Én szabályosan rosszul voltam az idegességtől,azt hittem meghalok,mert még sosem volt pasim.

Keresed, de nem találod az igazit? Szakíts magadnak új szerelmet!

Sziasztok! Régóta olvasom ezt a blogot,és úgy gondolom megosztok pár történetet én is. Jegyes1:16 évesen(egy kissé naivan)mikor a bnőmmel,Katával(mondjuk)lovagolni voltam egy faluban,arra ment autóval egy pasi.Ahogy elment mellettünk,megkérdezte,hogy jó lovagolni? Mi a barátnőmmel az mondtuk neki,hogy igen,nagyon jó. Erre elment. Kb 10-15 perc múlva megláttuk,ahogy a kocsijára támaszkodva állt,és szemmel láthatóan minket várt. Mikor odaértünk,elkezdett velünk beszélgetni,hát istenem falun voltunk,mindenki mindenkivel beszélget,jól elbeszélgettünk vele. Mint kiderült ott lakott a közelben csak egy másik faluban. És mondta hogy neki vannak lovai,ha akarunk,nyugodtan menjünk hozzá ingyen lovagolni. Megadta a számát,és elment. Katával sokat beszélgettünk utánna róla. Nekem tetszett,ezt meg is mondtam Katának,neki nem tetszett de szimpinek találta. Egy hét múlva felhívtam,és elmentem hozzá a másik barátnőmmel lovagolni. Az apám vitt ki oda,és 3 órát ült a kocsiban,míg mi lovagoltunk. Aznap délutántól elkeztünk sms-ezni,még éjszaka 3kor is ment az sms. Aztán másnap,bementem a suliba,ott beszéltünk telefonon,és azt mondta hogy talizzunk 2-kor. Én szabályosan rosszul voltam az idegességtől,azt hittem meghalok,mert még sosem volt pasim. Aztán taliztunk,és összejöttünk,nem érdekelt a nagy korkülön bség. Jó pár hónapig titkoltam a kapcsolatunkat,aztán apám elolvasta a 300smst amit kaptam és eltiltott tőle. Utánna is taliztunk,voltam miatta rendőrségen is,aztán mert kiderült hogy felesége van engem úgy jegyzett el...9 hónap után szakított velem,azóta is egy másik nővel él eggyütt.