Régebben kipróbáltam a netes ismerkedést.

 

Rövidecske, még nem is jártunk, nem igazi szakítás, inkább lekoptatás. Régebben kipróbáltam a netes ismerkedést. A srác fényképen jól nézett ki, a levelekben megtaláltuk a közös hangot, így boldogan egyeztem bele a találkába. Elsőre nem ismertem fel. A haja is teljesen más volt, de a képhez képest volt rajta plusz 20 kiló. Így sem volt rossz srác, de másra számítottam. Reméltem, majd a beszélgetés lendít egy kicsit a dolgon. Hát, a randin végig én kérdeztem, ő pedig igen-nem-ekkel felelgetett. Hogy visszakérdezzen? Soha. Még a szemembe se mert nézni beszélgetés közben. Egy teljesen más ember ült velem szemben, mint amilyennek a neten megismertem. Így, amikor a metrónál elváltunk és megkérdezte, hogy elkérheti-e a telefonszámomat, csak annyit mondtam: - De hát tudod az email címemet, ott megtalálsz. -Azzal sarkon fordultam és vissza se néztem többet.