Mit kell tenni akkor, ha lecserélnek egy fiatalabbra?
 

 
Ilyen matricákat keressetek a városban, ilyennel lehet majd jönni szenteste.

 

Sziasztok!
Szeretnék elmesélni egy történetet. Nem olyan nagy durranás de igaz és szomorú.
Sokat olvastam a blogot és sose hittem volna, hogy majd én is egyike leszek azoknak akik ide írnak. De most megteszem.
S.Peti az első nagy szerelmem volt. 2 év 2 hónapot voltam vele. Ő 16 volt amikor megismertem..én 18. Mindig szerettem és mellette álltam. De hirtelen haragúak voltunk mind a ketten. Már megterveztük a közös jövőnket és már akkor megmondtam , hogy ez lesz a vége.. szakítottunk 2010 nyár közepén. Neki azt mondták megcsaltam, pedig ilyen SOHA nem volt. És férfi becsülete miatt sose keresett. Azóta próbáltam mással lenni, nekem nem sikerült, de állítólag visszahallásokból neki se. Mindig azt mondta h rendes életet akar majd..nem drogos, piás életet és az érett nőket szereti és a megbízhatóságot.. stb.  Most ott tartunk, hogy 21 lettem.. ő most 18 és fél.  Mindig nevettük a fákoffolós napiszaros kislányokon..pedómacin stb.. Szülinapom elött 1 nappal tudtam meg ..hogy 1 hete jár egy 15 éves lánykával. A vicces az, hogy  alap fákoffolós képe van kinn féjszen is.. és ugye 15 éves. Plusz poén hogy Peti több barátommal is beszélt, hogy még november közepén bevallotta hogy szeret és találkozni akar.. 3-4 hete beszéltem vele utoljára és telefonban azt mondta, hogy szeret. Nem tudtam ezt hova tenni, azt mondta nincs senkije. Egész idő alatt majdnem ugyanazoknak az embereknek panaszkodtunk ,hogy szeretjük egymást de ez lett belőle. Senki nem szólt volna nekem és neki se hogy viszontozz a szerelem.
Most itt állok és nézek.. hogy azt mondja nem érez semmit és összejött ezzel a lánnyal.  Számít-e a korkülönbség sose tudom meg, de azt tudom, hogy 21 vagyok a másik lány 15 . És én megmondtam Petinek, hogy el fog hagyni 18 évesen amikor 21 leszek.  Így köszönt el tőlem utolsó beszélgetésnél búcúként:
Szeretlek még mindig, nincs senkim és nem is volt azóta hogy szakítottunk.. de hagyj békén.   
 
Remélem minden rndben lesz, nem tudom ilyenkor mit kéne csinálnom. Amikor leváltanak egy 15 évesre.