Teljesen ledöbbentem, mert 1 nagy csokor vörös rózsával , és 1 cipő formájú üveg borral köszöntött fel.

 
Keresed, de nem találod az igazit? Szakíts magadnak új szerelmet!

Kedves Szakítósok!!! 21 éves , szegedi lány vagyok, és már nagyon régóta olvasom a blogotokat, és rettentő sok a tanulságos történet. Úgy érzem hogy nekem is megérett az idő arra hogy beküldjem a legutolsó szakításom történetét. Akkor el is kezdeném.. Bár néha még mindig felzaklat a dolog... Bocsi a kisregényért, de ez nem lesz 1 szokványos történet.... A történet tavaly nyáron kezdődött.. A főszereplője Én (Gy.) és A. 24 éves. Tavaly nyáron, augusztusban a városba futottunk össze, Ő leszólított, dumáltunk.. Kiderült hogy 2 évvel ezelőtt az esti gimibe voltunk iskolatársak, és mind ketten egy évfolyamba jártunk amikor érettségiztünk. Bár éppen rossz napom volt aznap, és ha nekem rossz napom van, kb. mindenkit elküldök a picsába... Vele nem így történt, ha már volt iskolatársam(mi akkor mikor 1 suliba jártunk, még köszönőviszonyba se voltunk) , meg ismertem az egyik haverját, akkor miért ne beszéljek vele... Elbeszélgettünk majdnem egy fél órát mindenről.. A volt suliról, tanárokról, és szóba kerültek a párkapcsolatok is... Mondta h van egy 2éves kapcsolata, ami már az utolsókat rúgja. Én meg mondtam neki hogy már lassan 2 éve , hogy egyedül vagyok, és maximum csak ilyen 1-2 hetes, 1-2 hónapos kapcsolataim voltak. Látta h jót eldumáltunk (haverilag, ismerősileg), és megadta az iwiwes elérhetőségét... Persze, Én még aznap bejelöltem Őt... De nem, írtam neki semmi levelet, meg stb. Aztán jött a suli, elkezdtem tanulni a szakmámat is, bár nem volt 1szerű... Majd szeptember vége felé, október eleje felé, írt nekem levelet A. hogy vége lett a 2 éves kapcsolatának, meg mi van velem, meg hogy talizhatnánk még... Nem írtam vissza, de ez nem azért volt, éppen mindig közbe jött valami, ráadásul a gyakorlat mellett sokszor semmire se volt időm, illetve egy régebbi ügyem miatt eléggé padlón voltam lelkileg... Ez kb 2-3 hétig ment, ez idő alatt már vagy 4 levelet írt... El akart hívni pizzázni, beszélgetni... Visszaírtam neki, ha már ilyen kitartó, meg Én se akarok bunkó lenni. Aztán a névnapomon (október 23.) összehoztuk a talit. Furcsa volt hogy 2 év totális egyedüllét után vki végre találkozni hív. Elmentünk, pizzáztunk, billiárdozni voltunk , majd a Tisza-parton már kéz-kézbe sétáltunk. Annyit beszéltünk, hülyültünk, hogy még az utolsó buszt is lekéstem, azzal meg haza kelett volna jönnöm.. De A. rendes volt (akkor még. :D) mert kocsival hazahozott, és mondta h randit kérne tőlem következőre. Aztán másnap hivott ill. levelet is írt, mivel tudta h október 27.-én van a szülinapom és mondta h majd szeretne felköszönteni aznap. Én mondom jó, rendben, a gyakorlatot is még miatta intéztem el h hamarabb eljöhessek, meg ugye 1részt szülinapom volt... Találkoztunk. Teljesen ledöbbentem, mert 1 nagy csokor vörös rózsával , és 1 cipő formájú üveg borral köszöntött fel... Sose kaptam még vörös rózsát 1 volt pasimtól se, és Én már rögtön tudtam h mit akart... Sétáltunk, beszélgettünk, és ott már elcsattant az 1. csók is. Mondta h örül neki ha tetszik az ajándék, meg ha szeretek vele lenni, mondta h Ő is megszeretne jobban ismerni, és szeretne velem egy jó kapcsolatot. Összejöttünk, már iwiwen is átállítottuk a családi státuszunkat. Teljesen jól indult a kapcsolat, ne volt olyan nap, délután h ne találkozzunk... Rengeteg virágot, meg csokit kaptam tőle ezidő alatt, Anyám is kiakadt ezen h. ennyi csokit, virágot adott nekem... Nem vagyok 1 édesszájú, ezt meg is mondtam A.-nak. Jól indult tenyleg a kapcsolat, az elején rengeteg figyelmet adott nekem, már a mélyebb dolgokról is tudtunk beszélgetni, mint pl. h 1ikünknek se volt egyszerű élete, családi háttere (nekem van egy beteg húgom, Ő meg a szüleivel nem jött ki, tanyán éltek, az anyja alkoholista volt) de Ő azért nem volt ilyen kocsmázós, stb. fajta, meg dolgozott is, már tinédzserként is, tehát nem volt ingyenélő, stb. Bár volt 1 dolog ami az elején gyanús volt. Mégpedig az exnő. Amikor együtt voltunk, 1 feszt SMS-ekkel zargatta A.-t. 1-2-t láttam is, olyanokat, amikbe engem hord le a csaj, megh. a cuccai még nála vannak, stb. Az exnőröl is sokat mesélt. Mint pl. h 2 évig voltak együtt, de a csaj megcsalta őt, meg hogy egy régebbi az A. előtti kapcsolatából, már van 2 gyereke... Totál kiakadtam ezen. Még csak 21 éves vagyok, Ő meg akkor volt 23 de áhh... Képtelen voltam megérteni h hogy bírt egy 2 gyerekes családanyával járni. Jó oké h. 2 év, de mondtam neki h zárja már le a csajjal valahogy, állítsa le. Volt még pár SMS-e a csajnak akkor, de hogy utána Én egyet se láttam. Aztán jött a 2. hét. Igen nálam ez a 2 hét ilyen választóvonal úgy érzem, tinédzserként sok 2 hetes barátom volt. Aztán A.-tól jött az SMS meg az e-mail h nem birja folytatni, mert szerinte még Ő nem birta magát túltenni az exén, meg hogy lelkileg instabil, amit észrevehettem, és nem ezt érdemlem meg ( bár én nem vettem észre, nagyon jól megvoltunk)de ha kell megbeszéli velem élőbe is. Másnap suli után kihívtam, és megbeszéltük. Folytatjuk, erre jutottunk.Bár mondta h néha olyan fura meg zárkózott vagyok, de erre az indokom csak az volt h totál elszoktam a kapcsolatoktól, mivel 2 évig egyedül voltam, nem is ismerkedtem, semmi. Volt a 2 év szingliség előtt sok kapcsolatom, de igen csúnyán átvágták a fejemet. Ezeket elmondtam neki, és én is időt adtam neki, ill. mondtam h mellettem elfelejtheti a csajt. Jött a november is, 27.-én már 1 hónaposak voltunk. Klappolt minden, beszéltünk sokat a szexről is. Elmondtam neki h 21 évesen még senkivel se voltam, mivel nem bírtam senkibe se megbízni + a tapasztalatlanság , meg alapból nagyon érzékeny a lelkivilágom. Mondta h kicsit meglepődött ezen, de megérti. Mondtam is neki h nem akarom elsiettetni, még várnék pár hónapot, pár hetet. Ő elmondta h tud rám várni. Anyukámáknak is bemutattam, elhivtam hozzánk 1 délutánra. Szimpatikusak voltak 1másnak, és Anyu is remélte h végre lesz 1 jó kapcsolatom. December körül meg már tapasztaltam nála érdekes dolgokat. H nem mindig vette fel a telefont, meg ilyenek. Ő azt mondta h a munka miatt. Majd aztán ez rend bejött... Decembner 23.-án meg is történt az 1. alkalom. Nem így képzeltem el így utólag, nem 1 hideg kocsi hátsó ülésében ( jó arról egyikünk se tehetett h a szülői háttér olyan volt, mert nekem is a szüleim kikötötték h a sexel várni kell, meg stb.. de utólag igazuk lett), és ráadásul nagyon fájt. :S Meg (nevessetek ki), de jobban féltem a szextől mint a matek érettségimtől. Persze, tudom h utólag nem nagy valami, de akkor is........... Jött a karácsony. A.-ról 3 napig semmit se halottam, úgy volt h kijön hozzánk, de rengeteg hó esett, az utak is szarok voltak. Kerestem, de a telefont luxus volt neki felvenni. 2 napig. Aztán 27.-én találkoztunk.. Marhára belé voltam már zúgva, meg minden, de ami kissé rosszul esett h ajándékot se kaptam tőle karácsonyra (bár nem vártam el, mert ha taliztunk, mindent Ő fizetett utánam, pedig sose vártam el Tőle) , pedig Én csináltam neki 1 kulcstartót is. Egy új A.-t kaptam vissza, megváltozott minden. Szinte alig keresett, még a szilvesztert is külön töltöttük , csak azért, mert elromlott a kocsija, nem tud kijönni. Pedig van busz is. Kiakadtam, és amiota A-val eggyütt voltunk, nem ittam alkoholt, de azon a szilveszteri bulin, minden piát ami a kezembe került megittam, és a végén a klub előtt sírtam. Én hívtam Őt, de nem vette fel. Még annyi SMS-t se irt hogy "boldog ujévet, gondolok rád" vagy valami........... Ez már gyanus lehetett volna. Ez volt az utolsó hónap, ami már igencsak haldoklott minden téren.. Hetente max 1x találkoztunk (az eddigi mindennap, minden másnap helyett), és akkor is, szinte alig csináltunk valamit v alig mentünk vmerre, vagy éppen sex volt, de éreztem h ez már a vége..........Jan. 9.-én vizsgáztam, és akkor is semmi támogatást vagy jó szót nem kaptam tőle, ráadásul nem is sikerült a vizsgám se. =( Az utolsó renovéját a szülinapján (jan. 30.) lőtte ki. egy SMS érkezett, nem az Én, az anyukám telójára (sűrűn volt h az övéről kerestem, ha az enyémen nem volt pénz) . Az exnő irt, idézem hogy mit: "Szállj már le Atiról, nem szeret téged, és nem fogja miattad feldobni ezt a már majdnem 2,5 évet. Kata". Padlót fogtam, zokogtam, aznap este nagyon berúgtam, és h tuti h végig csajt a csajjal. Másnap irt A. SMS-t h melózott azért nem vette fel.. Persze, Én meg UFÓ vagyok. Aztán suli után találkoztunk, kihívtam szakítani. Ő elmondta h sajnálja ezt h igy kell +tudnom, de kezdenek újra összejönni K.-val. Majd fejéhez vágtam h biztos h végig megcsalt vele, persze Ő mondta hogy nem, nem.. Én erre.: "Persze, akkor azért nem vetted fel a telefont, mert fiúval csaltál meg." És még 1 pofont is lekevertem neki, de Attika azért állta azt a pofont. :D Majd utána beszélgettünk mindenről, és mondta h nem szeretné ezek ellenére se h haraggal gondoljak rá vissza, meg azért szeretné h 1 bizonyos fokú haverság legyen köztünk, meg néha beszélhetünk. Én mondom jó oké, de 1 darabig NE keressen, majd Én keresem, ha már kihevertem ezt............. De a történetnek itt még nincs vége, sőt a java az most jön. Eltelt 1 hónap, majd jött a márcuis 8. a nőnap. Csörgött a telefonom, A. hívott. Az ütő megállt bennem. De végül 2x is meggondoltam h felvegyem e, hát felvettem nem, akartam bunkó lenni, most 1 telefon és kész. Felvettem, boldog nőnapot kívánt, kérdezte h mi van velem, meg h. reméli h nem haragszok már rá, stb. Elmondta h szeretne vmikor újra látni, én mondom jó, hisz elvileg békébe váltunk el.... Majd Ő is elmondta h mi van vele, K-val veszekszenek sokat, meg sokat melózik stb. Aztán jött az ünnep, meg a hosszú 4 napos 7vége. Március 14.-én kijött hozzánk, és elvoltunk a faluba, az 1ik újonnan nyílt kávézóba beszélgettünk. Dumáltunk h kivel mi van, meg h reméli h jól alakul a sorsom, a suli megy, meg stb. Aztán utánna kimentünk a parkba, és átölelt, le akart smárolni. Először nem hagytam, mondván ez nem helyes amit tesz, elvégre ott van K. Aztán smárolásba törtünk ki, újra előjöttek a régi érzések. Aztán elmentünk 1 haverjához, aki szintén 1 suliba járt velünk J.-nek hivják, neki a névnapja közelgett, ill. 1 alkatrészt vitt el hozzá. Mondta h szeretné megünnepelni a névnapját majd, amire Én is mehetek , a köv. 7végén. Utánna visszafelé mondta h már bánja h nem tudott 1 normális szexuális élményt nyújtani nekem, de késöbb jutott az eszébe h 1 rokonának van 1 kis háza, amit már nem használnak. Megmutatta, és kérdezte h van e kedvem ahhoz.. Én mondtam neki h ez erkölcstelen lenne, Ő is meg Én is megbánnánk másnap. Majd igazat adott nekem ezekbe. Utánna visszajöttünk, és beszélgettünk még, elvoltunk. Aztán a következő 7végén megint találkoztunk, akkor már J. névnapját tartottuk meg az egyik helyi kocsmába. Billiárdoztunk, beszélgettünk, nem mondtam, de éreztettem A-val h szarul esett h előző 7en kikezdett velem. Nem hagytam már magamat, de azért éltek bennem a remények. Akkor láttam Őt utoljára. Mondta h bármi van, felkereshetem. Majd a következő 7en valami itthoni dolog miatt ki voltam bukva, és tanácsért fordultam hozzá. De nem Ő, hanem K. vette fel. Látta a számomat, és mondta h A. nem akar tőlem semmit, hagyjam Őt. Ezt A.-tól szerettem volna hallani, majd A. sokadik hivásra vette fel, és mondta h ne keressük 1mást jobb lesz így mindenkinek, K. nem ment bele abba h mi HAVEROK maradjunk, de vhol megértem.... Kibuktam, és it értettem meg h szakítás után a "legyünk haverok" nem megy. Majd később hivott K. is, elmondta h nem bántani akar, csak érezte halotta a hangomon h vmi bánt, de most már bizonyos dolgok Őt se hagyták nyugodni. Beszéltünk tök sokat telefonon mindenféle harag nélkül, aztán megejtettünk 1 talit is (megjegyzem a csaj olyan ocsmány volt h azthittem elokádom magamat. :D) , mivel mondtam neki h már utálok telefonon beszélni, inkább személyesen. Elmondtam neki h mi volt a 2 és fél hónap alatt, ill. Ő is nekem. Kibuktam teljesen it, elmondta h A.-val már december tájékán ujra együtt voltak, ill. amig külön voltak éltek szexuális életet csak, más nem, meg mivel Ők majdnem szomszédok kikerülni se bírták volna 1mást, ill. K. gyerekeit A. ugy szerette mint a sajátjai lennének, . Kiakadtam itt, átvágva éreztem magamat teljesen. Majd Én is elmondtam K-nak a fentebb leírtakat h. mik történtek, még a hosszú 7végét is, ill h Én mikor szakítottam hivatalosan A.-val. Ő elmondta h A-val nyáron azért mentek szét, mert ahol ők laknak sok a pletykás ember, és róla azt pletykálták megcsalta A.-t még nyáron, erre A féltékeny lett, majd A anyja is beleavatkozott a dolgokba, uszította ellene A.-t. K. nagyon kiakadt mikor én elmondtam neki h nem decemberbe, hanem január 31.-én szakítottunk végleg, és ő mondta h már eljegyzést, közös házat akartak A.-val , ill. A.t már az sem érdekelte h az anyja megfenyegette Őt h kitagadja a családból ha hozzámegy K.-hoz (K.-t A. anyja nagyon semmibe vette az előző kapcsolatából a 2 kicsi miatt, pedig előtte náluk melózott mint őstermelő, savanyúság készítő) Mikor K. az exemet szembesítette az igazsággal A. 1ből tagadott neki mindent, engem nevezett hazudósnak, meg k....nak, stb. meg ilyet mondott neki h hozzám nem ért volna, stb. Na igen, Én voltam a gonosz áruló, de K. ugyérezte h jogtalanul haragudott Rám, hisz Én mit se tudtam h mi zajlik ott, de ezzel Én is így voltam, hisz tök jót elbeszélgettünk, nem csak A.-ról, hanem sok mindenről is.. Élet tapasztalt, sokat megélt lány, de mégse tokosodott a 2 gyerek mellett. És meg is tudtam az igazságot, hiszen Skorpió a horoszkópom és szeretem tudni az igazságot, ill. fejlettebb az igazságérzetem az átlagnál. Még meg is lettem rendőrséggel fenyegetve, ha zaklatni merem K.-t. (pedig K. akart velem beszélni, Ő keresett fel engem) Tény h nem így akartam elválni, de tudtam h ez lesz a vége ezek után, pedig tudom A.-ról h nem lenne rossz ember, csak nem birta hova tenni az érzéseit, és K. szerint csak vigaszt keresett nálam.......... Ki voltam emiatt, de mindenki vigasztal h majd találok jobbat, különbet, helyesebbet... Bár tény h a szüzességemet nem 1 olyannak szántam aki átvág, és megcsal... Emiatt is rengeteget keseregtem, de a múlton változtatni nem tudok már sajnos. Kíváncsi vagyok a véleményetekre, és remélem h tanultok ebből a történetből. Üdv.: Szofy