Kamuszagú történet, amelyben az utolsó óra testnevelés, és egy Niki nevű lánynak Tibor a barátja.

kép innen

Sziasztok.Én egy 23 éves lány vagyok, és a történetem gimi első osztályában kezdődött.16 éves voltam.Utolsó órám tesi volt.Egyik hozzám nagyon kedves, és közel álló fiú a suli felsöbb osztályábol belépett a női öltözöbe.Már csak én voltam bent, és a zuhanyzóbol nem rég léptem ki.Hajamat száritottam a padon ülve.Mögém settenkedett a fiú és magához húzott.Nagyon megijedtem,a kezét számra tette.Törülközőm ,ami csak lazán volt körbe tekerve rajtam lehullott a földre...Nem akartam ami történt...Senkinek sem beszéltem róla csak próbáltam feldolgozni.Nagy hatással volt fiúkhoz való vonzódásomra is nagyon negativan.Nem tudtam szeretkezni,nem élveztem a szexet.Rá 3 évre találkoztam egy lánnyal,Nikinek hivták a legjobb barátnők voltunk mindenben azonos hullámhosszon éreztük magunkat.Annyira,hogy szerelmesek lettünk egymásba és végre volt kiben biznom.Vele a szex olyan volt mint senkivel elötte és tudtam Ő az igazi nekem.Tibor a fiúja nem tudta a mi titkos kapcsolatunk de én kérleltem Nikit,válasszon mert ennek nem lesz jó vége,hogy hazudik a fiújának.Hát én húztam a rövidebbet,koppantam mint a büdösbogár.Lány a fiút választotta és én bánatomban külföldre menekültem dolgozni egy szállodába recepciósként,hátha felejtek és rendezödnek a dolgaim..Szerettem a munkám a társaságot,jó volt a hangulat csak a lányt nem tudtam feledni,a szivem ő érte dobogott.Kint volt egy kolléga csaj aki nagyon jo szeretönek bizonyult de a boldogságot a szerelmet nem tudtam csak a Nikivel elképzelni.A remény örökké él bennem és a szép emlékek...