel, hogy leírom, de ma már tudom, hogy a szeretet, az a szeretet ami szerelemnek indult, magasabb rendű, mint a szerelem.
Ja tudom a Muha félék úgy jönnek világra, hogy ezt tudják, na de nem lehet mindenki olyan okos, mint ezek a tökös csávókl itt, de jobb is így mert, így van, aki kezelje a nyomdagépet.
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 14:14:06
Csernusova 2009.10.06. 14:15:24
apuska · http://kocsma.blog.hu 2009.10.06. 14:15:36
Mert hogy nem csak a lány változott, és nem csak neki lettek az idővel hibái, az bizonyos!
Doubledeceker 2009.10.06. 14:16:31
Pontosítok volt egy két tág homoszexuális ember a tágan vett baráti körömben....
Mennyire kell vigyázni a szavakkal...
csába már..
cibóka (törölt) 2009.10.06. 14:19:40
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.10.06. 14:19:48
orient 2009.10.06. 14:20:22
szélesebb tömeg 2009.10.06. 14:24:00
nem derült ki számomra, mondjuk csak az elejét olvastam
Muha 2009.10.06. 14:24:41
"Én értem, csak amit írtál az úgy hangzott, hogyha valami bedöglött, akkor dobd ki keres másikat.
Csakhogy egy ember élete ennél több."
szerintem meg lófaszt. Legalábbis ebben az összefüggésben.
Igen, fontos egy ember élete, DE
két ember tökre nincs összekötve, és tökre nem tartoznak egymásnak ilyen áldozathozatali kötelességgel. Ha nem megy, nem megy, szépen pát intenek egymásnak, azt mindenki halad tovább, hogy megtalálja a boldogságát.
Minek kéne szenvedni és küszködni valakivel, hogyha sokkal egyszerűbben és normálisabban együtt tudsz lenni valaki egészen mással.
Csernusova 2009.10.06. 14:26:32
Doubledeceker 2009.10.06. 14:27:58
Ja, you are right...
Én is így gondolom, csak nekem úgy tűnt, hogy ez a poszt csak arról szól, amikor valéakinek van valakije, aki azért elég jó, de neki jobb, újabb, szebb kell.
Mindegy, nehéz ezt így.
Én se vagyok a kötözés híve, nem is így értettem.
Muha 2009.10.06. 14:28:05
Fitz 2009.10.06. 14:29:50
Sose az kell ami van, kirúgtad a nőt, most meg jajj, oda a ceji.
Csak annyit szeretnék hozzátenni, hogy a dohányzás halált okozhat. :)
Rebelde 2009.10.06. 14:32:55
tolerancia kérem:)
vadidegenek miatt kiakadni talán még feleslegesebb
Muha 2009.10.06. 14:35:00
Még annyit, hogy a Muha féléken nem sértődöm meg, de a nyomdagépen igen. Hentes vagyok, nem nyomdász!
Doubledeceker 2009.10.06. 14:37:59
Nem is sértésnek szántam, én tisztelem azt, akinek nagy a feje. Szerintem ez egy jó túlajdonság.
A nyomdász meg én vagyok, amikro a Vágási Feri bőrébe bújva kommentelek itt.
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 14:43:22
@Répa Rómeó: ühümja.:-)
Muha 2009.10.06. 14:43:25
Caddy 2009.10.06. 14:44:10
Doubledeceker 2009.10.06. 14:45:54
Aha, akkor az túllóg itt ott, ha a fejed kicsi hozzá....
Ne aggódj ez csak az internet mellékhatása.
Sokaknál ezt csinálja.
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 14:51:14
Szakitasok kozt meg nem latom ertelmet kulonbseget tenni. Regen en is altattam magam, hogy ez csak a korulmenyek, ezek-azok miatt, de igy, utolag mar latom: szakitas volt. Mert nem illetunk ossze. Pont. Ha egymasnak lettunk volna kitalalva, nem megyunk szet. Ez egy ilyen egyszeru ferfi hozzaallas, de sztem igy van.
Ezek utan sajnalhatjuk magunkat, hogy nem talaltuk meg a megfelelot, de nem azert mert elszalasztottuk. Olyan sztem nincs. Illetve nem tudom egy olyan balfasz szerepebe beleelni magam, aki elengedi elete szerelmet. Sajnalom.
Uff. Mizantrop vagyok. :D
Muha 2009.10.06. 14:51:49
@Nandi29: Máris sokkal nyugodtabb vagyok, hogy sok más is úgy járt, mint én. Szinte már érzem is, hogy ettől nekem sokkal jobb. :)
Fitz 2009.10.06. 14:52:31
Doubledeceker 2009.10.06. 14:52:38
dr. gernika 2009.10.06. 14:52:48
orient 2009.10.06. 14:58:23
Namost a kollégánál felszállt a köd pár év után és látta a szar dolgokat is amik azelőtt is ott voltak cak a köd eltakarta előle.
A postból remekül kitűnik hogy az érzései nem változtak, vagyis szereti még a csajt. Ezért írtam amit írtam!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 14:58:40
Szívemből szóltál. Én is érzéketlen szemétláda vagyok :) A mizantróp meg régi jelzőm.
dr. gernika 2009.10.06. 15:02:26
Doubledeceker 2009.10.06. 15:02:28
szeretni és szerelmesnek lenni két külön dolog.
Azt hittem ez egyértelmű, úgy tűnik még nem mindenkinek.
Na sebaj, közben betöltödött a 95, gyerekek ez valami zseniáélis, és kaptam még pluszba 2MB memóriát is, azt mondják ettől megtáltosodik a 32 Mhz-es AT-m, ki tudja.
dr. gernika 2009.10.06. 15:11:39
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 15:12:30
Szerintem sose szerette a lányt, csak marha hideg van neki ott a zord világban, és elég volt egy év ebből. Pillanatnyilag. Holnap ez már nem így lesz.:-)
Muha 2009.10.06. 15:13:02
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 15:14:05
Muha 2009.10.06. 15:14:32
www.extremefunnypictures.com/funnypic3114.htm
dr. gernika 2009.10.06. 15:16:58
ja, és a csőben az ő rövidül, ha tárgyesetebe kerül. Láthattad már itt épp elégszer leírva. Bízz a kommentablakban, az legtöbbször aláhúzza a hibás szót.
Szelid sunmalac 2009.10.06. 15:17:25
www.buzzfeed.com/gonzoprm/ultimate-tramp-stamp-2t4
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 15:17:33
Amugy szivesen osszetartok mindaddig, amig nem kell gernikat tavoltartani, hogy megkaparintsd Nardot. ;)))
2009.10.06. 15:22:25
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.10.06. 15:23:00
a posztolo beszeljen eloszor magaval, rose nelkul(es igyon mar vmi tisztessegeset legalabb, a mely gondolatokhoz whiskey kell :D ), aztan ha talalt magaban barmit ami nem onceluan hajtja a tengerszemű leanyzo fele, akkor beszeljen vele es ha olyan tokos legeny vallalja h mit bakizott es milyen elgondolasbol. azutan elmondhatja magarol h megprobalta. miert van olyan erzesem, h csak joval a szakitas utan jott ra a fiu h miert is cselekedett ugy, ahogyan. lehet h ezert motoszkal meg benne ez a tortenet, mert nem adta meg a tenyleges lezarasat? ok, talalgattam most...
2009.10.06. 15:23:22
Doubledeceker 2009.10.06. 15:24:20
Hátrébb az agarakkal, én ismerem, csak szerintem mást értek alatta, mint te. Gej felénk azt jelenti, túl édes, túlzottan édes, olyan amitől ragad az ember szája.
És talán nem te fogod megmondai, mit használhatok.
De azért bocs, de komolyan bocs.
Megáll az ész, itt mindekinek baszott nagy feje van.
helyesen írni meg nem tudok, de törekszem rá. Úgyhogy köszönöm és figyelni fogok erre.
Nekem nem javít a böngészőm, mert csak angol nyelvű helyesírási szótár van benne, biztos volt benne magyar is, de gondolom már kiégett.
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 15:25:57
Muha 2009.10.06. 15:26:05
És nem szeretem az ilyen játszmákat sem. Úgyhogy nincs játék. :)
Muha 2009.10.06. 15:26:38
www.extremefunnypictures.com/funnypic3066.htm
Muha 2009.10.06. 15:27:24
vicces, hogy rajtad kívül mindenkinek nagy a feje. :)
Doubledeceker 2009.10.06. 15:29:10
Az enyém is nem vitás.
dr. gernika 2009.10.06. 15:30:39
:)
Muha 2009.10.06. 15:32:19
tarthatunk szavazást, ha az megnyugtatna lelkileg. :)
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 15:33:54
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 15:34:33
Doubledeceker 2009.10.06. 15:34:58
tarthanánk de nem írtam, hogy rajtam kívül. Azt írtam mindekinek.
De mindegy is, elismerem, hogy nagy a fejem. DE azért maga a tény nem annyira megnyúgtató, legalábbis nekem nem.
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 15:35:36
"h ezert motoszkal meg benne ez a tortenet, mert nem adta meg a tenyleges lezarasat?" Ezt már hallottam egy exemtől, de évek távlatából se értem.:-( Mi az, hogy eldöntöttem, hogy szakítás, ténylegesen meg nem zárom le? *próbálok gondolkozni*
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.06. 15:36:18
Tehát átvettük.
És azt jelenti: émelyítő(en édes)
Na, érdemben OFFoltam, mehetek is haza :)
Muha 2009.10.06. 15:38:41
@tarquin- k.b. ördögműalkotás:
Amennyiben olyan a posztoló, mint amilyennek itt a nap folyamán elképzeltük, akkor magát sajnálja, és nem a nő hiányzik neki.
Doubledeceker 2009.10.06. 15:41:17
Nem kell írjam, de én rohadtul nem értek ehhez, de ha a google-ba beírod, a gej-t és a geil-t, akkor érdekes dolgokat láthatsz.
Mondjuk számomra még mindig nem egyértelmű, hogy hogyan kell írni, igaz nem is nagyon használom.
A fentiekből is kiindulva, biztosa igazad van.
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 15:41:19
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 15:43:09
KVCG haladéktalanul.
dr. gernika 2009.10.06. 15:45:26
@Pink szabadságon: Kire gondolsz? :)
@Nandi29: Arról beszéltem. Gejl, nem gej.
@Muha: Szép hogy ezt ilyen emelt fővel kezeled, respect. :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 15:46:03
dr. gernika 2009.10.06. 15:47:29
Jesszusom, itt még a szótő sem hosszú ú, hogy a francba tudtad úgy leírni???
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 15:47:34
dr. gernika 2009.10.06. 15:48:19
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 15:48:58
Milyért, mi a horoszpókod? :)
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 15:49:46
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.06. 15:50:32
Ha te azt gyanítod, ez egy parafrázis, én azt gyanítom, Márai.
Vagy Kovács Ákos, Márai roséjától benyomva.
Snowmass 2009.10.06. 15:51:01
Doubledeceker 2009.10.06. 15:51:44
Csak gyakorlás kérdése. Mára ennyi. :D
Letöltöm a magyar helyesírási szótárt, mert egyesekkel nem lehet érdemben eszmét cserélni, ha sok a helyesírási hiba.
Mondjuk elismerem, hogy boszantó lehet. Nekem sajnos fel sem tűnik, mint például sokszor azt sem veszem észre, ha valki ékezetek nélkül ír. Nem mindenkinek működik egyformán az agya. Szerencsére nem vagyunk egyformák.
Na csá.
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 15:53:55
Muha 2009.10.06. 15:54:52
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 15:55:13
*kiköptem a szent KV-t majdnem*
@Frigyesur: persze, hogy bonyolultabb, pl. egy kisebb hadseregnyi hormon kell hozzá, meg dopamin meg egy csomó olyan szó, amit nem értek.:-)
dr. gernika 2009.10.06. 15:55:49
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 15:56:04
dr. gernika 2009.10.06. 15:58:22
Azzal valóban nem lehet érdemben eszmét cserélni, aki helyesen írni sem tud. És nem elütésekről, meg véletlen tévesztésekről beszélek, hanem a magyar nyelvtan iránt tanúsított tökéletes "érzéketlenségről" hogy stílusos legyek.
csá
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 15:59:26
Hát igen, nem csodálkozom már ezen. :) Igen, sokkal satnyább fizikumom van :)
Doubledeceker 2009.10.06. 16:02:20
kimaradt egy vesző, na mindegy.
Ej, ej.
Nállam a tartalom kicsit fontosabb, mint a külcsin, de nem vagyunk egyformák.
Aki nem tud helyesen írni, az hülye.
2009.10.06. 16:03:53
:)
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 16:04:40
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 16:05:01
"Nállam a tartalom kicsit fontosabb, mint a külcsin, de nem vagyunk egyformák."
Hol a hiba? :) Nállam, külcsin... ügyes.
Gazz 2009.10.06. 16:05:15
Ez egy szánalmas önigazolás.
A stílustól meg behánytam.
2009.10.06. 16:05:32
Snowmass 2009.10.06. 16:05:33
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 16:07:00
@Kedves Nard: Nem baj, Nard, nem kell mindenkinek olyan izomtibornak lennie, mint en. :)
Muha 2009.10.06. 16:11:11
Ez azért erősen fájt most. :]
Vajon mit gondolhat rólam most Frigyesuram? :)
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.10.06. 16:11:16
az meg h masnap felveszem a minden oke es renden van alarcomat...mindig imadtam azt a meset, amelyben a kiraly meztelenul setal a nem letezo ruhajaban. muwhaha
Snowmass 2009.10.06. 16:11:49
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.06. 16:11:53
Ákos, az énekes, te.
Pedig a korod megvan a tudáshoz :)
(pozitívan mondom)
phaszfej 2009.10.06. 16:12:10
phaszfej 2009.10.06. 16:13:16
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 16:15:02
gesztorka 2009.10.06. 16:20:54
Snowmass 2009.10.06. 16:21:51
2009.10.06. 16:22:26
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 16:22:37
nekem furcsa: a srác fél éven keresztül érlelgette a szakítás gondolatát, mire kimondta, és utána egy év múlva még mindig ezen vacillálna... Másfél év. Volt ennyi az egész kapcsolat egyáltalán?
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 16:27:11
@phaszfej: egy nap alatt? gyorsan ment.:-)
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 16:27:46
BARI 2009.10.06. 16:31:26
dr. gernika 2009.10.06. 16:32:30
@Pink szabadságon: Köszi, úgyis uncsi a meló, és itt nem sok olvasnivaló van (oppá, mindjárt írok privit)
@Frigyesur: @Muha: Nem hittem volna, hogy egy picike relációs jellel ilyen reakciókat váltok ki. :DDD
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.06. 16:33:21
Ákos csak elvétve jó, valóban.
A kort pedig tényleg pozitívan hoztam szóba, mint tapasztalati tényezőt.
Bár tudom, objektívnek lenni itt nem nagyon divat.
Snowmass 2009.10.06. 16:34:48
Snowmass 2009.10.06. 16:35:57
Elemózsia 2009.10.06. 16:38:05
A poszthoz meg:
"Most este van, Manuel Barruceo-t hallgatok, balomon egy pohár rozé és a kezemben lassan csonkig ég a cigaretta."
Ilyen férfi nincs is.
Mr. Homn 2009.10.06. 16:39:14
de hozzászólni nem tudok. értem mit akar, de túl nyammogós. kicsit még gyakorolni kellene a photoshop kezelését...
dr. gernika 2009.10.06. 16:42:01
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.10.06. 16:42:52
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 16:43:17
@Snowmass: :-)
Muha 2009.10.06. 16:43:23
www.extremefunnypictures.com/funnypic2765.htm
BARI 2009.10.06. 16:43:58
:)@Snowmass: hopi, kijött egy újabb ránc :D
dr. gernika 2009.10.06. 16:44:43
Muha 2009.10.06. 16:46:14
BARI 2009.10.06. 16:50:46
dr. gernika 2009.10.06. 16:51:57
BARI 2009.10.06. 16:53:42
Snowmass 2009.10.06. 16:57:05
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 16:59:23
BARI 2009.10.06. 16:59:36
:)
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.06. 17:01:10
muszáj L, MJT
Snowmass 2009.10.06. 17:06:03
Igazság Atyja 2009.10.06. 17:06:22
Ja, bocs, itt a kakukktojás: "Nagyon szerettük egymást. Annyira, hogy mindketten belebetegedtünk az utolsó pár hónapba."
Beteges érzés. :)
BARI 2009.10.06. 17:12:40
@Igazság Atyja: de abból jutott bele elég :D
szereznem kell egy KVt, de azonnal :D:D:D
libmuc 2009.10.06. 17:22:08
www.baselon.atw.hu
Alkibiádész 2009.10.06. 17:29:49
1.Rozét nem a buzik isznak(vagy nem csak...nem igazán tudom), hanem azok, akiknek ez maradt a házibuliból.
2.Mivel egy egész üveg maradt, ezért érzelmesebb lettem a kelleténél, sem Márait, sem Coelhot nem olvastam, tarisznyám se volt soha.
3.Azért írtam, mert - kevésbé szentimentálisan ugyan - de sajnos igen régi sebeket szakított fel a találkozás és ki kellett írnom magamból.Aki nem beszélgetett még spiccesen a gondjairól a barátaival,az hazudik. Nekem nem volt kéznél egy sem...úgyhogy levéstem, ami zavart.
4. Bár nem számítottam jó tanácsokra, azért van egy-két elgondolkodtató vélemény, szóval volt értelme, akit zavart, attól meg bocs.
5. Persze egó a nézőpont,de mit csináljak? Írjam meg az ő szemszögéből???????
6. Jah, és hu.wikipedia.org/wiki/Alkibiad%C3%A9sz
ráférne egy helyesírás ellenőrzés, szóval rajta.
blacklord 2009.10.06. 17:34:23
dr. gernika 2009.10.06. 17:44:29
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.10.06. 17:49:43
2009.10.06. 17:49:53
Ki mondta, hogy ferfi?
kiraaaaa 2009.10.06. 17:55:18
BARI 2009.10.06. 18:05:47
Répa Rómeó 2009.10.06. 18:14:19
Répa Rómeó 2009.10.06. 18:16:31
de ne azzal az érzéssel gyere ami akkor jön rád ha a hátsódat mustrálják, valami kmolyabbal :)
BARI 2009.10.06. 18:18:58
(CTRL+C, CTRL+V iwiw adatlap, szereplő Répa Rómeó)
:D
dr. gernika 2009.10.06. 18:19:03
De ez tényleg sokkal hosszabb. :)
kiraaaaa 2009.10.06. 18:25:04
Tehát nem wördben.
Köszi
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.10.06. 18:26:31
Amúgy úgy érzem keveri a posztot a kommentekkel.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.10.06. 18:28:14
kiraaaaa 2009.10.06. 18:29:17
jó lenne, ha szemüvegem is meglenne, de erre remény sincs, valahol elhagytam...most meg még nem tudok venni újat:)))
dr. gernika 2009.10.06. 18:34:27
BARI 2009.10.06. 18:35:42
Szibill 2009.10.06. 18:38:29
Érdekes, hogy szombaton éjjel hasonló állapotban ültem a gép előtt, egy pohár rozéval a kezemben:) csak én nem dohányzom...
kiraaaaa 2009.10.06. 18:38:39
Répa Rómeó 2009.10.06. 18:41:10
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.10.06. 18:44:42
2009.10.06. 18:47:57
BARI 2009.10.06. 18:49:42
@Répa Rómeó: oké, olyan érzésem van, hogy nagyon haza tudnék menni, fáj a nyakam is egy kicsit, meg fáradt is vagyok, nem beszéle arról, hogy kezdek éhes lenni, a sminkem is félrecsúszott, mert reggel áramszünet volt otthon és félhomyályban...szóval kivagyok! :D
Alkibiádész 2009.10.06. 18:59:57
sztem én semmi ilyesmit nem állítottam. Hibáztam amikor a poszt elején a társaság egészére vetítettem ki a véleményem, mert közel sem mindenki bunkó,és a beszólások nagy részén is lehet röhögni.(Ahogy eddig is és ezután is.)
Ahogy én látom (és cseppet sem kell vele egyetérteni) ez a blog arról szól, hogy mindenki megoszthassa a többiekkel az olykor vicces, olykor szomorú tapasztalatait, az olvasóközönség szíves tetszése és tanulása érdekében.
Ez így hasznos és emberi. Ehelyett sokan belefulladnak a saját cinizmusukba, meg fóbiáikba. Mert ha a kiscsaj ír a pasijairól, akkor büdös kurva. Ha egy kevéssé művelt ember, akkor ostoba írástudatlan, ha speciel én, akkor meg buzi vagyok. ÉPítő véleményt nehéz alkotni, mert ahhoz gondolkodni kell, azzal nem lehet feszültséget levezetni, az nem egy perc.
Elég könnyű és kényelmes viszont sztereotípiákat gyártani, meg mindenbe belekötni. Pont belefér a cigiszünetbe. Csakhogy ott kellene kezdeni a nagy okosságot, hogy nem köpködéssel töltjük meg az üres lapot, meg odavetett tőmondatokkal, hanem értelmes és építő véleménnyel.
A "vacsora recept" az egy roppant hasznos dolog, de azt is látni kell, hogy aki posztot ír, az a "szőnyeg szélére állva" számot és igényt tart az itteni közösség véleményére. Sok esetben a közösség egy része képtelen a bazdmegdehülyekispicsahomotudattalanseggfejbarom szabad használatán túlmutató véleményt formálni.
És ez szomorú.
A stílus nem baj, hiszen az maga az ember. Én önző vagyok és az írás pillanatában nyálas is voltam. Az írásom is ilyen.
Én elértem a célomat. Leírtam ami bennem volt, azóta beszéltem a lánnyal,találkozunk és átbeszélünk mindent. Megmutattátok a görbe tükröt is:
"Ez mostanában divat, hogy aki elbaszott egy kapcsolatot, és kilép belőle, akkor kurva büszke magára, hogy milyen bátor, és egyből nekiáll ítélkezni mások kapcsolatai felett, hogy azok bizony már rég nem szeretik egymást, csak gyáva férgek, és nem mernek váltani.
Ez egy szánalmas önigazolás."by Gazz
Ez is igaz.
Én továbblépek és konkrétan lesz@rom az olyan véleményeket, amelyek mögött egy összetett emberi gondolatot sem tudok felfedezni, mint ahogy az ilyenek, meg rám fogják azt mondani, hogy mégiscsakegyhülyefasz.Ez így jó is.
Sem örömet, sem elégedettséget nem okoz az ilyesmi. Az az önzőség, hogy azonnal megszólítva érzed magad,pedig nem volt a felvezetésben semmi személyes.
Összességében nekem használt,hogy megírtam. Néha van ez így.
Na, el is húztam a büdösnagy igazságérzetemmel. Tényleg nem akartam a közösséget megbántani.
Mr. Homn 2009.10.06. 19:05:05
affene. kocsit akarok venni, erre mindegyik mátészalkán, nyíregyházán meg pécsett van. nem ám kiugrok ebédidőben megnézni. :(
Répa Rómeó 2009.10.06. 19:09:24
felveszem a legsexibb fecskémet, bevásárok vacsinakvalót, meg sört, zsebbe csapom a masszázsolajat, és megvárlak a lépcsőházban. Otthon meg kitakaritok, vacsit fözök, mehet a masszázs, elkészitem a reggeli sminkrevalód, meg az esti ubipakit sn utána hazajövök az éjszakai busszal.
Jó lesz? :)
Mr. Homn 2009.10.06. 19:14:18
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.10.06. 19:15:28
dr. gernika 2009.10.06. 19:18:15
Ha a kommentelőkről általában nyilatkozol, akkor valóban megszólítva fogom magam érezni.
Hiszen én is az vagyok.
A vacsorarecept is a kritika része. Legalábbis tegnap az volt. Nem idevaló posztra jött egy nem idevaló komment.
Ha figyelmesebben olvasol, és nem csak általános véleményt alkotsz, láthatod, hogy a reakciók nagyon gyakran jellemzik a posztot.
Én is írtam már félkarnyi hosszú, mélyen empatikus és tanácsoktól, boncolgatástól hemzsegő első kommentet és ON-oltam utána még sokáig.
A mai poszt után magamtól tényleg csak annyi telt, amit először megfogalmaztam, mert sajnos a sok lírai helyzetleírás mellett elsikkadt a lényeg. De volt, aki vázolta, és arra írtam valami használhatót.
Most nem önzőségből írtam csak magamról, hanem mert a többiek nevében nem beszélhetek.
De az biztos, hogy ahányan vagyunk, annyiféleképpen gondoljuk, hogy miért van ez a blog, és miért akarunk azt, és ahogyan reagálni a posztokra.
kiraaaaa 2009.10.06. 19:23:31
BARI 2009.10.06. 19:25:49
BARI 2009.10.06. 19:26:49
BARI 2009.10.06. 19:28:31
@Mr. Homn: pont jól képzeli :D
Répa Rómeó 2009.10.06. 19:28:56
Lui_78 2009.10.06. 19:34:36
Alkibiádész 2009.10.06. 19:34:39
Gernikától szép volt, hogy nem vette fel a kirohanásom. A lelki békém oké,írtam is ma sokat, most megyek sörözni egy haverommal és nem dugom meg:)
ps.:idevág, hogy aki érzelgős férfi az nem férfi/buzi? Ez fájt azért.
Lui_78 2009.10.06. 19:41:42
2009.10.06. 19:46:37
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 19:47:37
A töménytelen nyálas ömlengés alól nem ment fel semmi. A rozét meg tényleg csak a buzik isszák.
Igazság Atyja 2009.10.06. 19:47:37
Az érzelmes és az érzelgős tényleg nem ugyanaz. Az utóbbi valóban férfiatlan.
BARI 2009.10.06. 19:49:06
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 19:51:31
Akkor úgy fogalmazok, hogy a rozéfogyasztás erős utalás a ferdehajlamra :) Ne nyomiskodj már! :P
2009.10.06. 19:52:07
BARI 2009.10.06. 19:52:36
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 19:53:33
Én nem is iszom bort magamtól :) Max ha megkínálnak, és akkoris csak ritkán :) Egy igazi férfi töményet iszik. A sör undi.
2009.10.06. 19:53:33
2009.10.06. 19:54:32
kiraaaaa 2009.10.06. 19:56:30
Nem mondanám az illetőt eltérő szexuális beállítottságúnak.
BARI 2009.10.06. 19:56:53
dr. gernika 2009.10.06. 20:01:16
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 20:01:51
Pompás. Én egyszer hallottam valakiről aki ismert valakit aki látta azt aki zsemlét csinált. Lisztből.
@BARI:
Nyomi! :) Nem cikizni a lájtkólát! :P
BARI 2009.10.06. 20:03:48
@Kedves Nard: szóval igazam van :D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 20:06:05
Természtesen. Nincs. Amúgy ha alkoholizálok, akkor skót whisky tisztán, vagy ultrabrutál koktélok. :P
BARI 2009.10.06. 20:08:00
de
dr. gernika 2009.10.06. 20:09:21
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 20:15:51
Majd pénteken :)
@BARI:
Sörözni csak nyomik szoktak! :)
kiraaaaa 2009.10.06. 20:37:44
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 20:42:27
Zeneszerző például. Csak ő nagy l-el írja.
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 20:52:03
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 20:54:03
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 20:55:30
@Drága IV gernika: Kapasbol min. 5 fele megjegyzesre volt magaslabda. :))
Caddy 2009.10.06. 20:56:47
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 20:58:25
Lehet Lui, pánsípozik is a csávó. Meg szimfóniát is ír :D
@Frigyesur:
Helyes. De nincs micisapkád.
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 21:01:23
Ja, es en vallalom, hogy nincs egy osszetett gondolatom se, egyszeru vagyok, mint a faek, de nem ertem miert var itt az ember "terapiat", plane olyanoktol, akiket kvazi semmire sem tart. Ha egy tarsasagrol nincs nagy velemenyem, nemhogy egy szemelyes dolgot, de meg egy viccet sem eresztek el ott, mert minek strapaljam magam ugyebar.
Persze mar elhuztal, ugyhogy ismet jo hsz-t irtam magamnak. Koszonjuk Frigyes. Sztem okos vagy. Es szorakoztato is :D Es feltehetoen agyadra ment a mai nap. :D
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 21:03:05
dr. gernika 2009.10.06. 21:04:54
kiraaaaa 2009.10.06. 21:05:18
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 21:08:08
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 21:14:18
Őrölt gabonaféle.Remélem így már kielégítő.
@Frigyesur:
Pedig már épp be akartam szólni. Mondjuk így nem is lehetsz igazi Frigyes. Soha nem is lehetsz az, micisapka nélkül :(
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 21:18:08
dr. gernika 2009.10.06. 21:19:08
kiraaaaa 2009.10.06. 21:21:52
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 21:25:39
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 21:31:53
Ilyenkor elégedett mosoly ül ki nem kisméretű arcomra :)
2009.10.06. 21:33:56
Jó estét!:) Mi ez a napi szarkamadár ez???
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 21:36:17
Szia Leti! :)
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 21:39:18
www.youtube.com/watch?v=u7IKg0QVXSA
"You drove me to the fire
And left me there to burn
Every little thing you do is tragic
All my life, oh was magic
Beautiful girl
I can't breathe..."
Ma egesz nap ezt dudolgattam.
Frigyesur (törölt) 2009.10.06. 21:41:11
2009.10.06. 21:44:43
dr. gernika 2009.10.06. 21:48:45
@Kedves Nard: Egyre kisebb. :P
BARI 2009.10.06. 21:51:24
2009.10.06. 22:01:44
www.pink.hu/szex/5-dolog-2004002/
2009.10.06. 22:07:05
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.06. 22:14:58
ez a "White Russian, nyam nyam"...ehh...na ez szép lövés volt :))
BARI 2009.10.06. 22:18:56
megyek is akkor ebédvacsorázni :D
Répa Rómeó 2009.10.06. 22:25:02
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 22:29:56
Az egy jófajta koktél, nem tudom mit ugatsz már be megint.
BARI 2009.10.06. 22:30:39
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 22:31:03
Adjak? :)
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.06. 22:35:39
- Igen, én is láttam a Nagy Lebowskit.
Mindenki azóta issza. Tudom, ti nem.
- Másrészt vonatkoztass el, és akkor érted a szép lövést. :)
BARI 2009.10.06. 22:35:53
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.06. 22:38:04
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 22:40:52
Konkrétan én előbb ittam white russiant minthogy a filmet láttam. Nem egy új koktél. Lehet te azóta, gondolom magadból indultál ki. Elvonatkoztattam, és kurvára nem tetszik. Anyukádnak vagy huginak mondj ilyen vonatkoztatásokat. Kösz.
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.06. 22:53:10
Én nem iszom semmi kávésat.
Mondtam, hogy tudom, te mit mikor.
Az anyukázásról válthatnál, tényleg unalmas.
Vagy valami célod van vele?
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 22:54:18
Annyi hogy ne szólíts meg minket, soha.
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.06. 22:57:16
Répa Rómeó 2009.10.06. 22:58:16
Répa Rómeó 2009.10.06. 22:59:07
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.06. 23:00:51
Akkor ezt kell mondani. Látod, megy ez.
Amúgy meg szűrsz, nem?
BARI 2009.10.06. 23:01:42
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 23:03:27
Van egy pár gépem, nem mindnél van belőve a szűrésed (browserenként kell, nem globális sajnos). Így sajnálatos módon észrevettem, hogy mit írtál. De a legjobb az lenne, ha nem szólnál hozzánk, és mi sem hozzád. Köszi.
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.06. 23:08:57
Rendben. És utalgatás sincsen.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.06. 23:11:58
Nem tudom mit veszel utalásnak, de biztosíthatlak, nem vagy beszédtéma.
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.06. 23:14:17
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.06. 23:35:08
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.06. 23:39:10
Nincs utalgatás sem.
Nagyon jól tudod, miről van szó.
Deal?
Mr. Homn 2009.10.06. 23:56:47
najólvan
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.07. 00:16:49
ja.
@Mr. Homn:
Elég szánalomhalmaznak tűnik, mintha erre lenne tuti módszer. Mindenesetre jól lehúzza a lúzereket :)
dr. gernika 2009.10.07. 00:26:59
Biztosíthatlak, úgy fogalmaztam, hogy mindenképp igaz legyen. :P
Amúgy meg nem unjátok már ezt a kakaskodást? Mindkét részről fölösleges. Egyiknek szükségtelen, másiknak reménytelen.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.07. 00:32:39
Igazad van, tényleg szükségtelen. De mindenesetre nem szólok hozzá inkább.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.07. 06:53:59
Remélem ma lesz post is, meg olyan is amit érdemes elolvasni.
2009.10.07. 07:00:59
Ma sem fogok korán kommenetelni..:((
@Kedves Nard: Szia Nardocska!:)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.10.07. 07:14:02
@Letícia-Charlotte in SBp: menetelni? :)
BARI 2009.10.07. 07:37:34
Muha 2009.10.07. 08:01:40
jóreggelt, jóhohóóó reggelt
BÓDOG SZERELEM-SZERDÁÁÁÁÁÁT.
Tüttürűű sállálááá titti ritti ttitti
Muha 2009.10.07. 08:23:19
alusztok-e?
Miért alusztok?
Ne aludjatok.
Keljetek fel.
2009.10.07. 08:27:54
2009.10.07. 08:29:26
Muha 2009.10.07. 08:30:45
Eszt is megtudtuk:
A nők boldogságának titka a szex
2009.10.06. 10:17 - Index Ha jó a szex, elégedett az ember, hát ez nyilvánvaló, gondolnánk, de az ausztráliai Monash University kutatócsoportja egy egy hónapon át tartó, 300 tesztalany részvételével zajló kísérlettel ezt tudományosan be is bizonyította. Sok feltételezés van, amit természetesnek veszünk, de tudományosan még sosem vizsgálták meg vagy dokumentálták – mondta [1] a LiveScience-nek Susan Davis, a kutatás vezetője.
A kísérletben részt vevő nők négy héten keresztül számoltak be minden nap a nemi életük alakulásáról, és az általános hogylétükről egy teszttel, ami az idegességet, stresszt, vitalitást és hasonlókat mérte fel, majd osztályozta egy 110 pontig terjedő skálán az alany általános jó, vagy rossz kedvét. A 20 és 65 év közötti nőkből álló csoport fele arról számolt be, hogy a szexuális életük nem kielégítő, ők a boldogság-skálán 76 pontos átlageredményt értek el - míg a csoport másik fele 84 pontos átlagot hozott.
Sajnos azt még nem tudták kideríteni, hogy a szex és a boldogság között milyen irányú az ok-okozati összefüggés, vagyis a kielégületlenség miatt boldogtalan egy nő, vagy éppen fordítva – nyilatkozott a Journal of Sexual Medicine szakfolyóiratban megjelent tanulmány egyik szerzője, Sonia Davison.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.07. 08:32:10
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.07. 08:32:17
@Pink szabadságon: akiben van elég potenciál (sic!), az úgyis beleszól a dumálásba :-)
tegnap egy királyfi se toppant az életembe, ezért ma szabotálom a sütit.:-)
2009.10.07. 08:36:32
2009.10.07. 08:38:25
2009.10.07. 08:40:41
2009.10.07. 08:41:33
Muha 2009.10.07. 08:47:48
Sosem kekszelek. Az olyan undi. :)
És most már mindenki, hagyja abba a csetelést.
Főleg a nagyfejűek! :)
Muha 2009.10.07. 08:51:43
Az ondó egyik összetevője lassítja a sejtek öregedését
MTI
2009. október 6., kedd 11:15 | Frissítve: 21 órája
Két osztrák kutató szerint a sperma egyik összetevője feltartóztathatja a sejtek öregedését.
Az eddig is ismert volt, hogy a spermidin nevű anyag, amely elsősorban a férfiak ondófolyadékában fordul elő, fontos szerepet tölt be a sejtnövekedésben.
Én aszt hallottam, hogy akár egy egész ember is létrejöhet egy kis szluttyból.
Egyépként a szlutty ilyetén formában felhasználható, mint arcpakolás a ráncok ellen.
*de ez még titkos egyenlőre*
Muha 2009.10.07. 08:54:22
"A spermidin mint természetes anyag a test minden sejtjében megtalálható különböző mértékben..."
Szóval ezér olyan geci sok ember.
*olyan édesen elbeszélgetek magammal, ti lurkolók meg végignézitek.*
Muha 2009.10.07. 08:55:30
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.07. 08:57:34
Hihi :)
Jó reggelt!
Posztban ne is reménykedjek, ugye?
Muha 2009.10.07. 09:05:17
Jóreggelt.
Épp most akartam versenykíírást kiírni, hogy aki először hozzám mer szólni, az kap egy buksisimit.
Így viszont még azt fogják hinni a népek, hogy előre le volt zsírozva ez a pályázat.
Persze nem. Majd kiadok valami sajtóközleményt.
Ettől függetlenül Zsit-é a buksisimi, akinek meg ellenvetése van, az perejjen be pólgárilag.
BARI 2009.10.07. 09:05:44
AZONNAL KVCG MINDENKINEK!LÁTOM NAGYON ÁLMOSAK VAGYTOK MÉG! :D
Muha 2009.10.07. 09:08:02
KVCG pedig rendben. szüksége van rá az agyamnak.
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.07. 09:12:51
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.07. 09:14:32
Bisztos a nyitott kapcsolatot kell erőltetniük! :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.07. 09:20:30
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.10.07. 09:24:38
Most rákerestem, és miközben a blogot olvastam (és írom a kommentet) ő szól (gitározik) a háttérben.
Hátborzongatóan fájdalmas.
Egy férfit, akinek ilyen lelke van, nagyon könnyű megkísérteni és elrontani. A nők nagyon gonoszak tudnak lenni...
Ha nem megy a felejtés, annak oka van. Fuss neki még egyszer, hátha most jobb lesz.
Ha nem, akkor már el tudod engedni. Nem kell túlzott kompromisszumot kötni. Csak ESÉLYT adni. Önmagadnak, a kapcsolatnak. Neki.
Muha 2009.10.07. 09:26:50
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.07. 09:30:01
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.07. 09:31:22
Nekem most, ebben a pillanatban nem jó.
BARI 2009.10.07. 09:32:02
Sütter, ez ma betyárosan jól hangzana :D
Megérdemelsz egy kis kényeztetést: finom vacsora, forró fürdő és mindehhez egy jó pasi.
na majd hazafelé menet felszedek egy jóképű szatírt :D
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.07. 09:32:10
Muha 2009.10.07. 09:38:36
www.greatfunnypictures.com/index.asp?image=406
Elemózsia 2009.10.07. 09:38:39
Most magamra vettem, mert
VAN
G
Á
Z
O
M
!!!
Amúgy sziasztok!
Elemózsia 2009.10.07. 09:40:05
Aláírás:
Az Eddig Tudatlan És Műveletlen Tömegek
:-DDDDDDDDD
BARI 2009.10.07. 09:45:55
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.07. 09:46:37
Pörcsi? :S
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.07. 09:47:09
ójajjjjdejó, remek - szeretem a buksisimit. A Muha-féle amúgy is kiemelkedő! :)
(psszt - majd máskor is így lezsírozzuk, jó? - de psssszzzt!)
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.07. 09:47:23
BARI 2009.10.07. 09:48:16
Elemózsia 2009.10.07. 09:48:38
Morzsi
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.07. 09:53:43
Elég nyomi szó a pörcsi! :D Nem véletlen! :D
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.07. 10:06:59
Dr. Jula Watson 2009.10.07. 10:08:36
A mai sütim:
Fékezd az indulataidat! Nem lesz jó, ha mindent azonnal kimondasz, amit bosszúsan gondolsz.
Akkor ma meg sem említem, miért nincs poszt :D
BARI 2009.10.07. 10:12:04
@NyUsZiFüL: azmijaza szlottyos? :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.07. 10:14:53
De tök nyomin hangzik :)
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.10.07. 10:34:17
bubble 2009.10.07. 13:13:11
Anina81 · http://hogymondjak.blog.hu 2009.10.07. 16:03:55
Nyehhe, pont ennél a sornál járt a Dreadzone is, amikor én meg ennél a kommentél...
youtube.com/watch?v=XBfN4mSV6Mk
Halálosan OFF, meg 100 évvel lemaradva, de csak ideböfögöm. :)
A másik furcsaság, hogy épp egy hasonló sztorit volt szerencsém meghallgatni élőben tegnap este, csak nem ilyen koeltoeiesch előadásban...
merta-X 2009.10.07. 19:13:15
A rozé... Jaj, de szar.
csilingelő csillagánizs 2009.10.08. 12:12:06
SShadow · http://www.poet.hu/szerzo/Sshadow?r=1 2009.10.09. 00:22:02
Szerintem ez a történet is csak erősíti azt a nézőpontot miszerint az embernek sosem ami van, mindig mást akar. De mikor elveszíti, néha rájön, hogy mit hagyott veszni. Még ha a történetben le is írja, hogy nem bánta meg én valahogy azt érzem a sorok között, hogy mégis. Talán tenni is fog érte valamit, hogy visszaszerezze, de mielőtt bármit is tenne azt gondolja át a posztoló, mert ha vissza is kapja azt amit már egyszer eldobott, talán megint eldobja, mert ismét rájön, hogy nem kell ... Szóval ne legyen ennyire önző és előbb gondolja át az egészet, mert újra megbánthatja azt aki szereti őt és nem ezt érdemli.
2009.10.09. 01:18:46
Joccak blog:))
joemann 2010.12.13. 19:43:27
mert egyszerűen vannak törvényszerűségek és érzelmi fejlettség kérdése hogy ki mennyire van tisztába ezekkel.
Vannak akik különlegesnek gondolják a helyzetüket mert ŐK még nem láttak tapasztaltak a sajátjukhoz hasonló helyzetet.