Idézem:"Kitaposom a beled, ha megtudom, hogy fiúzol!"

Próbáld ki a szakítós.hu-t!

Sziasztok! Ez egy ősrégi történet a szereplők az óta családosok 36-37 évesek, párszor beszéltek telefonon, sőt találkoztak is igaz, nagy társaságban, de a történteket soha nem beszélték meg! Tesco, még nem volt a gumiig el sem jutottunk… Idő1992 Hely: egy Bp-i középiskola Szereplők egymással "házinyúli "viszonylatban. Fiú próbálkozik. A lánynak:(Ez vagyok én) továbbiakban E is tetszik a fiú továbbiakban I meg a közeledés is, de fél az apjától, aki pasizásról hallani sem akar, idézem:"Kitaposom a beled, ha megtudom, hogy fiúzol!" De még a barátnőket is elüldözi szóval E apja problémás, de a lány nem meséli senkinek. Találkoznak párszor titokban aztán hosszú szünet, és I újra próbálkozik. E nagyon szeretné, de nem lehet, próbál kibúvókat keresni, de I nem érti. Kitartó karácsonykor át akar menni E-hez, de mint tudjuk, azt nem lehet az apja miatt, de nem akarja, elmondani ezért az mondja I-nek " Miért vettél nekem ajándékot ki vagyok én neked? Teljesen érthető módon I megbántódott. így vége lett. Lehet, hogy érdemes lett volna beszélni róla… Nem baj hátha most olvassa… Üdv E.