Egy fiú megvallotta nekünk azt az esetet, amikor kidobott egy lányt, aki ráadásul külföldiül beszélt. Azóta is sajnálja. Mi sajnáljuk a lányt, főleg, hogy a fiú is küszködik bizonyos nyelvi akadályokkal.

Nem azokról a szakításokról akarok írni, amikor engem dobtak.
Olyan sok volt ... Azt sem tudnám melyiket irjam le. Persze
legtöbbször a baj az volt, hogy én többet akartam mint amit adni
akartak nekem.
Aztán benött a fejem lágya.

Szóval volt egy lány. Hívjuk "Roseanne" - nek?
Igen. Más nyelvü volt a csaj.

Idegenben voltam, teljesen normális dolognak tünt, hogy helybélivel
probálkozzak. Eleinte minden rendben is volt. Nagyon vonzott a csaj.
Valószínüleg most sem tudnék olyan dolgot mondani róla ami
taszít(ott). Szerelmes viszont nem voltam. Aztán egyre jobban kezdtem
azon gondolkodni, hogy milyen lenne vele a szüleimnél vacsorázni, vagy
hogy én legyek egy helyen a szüleivel. Tetszett a csaj, de nem éreztem
azt, hogy annyira tetszik, hogy a dolgoknak ebbe a felébe is
belemerészkedjünk.

Jött a karácsony, és a szilveszter. Kitaláltam hogy én haza kell
mennyek karácsonyra, és majd felhívom. Ezzel megúsztam ideiglenesen
karácsonyt, és már szilveszter járt a fejemben. Jó lett volna vele, de
valószínüleg csak kettesben.
Ugy éreztem a nyelv miatt kell szakítsak. Nem is tudom, hogy mit
mondtam neki végül, de külön szilvesztereztünk. Ujév elsö héten
összefuttunk. Mondtam, hogy meg kellene beszéljünk valamit. Éreztem,
hogy nem akarta ezt hallani, és ez nekem is rosszulesett.

Furcsa dolog történt. Megkérdezte, hogy a nyelvi akadály(ok) miatt
akarok-e szakítani. Foggalmam sincs miért mondtam azt, hogy nem. Nem
hazudtam. Egyszerüen nem gondolkoztam, örült ideges voltam, sajnáltam
a csajt is, és tényleg már csak túl akartam esni rajta. Lényeg, hogy
nem mondtam meg az igazat.

Talán jobb lett volna leülni vele, talán nem, nem tudom, csak ugy
tünik megérdemelte volna, hogy részletezzem. Sokszor dobtak engem, ez
volt az egyetlen eset, hogy én kezdeményeztem a szakítást. Azelött azt
hittem nincs rosszabb annál, ha dobnak. Nos, dobni sem olyan felemelö
érzés.

Többször nem találkoztunk.
Valószínüleg a válaszom miatt a csaj rosszabbra gondolt mint a
valóság. Sok mindenre gondolhatott.
Azóta nös vagyok és boldog, és tényleg nem bánom, vége kellett legyen!
De nem vagyok elégedett azzal ahogy történt.

Rosszul csináltam.
Egy picit azért figyeljünk a "szenvedö" alany(ok)ra is...