Szegény lány mit fog ma kapni ezért, úristen.

Három szék közül egy negyedikre,onnan meg a padlóra. Így írhatnám le az én szakítós történetemet. Egy kisvárosban lakok,és a napokban volt itt fesztivál. Örültem neki,mert reméltem, hogy így jobban megismerem álmaim pasiját,az első széket,H.-t. Ő 19,én 18.
A barátnőimmel kimentünk a fesztivál közelében egy kocsmába. A törzshelyemre. Ott volt a második szék is,S. Ő megkért,hogy masszírozzam meg, beleegyeztem. H.velünk ült,beszélgettünk és ittunk. Mikor már eléggé becsiccsentettünk,megkért S.,hogy menjek el vele hozzájuk egy pulcsiért. Beleegyeztem, majd elindultunk H. szeme láttára. Világosban indultunk, sötétben érkeztünk. Lehet a legrosszabbra/legjobbra gondolni. Útközben visszafelé megkérdeztem S.-t,hogy akkor csak ennyi volt köztünk és nem lesz több? A válasza:,,Hát...Szeretném,ha ez köztünk maradna,mert igazából van barátnőm. Vagyis van is,meg nincs is. Olyan se veled,se nélküled kapcsolat." Jamondomköszi.
Odamentem H.-hoz,bevallottam neki mindent,reméltem,megért. Nem értett meg. Azt mondta,hogy akart engem,de így nem tudja,mit akar. Totális kibukás, mentünk másik kocsmába. Ott ismertem meg a harmadik széket,L.-t. Meghívott pár italra,majd mentünk egy koncertre. Útközben megkérdeztem tőle,hogy van-e barátnője. A válasza:,,Őszintén? Van is,meg nincs is...Se veled,se nélküled kapcsolatom van most. De most úgy vagyunk vele,hogy nincs." Beszélgetésnek vége,inkább elvoltam egyedül.
Másnap megismerkedtem unakatesóm haverjával,D.-vel. Nagyon jól elvoltunk,de szerencsére még egy csók sem volt köztünk. Az este folyamán odamentem H.-hoz, olyan könyörgés félére...Csókolóztunk,és azt mondta,hogy nem bocsájtja meg,amit tettem,de elnézi. Nagyon boldog voltam. Egy ideig együtt voltunk,majd ő lelépett a haverjaihoz. Én D.-vel sétálgattam. Volt,mikor H. odarohant hozzám,megcsókolt,majd visszarohant ahonnan előkerült. Nagyon örültem,még úgyis,hogy D. ott állt mellettem. Bele se gondoltam,hogy akar tőlem valami mást barátságon kívül.
Végül szépen hazament mindenki, és egyik közös ismerősöm beszélt H.-val,hogy akkor mi is van köztünk. Az volt a válasza,hogy nem akar olyat,hogy ha nincs ló jó a szamár is.(Pedig ő volt a ló.) Ismerős próbálta rávenni,hogy legalább gondolkozzon,de nem akar. Később talán megpróbálok vele újra beszélni. Talán lesz haszna...
Szép kis szerelmi négyszög. D.-vel még nem beszéltem. Talán ha hordtam volna erényövet,ez mind nem történik meg,és boldogan élnénk H.-val.