Egy esküvőre voltunk hivatalosak unokatesómék részéről, barátnőmnek természetesen még időben szóltam, hogy úgy készüljön, aznapra ne tervezzen semmilyen más programot, mert megyünk.

 

Maga a kapcsolat nem volt olyan érdekes, hogy írjak róla, de a szakítás körülményei mindenképpen (különben miért is vésném le nektek :-)) Egy esküvőre voltunk hivatalosak unokatesómék részéről, barátnőmnek természetesen még időben szóltam, hogy úgy készüljön, aznapra ne tervezzen semmilyen más programot, mert megyünk. Kicsit "mélyvíz"-szindróma, talán parázott is egy picit, pedig a rokonaim sosem ettek embert :-) A nagy esemény előtti napon odaállt elém, láttam rajta hogy zavarban van. A következő párbeszéd hangzott el köztünk: -Ne haragudj, de holnap nem tudok veled menni. -Miért? (Totál ledöbbentem, direkt megkértem hogy érjen rá...) -Mert ööö... hajat kell mosnom. Másnap a családi vacsorán leittam magam, de így utólag jót mulatok a lányka szövegén :-)))