Első szerelem, szüzesség elvesztése, 18. születésnap és a lány miatt sokat síró fiú, aki nem érti mi történt, úgyhogy kérdez, a válaszokat pedig a kommentekbe várja.

2008 május 7.
Magyar kisérettségi, és találkozó egy győri csajjal:) én budapesti vagyok, és elsem hittem, hogy ilyeneket csinálok, de... na de ne ugorjunk ennyire előre még:P
 
Kb 2007 decemberében chateltem, és regisztrált egy lány is arra a chatre. Nem tartottam olyan szimpatikusnak, bár nem is beszéltünk igazán olyan sokat. Kis érettlen csajnak tartottam. Semmit nem éreztem iránta, nem volt SEMMI SE... akkor még:)
 
2008. május 2. Nagyba készülök a kisérettségimre... épp szünetet tartok a tanulásban, felmegyek msn re, és rámír egy csaj. Azt se tudtam, hogy kicsoda. Elmondta, hogy ő az a csaj a chatről, és egész jót beszéltünk:) bekapcsolta a webkamot is, és mondom, wááááá, ez gyönyörü csaj!!! Teltek a napok, tanultam, beszélgettem vele msn en, smseztünk is, de az egész ekkor még csak poénkodás volt:)  Én 17 voltam, ő 15.
2008. május 6. Izgulok... holnap kisérettségi, segitsééég:D Jó diákhoz illően, felmegyek este az msnre:D ott van a lány is... ráírok, és megbeszéltünk egy talit másnapra, a kisérettségik után. Minden izgalmam elszállt, ami a kisérettségit illetet, és a lány miatt sem izgultam... mintha kiütette volna egymást a kettő:)
 
2008. május 7. Kisérettségim: Irodalom 5, Nyelvtan 4. Örültem! :) szaladtam haza, átöltözni, utána futás a keletibe ( mivel a lány győri:) ) és a vonaton kicsit kezdtem izgulni:) 1:47 perc után meg is tettük a 131 km-t a vonattal, és Győrben voltam:) megláttam a lányt, és láttam, h huhh... azért egy kis súlyfelesleg van rajta, de... ha már ennyit utaztam, jól fogom magam érezni:) beszélgettünk, jól éreztük magunkat és elcsattant az első csók is:) Kb lent voltam 6 órát, de én 2 nek éreztem. NAGYON BOLDOG VOLTAM:)
 
Ez a boldogság kitartott még fél évig, igaz, nem zökkenőmentesen.
3 hónap BOLDOGSÁG, Szüzesség elvesztése, ( tudom... részéről fiatalon...:( ) és kezdtem nagyon szerelmes lenni. Mondta is nekem, hogy eddig nagyon depis volt, és én hoztam ki ebből! BOLDOG VOLTAM, NAGYON NAGYON!:)
Ezek után már jöttek a gondok. Meghalt a nagymamája, akit nagyon szeretett:( vígasztaltam, ám elkezdtünk sokat veszekedni is... De csak apróságokon:S
 
Viszont voltak dolgok, amik nekem nem tetszettek. Felsorolnék párat, hogyha megengeditek:)
 
1. aug vége... iskola mindjárt kezdődik: bejelentette, hogy ő elmegy a volt barátjával (21 éves asszem) az anyukájával, és a csávó anyukájával valami strandra, és ott is aludtak, sátorban. Eleve ez az egész már rossz érzés volt nekem, és amikor felhívtam, hallotam, h ott van mögötte a részeg gyerek, és be be szologat a telefonba. Meg olyanokat mesélt, h felemelte, és bedobta a vízbe... stb... ilyen kis hülyeségek:) és... Féltékeny lettem:( nem szabadott volna...de nem tudtam micsinálni... hülye voltam, ugye?
 
2. Ilyenkor már ment a suli... hétvégén voltam lent nálla. Forma 1 a TV-ben. Én spec nem rajongok érte, és mondta, h már ő sem annyira. De ezekszerint mégis:) mivel... szobában voltam, ment a közvetítés, megakartam csókolni, elhajtotta a fejét, mondván, most nézi a tv-t... Jelezném, vasárnap volt ez, és nemsokára mentem volna haza, Pestre. Kimentem tesójával focizni, mire visszajöttem, mondta, h ő már aludt is, mert unalmas volt a futam...:D mondom, Te is kurvajofej vagy:D Miután elkezdődött a suli, és vasárnaponként elváltunk egymástól, mindig sírtam egy kicsit:( Gáz, ugye? Tudom az... de... Szerelmes voltam!!!
 
3. Pénteki nap:) Ezen a hétvégén nem találkoztunk volna... én hülye ellógtam az utolsó két órát, csak hogy pár óráig vele lehessek:) Elhozta a tesóját is... ami azt jelentette, hogy nem szabadott csókoloznunk, mert az milyenmár a tesója előtt.................... PUFF:) Elmentünk a MediaMarktba, leültünk ettünk, beszélgettünk, hármasban, mint három jó testvér:) én megjegyeztem, hogy inkább a fél 6 os vonattal mennék haza... Kicsit furán nézett, de mondta, h jó. Negyed 6 volt, mondtam, hogy inkább mégis a fél 7 essel mennék. Azt ittem, örülni fog neki, hogy még egy órát vele lehetek... Azonban kikelt magából: én állandóan csak komplikálok, és segget csinálok a számból, stb...:) Sírtam:)
4. még az augustusi 18. szülinapomra kaptam apáméktól 4 napot vidéken, Vele. Nagyon örültem neki:) Ő is:) legalábbis úgy tett. Viszont 2 nappal a kiruccanás előtt mondta, hogy ő neki most anyukájával kell lennie, mert meghallt a nagymamája (3-4hónapja) és elmennek vidékre... Egyszerüen nem akartam elhinni... kifordultam magamból... hogy lehet ez, hogy már 3 hónapja megvan beszélve, és most ezt mondja nekem? flegma voltam vele a telefonba...és nagyon ideges. Egy óráig veszekedtünk a telefonba:( utána írtam neki egy sms-t: "Bocsánat... Megértem!" Örült neki!:)  Elmentek, visszajöttek... msn re kiirva neki: " De jóó voooolt!!!(L)két Indián(L)..." és egyébb ilyen pozitiv dolgok:) nem volt kellemes érzés ez sem:)
 
Szakítás:
 
Őszi szünet! Végree... de vártam!!! együtt lehetek vele!!! összepakoltam 5 napos cuccot a táskámba, megyek GYŐRBE!!! jeeeee... vonaton irtam neki sms-t, h de jó, mindjárt látlak szerelmem! visszairta, h ő is várja, és h szeret. Leértem, csók, hazamentünk, és ott közölte, hogy szakít velem. Este, elalvás előtt. Búcsúsex volt... Sírtam:) aznap 2 órát aludtam... hajnali 4 től 6 ig:) Következő nap mentem haza... és amikor elköszöntem... Nem Sírtam:) Miért lehet ez?
 
Köcsög voltam vele? Nem volt igazam ebben a 4 szituációban? Gáz, hogy ilyen sokat sírtam? Baj, hogy féltékeny voltam ezekután?
 
Október vége felé szakítottunk... azóta nem volt senkim:( de már nem szeretem, egyáltalán:)
 
O. :)