Kidobni is csellel sikerült, elvágtuk a net kábelt és fb nélkül unatkozott és megörült ezért hazament.

Sziasztok! Egy-két hónapja olvasom a blogot, reméltem találok egy, az enyémhez hasonló brutalitású sztorit, de nem. Az enyém elég durva, brazil szappanoperát megszégyenítő, és abszolut hihetetlen. Nem közvetlenül az én történetem, ezért no helységnév és no név. Sokat gondolkodtam hogy megírjam, de ki akarom írni magamból és sok tanulsággal szolgál. Adott egy srác, pár évvel a diploma Tiszántúlról elköltözött Dunántúlra mert ott kapott munkát. Nem ismert senkit, ezért neten keresgélt embereket. Ott ismerte meg leendő fleségét (vascső). A csaj pár hónap alatt odaszivárgott a srác lakásába, 3 hónap körül jöttek az első bajok. A srác nem volt szerelmes, a csaj állítólag igen. Lassan kiderült a csaj gyógyszerfüggő és kemény drogos, függő típus, csimpaszkodik a másikon és mindenen ami neki kicsit is jó. Jöttek az elvonók,detoxok, a srác megpróbálta kihúzni a szarból, mert a csaj csak azt hajtogatta hogy neki ő kell ahhoz hogy végre normális legyen. A csaj hónapokig nyaggatta, hogy neki szörnyű gyerekkora volt, és csak a srác segitett eddig neki, és töle függ mindenne, és ha elvenné feleségül, akkor normális lenne az élete végre, és számára ezen múlik minden. Nos amikor nyaggatást mondok itt úgy kell értelmezni, hogy addig sír, nyávog, üvölt,fenyeget, eretvág, ütlegel, erőszakoskodik, stb. minden éjjel, és nem hagyja egy percre nyugodni a srácot amíg azt nem mondja neki oké, csak hagyjál már. Egy év után elvette(vascső), azzal az érzéssel élt a srác, ha nem jön össze legfeljebb elválunk....(vascső) Házasságkor a csaj 21(vascső), srác 25. A srác persze gyenge jellem, folyamatos terror alatt volt tartva, próbálta megjavítani a csajt,mert nem bírta elhinni hogy ennyire el lehet cseszve valaki, felelősség és kötelességtudat játszott nála. A házasságra a csaj szinte erőszakkal vette rá, titokban kellett tartani, nehogy bárki lebeszélje a srácot ( minden hozzátartozó tudta hogy nem komplett a csaj), pár ezer Ft-os béna gyűrűvel az első időpontra beugrottak a városházása és kész. A csaj akarta így, hogy minél előbb meglegyen, és innentől kipukkadt a lufi. Csaj naponta kidobta a srácot, naponta imádta, naponta eret vágott és naponta terhes volt, naponta gyógyszerezett, naponta minden volt amit csak el bírtok képzelni. Igy teltek el évek. Hogy miért nem menekült el srác? Mert gyáva volt, az ország nyugati felében nem volt családja, nem volt támasza, és a közben felhalmozott hiteleiktől totál anyagi csődbe került és pénze nem volt menekülni. A 6 évig tartó "házasságban" a csaj többször megcsalta, azzal hogy "én most szerelmes vagyok, de te vagy a férjem, veled akarom leélni az életem, de hagyj élni, mert nekem nem megy a normális házas élet" aztán jött az "én rájöttem hogy leszbikus vagyok, és undorodom tőled, és minden férfitól". A srác meg hagyta hadd csináljon amit akar, leszarja, csak legyen néha egy kis nyugalma, kezdett beletörődni hogy ez ilyen szar, és nem bír menekülni, zombi ként élt éveket. A 6 év utolsó 2 éve volt a szakítás! Srác kapott munkát egy Pest melletti kis városban, ideköltözött, így hagyta el a csajt, majd a csaj hamarjában utána jött, ő nem tud nélküle élni, ő belehal....A két év napi pár órás alvással, folyamatos veszekedés, csapkodással telt, a csaj néha elment haza, de mindig visszajött, nem értette meg sosem azt hogy vége. Amint egyszer felfogta másnap reggel reboot-olt az agya, és mintha misem történt volna játszotta a minta feleséget, estére persze újra terror lett, miden éjjel ugyanazokat a problémákat ismételgette hangosan a srác fülébe órákon át, nem hagyta aludni, sem élni. Közben a hitelek csak gyarapodtak ,mert a csaj ki tudja hova költött irdatlan összegeket, majd elfelejtett törlesztőket is fizetni. Ja és a csaj az össz. 7 év alatt egy évet dolgozott folyamatában, többet nem. Otthon volt mert pánik beteg, depressziós, és a világ szar, és őt mindenki utálja, és amúgy is mindig beteg volt, és semmi nem volt jó neki. Az utolsó évben fb függő lett, mert ott nem kellett emberekkel kommunikálnia élőben, ami nem ment neki, bárkivel állt szóba 10 percen belül halálosan megsértett mindenkit. Az utolsó év végén jöttem be én a képbe, a srác munkahelyén találkoztunk, egy hónapig kerülgettük egymást, valóban szerelmesek lettünk. Én nem tudtam mindent a srác bajairól csak úgy felületesen. Lassan derültek ki a dolgok. Alig tudtunk találkozni, a srác nem tudott elszabadulni, gyakorlatilag be volt börtönözve. Egy hónapig ment ez mialatt kidobta a csajt kétszer úgy rendesen, és visszajött két nap múlva, pénz nélkül és lehetetlen volt visszaküldeni. Kidobni is csellel sikerült, elvágtuk a net kábelt és fb nélkül unatkozott és megörült ezért hazament :) Sajna a srác túl erőszakmentes, nem volt képes a hajánál fogva kiráncigálni az ajtón, pedig azt kellett volna. Volt hogy el akart jönni otthonról hogy végre velem legyen pár napot, és ott hagyja a csajt, majd kezd magával valamit. De amint a kulcsot a kezébe vette, a csaj letépte róla a pólót is, rácsimpaszkodott, ő bizony nem engedi sehová, a kulcsot elvette, eldobta, nem engedi ki a lakásból. Én ezalatt a hónap alatt csak azt láttam hogy a srác engem szeret, imád, én is őt, de bármikor ígéri sosem tudott jönni és mindig volt kifogás. Őrlődtem, kezdtem bizonytalan lenni, féltem és fájt. leírhatatlan amit én is szenvedtem az egészben, nehéz volt elhinni hogy valóban nem bír eljönni, és mennyire fél a csajjtól (persze vascső ilyenbe belemenni) A végjátékban annyira elmérgesedett minden, hogy a csaj szétverte a lakást, ütötte a srácot, kést rántott, hadonászott vele, a srác kimenekült a lakásból, halál félelemmel rohant éjjel a kis városban közben velem beszélt telefonon, hogy késsel kergeti a csaj és nem bír vonatra szállni ,mert otthon van a tárcája, és nem tudja most hová menjen. Pár óra múlva visszament a lakásba, a csaj az esküvői ruhájában várta, bizonygatva hogy ő a felesége és nem hagyhatja el, és nézze meg milyen szép......Pár nap múlva fel bírta pakolni egy vonatra, hazaküldte, és átjött hozzám pár napra,mert nem bírt a lakásában megmaradni. A csaj visszajött, de a srác nálam volt, a szomszédjánál cövekelt le, aki közös kolegánk volt, addig nem megy el amig a srác haza nem jön, mert mondania kell neki valamit, valamint érdeklődött a srác kapott-e már fizetést? hmm... A szomszédok vettek neki haza jegyet, és elhozták Pestig hogy a srác találkozzon vele és megmondja nem megy vissza a lakásba többet. Mondtam a srácnak ne menjen, hagyja megdögleni az utcán vagy tök mindegy, úgyis azzal fog előállni hogy terhes vagy halálos beteg. A srác úgy gondolta ha nem találkozik vele, sose megy el innen, hát mit ad isten tényleg azt adta elő a csaj hogy halálos beteg......A srác visszaküldte a Pest melletti lakásba, mer lekéste hazafelé az utolsó vonatot, és visszajött hozzám. A csaj nem ment el a lakásból még egy egész hónapig, a srác pedig addig nálam lakott. Egy hónapig hivogatta hogy mikor jön haza? mit főzzön? és most hol van? Aztán átváltott abba hogy ő pénz nélkül jött ide és lejárt a vonatjegye, és mit csináljon? Mikor rájött hogy a srác valóban elhagyta és nem ad neki pénzt se kaját, és nem megy oda többet elhatározta hogy haza költözik, de csak a cuccaival együtt. De ő beteg, és nem bír egyedül. De ő neki kell a komódja is, anélkül nem megy, de még a matrac is, meg mittudomén mi még...és ez így ment hetekig. Pénz és étel nélkül ült a lakásban egy hónapot, közben a porcicát is megette(a fb-os barátai küldtek neki néha ételt meg pénzt meg cigit, piát) , mire szervezett magának fuvart és mindent elvitt. Minden bútort és lakástextilt. Cserébe az edények maradtak, de csak azért ,mert mindegyikben felismerhetetlen penészes barna kimoshatatlan szutyok volt, a lakás pedig egy cigányputrinál is mocskosabb volt. Pár hét múlva még telefonált hogy kéri az edényeket is :) Pár hónap múlva ismét, hogy ugye akkor csak meg volt zavarodva a srác, és most már megnyugodott és lehetnek újra együtt. Sokáig nem mondtuk el neki hogy én vagyok, de mikor már nem volt tétje elmondta és akkor adta fel végre a csaj. A válás lezajlott simán, mi boldogok vagyunk egy éve együtt, tökéletes az összhang. A srác visszanyerte valódi énjét és erejét, nem akkora tutyimutyi ha nincs terrorban. Összeköltöztünk, telefonszámot cserélt és munkahelyet, mindent hogy ne találja meg a csaj még egyszer. Maradtak a milliós hitelek amiből nem tudott volna kijönni ha én nem segítek neki, azóta az ügyvéd intézi hogy a csaj fizesse a felét szépen. A csaj konkrétan őrült, a srác egy balfasz volt, én meg idióta hogy ebbe belementem, de kettőnk számára minden jól alakult végül. Ahogy visszagondolunk az egészre a srác el sem hiszi hogy ez vele történt, és mennyire elrontotta, és mennyit szenvedett, olyan mint egy szürreális rossz álom. Z.